محمدصادق کوشکی فعال سیاسی اصولگرا:
اگر قوه قضاییه در قبال اتهامهایی که به نظام و حتی رهبری زده میشد، پاسخ میداد و برخورد میکرد، کار به جایی نمیرسید که عدهای به خود اجازه بدهند در سالروز شهادت حاج قاسم، نسبت به این شهید بزرگوار اهانت کنند.
قوه قضائیه در این حدود ۴ ماه فقط یک نفر را به جرم محاربه اعدام کرده و بقیه به جرم قتل اعدام شدهاند که این تعداد با توجه به اتفاقی افتاده ناچیز است. همین کوتاهی باعث شده گروهی به بدون ترس هر کاری میخواهند، انجام بدهند.
اگر قوه قضاییه شل نمیگرفت، اغتشاشگران جرات نمیکردند به مقدسات توهین کنند و همچینن فوتبالیستها و بازیگران جرات نمیکردند، به زمین و زمان تهمتهای ناروا بزنند و مقدسات را زیر پا بگذارند.
@rahenow 🗿👈
اگر قوه قضاییه در قبال اتهامهایی که به نظام و حتی رهبری زده میشد، پاسخ میداد و برخورد میکرد، کار به جایی نمیرسید که عدهای به خود اجازه بدهند در سالروز شهادت حاج قاسم، نسبت به این شهید بزرگوار اهانت کنند.
قوه قضائیه در این حدود ۴ ماه فقط یک نفر را به جرم محاربه اعدام کرده و بقیه به جرم قتل اعدام شدهاند که این تعداد با توجه به اتفاقی افتاده ناچیز است. همین کوتاهی باعث شده گروهی به بدون ترس هر کاری میخواهند، انجام بدهند.
اگر قوه قضاییه شل نمیگرفت، اغتشاشگران جرات نمیکردند به مقدسات توهین کنند و همچینن فوتبالیستها و بازیگران جرات نمیکردند، به زمین و زمان تهمتهای ناروا بزنند و مقدسات را زیر پا بگذارند.
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قطع ارتباط در عصر ارتباطات؛
سوریلند هم شده سیمپسون ما ایرانی ها.
چندسال قبل پیشبینی کرده بود این روزهارو.
دقیقآ همین اتفاقات در حال رخ دادنه
@rahenow 🗿👈
سوریلند هم شده سیمپسون ما ایرانی ها.
چندسال قبل پیشبینی کرده بود این روزهارو.
دقیقآ همین اتفاقات در حال رخ دادنه
@rahenow 🗿👈
اینستاگرام جاویدنام #سیدمحمد_حسینی (کیان)
instagram.com/osima_370
«سید با تمام نداری و فقر، پی سلامت و انسانیت میگشت طوریکه حقوق خود رو با خانواده های بیمار و نیازمند تقسیم میکرد. مربی و داور ورزشهای رزمی بود و به نوجوانانی که درآمد مالی نداشتن به صورت رایگان آموزش میداد.»
@rahenow 🗿👈
instagram.com/osima_370
«سید با تمام نداری و فقر، پی سلامت و انسانیت میگشت طوریکه حقوق خود رو با خانواده های بیمار و نیازمند تقسیم میکرد. مربی و داور ورزشهای رزمی بود و به نوجوانانی که درآمد مالی نداشتن به صورت رایگان آموزش میداد.»
@rahenow 🗿👈
۱۸ دی روزیه که ۱۷۶ انسان، ۱۷۶ عشق، ۱۷۶ زندگی و ۱۷۶ خانواده پرپر شد.
عرض تسلیت به مناسبت سومین سالگرد کشته شدگان پرواز شماره 752
تو این حکومت دینی
سپاه پاسداران با دو تا موشک 176 نفرمیفرسته اون دنیا ، میشه خطای انسانی
ولی مردم دو تا لگد بزنند به سطل زباله ، میشن محارب و مفسد فی الارض
واقعا این حجم از وقاحت و ...شرم آوره
@rahenow 🗿👈
عرض تسلیت به مناسبت سومین سالگرد کشته شدگان پرواز شماره 752
تو این حکومت دینی
سپاه پاسداران با دو تا موشک 176 نفرمیفرسته اون دنیا ، میشه خطای انسانی
ولی مردم دو تا لگد بزنند به سطل زباله ، میشن محارب و مفسد فی الارض
واقعا این حجم از وقاحت و ...شرم آوره
@rahenow 🗿👈
#مریم_سلیمیان:
«من خدانور لجهای رو اینجوری به یاد میارم؛ رها و رقصان دور آتشی که قاتلانش رو بلعیده و میسوزونه…
که رقص ما گلولهست تو صورت ستم...
ما سرانجام شبی، مست و مدهوش و کمی ژولیده، با بدنهای به خون غلتیده، بر مزار نجس و نحس شما میرقصیم!
@rahenow 🗿👈
«من خدانور لجهای رو اینجوری به یاد میارم؛ رها و رقصان دور آتشی که قاتلانش رو بلعیده و میسوزونه…
که رقص ما گلولهست تو صورت ستم...
ما سرانجام شبی، مست و مدهوش و کمی ژولیده، با بدنهای به خون غلتیده، بر مزار نجس و نحس شما میرقصیم!
@rahenow 🗿👈
موسی آصفالحسینی، قاضی معممی که حکم اعدام حسینی و کرمی را امضا کرد
محمد حسینی و محمدمهدی کرمی در حالی شنبه اعدام شدند که پیشتر اظهارات آنها و وکیلشان حاکی از شکنجه شدید روحی و جسمی این دو معترض زندانی بوده است.
موسی آصفالحسینی، قاضی معمم و رییس شعبه اول دادگاه انقلاب استان البرز، حکم اعدام محمد حسینی و محمد مهدی کرمی را صادر کرد.
@rahenow 🗿👈
محمد حسینی و محمدمهدی کرمی در حالی شنبه اعدام شدند که پیشتر اظهارات آنها و وکیلشان حاکی از شکنجه شدید روحی و جسمی این دو معترض زندانی بوده است.
موسی آصفالحسینی، قاضی معمم و رییس شعبه اول دادگاه انقلاب استان البرز، حکم اعدام محمد حسینی و محمد مهدی کرمی را صادر کرد.
@rahenow 🗿👈
از سال 1257 تا 1357 شش پادشاه بر ایران حکومت کردند، طی این صدسال کودتا، جنگهای داخلی و ۲ جنگ جهانی وقحطی و... را از سر گذراندیم و دلار از 7 ریال به 70 ریال رسید.
یعنی طی 130 سال از 1227 تا 1357 دلار فقط 10 برابر شد .
اما طی 44 سال پس از انقلاب شکوهمنداسلامی دلار 6000 برابر شده !
تو کتاب های تاریخ مدارسمون فقط از بی کفایتی شاهان قاجار و پهلوی خواندیم !
@rahenow 🗿👈
یعنی طی 130 سال از 1227 تا 1357 دلار فقط 10 برابر شد .
اما طی 44 سال پس از انقلاب شکوهمنداسلامی دلار 6000 برابر شده !
تو کتاب های تاریخ مدارسمون فقط از بی کفایتی شاهان قاجار و پهلوی خواندیم !
@rahenow 🗿👈
بزرگ مرد تاریخ ایران امیر کبیر
20 دیماه سالگرد به قتل رسیدن امیر کبیر بزرگ مرد تاریخ ایران که در مدت زمان صدارتش که کمتر از 4 سال بود خدمات ارزشمندی برای کشورمان انجام داد.
امیرکبیر چون خودش دزد و فاسد نبود اجازه نمی داد زیردستان وی هم دزدی کنند.
جمله معروف امیرکبیر که اگر من دزدی می کردم تا آخرین سمت همه دزدی می کردند و مملکت میشد دزدخونه !!!
گر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی
برآورند غلامان وی درخت از بیخ
اگر خبر می رسید مسئولی رشوه گرفته ، سریع برکنارش میکرد حتی اگر اون شخص فاسد شاهزاده بود.
معتقد بود اگر سفره ای هم باید باشه اون سفره برای مردم باشه نه مسئولان
وقتی خبر رسید شاهزاده فاسد موثق الدوله حاکم قم
که بخاطر رشوه و اختلاس با حکم وی برکنار شده بود ، به توصیه عمه شاه دوباره بعنوان حاکم قم ابقا شده
به ناصرالدین شاه نامه زد ...
که این مسئول فاسد را تحت الحفظ به تهران فراخواندم
و اعلیحضرت بدانند که مملکت با توصیه عمه و خاله اداره نمی شود.
اگر امیرکبیر آدم شایسته ای نبود
در کمتر از 4 سال صدارت که هیچ، اگر 40 سال هم صدارت می کرد دستاوردی کسب نمیکرد.
نه مواجب بگیر انگلیس بود ، نه سگ قلاده بلند روسها
وطن فروش نبود ، خادم مردم ایران بود.
برای همین پول رشوه هایی که حاضر نشده بود بگیرد.
صرف کشتنش شد.
@rahenow 🗿👈
20 دیماه سالگرد به قتل رسیدن امیر کبیر بزرگ مرد تاریخ ایران که در مدت زمان صدارتش که کمتر از 4 سال بود خدمات ارزشمندی برای کشورمان انجام داد.
امیرکبیر چون خودش دزد و فاسد نبود اجازه نمی داد زیردستان وی هم دزدی کنند.
جمله معروف امیرکبیر که اگر من دزدی می کردم تا آخرین سمت همه دزدی می کردند و مملکت میشد دزدخونه !!!
گر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی
برآورند غلامان وی درخت از بیخ
اگر خبر می رسید مسئولی رشوه گرفته ، سریع برکنارش میکرد حتی اگر اون شخص فاسد شاهزاده بود.
معتقد بود اگر سفره ای هم باید باشه اون سفره برای مردم باشه نه مسئولان
وقتی خبر رسید شاهزاده فاسد موثق الدوله حاکم قم
که بخاطر رشوه و اختلاس با حکم وی برکنار شده بود ، به توصیه عمه شاه دوباره بعنوان حاکم قم ابقا شده
به ناصرالدین شاه نامه زد ...
که این مسئول فاسد را تحت الحفظ به تهران فراخواندم
و اعلیحضرت بدانند که مملکت با توصیه عمه و خاله اداره نمی شود.
اگر امیرکبیر آدم شایسته ای نبود
در کمتر از 4 سال صدارت که هیچ، اگر 40 سال هم صدارت می کرد دستاوردی کسب نمیکرد.
نه مواجب بگیر انگلیس بود ، نه سگ قلاده بلند روسها
وطن فروش نبود ، خادم مردم ایران بود.
برای همین پول رشوه هایی که حاضر نشده بود بگیرد.
صرف کشتنش شد.
@rahenow 🗿👈
مراجع مشهور حامی اعدام ها هستند و آن را شرعی می دانند!
✍️حسین جعفری
✳️برخی از مردم میان آنکه گفته شود مراجع معروف همانند جوادی آملی،نوری همدانی،مکارم و...این اعدام ها را غیر شرعی می دانند و سکوت شان بمنزله عدم حمایت از احکام اعدام است و میان آنکه حاکمان می گویند امثال جوادی آملی راضی و حامی احکام اعدام بوده و در پشت قاضی صادر کننده حکم اعدام ایستاده،بلکه شریک این حکم اند،شریک بودن شان را قبول دارند.
❗️به باور بخشی از جامعه احکام اعدام خوب یا بد، منطبق بر شرع یا خلاف شرع، قانونی یا غیرقانونی،منحصراً زمانی صادر می شوند که از حمایت مراجع تقلید برخوردار باشند والا اگر حامی نیستند علناً زبان به اعلام نارضایتی باز می کردند!بواقع وقتی امثال دکتر برهانی را می بینند که شفاف احکام اعدام اخیر را غیر قانونی و غیر شرعی اعلام می کنند و در مقابل این مراجع(مدعی اعلام نظر خدا) قرار دارند که در برابر احکام اعدامی که علنی اعلام و با افتخار اجرا شده سکوت کرده اند چرا نباید بپذیرند که سکوت آقایان مراجع بدلیل رضایت شان است و در خوب و بد حکم صادره شریک!و صد البته نشانه های روشن در معرفی چهره واقعی اسلام به مردم.
@rahenow 🗿👈
✍️حسین جعفری
✳️برخی از مردم میان آنکه گفته شود مراجع معروف همانند جوادی آملی،نوری همدانی،مکارم و...این اعدام ها را غیر شرعی می دانند و سکوت شان بمنزله عدم حمایت از احکام اعدام است و میان آنکه حاکمان می گویند امثال جوادی آملی راضی و حامی احکام اعدام بوده و در پشت قاضی صادر کننده حکم اعدام ایستاده،بلکه شریک این حکم اند،شریک بودن شان را قبول دارند.
❗️به باور بخشی از جامعه احکام اعدام خوب یا بد، منطبق بر شرع یا خلاف شرع، قانونی یا غیرقانونی،منحصراً زمانی صادر می شوند که از حمایت مراجع تقلید برخوردار باشند والا اگر حامی نیستند علناً زبان به اعلام نارضایتی باز می کردند!بواقع وقتی امثال دکتر برهانی را می بینند که شفاف احکام اعدام اخیر را غیر قانونی و غیر شرعی اعلام می کنند و در مقابل این مراجع(مدعی اعلام نظر خدا) قرار دارند که در برابر احکام اعدامی که علنی اعلام و با افتخار اجرا شده سکوت کرده اند چرا نباید بپذیرند که سکوت آقایان مراجع بدلیل رضایت شان است و در خوب و بد حکم صادره شریک!و صد البته نشانه های روشن در معرفی چهره واقعی اسلام به مردم.
@rahenow 🗿👈
کنایه معنادار مهرعلیزاده به قالیباف
🔻محسن مهرعلیزاده نوشت:
🔻پیامبر اکرم (ص):دروغ دری از درهای نفاق است.
🔻جناب قالیباف شنیدم که گفتید در ماجرای مهسا امینی به مسئولین گفتم عذرخواهی کنید. که البته بی تاثیر بود.
🔻گرچه خیلی دیر شده، فعلا شما یک عذرخواهی ساده در مورد «لوله سازی و گازانبری کوی دانشگاه» داشته باشید، شاید آنها هم یاد بگیرند.
@rahenow 🗿👈
🔻محسن مهرعلیزاده نوشت:
🔻پیامبر اکرم (ص):دروغ دری از درهای نفاق است.
🔻جناب قالیباف شنیدم که گفتید در ماجرای مهسا امینی به مسئولین گفتم عذرخواهی کنید. که البته بی تاثیر بود.
🔻گرچه خیلی دیر شده، فعلا شما یک عذرخواهی ساده در مورد «لوله سازی و گازانبری کوی دانشگاه» داشته باشید، شاید آنها هم یاد بگیرند.
@rahenow 🗿👈
✅ اينترنت را چه کسی محدود کرده است؟
✍️ توییت: رحمتاله بیگدلی
▪️نیکزاد نایبرئیس مجلس: ما اینترنت را محدود نکردیم، اغتشاشگران محدود کردند!
▪️پ.ن: رسول خدا(ص) با تمجید از عمار یاسر فرموده بود: عمار یاسر را گروه ستمگر میکشند.
▪️عمار یاسر در جنگ صفین از یاران علی(ع) بود که توسط سپاه معاویه شهید شد و چون سپاهیان معاویه با توجه به حدیث معروف رسول خدا(ص) دچار تردید شدند عمرو عاص گفت: بگویید: قاتل عمار علی است که او را به جنگ آورده است!
@rahenow 🗿👈
✍️ توییت: رحمتاله بیگدلی
▪️نیکزاد نایبرئیس مجلس: ما اینترنت را محدود نکردیم، اغتشاشگران محدود کردند!
▪️پ.ن: رسول خدا(ص) با تمجید از عمار یاسر فرموده بود: عمار یاسر را گروه ستمگر میکشند.
▪️عمار یاسر در جنگ صفین از یاران علی(ع) بود که توسط سپاه معاویه شهید شد و چون سپاهیان معاویه با توجه به حدیث معروف رسول خدا(ص) دچار تردید شدند عمرو عاص گفت: بگویید: قاتل عمار علی است که او را به جنگ آورده است!
@rahenow 🗿👈
✅ مردم مانع پیشرفت و اداره درست کشور!
مصرف بالای مردم علت کمبود انرژی معرفی می شود، آن هم در حالی که ایران در رده میانگین جهانی مصرف سرانه انرژی قرار دارد
و صنایع به شدت انرژی بر فولاد و معدنی و تولید رمرزارزها عامل اصلی افزایش مصرف انرژی به شمار می روند.
سرانه مصرف انرژی ایران حدود یک-سوم امارات و کویت و یک-دوم آمریکا و عربستان است.
⭕️ دولت و مجلس با فرافکنی از ناکارآمدی خود در اداره کشور مسئولیت خالی می کنند و طبق سنت مالوف گناه همه چیز را به گردن مردم می اندازند.
پس از ۴۰ سال تقریبا در هر حوزه ای قوای سه گانه هیچ مسئولیتی به عهده نمی گیرند…
از گرانی و مسابقه قیمت ارز گرفته تا نارضایتی مردم. همیشه یا مردم یا دشمن خارجی و عندالزوم رژیم نیم قرن قبل مانع کارآمدی و کارآیی و پیشرفت می شوند. / EconomySoltani
@rahenow 🗿👈
مصرف بالای مردم علت کمبود انرژی معرفی می شود، آن هم در حالی که ایران در رده میانگین جهانی مصرف سرانه انرژی قرار دارد
و صنایع به شدت انرژی بر فولاد و معدنی و تولید رمرزارزها عامل اصلی افزایش مصرف انرژی به شمار می روند.
سرانه مصرف انرژی ایران حدود یک-سوم امارات و کویت و یک-دوم آمریکا و عربستان است.
⭕️ دولت و مجلس با فرافکنی از ناکارآمدی خود در اداره کشور مسئولیت خالی می کنند و طبق سنت مالوف گناه همه چیز را به گردن مردم می اندازند.
پس از ۴۰ سال تقریبا در هر حوزه ای قوای سه گانه هیچ مسئولیتی به عهده نمی گیرند…
از گرانی و مسابقه قیمت ارز گرفته تا نارضایتی مردم. همیشه یا مردم یا دشمن خارجی و عندالزوم رژیم نیم قرن قبل مانع کارآمدی و کارآیی و پیشرفت می شوند. / EconomySoltani
@rahenow 🗿👈