تبریک به مسئولین 👎
#چین علیرغم خشم تهران از حمایت مجدد پکن از ادعاهای ارضی امارات متحده بر #جزایر_سهگانه ایران در خلیج فارس، روز دوشنبه ۱۴ خرداد بار دیگر بر این موضع خود پافشاری کرد.
مائو نینگ در یک نشست مطبوعاتی در پاسخ به سؤالی در مورد اعتراض ایران گفت که موضع پکن تغییر نمیکند و «محتوای مربوطه در بیانیه مشترک چین و امارات متحده عربی با موضع چین مطابقت دارد».
@rahenow🗣👈
#چین علیرغم خشم تهران از حمایت مجدد پکن از ادعاهای ارضی امارات متحده بر #جزایر_سهگانه ایران در خلیج فارس، روز دوشنبه ۱۴ خرداد بار دیگر بر این موضع خود پافشاری کرد.
مائو نینگ در یک نشست مطبوعاتی در پاسخ به سؤالی در مورد اعتراض ایران گفت که موضع پکن تغییر نمیکند و «محتوای مربوطه در بیانیه مشترک چین و امارات متحده عربی با موضع چین مطابقت دارد».
@rahenow🗣👈
t.me/BlumCryptoBot/app?startapp=ref_tn4E1zitt5
Join me on Blum and let's earn together! Use my invite link to join the fun. 🌟
Join me on Blum and let's earn together! Use my invite link to join the fun. 🌟
Telegram
Blum
Trade, connect, grow and… farm Blum Points! Made by @blumcrypto team 🌸
چین و روسیه مکرراً از ادعای واهی امارات در مورد جزایر سهگانه ایران حمایت میکنند و بهرغم اعتراض ایران تغییر موضع نمیدهند، زیرا منافعشان را در مناسبات اقتصادی میبینند
حاکمیت مستقر در ایران، تنها حکومت تاریخ جهان است که منافع دیگر کشورها را همواره به منافع ملی ترجیح داده است!
@rahenow🗣👈
حاکمیت مستقر در ایران، تنها حکومت تاریخ جهان است که منافع دیگر کشورها را همواره به منافع ملی ترجیح داده است!
@rahenow🗣👈
وزارت کشور اسامی نامزدهای ریاستجمهوری را اعلام کرد؛
۱. مسعود پزشکیان
۲. مصطفی پورمحمدی
۳. سعید جلیلی
۴. علیرضا زاکانی
۵. سیدامیرحسین قاضیزاده هاشمی
۶. محمدباقر قالیباف
۱. مسعود پزشکیان
۲. مصطفی پورمحمدی
۳. سعید جلیلی
۴. علیرضا زاکانی
۵. سیدامیرحسین قاضیزاده هاشمی
۶. محمدباقر قالیباف
مشکلات اقتصاد و بورس و...دیگه همه مردم میدونند از کجا نشات می گیره
بحث دست درازی به جیب صنایع هم از کسری و ناترازی بودجه میاد
وقتی حاکمیت میگه این مقدار بودجه به این ارگان و نهاد و نیابتی ها و نهادهای تبلیغات اسلامی و شبه نظامی و...بدید
دولت میتونه بگه نه کسری بودجه دارم؟
بعد هم باید این هزینه ها رو از یه جایی تامین کنند ، یا بنزین و گازوئیل و حاملهای انرژی گران کنند یا مالیات چند برابر کنند یا دست ببرند تو جیب صنایع یا نرخ بهره بالا ببرند اوراق بفروشند.
مگه وقتی ممدباقر شهردار تهران بود همینکار نمیکرد؟
بودجه شهرداری رو توسط معاونش عیسی شریف میریخت جیب هلدینگ یاس( 13 همت معادل 3.5 میلیارد دلار سال 95-96) تا فلان نهاد ببره تو سوریه و...هزینه کنه
فردا روزی بودجه دولت هم دستش باشه ، باز همینکار میکنه و بعد هم کسری بودجه رو باز از بورس و جیب صنایع تامین میکنند.
یا اون جلیلی که واسه نابودی یه تمدن به تنهایی کفایت میکنه
اینایی که از وضعیت بورس انتقاد کنند
مسبب اصلی مشکلات را ول کرده اند و چسبیده اند به فرعیات مثل عشقی و امثالهم
چون می دانند انتقاد از مسببان اصلی ، هزینه سنگینی براشون خواهد داشت و دیگه شانس نشستن سر سفره نظام هم از دست میدهند
تازه انتقاد کردنشون بخوره تو سرشون ، نیم ساعت از وضعیت بد بورس و ...میگند بعد یه ساعت دستمال میکشند و تشکر می کنند از عوامل اصلی مشکلات اقتصاد و بورس
مشکلات اقتصاد و بورس و آزادی های اجتماعی و هر چیز دیگه
تا اون راس حاکمیت نخواهد ، کس دیگری نمی تونه حلش کنه
وقتی نماینده مجلس
درباره سختگیری با بی حجابان
یا برخورد خشن ماموران با معترضین
یا افشای دریافت شاسی بلند نماینده ها و فساد چای دبش، لب به سخن باز میکنه سریع توسط شورای نگهبان رد صلاحیت میشه
دیگه سیگنال از این واضحتر؟؟؟
اصلا نماینده مجلس اختیاراتی دارد که راجع منافع و خواسته مردم در مقابل فلان ارگان و نهاد حاکمیتی بایستد؟ خیر
آیا دولت می تونه دست نهادهای نظامی امنیتی را از اقتصاد قطع کنه؟ خیر
وقتی حاکمیت میگه با بی حجابان برخورد کنید و اینترنت ببندید پول بدید به فلان نهاد و ارگان و از این ارگانهای انقلابی مالیات نگیرید و منابع ملی هم انفال و ما تشخیص میدیم برای تشکیل امت اسلامی هزینه کنیم
دیگه فرقی نمیکنه شما کیو انتخاب کنید
تنها فرقش فقط در نوع پوزیشن
کاظم نادرعلی
بحث دست درازی به جیب صنایع هم از کسری و ناترازی بودجه میاد
وقتی حاکمیت میگه این مقدار بودجه به این ارگان و نهاد و نیابتی ها و نهادهای تبلیغات اسلامی و شبه نظامی و...بدید
دولت میتونه بگه نه کسری بودجه دارم؟
بعد هم باید این هزینه ها رو از یه جایی تامین کنند ، یا بنزین و گازوئیل و حاملهای انرژی گران کنند یا مالیات چند برابر کنند یا دست ببرند تو جیب صنایع یا نرخ بهره بالا ببرند اوراق بفروشند.
مگه وقتی ممدباقر شهردار تهران بود همینکار نمیکرد؟
بودجه شهرداری رو توسط معاونش عیسی شریف میریخت جیب هلدینگ یاس( 13 همت معادل 3.5 میلیارد دلار سال 95-96) تا فلان نهاد ببره تو سوریه و...هزینه کنه
فردا روزی بودجه دولت هم دستش باشه ، باز همینکار میکنه و بعد هم کسری بودجه رو باز از بورس و جیب صنایع تامین میکنند.
یا اون جلیلی که واسه نابودی یه تمدن به تنهایی کفایت میکنه
اینایی که از وضعیت بورس انتقاد کنند
مسبب اصلی مشکلات را ول کرده اند و چسبیده اند به فرعیات مثل عشقی و امثالهم
چون می دانند انتقاد از مسببان اصلی ، هزینه سنگینی براشون خواهد داشت و دیگه شانس نشستن سر سفره نظام هم از دست میدهند
تازه انتقاد کردنشون بخوره تو سرشون ، نیم ساعت از وضعیت بد بورس و ...میگند بعد یه ساعت دستمال میکشند و تشکر می کنند از عوامل اصلی مشکلات اقتصاد و بورس
مشکلات اقتصاد و بورس و آزادی های اجتماعی و هر چیز دیگه
تا اون راس حاکمیت نخواهد ، کس دیگری نمی تونه حلش کنه
وقتی نماینده مجلس
درباره سختگیری با بی حجابان
یا برخورد خشن ماموران با معترضین
یا افشای دریافت شاسی بلند نماینده ها و فساد چای دبش، لب به سخن باز میکنه سریع توسط شورای نگهبان رد صلاحیت میشه
دیگه سیگنال از این واضحتر؟؟؟
اصلا نماینده مجلس اختیاراتی دارد که راجع منافع و خواسته مردم در مقابل فلان ارگان و نهاد حاکمیتی بایستد؟ خیر
آیا دولت می تونه دست نهادهای نظامی امنیتی را از اقتصاد قطع کنه؟ خیر
وقتی حاکمیت میگه با بی حجابان برخورد کنید و اینترنت ببندید پول بدید به فلان نهاد و ارگان و از این ارگانهای انقلابی مالیات نگیرید و منابع ملی هم انفال و ما تشخیص میدیم برای تشکیل امت اسلامی هزینه کنیم
دیگه فرقی نمیکنه شما کیو انتخاب کنید
تنها فرقش فقط در نوع پوزیشن
کاظم نادرعلی
در نظرسنجی ها
توی تلگرام پزشکیان رئیس جمهور شده
توی ایتا سعید جلیلی
تو جلسات و پشت پرده هم قالیباف رئیس جمهورتره
توی تلگرام پزشکیان رئیس جمهور شده
توی ایتا سعید جلیلی
تو جلسات و پشت پرده هم قالیباف رئیس جمهورتره
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگه این قیمت ماشینا تو افغانستان واقعی باشه رسما باید خون گریه کرد که دولتها یکی پس از دیگری آمدند ولی بجای علاج، زخمها عفونیتر شدند!
@rahenow 🗣👈
@rahenow 🗣👈