🇮🇷🇵🇸 مکشوفات
24.4K subscribers
34.5K photos
17.7K videos
131 files
7.84K links
این کانال توسط جمعی از نسل وبلاگنویسان عدالتخواه و انقلابی در سالهای دهه هشتاد اداره می شود

تبلیغات: @kabradabra
نظرات زیر پستها آزاد است و این کانال مسولیتی در قبال آنها ندارد.

ادمین: یوسفعلی میرمطمئن
Download Telegram
کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی: اسرائیل اکنون تحت بزرگ‌ترین حمله مداوم ایران در سه هفته گذشته قرار دارد
13
🇮🇷🇵🇸 مکشوفات
موج چهارم از ایران یا ثارالله
موج پنجم شلیک ها از ایران
یا قمر بنی هاشم
9
فرمانده نیروی زمینی ارتش خطاب خانواده نظامیان آمریکا: برای اطلاع از زنده بودن فرزندانتان با فرزندانتان تماس بگیرید!

امیر علی جهانشاهی، فرمانده نیروی زمینی ارتش نوشت:
سنتکام در اعلام آمار سربازان کشته‌ شده آمریکایی به سانسور شدیدی دست زده است!
توصیه می‌کنیم تا ۲۴ ساعت آینده خانواده‌های نظامیان آمریکایی با فرزندانشان که به غرب آسیا اعزام شده اند، تماس بگیرند.
خواهیم دید چه می‌شود!

https://x.com/army_chief_ir/status/2039077700334191020
10
وارن بافت در گفت‌وگوی زنده با سی‌ان‌بی‌سی :
کاهش کنونی بازار ناچیز است. ریزش بزرگ‌تری در پیش است.
👍13
💢 این بیانیه سخیف

بیانیه سخیف پنج‌ ماده‌ای چین و پاکستان (با آن نام جعلی و ناقص خلیج) را آتش بزنید و خاکسترش را در ماتحت‌شان اماله کنید.

این بیانیه آشکارا و حتی در چینش کلماتش نیز در پی تحصیل منافع کشورهای عربی ساحل جنوبی خلیج فارس است و هیچ دخلی به منافع ایران ندارد. هیچ.
این، میان‌جی‌گریِ منصفانه نیست؛ جانب‌داریِ آشکار است. آن‌هم از طرفِ متجاوز.

❇️ خب آدمی بخواهد خفت و خواری بکشد، از قدرتی چون امریکا می‌کشد نه کشور آویزان و بحران‌زده‌ای چون پاکستان و قدرت تک‌بعدی و به‌نضج‌نرسیده‌ای هم‌چون چین.

✳️ این‌ توهین جسورانه یکی حاصل تردید، آشفتگی و شل‌ و سفت‌ کردن‌های تهران در پاسخ به متجاوز و بیش‌تر از آن، نتیجه طبیعی عمل‌کرد فرستاده‌های تهران است که بیش از آن‌که حافظ منافع مبدا در مقصد باشند لابی‌گر مقصد در مبدا شده‌اند. کارپردازان مقصد در مبدا. (در خصوص این‌ کانون‌های لابی‌گر چیزکی خواهم نوشت)
عامل چنین تحقیری را بیش از هر چیز در لابی همان کسانی پیدا کنید که تهران را اقناع می‌کنند اجازه دهد نفت سعودی با پرچم پاکستان عبور کرده و به بازارهای جهانی برسد.
من در این کشور کاره‌ای بودم از همین امروز مانع عبور باقی نفت‌کش‌ها با پرچم پاکستان می‌شدم. گوش چین را هم به نوع دیگری می‌کشیدم. پس از ایران، این شتر در خانه چین نیز خواهد خوابید. و از قضا حمله به ایران در این برهه بیش از هر چیز و بیش از بهانه‌هایی همچون پروژه هسته‌ای، پیش‌نیاز و اضطرار امریکا برای چنان روزی بود.

هادی معصومی زارع
13👍6
توییت مبهم دقایقی قبل فرمانده هوافضای سپاه به زبان عبری

حساب توییتری فرمانده نیروی هوافضای سپاه دقایقی پیش با انتشار توییتی به زبان فارسی، تنها به‌صورت مبهم نوشت: «به‌زودی...» و هم‌زمان در پیامی به زبان عبری خطاب به ساکنان سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد: «پناهگاه‌هایتان را آماده کنید.»
21👍1
ساختمان صدمه‌دیده مدرسه شجره طیبه میناب دست‌نخورده باقی خواهد ماند و موزه جنایت آمریکا خواهد شد

بنا بر تصمیمات اتخاذ شده، ساختمان ویران‌شده‌ مدرسه قبلی به عنوان «موزه جنایات آمریکا» و نمادی از مظلومیت کودکان میناب حفظ خواهد شد تا سندی زنده برای بیداری وجدان‌های جهان باقی بماند.
19👍6
اين مايع تيره را نميديم به تو
ما نفت ذخيره را نميديم به تو

بيهوده دم از تصرف خارك مزن
خارك‌وسه جزيره را نميديم به تو
19🤬3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
6
🇮🇷🇵🇸 مکشوفات
😃 Sticker
احتمالا حملات از جانب حزب الله است و یا حملات همزمان با ایران
6👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥همخوانی سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در اجتماع پرشور ستارخان
8
پیام اهالی روستای دارکلاته گلستان: جنگ جنگ تا پیروزی و فتح قدس

سازش ممنوع
17👍1
شنیده شدن صدای چند انفجار مهیب در دبی
15
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رقابت جنگنده چند صد میلیون دلاری و پهپاد ۱۰ هزار دلاری

یک جنگنده اف-۱۵ ای استرایک ایگل نیروی هوایی ایالات متحده صبح امروز سعی کرد با استفاده از توپ خود یک پهپاد شاهد-۱۳۶ ایرانی را سرنگون کند، اما موفق نشد و پهپاد با موفقیت به هدف خود در استان اربیل عراق اصابت کرد.
👍11
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خیابانهای مشهد، همچنان پرشور
13
آخرین تصاویر از تخریب انبار تجهیزات، تعمیر و نگهداری و محل استقرار افسران متعلق به ارتش آمریکا در کویت و عربستان سعودی
👍4