🔴اعتراضهای ایران؛ مولوی عبدالحمید در نماز جمعه زاهدان خطاب به مقامات: معترضان را اعدام نکنید
در حالی که جریان اعتراضی در ایران همچنان برقرار است مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت اهواز در نماز جمعه امروز این شهر خطاب به مقامات کشور گفت: «معترضان را اعدام نکنید و معترضان را آزاد کنید مگر اینکه آدمی را کشته باشند.»
وی با اشاره به صدور برخی از احکام محاربه گفت: «برای کسانی که اعتراض کردند حکم محاربه دادهاند که خلاف قرآن است. من برای خیلی از قاضیها میترسم که در روز قیامت باید جوابگو باشند.»
وی تاکید کرد که «جلوگیر از انتقاد، استبدار به بار میآورد. حرف حق را اگر اسرائیلی و آمریکایی هم بگویند که دشمن هستند باید شنیده شود.»
در روز ۱۱ آذر
@rahenow🗿👈
در حالی که جریان اعتراضی در ایران همچنان برقرار است مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت اهواز در نماز جمعه امروز این شهر خطاب به مقامات کشور گفت: «معترضان را اعدام نکنید و معترضان را آزاد کنید مگر اینکه آدمی را کشته باشند.»
وی با اشاره به صدور برخی از احکام محاربه گفت: «برای کسانی که اعتراض کردند حکم محاربه دادهاند که خلاف قرآن است. من برای خیلی از قاضیها میترسم که در روز قیامت باید جوابگو باشند.»
وی تاکید کرد که «جلوگیر از انتقاد، استبدار به بار میآورد. حرف حق را اگر اسرائیلی و آمریکایی هم بگویند که دشمن هستند باید شنیده شود.»
در روز ۱۱ آذر
@rahenow🗿👈
عملکرد تجارت خارجی دولتی که جهانیان چشم دیدن موفقیت هایش را ندارند.
🔹عملکرد تجارت خارجی کشورمان طی 8 ماهه
کاهش صادرات از 84 میلیون تن به 70.5 میلیون تن ( کاهش 16 درصدی ) 🔻
کاهش واردات از 26.8 میلیون تن به 23.5 میلیون تن (کاهش 12.3 درصدی )🔻
جمعا 94 میلیون تن تجارت خارجی
ارزش کالاهای صادراتی و وارداتی
🔸صادرات 32.37 میلیارد دلار
🔸واردات 37.12 میلیارد دلار
تراز تجاری منفی 4.7 میلیارد دلار
کاظم نادعلی
@rahenow 🗿👈
🔹عملکرد تجارت خارجی کشورمان طی 8 ماهه
کاهش صادرات از 84 میلیون تن به 70.5 میلیون تن ( کاهش 16 درصدی ) 🔻
کاهش واردات از 26.8 میلیون تن به 23.5 میلیون تن (کاهش 12.3 درصدی )🔻
جمعا 94 میلیون تن تجارت خارجی
ارزش کالاهای صادراتی و وارداتی
🔸صادرات 32.37 میلیارد دلار
🔸واردات 37.12 میلیارد دلار
تراز تجاری منفی 4.7 میلیارد دلار
کاظم نادعلی
@rahenow 🗿👈
ماشالا به اعتماد به نفس تان؛ایام واگذاری وزارتخانه تان مستدام!
محمد مهاجری
از : مااصولگراها
به : وزیر محترم بهداشت، جناب آقای دکتر عیناللهی
موضوع: ماشالا به اعتماد به نفس تان!
با سلام.
از نهادانقلابی سپاه پاسداران خواسته اید صنعت داروسازی کشور را در دست بگیرد. مدتی پیش هم وزیر صنعت، درخواست کرده بود صنعت خودروسازی به این نهاد واگذار شود که با پاسخ شدیدا منفی آنها مواجه شد.
خب اگر چنین قصدی دارید، و اصلی ترین وظیفه وزارتخانه تان را قابل واگذاری می دانید، چرا کلش را واگذار نمی کنید و تشریف نمی برید منزل استراحت بفرمایید؟!
اصولا اگر قرار است چنین اتفاقی بیفتد، چه نیازی به دولت و وزارت بهداشت؟
می خواستم بگویم این پیشنهاد شما در باره تفویض صنعت داروسازی، نشانه اعتماد به نفس پایین تان است، اما به گمانم درستش این است که ماشالا به اعتماد به نفس تان؛ چون با این حجم از ناتوانی و اوضاع شلم شوربای دارو و درمان، اعتماد به نفس در حد بی نهایت می خواهد که وزیر هم بمانید!
ایام واگذاری وزارتخانه تان مستدام!
@rahenow 🗿👈
محمد مهاجری
از : مااصولگراها
به : وزیر محترم بهداشت، جناب آقای دکتر عیناللهی
موضوع: ماشالا به اعتماد به نفس تان!
با سلام.
از نهادانقلابی سپاه پاسداران خواسته اید صنعت داروسازی کشور را در دست بگیرد. مدتی پیش هم وزیر صنعت، درخواست کرده بود صنعت خودروسازی به این نهاد واگذار شود که با پاسخ شدیدا منفی آنها مواجه شد.
خب اگر چنین قصدی دارید، و اصلی ترین وظیفه وزارتخانه تان را قابل واگذاری می دانید، چرا کلش را واگذار نمی کنید و تشریف نمی برید منزل استراحت بفرمایید؟!
اصولا اگر قرار است چنین اتفاقی بیفتد، چه نیازی به دولت و وزارت بهداشت؟
می خواستم بگویم این پیشنهاد شما در باره تفویض صنعت داروسازی، نشانه اعتماد به نفس پایین تان است، اما به گمانم درستش این است که ماشالا به اعتماد به نفس تان؛ چون با این حجم از ناتوانی و اوضاع شلم شوربای دارو و درمان، اعتماد به نفس در حد بی نهایت می خواهد که وزیر هم بمانید!
ایام واگذاری وزارتخانه تان مستدام!
@rahenow 🗿👈
خانه باغ خانوادگی #الناز_رکابی، سنگ نورد تاریخ ساز ایران که بدون #حجاب_اجباری در فینال مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد، توسط سرکوبگران و نیروهای حامی جمهوری اسلامی تخریب شد.
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
🔴درباره مهران مدیری در بولتنهای محرمانه خبرگزاری فارس
🔗در بولتنهای محرمانه خبرگزاری فارس که به تازگی از سوی گروه هکری بلک ریوارد، منتشر شده است در مواردی به مهران مدیری اشاره شده است. از جمله در بولتن روز ۲۱ مهر ۱۴۰۱ درباره خروج آقای مدیری از ایران و بازگشت دوبارهاش این جملات آمده است:
مهران مدیری و رفت و برگشت او به خارج از کشور
🔗شنیده شده است که مساله قمار و باختهای کلان مهران مدیری صحت دارد و او با تصورات خام سقوط نظام از کشور خارج شد، اما دستگاه امنیتی که از قبل با او ارتباطاتی داشت و یکی از نزدیکان و مرتبطان با او کاملا همکاری با دستگاه امنیتی داشت، به سراغ او در خارج از کشور رفتند و او را مجاب کردند که باید برگردد و خطای بزرگی کرده است. اما به محض ورود به کشور یک دستگاه امنیتی دیگر گذرنامهی او را ضبط و اقداماتی برای برخورد با او داشته است که باعث ناراحتی دستگاه امنیتی اول شده است. آنان مدعی هستند که او با ما وارد همکاری شده بود و نیازی به برخورد دیگری نبود و خودش فهمیده بود که خطا کرده بود و حاضر به اصلاح شده بود و این برخوردهای دیگر باعث خراب شدن کار میشود.
@rahenow 🗿👈
🔗در بولتنهای محرمانه خبرگزاری فارس که به تازگی از سوی گروه هکری بلک ریوارد، منتشر شده است در مواردی به مهران مدیری اشاره شده است. از جمله در بولتن روز ۲۱ مهر ۱۴۰۱ درباره خروج آقای مدیری از ایران و بازگشت دوبارهاش این جملات آمده است:
مهران مدیری و رفت و برگشت او به خارج از کشور
🔗شنیده شده است که مساله قمار و باختهای کلان مهران مدیری صحت دارد و او با تصورات خام سقوط نظام از کشور خارج شد، اما دستگاه امنیتی که از قبل با او ارتباطاتی داشت و یکی از نزدیکان و مرتبطان با او کاملا همکاری با دستگاه امنیتی داشت، به سراغ او در خارج از کشور رفتند و او را مجاب کردند که باید برگردد و خطای بزرگی کرده است. اما به محض ورود به کشور یک دستگاه امنیتی دیگر گذرنامهی او را ضبط و اقداماتی برای برخورد با او داشته است که باعث ناراحتی دستگاه امنیتی اول شده است. آنان مدعی هستند که او با ما وارد همکاری شده بود و نیازی به برخورد دیگری نبود و خودش فهمیده بود که خطا کرده بود و حاضر به اصلاح شده بود و این برخوردهای دیگر باعث خراب شدن کار میشود.
@rahenow 🗿👈
در کتاب خداوند الموت نوشته ی "پل آمیر" که به سرگذشت جامعه ی حشاشین می پردازد آمده : با ورود طاعون به ممالک ایران حسن صباح دستور داد که تمام شعب حشاشین به حالت قرنطینه در آیند و هیچ کس حق ورود یا خروج از شعب را ندارد و تمامی بیمارستان های تمامی شعب در حالت آماده باش باشند و جهت پیشگیری از پیشرفته ترین دارو های آن زمان از جمله شیره ی بید و شیره ی تریاک استفاده میکردند و نظافت را به حداکثر رسانیدند و این باعث شد که حتی یک نفر در شعب حشاشین مبتلا به طاعون نشود . جالب است بدانید که الموتیان بجای استفاده از طب اسلامی (که وجود خارجی ندارد) از علم روز زمانه ی خود استفاده می کردند و دارای بیمارستان های بسیار بزرگ با تعداد زیادی پزشک و پرستار بودند.
#پل_آمیر
از کتاب " خداوند الموت "
@rahenow 🗿👈
#پل_آمیر
از کتاب " خداوند الموت "
@rahenow 🗿👈
برادر #مهران_سماک یه شب جنازه برادرشو با ماشین تو خیابون چرخونده که دست قاتلش نیفته، کسی باورش میشه ما این تراژدیهای وحشتناک رو زندگی و کردیم و هنوز زندهایم!
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
🔴یک قسمت جالب از بولتن مربوط به اظهارنظر قالیباف به مقام رهبری درباره دولت دکتر رئیسی است،
میگوید ما میرویم به اینها مسائل را بگوییم و کمک کنیم ولی اینها اصلا متوجه نمیشوند ما چه میگوییم و رهبری هم تایید میکنند
🔹واقعا ترسناکه در این شرایط امور کشور در دست چنین دولت و مجلسی است.
@rahenow 🗿👈
میگوید ما میرویم به اینها مسائل را بگوییم و کمک کنیم ولی اینها اصلا متوجه نمیشوند ما چه میگوییم و رهبری هم تایید میکنند
🔹واقعا ترسناکه در این شرایط امور کشور در دست چنین دولت و مجلسی است.
@rahenow 🗿👈
آقای تاج باید به مردم پاسخ بدهد که چرا مربیای که در کارش موفق بود و ما را با اقتدار به جام جهانی برد باید در آستانه این جام عوض میشد تا یک فرصت کمیاب برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی از یک گروه آسان بر باد برود.
alimotahari_ir
پی نوشت : شاید جواب را در یکی از این بولتن های سردار سلامی باید پیدا کنیم که در اون نوشته شده باشه که تصمیم تاج نبود ، دستور از بالا بود
@rahenow 🗿👈
alimotahari_ir
پی نوشت : شاید جواب را در یکی از این بولتن های سردار سلامی باید پیدا کنیم که در اون نوشته شده باشه که تصمیم تاج نبود ، دستور از بالا بود
@rahenow 🗿👈
کسروی میگوید: «سی سال گذشت و یکی از آنان که در جنبش پا در میان داشته بود یا خود میتوانست آگاهیهایی گرد آورد به نوشتن آن برنخاست، و من دیدم داستانها از میان میرود و در آینده کسی گرد آوردن آنها نخواهد توانست. یک جنبشی که در زمان ما رخ داده، اگر ما داستان آن را ننویسیم دیگران چگونه خواهند نوشت؟!»
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
هرزگانی که به سیما، نهیِ منکَر می کنند
"تا به خلوت می رسند، آن کارِ دیگر می کنند"
👎
تصاویر منتشرشده از بازجوخبرنگار "آمنهسادات ذبیحپور" از جانبِ گروه هکری "بلک ریوارد"، در جریان هک کردنِ سایت "خبرگزاری فارس" وابسته به سپاه!
انقلابِ فواحشِ واقعی در سال سیاه ۵۷ رخ داد؛ حالا بیشرف ها برای ۸۵میلیون گروگانِ بیداردل و پاکِ ایرانی، بازیِ "کی بود، کی بود؟ من نبودم" راه انداخته اند و چهرۀ "انقلاب ملی ایران" را ناپاک و انقلابی ها را "هرزه و فاسد" لقب می دهند!
"تا به خلوت می رسند، آن کارِ دیگر می کنند"
👎
تصاویر منتشرشده از بازجوخبرنگار "آمنهسادات ذبیحپور" از جانبِ گروه هکری "بلک ریوارد"، در جریان هک کردنِ سایت "خبرگزاری فارس" وابسته به سپاه!
انقلابِ فواحشِ واقعی در سال سیاه ۵۷ رخ داد؛ حالا بیشرف ها برای ۸۵میلیون گروگانِ بیداردل و پاکِ ایرانی، بازیِ "کی بود، کی بود؟ من نبودم" راه انداخته اند و چهرۀ "انقلاب ملی ایران" را ناپاک و انقلابی ها را "هرزه و فاسد" لقب می دهند!
قرار۵۷؛
قرارمان این نبود که...
فرهاد تیمورزاده*
"...به نفع حکومتشوندگان است که بهپاخیزند و گوشزد کنند که بهسادگی حقوق خویش را به آنانی که بر آنها حکومت میکنند واگذار نکردهاند؛ بلکه درعوض میخواهند وظایف حکومتها را بر آنها تحمیل کنند."
میشل فوکو- نامه به مهندس بازرگان-۱۳۵۸
در واقع مردم خون دادند، جان دادند تا حکومت را از قبلی بگیرند و با قول و قرارهایی به بعدی واگذار کنند. توجه کنید: با قول و قرارهایی. مردم نگفتند حکومت و قدرت را به شما واگذار میکنیم چون عاشق روی ماه و لباس شما هستیم و بر سر ما منت بگذارید و سروری ما بیچارگان را بپذیرید و هرچه میخواهید کنید! گفتند؟
دلسوزان مُلک و ملت نیز بارها گوشزد کردند:
آقای جمهوری اسلامی سال۵۷ قرارمان این نبود.
قرارمان در برقراری عدالت این نبود؛
قرارمان در آزادیهای مصرح در قانون اساسی این نبود؛
قرارمان در حاکمیت اسلام این نبود؛
قرارمان در حقوق اساسی ملت این نبود؛
و پاسخ اعتراضات همین مردمِ ولینعمت شما، گلوله نیست.
قرارمان درسال۵۷ این نبود که هر اعتراضی را اغتشاش بنامید و سرکوب کنید.
قرارمان درسال۵۷ این نبود که معترضان دلسوز خشونتپرهیز را تهدید و یا دربند کنید و خفقان ایجاد کنید.
قرارمان درسال۵۷ این نبود که منابع کشور و اموال ملت با فساد به یغما برود و یغماگران یقهسفید راستراست راه بروند و به ریش ملت بخندند!
قرارمان این نبود که مدام شعار بدهید همه در برابر قانون یکسانند اما ملت ببیند که قانون همانند تار عنکبوت فقط برای او چونان پشهای برقرار است و نه برای عوامل حکومت و دولت -حتی گاهی تا حد رانندگانشان-! چونان عقابی!
قرارمان این نبود که مقام یا مقاماتی در کشور داشته باشیم که خط قرمز امنیتی کشور باشند.
نه، آقای جمهوری اسلامی! اصلاً قرارمان درسال۵۷ و بعد از آن این نبود. به ویژه قرارمان این نبود که زن و کودک، پیر و جوان اینکشور ثروتمند از سطلهای زباله به امید قوت لایموت(لقمهای نان) بالا بروند.
به قدر همان رای آری که در ۱۲فروردین۵۸ به جمهوری اسلامی دادهام، در مقابل مردم ستمدیده کشورم احساس شرم میکنم شما که حکمرانید و سیاستگذار چگونه نمیکنید که هیچ، برایشان شاخ و شانه هم میکشید؟
*طبیب عمومی، رسانه نگار
و مدیرمسئول انتشارات تیمورزاده
@rahenow 🗿👈
قرارمان این نبود که...
فرهاد تیمورزاده*
"...به نفع حکومتشوندگان است که بهپاخیزند و گوشزد کنند که بهسادگی حقوق خویش را به آنانی که بر آنها حکومت میکنند واگذار نکردهاند؛ بلکه درعوض میخواهند وظایف حکومتها را بر آنها تحمیل کنند."
میشل فوکو- نامه به مهندس بازرگان-۱۳۵۸
در واقع مردم خون دادند، جان دادند تا حکومت را از قبلی بگیرند و با قول و قرارهایی به بعدی واگذار کنند. توجه کنید: با قول و قرارهایی. مردم نگفتند حکومت و قدرت را به شما واگذار میکنیم چون عاشق روی ماه و لباس شما هستیم و بر سر ما منت بگذارید و سروری ما بیچارگان را بپذیرید و هرچه میخواهید کنید! گفتند؟
دلسوزان مُلک و ملت نیز بارها گوشزد کردند:
آقای جمهوری اسلامی سال۵۷ قرارمان این نبود.
قرارمان در برقراری عدالت این نبود؛
قرارمان در آزادیهای مصرح در قانون اساسی این نبود؛
قرارمان در حاکمیت اسلام این نبود؛
قرارمان در حقوق اساسی ملت این نبود؛
و پاسخ اعتراضات همین مردمِ ولینعمت شما، گلوله نیست.
قرارمان درسال۵۷ این نبود که هر اعتراضی را اغتشاش بنامید و سرکوب کنید.
قرارمان درسال۵۷ این نبود که معترضان دلسوز خشونتپرهیز را تهدید و یا دربند کنید و خفقان ایجاد کنید.
قرارمان درسال۵۷ این نبود که منابع کشور و اموال ملت با فساد به یغما برود و یغماگران یقهسفید راستراست راه بروند و به ریش ملت بخندند!
قرارمان این نبود که مدام شعار بدهید همه در برابر قانون یکسانند اما ملت ببیند که قانون همانند تار عنکبوت فقط برای او چونان پشهای برقرار است و نه برای عوامل حکومت و دولت -حتی گاهی تا حد رانندگانشان-! چونان عقابی!
قرارمان این نبود که مقام یا مقاماتی در کشور داشته باشیم که خط قرمز امنیتی کشور باشند.
نه، آقای جمهوری اسلامی! اصلاً قرارمان درسال۵۷ و بعد از آن این نبود. به ویژه قرارمان این نبود که زن و کودک، پیر و جوان اینکشور ثروتمند از سطلهای زباله به امید قوت لایموت(لقمهای نان) بالا بروند.
به قدر همان رای آری که در ۱۲فروردین۵۸ به جمهوری اسلامی دادهام، در مقابل مردم ستمدیده کشورم احساس شرم میکنم شما که حکمرانید و سیاستگذار چگونه نمیکنید که هیچ، برایشان شاخ و شانه هم میکشید؟
*طبیب عمومی، رسانه نگار
و مدیرمسئول انتشارات تیمورزاده
@rahenow 🗿👈