@rahenow
566 subscribers
15.8K photos
10.4K videos
352 files
2.92K links
#راه_نو
انسان‌ها تا آگاه نشده‌اند هیچ‌گاه عصیان نمی‌کنند و تا عصیان نکنند نمیتوانند آگاه شوند.
Download Telegram
🔴 جهان خیابانِ خلوتی‌ست در شهری گمنام، که در یک گوشه‌اش مردی می‌رقصد و ما پس از قتلش عاشقش می‌شویم!
#خدانور_لجعی
Caricatorestan
@rahenow 🗿👈
🔴 شرکت میهن لوگو هایش را از کامیون ها کنده و تحویل نیروهای سرکوبگر داده

(جای چسب لوگوها مشخصه )

☜چقدر شما بی شرف هستید.

@rahenow 🗿👈
نبویان نماینده تهران در مجلس اسلامی:

۶۰ درصد کسانی که بازداشت شدند اهل شراب خواری بودند.

همه فاحشه‌ها و همه فاسقه‌ها به میدان آمدند.

دختری که فاحشه بود خودکشی کرد و ضد انقلاب آن را گردن نظام انداخت.

@rahenow 🗿👈
این تصویر از مادر خانواده افکاری یادتون بمونه

@rahenow 🗿👈
به به عجب سفره‌ای!
حقا که تحریم برای عده‌ای نعمت است!

در دولت احمدی نژاد هم دو بار محموله‌های بزرگ نفتی برای فروش در اختیار دیگران قرار گرفته بود؛ یکی قضیه بابک زنجانی بود و دیگری ماجرای محموله‌های تحویلی به نیروی انتظامی.

👈 نکته اینجاست که هر دو بار مبالغ معادل نفت داده شده به این افراد، سرنوشت نامعلومی پیدا کرد.

@rahenow 🗿👈
چرا دولتی که می‌گفت بدون برجام و FATF توانسته چندمیلیون دُز واکسن کرونا وارد کند، مشکل کمبود داروهای ساده مثل آنتی بیوتیک و سِرُم را حل نمی‌کند؟

چرا از ظرفیت پیمان شانگهای که قرار است حلال مشکلات اقتصادی باشد، استفاده نمی‌شود؟

@rahenow 🗿👈
❗️توجه توجه

#حسن_رونقی برادر #حسين_رونقی
ساعتی پیش این توییت را منتشر کرد:


"طبق اطلاعی که بدستمان رسید
بعد از دور زدن پدر ومادرم
حسین رو به یکی از بخشهای بیمارستان دی برده اند البته گفته میشود بخش جراحی

کل کادر و پرستارهای بخش رو تهدید و بیرون کردند و پرستار وکادر رو خودشون آوردند.

میخواهند در بیمارستان بلایی سر حسین بیاورند.

جان حسین در خطر است.

#مهسا_امینی
#MahsaAmini
#حسین_رونقی

@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بنیان گذار انقلاب اسلامی در جمع نمایندگان مجلس خبرگان قانون اساسی در مرداد سال ۱۳۵۸:

_ اکثریت هرچی گفتند آرایشان معتبر است حتی اگر به ضررشان باشد، شما ولی آن‌ها نیستید، وکیل آن‌ها هستید.

_ بر طبق آنچه که ملت مسیرش هست مسائل را مطرح کنید حتی اگر بر خلاف آنچه باشد که عقیده شما هست.

@rahenow 🗿👈
سرکوب بیولوژی میدونی یعنی چی؟
یعنی انفولانزا نوع a بعد از ۶سال یکدفعه فقط و فقط توی ایران ظاهر میشه و نه تو هیچ کجای دنیا و به طرز باور نکردنی تمام آنتی بیوتیک های کشور تمام میشه و مردم زمین گیر میشن ...

@rahenow 🗿👈
استوری علی کریمی:
هموطن من
حاکمیت به شدت دچار بحران مشروعیت و عاری از سرمایه اجتماعی شده و تنها یک شانس دارد.

ایجاد تفرفه...
کسی که بر اتش اختلاف میدمد و بر طبل اختلاف میکوبد دشمن همه ماست
هشیار باشیم

@rahenow 🗿👈
این‌ها هر دو نفر، نماینده مجلس اسلامی هستند!

ایپ دوشوپ گورگوتورن الینه(طناب افتاده دست کونیا)

@rahenow 🗿👈
📌 دولت ایران در یک تصمیم انقلابی  یک پروژه نفتی را به روسها هدیه کرد

کانال آقای اقتصاد🕵‍♂

@rahenow 🗿👈
کنایه تند رضا کیانیان به نمایندگان و سخنگوی دولت/ ما همیشه می‌توانستیم از ایران برویم اما نرفتیم/ این جا خانه ماست؛ ترکش نمی‌کنیم

رضا کیانیان بازیگر سینما در یادداشتی نوشت:

🔹خانم کاترین شکدم جاسوسه اسراییل را که حتماً یادتان هست. شما هنوز که هنوز است هیچ رسیدگی شفافی در این مورد نکردید و یا اگر کردید به اطلاع عموم نرساندید.

🔹یادتان باشد! ما همیشه می توانستیم از ایران برویم. اما نرفتیم. همیشه ماندیم و در ایران به کارمان ادامه دادیم. ایرانی هستیم و کشورمان را دوست داریم.این جا خانه ی ماست و ترکش نمی کنیم. آن هایی که این خانه را ترک کردند و می کنند. کسانی هستند که چیزی از این خانه و از این مردم دزدیده اند.

🔹آن هایی که خانه ملت را تصاحب کرده اند. به جای این که به این شایعات رسیدگی کنند. در کمال ناباوری خواستار اعدام موکلین خود می شوند!

🔹یا سخنگوی دولت با افتخار اعلام می کند که هر زمان می توانستید مثل آب خوردن از اسلحه جنگی بر علیه مردم استفاده کنید و مردم را به رگبار ببندید.


@rahenow 🗿👈
🔻مینو محرز: همه واکسن آنفلوآنزا بزنند/ کمبود آنتی‌بیوتیک جدی است؛ در درمان عفونت‌ها مانده‌ایم

مینو محرز، متخصص بیماری‌های عفونی:

🔹کمبود آنتی‌بیوتیک در کشور بسیار جدی است، با توجه به اینکه مقاومت میکروبی و عفونت‌های بیمارستانی نیز تهدیدهای مهمی محسوب می‌شود،‌ ما دچار مشکل هستیم و در درمان عفونت‌ها مانده‌ایم.

🔹پیش از این هم کمبودهایی بود اما در حال حاضر وضع بدتر از قبل شده است و با بحران دارو و کمبودها مواجه شده‌ایم.

🔹شدت بیماری آنفلوآنزا امسال جدی بوده و حتی موارد بستری هم داشته‌ایم بر همین اساس توصیه می‌کنم همه واکسن آنفلوآنزا تزریق کنند./خبرآنلاین

@rahenow 🗿👈
اگر من جای آقای خامنه ای بودم

✍️ناصر دانشفر

امروز در خبرها آمده که نمایندهٔ رهبری به سیستان و بلوچستان سفر کرده و با مولوی عبدالحمید دیدار داشته است.

اگر من جای آقای خامنه ای بودم به جای فرستادن نماینده، خود عازم آن دیار می شدم و از جنایات رخ داده پوزش می خواستم.
به آنها قول بررسی همه جانبهٔ مصائب رخ داده را می دادم، می گفتم که در نارضایتی همه جانبه محقند و اگر مردم مولوی شعاری داده اند، بی جهت نبوده و درست گفته اند که در این رخداد شخص من مقصرم و نباید به گزارشات نادرست افرادم کفایت می کردم. از خانواده های عزادار دلجویی می کردم و اگر تنها با کناره گیری من از قدرت جانشان آرام می گرفت، درنگ نمی کردم.

البته معلوم است که گفتن این کلمات برای کسی که مصدر امور نیست آسان است و مشخص نیست که اگر من جای جناب خامنه ای بودم، صدها برابر بدتر نمی کردم که قدرت بلای خانمان‌سوزی است.

امیدوارم که هیئت اعزامی آنقدر درایت داشته باشند که بتوانند درد مردم آنجا را متوجه شده و چنان مدیریت کنند که اندکی از آلام این قوم صبور و شکیبا بکاهند و با انجام اقدامات لازم و مقتضی راه را برای مفاهمه بگشایند.
چند روز پیش یکی از شاگردانم می گفت، آقا مگر ما چه می خواهیم که اینها اینقدر به ما سخت می گیرند؟

آیا یک زندگی ساده و بی دغدغه حق ما نیست؟ آیا داشتن حداقل های زندگی حق ما نیست؟ آیا حق انتخاب نوع پوشش زیاده خواهی است؟ و آیا...

من امروز به مانند او عرض می کنم مگر مردم بلوچ چه می خواهند؟ چرا بعد از چهل سال باید در فقر دست و پا بزنند؟ چرا بسیاری از مردم عرب که روی نفت خوابیده اند باید سر گرسنه بر زمین بگذارند؟ چرا مردم کرد و لر باید کولبری کنند و اصلا چرا باید مردم حاشیه نشین شهرهای بزرگ در فلاکت روز خود را شب کنند و ما تنها به دنبال گسترش هلال شیعی باشیم، همهٔ دار و ندارمان را خرج استکبار ستیزی کنیم؟ تعامل با جهانیان را عیب و ننگ بپنداریم و دهها چرای دیگر

آرزو دارم که این گام به معنای شنیدن صدای ملت باشد و متوجه شده باشند که راهکار، قشون کشی در خیابان ها نیست. مسیر درست و تنها راه نجات کشور از ورطهٔ سقوط، تن دادن به خواسته های ابتدایی این مردم شریف و نجیب است.

@rahenow 🗿👈
مهران رجبی مجری شبکه ‎#سلامت هم شد
آقای رجبی دیگه کم مونده بیاد تو کانال کولر ما اجرا کنه!
ماشالا مرد

@rahenow 🗿👈
اسمش عوض شد؟!

پاسخ تند محمدعلی آهنگران به بهادری:
🔹️آقای سخنگو! آن چیزی که اسمش را تدبیر گذاشته‌اید تدبیر نیست اجبار است.

🔹️هیچ اجباری به نتیجه نرسیده غیر از آنکه عده‌ای به نام تدبیر بودجه‌های کلان گرفتند و شما بیشتر از قبل بی‌اعتبار شدید.

@rahenow 🗿👈
🔴ایران ۵۶ برابر کل اروپا نفت و گاز کشف شده داره!
و از ۱۵ کشور اروپایی بزرگتره!
و به تنهایی از کل قاره اروپا ثروتمند تره!
با این وضعیت بی ارزشترین پول دنیا رو هم داره!
@rahenow 🗿👈
معرفی و ارائه فیلترشکن جرم است!
قوه قضاییه سخنان وزیر ارتباطات را تکذیب کرد😐

در حالی که وزیر ارتباطات جرم بودن فروش یا انتشار فیلترشکن را تکذیب کرده بود
دادستانی کشور به استناد به فهرست مصادیق محتوای مجرمانه پلیس فتا نسبت به فضای مجازی
در صورت "تبلیغ"  یا "انتشار" یا "آموزش" استفاده از vpn در کانال یا پیج ، حساب بانکی کاربر مسدود و به مراجع قضایی فراخوانده میشوند

در روزهای گذشته حساب بانکی تعدادی از صاحبان کانال ها و صفحات مجازی به علت ارائه فیلترشکن رایگان و پولی مسدود شده است

@rahenow 🗿👈
کنایه جالب مشاور قالیباف به طراح طرح صیانت

تا امثال مومن‌نسب و هاشمی گلپایگانی‌ها هستند کشور به دشمن نیاز ندارد

@rahenow 🗿👈