👆انگلستان هم برای فرار از بدهی هایش به ایران، پشت آمریکا درآمد.
شاه در پیامی بی سابقه با خشم، کارتر را خطاب قرار داد که بدون شناخت فرهنگ و تاریخ ملتها چنین تصمیمی گرفته و او یک فرد نیست که با تغییرش روابط ایران و آمریکا پابرجا بماند و با رفتن او شرایط از کنترل خارج خواهد شد و خاورمیانه روی آرامش را نخواهد دید!!!
در ۲۷ دسامبر ۱۹۷۸ در کاخ نیاوران ملک حسین پادشاه اردن هاشمی به محمدرضا شاه گفت:
*نرو، زیر پای مردم خاورمیانه نفت نیست، بشکه های باروت است! اگر بروی خاورمیانه رفتنی ست.*
شاه به او پاسخ داد: "قیمت این رفتن را مردمی خواهند پرداخت که نمی دانستند برقراری صلح در منطقه ای با میلیاردها دلار منابع طبیعی و انرژی کار هر حکومتی نیست!
من در مقابل مردم خود نخواهم ایستاد.
سلطنت بر روی جنازه های مردم کشورم خواست من نیست.
برای من "رفاه و آینده مردم" ایران مهم بود.
مشکل باروت زیر پای مردم خاورمیانه تقصیر من نیست، تولید روزانه ۳۰ میلیون بشکه نفت همه دنیا را به خاورمیانه می کشد و بعد از رفتن من، میدانم که *خاورمیانه رفتنی است* .
او باید می رفت؛
وقتش رسیده بود!؟
منابع:
*یادداشتهایی از گوادلوپ*
ژیسکاردِستن؛ رئیس جمهور وقت فرانسه
*مجموعه خاطرات*
ملک حسین پادشاه اردن
*پاسخ به تاریخ*
نوشته محمدرضا پهلوی
*ماموریت در ایران*
نوشته ویلیام هیلی سولیوان؛
مامور ویژه ایالات متحده در طرح تغییر و براندازی حکومت ایران
هممیهن گرامی؛
پس از خواندن این مطلب، بی تفاوت نباش و با فرستادن آن به دیگران، بگذار تا همگان و آیندگان هم بدانند که چه کلاهی بر سر ملت ایران و کل خاورمیانه گذاشتن.
#IRGCterrorists
@rahenow 🔗👈
شاه در پیامی بی سابقه با خشم، کارتر را خطاب قرار داد که بدون شناخت فرهنگ و تاریخ ملتها چنین تصمیمی گرفته و او یک فرد نیست که با تغییرش روابط ایران و آمریکا پابرجا بماند و با رفتن او شرایط از کنترل خارج خواهد شد و خاورمیانه روی آرامش را نخواهد دید!!!
در ۲۷ دسامبر ۱۹۷۸ در کاخ نیاوران ملک حسین پادشاه اردن هاشمی به محمدرضا شاه گفت:
*نرو، زیر پای مردم خاورمیانه نفت نیست، بشکه های باروت است! اگر بروی خاورمیانه رفتنی ست.*
شاه به او پاسخ داد: "قیمت این رفتن را مردمی خواهند پرداخت که نمی دانستند برقراری صلح در منطقه ای با میلیاردها دلار منابع طبیعی و انرژی کار هر حکومتی نیست!
من در مقابل مردم خود نخواهم ایستاد.
سلطنت بر روی جنازه های مردم کشورم خواست من نیست.
برای من "رفاه و آینده مردم" ایران مهم بود.
مشکل باروت زیر پای مردم خاورمیانه تقصیر من نیست، تولید روزانه ۳۰ میلیون بشکه نفت همه دنیا را به خاورمیانه می کشد و بعد از رفتن من، میدانم که *خاورمیانه رفتنی است* .
او باید می رفت؛
وقتش رسیده بود!؟
منابع:
*یادداشتهایی از گوادلوپ*
ژیسکاردِستن؛ رئیس جمهور وقت فرانسه
*مجموعه خاطرات*
ملک حسین پادشاه اردن
*پاسخ به تاریخ*
نوشته محمدرضا پهلوی
*ماموریت در ایران*
نوشته ویلیام هیلی سولیوان؛
مامور ویژه ایالات متحده در طرح تغییر و براندازی حکومت ایران
هممیهن گرامی؛
پس از خواندن این مطلب، بی تفاوت نباش و با فرستادن آن به دیگران، بگذار تا همگان و آیندگان هم بدانند که چه کلاهی بر سر ملت ایران و کل خاورمیانه گذاشتن.
#IRGCterrorists
@rahenow 🔗👈
♦️جمهوري اسلامي واقعی در زعفرانيه و الهيه است!
🔻تبلیغ فروش ویلاهای ۴۰۰۰، ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ متری در لواسان، زعفرانیه و الاهیه با قیمتهای ۱۴۰۰، ۱۵۰۰ و ۲۴۰۰ میلیارد تومانی.!
🔻جمهوری اسلامیِ واقعی در زعفرانیه در لواسان و در الاهیه مستقر است. هر ویلا یک شاهنشین دارد. درآمدهای نفتی، گازی و منابع معدنی به همراه مالیات کارگران و اقشار فرودست به حلقوم صنعت نظامی، نهادهای خاص، رانتخواران و اختلاسگران و.... ریخته میشود که تازگی نفلهزادههایشان خطاب به اشرافزادگان دوبی کلیپ منتشر میکنند که: "وِلکام تو تهران".!
🔻اینها خودِ جمهوری اسلامی هستند. "امنیت ملی" و "تمامیت ارضی" اسم رمزِ امنیت پورشهسوارها و زالوهایی است که کاغذ دیواریهای منازلشان از الیافِ طلاست.
🔻جمهوری اسلامی، در قم نیست، در زعفرانیه، در لواسان، در ولنجک، در الاهیه و در ویلاهای شمالشان مستقر است. قم ابزار تجمع جمعیتی است که در هفت آسمان یک ستاره هم ندارند.
🔻چند کیلومتر پایینتر از همین محلات، نیروی مولدِ ثروت، به نان شبش محتاج است و اقلامی چون گوشت و مرغ از سفرهشان حذف شده و به تازگی نان لواش را هم قسطی میخرد و فرزنداناش را از چرخه تحصیل خارج میکند.
🔻اينجا ددی، سوییچ خودروی ۱۱ میلیاردی کادوی تولد میدهد. در آن وسط! روشنفکران ارگانیک اینها نشستهاند و به اینفلوئنسرها میآموزند که در اینستاگرام بگویند: کارگری که در نانواییهای منطقه ده و هجده حساب نسیه دارد، و بلوچی که آب آشامیدنی ندارد، تنبل هستند و "منفیگر".! اما الدنگهای حکومتی و وابستگان به ایشان که در لواسان و زعفرانیه و سایر محلهای اعیاننشین که بهشت برین در این دنیای فانی برای خود ساختهاند و ۲۵۰۰ میلیارد تومان پول برای ویلا میدهند؛ سختکوش بوده و مثبت اندیش.!!
🖊حامد پاک طینت
@rahenow 🔗👈
🔻تبلیغ فروش ویلاهای ۴۰۰۰، ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ متری در لواسان، زعفرانیه و الاهیه با قیمتهای ۱۴۰۰، ۱۵۰۰ و ۲۴۰۰ میلیارد تومانی.!
🔻جمهوری اسلامیِ واقعی در زعفرانیه در لواسان و در الاهیه مستقر است. هر ویلا یک شاهنشین دارد. درآمدهای نفتی، گازی و منابع معدنی به همراه مالیات کارگران و اقشار فرودست به حلقوم صنعت نظامی، نهادهای خاص، رانتخواران و اختلاسگران و.... ریخته میشود که تازگی نفلهزادههایشان خطاب به اشرافزادگان دوبی کلیپ منتشر میکنند که: "وِلکام تو تهران".!
🔻اینها خودِ جمهوری اسلامی هستند. "امنیت ملی" و "تمامیت ارضی" اسم رمزِ امنیت پورشهسوارها و زالوهایی است که کاغذ دیواریهای منازلشان از الیافِ طلاست.
🔻جمهوری اسلامی، در قم نیست، در زعفرانیه، در لواسان، در ولنجک، در الاهیه و در ویلاهای شمالشان مستقر است. قم ابزار تجمع جمعیتی است که در هفت آسمان یک ستاره هم ندارند.
🔻چند کیلومتر پایینتر از همین محلات، نیروی مولدِ ثروت، به نان شبش محتاج است و اقلامی چون گوشت و مرغ از سفرهشان حذف شده و به تازگی نان لواش را هم قسطی میخرد و فرزنداناش را از چرخه تحصیل خارج میکند.
🔻اينجا ددی، سوییچ خودروی ۱۱ میلیاردی کادوی تولد میدهد. در آن وسط! روشنفکران ارگانیک اینها نشستهاند و به اینفلوئنسرها میآموزند که در اینستاگرام بگویند: کارگری که در نانواییهای منطقه ده و هجده حساب نسیه دارد، و بلوچی که آب آشامیدنی ندارد، تنبل هستند و "منفیگر".! اما الدنگهای حکومتی و وابستگان به ایشان که در لواسان و زعفرانیه و سایر محلهای اعیاننشین که بهشت برین در این دنیای فانی برای خود ساختهاند و ۲۵۰۰ میلیارد تومان پول برای ویلا میدهند؛ سختکوش بوده و مثبت اندیش.!!
🖊حامد پاک طینت
@rahenow 🔗👈
4_6012596366314835715.mp4
12.6 MB
تقدیم به همرهانم
تقدیم به ملت ایران
قطعهی (هوای آزادی)
خواننده و آهنگساز: پرستو احمدی
شاعر: فاطمه دوگوهرانی
به رسم سیاوش که آسان گذشت
از آتش به تلقین ایمان گذشت
از این راهِ رفته نخواهم نشست
که آب از سرِ ظلمِ انسان گذشت
هوا بس هوای هوا خواهی است
هوای سپیدارِ آزادی است
نگه کن به تصویرِ این آرزو
رها کن غم مانده را در گلو
کجا میروی خانه ات مالِ توست
سند خوردهیِ بخت و اقبالِ توست
ببین پایهیِ تختِ تزویر و ننگ
گره خورده لغزشِ شالِ توست
نه میترسم از حیله یا خنجرش
نه از دار و زنجیر و از آخرش
بهایِ رهایی از این بردگی
اگر خونِ من شد به یغما بَرش
parasst
@rahenow 🔗👈
تقدیم به ملت ایران
قطعهی (هوای آزادی)
خواننده و آهنگساز: پرستو احمدی
شاعر: فاطمه دوگوهرانی
به رسم سیاوش که آسان گذشت
از آتش به تلقین ایمان گذشت
از این راهِ رفته نخواهم نشست
که آب از سرِ ظلمِ انسان گذشت
هوا بس هوای هوا خواهی است
هوای سپیدارِ آزادی است
نگه کن به تصویرِ این آرزو
رها کن غم مانده را در گلو
کجا میروی خانه ات مالِ توست
سند خوردهیِ بخت و اقبالِ توست
ببین پایهیِ تختِ تزویر و ننگ
گره خورده لغزشِ شالِ توست
نه میترسم از حیله یا خنجرش
نه از دار و زنجیر و از آخرش
بهایِ رهایی از این بردگی
اگر خونِ من شد به یغما بَرش
parasst
@rahenow 🔗👈
تو هم مانند خیلیها به این اوضاع عادت کن
به اعصابت مسلط باش و احساس سعادت کن
ریا گاهی برای نان شب بد نیست عاقل باش
به هر ناکس که خود میدانی اظهار ارادت کن
به راه راست کج شو کج شدن هم عالمی دارد!
سپس یک عده را دنبال راه کج هدایت کن
بزن بیرون که اصلاح جهان با توست بعد از این
بزن زیرآب مردم را و گاهی هم نصیحت کن
موفق میشوی هر چند امثال تو بسیار است
فقط در انتخاب سوژههایت خوب دقت کن
توحالا باهمین نسخه برای خود کسی هستی
خودت را وارد دنیای مجهول سیاست کن
نیازی نیست یک جو عقل حتی در سرت باشد
تو در این مملکت تنها مزاجت را اجابت کن!
تو آزادی که آزادیِ مردم را بخوابانی!
تو آزادی! برو هر جا که لازم شد دخالت کن
خودت را اندکی بالا بکش مانند خیلیها
به بیتالمال وقتی میرسی بنشین و غارت کن
اگر روزی کسی جایی دهانت را عنایت کرد
تو هم روزی سر فرصت دهانش را عنایت کن!
فقط یک مطلب دیگر که واجب بود یادم رفت
نخوان شعر مرا، اول حجابت را رعایت کن!
#اسماعیل_ملایی
@rahenow 🔗👈
به اعصابت مسلط باش و احساس سعادت کن
ریا گاهی برای نان شب بد نیست عاقل باش
به هر ناکس که خود میدانی اظهار ارادت کن
به راه راست کج شو کج شدن هم عالمی دارد!
سپس یک عده را دنبال راه کج هدایت کن
بزن بیرون که اصلاح جهان با توست بعد از این
بزن زیرآب مردم را و گاهی هم نصیحت کن
موفق میشوی هر چند امثال تو بسیار است
فقط در انتخاب سوژههایت خوب دقت کن
توحالا باهمین نسخه برای خود کسی هستی
خودت را وارد دنیای مجهول سیاست کن
نیازی نیست یک جو عقل حتی در سرت باشد
تو در این مملکت تنها مزاجت را اجابت کن!
تو آزادی که آزادیِ مردم را بخوابانی!
تو آزادی! برو هر جا که لازم شد دخالت کن
خودت را اندکی بالا بکش مانند خیلیها
به بیتالمال وقتی میرسی بنشین و غارت کن
اگر روزی کسی جایی دهانت را عنایت کرد
تو هم روزی سر فرصت دهانش را عنایت کن!
فقط یک مطلب دیگر که واجب بود یادم رفت
نخوان شعر مرا، اول حجابت را رعایت کن!
#اسماعیل_ملایی
@rahenow 🔗👈
4_6017041146365088111.MP4
30.8 MB
جمهوری اسلامی که طی بیست سال گذشته با طالبان، علیه آمریکا، متحد بوده، توان دفاع از منافع ایران را ندارد. طالبان، حاضر نیست حقآبه ایران در هیرمند را بدهد و تقاضای پول و نفت میکند. به نظر میرسد تهران منافع ایران را پای منفعت ایدئولوژیکش قربانی کرده.
مجتبا پورمحسن، ایران اینترنشنال
@rahenow 🔗👈
مجتبا پورمحسن، ایران اینترنشنال
@rahenow 🔗👈
تو همین انفجار دلقک ها و ابلهان
تعجبی نداره اگر ببینید
یکی مدعیه با یک میلیون تومان میشه شغل ایجاد کرد.
یا با ۳۰۰ میلیون دلار ارزپاشی میشه قیمت دلار به ۱۵ هزار تومان رسانید.
یا مدعی میشن ایران توان تامین آب برای ۲ میلیارد نفر داره
یا یکی دانستن پراید با لندکروز و...
و نظرات مضحک دیگر
دلقک های پایینتر دقیقا چیزی را میگن که مورد خوشایند دلقک های بالایی باشه
@rahenow 🔗👈
تعجبی نداره اگر ببینید
یکی مدعیه با یک میلیون تومان میشه شغل ایجاد کرد.
یا با ۳۰۰ میلیون دلار ارزپاشی میشه قیمت دلار به ۱۵ هزار تومان رسانید.
یا مدعی میشن ایران توان تامین آب برای ۲ میلیارد نفر داره
یا یکی دانستن پراید با لندکروز و...
و نظرات مضحک دیگر
دلقک های پایینتر دقیقا چیزی را میگن که مورد خوشایند دلقک های بالایی باشه
@rahenow 🔗👈
4_6037447107219031895.MP4
3 MB
▪️افشاگری فرزند يكى از بزرگترين علماى تاريخ تشيع
سيد عباس خوئى فرزند آيت الله العظمى خوئى در پاسخ به سؤالى در مورد اموال خمس موجود نزد مراجع تقليد شيعه ميگوید:
اين اموال به سرقت ميرود
در واقع معناى حرف ايشان اين است كه اموالى كه برخى مردم خردباخته بعنوان خمس به آخوندها و مراجع ميدهند صرف عيش و نوش فرزندان و خانواده اين مراجع شده و به سرقت ميرود.
▪️نكته مهم: ايشان مشكلى با اسلام و يا تشيع دارد!
@rahenow 🔗👈
سيد عباس خوئى فرزند آيت الله العظمى خوئى در پاسخ به سؤالى در مورد اموال خمس موجود نزد مراجع تقليد شيعه ميگوید:
اين اموال به سرقت ميرود
در واقع معناى حرف ايشان اين است كه اموالى كه برخى مردم خردباخته بعنوان خمس به آخوندها و مراجع ميدهند صرف عيش و نوش فرزندان و خانواده اين مراجع شده و به سرقت ميرود.
▪️نكته مهم: ايشان مشكلى با اسلام و يا تشيع دارد!
@rahenow 🔗👈
4_6019343716987179396.mp4
6.4 MB
🔴 محمدرضا یزدانپرست، مجری تلویزیون با انتشار این ویدئو نوشت:
💢ثانیههایی کثیف و هولناک از تخلیه گوسفندوارِ کودکانِ زبالهگرد در خ.پاسداران تهران؛ گلستان چهارم. ساعت ۱۲:۴۰!
📌 اول فکر کردم ماشین پخش موادغذاییست. ۲کارگر ژولیده پیاده شدند، درِ عقب را باز کردند و حدود ۵۰کودک زبالهگرد را عینهو گوسفند از عقب ماشین تخلیه کردند. بچهها هم خرم و خندان، ولو شدند در شهر با یک گونی بزرگ در دست!
📌 پلاک را عمدا پاک نکردم، بلکه دستگاههای متولی(نیروی انتظامی، بهزیستی، شهرداری و...) اگر کَکِشان گزید، کاری کنند. این صحنهها جدید نیست، همه هم میدانند که این بچهها تحت مافیایی خوفناک و زالوصفت به بیگاری کشیده شدهاند، اما هر روز، زیادتر و گستردهتر میشوند!
📌 نمیخواهید کاری کنید؟! نمیتوانید کاری کنید؟! اصلا اهمیتی دارد اوضاع وخیم کودکان زبالهگرد یا کودکان سر چهارراهها و...؟! این مافیا چقدر قدرت دارد؟! زورتان نمیرسد؟!
#عبدی_مدیا
@rahenow 🔗👈
💢ثانیههایی کثیف و هولناک از تخلیه گوسفندوارِ کودکانِ زبالهگرد در خ.پاسداران تهران؛ گلستان چهارم. ساعت ۱۲:۴۰!
📌 اول فکر کردم ماشین پخش موادغذاییست. ۲کارگر ژولیده پیاده شدند، درِ عقب را باز کردند و حدود ۵۰کودک زبالهگرد را عینهو گوسفند از عقب ماشین تخلیه کردند. بچهها هم خرم و خندان، ولو شدند در شهر با یک گونی بزرگ در دست!
📌 پلاک را عمدا پاک نکردم، بلکه دستگاههای متولی(نیروی انتظامی، بهزیستی، شهرداری و...) اگر کَکِشان گزید، کاری کنند. این صحنهها جدید نیست، همه هم میدانند که این بچهها تحت مافیایی خوفناک و زالوصفت به بیگاری کشیده شدهاند، اما هر روز، زیادتر و گستردهتر میشوند!
📌 نمیخواهید کاری کنید؟! نمیتوانید کاری کنید؟! اصلا اهمیتی دارد اوضاع وخیم کودکان زبالهگرد یا کودکان سر چهارراهها و...؟! این مافیا چقدر قدرت دارد؟! زورتان نمیرسد؟!
#عبدی_مدیا
@rahenow 🔗👈
4_6017029588608093477.mp4
9.6 MB
کارخانه تولید قطعات خودرو ایرانی در چین است! بله درست شنیده اید!
سالها است تمام قطعات دو لگن ساز ایرانی را از چین وارد می کنند
و به اسم تولید ملی میلیاردها دلار ارز و پول دولتی می گیرند!
@rahenow 🔗👈
سالها است تمام قطعات دو لگن ساز ایرانی را از چین وارد می کنند
و به اسم تولید ملی میلیاردها دلار ارز و پول دولتی می گیرند!
@rahenow 🔗👈
4_6019349506603093854.mp4
828.2 KB
درگیری سنگین بین نیروهای مرزبانی ایران و طالبان
در حالی که سفیر ایران در کابل با ملا محمد تقی سرپرست وزارت امورخارجه طالبان در حال گفتگو بر سر مسئله حق آبه هستند، از ساعاتی پیش درگیری نظامی سنگین بین نیروهای مرزبانی دو کشور جریان است.
@rahenow 🔗👈
در حالی که سفیر ایران در کابل با ملا محمد تقی سرپرست وزارت امورخارجه طالبان در حال گفتگو بر سر مسئله حق آبه هستند، از ساعاتی پیش درگیری نظامی سنگین بین نیروهای مرزبانی دو کشور جریان است.
@rahenow 🔗👈
.
باسلام و احترام.
بله. کشوری که خود محتاج نخستین نیازهای درمانی باشد و -بیاجازهی مردماش- در جایی دیگر بیمارستان بسازد، کشوری که خود ۸سال زخمخوردهی تجاوز باشد و - با ارسال سلاح برای کشتار غیرنظامیان- به متجاوز کمک کند، تک و تنها است.
ولی مایه مباهات نیست.
اسباب سرافکندگی است.
✍️حسین دهباشی
@rahenow 🔗👈
باسلام و احترام.
بله. کشوری که خود محتاج نخستین نیازهای درمانی باشد و -بیاجازهی مردماش- در جایی دیگر بیمارستان بسازد، کشوری که خود ۸سال زخمخوردهی تجاوز باشد و - با ارسال سلاح برای کشتار غیرنظامیان- به متجاوز کمک کند، تک و تنها است.
ولی مایه مباهات نیست.
اسباب سرافکندگی است.
✍️حسین دهباشی
@rahenow 🔗👈