ماشالا به اعتماد به نفس تان؛ایام واگذاری وزارتخانه تان مستدام!
محمد مهاجری
از : مااصولگراها
به : وزیر محترم بهداشت، جناب آقای دکتر عیناللهی
موضوع: ماشالا به اعتماد به نفس تان!
با سلام.
از نهادانقلابی سپاه پاسداران خواسته اید صنعت داروسازی کشور را در دست بگیرد. مدتی پیش هم وزیر صنعت، درخواست کرده بود صنعت خودروسازی به این نهاد واگذار شود که با پاسخ شدیدا منفی آنها مواجه شد.
خب اگر چنین قصدی دارید، و اصلی ترین وظیفه وزارتخانه تان را قابل واگذاری می دانید، چرا کلش را واگذار نمی کنید و تشریف نمی برید منزل استراحت بفرمایید؟!
اصولا اگر قرار است چنین اتفاقی بیفتد، چه نیازی به دولت و وزارت بهداشت؟
می خواستم بگویم این پیشنهاد شما در باره تفویض صنعت داروسازی، نشانه اعتماد به نفس پایین تان است، اما به گمانم درستش این است که ماشالا به اعتماد به نفس تان؛ چون با این حجم از ناتوانی و اوضاع شلم شوربای دارو و درمان، اعتماد به نفس در حد بی نهایت می خواهد که وزیر هم بمانید!
ایام واگذاری وزارتخانه تان مستدام!
@rahenow 🗿👈
محمد مهاجری
از : مااصولگراها
به : وزیر محترم بهداشت، جناب آقای دکتر عیناللهی
موضوع: ماشالا به اعتماد به نفس تان!
با سلام.
از نهادانقلابی سپاه پاسداران خواسته اید صنعت داروسازی کشور را در دست بگیرد. مدتی پیش هم وزیر صنعت، درخواست کرده بود صنعت خودروسازی به این نهاد واگذار شود که با پاسخ شدیدا منفی آنها مواجه شد.
خب اگر چنین قصدی دارید، و اصلی ترین وظیفه وزارتخانه تان را قابل واگذاری می دانید، چرا کلش را واگذار نمی کنید و تشریف نمی برید منزل استراحت بفرمایید؟!
اصولا اگر قرار است چنین اتفاقی بیفتد، چه نیازی به دولت و وزارت بهداشت؟
می خواستم بگویم این پیشنهاد شما در باره تفویض صنعت داروسازی، نشانه اعتماد به نفس پایین تان است، اما به گمانم درستش این است که ماشالا به اعتماد به نفس تان؛ چون با این حجم از ناتوانی و اوضاع شلم شوربای دارو و درمان، اعتماد به نفس در حد بی نهایت می خواهد که وزیر هم بمانید!
ایام واگذاری وزارتخانه تان مستدام!
@rahenow 🗿👈
خانه باغ خانوادگی #الناز_رکابی، سنگ نورد تاریخ ساز ایران که بدون #حجاب_اجباری در فینال مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد، توسط سرکوبگران و نیروهای حامی جمهوری اسلامی تخریب شد.
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
🔴درباره مهران مدیری در بولتنهای محرمانه خبرگزاری فارس
🔗در بولتنهای محرمانه خبرگزاری فارس که به تازگی از سوی گروه هکری بلک ریوارد، منتشر شده است در مواردی به مهران مدیری اشاره شده است. از جمله در بولتن روز ۲۱ مهر ۱۴۰۱ درباره خروج آقای مدیری از ایران و بازگشت دوبارهاش این جملات آمده است:
مهران مدیری و رفت و برگشت او به خارج از کشور
🔗شنیده شده است که مساله قمار و باختهای کلان مهران مدیری صحت دارد و او با تصورات خام سقوط نظام از کشور خارج شد، اما دستگاه امنیتی که از قبل با او ارتباطاتی داشت و یکی از نزدیکان و مرتبطان با او کاملا همکاری با دستگاه امنیتی داشت، به سراغ او در خارج از کشور رفتند و او را مجاب کردند که باید برگردد و خطای بزرگی کرده است. اما به محض ورود به کشور یک دستگاه امنیتی دیگر گذرنامهی او را ضبط و اقداماتی برای برخورد با او داشته است که باعث ناراحتی دستگاه امنیتی اول شده است. آنان مدعی هستند که او با ما وارد همکاری شده بود و نیازی به برخورد دیگری نبود و خودش فهمیده بود که خطا کرده بود و حاضر به اصلاح شده بود و این برخوردهای دیگر باعث خراب شدن کار میشود.
@rahenow 🗿👈
🔗در بولتنهای محرمانه خبرگزاری فارس که به تازگی از سوی گروه هکری بلک ریوارد، منتشر شده است در مواردی به مهران مدیری اشاره شده است. از جمله در بولتن روز ۲۱ مهر ۱۴۰۱ درباره خروج آقای مدیری از ایران و بازگشت دوبارهاش این جملات آمده است:
مهران مدیری و رفت و برگشت او به خارج از کشور
🔗شنیده شده است که مساله قمار و باختهای کلان مهران مدیری صحت دارد و او با تصورات خام سقوط نظام از کشور خارج شد، اما دستگاه امنیتی که از قبل با او ارتباطاتی داشت و یکی از نزدیکان و مرتبطان با او کاملا همکاری با دستگاه امنیتی داشت، به سراغ او در خارج از کشور رفتند و او را مجاب کردند که باید برگردد و خطای بزرگی کرده است. اما به محض ورود به کشور یک دستگاه امنیتی دیگر گذرنامهی او را ضبط و اقداماتی برای برخورد با او داشته است که باعث ناراحتی دستگاه امنیتی اول شده است. آنان مدعی هستند که او با ما وارد همکاری شده بود و نیازی به برخورد دیگری نبود و خودش فهمیده بود که خطا کرده بود و حاضر به اصلاح شده بود و این برخوردهای دیگر باعث خراب شدن کار میشود.
@rahenow 🗿👈
در کتاب خداوند الموت نوشته ی "پل آمیر" که به سرگذشت جامعه ی حشاشین می پردازد آمده : با ورود طاعون به ممالک ایران حسن صباح دستور داد که تمام شعب حشاشین به حالت قرنطینه در آیند و هیچ کس حق ورود یا خروج از شعب را ندارد و تمامی بیمارستان های تمامی شعب در حالت آماده باش باشند و جهت پیشگیری از پیشرفته ترین دارو های آن زمان از جمله شیره ی بید و شیره ی تریاک استفاده میکردند و نظافت را به حداکثر رسانیدند و این باعث شد که حتی یک نفر در شعب حشاشین مبتلا به طاعون نشود . جالب است بدانید که الموتیان بجای استفاده از طب اسلامی (که وجود خارجی ندارد) از علم روز زمانه ی خود استفاده می کردند و دارای بیمارستان های بسیار بزرگ با تعداد زیادی پزشک و پرستار بودند.
#پل_آمیر
از کتاب " خداوند الموت "
@rahenow 🗿👈
#پل_آمیر
از کتاب " خداوند الموت "
@rahenow 🗿👈
برادر #مهران_سماک یه شب جنازه برادرشو با ماشین تو خیابون چرخونده که دست قاتلش نیفته، کسی باورش میشه ما این تراژدیهای وحشتناک رو زندگی و کردیم و هنوز زندهایم!
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
🔴یک قسمت جالب از بولتن مربوط به اظهارنظر قالیباف به مقام رهبری درباره دولت دکتر رئیسی است،
میگوید ما میرویم به اینها مسائل را بگوییم و کمک کنیم ولی اینها اصلا متوجه نمیشوند ما چه میگوییم و رهبری هم تایید میکنند
🔹واقعا ترسناکه در این شرایط امور کشور در دست چنین دولت و مجلسی است.
@rahenow 🗿👈
میگوید ما میرویم به اینها مسائل را بگوییم و کمک کنیم ولی اینها اصلا متوجه نمیشوند ما چه میگوییم و رهبری هم تایید میکنند
🔹واقعا ترسناکه در این شرایط امور کشور در دست چنین دولت و مجلسی است.
@rahenow 🗿👈
آقای تاج باید به مردم پاسخ بدهد که چرا مربیای که در کارش موفق بود و ما را با اقتدار به جام جهانی برد باید در آستانه این جام عوض میشد تا یک فرصت کمیاب برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی از یک گروه آسان بر باد برود.
alimotahari_ir
پی نوشت : شاید جواب را در یکی از این بولتن های سردار سلامی باید پیدا کنیم که در اون نوشته شده باشه که تصمیم تاج نبود ، دستور از بالا بود
@rahenow 🗿👈
alimotahari_ir
پی نوشت : شاید جواب را در یکی از این بولتن های سردار سلامی باید پیدا کنیم که در اون نوشته شده باشه که تصمیم تاج نبود ، دستور از بالا بود
@rahenow 🗿👈
کسروی میگوید: «سی سال گذشت و یکی از آنان که در جنبش پا در میان داشته بود یا خود میتوانست آگاهیهایی گرد آورد به نوشتن آن برنخاست، و من دیدم داستانها از میان میرود و در آینده کسی گرد آوردن آنها نخواهد توانست. یک جنبشی که در زمان ما رخ داده، اگر ما داستان آن را ننویسیم دیگران چگونه خواهند نوشت؟!»
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
هرزگانی که به سیما، نهیِ منکَر می کنند
"تا به خلوت می رسند، آن کارِ دیگر می کنند"
👎
تصاویر منتشرشده از بازجوخبرنگار "آمنهسادات ذبیحپور" از جانبِ گروه هکری "بلک ریوارد"، در جریان هک کردنِ سایت "خبرگزاری فارس" وابسته به سپاه!
انقلابِ فواحشِ واقعی در سال سیاه ۵۷ رخ داد؛ حالا بیشرف ها برای ۸۵میلیون گروگانِ بیداردل و پاکِ ایرانی، بازیِ "کی بود، کی بود؟ من نبودم" راه انداخته اند و چهرۀ "انقلاب ملی ایران" را ناپاک و انقلابی ها را "هرزه و فاسد" لقب می دهند!
"تا به خلوت می رسند، آن کارِ دیگر می کنند"
👎
تصاویر منتشرشده از بازجوخبرنگار "آمنهسادات ذبیحپور" از جانبِ گروه هکری "بلک ریوارد"، در جریان هک کردنِ سایت "خبرگزاری فارس" وابسته به سپاه!
انقلابِ فواحشِ واقعی در سال سیاه ۵۷ رخ داد؛ حالا بیشرف ها برای ۸۵میلیون گروگانِ بیداردل و پاکِ ایرانی، بازیِ "کی بود، کی بود؟ من نبودم" راه انداخته اند و چهرۀ "انقلاب ملی ایران" را ناپاک و انقلابی ها را "هرزه و فاسد" لقب می دهند!
قرار۵۷؛
قرارمان این نبود که...
فرهاد تیمورزاده*
"...به نفع حکومتشوندگان است که بهپاخیزند و گوشزد کنند که بهسادگی حقوق خویش را به آنانی که بر آنها حکومت میکنند واگذار نکردهاند؛ بلکه درعوض میخواهند وظایف حکومتها را بر آنها تحمیل کنند."
میشل فوکو- نامه به مهندس بازرگان-۱۳۵۸
در واقع مردم خون دادند، جان دادند تا حکومت را از قبلی بگیرند و با قول و قرارهایی به بعدی واگذار کنند. توجه کنید: با قول و قرارهایی. مردم نگفتند حکومت و قدرت را به شما واگذار میکنیم چون عاشق روی ماه و لباس شما هستیم و بر سر ما منت بگذارید و سروری ما بیچارگان را بپذیرید و هرچه میخواهید کنید! گفتند؟
دلسوزان مُلک و ملت نیز بارها گوشزد کردند:
آقای جمهوری اسلامی سال۵۷ قرارمان این نبود.
قرارمان در برقراری عدالت این نبود؛
قرارمان در آزادیهای مصرح در قانون اساسی این نبود؛
قرارمان در حاکمیت اسلام این نبود؛
قرارمان در حقوق اساسی ملت این نبود؛
و پاسخ اعتراضات همین مردمِ ولینعمت شما، گلوله نیست.
قرارمان درسال۵۷ این نبود که هر اعتراضی را اغتشاش بنامید و سرکوب کنید.
قرارمان درسال۵۷ این نبود که معترضان دلسوز خشونتپرهیز را تهدید و یا دربند کنید و خفقان ایجاد کنید.
قرارمان درسال۵۷ این نبود که منابع کشور و اموال ملت با فساد به یغما برود و یغماگران یقهسفید راستراست راه بروند و به ریش ملت بخندند!
قرارمان این نبود که مدام شعار بدهید همه در برابر قانون یکسانند اما ملت ببیند که قانون همانند تار عنکبوت فقط برای او چونان پشهای برقرار است و نه برای عوامل حکومت و دولت -حتی گاهی تا حد رانندگانشان-! چونان عقابی!
قرارمان این نبود که مقام یا مقاماتی در کشور داشته باشیم که خط قرمز امنیتی کشور باشند.
نه، آقای جمهوری اسلامی! اصلاً قرارمان درسال۵۷ و بعد از آن این نبود. به ویژه قرارمان این نبود که زن و کودک، پیر و جوان اینکشور ثروتمند از سطلهای زباله به امید قوت لایموت(لقمهای نان) بالا بروند.
به قدر همان رای آری که در ۱۲فروردین۵۸ به جمهوری اسلامی دادهام، در مقابل مردم ستمدیده کشورم احساس شرم میکنم شما که حکمرانید و سیاستگذار چگونه نمیکنید که هیچ، برایشان شاخ و شانه هم میکشید؟
*طبیب عمومی، رسانه نگار
و مدیرمسئول انتشارات تیمورزاده
@rahenow 🗿👈
قرارمان این نبود که...
فرهاد تیمورزاده*
"...به نفع حکومتشوندگان است که بهپاخیزند و گوشزد کنند که بهسادگی حقوق خویش را به آنانی که بر آنها حکومت میکنند واگذار نکردهاند؛ بلکه درعوض میخواهند وظایف حکومتها را بر آنها تحمیل کنند."
میشل فوکو- نامه به مهندس بازرگان-۱۳۵۸
در واقع مردم خون دادند، جان دادند تا حکومت را از قبلی بگیرند و با قول و قرارهایی به بعدی واگذار کنند. توجه کنید: با قول و قرارهایی. مردم نگفتند حکومت و قدرت را به شما واگذار میکنیم چون عاشق روی ماه و لباس شما هستیم و بر سر ما منت بگذارید و سروری ما بیچارگان را بپذیرید و هرچه میخواهید کنید! گفتند؟
دلسوزان مُلک و ملت نیز بارها گوشزد کردند:
آقای جمهوری اسلامی سال۵۷ قرارمان این نبود.
قرارمان در برقراری عدالت این نبود؛
قرارمان در آزادیهای مصرح در قانون اساسی این نبود؛
قرارمان در حاکمیت اسلام این نبود؛
قرارمان در حقوق اساسی ملت این نبود؛
و پاسخ اعتراضات همین مردمِ ولینعمت شما، گلوله نیست.
قرارمان درسال۵۷ این نبود که هر اعتراضی را اغتشاش بنامید و سرکوب کنید.
قرارمان درسال۵۷ این نبود که معترضان دلسوز خشونتپرهیز را تهدید و یا دربند کنید و خفقان ایجاد کنید.
قرارمان درسال۵۷ این نبود که منابع کشور و اموال ملت با فساد به یغما برود و یغماگران یقهسفید راستراست راه بروند و به ریش ملت بخندند!
قرارمان این نبود که مدام شعار بدهید همه در برابر قانون یکسانند اما ملت ببیند که قانون همانند تار عنکبوت فقط برای او چونان پشهای برقرار است و نه برای عوامل حکومت و دولت -حتی گاهی تا حد رانندگانشان-! چونان عقابی!
قرارمان این نبود که مقام یا مقاماتی در کشور داشته باشیم که خط قرمز امنیتی کشور باشند.
نه، آقای جمهوری اسلامی! اصلاً قرارمان درسال۵۷ و بعد از آن این نبود. به ویژه قرارمان این نبود که زن و کودک، پیر و جوان اینکشور ثروتمند از سطلهای زباله به امید قوت لایموت(لقمهای نان) بالا بروند.
به قدر همان رای آری که در ۱۲فروردین۵۸ به جمهوری اسلامی دادهام، در مقابل مردم ستمدیده کشورم احساس شرم میکنم شما که حکمرانید و سیاستگذار چگونه نمیکنید که هیچ، برایشان شاخ و شانه هم میکشید؟
*طبیب عمومی، رسانه نگار
و مدیرمسئول انتشارات تیمورزاده
@rahenow 🗿👈
♨️ پیام یزید به ملت ایران
سلام #یزید هستم و از کربلای معلا در خدمتم. دیدم این روزها ایرانیان مکرر ما را با مقام شامخ ولایت و نظامش مقایسه می کنند، عرض به حضور انورتان که خیلی بی انصافید چون :
- ما کاری به اسرا نداشتیم،
- جسد شهدا را از توی سردخانه و مسجد ندزدیدیم،
- کودکان و بیماران را نکشتیم،
- با کسانی که علیه خلیفه مسلمانان اعلام جنگ نکرده و سلاحی نداشتند، عمرا نجنگیدیم،
- به خانواده ها اجازه برگزاری دفن اجساد و برگزاری مراسم دادیم،
- به سوگواران حمله نکردیم،
- وقت تحویل اجساد پول از خانواده ها طلب نکردیم،
- دست آخر هم آذوقه در اختیار بازماندگان گذاشتیم و اجازه دادیم به هر کجا که دلشان می خواهد بروند.
- هرگز ما در دشت کربلا اب را نبستیم شما جغرافیا نمیدانید آنجا دشت بود هرجا را نیم متر میکندی به آب میرسیدی و خود حسین پشت خیمه ها را دستور داد کندند به آب رسیدند و غسل کردند.
- ما در گرمای تابستان لیوان آب جلوی تشنه نگذاشتیم با دست بسته که ببیند و نخورد.
- ماجرای کربلا در تابستان نبود و آب هم فراوان بود
خلاصه اینکه دفعه بعد اگر خواستید آب خنکی بنوشید و لعنت حق بر ما بکنید، حواستان باشد ما هيچکدام از کارهایی که خامنه ای می کند نکردیم...
با تشکر
یزید پسر معاویه
@rahenow 🗿👈
سلام #یزید هستم و از کربلای معلا در خدمتم. دیدم این روزها ایرانیان مکرر ما را با مقام شامخ ولایت و نظامش مقایسه می کنند، عرض به حضور انورتان که خیلی بی انصافید چون :
- ما کاری به اسرا نداشتیم،
- جسد شهدا را از توی سردخانه و مسجد ندزدیدیم،
- کودکان و بیماران را نکشتیم،
- با کسانی که علیه خلیفه مسلمانان اعلام جنگ نکرده و سلاحی نداشتند، عمرا نجنگیدیم،
- به خانواده ها اجازه برگزاری دفن اجساد و برگزاری مراسم دادیم،
- به سوگواران حمله نکردیم،
- وقت تحویل اجساد پول از خانواده ها طلب نکردیم،
- دست آخر هم آذوقه در اختیار بازماندگان گذاشتیم و اجازه دادیم به هر کجا که دلشان می خواهد بروند.
- هرگز ما در دشت کربلا اب را نبستیم شما جغرافیا نمیدانید آنجا دشت بود هرجا را نیم متر میکندی به آب میرسیدی و خود حسین پشت خیمه ها را دستور داد کندند به آب رسیدند و غسل کردند.
- ما در گرمای تابستان لیوان آب جلوی تشنه نگذاشتیم با دست بسته که ببیند و نخورد.
- ماجرای کربلا در تابستان نبود و آب هم فراوان بود
خلاصه اینکه دفعه بعد اگر خواستید آب خنکی بنوشید و لعنت حق بر ما بکنید، حواستان باشد ما هيچکدام از کارهایی که خامنه ای می کند نکردیم...
با تشکر
یزید پسر معاویه
@rahenow 🗿👈
✍️ امروز، ۱۲ آذرماه، در تقویم جمهوری اسلامی، سالروز تصویب قانون اساسی در سال ۱۳۵۸ است. از آن قانون اساسی، که از ابتدا هم به دلیل گنجاندن اصل ولایت فقیه محل اختلاف بود، بعد از رهبری آیتالله خامنهای و تبدیل اصل ولایت فقیه به اصل ولایت مطلقهی فقیه، که ولی فقیه را مافوق قانون میدانست، دیگر چیزی که به درد مردم ایران بخورد، باقی نماند. نمیدانم این تغییر راهبردی در متن قانون (تفوق ولایت فقیه بر قانون)، صرفنظر از روایتهای رسمی، دقیقاً ایده و اندیشهی چه کسی بود، ولی هر پدرسوختهای این کار را کرد، باعث تمام بدبختیهای ملت ایران در سه دههی گذشته بود!
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
این سخنان یخ خود دلیل بر خطای رهبر است!
شهاب الدین حائری شیرازی
کاظم صدیقی خطیب جمعه موقت تهران: مسئولان اشتباهاتی کردند؛ اما امام و رهبری اشتباه نکردند چون تقوا دارند.
حاشیه
سخنان کاظم صدیقی اغلب بی محتوا یا اسباب انحراف است گاه رهبری را مرتبط با امام زمان می خواند وگاه سخنان پوچ و خلاف واقعی چون سخن امروز که خود برهان و دلیل قاطعی بر خطای رهبری است که پذیرفتند این بیسواد به جای آیت الله طالقانی که اولین نمازجمعه تهران را پس از انقلاب خواند یا آیت الله منتطری و خود رهبری و هاشمی رفسنجانی و...بنشیند!
چه بر سر این انقلاب آمده که از میان این همه فقهاءسخنور این شیخ کج سلیقه امام جمعه موقت تهران شده؟!
@rahenow 🗿👈
شهاب الدین حائری شیرازی
کاظم صدیقی خطیب جمعه موقت تهران: مسئولان اشتباهاتی کردند؛ اما امام و رهبری اشتباه نکردند چون تقوا دارند.
حاشیه
سخنان کاظم صدیقی اغلب بی محتوا یا اسباب انحراف است گاه رهبری را مرتبط با امام زمان می خواند وگاه سخنان پوچ و خلاف واقعی چون سخن امروز که خود برهان و دلیل قاطعی بر خطای رهبری است که پذیرفتند این بیسواد به جای آیت الله طالقانی که اولین نمازجمعه تهران را پس از انقلاب خواند یا آیت الله منتطری و خود رهبری و هاشمی رفسنجانی و...بنشیند!
چه بر سر این انقلاب آمده که از میان این همه فقهاءسخنور این شیخ کج سلیقه امام جمعه موقت تهران شده؟!
@rahenow 🗿👈