جمعیت در خیابان فریاد می زد
می جنگیم
میمیریم
سرزمین مان را پس می گیریم
و ما در حاشیه ی پیاده رو
از هنر برای هنر می گفتیم
نوازنده دوره گرد
کنار نظامیانی که تفنگ هایشان را
نشانه رفته بودند
ایستاد
و سازش را به طرف مردم گرفت
... قربان دستور شلیک ندهید
این یک شعار نیست
بند اول قسم نامه شماست
پس اگر نه اشغالگرید
آنها را در آغوش بگیرید
که بوی وطن می دهند
بعد در حالی که تکه های سازش را
از زمین جمع می کرد
رو به ما کرد و گفت
این یک ترانه ی سیاسی نیست
سرود ملی است
پس اگر نه بیگانه اید
هم آواز شوید
که بوی شعر می دهد
@rahenow 🗿👈
می جنگیم
میمیریم
سرزمین مان را پس می گیریم
و ما در حاشیه ی پیاده رو
از هنر برای هنر می گفتیم
نوازنده دوره گرد
کنار نظامیانی که تفنگ هایشان را
نشانه رفته بودند
ایستاد
و سازش را به طرف مردم گرفت
... قربان دستور شلیک ندهید
این یک شعار نیست
بند اول قسم نامه شماست
پس اگر نه اشغالگرید
آنها را در آغوش بگیرید
که بوی وطن می دهند
بعد در حالی که تکه های سازش را
از زمین جمع می کرد
رو به ما کرد و گفت
این یک ترانه ی سیاسی نیست
سرود ملی است
پس اگر نه بیگانه اید
هم آواز شوید
که بوی شعر می دهد
@rahenow 🗿👈
فرمان الهی را که: «بهتر است ده مجرم بخشوده شوند امّا یک بیگناه مجازات نشود» نهفقط با بیاعتنایی نادیده میگرفتند بلکه بهعکس ده نفر بیگناه را مجازات میکردند تا یک عنصر خطرناک از مجازات مصون و آسوده بماند.
#لئو_تولستوی
از کتاب " رستاخیز "
@rahenow 🗿👈
#لئو_تولستوی
از کتاب " رستاخیز "
@rahenow 🗿👈
قبلا اگر تو ماههای سرد سال
مثلا اگر تو اقلیم 1 باشید و ماهانه 800 مترمکعب گاز مصرف می کردید
جزو گروه 6 با تعرفه 2651 ریال
هزینه گاز مصرفی میشد 212 هزار تومان+عوارض و...
ولی الان با همان مصرف گاز
بجای گروه 6 جزو گروه 8 حساب میشید
و تعرفه به جای 2651 ریال میشه 7793 ریال
هزینه گاز مصرفی به جای 212 هزار تومان میشه 623 هزار تومان
یا اگر تو اقلیم 1 باشید و فصل سرما
ماهانه 1000 مترمکعب گاز مصرف می کردید
جزو گروه 8 حساب می شدید با تعرفه 5195 ریال
هزینه گاز مصرفی هم 520 هزار تومان +عوارض و...
ولی الان با این میزان مصرف ( 1000 مترمکعب)
جزو گروه 11 حساب می شوید
با تعرفه 5 هزار تومان برای هر مترمکعب
هزینه گاز مصرفی میشه 5 میلیون تومان +عوارض و...
@rahenow 🗿👈
مثلا اگر تو اقلیم 1 باشید و ماهانه 800 مترمکعب گاز مصرف می کردید
جزو گروه 6 با تعرفه 2651 ریال
هزینه گاز مصرفی میشد 212 هزار تومان+عوارض و...
ولی الان با همان مصرف گاز
بجای گروه 6 جزو گروه 8 حساب میشید
و تعرفه به جای 2651 ریال میشه 7793 ریال
هزینه گاز مصرفی به جای 212 هزار تومان میشه 623 هزار تومان
یا اگر تو اقلیم 1 باشید و فصل سرما
ماهانه 1000 مترمکعب گاز مصرف می کردید
جزو گروه 8 حساب می شدید با تعرفه 5195 ریال
هزینه گاز مصرفی هم 520 هزار تومان +عوارض و...
ولی الان با این میزان مصرف ( 1000 مترمکعب)
جزو گروه 11 حساب می شوید
با تعرفه 5 هزار تومان برای هر مترمکعب
هزینه گاز مصرفی میشه 5 میلیون تومان +عوارض و...
@rahenow 🗿👈
کعبی، نماینده مجلس خبرگان: حتی اگر خانواده مقتول محارب را بخشیده باشند اما باز بر امام جامعه است که فرد محارب را مجازات کند
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: براساس روایت امام باقر ؏ حتی اگر خانواده مقتول محارب را بخشیده باشند اما باز بر امام جامعه است که فرد #محارب را مجازات کند چرا که در امنیت عمومی اخلال ایجاد کرده و این دیگر حکم خصوصی نیست و متوقف بر شاکی خصوصی هم نیست.
@rahenow 🗿👈
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: براساس روایت امام باقر ؏ حتی اگر خانواده مقتول محارب را بخشیده باشند اما باز بر امام جامعه است که فرد #محارب را مجازات کند چرا که در امنیت عمومی اخلال ایجاد کرده و این دیگر حکم خصوصی نیست و متوقف بر شاکی خصوصی هم نیست.
@rahenow 🗿👈
تحریف تاریخ توسط محسن رضایی
✅سردار محسن رضایی با ثبت تصویری از موشکباران مسجد سلیمان توسط ارتش بعث عراق، یادداشتی منتشر کرده و نوشته است در آن زمان آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان که این روزها برای مردم ایران اشک تمساح میریزند رژیم صدام را تا دندان مسلح کرده بودند!!!
حسین دهباشی در پایین این تصویر نوشته است آقای دکتر، موشک هایی که آن روزها مناطق مسکونی شهرهای ما را مورد هدف قرار می داد از نوع اسکاد بی و ساخت روسیه بود نه کشورهایی که نام بردید!
معنی سخن این است نه سردار رضایی آن قدر پیر شده که فراموشی و آلزایمر بر مشاعر او تسلط پیدا کرده باشد و نه مردم آنقدر فراموشکار شده اند که بتوان توی چشم آنان نگاه کرد و با اعتماد به نفس، تاریخ را واژگونه ارائه داد .
معنی سخن این است که میتوان برای ماندن در سریر قدرت و ثروت، تاریخ را آن گونه که مصلحت است تفسیر کنی تا همچنان از مواهب قدرت و رانت برای چند صباحی دیگر، برخوردار باشی!!!. / تحلیل زمانه
@rahenow 🗿👈
✅سردار محسن رضایی با ثبت تصویری از موشکباران مسجد سلیمان توسط ارتش بعث عراق، یادداشتی منتشر کرده و نوشته است در آن زمان آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان که این روزها برای مردم ایران اشک تمساح میریزند رژیم صدام را تا دندان مسلح کرده بودند!!!
حسین دهباشی در پایین این تصویر نوشته است آقای دکتر، موشک هایی که آن روزها مناطق مسکونی شهرهای ما را مورد هدف قرار می داد از نوع اسکاد بی و ساخت روسیه بود نه کشورهایی که نام بردید!
معنی سخن این است نه سردار رضایی آن قدر پیر شده که فراموشی و آلزایمر بر مشاعر او تسلط پیدا کرده باشد و نه مردم آنقدر فراموشکار شده اند که بتوان توی چشم آنان نگاه کرد و با اعتماد به نفس، تاریخ را واژگونه ارائه داد .
معنی سخن این است که میتوان برای ماندن در سریر قدرت و ثروت، تاریخ را آن گونه که مصلحت است تفسیر کنی تا همچنان از مواهب قدرت و رانت برای چند صباحی دیگر، برخوردار باشی!!!. / تحلیل زمانه
@rahenow 🗿👈
این روزها را فراموش نکنید؛ تاریخش را دقیق به یاد بسپارید.
در آینده بسیار نزدیکی که روابط اروپا با ایران بحرانی شد و سفارتخانهها را جمع کردند و رفتند، یاد این روزها بیافتید؛ اجازه ندهید عدهای آن را گردن اپوزیسیون بیاندازند.
آن روز، رذالت این اوباش را به آنها یادآوری کنید.
✍️احسان سلطانی
پی نوشت : اروپایی ها میخوان چند تا از سفارتخونه ها را تعطیل کنند و دنبال بهانه میگردن . البته این ها که دیوار نویسی می کنند از عوامل انگلیسی ها هستند . دارند بهانه جور می کنند .
@rahenow 🗿👈
در آینده بسیار نزدیکی که روابط اروپا با ایران بحرانی شد و سفارتخانهها را جمع کردند و رفتند، یاد این روزها بیافتید؛ اجازه ندهید عدهای آن را گردن اپوزیسیون بیاندازند.
آن روز، رذالت این اوباش را به آنها یادآوری کنید.
✍️احسان سلطانی
پی نوشت : اروپایی ها میخوان چند تا از سفارتخونه ها را تعطیل کنند و دنبال بهانه میگردن . البته این ها که دیوار نویسی می کنند از عوامل انگلیسی ها هستند . دارند بهانه جور می کنند .
@rahenow 🗿👈
روزنامه نیویورکتایمز در گزارشی با عنوان «حکومت ایران از تجاوز برای تحمیل عفاف استفاده میکند» به مواردی از تعرض جنسی به زندانیان زن اشاره کرد. در این گزارش آمده یکی از معیارهای دو رویی رژیم ایران این است که زنان را با عنوان بیعفتی بازداشت و سپس به آنها آزار جنسی میرساند
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
عفو بینالملل بریتانیا جهت توقف اعدامهای خودسرانه معترضان در ایران فراخوان داد
سازمان عفو بینالملل بریتانیا با انتشار فراخوانی از مردم خواست تا با درخواست از نمایندگان خود در پارلمان این کشور از طریق توییتر خواهان توقف اعدامها در ایران شوند.
این سازمان از مردم خواسته تا با اعمال فشار به لانه جاسوسی جمهوری اسلامی در لندن خواهان توقف اعدام معترضان توسط نظام آخوندی شوند.
عفو بینالملل بریتانیا با انتشار توئیتی دیگر اعلام کرد: بیش از سه ماه است که مردم در سراسر جهان با وحشت فراوان تماشا میکنند که زنان، مردان و کودکان ایرانی همه چیز را به خطر میاندازند تا صدای آنها به گوش برسد. الان وقت عمل است.
🙏
@rahenow 🗿👈
سازمان عفو بینالملل بریتانیا با انتشار فراخوانی از مردم خواست تا با درخواست از نمایندگان خود در پارلمان این کشور از طریق توییتر خواهان توقف اعدامها در ایران شوند.
این سازمان از مردم خواسته تا با اعمال فشار به لانه جاسوسی جمهوری اسلامی در لندن خواهان توقف اعدام معترضان توسط نظام آخوندی شوند.
عفو بینالملل بریتانیا با انتشار توئیتی دیگر اعلام کرد: بیش از سه ماه است که مردم در سراسر جهان با وحشت فراوان تماشا میکنند که زنان، مردان و کودکان ایرانی همه چیز را به خطر میاندازند تا صدای آنها به گوش برسد. الان وقت عمل است.
🙏
@rahenow 🗿👈
نسل دوم ماهواره های استارلینک که بسیار پیشرفتهتر از نسل اول هستند احتمالا هفته آینده پرتاب می شوند
گفته شده ایلان ماسک به دنبال اتصال مستقیم گوشی های همراه به اینترنت ماهواره ای بدون دیش است که انقلابی در اینترنت به وجود خواهد آورد و با استفاده از این فناوری از هرجای دنیا فقط با گوشی موبایل بدون نیاز به دیش می توانید به اینترنت متصل شوید.
اواسط سال آینده میلادی اینترنت ماهواره ای به صورت مستقیم در دسترس گوشی های هوشمند قرار میگرند ولی مسئولین هنوز به دنبال فیلترینگ و صیانت و...
@rahenow 🗿👈
گفته شده ایلان ماسک به دنبال اتصال مستقیم گوشی های همراه به اینترنت ماهواره ای بدون دیش است که انقلابی در اینترنت به وجود خواهد آورد و با استفاده از این فناوری از هرجای دنیا فقط با گوشی موبایل بدون نیاز به دیش می توانید به اینترنت متصل شوید.
اواسط سال آینده میلادی اینترنت ماهواره ای به صورت مستقیم در دسترس گوشی های هوشمند قرار میگرند ولی مسئولین هنوز به دنبال فیلترینگ و صیانت و...
@rahenow 🗿👈
دلار از کانال 40هزار تومان عبور کرد.
۱ ریال = ۰/۰۰۰۰۰۲۵ دلار
اگه نمیتونی اون عدد رو بخونی ساده تر بگم میشه ۲۵ ده میلیونم دلار...
دولت پخمگان
۱ ریال = ۰/۰۰۰۰۰۲۵ دلار
اگه نمیتونی اون عدد رو بخونی ساده تر بگم میشه ۲۵ ده میلیونم دلار...
دولت پخمگان