This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔥پاس دارم آتش جاويد را🔥
🔥يادگار فطرت جمشيد را🔥
🔥چند روزى مانده بودش تا به عيد🔥
🔥آمد آتش در چنين روزى پديد🔥
🔥بهر او آتشگهى آراستند🔥
🔥از پليدى و سياهى كاستند🔥
🔥پس ازآن هر روز در روزى چنين🔥
🔥جشن سورى بوده در ايران زمين🔥
🔥تا كه آتش را پرستارى كنيم🔥
🔥از اهورا طلب يارى كنيم.🔥
🔥😍 چهارشنبه سورے تون مبارڪ😍🔥
🔥يادگار فطرت جمشيد را🔥
🔥چند روزى مانده بودش تا به عيد🔥
🔥آمد آتش در چنين روزى پديد🔥
🔥بهر او آتشگهى آراستند🔥
🔥از پليدى و سياهى كاستند🔥
🔥پس ازآن هر روز در روزى چنين🔥
🔥جشن سورى بوده در ايران زمين🔥
🔥تا كه آتش را پرستارى كنيم🔥
🔥از اهورا طلب يارى كنيم.🔥
🔥😍 چهارشنبه سورے تون مبارڪ😍🔥
بردگی عاطفی یعنی نادیده گرفتن عواطف و ارزش های خود، یعنی برای گرفتن تائید دیگران و پذیرفته شدن توسط جامعه، نیازهای مان را سرکوب کنیم و از خود بیگانه باشیم ...
بردگی عاطفی یعنی با اندوه و اجبار به دیگری پاسخ دهیم و به جایش در وجودمان خشم تلنبار کنیم.
#مارشال_روزنبرگ
ازکتاب" ارتباط بدون خشونت "
@rahenow 🗿👈
بردگی عاطفی یعنی با اندوه و اجبار به دیگری پاسخ دهیم و به جایش در وجودمان خشم تلنبار کنیم.
#مارشال_روزنبرگ
ازکتاب" ارتباط بدون خشونت "
@rahenow 🗿👈
ای برادر چه خبر؟ ختم خزان شد یا نه!؟
فصل لیلی زدن سرو جوان شد یا نه
مجریان خبر خود گل و بلبل پندار
آنچه گفتند در اخبار همان شد یانه؟
گرد و خاک از کرج و دود و دم از تهران رفت؟
نفس باد صبا مشک فشان شد یا نه!؟
آب سوزند اُتلها و خیابانهامان
خالی از تِر تِر پیکان و ژیان شد یانه؟
غرب از وحشت سرما به گدایی افتاد؟
گاز در سوئد و سوئیس گران شد یا نه؟
دوستان توی نیویورک حسینیه زدند؟
رفت مداح و درآن مرثیه خوان شد یانه؟
چند روزیست از اوضاع جهان بی خبرم
راستی کشورم آقای جهان شد یا نه!؟
#رسول_سنایی
@rahenow 🗿👈
فصل لیلی زدن سرو جوان شد یا نه
مجریان خبر خود گل و بلبل پندار
آنچه گفتند در اخبار همان شد یانه؟
گرد و خاک از کرج و دود و دم از تهران رفت؟
نفس باد صبا مشک فشان شد یا نه!؟
آب سوزند اُتلها و خیابانهامان
خالی از تِر تِر پیکان و ژیان شد یانه؟
غرب از وحشت سرما به گدایی افتاد؟
گاز در سوئد و سوئیس گران شد یا نه؟
دوستان توی نیویورک حسینیه زدند؟
رفت مداح و درآن مرثیه خوان شد یانه؟
چند روزیست از اوضاع جهان بی خبرم
راستی کشورم آقای جهان شد یا نه!؟
#رسول_سنایی
@rahenow 🗿👈
میرسلیم اصل قصه را گفت و کاندیدای صادقانه ترین جمله سال شد!
مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در شبکه اینترنتی دانشگاه تهران، با یک جمله قصار و بسیار صادقانه، از ریشه اصلی مشکلات و مصائب ایران امروز پرده برداشت: "من کاری به نظر مردم ندارم!"
اگر بخواهیم جایزه صادقانه ترین جمله سال را به کسی بدهیم، حتماً میرسلیم با این جمله اش یکی از کاندیداهای اصلی و ای بسا برنده نهایی باشد که در کمال صراحت و صداقت، اصل قصه را گفت.
مشکل اصلی کشور ما نیز همین است که مسؤولان اساساً کاری با نظر مردم ندارند و آنچه که خود تشخیص می دهند بدون توجه به خواست اکثریت انجام می دهند و بدتر این که اقلیت پیرامونی خودشان را اکثریت جا می زنند.
@rahenow 🗿👈
مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در شبکه اینترنتی دانشگاه تهران، با یک جمله قصار و بسیار صادقانه، از ریشه اصلی مشکلات و مصائب ایران امروز پرده برداشت: "من کاری به نظر مردم ندارم!"
اگر بخواهیم جایزه صادقانه ترین جمله سال را به کسی بدهیم، حتماً میرسلیم با این جمله اش یکی از کاندیداهای اصلی و ای بسا برنده نهایی باشد که در کمال صراحت و صداقت، اصل قصه را گفت.
مشکل اصلی کشور ما نیز همین است که مسؤولان اساساً کاری با نظر مردم ندارند و آنچه که خود تشخیص می دهند بدون توجه به خواست اکثریت انجام می دهند و بدتر این که اقلیت پیرامونی خودشان را اکثریت جا می زنند.
@rahenow 🗿👈
🔻فیلترینگ یک گام به شکست نزدیکتر
دنیا فقط چند گام تا اعلام رسمی فعالیت اینترنت ماهوارهای!
🔹کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در حال تنظیم قانونی است که به شرکتها اجازه میدهد خدمات اتصال ماهوارهای را مستقیماً به گوشیهای موبایل ارائه کنند.
🔹این کمیسیون طرح جدیدی را پیشنهاد کرده که به موجب آن، اتصال ماهوارهای بهطور مستقیم در دسترس گوشیهای هوشمند سراسر جهان قرار میگیرد./دیجیاتو
@rahenow 🗿👈
دنیا فقط چند گام تا اعلام رسمی فعالیت اینترنت ماهوارهای!
🔹کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در حال تنظیم قانونی است که به شرکتها اجازه میدهد خدمات اتصال ماهوارهای را مستقیماً به گوشیهای موبایل ارائه کنند.
🔹این کمیسیون طرح جدیدی را پیشنهاد کرده که به موجب آن، اتصال ماهوارهای بهطور مستقیم در دسترس گوشیهای هوشمند سراسر جهان قرار میگیرد./دیجیاتو
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❗️ غیر منتظره❗️❗️😳
🔥 بدون سانسور 🔥🔥
محمد زارع فومنی مدیرمسئول روزنامه صدای اصلاحات در همایش خانه احزاب در وزارت کشور: «دو دستی خودمان را فروختیم و مستعمره چین و روسیه شدیم. این دو کشور اقتصاد ایران را نابود کردند.» او خطاب به رئیسی گفت: «اگر ترامپ برگردد بلایی بر سر کشور ما خواهد آورد که خواهید دید.»
#پخش_حداکثری
VoiceofSharif
@rahenow 🗿👈
🔥 بدون سانسور 🔥🔥
محمد زارع فومنی مدیرمسئول روزنامه صدای اصلاحات در همایش خانه احزاب در وزارت کشور: «دو دستی خودمان را فروختیم و مستعمره چین و روسیه شدیم. این دو کشور اقتصاد ایران را نابود کردند.» او خطاب به رئیسی گفت: «اگر ترامپ برگردد بلایی بر سر کشور ما خواهد آورد که خواهید دید.»
#پخش_حداکثری
VoiceofSharif
@rahenow 🗿👈
اندکی با خودتان و مردم صادق باشید!
مهدی نصیری
امام جمعه قم: اگر آمریکا هم آدم شود ما مانعی برای رابطه نداریم؛ فقط اسرائیل استثناست
پ ن: هیچ تغییر محسوسی در سیاست خارجی عربستان و کشورهای منطقه و نیز آمریکا که اکنون جمهوری اسلامی در پی تجدید و مذاکره و عادی سازی روابط با آنهاست- و البته خوب است - پیش نیامده است. این شما هستید که از ناتوانی حاکمیت یک دست در سامان دادن امور بویژه اقتصاد و نارضایتی های داخلی و هشدار چینی ها ترسیده اید و تغییر موضع داده اید و آدم شده اید، یعنی مانند دیگر آدمها و سیاستمداران دنیا، به سیاست ورزی واقع بینانه در روابط خارجی روی آورده اید و خدا کند که تاکتیکی و موقت نباشد.
ضمنا آن قدر، قدرت به کام شما علما و فقهای حاکم و مریدان و سرداران و آقازادگان و عروس و دامادهایتان شیرین آمده است که اگر لازم باشد با اسرائیل هم وارد مذاکره و رابطه می شوید.
همان طور که برای حفظ قدرت در ماههای اخیر و جنبش مهسا دست به هر اقدام غیرشرعی، غیرقانونی و غیرانسانی که لازم دانستید، برای سرکوب معترضان زدید.
لا اقل در تریبونهای نماز جمعه اندکی با خودتان و مردم صادق باشید.!
@rahenow 🗿👈
مهدی نصیری
امام جمعه قم: اگر آمریکا هم آدم شود ما مانعی برای رابطه نداریم؛ فقط اسرائیل استثناست
پ ن: هیچ تغییر محسوسی در سیاست خارجی عربستان و کشورهای منطقه و نیز آمریکا که اکنون جمهوری اسلامی در پی تجدید و مذاکره و عادی سازی روابط با آنهاست- و البته خوب است - پیش نیامده است. این شما هستید که از ناتوانی حاکمیت یک دست در سامان دادن امور بویژه اقتصاد و نارضایتی های داخلی و هشدار چینی ها ترسیده اید و تغییر موضع داده اید و آدم شده اید، یعنی مانند دیگر آدمها و سیاستمداران دنیا، به سیاست ورزی واقع بینانه در روابط خارجی روی آورده اید و خدا کند که تاکتیکی و موقت نباشد.
ضمنا آن قدر، قدرت به کام شما علما و فقهای حاکم و مریدان و سرداران و آقازادگان و عروس و دامادهایتان شیرین آمده است که اگر لازم باشد با اسرائیل هم وارد مذاکره و رابطه می شوید.
همان طور که برای حفظ قدرت در ماههای اخیر و جنبش مهسا دست به هر اقدام غیرشرعی، غیرقانونی و غیرانسانی که لازم دانستید، برای سرکوب معترضان زدید.
لا اقل در تریبونهای نماز جمعه اندکی با خودتان و مردم صادق باشید.!
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایرانی که قاجار به پهلوی تحویل داد رو به چشم ندیدیم
ایرانی که پهلوی ساخت رو شنیدیم
ایرانی که جمهوری اسلامی ویران کرد رو زندگی کردیم
@rahenow 🗿👈
ایرانی که پهلوی ساخت رو شنیدیم
ایرانی که جمهوری اسلامی ویران کرد رو زندگی کردیم
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روزگار همیشه بر یک قرار نمیماند؛
روز و شب دارد،
روشنی دارد،
تاریکی دارد،
کم دارد،
بیش دارد،
دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده،
تمام می شود بهار میآید...
روز بخیر ❤️
@rahenow 🗿👈
روز و شب دارد،
روشنی دارد،
تاریکی دارد،
کم دارد،
بیش دارد،
دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده،
تمام می شود بهار میآید...
روز بخیر ❤️
@rahenow 🗿👈