✍️ آسیبهای خودفروشی بیشتر از تنفروشی است؟
🖊در ادبیات عامه، به زنانی که از راه غیرشرعی با مردان ارتباط برقرار میکنند، خودفروش گفته میشود.
اما به نظر میرسد که این گروه از زنان مصداق این کلمه نیستند، زیرا تنفروشی متفاوت از خودفروشی است!؟
"خود" معادل شخصیت است و شخصیت یک شخص شامل چیزهایی مانند؛ باورها، ارزشها، هیجانات، منش، اعتقادات و جسم است که به او تعلق دارد.
هر تنفروشی، لزوماً خودفروش نیست ! زیرا چه بسا زنان تنفروشی که بنا به مشکلات اقتصادی فقط تن خود را میفروشند ولی از درون این عمل را قبیح و ناپسند میدانند.
بر خلاف تنفروشی که بیشتر به زنان اطلاق میشود، خودفروشان را بیشتر باید در بین مردان، خصوصاً مدیران، افراد اهل قلم، هنرمندان، سیاستمداران و صاحبان قدرت جستجو کرد !
در انسانهای سالم بین سه عنصر شخصیت یعنی "باورها"، "هیجانات" و "رفتار" نوعی هماهنگی و همگرایی وجود دارد. یعنی رفتارهای آنها ریشه در باورها و هیجانات درونیشان دارد.
شخص سالم زمانی که به چیزی باور ندارد، هیچگاه به منظور کسب منفعت، تن به انجام آن نخواهد داد.
برای مثال نمایندهی مجلسی که باور دارد که طرحی یا لایحهای به نفع ملت نیست، نسبت به آن احساس منفی دارد و به آن نیز رأی مثبت نمیدهد. اما، در افراد خودفروش، بین این سه عنصر شخصیت نوعی گسست وجود دارد. آنها علیرغم این که رفتاری را در درون تأیید نمیکنند، اما به خاطر به دست آوردن، حفظ و افزایش قدرت و ثروت، آن رفتار را انجام میدهند.
با این حساب، خودفروش نمایندهای است که به منظور تقرّب بیشتر به منبع قدرت و منفعتطلبی شخصی، به لایحهای رأی میدهد که به آن باور ندارد.
خودفروش، وزیری است که از ترس استیضاح و به خطر افتادن قدرتش، تن به سفارش غیرقانونی نمایندهی مجلس و... میدهد.
خودفروش، پزشکی است که برای کسب درآمد بیشتر، آگاهانه بیمار خود را مورد انواع و اقسام درمانهای بیمورد قرار میدهد و...
خودفروش، رئیس دانشگاهی است که با وجود باورها و احساسات درونی، تن به پذیرش مدیران سیاسی کشور از راههای غیرقانونی یا شبه قانونی به عنوان دانشجو میدهد.
خودفروش، عالم دینی است که در درون، یک عمل سیاسی را خلاف دین ارزیابی میکند، اما به خاطر به دست آوردن قدرت، آن را تأیید میکند.
خودفروش، کارمندی است که بدون هیچ باور و اعتقادی به نماز، برای کسب یک رتبهٔ شغلی بالاتر، هر روز ظهر در نمازخانه محل کار خود حضور مییابد.
هدف این نوشته به هیچ وجه موجه نشاندادن تنفروشی نیست، بلکه تأکید بر این نکته است که آسیبهای خودفروشی به مراتب بیشتر از تنفروشی است!
برگرفته از کانال سخنرانی ها
@rahenow 🗿👈
🖊در ادبیات عامه، به زنانی که از راه غیرشرعی با مردان ارتباط برقرار میکنند، خودفروش گفته میشود.
اما به نظر میرسد که این گروه از زنان مصداق این کلمه نیستند، زیرا تنفروشی متفاوت از خودفروشی است!؟
"خود" معادل شخصیت است و شخصیت یک شخص شامل چیزهایی مانند؛ باورها، ارزشها، هیجانات، منش، اعتقادات و جسم است که به او تعلق دارد.
هر تنفروشی، لزوماً خودفروش نیست ! زیرا چه بسا زنان تنفروشی که بنا به مشکلات اقتصادی فقط تن خود را میفروشند ولی از درون این عمل را قبیح و ناپسند میدانند.
بر خلاف تنفروشی که بیشتر به زنان اطلاق میشود، خودفروشان را بیشتر باید در بین مردان، خصوصاً مدیران، افراد اهل قلم، هنرمندان، سیاستمداران و صاحبان قدرت جستجو کرد !
در انسانهای سالم بین سه عنصر شخصیت یعنی "باورها"، "هیجانات" و "رفتار" نوعی هماهنگی و همگرایی وجود دارد. یعنی رفتارهای آنها ریشه در باورها و هیجانات درونیشان دارد.
شخص سالم زمانی که به چیزی باور ندارد، هیچگاه به منظور کسب منفعت، تن به انجام آن نخواهد داد.
برای مثال نمایندهی مجلسی که باور دارد که طرحی یا لایحهای به نفع ملت نیست، نسبت به آن احساس منفی دارد و به آن نیز رأی مثبت نمیدهد. اما، در افراد خودفروش، بین این سه عنصر شخصیت نوعی گسست وجود دارد. آنها علیرغم این که رفتاری را در درون تأیید نمیکنند، اما به خاطر به دست آوردن، حفظ و افزایش قدرت و ثروت، آن رفتار را انجام میدهند.
با این حساب، خودفروش نمایندهای است که به منظور تقرّب بیشتر به منبع قدرت و منفعتطلبی شخصی، به لایحهای رأی میدهد که به آن باور ندارد.
خودفروش، وزیری است که از ترس استیضاح و به خطر افتادن قدرتش، تن به سفارش غیرقانونی نمایندهی مجلس و... میدهد.
خودفروش، پزشکی است که برای کسب درآمد بیشتر، آگاهانه بیمار خود را مورد انواع و اقسام درمانهای بیمورد قرار میدهد و...
خودفروش، رئیس دانشگاهی است که با وجود باورها و احساسات درونی، تن به پذیرش مدیران سیاسی کشور از راههای غیرقانونی یا شبه قانونی به عنوان دانشجو میدهد.
خودفروش، عالم دینی است که در درون، یک عمل سیاسی را خلاف دین ارزیابی میکند، اما به خاطر به دست آوردن قدرت، آن را تأیید میکند.
خودفروش، کارمندی است که بدون هیچ باور و اعتقادی به نماز، برای کسب یک رتبهٔ شغلی بالاتر، هر روز ظهر در نمازخانه محل کار خود حضور مییابد.
هدف این نوشته به هیچ وجه موجه نشاندادن تنفروشی نیست، بلکه تأکید بر این نکته است که آسیبهای خودفروشی به مراتب بیشتر از تنفروشی است!
برگرفته از کانال سخنرانی ها
@rahenow 🗿👈
همه مسئولان نظام پشت تریبون از بایدها استفاده می کنند.
باید تورم کنترل شود
باید از تولید حمایت شود
باید فلان شود و باید بهمان شود و...
انگار تورم ، مشکلات ، فضای بسته ، فرار سرمایه و هزار و یک مشکل دیگر مسببش اینا نبودند ، مردم بودند!!!
🔰حالا راه حلهای امام صادقی ها و حجتیه ها و تندروهای سوپر انقلابی برای برون رفت از این بن بست و مشکلات اقتصادی چیه؟
نظامی که نخبه های اقتصادی اش امثال عبدالملکی ها و یاسر جبرئیلی ها و ..باشه
دیگه این نظام نهایت تشخیصش از مشکلات و راه حلهایی که ارائه میده
شبیه همان حکایت میخ و دیوار عبید زاکانی است که تو تشخیص مشکل موند چه رسد به راه حل
🔰فردی میخی را سر و ته روی دیوار گذاشته بود و میکوبید.
اما میخ در دیوار فرو نمیرفت.
رهگذری که شاهد این ماجرا بود، گفت:
بی جهت داری تلاش میکنی ، این میخ در این دیوار نخواهد رفت
نگاه به سر و ته میخ بنداز میفهمی که این میخ برای دیوار روبرو است.
@rahenow 🗿👈
باید تورم کنترل شود
باید از تولید حمایت شود
باید فلان شود و باید بهمان شود و...
انگار تورم ، مشکلات ، فضای بسته ، فرار سرمایه و هزار و یک مشکل دیگر مسببش اینا نبودند ، مردم بودند!!!
🔰حالا راه حلهای امام صادقی ها و حجتیه ها و تندروهای سوپر انقلابی برای برون رفت از این بن بست و مشکلات اقتصادی چیه؟
نظامی که نخبه های اقتصادی اش امثال عبدالملکی ها و یاسر جبرئیلی ها و ..باشه
دیگه این نظام نهایت تشخیصش از مشکلات و راه حلهایی که ارائه میده
شبیه همان حکایت میخ و دیوار عبید زاکانی است که تو تشخیص مشکل موند چه رسد به راه حل
🔰فردی میخی را سر و ته روی دیوار گذاشته بود و میکوبید.
اما میخ در دیوار فرو نمیرفت.
رهگذری که شاهد این ماجرا بود، گفت:
بی جهت داری تلاش میکنی ، این میخ در این دیوار نخواهد رفت
نگاه به سر و ته میخ بنداز میفهمی که این میخ برای دیوار روبرو است.
@rahenow 🗿👈
🌺تقدیم به آنانی که اسیر صحنه آرایی ها نشدند- شرافت را می کشند تا خفت و ننگ زنده بماند!
✍حسین جعفری
✨ سربازان وارد روستائی شدند و به همه زنان تجاوز کردند به استثناء یک زن که با مقاومت توانست سربازی را بکُشد و سر او را ببُرد.
🌟❗پس از برگشت سربازان به پادگانها و اقامتگاه ها، همه زنان نیز از خانه هایشان بیرون آمدند و لباسهای پاره پاره خود را با گریه ای دلسوزانه جمع میکردند به جزء آن زن... ، از خانه اش باعزت و افتخار در حالی خارج شد که با در دست داشتن سر آن سرباز، به دیگر زنان با تحقیر نگاه میکرد و گفت: تصور داشتید بگذارم به من تجاوزی کند بدون آنکه بمیرم یا او را بکشم؟!
🔪 زنهای روستا به یکدیگر نگاه کردند و تصمیم گرفتند او را بکشند تا مبادا با شرافتش بر آنها برتری داشته باشد و هنگام بازگشت همسرهایشان پرسیده شود چرا همانند او مقاومت نکردید... .
🔥بنابراین با حمله ای دست جمعی، او را کشتند.
🔲شرافت را کشتند تا خفت و ننگ زنده بماند... .
😭☀این است واقعیت جامعه ما!!
☀☀هر انسان شریفی را می کُشند،تخریب میکنند،دروغ میگویند و عزل میکنند تا خفت و ننگ وهمراهی شان با ظلم زنده بماند و افشا نشود !!
🚫مراقب باشیم در هیاهوهای پوچان هرزه خوی فاسد و محافظه کاران پر مدعا، نجیبان واقعی و هزینه داده ی ایران را سر نبرند و بدهکارشان نکنند!!!😢😢
🌱 پ-ن:
💐 آنچه خواندید؛ تقدیم می شود به محصوران سرافراز ایران که در حصر نیز از بسیاری از بظاهر آزادها، آزاده ترند!!!
@rahenow 🗿👈
✍حسین جعفری
✨ سربازان وارد روستائی شدند و به همه زنان تجاوز کردند به استثناء یک زن که با مقاومت توانست سربازی را بکُشد و سر او را ببُرد.
🌟❗پس از برگشت سربازان به پادگانها و اقامتگاه ها، همه زنان نیز از خانه هایشان بیرون آمدند و لباسهای پاره پاره خود را با گریه ای دلسوزانه جمع میکردند به جزء آن زن... ، از خانه اش باعزت و افتخار در حالی خارج شد که با در دست داشتن سر آن سرباز، به دیگر زنان با تحقیر نگاه میکرد و گفت: تصور داشتید بگذارم به من تجاوزی کند بدون آنکه بمیرم یا او را بکشم؟!
🔪 زنهای روستا به یکدیگر نگاه کردند و تصمیم گرفتند او را بکشند تا مبادا با شرافتش بر آنها برتری داشته باشد و هنگام بازگشت همسرهایشان پرسیده شود چرا همانند او مقاومت نکردید... .
🔥بنابراین با حمله ای دست جمعی، او را کشتند.
🔲شرافت را کشتند تا خفت و ننگ زنده بماند... .
😭☀این است واقعیت جامعه ما!!
☀☀هر انسان شریفی را می کُشند،تخریب میکنند،دروغ میگویند و عزل میکنند تا خفت و ننگ وهمراهی شان با ظلم زنده بماند و افشا نشود !!
🚫مراقب باشیم در هیاهوهای پوچان هرزه خوی فاسد و محافظه کاران پر مدعا، نجیبان واقعی و هزینه داده ی ایران را سر نبرند و بدهکارشان نکنند!!!😢😢
🌱 پ-ن:
💐 آنچه خواندید؛ تقدیم می شود به محصوران سرافراز ایران که در حصر نیز از بسیاری از بظاهر آزادها، آزاده ترند!!!
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فاحشه های اسلامی
حسین شمقدری فرزند جواد شمقدری معاون امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت محمود احمدی نژاد مستندی ساخته (جوکر ١۴٠١) که در بخشی از آن گویا دختری که در سوئد زندگی میکند بطور خودجوش در اطراف میدان آزادی تهران به تور مستندسازان می افتد و باز بطور خودجوش از سرکوبهای جمهوری اسلامی علیه ملت ایران دفاع میکند.
@rahenow 🗿👈
حسین شمقدری فرزند جواد شمقدری معاون امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت محمود احمدی نژاد مستندی ساخته (جوکر ١۴٠١) که در بخشی از آن گویا دختری که در سوئد زندگی میکند بطور خودجوش در اطراف میدان آزادی تهران به تور مستندسازان می افتد و باز بطور خودجوش از سرکوبهای جمهوری اسلامی علیه ملت ایران دفاع میکند.
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
واکنش زینب موسوی، استندآپ کمدین و خالق شخصیت (امپراتور کوزکو ): به اعطای مدرک افتخاری استادی در دانشگاه پکن به ابراهیم شیش کلاسه
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
نخبه اقتصادی عبدالملکی که با 300 میلیون دلار ارزپاشی می خواست دلار بیاره زیر 15 هزار تومن و با یک میلیون تومن شغل ایجاد کنه ، الانم تز جدیدش اینه که اقتصاد کشورهای اروپایی و غربی طی 25-40 سال آینده رو به افول خواهند رفت و تنها جمهوری اسلامی است که نمودارهاش صعودیه و قطار پیشرفتش بدون ترمزی فقط در حال حرکت به جلوست..
کاظم نادعلی
@rahenow 🗿👈
کاظم نادعلی
@rahenow 🗿👈
🔴 نیکا نیکوبین، زنی که اقدام به قتل یک آمریکایی با انگیزه انتقام حمله پهپادی به قاسم سلیمانی کرده بود، از دانشگاه تگزاس آمریکا اخراج شد. او برای ترم بهار ۲۰۲۳ ثبت نام کرده بود. مقامات این دانشگاه به فاکسنیوز گفتهاند آنها پس از اینکه متوجه شدند او مرتکب جرمی شده و تحت حوزه قضایی دادگاهی در ایالت نوادا قرار دارد، تصمیم به اخراج او گرفتند. این زن تحت حبس خانگی قرار دارد.
نیکوبین اسفند سال گذشته در هنگام رابطه جنسی با مرد آمریکایی در یک هتل، به گردن او با چاقو ضرباتی وارد کرد. او اعتراف کرد که انگیزه او از این اقدام، کشتن یک آمریکایی برای انتقام حمله پهپادی آمریکا به قاسم سلیمانی بود.
@rahenow 🗿👈
نیکوبین اسفند سال گذشته در هنگام رابطه جنسی با مرد آمریکایی در یک هتل، به گردن او با چاقو ضرباتی وارد کرد. او اعتراف کرد که انگیزه او از این اقدام، کشتن یک آمریکایی برای انتقام حمله پهپادی آمریکا به قاسم سلیمانی بود.
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پس از انتشار ویدیویی از پخش آهنگ « گنگستر شهر آمل » در کلاس یک مدرسه غیرانتفاعی در قائمشهر ، حسین کمالی ، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ، گفت که این معلم اخراج شده و به مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد | #به_اشتراک_بگذارید ...
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پرت کردن روسری توسط یکی از کاندیداهای هیئت رئیسه مجمع سازمان نظام مهندسی استان تهران در اعتراض به عدم اجازه کاندیداتوری به دلیل بی حجابی.
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
پیری وقتی فرخنده و خواستنی است که بنیان محکم آن را در جوانی گذاشته باشند.
پیری که به خطاهای گذشته آلوده باشد، بیبها و سیهروز است،
زیرا احترام و عزّت سالخوردگی به موی سفید و صورت پُر چین نیست،
به ذخیرهی اَعمال نیک و دانشی است که اندوخته باشد.
پیری که به خطاهای گذشته آلوده باشد، بیبها و سیهروز است،
زیرا احترام و عزّت سالخوردگی به موی سفید و صورت پُر چین نیست،
به ذخیرهی اَعمال نیک و دانشی است که اندوخته باشد.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من اگه این خانم معلمم بود و اخراج میشد، دیگه نمیرفتم مدرسه و نمیذاشتم بچه هام برن تا مجبور شن برش گردونن 😒
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
«گذری بر سخنان دیروز رهبری»
✍️اکبر دانش سرارودی
دیروز رهبری گفتند:
۱- «مسئولان مشکلات اقتصادی و تورم را علاج کنند، مشکلات علاج پذیرد»
به ایشان میگوئیم اولاً بخش مهمی از مشکلات اقتصادی ما ناشی از عدم اعتماد مردم به نظام و سیاستگذاریهای شماست و بیش از آنکه ریشه اقتصادی داشته باشد ریشه های سیاسی و روانی دارد و تا زمانیکه دست از دشمن تراشی و تقابل با دنیا بر نداریم و با موضوعاتی چون برجام و FATF سیاسی و جناحی برخورد شود و تحریمها را نعمت خوانده و سیاستِ تعامل با کشورهای مختلف را دیپلماسی فعال و خردگرا تعیین کند! نه نظامیان حاضر در میدان! چیزی حل نخواهد شد و این موضوعی است که فقط به شخص جنابعالی مربوط است و این دولت مطیع و پخمه گرایی که کاری جز چاپ پول و افزایش نقدینگی تورم زا بلد نیست که هیچ!
بهترین دولتها نیز بیایند با این حاکمیت دوگانهٔ مسئولیت ناپذیرِ غیرپاسخگویی که سیاستگذار ریز و درشت امور است و مجریانش نیز چیزی جز بله قربانگویی نمیدانند هیچ اتفاق مثبتی نخواهد افتاد
لذا اگر این را میدانی و باز هم بر علاج پذیری دستوری! مشکلات اقتصادی پافشاری میکنی باید گفت حداقل فهم ات نیز از دست رفته و دچار چنان استبدادی شدهای که مشاورانت هم راهی جز تملق و مجامله نمی بینند و اگر میدانی و باز هم اینگونه بر مواضع نادرستت پافشاری کرده و مشکلات موجود را به گردن دیگران می اندازی نمیشود نامی جز وقاحت بی مانند بر آن گذارد! بطوریکه مدتهاست وقیح ترین مسئولینی که تاریخ نظام جمهوری اسلامی بخود دیده را سه نفر می پنداشتم [علیرضا زاکانی، محمود احمدی نژاد، محمدباقر قالیباف] و در اینصورت مجبورم عددشان را اضافه نموده و در رأس آنان نام شما را قرار دهم
۲- گفته اید: «فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا دستگاههای دیگر پیدا کند و این را در فضای مجازی با مسخره و توهین بزرگ کند!»
میگوئیم خداوکیلی کدام دستاورد و نقطه قوتی وجود دارد که بخواهیم آن را مایه دلگرمی خویش دانسته و به آن بپردازیم؟
واقعاً انبوه مشکلات متنوع حاصل از سیاست گذاریهای غلط، سوء مدیریت و ناکارآمدی آوار شده بر ابعاد مختلف زندگی مردم را نمی بینید؟
جدای از الیگارش ها و طبقه مرفه و بیدردی که بعنوان کاسبان تحریم و حلقه رانتخواران پیرامونتان که از شیرهٔ جان مردم ارتزاق میکنند، اکثریت مردم با چنان مشکلاتی مواجه اند که...
ایکاش شرایط اسفناک جامعه و بحرانهای موجود را درک میکردید و نمک به زخم مردم نمی پاشیدید!
۳- گفته اید: «پیام ملت ایران در ۲۲بهمن حمایت کامل از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود و صدای ملت ایران بر صدای دیگران غلبه کرد»!
میگوئیم جدای از پای کار آوردن تمام دستگاههای نظام و ترفندهای بکارگیری شده برای راهپیمایی ۲۲بهمن، حداکثر جمعیت حاضر در کل کشور بیش از ۵ میلیون نفر نبود که با توجه به ۶۰ میلیون جمعیت بالغ کشور، باید گفت علیرغم تمام تلاشها و پروپاگاندایی که بکار گرفتید نتوانستید حتی به عدد حامیان سنتی خویش نیز افرادِ حاضرِ در میدان داشته باشید!
ثانیاً خودتان هم یقین دارید که بسیاری از آنهایی که آمدند منتقد و مخالف روند جاری هستند و حضورشان با انگیزه های مختلف انجام شد و اینکه میگوئید «حمایت کامل از انقلاب و نظام» دروغی بیش نیست
ثالثاً انتقاد منتقدین به همین نادیده گرفتن اکثریت ناراضی و مخالفی است که چه با عدم حضور در انتخابات ها و چه عدم حضور در تجمعات، اعلام نظر میکنند ولی شوربختانه تعمداً دیده نمیشوند!
لذا چنانچه نظرسنجیهای متقن نیز میگوید حداقل منتقدان و مخالفان شما و سیاستهایتان ۸۰ درصد جمعیت کشورند و ندیدن آنها نهایت وقاحت و بیخردی است و درنده خویی هایتان در برخورد با منتقدان و مخالفان نیز ناشی از همین رویکرد متفرعنانه غلط است
۴- گفتهاید: «میگویند چرا همه تلاش خود را گذاشته اید روی تسلیحات؛ پهپاد و موشک؟ جوابش این است که اولاً لازم است! ثانیاً مگر در بخشهای دیگر کمتر از این بخش دفاعی کار شده؟»
یادم میآید زمانیکه ما رزمندگان جبهه جنگ، از حداقل امکانات برخوردار بودیم مرتباً از نیروی ایمان و کارایی انگیزه های معنوی میگفتید و نقش سلاح و تجهیزات مدرن را به شدت تضعیف میکردید!
ولی حالا که به چهار تا موشک و تجهیزات مدرن دست یافتهاید همهٔ آن حرفها را فراموش کرده و عکس آن را میگوئید
بله! سلاح و تجهیزات دفاعی حتماً و حتماً لازم است و باید تا جائیکه میتوانیم مجهز به تجهیزات روز شویم «وَأَعِدُّوا۟ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِن قُوَّة» ولی «مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم» یعنی حتی المقدور!
نه اینکه از یکطرف همه چیزمان فدای تجهیزات نظامی شود و زندگی مردم را جهنم کنید و از طرف دیگر نیز با صدور آن تجهیزات به متجاوزی چون روسیه! دردسر جدیدی برای مردم و تشدید مصائب مان فراهم آورید،
ایکاش میفهمیدید و به خود میآمدید.
اصفهان ۲۷بهمن ۱۴۰۱
@rahenow 🗿👈
✍️اکبر دانش سرارودی
دیروز رهبری گفتند:
۱- «مسئولان مشکلات اقتصادی و تورم را علاج کنند، مشکلات علاج پذیرد»
به ایشان میگوئیم اولاً بخش مهمی از مشکلات اقتصادی ما ناشی از عدم اعتماد مردم به نظام و سیاستگذاریهای شماست و بیش از آنکه ریشه اقتصادی داشته باشد ریشه های سیاسی و روانی دارد و تا زمانیکه دست از دشمن تراشی و تقابل با دنیا بر نداریم و با موضوعاتی چون برجام و FATF سیاسی و جناحی برخورد شود و تحریمها را نعمت خوانده و سیاستِ تعامل با کشورهای مختلف را دیپلماسی فعال و خردگرا تعیین کند! نه نظامیان حاضر در میدان! چیزی حل نخواهد شد و این موضوعی است که فقط به شخص جنابعالی مربوط است و این دولت مطیع و پخمه گرایی که کاری جز چاپ پول و افزایش نقدینگی تورم زا بلد نیست که هیچ!
بهترین دولتها نیز بیایند با این حاکمیت دوگانهٔ مسئولیت ناپذیرِ غیرپاسخگویی که سیاستگذار ریز و درشت امور است و مجریانش نیز چیزی جز بله قربانگویی نمیدانند هیچ اتفاق مثبتی نخواهد افتاد
لذا اگر این را میدانی و باز هم بر علاج پذیری دستوری! مشکلات اقتصادی پافشاری میکنی باید گفت حداقل فهم ات نیز از دست رفته و دچار چنان استبدادی شدهای که مشاورانت هم راهی جز تملق و مجامله نمی بینند و اگر میدانی و باز هم اینگونه بر مواضع نادرستت پافشاری کرده و مشکلات موجود را به گردن دیگران می اندازی نمیشود نامی جز وقاحت بی مانند بر آن گذارد! بطوریکه مدتهاست وقیح ترین مسئولینی که تاریخ نظام جمهوری اسلامی بخود دیده را سه نفر می پنداشتم [علیرضا زاکانی، محمود احمدی نژاد، محمدباقر قالیباف] و در اینصورت مجبورم عددشان را اضافه نموده و در رأس آنان نام شما را قرار دهم
۲- گفته اید: «فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا دستگاههای دیگر پیدا کند و این را در فضای مجازی با مسخره و توهین بزرگ کند!»
میگوئیم خداوکیلی کدام دستاورد و نقطه قوتی وجود دارد که بخواهیم آن را مایه دلگرمی خویش دانسته و به آن بپردازیم؟
واقعاً انبوه مشکلات متنوع حاصل از سیاست گذاریهای غلط، سوء مدیریت و ناکارآمدی آوار شده بر ابعاد مختلف زندگی مردم را نمی بینید؟
جدای از الیگارش ها و طبقه مرفه و بیدردی که بعنوان کاسبان تحریم و حلقه رانتخواران پیرامونتان که از شیرهٔ جان مردم ارتزاق میکنند، اکثریت مردم با چنان مشکلاتی مواجه اند که...
ایکاش شرایط اسفناک جامعه و بحرانهای موجود را درک میکردید و نمک به زخم مردم نمی پاشیدید!
۳- گفته اید: «پیام ملت ایران در ۲۲بهمن حمایت کامل از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود و صدای ملت ایران بر صدای دیگران غلبه کرد»!
میگوئیم جدای از پای کار آوردن تمام دستگاههای نظام و ترفندهای بکارگیری شده برای راهپیمایی ۲۲بهمن، حداکثر جمعیت حاضر در کل کشور بیش از ۵ میلیون نفر نبود که با توجه به ۶۰ میلیون جمعیت بالغ کشور، باید گفت علیرغم تمام تلاشها و پروپاگاندایی که بکار گرفتید نتوانستید حتی به عدد حامیان سنتی خویش نیز افرادِ حاضرِ در میدان داشته باشید!
ثانیاً خودتان هم یقین دارید که بسیاری از آنهایی که آمدند منتقد و مخالف روند جاری هستند و حضورشان با انگیزه های مختلف انجام شد و اینکه میگوئید «حمایت کامل از انقلاب و نظام» دروغی بیش نیست
ثالثاً انتقاد منتقدین به همین نادیده گرفتن اکثریت ناراضی و مخالفی است که چه با عدم حضور در انتخابات ها و چه عدم حضور در تجمعات، اعلام نظر میکنند ولی شوربختانه تعمداً دیده نمیشوند!
لذا چنانچه نظرسنجیهای متقن نیز میگوید حداقل منتقدان و مخالفان شما و سیاستهایتان ۸۰ درصد جمعیت کشورند و ندیدن آنها نهایت وقاحت و بیخردی است و درنده خویی هایتان در برخورد با منتقدان و مخالفان نیز ناشی از همین رویکرد متفرعنانه غلط است
۴- گفتهاید: «میگویند چرا همه تلاش خود را گذاشته اید روی تسلیحات؛ پهپاد و موشک؟ جوابش این است که اولاً لازم است! ثانیاً مگر در بخشهای دیگر کمتر از این بخش دفاعی کار شده؟»
یادم میآید زمانیکه ما رزمندگان جبهه جنگ، از حداقل امکانات برخوردار بودیم مرتباً از نیروی ایمان و کارایی انگیزه های معنوی میگفتید و نقش سلاح و تجهیزات مدرن را به شدت تضعیف میکردید!
ولی حالا که به چهار تا موشک و تجهیزات مدرن دست یافتهاید همهٔ آن حرفها را فراموش کرده و عکس آن را میگوئید
بله! سلاح و تجهیزات دفاعی حتماً و حتماً لازم است و باید تا جائیکه میتوانیم مجهز به تجهیزات روز شویم «وَأَعِدُّوا۟ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِن قُوَّة» ولی «مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم» یعنی حتی المقدور!
نه اینکه از یکطرف همه چیزمان فدای تجهیزات نظامی شود و زندگی مردم را جهنم کنید و از طرف دیگر نیز با صدور آن تجهیزات به متجاوزی چون روسیه! دردسر جدیدی برای مردم و تشدید مصائب مان فراهم آورید،
ایکاش میفهمیدید و به خود میآمدید.
اصفهان ۲۷بهمن ۱۴۰۱
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴«زینب کاظم پور» که روز بیست و هفتم بهمن با کشف حجاب و پرت کردن روسری خود بر روی سن و ترک کردن مجمع انتخاب هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی گفت که به مجمعی که یک زن مهندس را به خاطر حجابش به جلسه انتخاب هیات رئیسه راه نمیدهند و برخی همکارانش را قبل از جلسه ضرب و شتم کردهاند، رسمیت نخواهد داد.
جمعه ۲۸ بهمن
@rahenow 🗿👈
جمعه ۲۸ بهمن
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 جمهوری اسلامی؛ نه يک کلمه کم و نه يک کلمه زياد
بدون تعیین نوع و محتوای حکومت و ارائه پیشنویس قانون اساسی، آقای خمینی نظرش را از زبان ملت اینچنین بیان نمود و جمع حاضر هم تصدیق میکردند:
🔺«اون که ملت ما میخواد، جمهوری اسلامیست.»
🔸حضار: «صحیح است، صحیح است»
🔺«نه جمهوری فقط، نه جمهوری دموکراتیک، نه جمهوری دموکراتیک اسلامی، جمهوری اسلامی!!»
🔸حضار: «صحیح است، صحیح است»
🔺«آنچه من از شما ملت عزیز ایران میخواهم اینست که بیدار باشید، خون عزیزان خودتون را هدر ندهید، کلمه دموکراتیک را ازش با... نتِرسید ازش که حذفش را بترسید. این فرم غربیست، ما فرمهای غربی را نمیپذیریم.»
🔸حضار: «صحیح است، صحیح است»
🔺«لاکن همه مردم در آرا آزاد؛ وقتی رفراندوم اعلام شد رای من حکومت جمهوری اسلامیست.»
🔸حضار: «صحیح است، صحیح است»
و پس از "همه پرسی" در سخنرانی خود فرمود:
«ايران از ۳۵ ميليون جمعيت، ۲۲ ميليون رأی داد به جمهوری اسلامی، سابقه ندارد.»
@rahenow 🗿👈
بدون تعیین نوع و محتوای حکومت و ارائه پیشنویس قانون اساسی، آقای خمینی نظرش را از زبان ملت اینچنین بیان نمود و جمع حاضر هم تصدیق میکردند:
🔺«اون که ملت ما میخواد، جمهوری اسلامیست.»
🔸حضار: «صحیح است، صحیح است»
🔺«نه جمهوری فقط، نه جمهوری دموکراتیک، نه جمهوری دموکراتیک اسلامی، جمهوری اسلامی!!»
🔸حضار: «صحیح است، صحیح است»
🔺«آنچه من از شما ملت عزیز ایران میخواهم اینست که بیدار باشید، خون عزیزان خودتون را هدر ندهید، کلمه دموکراتیک را ازش با... نتِرسید ازش که حذفش را بترسید. این فرم غربیست، ما فرمهای غربی را نمیپذیریم.»
🔸حضار: «صحیح است، صحیح است»
🔺«لاکن همه مردم در آرا آزاد؛ وقتی رفراندوم اعلام شد رای من حکومت جمهوری اسلامیست.»
🔸حضار: «صحیح است، صحیح است»
و پس از "همه پرسی" در سخنرانی خود فرمود:
«ايران از ۳۵ ميليون جمعيت، ۲۲ ميليون رأی داد به جمهوری اسلامی، سابقه ندارد.»
@rahenow 🗿👈
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
سفر سه روزه ابراهیم رییسی به چین، امروز در حالی پایان یافت که به رغم تبلیغات حکومتی، این سفر، دستاورد مورد توجهای نداشت. پیشتر وزیرخارجه ایران گفته بود این سفر در راستای اجرای سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین انجام شده.
مجتبا پورمحسن، ایران اینترنشنال
@rahenow 🗿👈
مجتبا پورمحسن، ایران اینترنشنال
@rahenow 🗿👈