@rahenow
565 subscribers
15.8K photos
10.4K videos
352 files
2.92K links
#راه_نو
انسان‌ها تا آگاه نشده‌اند هیچ‌گاه عصیان نمی‌کنند و تا عصیان نکنند نمیتوانند آگاه شوند.
Download Telegram
ابوالقاسم طالبی روی آنتن زنده تلویزیون: بعضی از زنان سلبریتی، یائسه شدنشان را هم تقصیر جمهوری اسلامی می‌دانند

یکشنبه شب ابولقاسم طالبی، سازنده فیلم «قلاده‌های طلا» در برنامه سینمایی تلویزیون مهمان بهروز افخمی با اظهاراتی تمسخرآمیز و جنسیت زده به زنان سینمای ایران که در حوادث اخیر اعلام موضع کرده بودند، حمله ور شد. طالبی گفت: انگار بعضی از زنان سلبریتی یائسه شدن را تقصیر جمهوری اسلامی می‌دانند. تا سنشان از ۵۰ سال بالاتر می‌رود، روسری خود را برمی دارند و به جمهوری اسلامی فحش می‌دهند. او با اشاره تمسخرآمیز به یائسگی زنان خطاب به زنان سینمای ایران گفت: شما اگر در جمهوری اسلامی نبودید و در آمریکا هم بودید، این اتفاق برایتان می‌افتاد. تا دیروز جوان‌تر بودید و روی بورس بودید. خب هرکسی یک دورانی دارد؛ چرا به جمهوری اسلامی فحش می‌دهید؟ بهروز افخمی در واکنش به این اظهارات که روی آنتن زنده بیان شد، صرفا به خندیدن اکتفا کرد. طالبی همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش به محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم حمله کرد و او را به خاطر حمایتش از تلگرام و اینستاگرام مقصر حوادث اخیر دانست.

@rahenow 🗿👈
🔴 آخوندها به این میگن نجس.

سگی که فریاد سر میدهد برای نجات جان کودکان زلزله زده

@rahenow 🗿👈
مریم بوبانی هنرمند سینما و تلویزیون نوشت در واکنش به توهین کارگردان قلاده‌های طلا به بازیگران زن نوشت :

« یائسگی یک اتفاق فیزیولوژیک است. نه نقص است ،نه عیب.
نقص، بیسوادی،ناآگاهی،وعدم شعور است.
نقص ، بوی تعفن مغزهای پوسیده وپر بلاهت است.

تکلیف شما دونفرمعلوم بود ،آن رسانه ای هم که شمارا دعوت به فحاشی و توهینی اینچنین آشکار می کند ،  حضورش نومیدی محض است.»

@rahenow 🗿👈
#nepotism
دم تکان دادن‌ها جواب داد؛ هرکه در این سرا در آید نانش دهید و از ایمانش مپرسید، خصوصاً اگر داماد فلانی باشد!
@rahenow 🗿👈
" یک میلیارد آنقدر پول کمی است که نمی توان با آن حتی یک خانه کوچک خرید

و همان یک میلیارد آنقدر پول زیادی است که نمی شود با چندین سال کار کردن هم پس اندازش کرد."

و این حقیقت بلای عظیمی است که بر سرمان آمده است.

@rahenow 🗿👈
رئیس انجمن مهندسی زلزله ایران:
آماری وجود دارد که در تهران در هر ۱۵۸ سال یک زلزله بالای ۷ ریشتر رخ می‌دهد. زمانی که زلزله تهران رخ دهد بدترین زلزله تاریخ جهان را خواهیم دید؛ مهلک‌ترین آمار مرگ‌ومیر ثبت خواهد شد

@rahenow 🗿👈
#آزادی

متاسفانه
#نت را قطع کردن کلا و بزور وصل شدیم ،طرف زیر #آوار مونده از آنجا پیام میده و از جهانیان کمک می خواد ما روی میز کارمون نشستیم و نمی تونیم پیام بدیم ،پس آنی که زیر آوار مونده وضعش بدتر از ما نیست ما زیر آوار جهل و نادانی ماندیم.

#زلنسکی یک حرف خوب زد که باید آدمهای عاقل به گوش بگیرند بدون نور و گرما میشه زندگی کرد بدون #آزادی هرگز

@rahenow 🗿👈
خبرگزاریهای جمهوری اسلامی از کند بود امدادرسانی ترکیه به شهروندانشون گزارش پخش میکنن!
انگار نه انگار خرابی های هر زلزله ای که در طول این چهل سال تو این مملکت بوده هنوز پابرجاست و حضرات هنوزم هیچ غلطی نکردن!

@rahenow 🗿👈
شیر الاغ کیلویی ۲۵۰ هزار تومن
ملا چند؟
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وریر کشور دولت رئیسی زلزله زدگان ایران را فراموش کرده و به فکر سوریه و ترکیه است

احمد وحیدی، وزیر کشور : کمک‌ها به کشور ترکیه و سوریه ارسال شده و اعلام آمادگی برای کمک بیشتر نیز به این کشورها شده است !

@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
۱۰ روز از زلزله خوی میگذرد و مردم همچنان در سرما و برف سنگین بدون سرپناه و امکانات هستند و هیچ کمکی به آنان نمی کند و کودکان در سرما به خود می لرزند

@rahenow 🗿👈
پرونده‌ای از تجاوز جنسی دو مامور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دو دختر ۱۸ و ۲۳ ساله شرکت‌کننده در تجمعات پس از کشته شدن ژینا (مهسا) امینی در تهران

[گروه هکری عدالت علی اینا رو داده ایران اینتر منتشر کرده. این گروه  بعضی کاراش مشکوک به ماله‌کشی برا نظام هم هست. در نظر داشته باشید. فساد اخلاقی ماموران جمهوری اسلامی رو این مدت ویدئوهای زیادی ثبت کردند.]

@rahenow 🗿👈