پوتین دیروز با مادر تعدادی از کشته شده های جنگ ملاقات کرد.اما دوباره چندتا بازیگر ثابت و همیشگی اوردن به عنوان مادر اونا جا زدن. همه این بازیگرا قبلا چندجای دیگه هم دیده شدن. یه عده از اونا هم تو ملاقات مردمی قبلی پوتین که زمان جنگ صورت گرفت هم حضور داشتن و الان در نقش خانواده کشته شده ها اومدن جلوی دوربین. یه نفرم که سال 2019 مرده رو عکسشو اوردن به عنوان کشته شده تو جنگ جا زدن. اینطور که مشخصه پوتین اصلا ریسک نمیکنه تا با افراد جدید ملاقات کنه و همیشه از همون افراد قابل اعتماد خودش استفاده میکنه
واکنش لشکر مخلص پوتین:زلنسکی کلا پرده سبزه
@rahenow 🗿👈
واکنش لشکر مخلص پوتین:زلنسکی کلا پرده سبزه
@rahenow 🗿👈
لشگر رسانه ای نظام در ورزشگاه قطر
🔹️دانیال معمار :
مدیر مسئول روزنامه همشهری
🔹️علی رجبی :
مدیر روابط عمومی مجلس
🔹️محمد نسیمی:
از خبرگزاری فارس نیوز
🔹️وحید ایمانی:
مجری برنامه های سیاسی صداوسیما
🔹️جلالی مسئول بسیج رسانه هرمزگان
🔹️وثوق کیا،مجید رفیعی،ملک پور از فعالان عرزشی توئیتر
🔹️این خانم که وسط عرازشه ایستاده : سیده فرح عبدی معاون رسانه های خارجی وزارت ارشاد
اینا همون عرزشی هایی هستند که تو روزنامه همشهری و خبرگزاری های فارس نیوز و مهر و صداوسیما رفتن خانمها به استادیوم را نکوهش میکرده و غیرشرعی میدانستند.
با گوشیهای آیفون آمریکایی و پول بیت المال رفتند فوتبال بصورت مختلط ببینند.
@rahenow 🗿👈
🔹️دانیال معمار :
مدیر مسئول روزنامه همشهری
🔹️علی رجبی :
مدیر روابط عمومی مجلس
🔹️محمد نسیمی:
از خبرگزاری فارس نیوز
🔹️وحید ایمانی:
مجری برنامه های سیاسی صداوسیما
🔹️جلالی مسئول بسیج رسانه هرمزگان
🔹️وثوق کیا،مجید رفیعی،ملک پور از فعالان عرزشی توئیتر
🔹️این خانم که وسط عرازشه ایستاده : سیده فرح عبدی معاون رسانه های خارجی وزارت ارشاد
اینا همون عرزشی هایی هستند که تو روزنامه همشهری و خبرگزاری های فارس نیوز و مهر و صداوسیما رفتن خانمها به استادیوم را نکوهش میکرده و غیرشرعی میدانستند.
با گوشیهای آیفون آمریکایی و پول بیت المال رفتند فوتبال بصورت مختلط ببینند.
@rahenow 🗿👈
فروردین امسال مسابقه فوتبال ایران و لبنان
به بانوانی که بلیط خریده بودن و پشت درب استادیوم فوتبال مشهد بودن با اسپری فلفل و گاز اشک آور حمله کردند.
الان چون چشم دنیا رو ایران و بحث حقوق بشره
کم مونده انیسه خزعلی و جمیله علم الهدی هم بروند استادیوم قطر تا به دنیا بگند
نو پرابلم فور زنان تو ایران فور حجاب اند گو تو استادیوم
@rahenow 🗿👈
به بانوانی که بلیط خریده بودن و پشت درب استادیوم فوتبال مشهد بودن با اسپری فلفل و گاز اشک آور حمله کردند.
الان چون چشم دنیا رو ایران و بحث حقوق بشره
کم مونده انیسه خزعلی و جمیله علم الهدی هم بروند استادیوم قطر تا به دنیا بگند
نو پرابلم فور زنان تو ایران فور حجاب اند گو تو استادیوم
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این واقعا درد است ، روستای بلوچ داخل کشور ایران ۲۰ کیلومتر از مرز ، مردمش هنوز شناسنامه ندارند! چرا؟ منتظر هستید مرز جلوتر بیاید؟؟؟ دست از آپارتاید بر علیه اقوام ایران بردارید.
VoiceofShatif
@rahenow 🗿👈
VoiceofShatif
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این خانم که انگلیسی رو عین بلبل صحبت میکنه ( آی دونت نو بیکاز اینها کسانی هستند که ...) و از طرف جامعه بانوان ایرانی صحبت میکنه
معاون بخش رسانه های خارجی وزارت ارشاد
سیده فرح عبدی
@rahenow 🗿👈
معاون بخش رسانه های خارجی وزارت ارشاد
سیده فرح عبدی
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
واقعا شهامت زیادی داره که جلوشون اینجوری اعتراض کرد.
فریادهای یکی از حاضرین در مراسم دیدار رئیسی با انقلابیون اسلامشهر:
دست بردارید از پوسیدگی افکار کهنه و...
دست بردارید از عقب انداختن امر امروز به فردا. دست بردارید از رشوه و رانت و خطا.
دست بردارید...
رئیس جمهور سخنان او را قطع کرد!
@rahenow 🗿👈
فریادهای یکی از حاضرین در مراسم دیدار رئیسی با انقلابیون اسلامشهر:
دست بردارید از پوسیدگی افکار کهنه و...
دست بردارید از عقب انداختن امر امروز به فردا. دست بردارید از رشوه و رانت و خطا.
دست بردارید...
رئیس جمهور سخنان او را قطع کرد!
@rahenow 🗿👈
مکانیزم شروع کمیته ی حقیقت یاب حقوق بشر بین الملل، اثرگذاری بسیار مثبتی بر روند انقلاب ما خواهد داشت. این بیمه ای برای انقلاب ماست! و نشان میدهد که جهان به این نتیجه رسیده و حاضر شده است تا انقلابمان را بیمه کند!
این بیمه نه تنها مشروعیت جهانی دیکتاتوری نعلین را از بین برده است، بلکه زنگ خطری بسیار جدی برای ابزارهای سرکوبِ داخلی حکومت است.
این پیام روشنی است به بدنه ی اجرایی حکومت که دیگر حتی سوراخ موش نیز در خارج از مرزهای ایران نخواهید یافت! و این باعث ریزش شدید در جبهه ی دیکتاتور خواهد شد و انسجام نظام، به اقتدارِ از دست رفته اش در زباله دان تاریخ پیوسته و این مملکت نهایتا طعم آزادی و رستگاری را خواهد چشید.
#مهسا_امینی
👇
شب نشینی هالو
https://zil.ink/Mrhalloo
@rahenow 🗿👈
این بیمه نه تنها مشروعیت جهانی دیکتاتوری نعلین را از بین برده است، بلکه زنگ خطری بسیار جدی برای ابزارهای سرکوبِ داخلی حکومت است.
این پیام روشنی است به بدنه ی اجرایی حکومت که دیگر حتی سوراخ موش نیز در خارج از مرزهای ایران نخواهید یافت! و این باعث ریزش شدید در جبهه ی دیکتاتور خواهد شد و انسجام نظام، به اقتدارِ از دست رفته اش در زباله دان تاریخ پیوسته و این مملکت نهایتا طعم آزادی و رستگاری را خواهد چشید.
#مهسا_امینی
👇
شب نشینی هالو
https://zil.ink/Mrhalloo
@rahenow 🗿👈
زیلینک
محمدرضا عالیپیام_هالو
شاعر و طنزپرداز منتقد، فیلمساز
ای مامورانِ دربار! دهانهایتان را ببندید و ساکت شوید! از زیر پاهای مخملینِ قاضیانِ شما، ناخنهای تیزِ جلادهایتان پیداست.
#ویکتور_هوگو
از کتاب " آخرین روز یک محکوم "
@rahenow 🗿👈
#ویکتور_هوگو
از کتاب " آخرین روز یک محکوم "
@rahenow 🗿👈
ماندن در قدرت به هر قیمت و به هر شکل، از اهم واجبات جمهوری اسلامی
مهدی فشارکی
یگان ویژه از بُرد تیم فوتبال شادی میکند، قر میدهد، شیرینی پخش میکند و دست در کمر یکدیگر رقص کُردی اجرا میکنند، دختران بی حجاب بر روی خودروی پلیس بوق میزنند، هلهله میکنند، دختری هم با موتور سیکلت پرچم ج.اسلامی تکان میدهد!
️هرآنچه که تا روز قبل از بُرد تیم فوتبال خلاف قانون و شرع و ممنوع بود به یکباره در عرض چند ساعت از شیر مادر و نان پدر حلالتر شد!
دیگر کسی فریاد واسلاما سر نمیداد که چرا لخت میشوید و شهدا رفتند تا حجاب زنان نرود و از اینجور لا طائلات.
️آخوندهای حکومتی و جغجغه های نظام مثل عباسی و رائفی پور دیگر فوتبال و فوتبالیست ها را سمبل مافیا و پول وثروت و بی غیرتی نمیدانستند و شریعتمداری که تاچند روزقبل فوتبالیستها را بی غیرت خطاب کرده بود نوشت درود به غیرتتان، غیور مردان!
جمهوری اسلامی نشان داد آنچه برایش از اهم واجبات است ماندن در قدرت به هر قیمت و به هر شکل است.
خون مهسا، نیکا، خدا نور و مهرشاد هم یعنی پشم....!
@rahenow 🗿👈
مهدی فشارکی
یگان ویژه از بُرد تیم فوتبال شادی میکند، قر میدهد، شیرینی پخش میکند و دست در کمر یکدیگر رقص کُردی اجرا میکنند، دختران بی حجاب بر روی خودروی پلیس بوق میزنند، هلهله میکنند، دختری هم با موتور سیکلت پرچم ج.اسلامی تکان میدهد!
️هرآنچه که تا روز قبل از بُرد تیم فوتبال خلاف قانون و شرع و ممنوع بود به یکباره در عرض چند ساعت از شیر مادر و نان پدر حلالتر شد!
دیگر کسی فریاد واسلاما سر نمیداد که چرا لخت میشوید و شهدا رفتند تا حجاب زنان نرود و از اینجور لا طائلات.
️آخوندهای حکومتی و جغجغه های نظام مثل عباسی و رائفی پور دیگر فوتبال و فوتبالیست ها را سمبل مافیا و پول وثروت و بی غیرتی نمیدانستند و شریعتمداری که تاچند روزقبل فوتبالیستها را بی غیرت خطاب کرده بود نوشت درود به غیرتتان، غیور مردان!
جمهوری اسلامی نشان داد آنچه برایش از اهم واجبات است ماندن در قدرت به هر قیمت و به هر شکل است.
خون مهسا، نیکا، خدا نور و مهرشاد هم یعنی پشم....!
@rahenow 🗿👈
تخریب اموال عمومی؟!
؟؟؟؟؟
۱- تخریب اموال عمومی اون بود که بیش از1000 میلیارد دلار برای برنامه هسته ای به باد دادید
۲- تخریب اموال عمومی اون پول های هست که در عراق فلسطین سوریه و لبنان و یمن به باد دادید
۳- تخریب اموال عمومی اونه که اجبارا ماشین کشتار پراید را به مردم حقنه( این واژه را اولین باراز زبان آقای رئیسی شنیدم) کردید و آنها را در خیابان و دشت کوه صحرا کشتید.
۴- تخریب اموال عمومی اون پولی بود که نزدیکان و سران نظام به غارت بردند و میگویند کش ندهید
۵- تخریب اموال عمومی با تحریک خودتون و توسط صدام طی 8 سال انجام شد که اسمش گذاشتین نعمت.
۶- تخریب اموال عمومی اینه که پول کشور گرفتید دست خودتون و سود بانکها را به 20 درصد بردید و میگویید کشور اسلامیه و اسلام با ربا مخالفه، ولی اگر ربا برای خودتون باشه قانونه.
۷- تخریب اموال عمومی اونیه که میدان شوش، مولوی و قیام پر از معتاده و تو کتابهای تاریخ مینوشتید شاه جوانان را معتاد کرد ولی الان هر دو خانواده یک معتاد دارد، هر دو خانواده یک پرونده طلاقی دارد هر دو خانواده یکی پروندهی بدهکاری دارد برادر را با برادر و پدر به جنگ هم انداختید.
۸- تخریب اموال عمومی اینه که خوزستان بیشترین زمین حاصل خیز ایران را داره، تمامی رودهای بزرگ ایران بهش سرازیر میشن، نفت گاز ایران تو خوزستانه، بهتر از 100تا اروپاست ولی اکثر فقیر و بدبخت مثل سومالی ن و آب برای نوشیدن ندارند هوا شون همیشه گرد و خاکه،
۹- تخریب اموال عمومی یعنی اینکه سال 57 امارات قطر و عربستان 100 سال از ما عقب تر بودن الان 1000 سال افتادن جلو ما.
۱۰- تخریب اموال عمومی یعنی تحریم کردن مردم و ایجاد دشمنی سوری با آمریکا و بالا بردن هزینه کشاورزی و استفاده از سموم سرطان زا و گسترش سرطان در بین مردم.
۱۱- تخریب اموال عمومی یعنی اینکه بیای برای خوب نشان دادن خود بیای یک دوره باشکوه حکومت ایران را مدام خوار و حقیر نشان بدهید و تمامی فیلم های سینمایی ما در مورد یک به یک افراد عرب در طول تاریخ به هر بهانه باشد.
۱۲- تخریب اموال عمومی یعنی اینکه تمامی کشورها از تاریخ شون به دروغ هزاران فیلم ساختن شما فقط فیلم های افراد عرب را ساختید و مردم ایران را بی هویت نشان دادید.
بهترین سلسله های دنیا در ایران بودند شجاع ترین و بی نطیر ترین و دلیرترین فرد تاریخ تو ایران بود ولی حتی اسمش به دیگران نگفتید.
۱۳- تخریب اموال عمومی یعنی اینکه الان خودتون بروید مترو فردوسی و بگردید و اسم مشاهیر و فیلسوف و پروفسورهای که خودتون زدید به دیوار ببینید همه شون تو دوره پهلوی بودند ولی تو 40 سال اخیر یک شاعر، یک فیلسوق یک پروفسور یک نویسنده تحویل جامعه ندادید
۱۴- تخریب اموال عمومی یعنی اینکه هنر ومعماری در هر دوره اوج خودش را نشان میداد در دوره پهلوی چه ساختمانهای زیبایی ساخته شد حتی در دوره قاجاری که مغول بود و ایرانی نبودند ولی الان عبدالباقی را تحویل جامعه دادید و آنرا هم مخفی کردید.
۱۵- تخریب اموال عمومی یعنی اینکه کشور را به بدبختی کشاندید و خودتون هم بدبخت شدید که کوهها را میتراشد به بهانه جاده تا یک گنجی پیدا کنید.
۱۶- تخریب اموال عمومی ایرانی است که بی آب شیرین شده
۱۷- تخریب اموال عمومی ایرانی است که جنگل هاش هر روز نابود میشه
۱۸- تخریب اموال عمومی جوانان و ورزشکاران ایران را فراری میدهید نابغه های ورزش و علم ایران هر کدام راهی یک کشور شدند.
۱۹- تخریب اموال عمومی یعنی نفت گاز ایران را مجانی به لبنان و سوریه میفرستید.
۲۰- تخریب اموال عمومی اونی هست که جوانان را مجبور به کولبری و سوختبری میکنید و خودتان با کشتی های غول پیکر از اسکله و گمرک ها بصورت قانونی قاچاق میکنید و برای نمایش قانون خود کولبر و سوختبر را میکشید.
۲۱- تخریب اموال عمومی اینست که جوانان تحصیل کرده را به بیگاری و مسافر کشی و نگهبانی میفرستید و تمامی پست های مهم را بصورت دست جمعی به افراد بالای 70 سال میدهید.
۲۲- تخریب اموال عمومی اینه که سنگ و خاک ایران را به کشورهای عربی میفروشی تا کاخ و جنگل و باغ درست کنند و ساختمانهای کشور خودمون با یک قلقلک بر سر مردمش آوار میشوند
۲۴- تخریب اموال عمومی یعنی اینکه سایت ها و اپلیکیشن ها را فیلتر میکنید و خودتون میروید فیلتر شکن بهشون میفروشید
۲۵- تخریب اموال عمومی اینه که شرکت های ظالم و غیرانسانی و غیر اخلاقی دزد آدمکش ایران خودرو و سایپا را تا بی نهایت حمایت میکنید و آنها ماشین قراضه به قیمت بهترین مدل ماشین دنیا به مردم میفروشید.
۲۶- تخریب اموال عمومی یعنی اینکه سرمایه مردم را به بورس میکشانید و غارت میکنید
و یک میلیون دیگه تخریب اموال عمومی
بله رزومه تون سیاه سیاه سیاه سیاه است.
#مهسا_امینی
https://zil.ink/Mrhalloo
شب نشینی هالو
@rahenow 🗿👈
؟؟؟؟؟
۱- تخریب اموال عمومی اون بود که بیش از1000 میلیارد دلار برای برنامه هسته ای به باد دادید
۲- تخریب اموال عمومی اون پول های هست که در عراق فلسطین سوریه و لبنان و یمن به باد دادید
۳- تخریب اموال عمومی اونه که اجبارا ماشین کشتار پراید را به مردم حقنه( این واژه را اولین باراز زبان آقای رئیسی شنیدم) کردید و آنها را در خیابان و دشت کوه صحرا کشتید.
۴- تخریب اموال عمومی اون پولی بود که نزدیکان و سران نظام به غارت بردند و میگویند کش ندهید
۵- تخریب اموال عمومی با تحریک خودتون و توسط صدام طی 8 سال انجام شد که اسمش گذاشتین نعمت.
۶- تخریب اموال عمومی اینه که پول کشور گرفتید دست خودتون و سود بانکها را به 20 درصد بردید و میگویید کشور اسلامیه و اسلام با ربا مخالفه، ولی اگر ربا برای خودتون باشه قانونه.
۷- تخریب اموال عمومی اونیه که میدان شوش، مولوی و قیام پر از معتاده و تو کتابهای تاریخ مینوشتید شاه جوانان را معتاد کرد ولی الان هر دو خانواده یک معتاد دارد، هر دو خانواده یک پرونده طلاقی دارد هر دو خانواده یکی پروندهی بدهکاری دارد برادر را با برادر و پدر به جنگ هم انداختید.
۸- تخریب اموال عمومی اینه که خوزستان بیشترین زمین حاصل خیز ایران را داره، تمامی رودهای بزرگ ایران بهش سرازیر میشن، نفت گاز ایران تو خوزستانه، بهتر از 100تا اروپاست ولی اکثر فقیر و بدبخت مثل سومالی ن و آب برای نوشیدن ندارند هوا شون همیشه گرد و خاکه،
۹- تخریب اموال عمومی یعنی اینکه سال 57 امارات قطر و عربستان 100 سال از ما عقب تر بودن الان 1000 سال افتادن جلو ما.
۱۰- تخریب اموال عمومی یعنی تحریم کردن مردم و ایجاد دشمنی سوری با آمریکا و بالا بردن هزینه کشاورزی و استفاده از سموم سرطان زا و گسترش سرطان در بین مردم.
۱۱- تخریب اموال عمومی یعنی اینکه بیای برای خوب نشان دادن خود بیای یک دوره باشکوه حکومت ایران را مدام خوار و حقیر نشان بدهید و تمامی فیلم های سینمایی ما در مورد یک به یک افراد عرب در طول تاریخ به هر بهانه باشد.
۱۲- تخریب اموال عمومی یعنی اینکه تمامی کشورها از تاریخ شون به دروغ هزاران فیلم ساختن شما فقط فیلم های افراد عرب را ساختید و مردم ایران را بی هویت نشان دادید.
بهترین سلسله های دنیا در ایران بودند شجاع ترین و بی نطیر ترین و دلیرترین فرد تاریخ تو ایران بود ولی حتی اسمش به دیگران نگفتید.
۱۳- تخریب اموال عمومی یعنی اینکه الان خودتون بروید مترو فردوسی و بگردید و اسم مشاهیر و فیلسوف و پروفسورهای که خودتون زدید به دیوار ببینید همه شون تو دوره پهلوی بودند ولی تو 40 سال اخیر یک شاعر، یک فیلسوق یک پروفسور یک نویسنده تحویل جامعه ندادید
۱۴- تخریب اموال عمومی یعنی اینکه هنر ومعماری در هر دوره اوج خودش را نشان میداد در دوره پهلوی چه ساختمانهای زیبایی ساخته شد حتی در دوره قاجاری که مغول بود و ایرانی نبودند ولی الان عبدالباقی را تحویل جامعه دادید و آنرا هم مخفی کردید.
۱۵- تخریب اموال عمومی یعنی اینکه کشور را به بدبختی کشاندید و خودتون هم بدبخت شدید که کوهها را میتراشد به بهانه جاده تا یک گنجی پیدا کنید.
۱۶- تخریب اموال عمومی ایرانی است که بی آب شیرین شده
۱۷- تخریب اموال عمومی ایرانی است که جنگل هاش هر روز نابود میشه
۱۸- تخریب اموال عمومی جوانان و ورزشکاران ایران را فراری میدهید نابغه های ورزش و علم ایران هر کدام راهی یک کشور شدند.
۱۹- تخریب اموال عمومی یعنی نفت گاز ایران را مجانی به لبنان و سوریه میفرستید.
۲۰- تخریب اموال عمومی اونی هست که جوانان را مجبور به کولبری و سوختبری میکنید و خودتان با کشتی های غول پیکر از اسکله و گمرک ها بصورت قانونی قاچاق میکنید و برای نمایش قانون خود کولبر و سوختبر را میکشید.
۲۱- تخریب اموال عمومی اینست که جوانان تحصیل کرده را به بیگاری و مسافر کشی و نگهبانی میفرستید و تمامی پست های مهم را بصورت دست جمعی به افراد بالای 70 سال میدهید.
۲۲- تخریب اموال عمومی اینه که سنگ و خاک ایران را به کشورهای عربی میفروشی تا کاخ و جنگل و باغ درست کنند و ساختمانهای کشور خودمون با یک قلقلک بر سر مردمش آوار میشوند
۲۴- تخریب اموال عمومی یعنی اینکه سایت ها و اپلیکیشن ها را فیلتر میکنید و خودتون میروید فیلتر شکن بهشون میفروشید
۲۵- تخریب اموال عمومی اینه که شرکت های ظالم و غیرانسانی و غیر اخلاقی دزد آدمکش ایران خودرو و سایپا را تا بی نهایت حمایت میکنید و آنها ماشین قراضه به قیمت بهترین مدل ماشین دنیا به مردم میفروشید.
۲۶- تخریب اموال عمومی یعنی اینکه سرمایه مردم را به بورس میکشانید و غارت میکنید
و یک میلیون دیگه تخریب اموال عمومی
بله رزومه تون سیاه سیاه سیاه سیاه است.
#مهسا_امینی
https://zil.ink/Mrhalloo
شب نشینی هالو
@rahenow 🗿👈
زیلینک
محمدرضا عالیپیام_هالو
شاعر و طنزپرداز منتقد، فیلمساز