چرا #مولدسازی را از #تاریکخانه های بنیاد مستضعفان، آستانهای قدس، بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان امام، سازمان اقتصادی کوثر و دهها تاریکخانه دیگر شروع نکردید؟!
در بین وزارتخانهها #یتیم تر از آموزشوپروش نبود که زمینهایش به جای مدرسهسازی، تجاریسازی نشود؟
یاشار سلطانی
@rahenow 🗿👈
در بین وزارتخانهها #یتیم تر از آموزشوپروش نبود که زمینهایش به جای مدرسهسازی، تجاریسازی نشود؟
یاشار سلطانی
@rahenow 🗿👈
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
جمهوری اسلامی با ارسال پهپاد به روسیه، عملا صحنه نبرد با اوکراین را به داخل ایران کشانده. دور جدید همکاری تهران و مسکو در زمینه پهپادها، اگرچه برخاسته از اردات خامنهای به پوتین است، اما جبهه خطرناکی را علیه ایران در جهان ایجاد کرده.
مجتبا پورمحسن، ایران اینترنشنال
@rahenow 🗿👈
مجتبا پورمحسن، ایران اینترنشنال
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#اسلام_شناسی
🔴غیررسمی: یه زن با حجاب دختر بچهای که حجابشو رعایت نکرد رو مورد ضرب و شتم قرار داد.
@rahenow 🗿👈
🔴غیررسمی: یه زن با حجاب دختر بچهای که حجابشو رعایت نکرد رو مورد ضرب و شتم قرار داد.
@rahenow 🗿👈
ما حتی روزمان هم تاریک بود.
آسمان روزمان هم تاریک بود.
خورشیدمان نیز نمیدرخشید.
در شهر ما کسی بوسهای نمیزد.
روزهای گرم، سرد بود و
روز های سرد نیز گرم.
ما همه گیج و منگ،
در انتظار آمدن ها بودیم،
ما به درستی میدانستیم که
کسی نمیآید و نباید منتظر ماند.
ما همه نفس میکشیدیم،
ولی هیچکداممان زنده نبودیم.
ما بودیم،
اما نبودیم.
میدانی؟
وجود داشتیم،
بر روی زمین قدم میگذاشتیم،
اما نبودیم.
چند تایمان روی آسمان ها سر میخوردیم،
چند تایمان نیز در قهقرای زمین ملق میزدیم.
همه از وجود یکدیگر با خبر بودیم،
اما هیچکداممان حسی نداشتیم.
ما روزمان نیز شب بود،
ما شب و روزمان را درواقع گم کرده بودیم.
ما نمیدانستیم که آیا اصلا باید برای ادامه تلاش کرد؟
1401/5/1
15:10
نوشته زندهیاد سارینا اسماعیلزاده
@rahenow 🗿👈
آسمان روزمان هم تاریک بود.
خورشیدمان نیز نمیدرخشید.
در شهر ما کسی بوسهای نمیزد.
روزهای گرم، سرد بود و
روز های سرد نیز گرم.
ما همه گیج و منگ،
در انتظار آمدن ها بودیم،
ما به درستی میدانستیم که
کسی نمیآید و نباید منتظر ماند.
ما همه نفس میکشیدیم،
ولی هیچکداممان زنده نبودیم.
ما بودیم،
اما نبودیم.
میدانی؟
وجود داشتیم،
بر روی زمین قدم میگذاشتیم،
اما نبودیم.
چند تایمان روی آسمان ها سر میخوردیم،
چند تایمان نیز در قهقرای زمین ملق میزدیم.
همه از وجود یکدیگر با خبر بودیم،
اما هیچکداممان حسی نداشتیم.
ما روزمان نیز شب بود،
ما شب و روزمان را درواقع گم کرده بودیم.
ما نمیدانستیم که آیا اصلا باید برای ادامه تلاش کرد؟
1401/5/1
15:10
نوشته زندهیاد سارینا اسماعیلزاده
@rahenow 🗿👈
عکسهایی از کودکی زندهیاد #سارینا_اسماعیلزاده
سارینا در یکی از پستهای اینستاگرامش نوشته بود:
«به خاکستر نشستیم، باد آمد… کجای قصهها تکرار آمد؟»
#مهسا_امینی
@rahenow 🗿👈
سارینا در یکی از پستهای اینستاگرامش نوشته بود:
«به خاکستر نشستیم، باد آمد… کجای قصهها تکرار آمد؟»
#مهسا_امینی
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎧 محمد مخبر، معاون اول رئیسی، 6.12.1401 در مجلس حضرت عاغا گفته است:
"بهتر از ما برای ادارۀ امور ارزی کشور پیدا نمی کنید؛ و ما هم بهتر از شما پیدا نمی کنیم. به همدیگر می آییم. همینی که هست!"
محمدباقر قالیباف، رئیس همین مجلس، که با شعار "شفاف سازی" در انتخابات نمایشی-فرمایشی-سفارشی به این پست منصوب شد، بیخبر از درز کردن این ماجرا فرموده:
"به جمع بندی خوبی در رابطۀ با بازار ارز رسیدیم!"
یک مشت خطازادۀ پلید؛ دور هم جمع شده اند و هرغلطی دلشان می خواهد می کنند.
خب، بیشرف ها، خون ملت را که یا در خیابان ها و... به زمین می ریزید یا در شیشه می کنید و به سلامتی رهبر جعلی تان می نوشید؛ دست کم در امپراتوری دروغ، مزخرفاتتان را با یکدیگر هماهنگ کنید!
به سرطویلۀ مجلس نوشته رهبرِ شَر
که نیست آخوری از این برایتان بهتر
اگر که پشتک و وارو زدی برای سپاه
شوی وکیلِ ولاییّ ِ دشمنانِ بشر!
👎🍆
☜ پی نوشت:
دلار، روز ششم اسفند ۱۴۰۱، با سه هزار و پانصدتومان جهش نسبت به روز قبل، به پنجاه و هفت هزار و پانصدتومان رسید!
@rahenow 🗿👈
"بهتر از ما برای ادارۀ امور ارزی کشور پیدا نمی کنید؛ و ما هم بهتر از شما پیدا نمی کنیم. به همدیگر می آییم. همینی که هست!"
محمدباقر قالیباف، رئیس همین مجلس، که با شعار "شفاف سازی" در انتخابات نمایشی-فرمایشی-سفارشی به این پست منصوب شد، بیخبر از درز کردن این ماجرا فرموده:
"به جمع بندی خوبی در رابطۀ با بازار ارز رسیدیم!"
یک مشت خطازادۀ پلید؛ دور هم جمع شده اند و هرغلطی دلشان می خواهد می کنند.
خب، بیشرف ها، خون ملت را که یا در خیابان ها و... به زمین می ریزید یا در شیشه می کنید و به سلامتی رهبر جعلی تان می نوشید؛ دست کم در امپراتوری دروغ، مزخرفاتتان را با یکدیگر هماهنگ کنید!
به سرطویلۀ مجلس نوشته رهبرِ شَر
که نیست آخوری از این برایتان بهتر
اگر که پشتک و وارو زدی برای سپاه
شوی وکیلِ ولاییّ ِ دشمنانِ بشر!
👎🍆
☜ پی نوشت:
دلار، روز ششم اسفند ۱۴۰۱، با سه هزار و پانصدتومان جهش نسبت به روز قبل، به پنجاه و هفت هزار و پانصدتومان رسید!
@rahenow 🗿👈
🔴 همان کابوسی که همه میترسیدیم؛ مسمومیت دانشآموزان دختر قمی و بروجردی عمدی است
👈 معاون وزیر بهداشت میگوید عدهای دوست داشتند مدارس دخترانه تعطیل شود
▪️یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت گفته: «پس از مسمومیت چندین باره دانش آموزان در مدارس قم، مشخص شد افرادی دوست داشتند که تمامی مدارس، به خصوص مدارس دخترانه تعطیل شوند.»
▪️او افزوده: «مسمومیت دانش آموزان مدارس قمی ناشی از ترکیبات شیمیایی در دسترس بود از این رو عفونی و قابل انتقال به دیگران نیست.
▫️این موضوع با تاکید ویژه وزیر بهداشت، مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است و تاکنون مشخص شده، ترکیبات مواد شیمیایی، جنگی نیست و هیچ نشانهای از مسری بودن ندارد.
▫️دانشآموزان مسموم شده نیاز به درمان تهاجمی ندارند و درصد زیادی از عوامل شیمیایی دخیل در این مسمومیت پیشگیرانه است.» / بنابر گزارش تسنیم از حاشیهی اجلاس معاونان پژوهش و فناوری دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی سراسر کشور در مشهد
@rahenow 🗿👈
👈 معاون وزیر بهداشت میگوید عدهای دوست داشتند مدارس دخترانه تعطیل شود
▪️یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت گفته: «پس از مسمومیت چندین باره دانش آموزان در مدارس قم، مشخص شد افرادی دوست داشتند که تمامی مدارس، به خصوص مدارس دخترانه تعطیل شوند.»
▪️او افزوده: «مسمومیت دانش آموزان مدارس قمی ناشی از ترکیبات شیمیایی در دسترس بود از این رو عفونی و قابل انتقال به دیگران نیست.
▫️این موضوع با تاکید ویژه وزیر بهداشت، مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است و تاکنون مشخص شده، ترکیبات مواد شیمیایی، جنگی نیست و هیچ نشانهای از مسری بودن ندارد.
▫️دانشآموزان مسموم شده نیاز به درمان تهاجمی ندارند و درصد زیادی از عوامل شیمیایی دخیل در این مسمومیت پیشگیرانه است.» / بنابر گزارش تسنیم از حاشیهی اجلاس معاونان پژوهش و فناوری دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی سراسر کشور در مشهد
@rahenow 🗿👈
@Rasa000002
طالبان شرقی یک منبع جدید برای تأمین بودجه پیدا کردند. در ۴۴سال گذشته این ایده جدید به فکر طالبان غربی نرسیده است.
@rahenow 🗿👈
طالبان شرقی یک منبع جدید برای تأمین بودجه پیدا کردند. در ۴۴سال گذشته این ایده جدید به فکر طالبان غربی نرسیده است.
@rahenow 🗿👈
چگونه دلار ۵۰هزار تومانی را دستاورد دولت نشان دهیم؟
محمدحسین روانبخش
مغالطه و توجیه، ابزار عجیبی است؛ میتواند ظاهری بسازد و بعضی آدمها با آن خودشان را فریب دهند. این ابزار را در بدترین حالتها و شرایط میتوان به کار گرفت و با آن شرایط را ایدهآل جلوه داد، فقط کافی است الههی پررویی باشی و مردم را ببوگلابی حساب کنی!
چند نمونه برای توجیه دلار بالای ۵۰ تومان:
1️⃣ استکبارجهانی برنامه داشت دلار را به بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان برساند اما برنامهریزی دولت انقلابی آن را در محدوده ۵۰ هزار تومان نگه داشت و برنامههای غرب شکست خورد.
2️⃣ امروز رفتم کارواش. توشویی و روشویی و موتورشویی فقط ۲ دلار، ۴۰ سنت هم انعام دادم. سه کیلو پرتقال هم خریدم ۱ دلار! هر کجای دنیا خدمات و میوه این قیمت بود من حاضرم جمع کنم برم اونجا.
3️⃣ حسن روحانی دلار ۳ هزار تومانی را کرد ۲۴ هزار تومان؛ یعنی ۸ برابر. اگر رئیسی به اندازه روحانی بخواد گرون کنه که دلار تا ۱۹۲ هزار تومان جا داره. برید خدا رو شکر کنید که ۵۰ هزار تومانه.
4️⃣ اصلا جای نگرانی نیست. قیمت دلار تا چند وقت دیگر اصلا برای ما اهمیتی نخواهد داشت. ما داریم دلار را از چرخه اقتصاد کشور حذف میکنیم و افزایش قیمت این روزها آخرین تلاش بیفایده آمریکاست.
نتیجه: قطار پیشرفت همچنان به حرکت ادامه خواهد داد؛ بیچاره مردم!
@rahenow 🗿👈
محمدحسین روانبخش
مغالطه و توجیه، ابزار عجیبی است؛ میتواند ظاهری بسازد و بعضی آدمها با آن خودشان را فریب دهند. این ابزار را در بدترین حالتها و شرایط میتوان به کار گرفت و با آن شرایط را ایدهآل جلوه داد، فقط کافی است الههی پررویی باشی و مردم را ببوگلابی حساب کنی!
چند نمونه برای توجیه دلار بالای ۵۰ تومان:
1️⃣ استکبارجهانی برنامه داشت دلار را به بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان برساند اما برنامهریزی دولت انقلابی آن را در محدوده ۵۰ هزار تومان نگه داشت و برنامههای غرب شکست خورد.
2️⃣ امروز رفتم کارواش. توشویی و روشویی و موتورشویی فقط ۲ دلار، ۴۰ سنت هم انعام دادم. سه کیلو پرتقال هم خریدم ۱ دلار! هر کجای دنیا خدمات و میوه این قیمت بود من حاضرم جمع کنم برم اونجا.
3️⃣ حسن روحانی دلار ۳ هزار تومانی را کرد ۲۴ هزار تومان؛ یعنی ۸ برابر. اگر رئیسی به اندازه روحانی بخواد گرون کنه که دلار تا ۱۹۲ هزار تومان جا داره. برید خدا رو شکر کنید که ۵۰ هزار تومانه.
4️⃣ اصلا جای نگرانی نیست. قیمت دلار تا چند وقت دیگر اصلا برای ما اهمیتی نخواهد داشت. ما داریم دلار را از چرخه اقتصاد کشور حذف میکنیم و افزایش قیمت این روزها آخرین تلاش بیفایده آمریکاست.
نتیجه: قطار پیشرفت همچنان به حرکت ادامه خواهد داد؛ بیچاره مردم!
@rahenow 🗿👈