آغاز به هر شکلی که باشد اُمیدبخش و زیباست
میتواند طلوعِ صبح باشد میتواند آغازِ یک فصل ،
یک سال ،
آغازِ یک روحیه عالی و فکرِ متعالی آغازِ یک هدف و اقدامِ جدید باشد
آغاز نوید میدهد که سختترینها،
تلخترینها
و تاریکترینها هم تمام میشود و همه چیز دوباره از نو شروع میشود و روشنی پس از هر تاریکی خواهد آمد...
با آگاهی و دور ریختن تعصبات پوچ و خیالی دوباره میتوان ازنو آغاز کرد...
@rahenow 🔗👈
میتواند طلوعِ صبح باشد میتواند آغازِ یک فصل ،
یک سال ،
آغازِ یک روحیه عالی و فکرِ متعالی آغازِ یک هدف و اقدامِ جدید باشد
آغاز نوید میدهد که سختترینها،
تلخترینها
و تاریکترینها هم تمام میشود و همه چیز دوباره از نو شروع میشود و روشنی پس از هر تاریکی خواهد آمد...
با آگاهی و دور ریختن تعصبات پوچ و خیالی دوباره میتوان ازنو آغاز کرد...
@rahenow 🔗👈
4_5907728327396820105.mp4
2.8 MB
این خانم دوچرخه سوار آلمانی زبان Leoni Kolberg که داره دور دنیا رو میزنه، وارد ایران میشه و تو همون چند روز اول دو بار با فرهنگ غنی خاورمیانه آشنا میشه
@rahenow 🔗👈
@rahenow 🔗👈
1_5044158477463716833.mp4
1.2 MB
حجت الاسلام علیرضا پناهیان: تا میتونید از راه اسلام اعدام کنید، این حکم قرآنه.
+اونوقت حکم لواط و اختلاس و ... چیه
@rahenow 🔗👈
+اونوقت حکم لواط و اختلاس و ... چیه
@rahenow 🔗👈
4_5913711358574071577.mp4
4.9 MB
امان از آه مظلومان
خدا از ظلم ظالم نگذرد، نگذرد
خدا از حرمت خون شهیدان نگذرد،
بپا خیزید ، بپا خیزید
بتی دیگر فرو ریزید
کجا ای قوم بیتدبیر ، از این بیراهه برگردید ، ...
اگر قحطی فراوان شد
فرات از غم پریشان شد
شما کردید، شما کردید
@rahenow 🔗👈
خدا از ظلم ظالم نگذرد، نگذرد
خدا از حرمت خون شهیدان نگذرد،
بپا خیزید ، بپا خیزید
بتی دیگر فرو ریزید
کجا ای قوم بیتدبیر ، از این بیراهه برگردید ، ...
اگر قحطی فراوان شد
فرات از غم پریشان شد
شما کردید، شما کردید
@rahenow 🔗👈
4_5911140846417219468.MP4
20.9 MB
✅تورم چگونه اخلاق ملتها را تباه میدهد؟
🔻شباهت عجیب و زیاد ایران عصر ما با فرانسه بعد از انقلاب
۲۳۰ سال پیش بعد از انقلاب فرانسه، اعضای دولت انقلابی فرانسه با چاپ پول کاغذی ،،چه بلایی بر سر مردم فرانسه آوردند.؟ چهل سال طول کشید تا کشور به حالت عادی بر گردد.به این کلیپ بدقت گوش کنید
فرانسه ۲۳۰ سال پیش،روز گار مشابه روزگار ایران عصر ما را داشته است،.،قوانین اقتصادی را نمی توان مطابق میل خود تغییرداد .
اقتصاد یک علم است . علم اقتصاد مانند علوم دیکر قواعد خاص خودش را دارد ، هیچ کسی نمی تواند قواعد علم را مطابق میل خود تعییر دهد .باید قواعد علم را با عقلانیت بکار گرفت.
فردای اقتصاد
@rahenow 🔗👈
🔻شباهت عجیب و زیاد ایران عصر ما با فرانسه بعد از انقلاب
۲۳۰ سال پیش بعد از انقلاب فرانسه، اعضای دولت انقلابی فرانسه با چاپ پول کاغذی ،،چه بلایی بر سر مردم فرانسه آوردند.؟ چهل سال طول کشید تا کشور به حالت عادی بر گردد.به این کلیپ بدقت گوش کنید
فرانسه ۲۳۰ سال پیش،روز گار مشابه روزگار ایران عصر ما را داشته است،.،قوانین اقتصادی را نمی توان مطابق میل خود تغییرداد .
اقتصاد یک علم است . علم اقتصاد مانند علوم دیکر قواعد خاص خودش را دارد ، هیچ کسی نمی تواند قواعد علم را مطابق میل خود تعییر دهد .باید قواعد علم را با عقلانیت بکار گرفت.
فردای اقتصاد
@rahenow 🔗👈
۲سال پس از رئیسجمهور شدن ابراهیم رئیسی؛ ۱۸ میلیون نفر به جمعیت زیرخط فقر کشور اضافه شد
🔹روزگذشته یکی از نمایندگان مجلس ایران از افزایش جمعیت زیر خط فقر در کشور «به مرز ۲۸ میلیون نفر» خبر داد و گفت که ادامه سقوط پرشتاب مردم به زیر خط فقر، «زنگ خطر آسیبهای اجتماعی» را به صدا در آورده است.
🔹این آمارها در حالی در رسانهها منتشر میشود که خبرگزاری مهر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی مرداد ۱۴۰۰یعنی در آغاز کار دولت سیزدهم خبر داده بود که ۱۰ میلیون خانوار ایرانی زیر خط فقر هستند.
🔹همه این موارد در حالی است که سیدابراهیم رئیسی در اواخر سال ۱۴۰۰ وعده ریشه کن کردن فقر مطلق در ایران را داده بود. با این حال سقوط ارزش پول ملی در کنار رشد فزاینده نرخ تورم و مجموعه سیاستهای اقتصادی حکومت به بالا رفتن شدید و پرشتاب خط فقر و افزوده شدن روز افزون جمعیت زیر خط فقر در کشور منجر شده است./مدارا
@rahenow 🔗👈
🔹روزگذشته یکی از نمایندگان مجلس ایران از افزایش جمعیت زیر خط فقر در کشور «به مرز ۲۸ میلیون نفر» خبر داد و گفت که ادامه سقوط پرشتاب مردم به زیر خط فقر، «زنگ خطر آسیبهای اجتماعی» را به صدا در آورده است.
🔹این آمارها در حالی در رسانهها منتشر میشود که خبرگزاری مهر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی مرداد ۱۴۰۰یعنی در آغاز کار دولت سیزدهم خبر داده بود که ۱۰ میلیون خانوار ایرانی زیر خط فقر هستند.
🔹همه این موارد در حالی است که سیدابراهیم رئیسی در اواخر سال ۱۴۰۰ وعده ریشه کن کردن فقر مطلق در ایران را داده بود. با این حال سقوط ارزش پول ملی در کنار رشد فزاینده نرخ تورم و مجموعه سیاستهای اقتصادی حکومت به بالا رفتن شدید و پرشتاب خط فقر و افزوده شدن روز افزون جمعیت زیر خط فقر در کشور منجر شده است./مدارا
@rahenow 🔗👈
4_5830206066079566809.mp4
6.5 MB
🔴 اعتراف آخوند : 100 هزار ایرانی به دستور اسلام کشته شدند
سال سیزدهم ه.ق زمان خلیفه دوم اسلام عمربن الخطاب که مشاور عالی وی #علی ابن ابیطالب بود بخصوص در حمله به ایران که پسران علی، حسن و حسین جز فرماندهان لشگر #تازیان بودند بهمراه مغیرت ابن الشعبه در یک روز یکصدهزار ایرانی را میکشند
📚 منبع : تاریخ ابن اثیر جلد دوم صفحه 190 - کتاب ابوعبدالله حمیری جلد اول صفحه 117
#اسلام #ماه_محرم #کربلا #امام_حسین #عزاداری #تاسوعا #عاشورا #نذری
@rahenow 🔗👈
سال سیزدهم ه.ق زمان خلیفه دوم اسلام عمربن الخطاب که مشاور عالی وی #علی ابن ابیطالب بود بخصوص در حمله به ایران که پسران علی، حسن و حسین جز فرماندهان لشگر #تازیان بودند بهمراه مغیرت ابن الشعبه در یک روز یکصدهزار ایرانی را میکشند
📚 منبع : تاریخ ابن اثیر جلد دوم صفحه 190 - کتاب ابوعبدالله حمیری جلد اول صفحه 117
#اسلام #ماه_محرم #کربلا #امام_حسین #عزاداری #تاسوعا #عاشورا #نذری
@rahenow 🔗👈
1_5046377738605167563.mp4
434.3 KB
اینجا مازندران است
بعد از اینکه ماشینم را به خاطر بی حجابی توقیف کردند، برای خرید مجبورم پیاده شهر رو طی کنم. هر چند اینا اگه نمی خواستن من رو توی شهر بی حجاب ببینن، باید ماشینم رو نمیگرفتن که حداقل زمان کمتری رو در شهر بچرخم.
اندکی صبر سحر نزدیک است✌️
@rahenow 🔗👈
بعد از اینکه ماشینم را به خاطر بی حجابی توقیف کردند، برای خرید مجبورم پیاده شهر رو طی کنم. هر چند اینا اگه نمی خواستن من رو توی شهر بی حجاب ببینن، باید ماشینم رو نمیگرفتن که حداقل زمان کمتری رو در شهر بچرخم.
اندکی صبر سحر نزدیک است✌️
@rahenow 🔗👈
یک اتفاق عجیب در بازار تلفن همراه ایران! / تولید سامسونگ ایرانی، بدون مجوز از شرکت مادر!
🔹 اخیراً، برخی از مدلهای تلفن همراه سامسونگ و نوکیا بدون صدور مجوز از سوی شرکت اصلی، توسط شرکتهای داخلی تولید شده؛ اما مسئولان وزارت صمت و وزارت ارتباطات حاضر به پاسخگویی و شفافسازی در این باره نیستند.
در سال گذشته برخی از مدلهای تلفن همراه نوکیا و همچنین سامسونگ نظیر Galaxy A02 ، Galaxy A03 ، Galaxy A13 ، Galaxy A12 و Galaxy M12 که در بازار عرضه شده، در داخل کشور تولید شده؛ این در حالی است که استعلام از شرکتهای سامسونگ و نوکیا حکایت از آن دارد که هیچگونه مجوزی برای تولید تلفن همراه این نام تجاری در ایران صادر نشده است.
درواقع شرکت تولیدکننده ایرانی بدون طیکردن تشریفات لازم اقدام به تولید تلفن همراه به نام برندهای خارجی داشته است، موضوعی که فارغ از قوانین بینالمللی، مغایر با برخی قوانین داخلی نظیر حمایت از نامهای تجاری است
@rahenow 🔗👈
🔹 اخیراً، برخی از مدلهای تلفن همراه سامسونگ و نوکیا بدون صدور مجوز از سوی شرکت اصلی، توسط شرکتهای داخلی تولید شده؛ اما مسئولان وزارت صمت و وزارت ارتباطات حاضر به پاسخگویی و شفافسازی در این باره نیستند.
در سال گذشته برخی از مدلهای تلفن همراه نوکیا و همچنین سامسونگ نظیر Galaxy A02 ، Galaxy A03 ، Galaxy A13 ، Galaxy A12 و Galaxy M12 که در بازار عرضه شده، در داخل کشور تولید شده؛ این در حالی است که استعلام از شرکتهای سامسونگ و نوکیا حکایت از آن دارد که هیچگونه مجوزی برای تولید تلفن همراه این نام تجاری در ایران صادر نشده است.
درواقع شرکت تولیدکننده ایرانی بدون طیکردن تشریفات لازم اقدام به تولید تلفن همراه به نام برندهای خارجی داشته است، موضوعی که فارغ از قوانین بینالمللی، مغایر با برخی قوانین داخلی نظیر حمایت از نامهای تجاری است
@rahenow 🔗👈
خبرنگار: در این مدت حقالتولیهای برای شما واریز نشده؟
آقای علم الهدی ابتدا میگوید «اصلا بههیچوجه» بعد احتیاط میکند. «اگر چیزی واریز شده خود سازمان اوقاف این کار را کرده است. من از اینکه در این مدت چیزی بهحساب من واریز شده خبر ندارم.»
خندهام گرفت.
آقا شوخی نفرمایید!
مگر میشود کسی شماره حساب شخصی خودش را بدهد بعد نداند ماه به ماه دارند پول واریز میکنند یا نه؟
حالا گیرم آنروز نمیدانستید بعد ۷ سال که قضیه رسانهای شده هم کنجکاو نشدید بروید یک پرینت حساب بگیرید ببینید دقیقا از چه ماهی و چقدر ماهانه واریز به حسابتان شروع شد؟
فیش واریز ماهانه به حساب شما که الآن داخل مستندات این موقوفه است و هر ماه به خودتان ارائه شده است.
مگر نمیفرمایید مسئولیت پذیرفتهاید و گزارش ماهانه دخل و خرج را دقیق به شما گزارش میدهند؟
«من در جریان نیستم اگر واریز شده کار سازمان اوقاف است» دیگر چه صیغهای است؟...
✍️ وحید اشتری
@rahenow 🔗👈
آقای علم الهدی ابتدا میگوید «اصلا بههیچوجه» بعد احتیاط میکند. «اگر چیزی واریز شده خود سازمان اوقاف این کار را کرده است. من از اینکه در این مدت چیزی بهحساب من واریز شده خبر ندارم.»
خندهام گرفت.
آقا شوخی نفرمایید!
مگر میشود کسی شماره حساب شخصی خودش را بدهد بعد نداند ماه به ماه دارند پول واریز میکنند یا نه؟
حالا گیرم آنروز نمیدانستید بعد ۷ سال که قضیه رسانهای شده هم کنجکاو نشدید بروید یک پرینت حساب بگیرید ببینید دقیقا از چه ماهی و چقدر ماهانه واریز به حسابتان شروع شد؟
فیش واریز ماهانه به حساب شما که الآن داخل مستندات این موقوفه است و هر ماه به خودتان ارائه شده است.
مگر نمیفرمایید مسئولیت پذیرفتهاید و گزارش ماهانه دخل و خرج را دقیق به شما گزارش میدهند؟
«من در جریان نیستم اگر واریز شده کار سازمان اوقاف است» دیگر چه صیغهای است؟...
✍️ وحید اشتری
@rahenow 🔗👈
قبلاً هم بهت گفتم: با قهرمانبازیای انفرادی، دیکتاتورا نابود نمیشن!
با مردن یک دیکتاتور؛ هیچ کاری درست نمیشه!
دیکتاتوری را با تربیت جمعی تودهها میشه از بین برد!
با مبارزه سازمان داده شده و گرنه با مردن یک دیکتاتور؛ دیکتاتور دیگهای میاد و دوباره روز از نو، روزی از نو...
اوریانا فالاچی
@Beheshteketab
با مردن یک دیکتاتور؛ هیچ کاری درست نمیشه!
دیکتاتوری را با تربیت جمعی تودهها میشه از بین برد!
با مبارزه سازمان داده شده و گرنه با مردن یک دیکتاتور؛ دیکتاتور دیگهای میاد و دوباره روز از نو، روزی از نو...
اوریانا فالاچی
@Beheshteketab