«غلط کردم»، «اشتباه کردم»،« گوه خوردم»، «فکرش را نمی کردم» و...
صحبت ها و جملاتی تکراری و خسته کننده و کلیشه ای که در طی سالهای اخیر به دلیل برخورد بسیار نرم قوه قضائیه با پیاده نظام دشمن در داخل ایران و مزدوران وطن فروش، تبدیل به یک رویه بین این افراد شده و هرگاه دستگیر می شوند فوراً همین جملات و کلمات را به زبان می آورند تا فردا روزی از رافت اسلامی قاضی مهربان پرونده بهره مند شوند
یقین دارم که تمام این مزدورانی که برای دشمن اطلاعات ارسال می کنند؛ به طور جد از عواقب کار خود اطلاع دارند و همین اظهار بی اطلاعی و پشیمانی نیز یکی از آموزه های دشمن به مزدوران داخلی خودش است
اگر قرار است با چند «گوه خوردم» و «غلط کردم» و تعهدات ساده بازهم مثل هرساله آزاد شوند؛ نه نیروهای امنیتی وقت خود را صرف دستگیری این عوامل کنند نه قوه قضائیه و قضات درگیر این پرونده ها بشوند
شرایط دیگر مثل ۱۴۰۱ و حتی دی ماه همین سال گذشته نیست
شرایط کاملا جنگی است
اگر قرار است به این مزدوران رحم کنید از همین حالا اعلام کنید تا مردم به این برخوردها امیدوار نشوند
تمام افرادی که دستگیر شده اند از تلگرام و اینستاگرام با دشمن ارتباط برقرار کرده اند
این چه فیلترینگی است که فقط باعث تحمیل هزینه های هنگفت به اپراتور ها و کسب و کار ها می شود؟
جیب آقازاده های فیلترشکن فروش و سرور فروش ها پرتر می شود
ارسال کلیپ و اطلاعات به دشمن بدون مشکل ادامه پیدا می کند
فقط مردم را بی اعصاب تر و کسب و کارهای خرد را بدبخت تر و زمینه را برای فعالیت شدیدتر دشمن در زمینه جنگ نرم، باز تر می کنید
🆔 @Armanirn
صحبت ها و جملاتی تکراری و خسته کننده و کلیشه ای که در طی سالهای اخیر به دلیل برخورد بسیار نرم قوه قضائیه با پیاده نظام دشمن در داخل ایران و مزدوران وطن فروش، تبدیل به یک رویه بین این افراد شده و هرگاه دستگیر می شوند فوراً همین جملات و کلمات را به زبان می آورند تا فردا روزی از رافت اسلامی قاضی مهربان پرونده بهره مند شوند
یقین دارم که تمام این مزدورانی که برای دشمن اطلاعات ارسال می کنند؛ به طور جد از عواقب کار خود اطلاع دارند و همین اظهار بی اطلاعی و پشیمانی نیز یکی از آموزه های دشمن به مزدوران داخلی خودش است
اگر قرار است با چند «گوه خوردم» و «غلط کردم» و تعهدات ساده بازهم مثل هرساله آزاد شوند؛ نه نیروهای امنیتی وقت خود را صرف دستگیری این عوامل کنند نه قوه قضائیه و قضات درگیر این پرونده ها بشوند
شرایط دیگر مثل ۱۴۰۱ و حتی دی ماه همین سال گذشته نیست
شرایط کاملا جنگی است
اگر قرار است به این مزدوران رحم کنید از همین حالا اعلام کنید تا مردم به این برخوردها امیدوار نشوند
تمام افرادی که دستگیر شده اند از تلگرام و اینستاگرام با دشمن ارتباط برقرار کرده اند
این چه فیلترینگی است که فقط باعث تحمیل هزینه های هنگفت به اپراتور ها و کسب و کار ها می شود؟
جیب آقازاده های فیلترشکن فروش و سرور فروش ها پرتر می شود
ارسال کلیپ و اطلاعات به دشمن بدون مشکل ادامه پیدا می کند
فقط مردم را بی اعصاب تر و کسب و کارهای خرد را بدبخت تر و زمینه را برای فعالیت شدیدتر دشمن در زمینه جنگ نرم، باز تر می کنید
🆔 @Armanirn
👍21❤2
Forwarded from Iran's View|نگاه ایرانی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حکم اعدام ترامپ و نتانیاهو در دادگاهی شبیه نورنبرگ
جان مرشایمر، استاد برجسته روابط بینالملل و نویسنده کتاب "لابی اسرائیل"، در گفتگو با پادکست Judging Freedom درباره جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ایران و غزه سخن گفت.
https://iransview.com/mearsheimer-trump-and-netanyahu-would-hang-at-nuremberg/10598/
@IransView
جان مرشایمر، استاد برجسته روابط بینالملل و نویسنده کتاب "لابی اسرائیل"، در گفتگو با پادکست Judging Freedom درباره جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ایران و غزه سخن گفت.
آمریکا و اسرائیل در ایران جنایت میکنند و آمریکا شریک نسلکشی اسرائیل در غزه است.
اگر دادگاه نورنبرگی تشکیل شود و آمریکاییها و اسرائیلیها پای میز محاکمه بیایند، ترامپ، نتانیاهو و بسیاری از مشاورانشان به دار آویخته خواهند شد. چون این یک نسلکشی است.
https://iransview.com/mearsheimer-trump-and-netanyahu-would-hang-at-nuremberg/10598/
@IransView
👍9
پست جدید ترامپ:
رئیسجمهور رژیم جدید ایران، که بسیار کمتر رادیکال و به مراتب باهوشتر از پیشینیان خود است، همین حالا از ایالات متحده آمریکا درخواست آتشبس کرده است!
ما زمانی این درخواست را بررسی خواهیم کرد که تنگه هرمز باز، آزاد و امن باشد. تا آن زمان، ما ایران را تا مرز نابودی یا همانطور که میگویند، تا عصر حجر در هم میکوبیم!!!
رئیسجمهور رژیم جدید ایران، که بسیار کمتر رادیکال و به مراتب باهوشتر از پیشینیان خود است، همین حالا از ایالات متحده آمریکا درخواست آتشبس کرده است!
ما زمانی این درخواست را بررسی خواهیم کرد که تنگه هرمز باز، آزاد و امن باشد. تا آن زمان، ما ایران را تا مرز نابودی یا همانطور که میگویند، تا عصر حجر در هم میکوبیم!!!
🤬30
Forwarded from مکتوبات
🔻 زدن فولاد و تولید دارو و سیلوی گندم و کلانتری و پل و خیابان و ترور مقامات امثالهم جنگ نیست بلکه جنایت جنگی است.
🔸 اما چرا جهانیان در مقابل این جنایت جنگی سکوت کرده اند؟
🔹 پاسخ را باید در جنگی که بیش از یک دهه است در رسانهها در جریان است جستجو کرد.
🔸 پاسخ را باید در سینمای رسولاف و پناهی جستجو کرد. پاسخ را باید در نوبل نرگس محمدی و شیرین عبادی جستجو کرد. پاسخ را باید در منوتو و اینترنشنال و بیبیسی و رویتر و تمام رسانههای جریان اصلی جستجو کرد.
🔹 پاسخ را باید در آنجایی جستجو کرد که گفته شد ایران ۱۵۰۰ نفر را در آبان ۹۸ قتل عام کرد. در آنجایی جستجو کرد که تیتر میزدند ایران پانزده هزار نفر را در پاییز چهارصد و یک اعدام کرده است و در نهایت در شبهکودتای دی ماه سال گذشته جستجو کرد که آمارهای تخیلی از کشتههای آن دو شب ارائه میکردند و عدهای هم بدون آنکه درکی از عدد داشته باشند در حال تکرار آن بودند.
🔸 ارائه چنین تصاویری از ایران باعث شده است که حالا جهانیان هم به ایران و نظام سیاسی ایران به چشم موجودی اهریمنی نگاه کنند که بود و نبود یا ویرانی آن اهمیت چندانی برایشان ندارد و واقعیت جنگ را نهایت در حد قیمت گالن بنزین و گازوییلشان جستجو میکنند نه در جنایات جنگی ترامپ و نتانیاهو و نه در ویرانی حق حیات نود میلیون ایرانی ساکن این سرزمین.
🔹 امروز در این خونهای ریخته شده، در این ویرانی زیرساختی و این توحش بیمانند نه فقط جنایتکاران غربی و نه فقط خودفروشان فارسیزبان و نه فقط خاندان فاسد پهلوی و حامیانش بلکه بنیاد نوبل و فستیوال برلیانه و کن و اسکار و سازمانهای حقوق بشری و سازمان ملل و شورای امنیت و تمام نهادهای بینالمللی مقصر هستند.
فرهاد قنبری
@maktubaaat
🔸 اما چرا جهانیان در مقابل این جنایت جنگی سکوت کرده اند؟
🔹 پاسخ را باید در جنگی که بیش از یک دهه است در رسانهها در جریان است جستجو کرد.
🔸 پاسخ را باید در سینمای رسولاف و پناهی جستجو کرد. پاسخ را باید در نوبل نرگس محمدی و شیرین عبادی جستجو کرد. پاسخ را باید در منوتو و اینترنشنال و بیبیسی و رویتر و تمام رسانههای جریان اصلی جستجو کرد.
🔹 پاسخ را باید در آنجایی جستجو کرد که گفته شد ایران ۱۵۰۰ نفر را در آبان ۹۸ قتل عام کرد. در آنجایی جستجو کرد که تیتر میزدند ایران پانزده هزار نفر را در پاییز چهارصد و یک اعدام کرده است و در نهایت در شبهکودتای دی ماه سال گذشته جستجو کرد که آمارهای تخیلی از کشتههای آن دو شب ارائه میکردند و عدهای هم بدون آنکه درکی از عدد داشته باشند در حال تکرار آن بودند.
🔸 ارائه چنین تصاویری از ایران باعث شده است که حالا جهانیان هم به ایران و نظام سیاسی ایران به چشم موجودی اهریمنی نگاه کنند که بود و نبود یا ویرانی آن اهمیت چندانی برایشان ندارد و واقعیت جنگ را نهایت در حد قیمت گالن بنزین و گازوییلشان جستجو میکنند نه در جنایات جنگی ترامپ و نتانیاهو و نه در ویرانی حق حیات نود میلیون ایرانی ساکن این سرزمین.
🔹 امروز در این خونهای ریخته شده، در این ویرانی زیرساختی و این توحش بیمانند نه فقط جنایتکاران غربی و نه فقط خودفروشان فارسیزبان و نه فقط خاندان فاسد پهلوی و حامیانش بلکه بنیاد نوبل و فستیوال برلیانه و کن و اسکار و سازمانهای حقوق بشری و سازمان ملل و شورای امنیت و تمام نهادهای بینالمللی مقصر هستند.
فرهاد قنبری
@maktubaaat
❤11👍2
🇮🇷🇵🇸 مکشوفات
شلیک بعدی این بار مرکز اراضی اشغالی یا فاطمه زهرا
همزمان، آغاز حملات موشکی حزب الله از شمال اراضی اشغالی
Forwarded from 🇮🇷🇵🇸 مکشوفات
نادِ عَلیاً مَظهَرَالعَجائِب تَجِدهُ عَوَناً لَکَ فِی النَوّائِب کُلَّ هَمٍ وَغَمًّ سَیَنجَلی بِعَظَمَتِکَ یا اللهُ بِنُبُوَّتِکَ یامُحَمَّدَ بِوَلایَتِکَ یاعَلِیُّ یاعَلِیُّ یاعَلِیُّ
اینو بخونید
بخصوص وقتی می فهمید موشک ها راه افتادن سمت اسراییل به نیت اصابت
و زمانی که جنگنده ها میان به نیت ساقط شدن جنگنده ها
اینو بخونید
بخصوص وقتی می فهمید موشک ها راه افتادن سمت اسراییل به نیت اصابت
و زمانی که جنگنده ها میان به نیت ساقط شدن جنگنده ها
❤8
در این وضعیت جنگ که از سوی دشمن پلید، آتش به روی همه اماکن ایران از خانههای مردم و مجتمعهای مسکونی تا حسینیه تا مدرسه و دانشگاه میبارد و ۳۲ روز است زندگی را سخت کردهاند تیتر این خبر را ببینید:
رئیس دانشگاه تهران در نامه به وزیر علوم به نمایندگی از ۱۵ دانشگاه برتر ایران عنوان کرد:
درخواست خویشتنداری نیروهای مسلح قدرتمند ایران از مقابله به مثل در حمله به دانشگاههای منطقه
[متن کامل خبر]
کمترین کاری که میشود کرد این است که شورای عالی انقلاب فرهنگی در اقدامی ضربتی همه این ۱۵ رئیس دانشگاه را عزل کند!
عباس حسیننژاد
رئیس دانشگاه تهران در نامه به وزیر علوم به نمایندگی از ۱۵ دانشگاه برتر ایران عنوان کرد:
درخواست خویشتنداری نیروهای مسلح قدرتمند ایران از مقابله به مثل در حمله به دانشگاههای منطقه
[متن کامل خبر]
کمترین کاری که میشود کرد این است که شورای عالی انقلاب فرهنگی در اقدامی ضربتی همه این ۱۵ رئیس دانشگاه را عزل کند!
عباس حسیننژاد
🤬18❤7
🇮🇷🇵🇸 مکشوفات
همزمان، آغاز حملات موشکی حزب الله از شمال اراضی اشغالی
موج سوم ایران در دقایق اخیر
یا زینب
یا زینب
❤8
کمک ترامپ به مادر شهید ۹۹ ساله هم رسید!
مادر عزت بانوی ۹۹ ساله و مادر شهید دفاع مقدس محمدرضا عبایی، در بمباران هوایی امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه غرب تهران مظلومانه به شهادت رسید. وی سالها چشم انتظار فرزند جاوید الاثر خود بود که در سن ۱۸ سالگی در عملیات خیبر، در دفاع از میهن به شهادت رسیده بود و پس از سالها بقایای پیکر وی به آغوش مادرش بازگشت.
مادر عزت بانوی ۹۹ ساله و مادر شهید دفاع مقدس محمدرضا عبایی، در بمباران هوایی امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه غرب تهران مظلومانه به شهادت رسید. وی سالها چشم انتظار فرزند جاوید الاثر خود بود که در سن ۱۸ سالگی در عملیات خیبر، در دفاع از میهن به شهادت رسیده بود و پس از سالها بقایای پیکر وی به آغوش مادرش بازگشت.
😢12
کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی: اسرائیل اکنون تحت بزرگترین حمله مداوم ایران در سه هفته گذشته قرار دارد
❤13