✅ از همین توییت مجری جوان از فرقه ولاییون، بفهمید چه کسانی طرف مشورت رهبری هستند و برای مردم تصمیم می گیرند
پیش بینی چندماه قبل ثابتی از چهره های اصلی رسانه ای نزدیک به جلیلی و مجری شبکه افق مبنی بر رسیدن احتمالی قیمت نفت تا ۱۸۵ دلار در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای و توصیه تلویحی به عدم توافق
امروز نفت به زیر ۸۷ دلار رسید
/تحلیل_زمانه
@rahenow 🗿👈
پیش بینی چندماه قبل ثابتی از چهره های اصلی رسانه ای نزدیک به جلیلی و مجری شبکه افق مبنی بر رسیدن احتمالی قیمت نفت تا ۱۸۵ دلار در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای و توصیه تلویحی به عدم توافق
امروز نفت به زیر ۸۷ دلار رسید
/تحلیل_زمانه
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#هنگامه_قاضیانی: شاید این آخرین پست من باشد. هر اتفاقی برایم بیفتد در کنار مردمم.
خانم قاضیانی در هفتههای گذشته پستهای اعتراضی میگذاشته و گفته بود در مقابل بیمارستان دی هم رفته با این ویدیو حضورش در اعتراضات خیابانی را اعلام کرد.
بعد از انتشار این کلیپ امروز خبر دستگیری دو بازیگر زن هنگامه قاضیانی و کتایون ریاحی رسانهای شد.
@rahenow 🗿👈
خانم قاضیانی در هفتههای گذشته پستهای اعتراضی میگذاشته و گفته بود در مقابل بیمارستان دی هم رفته با این ویدیو حضورش در اعتراضات خیابانی را اعلام کرد.
بعد از انتشار این کلیپ امروز خبر دستگیری دو بازیگر زن هنگامه قاضیانی و کتایون ریاحی رسانهای شد.
@rahenow 🗿👈
غلامان دزد و دهقان دزد و خان دزد!
شه و قاضی و شیخ و پاسبان دزد!
تو گویی بر وطن صد سال و اندی
فقط باریده است از آسمان دزد!
#مجید_قابل
@rahenow 🗿👈
شه و قاضی و شیخ و پاسبان دزد!
تو گویی بر وطن صد سال و اندی
فقط باریده است از آسمان دزد!
#مجید_قابل
@rahenow 🗿👈
شاد و بشاشند مسولان عالی مرتبه
مست خشخاشند مسولان عالی مرتبه
رویه ی نعلینشان از چرم باورهای ماست
جمله کفاشند مسولان عالی مرتبه
یا همه فامیل، یا یار و رفیق و همدمند
مثل داداشند مسولان عالی مرتبه
دیگ کشور چون پر است از شوربای نفت و گاز
طالب آشند مسولان عالی مرتبه
گاه گاهی چون نخود در دیگمان قُل می خورند
نه! همان ماشند مسولان عالی مرتبه
خانه را جارو نمودند اینچنین با ریش خویش
وه که فراشند مسولان عالی مرتبه
پر کنند از خون خلق و دین و میهن جام را
همچو خفاشند مسولان عالی مرتبه
جیبهاشان پر شده از ارز بانک مرکزی
دزد و کلاشند مسولان عالی مرتبه
سوت های بلبلی با فحش های گل گلی
رند و فحاشند مسولان عالی مرتبه
کاشف گنجند و نفت و مومیایی در زمین
گرم کنکاشند مسولان عالی مرتبه
چون عوض کردند تصویر وطن را در جهان
شبه نقاشند مسولان عالی مرتبه
حیف اگر ایران تهی گردد از این دردانه ها
کاشکی باشند مسولان عالی مرتبه
#منیژه_پورعلی
@rahenow 🗿👈
مست خشخاشند مسولان عالی مرتبه
رویه ی نعلینشان از چرم باورهای ماست
جمله کفاشند مسولان عالی مرتبه
یا همه فامیل، یا یار و رفیق و همدمند
مثل داداشند مسولان عالی مرتبه
دیگ کشور چون پر است از شوربای نفت و گاز
طالب آشند مسولان عالی مرتبه
گاه گاهی چون نخود در دیگمان قُل می خورند
نه! همان ماشند مسولان عالی مرتبه
خانه را جارو نمودند اینچنین با ریش خویش
وه که فراشند مسولان عالی مرتبه
پر کنند از خون خلق و دین و میهن جام را
همچو خفاشند مسولان عالی مرتبه
جیبهاشان پر شده از ارز بانک مرکزی
دزد و کلاشند مسولان عالی مرتبه
سوت های بلبلی با فحش های گل گلی
رند و فحاشند مسولان عالی مرتبه
کاشف گنجند و نفت و مومیایی در زمین
گرم کنکاشند مسولان عالی مرتبه
چون عوض کردند تصویر وطن را در جهان
شبه نقاشند مسولان عالی مرتبه
حیف اگر ایران تهی گردد از این دردانه ها
کاشکی باشند مسولان عالی مرتبه
#منیژه_پورعلی
@rahenow 🗿👈
انتظار حرف خوب از شیخ ناسنجیده است
از توالت بوی خوش هرگز کسی نشنیده است
ورزش اسکی اگر میرفت میشد قهرمان
با دو پای خویش بس که روز و شب لغزیده است
اتهام خوردن مشروب بر من میزند
《گرچه خود خون یتیم و پیرزن نوشیده است》
از بیاناتش مشخص شد که در ساعات قبل
پا به پای لوتیان شهر آشامیده است
اینهمه مظلوم در اقصا نقاط شهر چیست؟
گر بساط ظلم را از مملکت برچیده است؟
گفت رستم اژدها گر کُشت یک افسانه بود
لیک موسا با عصایش مارها بلعیده است
تا که نور آفتاب حق نتابد روی آن
بر سر طاس خودش عمامه ای پوشیده است
شیخ را از هر طرف دیدیم زیبایی نداشت
زشت چون خاری که در لای و لجن روییده است
#محسن_ایمانی
@rahenow 🗿👈
از توالت بوی خوش هرگز کسی نشنیده است
ورزش اسکی اگر میرفت میشد قهرمان
با دو پای خویش بس که روز و شب لغزیده است
اتهام خوردن مشروب بر من میزند
《گرچه خود خون یتیم و پیرزن نوشیده است》
از بیاناتش مشخص شد که در ساعات قبل
پا به پای لوتیان شهر آشامیده است
اینهمه مظلوم در اقصا نقاط شهر چیست؟
گر بساط ظلم را از مملکت برچیده است؟
گفت رستم اژدها گر کُشت یک افسانه بود
لیک موسا با عصایش مارها بلعیده است
تا که نور آفتاب حق نتابد روی آن
بر سر طاس خودش عمامه ای پوشیده است
شیخ را از هر طرف دیدیم زیبایی نداشت
زشت چون خاری که در لای و لجن روییده است
#محسن_ایمانی
@rahenow 🗿👈
❗️کیهان نوشته اوکراین امروز به یک کشور جنگزده و درجه چندم تبدیل شده؛ چرا که عرصه سیاستورزی را به زلنسکی دلقک واگذار کرده.
+چقد واژه دلقک برا ما آشناس🤔
+چقد واژه دلقک برا ما آشناس🤔
📍تا اینجای کار
ما و ژاپن و عربستان، هر سه تامون به حریفامون دو گل زدیم
.
ژاپن دو تا زد به آلمان
عربستان دو تا زد به آرژانتین
ما هم دو تا زدیم به انگلیس
دنیا چشم دیدن موفقیتهای تیمهای آسیایی "خصوصا ما رو "نداره
ما و ژاپن و عربستان، هر سه تامون به حریفامون دو گل زدیم
.
ژاپن دو تا زد به آلمان
عربستان دو تا زد به آرژانتین
ما هم دو تا زدیم به انگلیس
دنیا چشم دیدن موفقیتهای تیمهای آسیایی "خصوصا ما رو "نداره
یه استادی داشتیم که میگفت:
هیچی مثل لقمه حرام آدمو هار نمیکنه
🔹️نوع مصاحبه و گفتار یک فرد سیاسی یا کارآفرین موفق و سالم رو مقایسه کنید با...
اونهایی که با زدوبند و رانتخواری و نزدیک شدن به کانونهای قدرت توانسته اند ثروتهای افسانه ای به جیب بزنند.
🔹️از پورسانت دور زدن تحریم
🔹️رانت ارز ۴۲۰۰
🔹️زمین خواری
🔹️دکل دزدی
🔹️ زدوبند در گرفتن انواع مجوزهای صرافی و مجوز انحصاری واردات و...تا کار چاق کنی واسه سیاسیون
🔹️رشد کردن با کمک فیلترها و حمایت ها و حذف رقبا بدون اینکه صلاحیتشو داشته باشند .
بعد میبینی دقیقا اینایی هار شدند که لقمه حرام خوردند
🔹️تو کسب و کار و تجارت هم
همین آدمهایی که با زدوبند رشد کردند اتفاقا بیشتر هار شدند
فیگور کارآفرین موفق هم میگیرند.
منشا بسیاری از اعتراضات کشور هم بخاطر وجود همین زالوها و تروریست های اقتصادی است
که از قضا همینا بیشترین توهین ها رو هم به مردم و معترضین می کنند.
@rahenow 🗿👈
هیچی مثل لقمه حرام آدمو هار نمیکنه
🔹️نوع مصاحبه و گفتار یک فرد سیاسی یا کارآفرین موفق و سالم رو مقایسه کنید با...
اونهایی که با زدوبند و رانتخواری و نزدیک شدن به کانونهای قدرت توانسته اند ثروتهای افسانه ای به جیب بزنند.
🔹️از پورسانت دور زدن تحریم
🔹️رانت ارز ۴۲۰۰
🔹️زمین خواری
🔹️دکل دزدی
🔹️ زدوبند در گرفتن انواع مجوزهای صرافی و مجوز انحصاری واردات و...تا کار چاق کنی واسه سیاسیون
🔹️رشد کردن با کمک فیلترها و حمایت ها و حذف رقبا بدون اینکه صلاحیتشو داشته باشند .
بعد میبینی دقیقا اینایی هار شدند که لقمه حرام خوردند
🔹️تو کسب و کار و تجارت هم
همین آدمهایی که با زدوبند رشد کردند اتفاقا بیشتر هار شدند
فیگور کارآفرین موفق هم میگیرند.
منشا بسیاری از اعتراضات کشور هم بخاطر وجود همین زالوها و تروریست های اقتصادی است
که از قضا همینا بیشترین توهین ها رو هم به مردم و معترضین می کنند.
@rahenow 🗿👈
☜صحبتهای احمد خرم وزیر وقت رفاه و ترابری درباره این فرودگاه
برای ساخت فاز 1 فرودگاه با یک شرکت فرانسوی قرارداد منعقد شد.
🔹یکی دو سال بعد از آغاز پروژه و در حالی که کار با کیفیت خوبی هم پیش میرفت بالاخره با فشار از بالا این شرکت خارجی را خلع ید کردند و کار ساخت فرودگاه به بنیاد مستضعفان و جانبازان واگذار شد.
مدیرعامل وقت بنیاد محسن رفیق دوست بود.
🔹سال 83 فاز 1 فرودگاه نیمه کاره افتتاح شد.
برای فاز 2 فرودگاه با شرکت اتریشی-ترکیه ای تاو قرارداد منعقد شد قرار بود طی دو سال با 96 میلیون دلار فاز 2 را بسازد.
🔹بنیاد مستضعفان میخواست پروژه فازهای دو، سه و چهار فرودگاه امام را نیز در اختیار بگیرد از این رو مقاومت برابر سرمایهگذاری خارجی در اینجا شکل گرفت .
روز افتتاح فرودگاه سال 83 سپاه با تانک و نفربر فرودگاه را اشغال کرد و سرمایگذار خارجی را هم بیرون کردند.
🔹حتی اجازه نشستن به هواپیمای مسافربری اماراتی ندادند و با جنگنده میگ 29 هواپیمای مسافربری اماراتی را تا اصفهان اسکورت کردند.
بعدا اعلام کردند "فرهنگ انقلابی "ما در خطر بود که با هوشیاری سپاه این توطئه خنثی شد.
@rahenow 🗿👈
برای ساخت فاز 1 فرودگاه با یک شرکت فرانسوی قرارداد منعقد شد.
🔹یکی دو سال بعد از آغاز پروژه و در حالی که کار با کیفیت خوبی هم پیش میرفت بالاخره با فشار از بالا این شرکت خارجی را خلع ید کردند و کار ساخت فرودگاه به بنیاد مستضعفان و جانبازان واگذار شد.
مدیرعامل وقت بنیاد محسن رفیق دوست بود.
🔹سال 83 فاز 1 فرودگاه نیمه کاره افتتاح شد.
برای فاز 2 فرودگاه با شرکت اتریشی-ترکیه ای تاو قرارداد منعقد شد قرار بود طی دو سال با 96 میلیون دلار فاز 2 را بسازد.
🔹بنیاد مستضعفان میخواست پروژه فازهای دو، سه و چهار فرودگاه امام را نیز در اختیار بگیرد از این رو مقاومت برابر سرمایهگذاری خارجی در اینجا شکل گرفت .
روز افتتاح فرودگاه سال 83 سپاه با تانک و نفربر فرودگاه را اشغال کرد و سرمایگذار خارجی را هم بیرون کردند.
🔹حتی اجازه نشستن به هواپیمای مسافربری اماراتی ندادند و با جنگنده میگ 29 هواپیمای مسافربری اماراتی را تا اصفهان اسکورت کردند.
بعدا اعلام کردند "فرهنگ انقلابی "ما در خطر بود که با هوشیاری سپاه این توطئه خنثی شد.
@rahenow 🗿👈
🔹عربستان سعودی :
نرخ تورم 2.5%
علی رغم تورم پایین ، اومده 5.3 میلیارد دلار کمک مالی برای شهروندان تصویب کرده تا جهش قیمت انرژی و مواد غذایی در جهان یوقت روی زندگی مردم تاثیر منفی نگذارد.
حداکثر نرخ تورم طی 40 سال در عربستان 9.9% در سال 2008 میلادی بوده
🔹امارات متحده:
نرخ تورم 5%
علی رغم تورم پایین ، اومده بودجه تامین اجتماعی را 2 برابر کرده و به 7.6 میلیارد دلار افزایش داده تا کمک حالی برای شهروندانش باشه
حداکثر نرخ تورم طی 40 سال در امارات 12.2% در سال 2008 میلادی بوده
🔹جمهوری اسلامی ایران:
نرخ تورم 52%
علی رغم تورم بالا ، نه تنها خبری از کمک های مالی؛معیشتی و...نیست
بلکه در حال حذف سوبسیدهای مختلف نیز هستند تا شهروندان تورم جهانی را به خوبی احساس کنند.
از طرفی درسته مثل امارات بودجه تامین اجتماعی جهش نداشته
ولی در عوض فشارهای اجتماعی (بر زنان-منتقدان-دلسوزان-روشنفکران و..) جهش قابل توجهی داشته
@rahenow 🗿👈
نرخ تورم 2.5%
علی رغم تورم پایین ، اومده 5.3 میلیارد دلار کمک مالی برای شهروندان تصویب کرده تا جهش قیمت انرژی و مواد غذایی در جهان یوقت روی زندگی مردم تاثیر منفی نگذارد.
حداکثر نرخ تورم طی 40 سال در عربستان 9.9% در سال 2008 میلادی بوده
🔹امارات متحده:
نرخ تورم 5%
علی رغم تورم پایین ، اومده بودجه تامین اجتماعی را 2 برابر کرده و به 7.6 میلیارد دلار افزایش داده تا کمک حالی برای شهروندانش باشه
حداکثر نرخ تورم طی 40 سال در امارات 12.2% در سال 2008 میلادی بوده
🔹جمهوری اسلامی ایران:
نرخ تورم 52%
علی رغم تورم بالا ، نه تنها خبری از کمک های مالی؛معیشتی و...نیست
بلکه در حال حذف سوبسیدهای مختلف نیز هستند تا شهروندان تورم جهانی را به خوبی احساس کنند.
از طرفی درسته مثل امارات بودجه تامین اجتماعی جهش نداشته
ولی در عوض فشارهای اجتماعی (بر زنان-منتقدان-دلسوزان-روشنفکران و..) جهش قابل توجهی داشته
@rahenow 🗿👈
«فرصتها مانند ابر میگذرند مواقعی که فرصتهای خیر پیش میآیند غنیمت بشمارید و از آنها استفاده کنید.»
علی بن ابیطالب
حالا بریم سراغ خبر که کوتاه ولی برای هر ایرانی حسرت آمیزه.
"قطر در یک قرارداد ٢٧ ساله، فروش ۶۰ میلیارد دلار گاز به چین از میدان گازی مشترک با ایران را تضمین کرد."
جملات منتسب به علی را نوشتم تا بگم کسانی که ادعای دینداری دارند چقدر به صحبتهای پیشوای خود عمل میکنند.
طبق گزارش اوپک، بخاطر اتخاذ سیاستهای نادرست و انداختن کشور تو چاه تحریم 450 میلیارد دلار عدم النفع داشتیم.
بابت تاخیر در راه اندازی میادین مشترک با قطر هم، قطر 600 میلیارد مترمکعب بیشتر از ما گاز برداشت کرده (معادل 150 میلیارد دلار).
اکنون هم قطر در میادین مشترک میتازد و ما نشستهایم رجزخوانی میکنیم!
وینتر ایز کامینگ
وینتر و زمستان اون فرصتسوزیها و خیانتهایی است که به کشور وارد شده...
این وینتر خیلی وقته کام کرده...
راستی با پیمان شانگهای و قرارداد ۲۵ ساله که گوش ملت را کر کرده بودید تا حالا چقدر گاز فروختید به چین و ماچین؟
@rahenow 🗿👈
علی بن ابیطالب
حالا بریم سراغ خبر که کوتاه ولی برای هر ایرانی حسرت آمیزه.
"قطر در یک قرارداد ٢٧ ساله، فروش ۶۰ میلیارد دلار گاز به چین از میدان گازی مشترک با ایران را تضمین کرد."
جملات منتسب به علی را نوشتم تا بگم کسانی که ادعای دینداری دارند چقدر به صحبتهای پیشوای خود عمل میکنند.
طبق گزارش اوپک، بخاطر اتخاذ سیاستهای نادرست و انداختن کشور تو چاه تحریم 450 میلیارد دلار عدم النفع داشتیم.
بابت تاخیر در راه اندازی میادین مشترک با قطر هم، قطر 600 میلیارد مترمکعب بیشتر از ما گاز برداشت کرده (معادل 150 میلیارد دلار).
اکنون هم قطر در میادین مشترک میتازد و ما نشستهایم رجزخوانی میکنیم!
وینتر ایز کامینگ
وینتر و زمستان اون فرصتسوزیها و خیانتهایی است که به کشور وارد شده...
این وینتر خیلی وقته کام کرده...
راستی با پیمان شانگهای و قرارداد ۲۵ ساله که گوش ملت را کر کرده بودید تا حالا چقدر گاز فروختید به چین و ماچین؟
@rahenow 🗿👈