@rahenow
565 subscribers
15.8K photos
10.4K videos
352 files
2.92K links
#راه_نو
انسان‌ها تا آگاه نشده‌اند هیچ‌گاه عصیان نمی‌کنند و تا عصیان نکنند نمیتوانند آگاه شوند.
Download Telegram
.
حتی این بشر هم کارآیی مثبت‌تری نسبت به رییس‌ کل بانک مرکزی ایران دارد!

حاج ادریس، رئیس بانک مرکزی طالبان با سواد ابتدایی خواندن و نوشتن پشتون؛ رزومه اقتصادی: مسئول پنهان کردن دارایی خلیفه سابق طالبان!

اما دستاورد او در دوره مدیریت یک ساله‌اش جالب است!

«افغانی»، واحد پول افغانستان نزدیک به ۸۰ درصد در مقابل ریال ما رشد داشته و  در مقابل دلار آمریکا در این یک سال ثابت مانده است!


@rahenow 🗿👈
این همونیه که می‌خواست مشکل بورس را سه روزه حل کند

✍️ با علم حوزوی و قرآنی نه تنها مشکل بورس حل نمیشه، اقتصاد و فرهنگ و... نابود میشه....

@rahenow 🗿👈
دلار 44350 هزارتومن بریم که لخت شیم.
اون روزی که شروین خوند ««برای شرمندگی برای بی پولی» #دلار ۲۸ تومن بود، الان ۴۴ تومن.
🔴دلار 44,200 معامله شد

و همچنان این‌مرد به افق خیره مانده
مردی با معدل نوزده و خورده ای

@rahenow 🗿👈
‏رسما شاهد فروپاشی اقتصادی هستیم

دلار چسبیده به ۴۵ هزار تومان

افزایش نرخ‌ها از سال و ماه و هفته و روز رسیده به ساعت و دقیقه و ثانیه

بعد پلشت‌ها امروز ریخته‌اند خیابان فردوسی تهران، چند خرده فروش خیابانی دلار را در این سرما بازداشت کرده‌اند به بهانه کنترل بازار ارز

همینقدر تباه

 @rahenow 🗿👈
چه برانی
چه بخوانی
چه به اوجم برسانی
چه به خاكم بكشانی…
نه من آنم كه برنجم 
نه تو آنی كه برانی..
نه من آنم كه ز فیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی كه گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر باز نگردد…
نروم باز به جایی
پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی...
كس به غیر از تو نخواهم
چه بخواهی چه نخواهی...
باز كن در كه جز این خانه مرا نیست پناهی...

#حضرت_مولانا

@rahenow🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نقشه شوم و شوکه کنننده دولت و بانک‌ها در ایجاد تورم و گرانی در بازار مسکن و ارز و طلا که شنیدنش برای فهم و آگاهی مردم ضروری است!
افشاگری از فروش هوای تهران به یک عده خاص که دولت و شهرداری از آنها حساب می‌برند!

ببینید بانک‌ها با منفعت طلبی خودشان چه فاجعه‌ای در ایران به بار آورده‌اند!

پخش کنید همه مطلع شوند!

@rahenow 🗿👈
ابرام رئیسی دلارو تهدید کرد اگه پایین نیاد دیگه نهار خبری نیست...
♻️ بروزرسانی قیمت ارز و طلا و سکه: 1401/10/08 ساعت 13:10

💵 #دلار_آمریکا: 43,250 تومان
💶 #یورو_اروپا: 45,900 تومان
💷 #پوند_انگلیس: 52,000 تومان
🇦🇪 #درهم_امارات: 11,950 تومان

💰 #اونس_جهانی 1,810.3 دلار
💰 #مظنه:   8,247,000 تومان
💰 #گرم_18_عیار: 1,903,800 تومان
🥇 #سکه_بهار : 20,700,000 تومان
🥇 #سکه_امامی : 23,000,000 تومان
🥇 #نیم_سکه: 12,950,000 تومان
🥇 #ربع_سکه: 9,950,000 تومان
🥇 #سکه_گرمی: 4,450,000 تومان
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این کشتزار تو اتوبوس هدفون زده داره سوپر فول اچ‌دی میبینه

@rahenow 🗿👈
دومینوی فروپاشی شروع شده است

و ما همچنان مثل کبک سر زیر برف کرده ایم ،چه کسی مسئول این همه نابسامانی موجود در کشوراست ،آیا وقتی در تریبونهای خود فریاد میزنید آغوش مردم برای فریب خوردگان بازاست ،منظورتان از مردم چه کسانی هستند ؟
آیا فریب خوردگان، معترضان به خفقان موجود در جامعه و مغترضین به اوضاع نابسامان اقتصادی هستند ؟
یا کسانی که با علم به ناکارآمدیشان سکان اداره کشور را رها نمیکنند ؟
تاکی میخواهید بی کفایتی مدیران نالایق اقتصادی کشور را به گردن دشمنان خیالی بیاندازید ؟
کسی که مدعی بود با نمره قبولی ۱۹ در علم اقتصاد ریال کشور را جزو چهار ارز معتبر جهانی خواهد کرد اکنون معاون اقتصادی ریاست جمهوری است و ارزش پول ملی ۵۲ درصد سقوط کرده است.
اقتصاد یک علم جهانی است و هرگز نمیتوان موتور پیشران اقتصاد کشور را با دستور جلو راند ،ایدولوژی حاکم بر تفکرات اقتصادی شما با علم روز اقتصاد هیچ سنخیتی ندارد و قبول این تناقض خود شهامت میخواهد که شما ندارید،
امروز حتی داد مراجع عظام هم درآمده است وگوش شنوایی به این همه اعتراض نیست،
اسرائیل در پایتخت کشور با سلاح اتوماتیک دانشمند هسته ای ما را در روز روشن ترور میکند آنگاه فرمانده محترم سپاه دم از اقتدار نظامی میزند ،اسناد به کلی سری هسته ای کشور توسط عوامل موصاد دزدیده میشود و ما هنوز هم در توهم اقتدار نظامی جولان میدهیم،
سرداری که با طراحی یک عملیات و لو رفتن آن  ۵۰۰۰ نفر از رشیدترین و مخلص ترین نیروهای انقلاب را به کشتن داد و اسم آنرا گذاشت عملیات فریب نه تنها ماخذه نشد بلکه با ارتقا شد معاون اقتصادی ریاست جمهور ....
امروز دیگر تهاجم های نظامی برای سلطه بر ملتها سالهاست منسوخ شده است زیرا هزینه چنین تهاجماتی مقرون به صرفه نیست وقتی میتوان با افراد متوهم و فروپاشی اقتصادی ملتی را به اسارت کشید چه لزومی به پرداخت هزینه های نظامی است...
مدعیان دیروز ،که فریاد وامصیبتا سر می دادند و معتقد بودند اقتصاد کشور را میشود با ده راهکار علمی آموخته در دانشگاه امام صادق احیا کنند پس از ۱۶ ماه تصدی تمام ارکان اقتصادی کشور در باتلاق فروپاشی اقتصادی غرق شده اند و میخواهند با دستگیری ۱۳ دلال ارز بازار نابسامانی ارز را بهبود بخشند آنها فراموش کرده اند روزی که سلطان سکه اعدام شد قیمت سکه سه میلیون تومن بود و امروز مرز بیست میلیون تومن را رد کرده است این توجیحات  دیگر نخ نما شده است ،بهتراست به ناکارآمدیتان راعتراف کنید وکار را به کاردان بسپارید ،

در کشوری که ۸۰ درصد مردمش زیر خط فقرهستند دم زدن از توسعه توهمی بیش نیست ،امروز بواسطه مدیریت ناکارآمد شما مردان مخلص انقلابی تنها قشری که تا به امروز معترض نبود به صف معترضان پیوست آیات عظام که بنا به مصلحت و خویشتن داریشان تا کنون سکوت کرده بودند امروز معترض اوضاع نابسامان اقتصادی شده اند ،آیا در این کشور کسی مانده که موافق شرایط موجود باشد ،چه اصراری بر ادامه این روند ناصواب دارید .شعار کلیدی انقلاب ۵۷ استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود
انصافا خود بگوئید چقدر به این شعار و آرمان انقلاب پایبند بوده اید ؟
هیچ کجای دنیا مردمی نجیب تر از این مردمان نخواهید یافت،مردمی که در تمام بزنگاهها پشتیبان نظام و دولتشان بوده اند ولی آیا شما هم چنین بوده اید اگر هستید سکان اداره کشور را رها کنید و کار را به کاردان بسپارید چرا که آزموده را آزمودن خطاست...

نواده محمدی

@rahenow 🗿👈
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
نام آهنگ: بخند ایران من
خواننده: اسد

اگر چه زخم بر دل داری از اندوه این پاییز
تنت گل می‌دهد خرگوشه از این خاک حاصل‌خیز
به فردا می‌رسد در چشم هایت این شب خونریز
بخند ایران من خون لبت را پاک کن
برخیز

#مهسا_امبنی #انقلاب_۱۴۰۱

@rahenow 🗿👈
❗️سخنگوی سپاه گفته با نیم ساعت صحبت با افراد فریب خورده، از ما گله‌مند می‌شوند که چرا برای ما زودتر دستاورد نظام را معرفی نکردید.


اعترافات اجباری
خط فقر به ۳۰ میلیون تومان رسید!
‏رييس جمهور آلمان با ‎#على_كريمى ديدار ميكنه و با افتخار عكس و خبرشو تو پيج خودش كار ميكنه ولى وقتى عكس مكرون كنار اميرعبدالهيان منتشر ميشه كاخ اليزه فوراً اعلام ميكنه رييس جمهور نه با اميرعبدالهيان ديدارى داشته نه حتى با او دست داده!
بى اعتبار ترين حكومت جهان شده ايد...
‏انفجارِ قیمت ها و پروازِ دلار را فقط پای دولت ضعیف و مجلس ناتوان ننویسید. داریم محصولِ راهبردِ بلند مدت نظام را درو‌ می کنیم. قوایِ سه گانهٔ خجسته هم خروجی همین راهبردند.

@rahenow 🗿👈
شهدا درباره نرخ دلار وصیتی نکردن؟
‌#زن_زندگی_آزادی


@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دریا‌ برسان و بگو ماهی های سیاه، هنوز هم دلهاشان آبیست.

#محمد_مرادی
#مهسا_امینی

@rahenow 🗿👈