@rahenow
565 subscribers
15.8K photos
10.4K videos
352 files
2.92K links
#راه_نو
انسان‌ها تا آگاه نشده‌اند هیچ‌گاه عصیان نمی‌کنند و تا عصیان نکنند نمیتوانند آگاه شوند.
Download Telegram
دفاعیات وکیل تسخیری مجید رضا رهنورد تماما به ضرر اوست! این آدم‌فروش آمده بود توی پرونده که دستور قتل وی را صادر کند!؟!

امیدوارم کمیته حقیقت‌یاب این پرونده را بخوبی بررسی نماید. شریف

مواد قانونی زیر جهت یادآوری:
ماده ۳۱ قانون وکالت مصوب ۱۳۱۵ :
وکیل باید اسراری که به وسیله وکالت از طرف موکل مطلع شده و همچنین اسرار مربوطه به حیثیات و شرافت و اعتبارات موکل را حفظ نماید.
ماده ۸۱ آیین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری:
متخلف در موارد ذیل به مجازات انتظامی درجه ٥ محكوم خواهد شد:...
٢.  در صورتی كه به واسطه وكالت از اسرار موكل مطلع شده و آن را افشاء نماید اعم از اینكه اسرار مزبور مربوط به امر وكالت یا شرافت و حیثیت و اعتبار موكل باشد
در سوگندنامه وکیل آمده است:
... و بر خلاف شرافت قضاوت و وکالت اقدام و اظهاری ننمایم و شرافت من وثیقه این قسم است.

VoiceofSharif
@rahenow 🗿👈
🔴میرسلیم گفته معترضان ۵-۱۰ روز بعد بازداشت باید اعدام بشن.
اینو یادتون باشه فردای آزادی جزو اولین گروه‌ها به جنایتش رسیدگی و تیر برقشو بهش بدیم.
🌹🌷برگی از بازجوئی  سعید امامی؛ محرمانه ترین پرونده امنیتی
جلد ۱۶ پرونده – صفحه ۳۸۴

«من از آغاز انقلاب تا به امروز سرباز گوش به فرمان نظام مقدس اسلامی و مقام ولایت بوده و هستم، هیچگاه بدون کسب اجازه و یا بدون  دستورات مقامات عالی نظام کاری انجام نداده ام. هرچه را که به صلاح نظام و اسلام دانسته ام به عنوان پیشنهاد به مسئولانم ارائه کرده ام. من خود را گناهکار نمیدانم. کسانی که حذف شده اند، مرتد، ناصبی و محارب بوده اند. حکم مجازات آنها مثل همیشه به ما تکلیف شده است و ما آنچه کرده ایم اجرای تکالیف شرعی بوده است نه قتل و جنایت.

حکم اعدام داریوش فروهر و پروانه اسکندری را به روال معمول همیشگی حجت الاسلام علی فلاحیان به من داد. احکام اعدام سایر محاربین قبلا” در زمان وزارت فلاحیان صادر شده بود.از مدتها پیش قرار بر این بود که عوامل مؤثر فرهنگی وابسته که توطئه تهاجم فرهنگی را در ایران پیاده میکردند و جمعا” صد نفر بودند اعدام شوند. حکم حذف ۲۹ نفر از نویسندگان از مدتها پیش مشخص و احکام قبلا” صادر شده بود که در مورد ۷ تن از آن عناصر احکام در دوره وزارت علی فلاحیان اجرا شده بود. وقتی حکم اعدام فروهر به ما ابلاغ شد پرسیدیم که تکلیف احکام معطل مانده اعضای کانون نویسندگان چه میشود که حاج آقا دری نیز گفتند هرچه سریعتر اقدام شود بهتر است. این بار نیز مثل ماقبل انجام شد با فرق اینکه بجای ابلاغ از سوی فلاحیان امور از طریق حاج آقا دری نجفآبادی هماهنگ میشد.هنگامی که بازجو از امامی سؤال می کند  که آیا اعدامها رویه امنیتی داشت و با حکم «حفظ نظام از واجبات است”  انجام میشد یا حکمهای موضوعی نیز داشت؟ سعید امامی پاسخی می دهد که شاید بتوان آنرا مهم ترین فراز بازجوئیهای وی تلقی نمود. وی در جواب میگوید :»  فلاحیان با وجود آنکه خود حاکم شرع بود، اما معمولا” و در موارد حساس احکام حذف محاربان را شخصا صادر نمیکرد».

او این احکام را از آیت الله خوشوقت، آیت الله مصباح، آیت الله خزعلی، آیت الله جنتی و گاهی نیز از حجت الاسلام محسنی اژه ای دریافت میکرد و بدست ما می داد.و ما فقط به آقایان اخبار و اطلاعات می رساندیم و بعد هم منتظر دستور می ماندیم. وقتی باخبر شدیم که حاج احمد آقا در جلسات خصوصی به مسئولان نظام و حتی به ولایت امر اهانت میکند، آنرا ارجاع دادیم و بلافاصله دستور آمد که همه رفت و آمدهای ایشان را زیر نظر بگیرید و از مکالمات و ملاقاتهای ایشان،ما هم بمدت یکسال همین کار را کردیم. متأسفانه حاج احمد آقا به راه یک طرفه بدی وارد شده بود که برگشت نداشت. وقتی دستور حذف حاج احمد آقا را آقای فلاحیان به من ابلاغ کرد مضطرب شدم وحتی به تردید فرو رفتم. دو روز بعد همراه با آقای فلاحیان به دیدار آیت الله مصباح رفتیم، آقایان محسنی اژه ای و بادامچیان هم آنجا بودند البته بعداحاج آقا خوشوقت هم از بیت آمدند آنجا و نظر جمع بر این بود که  نباید به کسانی که با ولی امر مسلمین خصومت میکنند،رحم کرد».
تلخند سیاسی

@rahenow 🗿👈
🔴قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع تصویب شد.فارس

همه کشورهای پیشرفته اشتباه فکر می کنند و فقط ما درست فکر می کنیم ،این واقعا تو دنیا برامون شرمندگی میاره ببینید ما را به کجا رسوندن رو سیاه دنیا شدیم تا کی باید مثل کشورهای عقب افتاده و قرون وسطایی عمل کنیم و خودمونو فریب بدیم ،چرا زمان سید محمد خاتمی آمریکا تو حقوق بشر محکوم شد ولی حالا ببینید چقد پس رفت کردیم ،
نتها قطع

#استادیوم ها تعطیل

#موسیقی و #کنسرتها تعطیل

#ای #تی #اف تعطیل  ما و کره شمالی عقب افتاده و گرسنه فقط درست فکر می کنیم

الان فرق ما با طالبان تو چیه ما نفت داریم آنها ندارند

@rahenow 🗿👈
چه کسی گوسفندان پدرم را دزدیده است ؟

سال ۱۳۹۲ پدرم را تشویق نمودیم که به علت کهولت سن گوسفندان خود را فروخته و پول آن را نزد بانک سپرده بلند مدت بگذارد. تعداد چهل راس دام به قیمت روز هر راس دویست هزار تومان. کل پول حاصل از فروش مبلغ هشت میلیون شد که آن را نزد یکی از بانک ها سپرده بلند مدت با سود تقریبی بیست درصد سپرده نمود .
طی هشت سال گذشته حدود دوازده میلیون و هشتصد سود گرفته که با جمع سپرده خودش بیست میلیون و هشتصد می شود

حالا پدرم تا حدودی دچار کهولت سن شده و ایراد گرفته که من سود نمی خواهم لطفا گوسفندانم را پس بدهید !!؟.
با کل پول حاصل از سپرده خودش و سود حاصل ما فقط حداکثر پنج راس گوسفند می توانیم برایش خریداری کنیم .
یعنی تعداد ۳۵ راس گوسفند کم میاریم .
این موضوع فرزندان را دچار چالش عجیبی نموده و خواستار به کار گرفته شدن بهترین کارآگاهان پلیسی شده اند که دزد آن تعداد ۳۵ راس گوسفند را مشخص نماید و یک قاضی عادل و آگاه نیز حکم عادلانه صادر نموده و علاوه بر تعداد ۳۵ راس گوسفند سود حاصل از شیر و پشم و زاد و ولد آن را محاسبه و به پدر برگرداند و اگر نه پدر به فرزندان شک نموده و آنها را دزد گوسفندان خود قلمداد خواهد نمود !!!؟.

لذا از حاذق ترین کارآگاهان حوزه اقتصاد و عادل ترین قضات حاضر در کشور خواهشمند است این موضوع را مورد بررسی و این مرد پیر کم شنوا را به حقوق خویش برسانند .
براستی چه کسی گوسفندان پدرم را دزدیده است ؟!

@rahenow 🗿👈
بیا جواب این خانم با حجاب رو بده!

خضریان نماینده‌ی مجلس اخیرا در یک نشست دانشجویی خطاب به دانشجوی دختری که حجاب نداشت گفت تا حجابت را رعایت نکنی پاسخت را نمیدم. یک کاربر توییتر با اشتراک این عکس نوشت: «آقای خضریان، جواب دختر بی‌حجاب رو نمیدی، بیا جواب این خانم با حجاب رو بده!»/ بهارنیوز

@rahenow 🗿👈
.
وابستگان حزب موتلفه،یکی از ارکان اصلی گسترش فساد فراگیر در بعد ازانقلاب در ایران هستند.

نگاهی به نقش  میر سلیم درتولید خودروی آشغال داخلی بیاندازید، بعد متوجه می شوید چرا موافق صدور حکم اعدام در ۱۵ روز است.

اینها سالهاست با جان هزاران نفر در جاده ها به خاطر منافع خود بازی می کنند.

✍️ فریبرز کلانتری

@rahenow 🗿👈
من ماه پیش یک میلیون تومان پس‌انداز کرده بودم که معادل ۳۰ دلار بود.
امروز همان یک میلیون رو دارم اما معادل ۲۷ دلار است.
اگر ماه پیش ریالم را به افغان تبدیل کرده بودم امروز یک میلیون و صد هزار تومان داشتم.
اعتراض هم ‌کنی پفیوزهای سایبری می‌گویند شما دنبال لخت شدن هستی !

✍️رضا مهدوی

@rahenow 🗿👈
✍️اثرات لقمه حرام


مولانا میگه:
آنچه ما می خوریم در روحیات ما تاثیر دارد،اینکه لقمه حلال باشد یا حرام


راست هم میگه هیچی مثل لقمه حرام انسان رو هار نمی کنه

نمونه اش را تو جامعه می بینیم
با زدوبند و رانت سفره انقلاب از مجری گری صداوسیما اومده توبورس
بعد خواستار اعدام معترضین ، جناب بی گوهر و بی جوهر دستمالچی
یا جزو مافیای خودرویی است بعد میگه معترضین باید کشت اعدام کرد .
اینها اثرات لقمه حرام که باعث هاری شده

🔹چون ز لقمه تو حسد بینی و دام
جهل و غفلت زاید، آن را دان حرام

اگر ما به طور مستمر در دلمان احساس گرفتگی و تاریکی داریم، جایی هم سفره شیطان شده ایم،
🔹چو دستمال کش ظالم دل تیره ای
بدان که با دیو لعین همشیره ای


یا به قول سعدی
نان زور و بازوت رو بخور

🔹به دست آهن تفته کردن خمیر
به از دستمال کشیدن برای امیر

مراقب باشیم سر کدام سفره می نشینیم و جان و روحمان را با کدام لقمه سیر می کنیم.

@rahenow 🗿👈
حمید فرخ‌نژاد: بادها از تغییر فصل خبر می‌دهند!  پشت کردن ارباب چینی به شما یک پیام مهم دارد؛ آنها دیگر روی اسب بازنده شرط بندی نمی‌کنند


@rahenow 🗿👈
‏کاش یه واکسنم واسه سرطان حکومت اسلامی بسازن تا دیگه هیچکس به درد ما دچار نشه.
تا به امروز کوتاه ترین داستان غم انگیز دنیا را همینگوی نوشته بود. در شش کلمه
«فروشی. کفش بچه. هرگز پوشیده نشده»
ولی امروز و باز در شش کلمه داستانی به مراتب تلخ تر نوشته شد:

«حکمم اعدامه. به مامان چیزی نگو»

محمدمهدی کرمی
@rahenow 🗿👈
نامه ۴ پزشک ایرانی به ایران اینترنشنال: نیروهای سرکوب جمهوری‌اسلامی از قرص‌های روان‌گردان کاپتاگون(جهادی) استفاده میکنن.
«بچه دار شدن ممنوع⛔️»

[با چه امیدی میخواهیم بچه ای را متولّد کرده و بدبخت کنیم؟]
وزیر بهداشت اعلام کرده: «یکی از معضلات موجود در کشور که طی دههٔ پیش رو به یکی از مشکلات و مسائل اصلی تبدیل خواهد شد موضوع سالخوردگی جمعیت است، ما فقط یک دریچهٔ ۷ ساله داریم و اگر طی این فرصت، جمعیت افزایش نیابد دچار بحران جدی میشویم»

چنانچه در مقالاتی تحت عنوان:
«ادامه این خواب گران! یعنی ایران بی ایران»
«چرایی نرخ موالید از نگاهی دیگر»
و «تأملی در نرخ موالید و رابطهٔ آن با خوشبختی»
آورده ام فرزندآوری و بالابردن نرخ رشد موالید نیازمند بسترسازی های اجتناب ناپذیری است که نه تنها هیچ قدمی در ایجادشان بر نداشته ایم که روزبه‌روز شرایط بدتری پیدا کرده ایم و از مَسکن، اشتغال و امید به زندگی گرفته تا فرهنگ، تحصیل، آب، هوای سالم و مسائل زیست محیطی وغیره و غیره! همه و همه فریاد میزنند؛ اگر خودپسند و خودخواه نیستید و دلتان برای آن فرزندی که قرار است شما متولّدش کنید میسوزد
شما را به شرفتان سوگند! از فرزندآوری در این وانفسای مدیریت فاسد و لجوجی که ادامهٔ آن، حتی یک هوای سالم برای تنفس نیز باقی نمی گذارد و یک لیتر آب آشامیدنی نیز کیمیایی میشود که... خودداری کنید و بیخیال بچه دار شدن شوید؟چرا که؛

از یکطرف با نحوهٔ حکمرانی غیرکارشناسی حاکمیتی مواجهیم که سِیر قهقرایی کشور و جولان بحران ها و اَبر بحران ها را چنان «اظهر من الشمس» نموده که احدی نمی‌تواند انکارش نماید و از سوی دیگر نیز با مردمی مواجهیم که نه دلشان به حال خودشان میسوزد و نه دلشان به حال نسل‌های آینده و همین بچه هایی که قرار است تولید کنند!

پس صراحتاً میگویم؛ آهای مردمی که علیرغم نارضایتی شدید، عُرضهٔ به گوش کردن و پاسخگو نمودن مسئولین را ندارید و فقط حرف میزنید و حتی نمی‌توانید اوضاع نابسامان کشورتان را برای خودتان هم به سامان نموده و اصلاح کنید!
به چه جرأت و دلیلی میخواهید با فرزندآوری و تولید مثل بیشتر، کسانی را به دنیا آورید که حتی از بدیهیات یک زندگی سالم نیز بی بهره اند؟!

مگر نه این است که جوانان و نوجوانان امروز، بچه های دیروزند؟
برای اینان چه کرده ایم و چقدر حامی شان بوده ایم که باز هم میخواهیم تشویق به فرزند آوری بیشتر نموده و فرزندانی بیاوریم که هزاران بار شرایط شان بدتر از دیروزی ها خواهد شد؟

لذا بر خلاف اصرار و تأکیدات جاری میگویم: فرزند آوری ولو در حد یک بچه نیز، در شرایط امروزین جامعه، خیانت جبران ناپذیری است که باید متوقف شود و همان بهتر که نسل این نسل بی هنر و پرمدعای فعلی منقرض گردد

بله! میدانم که اغلبِ ما خودخواه تر و بی تعهد تر از آنیم که بخواهیم به چنین اخطارهایی توجه کنیم
فقط خواستم این هشدار مهم را در پهنه تاریخ ثبت نمایم و بگویم ایکاش اگر نمی خواهیم تولید مثل مان را متوقف کنیم لااقل هنر تغییر دادن پیدا میکردیم و شرایط اسفبارمان را عوض می نمودیم

چون با ادامه این روند فاجعه بار، آیندهٔ نسل های بعدی بمراتب تاریک تر از آنی است که حتی بتوانیم تصوّرش کنیم.

اصفهان اکبر دانش سرارودی ۲۳ آذر ۱۴۰۱

@rahenow 🗿👈
🔴اجماع جهانی مقدمه ای برای جنگ؟!

✍️ سید هاشم فیروزی

از من بپرسید بنظر همچنان تحولات جهان بسمت آماده سازی و اقناع افکار عمومی جهت گزینه نظامی علیه ایران در حال پیشرفت است!

قبلتر با پهپاد و داستان اوکراین جهان را متاثر کردند.
بعدتر ایران را با قطعنامه حقوق بشری محکوم کردند.
حال نیز از کمیسیون زنان سازمان ملل اخراج کردند!

برادر چین هم رسما در عربستان بعنوان کشور متخاصم با ایران سخن از نقض تمامیت ارضی ایران می کند(جزایر سه گانه)!
و یا بنابر ادعای رسانه ها مقام عزل شده اش را راهی ایران می کند!

🔴ساختار جمهوری اسلامی در تنهاترین وضعیت تاریخی خویش قرار گرفته است.
اوضاع سرمایه اجتماعی در داخل بسیار بغرنج است.
تحولات اقتصادی ناامید کننده است.
منطقه یکدست علیه ایران هستند.
اعراب بسمت صلح کامل با اسراییل رفته اند.
روسیه خود درگیر اوکراین است و رسما رقیب نفتی ایران شده است.
چینی ها هم هیچگاه پشت گرمی خوبی ندادند!

«ابرقدرتها برخلاف تصور عموم باهم در یک رختخواب می خوابند و تنها رویاهایشان باهم متفاوت است»

چه ساده هستند آنها که خیال می کنند نزاع آمریکایی ها و روسها و چینی ها باهم نزاعی ایدئولوژیک است!
و یا دوستی روسها و چینی ها باما دوستی ایدئولوژیک است.

#منافع عنصر مشخص کننده نزدیکی و دوری ابرقدرتهاست.

🟢«پرویز امینی»از معدود باسوادهای اهل فکر در جریان راست است، او در اظهارنظر اخیرش نکته ای را بیان کرده که ما نیز از روز اول نگاهمان همین بوده است.اما دوستانی امثال آقای امینی تا کار به خنجر از پشت چینی ها نرسید عمق اوضاع بغرنج کنونی را درک نکردند:

«امینی معتقد است چرایی اظهار نظر چینی ها در مورد تمامیت ارضی ایران از خود اظهار نظر آنها خیلی مهمتر است»

بعبارت ساده آنها چه آینده ای برای ایران تصور کرده اند که از پشت چنین خنجری وارد نمودند. آن هم در پیشگاه دشمن این روزهای ایران یعنی سعودی!
این خیلی مهم است.

علی ای حال تنها راه عبور خارجی و بازگشت به جامعه، از دل تغییرات و رفرم اساسی می گذرد.
همه تقریبا دیگر همه چیز را می دانند.

فقط می بایست تغییرات بنفع ملت در ابعاد مختلف شروع شود.

🔴این مسیر فعلی با اعدامها و خشم و خشونت اجتماعی در کنار توسعه هسته ای چه بسا بسیار مورد پسند روسها هم باشد، تا شاید با راه اندازی جنگی جدید فشار را از روی دوش خویش بردارند.

🟢عامل تولید کننده قدرت در وهله اول برای دولتها ملتها هستند. عامل تهدید کننده اصلی ساختار نیز هم اکنون همین است.

@rahenow 🗿👈
#سرطان_روح_و_روان

🔴معاون فرهنگی قوه قضاییه:

روحانیون که درمانگر رواح‌اند وضع اخلاقی جامعه را درمان کنند


@rahenow 🗿👈
🔴فاضل میبدی: آقای رییسی قدرتها ماندگار نیستند فکری به حال اقتصاد کشور کنید
بخش مهمی از اعتراضات ریشه اقتصادی دارد

@rahenow 🗿👈
قائم مقام اسبق وزارت خارجه: کله تان را زیر برف کرده اید!

#احمد_عزیزی: صدور قطعنامه دوم شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، با سوغات خطر محتمل و ارجاع مجدد پرونده #هسته‌ای کشورمان به شورای امنیت از یادمان نرفته بود که چشم‌مان به برگزاری نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل روشن شد با #قطعنامه‌ای بی‌سابقه و مخاطره ‌برانگیز، خواهان تشکیل یک #کمیته_حقیقت‌یاب مستقل بین‌المللی در باب #اعتراضات جاری و شیوه برخورد با معترضان.

@rahenow 🗿👈
❗️ آقای رئیسی! خدا رحم کرد سال ۹۶ رئیس جمهور نشدید که امروز دلار بالای صد هزار تومان باشد!

روزنامه هم‌میهن نوشت:

«خدا رحم کرد من رئیس‌جمهور نشدم که دلار بشود ۵۰۰۰ تومان» بله؛ درست خواندید. این جمله تبلیغاتی آقای رئیسی پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری درباره انتخابات سال ۹۶ است. گرچه از باب مطایبه و تخطئه طرف مقابل بیان شده و قولی در آن داده نشده است، ولی همین مطایبه واجد همه حرف‌های زده و نزده است.

باید تکرار کنیم که خدا رحم کرد که در سال ۹۶ ایشان رئیس‌جمهور نشده بود و الا اکنون دلار ۵۰۰۰۰ و شاید ۱۰۰۰۰۰ را هم رد کرده بود!

@rahenow 🗿👈