@rahenow
565 subscribers
15.8K photos
10.4K videos
352 files
2.92K links
#راه_نو
انسان‌ها تا آگاه نشده‌اند هیچ‌گاه عصیان نمی‌کنند و تا عصیان نکنند نمیتوانند آگاه شوند.
Download Telegram
بردگی عاطفی یعنی نادیده گرفتن عواطف و ارزش های خود، یعنی برای گرفتن تائید دیگران و پذیرفته شدن توسط جامعه، نیازهای ‌مان را سرکوب کنیم و از خود بیگانه باشیم ...

‏ بردگی عاطفی یعنی با اندوه و اجبار به دیگری پاسخ دهیم و به ‌جایش در وجودمان خشم تلنبار کنیم.

#مارشال_روزنبرگ
ازکتاب" ارتباط بدون خشونت "

@rahenow 🗿👈
ای برادر چه خبر؟ ختم خزان شد یا نه!؟
فصل لی‌لی زدن سرو جوان شد یا نه

مجریان خبر خود گل و بلبل پندار
آنچه گفتند در اخبار همان شد یانه؟

گرد و خاک از کرج و دود و دم از تهران رفت؟
نفس باد صبا مشک فشان شد یا نه!؟

آب سوزند اُتلها و خیابانهامان
خالی از تِر تِر پیکان و ژیان شد یانه؟

غرب از وحشت سرما به گدایی افتاد؟
گاز در سوئد و سوئیس گران شد یا نه؟

دوستان توی نیویورک حسینیه زدند؟
رفت مداح و درآن مرثیه خوان شد یانه؟

چند روزی‌ست از اوضاع جهان بی خبرم
راستی کشورم آقای جهان شد یا نه!؟

#رسول_سنایی
@rahenow 🗿👈
خلیفه وارد بغداد می شود!

@rahenow 🗿👈
فردوسی معتقد است سه چیز موجب نابودی حکومت ها می‌شود:
۱. ستمگری
۲. سفله‌پروری
۳. فزون‌خواهی
سر تخت شاهان بپیچد سه کار:
نخستین ز بیدادگر شهریار
دگر آنکه بی‌ سود را برکشد
ز مرد هنرمند سر درکشد
سوم آنکه با گنج خویشی کند
بکوشد به دینار بیشی کند

@rahenow 🗿👈
و حاصل ما از ۴۳سال حکومت آخوندی
عربستان که هیچ با دنیا هم توافق کنید  برای مردم مشروعیت ندارید.

@rahenow 🗿👈
میرسلیم اصل قصه را گفت و کاندیدای صادقانه ترین جمله سال شد!

مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در شبکه اینترنتی دانشگاه تهران، با یک جمله قصار و بسیار صادقانه، از ریشه اصلی مشکلات و مصائب ایران امروز پرده برداشت: "من کاری به نظر مردم ندارم!"

اگر بخواهیم جایزه صادقانه ترین جمله سال را به کسی بدهیم، حتماً میرسلیم با این جمله اش یکی از کاندیداهای اصلی و ای بسا برنده نهایی باشد که در کمال صراحت و صداقت، اصل قصه را گفت.

مشکل اصلی کشور ما نیز همین است که مسؤولان اساساً کاری با نظر مردم ندارند و آنچه که خود تشخیص می دهند بدون توجه به خواست اکثریت انجام می دهند و بدتر این که اقلیت پیرامونی خودشان را اکثریت جا می زنند.

@rahenow 🗿👈
فیودور داستایوسکی در جنایت و مکافات :

آن کسی که وجدان دارد اگر به‌اشتباه خود پی برد، رنج می‌کشد. این خود بیش از اعمال شاقه برایش مجازات است.

@rahenow 🗿👈
🔻فیلترینگ یک گام به شکست نزدیک‌تر

دنیا فقط چند گام تا اعلام رسمی فعالیت اینترنت ماهواره‌ای!

🔹کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در حال تنظیم قانونی است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد خدمات اتصال ماهواره‌ای را مستقیماً به گوشی‌های موبایل ارائه کنند.

🔹این کمیسیون طرح جدیدی را پیشنهاد کرده که به موجب آن، اتصال ماهواره‌ای به‌طور مستقیم در دسترس گوشی‌های هوشمند سراسر جهان قرار می‌گیرد./دیجیاتو

@rahenow 🗿👈
حکومتی که شهروندان خود را نامحرم می‌داند و بروی مردم معترض به سیاست‌هایش اسلحه می‌کشد، فاقد مشروعیت است. قدرت‌های جهان نمی‌توانند حکومتی فاقد مشروعیت را بر مردمی آزاده تحمیل کنند. شریف
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❗️ غیر منتظره❗️❗️😳
🔥 بدون سانسور 🔥🔥
محمد زارع فومنی مدیرمسئول روزنامه صدای اصلاحات در همایش خانه احزاب در وزارت کشور: «‌دو دستی خودمان را فروختیم و مستعمره چین و روسیه شدیم. این دو کشور اقتصاد ایران را نابود کردند.» او خطاب به رئیسی گفت: «اگر ترامپ برگردد بلایی بر سر کشور ما خواهد آورد که خواهید دید.»
#پخش_حداکثری
VoiceofSharif
@rahenow 🗿👈
نخوان سوره الحمد تا کنی شادم!


@rahenow 🗿👈
اگه اونطور بشّد، اینطور میشَد!


@rahenow 🗿👈
اندکی با خودتان و مردم صادق باشید!

مهدی نصیری

امام جمعه قم: اگر آمریکا هم آدم شود ما مانعی برای رابطه نداریم؛ فقط اسرائیل استثناست

پ ن: هیچ تغییر محسوسی در سیاست خارجی عربستان و کشورهای منطقه و نیز آمریکا که اکنون جمهوری اسلامی در پی تجدید و مذاکره و عادی سازی روابط با آنهاست- و البته خوب است - پیش نیامده است. این شما هستید که از ناتوانی حاکمیت یک دست در سامان دادن امور بویژه اقتصاد و نارضایتی های داخلی و هشدار چینی ها ترسیده اید و تغییر موضع داده اید و آدم شده اید، یعنی مانند دیگر آدمها و سیاستمداران دنیا، به سیاست ورزی واقع بینانه در روابط خارجی روی آورده اید و خدا کند که تاکتیکی و موقت نباشد.

ضمنا آن قدر، قدرت به کام شما علما و فقهای حاکم و مریدان و سرداران و آقازادگان و عروس و دامادهایتان شیرین آمده است که اگر لازم باشد با اسرائیل هم وارد مذاکره و رابطه می شوید.

همان طور که برای حفظ قدرت در ماه‌های اخیر و جنبش مهسا دست به هر اقدام غیرشرعی، غیرقانونی و غیرانسانی که لازم دانستید، برای سرکوب معترضان زدید.
لا اقل در تریبونهای نماز جمعه اندکی با خودتان و مردم صادق باشید.!

@rahenow 🗿👈
یکی از روش های تنبیه خیانت کاران و جاسوسان در باند های مافیایی قرن 20 م این بود که پاهای شخص را سیمان می گرفتند و وی را در دریا می انداختند تا نتواند تکان بخورد یا خود را نجات دهد!

@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایرانی که قاجار به پهلوی تحویل داد رو به چشم ندیدیم

ایرانی که پهلوی ساخت رو شنیدیم

ایرانی که جمهوری اسلامی ویران کرد رو زندگی کردیم

@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روزگار همیشه بر یک قرار نمی‌ماند؛
روز و شب دارد،
روشنی دارد،
تاریکی دارد،
کم دارد،
بیش دارد،
دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده،
تمام می شود بهار می‌آید...

روز بخیر ❤️

@rahenow 🗿👈
/سرطان "مخبر" یا مرکز درمان سرطان!

✳️ بزرگترین مرکز درمان سرطان ایران و خاورمیانه توسط رییسی افتتاح شد و نام منحوس "بنیاد برکت" با این مرکز به ظاهر "مردم محور" گره خورده است.

🔹بدبختانه هنوز هیچ کس به این سوال پاسخ نداده است که چرا بزرگترین مرکز درمان سرطان ایران که یقینا معدن اصلی داروهای حوزه تشخیص و درمان سرطان است به جای وزارت بهداشت یا تامین اجتماعی باید وابسته به بنیادی باشد که فاسدترین کارتل اقتصادی آسیا است و هیچ نظارتی بر آن نیست.

🔹این مرکز به ظاهر درمانی که در واقع ویترین پولشویی مجموعه‌های اقتصادی حوزه درمان وابسته به سه بانک پاسارگاد، پارسیان و صادرات و هلدینگ درمانی "سجاد مخبر" فرزند ارشد جناب معاون اول است، تنها نهادی است که با مجوز ویژه معاون اول می‌تواند بدون حساب و کتاب ارز دولتی برای واردات دارو را از بانک مرکزی دریافت کرده و به نام "درمان" فرآیند پولشویی و نقل و انتقال درآمدهای نجومی مخبر و فرزندش را تسهیل کند.

🔻در این میان نام فرد دیگری نیز مطرح است: "دکتر پیام آزاده" ، که ظاهرا نایب رییس هیات مدیره این مرکز عریض و طویل است و در واقع مهره اصلی واردات داروهای خاص به کشور از طریق ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت با وساطت سجاد مخبر است.

▪️پیام آزاده و سجاد مخبر بیش از ده سال است که انحصار واردات داروهای بیماران سرطانی را در اختیار دارند و با ارز دولتی و معافیتهای مالیاتی و گمرکی، نایاب‌ترین داروهای درمان سرطان را وارد کرده و به ده‌ها برابر قیمت در کلینیک خصوصی پیام آزاده به بازار عرضه می‌کنند.

▫️باند قاچاق رسمی داروهای شیمی‌درمانی مخبر و آزاده برای تطهیر و حفظ ظاهر خود بسیاری از چهره‌های وابسته به حاکمیت را به رایگان معالجه می‌کند؛ فی المثل برادر وحید حقانیان نیز در مرکز خصوصی او درمان شده بود.

🔹هنوز ماجرای ارزهای سرقت شده توسط مخبر که به نام ساخت و واردات واکسن کرونا از بانک مرکزی دولت دوازدهم گرفته شد و هرگز معلوم نشد که صرف چه چیز شده است، در ابهام است و ناگهان بزرگترین مرکز درمانی سرطان توسط پسر فاسد مخبر ایجاد می‌گردد...

🔳این قطعات سیاه پازل تنها یک معنا دارد: مخبر را به معاونت اول دولت گماردند تا ته مانده سرمایه‌های کشور که در اختیار بخش‌های دولتی است از قوه مجریه خارج و به همان بنیاد برکت معلوم الحال و ستاد اجرایی فرمان امام منتقل شود و این حکایت دزدانی بی آبرویی است که جز غارت و رذالت هیچ نمی‌دانند و هیچ نمی‌کنند...

#رویش
@rahenow 🗿👈
بی تو
علیرضا قربانی
🎼 بی تو

#علیرضا_قربانی

بی تو به سامان نرسم،
ای سروسامان همه تو..

@rahenow 🗿👈