✅امسال برای حقوق و دستمزد جامعه کارگری، افزایش بیش از ۵۷٪ مورد نیاز است!
داوود میرزایی( فعال کارگری ساوه ):
🔸 دولتمردان باید اجازه دهند دستمزد کارگران در شورایعالیکار، مسیر واقعی خود را طی کند و هر آنچه که در این راه کارگشاست، برای کارفرما و کارگر فراهم کنند.
🔸امسال شاید نیاز باشد رقمی بیش از ۵۷ درصد، به دستمزدها افزوده شود، چرا که این حقوقِ ۵۷ درصد افزایش داده شده در حال حاضر پاسخگوی زندگی کارگران نیست!
🔸انتظار داشتیم امسال، در نیمه دوم سال روی دستمزد کارگران تجدید نظری صورت میگرفت تا نمایندهگان کارفرمایان و دولتیها با شنیدن نظر نمایندگان کارگری برای میزان افزایش دستمزد، دچار شوک نشوند!/دسترنجنیوز
خبرنگارافتخاری: حانیههادی
@rahenow 🗿👈
داوود میرزایی( فعال کارگری ساوه ):
🔸 دولتمردان باید اجازه دهند دستمزد کارگران در شورایعالیکار، مسیر واقعی خود را طی کند و هر آنچه که در این راه کارگشاست، برای کارفرما و کارگر فراهم کنند.
🔸امسال شاید نیاز باشد رقمی بیش از ۵۷ درصد، به دستمزدها افزوده شود، چرا که این حقوقِ ۵۷ درصد افزایش داده شده در حال حاضر پاسخگوی زندگی کارگران نیست!
🔸انتظار داشتیم امسال، در نیمه دوم سال روی دستمزد کارگران تجدید نظری صورت میگرفت تا نمایندهگان کارفرمایان و دولتیها با شنیدن نظر نمایندگان کارگری برای میزان افزایش دستمزد، دچار شوک نشوند!/دسترنجنیوز
خبرنگارافتخاری: حانیههادی
@rahenow 🗿👈
آیا متوجه هستید که آنها با پولهایی که از شما میگیرند همه مردم را به قتل میرسانند؟
کار دولت سیاست بازی است و ملتها هم باید با کار و خون خود مزد دولت را بدهند.
از همین ترس است که همه داریم میمیریم! و کسانی که بر ما حکومت میکنند از همین ترس بهره میگیرند و باز بیشتر ما را میترسانند.
- ماکسیم گورکی
@rahenow 🗿👈
کار دولت سیاست بازی است و ملتها هم باید با کار و خون خود مزد دولت را بدهند.
از همین ترس است که همه داریم میمیریم! و کسانی که بر ما حکومت میکنند از همین ترس بهره میگیرند و باز بیشتر ما را میترسانند.
- ماکسیم گورکی
@rahenow 🗿👈
دولت به دلیل تحریم، بجای صادرات ۲.۵ میلیون بشکهای نفت، کمتر از یک میلیون بشکه صادر میکند؛ هزینههای سال بعدش هم که حدود ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده.
🔹چاره چیست؟ آفرین، گرفتن مالیات از مردم؛ مالیاتی به میزان ۸۳۸ هزار میلیارد تومان!
🔹بله که تحریم نعمت است، ثابتی جان
✍️ حاجیپور، خبرنگار حوزه نفت
@rahenow 🗿👈
🔹چاره چیست؟ آفرین، گرفتن مالیات از مردم؛ مالیاتی به میزان ۸۳۸ هزار میلیارد تومان!
🔹بله که تحریم نعمت است، ثابتی جان
✍️ حاجیپور، خبرنگار حوزه نفت
@rahenow 🗿👈
خبرنگار حوزه انرژی خبرگزاری فارس یکه و تنها طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ توئیت درباره پشگل گربه زده است!!
به چه دلیل!؟
پس از شکست پروژه #هیزم_سوزی به خاطر وقوع زمستان سخت اروپا که متاسفانه کمانه کرد و به خودمان بازگشت، اینبار سعی دارند بگویند که مردم این کشورها از پشگل گربه برای گرم کردن خود استفاده میکنند!
در حالی که منابع رسمی بارها اعلام کردهاند مخازن گازی اروپا کاملا پر است و قیمت گاز در این قاره به کمترین میزان خود از زمان تجاوز روسیه رسیده است!
و اما چند سوال:
مگر اروپا چند گربه دارد؟
اصلا مگر حجم تولید پشگل توسط هر گربه چقدر است تا بتوان یک زمستان را با گرمای آن سر کرد؟
و چگونه این پشگلهای کوچک را از کوچه و خیابان و زیر خاک پیدا و جمع آوری کردهاند تا بسوزانند؟
چون در این حوزه تخصص نداریم پرسیدیم…
@rahenow 🗿👈
به چه دلیل!؟
پس از شکست پروژه #هیزم_سوزی به خاطر وقوع زمستان سخت اروپا که متاسفانه کمانه کرد و به خودمان بازگشت، اینبار سعی دارند بگویند که مردم این کشورها از پشگل گربه برای گرم کردن خود استفاده میکنند!
در حالی که منابع رسمی بارها اعلام کردهاند مخازن گازی اروپا کاملا پر است و قیمت گاز در این قاره به کمترین میزان خود از زمان تجاوز روسیه رسیده است!
و اما چند سوال:
مگر اروپا چند گربه دارد؟
اصلا مگر حجم تولید پشگل توسط هر گربه چقدر است تا بتوان یک زمستان را با گرمای آن سر کرد؟
و چگونه این پشگلهای کوچک را از کوچه و خیابان و زیر خاک پیدا و جمع آوری کردهاند تا بسوزانند؟
چون در این حوزه تخصص نداریم پرسیدیم…
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاریکاتورهای برگزیده مجله شارلی ابدو در حمایت از مردم ایران به روایت محمد ماشینچیان. البته تعداد کاریکاتورها بیشتر از اینهاست. در این ویدئو تعدادی از کاریکاتورهایی را که کمتر در رسانهها منتشر شدهاند آوردهام. کاریکاتور مورد علاقه شما کدام است؟
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
گزارش مجتبا پورمحسن از پروندههای جدیدی که در رابطه با کشتی سانچی بهدست ایران اینترنشنال رسیده:
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
در این روزگار، که ما بیش از هر چیز به امید و ایمان احتیاج داریم، مگذار ناامیدی، روزنی به اندازهی سر سوزنی در قلبت پیدا کند و از آنجا هجوم بیاورد.
امید را برای روزهای بد ساختهاند؛ چراغ را برای تاریکی.
انسان اگر با مشقت و درد و مصیبت روبهرو نمیشد، نه به چیزی ایمان میآورد، نه به آیندهای دل میبست و نه از امید، سلاحی میساخت به پایداری کوه...
#نادر_ابراهیمی
@rahenow 🗿👈
امید را برای روزهای بد ساختهاند؛ چراغ را برای تاریکی.
انسان اگر با مشقت و درد و مصیبت روبهرو نمیشد، نه به چیزی ایمان میآورد، نه به آیندهای دل میبست و نه از امید، سلاحی میساخت به پایداری کوه...
#نادر_ابراهیمی
@rahenow 🗿👈
ما برای نجاتِ هم، طنابی داشتیم، به استحکام مهربانی،
به ضخامت همدلی و به طول شعور.
ما گاه به گاه و بیآنکه آگاه باشیم به اینکه داریم چه میکنیم؛ همدیگر را نجات میدادیم.
ما نمیدانستیم یک مهربانی کوچک، چه تاثیر عمیقی دارد بر روزگار آدمها،
ما نمیدانستیم گاهی یک لبخند ساده، آدمی را نجات میدهد،
ما نمیدانستیم گاهی یک ستایش،
یک قدردانی،
یک آغوش و یک همدردی،
چه رنگی میپاشد به جهان سیاه و سفید آدمها
و لبخند زدیم
و مهربانی کردیم
و ستودیم
و قدردان بودیم و به آغوش کشیدیم و غریقنجاتانی شدیم که نجات دادند، بیآنکه تن به آب زدهباشند...
آدمها هر کدام در گوشهای از جهانشان، در محاصرهی مشکلات و دردهایی ناگزیر، دست و پا میزدند.
کافی بود کمی بیشتر مهربان باشیم
تا آنها را از عمیقترین اقیانوسهای اندوه بیرون بکشیم.
@rahenow 🗿👈
به ضخامت همدلی و به طول شعور.
ما گاه به گاه و بیآنکه آگاه باشیم به اینکه داریم چه میکنیم؛ همدیگر را نجات میدادیم.
ما نمیدانستیم یک مهربانی کوچک، چه تاثیر عمیقی دارد بر روزگار آدمها،
ما نمیدانستیم گاهی یک لبخند ساده، آدمی را نجات میدهد،
ما نمیدانستیم گاهی یک ستایش،
یک قدردانی،
یک آغوش و یک همدردی،
چه رنگی میپاشد به جهان سیاه و سفید آدمها
و لبخند زدیم
و مهربانی کردیم
و ستودیم
و قدردان بودیم و به آغوش کشیدیم و غریقنجاتانی شدیم که نجات دادند، بیآنکه تن به آب زدهباشند...
آدمها هر کدام در گوشهای از جهانشان، در محاصرهی مشکلات و دردهایی ناگزیر، دست و پا میزدند.
کافی بود کمی بیشتر مهربان باشیم
تا آنها را از عمیقترین اقیانوسهای اندوه بیرون بکشیم.
@rahenow 🗿👈
جریمه طرح زوج و فرد ۵ برابر شد
جانشین پلیس راهور تهران گفته یکشنبه و دوشنبه طرح زوج و فرد از دَرِ خانهها اجرا میشود و مبلغ جریمه آن هم ۱۰۵۰۰۰ تومان شده است.
جانشین پلیس راهور تهران گفته یکشنبه و دوشنبه طرح زوج و فرد از دَرِ خانهها اجرا میشود و مبلغ جریمه آن هم ۱۰۵۰۰۰ تومان شده است.