شرایط آرام شود، اصلاحات را شروع میکنیم
-قربان شرایط آرام شد، #الهه_محمدی را آزاد کنیم.
+نه لازم نیست، خواهرش #الناز_محمدی را هم بازداشت کنید.
✍️احسان بداغی
@rahenow 🗿👈
-قربان شرایط آرام شد، #الهه_محمدی را آزاد کنیم.
+نه لازم نیست، خواهرش #الناز_محمدی را هم بازداشت کنید.
✍️احسان بداغی
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📌تهدید خبرنگار/خبرنگار درباره مالیات قرارگاه خاتم سوالی مطرح میکند و رئیس سازمان امور مالیاتی در پاسخ میگوید:
.
🔹شما بعد از جلسه مستندات خود را ارائه دهید در غیر این صورت دادستان ما علیه شما اعلام جرم می کند.
عصبانیت رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و تهدید به اعلام جرم علیه خبرنگاری که در مورد مالیات قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سوال کرده بود!!
لازم به ذکر است که دادستان انتظامی سازمان امور مالیاتی که منتخب رئیس این سازمان است صرفا در موضوعات مالیاتی صلاحیت و اختیار دارد.
سردار هوشیالسادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) مدتی قبل در گفتگو با رسانه ها از بدهی مالیاتی این قرارگاه مربوط به بعد از سال ۱۳۹۶ گفته بود و سوال خبرنگار هم در همین ارتباط بوده است.
اینها چرا پاسخگو نیستند؟
مگر ما شهروند این کشور نیستیم؟
مگر مالیات نمیدهیم؟
کاپیتولاسیون هر روز به شیوهای جدید نشان داده میشود.
@rahenow 🗿👈
.
🔹شما بعد از جلسه مستندات خود را ارائه دهید در غیر این صورت دادستان ما علیه شما اعلام جرم می کند.
عصبانیت رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و تهدید به اعلام جرم علیه خبرنگاری که در مورد مالیات قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سوال کرده بود!!
لازم به ذکر است که دادستان انتظامی سازمان امور مالیاتی که منتخب رئیس این سازمان است صرفا در موضوعات مالیاتی صلاحیت و اختیار دارد.
سردار هوشیالسادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) مدتی قبل در گفتگو با رسانه ها از بدهی مالیاتی این قرارگاه مربوط به بعد از سال ۱۳۹۶ گفته بود و سوال خبرنگار هم در همین ارتباط بوده است.
اینها چرا پاسخگو نیستند؟
مگر ما شهروند این کشور نیستیم؟
مگر مالیات نمیدهیم؟
کاپیتولاسیون هر روز به شیوهای جدید نشان داده میشود.
@rahenow 🗿👈
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🎥 #شروین_حاجیپور ترانهسرا و آهنگسازی که با الهام از نوشتههای معترضان به حکومت ایران و دلایل آنها برای اعتراضات و نارضایتی خود ترانه «برای» را تنظیم کرد و خواند، برنده بهترین ترانه تاثیرگذار در تغییرات اجتماعی در شصت و پنجمین دور از جوایز گرمی شد.
جیل بایدن بانوی اول آمریکا، در این مراسم با تقدیر از این ترانه و با یادآوری مرگ #مهسا_امینی و جنبش #زن_زندگی_آزادی، شروین حاجیپور را برنده این جایزه اعلام کرد.
این رشته یکی از رشتههایی است که برگزارکنندگان جایزه #گرمی سال گذشته در ماه اکتبر به رشتههای رقابتی در این مراسم افزودند.
#اعتراضات_سراسری #اعتصابات_سراسری #مهسا_امینی
Farsi_Iranwire
@rahenow 🗿👈
جیل بایدن بانوی اول آمریکا، در این مراسم با تقدیر از این ترانه و با یادآوری مرگ #مهسا_امینی و جنبش #زن_زندگی_آزادی، شروین حاجیپور را برنده این جایزه اعلام کرد.
این رشته یکی از رشتههایی است که برگزارکنندگان جایزه #گرمی سال گذشته در ماه اکتبر به رشتههای رقابتی در این مراسم افزودند.
#اعتراضات_سراسری #اعتصابات_سراسری #مهسا_امینی
Farsi_Iranwire
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 واکنش شروین حاجیپور وقتی که فهمید برنده جایزه گرمی شده: «ما بُردیم🤍🎵»
#اعتراضات_سراسری #اعتصابات_سراسری #مهسا_امینی
Farsi_Iranwire
@rahenow 🗿👈
#اعتراضات_سراسری #اعتصابات_سراسری #مهسا_امینی
Farsi_Iranwire
@rahenow 🗿👈
جایزه گرمی بهترین ترانه در بخش «آهنگ برای تغییرات اجتماعی» شصت و پنجمین دوره اهدای جوایز گرمی به تک آهنگ «برای» شروین حاجیپور اهدا شد.
اعضای آکادمی مراسم سالانه جایزه گرمی، اعلام کرده بودند که در سال ۲۰۲۳ یک جایزه ویژه به عنوان «آهنگ برای تغییر اجتماعی» رونمایی خواهد شد.
این جایزه که با رای مردمی انتخاب میشود در شصت و پنجمین دوره اهدای جوایز سالانه به شروین حاجیپور به خاطر آهنگ «برای» تعلق گرفت.
شروین حاجیپور آهنگ و ترانه «برای» در آغازین روزهای اعتراضات سراسری با الهام از پستهای کاربران ایرانی در شبکههای اجتماعی خواند و منتشر کرد.
در این ترانه، حاجیپور به دغدغههای مردم ایران از جمله مشکلات اقتصادی، فاصله طبقاتی، فشارهای اجتماعی و معضلات محیط زیستی پرداخته بود.
ین تک آهنگ بلافاصله مورد استقبال گسترده معترضان قرار گرفت و به عنوان یکی سرودهای اعتراضات سراسری در ایران جهانی شد و شماری از خوانندگان ایرانی و خارجی آن را به زبانهای مختلف اجرا کردند.
شروین حاجیپور پس از انتشار این آهنگ، بازداشت شد و مدتی تحت بازداشت قرار داشت و ۱۲ مهر به قید وثیقه آزاد شد. به گفته مجید کاوه، وکیل شروین حاجیپور، این خواننده از سوی شعبه ۱۱ بازپرسى دادسراى سارى به «فعاليت تبليغي عليه نظام» و «ترغیب و تحریک افراد به اعمال خشونتآميز» متهم شده است و دستور منع خروج او از كشور به مدت شش ماه صادر شده است.
همچنین حمید سعیدی، آهنگساز و نوازنده ایرانیتبار ساکن آمریکا، نیز که با گروه خورشید سپید برای دومین بار برنده جایزه گرمی در بخش «عصر نو» شد. سعیدی اولین بار در سال ۲۰۱۹، سال ۱۳۹۷ خورشیدی، با گروه افیون ماه جایزه گرمی در بخش «عصر نو» را دریافت کرده بود.
@rahenow 🗿👈
اعضای آکادمی مراسم سالانه جایزه گرمی، اعلام کرده بودند که در سال ۲۰۲۳ یک جایزه ویژه به عنوان «آهنگ برای تغییر اجتماعی» رونمایی خواهد شد.
این جایزه که با رای مردمی انتخاب میشود در شصت و پنجمین دوره اهدای جوایز سالانه به شروین حاجیپور به خاطر آهنگ «برای» تعلق گرفت.
شروین حاجیپور آهنگ و ترانه «برای» در آغازین روزهای اعتراضات سراسری با الهام از پستهای کاربران ایرانی در شبکههای اجتماعی خواند و منتشر کرد.
در این ترانه، حاجیپور به دغدغههای مردم ایران از جمله مشکلات اقتصادی، فاصله طبقاتی، فشارهای اجتماعی و معضلات محیط زیستی پرداخته بود.
ین تک آهنگ بلافاصله مورد استقبال گسترده معترضان قرار گرفت و به عنوان یکی سرودهای اعتراضات سراسری در ایران جهانی شد و شماری از خوانندگان ایرانی و خارجی آن را به زبانهای مختلف اجرا کردند.
شروین حاجیپور پس از انتشار این آهنگ، بازداشت شد و مدتی تحت بازداشت قرار داشت و ۱۲ مهر به قید وثیقه آزاد شد. به گفته مجید کاوه، وکیل شروین حاجیپور، این خواننده از سوی شعبه ۱۱ بازپرسى دادسراى سارى به «فعاليت تبليغي عليه نظام» و «ترغیب و تحریک افراد به اعمال خشونتآميز» متهم شده است و دستور منع خروج او از كشور به مدت شش ماه صادر شده است.
همچنین حمید سعیدی، آهنگساز و نوازنده ایرانیتبار ساکن آمریکا، نیز که با گروه خورشید سپید برای دومین بار برنده جایزه گرمی در بخش «عصر نو» شد. سعیدی اولین بار در سال ۲۰۱۹، سال ۱۳۹۷ خورشیدی، با گروه افیون ماه جایزه گرمی در بخش «عصر نو» را دریافت کرده بود.
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ابوالقاسم طالبی، سازنده فیم قلاده های طلا، روی آنتن زنده تلویزیون:
بعضی از زنان سلبریتی، یائسه شدن شان را هم تقصیر جمهوری اسلامی می دانند!
@rahenow 🗿👈
بعضی از زنان سلبریتی، یائسه شدن شان را هم تقصیر جمهوری اسلامی می دانند!
@rahenow 🗿👈
تفاوت رفتار مردم سرزمین کفار با مردم ایران!
عکس بالا سرزمین کُفار است.
راننده، سان روف را نبسته،
کسی چتری گذاشته و نوشته روز خوبی داشته باشی.
عکس پایین،سرزمین خودمان. ماشینی در برف مانده،
و از لاستیکهایش خبری نیست!
🔻آقایانِ نظام،
#على ع فرمود:
الناس بِاُمَرائهم اَشبَهُ مِنهم بِآبائهم:
مردم، به دولتمردان خود شبيهترند تا به پدرانشان.
@rahenow 🗿👈
عکس بالا سرزمین کُفار است.
راننده، سان روف را نبسته،
کسی چتری گذاشته و نوشته روز خوبی داشته باشی.
عکس پایین،سرزمین خودمان. ماشینی در برف مانده،
و از لاستیکهایش خبری نیست!
🔻آقایانِ نظام،
#على ع فرمود:
الناس بِاُمَرائهم اَشبَهُ مِنهم بِآبائهم:
مردم، به دولتمردان خود شبيهترند تا به پدرانشان.
@rahenow 🗿👈
انسان های بزرگ نه خود را گم میکنند،
و نه خود را پیدا می کنند،
آنها خود را می سازند...
و نه خود را پیدا می کنند،
آنها خود را می سازند...
ابوالقاسم طالبی روی آنتن زنده تلویزیون: بعضی از زنان سلبریتی، یائسه شدنشان را هم تقصیر جمهوری اسلامی میدانند
یکشنبه شب ابولقاسم طالبی، سازنده فیلم «قلادههای طلا» در برنامه سینمایی تلویزیون مهمان بهروز افخمی با اظهاراتی تمسخرآمیز و جنسیت زده به زنان سینمای ایران که در حوادث اخیر اعلام موضع کرده بودند، حمله ور شد. طالبی گفت: انگار بعضی از زنان سلبریتی یائسه شدن را تقصیر جمهوری اسلامی میدانند. تا سنشان از ۵۰ سال بالاتر میرود، روسری خود را برمی دارند و به جمهوری اسلامی فحش میدهند. او با اشاره تمسخرآمیز به یائسگی زنان خطاب به زنان سینمای ایران گفت: شما اگر در جمهوری اسلامی نبودید و در آمریکا هم بودید، این اتفاق برایتان میافتاد. تا دیروز جوانتر بودید و روی بورس بودید. خب هرکسی یک دورانی دارد؛ چرا به جمهوری اسلامی فحش میدهید؟ بهروز افخمی در واکنش به این اظهارات که روی آنتن زنده بیان شد، صرفا به خندیدن اکتفا کرد. طالبی همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش به محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم حمله کرد و او را به خاطر حمایتش از تلگرام و اینستاگرام مقصر حوادث اخیر دانست.
@rahenow 🗿👈
یکشنبه شب ابولقاسم طالبی، سازنده فیلم «قلادههای طلا» در برنامه سینمایی تلویزیون مهمان بهروز افخمی با اظهاراتی تمسخرآمیز و جنسیت زده به زنان سینمای ایران که در حوادث اخیر اعلام موضع کرده بودند، حمله ور شد. طالبی گفت: انگار بعضی از زنان سلبریتی یائسه شدن را تقصیر جمهوری اسلامی میدانند. تا سنشان از ۵۰ سال بالاتر میرود، روسری خود را برمی دارند و به جمهوری اسلامی فحش میدهند. او با اشاره تمسخرآمیز به یائسگی زنان خطاب به زنان سینمای ایران گفت: شما اگر در جمهوری اسلامی نبودید و در آمریکا هم بودید، این اتفاق برایتان میافتاد. تا دیروز جوانتر بودید و روی بورس بودید. خب هرکسی یک دورانی دارد؛ چرا به جمهوری اسلامی فحش میدهید؟ بهروز افخمی در واکنش به این اظهارات که روی آنتن زنده بیان شد، صرفا به خندیدن اکتفا کرد. طالبی همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش به محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم حمله کرد و او را به خاطر حمایتش از تلگرام و اینستاگرام مقصر حوادث اخیر دانست.
@rahenow 🗿👈
@rahenow
ابوالقاسم طالبی روی آنتن زنده تلویزیون: بعضی از زنان سلبریتی، یائسه شدنشان را هم تقصیر جمهوری اسلامی میدانند یکشنبه شب ابولقاسم طالبی، سازنده فیلم «قلادههای طلا» در برنامه سینمایی تلویزیون مهمان بهروز افخمی با اظهاراتی تمسخرآمیز و جنسیت زده به زنان سینمای…
پس یعنی اگه ما با یائسگی همسر آقای طالبی و افخمی شوخی بکنیم مشکلی ندارن دیگه؟
مریم بوبانی هنرمند سینما و تلویزیون نوشت در واکنش به توهین کارگردان قلادههای طلا به بازیگران زن نوشت :
« یائسگی یک اتفاق فیزیولوژیک است. نه نقص است ،نه عیب.
نقص، بیسوادی،ناآگاهی،وعدم شعور است.
نقص ، بوی تعفن مغزهای پوسیده وپر بلاهت است.
تکلیف شما دونفرمعلوم بود ،آن رسانه ای هم که شمارا دعوت به فحاشی و توهینی اینچنین آشکار می کند ، حضورش نومیدی محض است.»
@rahenow 🗿👈
« یائسگی یک اتفاق فیزیولوژیک است. نه نقص است ،نه عیب.
نقص، بیسوادی،ناآگاهی،وعدم شعور است.
نقص ، بوی تعفن مغزهای پوسیده وپر بلاهت است.
تکلیف شما دونفرمعلوم بود ،آن رسانه ای هم که شمارا دعوت به فحاشی و توهینی اینچنین آشکار می کند ، حضورش نومیدی محض است.»
@rahenow 🗿👈
#آزادی
✅ متاسفانه #نت را قطع کردن کلا و بزور وصل شدیم ،طرف زیر #آوار مونده از آنجا پیام میده و از جهانیان کمک می خواد ما روی میز کارمون نشستیم و نمی تونیم پیام بدیم ،پس آنی که زیر آوار مونده وضعش بدتر از ما نیست ما زیر آوار جهل و نادانی ماندیم.
#زلنسکی یک حرف خوب زد که باید آدمهای عاقل به گوش بگیرند بدون نور و گرما میشه زندگی کرد بدون #آزادی هرگز
@rahenow 🗿👈
✅ متاسفانه #نت را قطع کردن کلا و بزور وصل شدیم ،طرف زیر #آوار مونده از آنجا پیام میده و از جهانیان کمک می خواد ما روی میز کارمون نشستیم و نمی تونیم پیام بدیم ،پس آنی که زیر آوار مونده وضعش بدتر از ما نیست ما زیر آوار جهل و نادانی ماندیم.
#زلنسکی یک حرف خوب زد که باید آدمهای عاقل به گوش بگیرند بدون نور و گرما میشه زندگی کرد بدون #آزادی هرگز
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وریر کشور دولت رئیسی زلزله زدگان ایران را فراموش کرده و به فکر سوریه و ترکیه است
احمد وحیدی، وزیر کشور : کمکها به کشور ترکیه و سوریه ارسال شده و اعلام آمادگی برای کمک بیشتر نیز به این کشورها شده است !
@rahenow 🗿👈
احمد وحیدی، وزیر کشور : کمکها به کشور ترکیه و سوریه ارسال شده و اعلام آمادگی برای کمک بیشتر نیز به این کشورها شده است !
@rahenow 🗿👈