This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هانا نیومن، نماینده آلمان در پارلمان اروپا، در پاسخ به سوالات در کنفرانس امنیتی مونیخ : امیدواری وجود دارد اما هر کسی باید وظیفه خود را ایفا کند.
شاید سال بعد نمایندگی ایران در کنفرانس مونیخ را افرادی که اکنون در زندان هستند، داشته باشند.
@rahenow 🗿👈
شاید سال بعد نمایندگی ایران در کنفرانس مونیخ را افرادی که اکنون در زندان هستند، داشته باشند.
@rahenow 🗿👈
زلنسکی: جالوت روسی قطعا امسال سقوط میکند
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در کنفرانس امنیتی مونیخ از متحدان غربی خواست ارائه تسلیحات به کشورش را شتاب دهند. زلنسکی که به صورت آنلاین در کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت داشت گفت: «باید عجله کرد. تحویل ملزومات باید به سرعت انجام گیرند. هیچ راه دیگری برای پیروزی ما وجود ندارد.»
زلنسکی با ذکر تمثیلی از نبرد داود و جالوت در کتاب مقدس گفت، جالوت قصد نابودی اوکراین را دارد ولی از قبل باخته است: «جالوت روسی قطعا امسال سقوط میکند و ما میتوانیم عامل این سقوط باشیم.»
@rahenow 🗿👈
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در کنفرانس امنیتی مونیخ از متحدان غربی خواست ارائه تسلیحات به کشورش را شتاب دهند. زلنسکی که به صورت آنلاین در کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت داشت گفت: «باید عجله کرد. تحویل ملزومات باید به سرعت انجام گیرند. هیچ راه دیگری برای پیروزی ما وجود ندارد.»
زلنسکی با ذکر تمثیلی از نبرد داود و جالوت در کتاب مقدس گفت، جالوت قصد نابودی اوکراین را دارد ولی از قبل باخته است: «جالوت روسی قطعا امسال سقوط میکند و ما میتوانیم عامل این سقوط باشیم.»
@rahenow 🗿👈
@rahenow
پس از انتشار ویدیویی از پخش آهنگ « گنگستر شهر آمل » در کلاس یک مدرسه غیرانتفاعی در قائمشهر ، حسین کمالی ، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ، گفت که این معلم اخراج شده و به مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد | #به_اشتراک_بگذارید ... @rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📌اعتراف اجباری برای یک آهنگ!
وقتی اعترافات اجباری به معلم های ابتدایی میرسه
خانممعلم آملی سر کارش برگشته و این ویدیو رو منتشر کرده که کاملا مشخصه اصلا اجباری نیست
@rahenow 🗿👈
وقتی اعترافات اجباری به معلم های ابتدایی میرسه
خانممعلم آملی سر کارش برگشته و این ویدیو رو منتشر کرده که کاملا مشخصه اصلا اجباری نیست
@rahenow 🗿👈
اگر رنگِ رخساره خبر میدهد از سّر درون؛
پس چرا این همه آدم داریم که لبشون میخنده اما دلشون خونِ جنابِ سعدی؟
پس چرا این همه آدم داریم که لبشون میخنده اما دلشون خونِ جنابِ سعدی؟
✅به حال شما باید گریست!
✍️ بیژن اشتری
به حال رئیس حکومتی که بزرگترین و تنها افتخارش این است که ما چهل و پنج سال است داریم بر این ملت حکومت میکنیم و تا کنون سقوط نکردهایم باید گریست.
فکر کنم جمهوری اسلامی تنها حکومت در جهان است که بزرگترین دستاوردش "سقوط نکردن" بوده است. آقای رئیسی این حرفها را در مصاحبه با یک تلویزیون چینی زده است. اگر جای مصاحبهگر چینی بودم از ایشان میپرسیدم "آفرین که سقوط نکردی، اما بگو در این چهل و پنج سال چه کاری برای مردم کشورت کردی؟ جز این که شصت درصد مردم کشورت را به زیر خط فقر بردی آیا کار دیگری هم کردی؟ آیا جز سرکوب مردم و تحکیم حکومتت کار دیگری هم کردی؟"
یک زمانی محمدرضا شاه پهلوی در ابتدای حکومتش گفت : "پادشاه یک ملت فقیر بودن هیچ افتخار و لذتی برای من ندارد." ای کاش از او یاد میگرفتید تا به حکومت کردن طولانی بر یک ملت فقیر سرکوبشده افتخار نکنید.
در همین مصاحبه گفتهاید مخالفانتان "هر بار میگویند شش ماه دیگر جمهوری اسلامی ساقط میشود اما تا حالا نود تا از این شش ماهها آمده و رفته و جمهوری اسلامی ساقط نشده."
بله، این یک واقعیتیست اما تا به حال به این فکر کردهاید که چرا یک ملتی باید برای این مدت طولانی با چنین رویایی در سر (رویای رفتن شما حداکثر تا شش ماه آینده) زندگی کند و این عزیزترین رویایش باشد؟
@rahenow 🗿👈
✍️ بیژن اشتری
به حال رئیس حکومتی که بزرگترین و تنها افتخارش این است که ما چهل و پنج سال است داریم بر این ملت حکومت میکنیم و تا کنون سقوط نکردهایم باید گریست.
فکر کنم جمهوری اسلامی تنها حکومت در جهان است که بزرگترین دستاوردش "سقوط نکردن" بوده است. آقای رئیسی این حرفها را در مصاحبه با یک تلویزیون چینی زده است. اگر جای مصاحبهگر چینی بودم از ایشان میپرسیدم "آفرین که سقوط نکردی، اما بگو در این چهل و پنج سال چه کاری برای مردم کشورت کردی؟ جز این که شصت درصد مردم کشورت را به زیر خط فقر بردی آیا کار دیگری هم کردی؟ آیا جز سرکوب مردم و تحکیم حکومتت کار دیگری هم کردی؟"
یک زمانی محمدرضا شاه پهلوی در ابتدای حکومتش گفت : "پادشاه یک ملت فقیر بودن هیچ افتخار و لذتی برای من ندارد." ای کاش از او یاد میگرفتید تا به حکومت کردن طولانی بر یک ملت فقیر سرکوبشده افتخار نکنید.
در همین مصاحبه گفتهاید مخالفانتان "هر بار میگویند شش ماه دیگر جمهوری اسلامی ساقط میشود اما تا حالا نود تا از این شش ماهها آمده و رفته و جمهوری اسلامی ساقط نشده."
بله، این یک واقعیتیست اما تا به حال به این فکر کردهاید که چرا یک ملتی باید برای این مدت طولانی با چنین رویایی در سر (رویای رفتن شما حداکثر تا شش ماه آینده) زندگی کند و این عزیزترین رویایش باشد؟
@rahenow 🗿👈
🔴 #خبر_فوووری:
قطار پیشرفت دولت رئیسی لحظاتی قبل چپ کرد و سکه وارد کانال ۲۹ میلیون تومان شد.
قیمت هر کیلو پسته هم از مرز یک میلیون تومان گذشت ...
اون از گوشت کیلویی ۵۱۰ تومن اون از دلار ۴۹ تومن اینم از شب عید مردم!
@rahenow 🗿👈
قطار پیشرفت دولت رئیسی لحظاتی قبل چپ کرد و سکه وارد کانال ۲۹ میلیون تومان شد.
قیمت هر کیلو پسته هم از مرز یک میلیون تومان گذشت ...
اون از گوشت کیلویی ۵۱۰ تومن اون از دلار ۴۹ تومن اینم از شب عید مردم!
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مدیرعامل یک موسسه خیریه: دولت رئیسی بسیاری از مدارس خیرساز را در فهرست فروش گذاشته است
🔸مدیرعامل یک موسسه خیریه میگوید دولت ابراهیم رئیسی در چارچوب «طرح مولدسازی داراییهای دولتی»، تعداد زیادی از مدارس خیرساز را در فهرست املاک قابل فروش گذاشته است که این مسئله جای تعجب دارد.
🔸زهرا گیتی، مدیرعامل موسسه «مهرگیتی»، در ویدئویی که در شبکههای اجتماعی منتشر شده است، میگوید ۷۰ درصد مدارس توسط خیرین ساخته میشود و آنها وقت و مال خود را صرف بچههای این سرزمین میکنند و مسئول کسری بودجه دولت نیستند.
🔸او افزود: وقتی خیرین با این مسئله مواجه میشوند که مدارسشان در فهرست فروش قرار گرفته است، اعتمادشان سلب خواهد شد.
🔸خانم گیتی از رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و وزیر آموزش پرورش خواست تا واضح و شفاف در مورد این فهرست صحبت کنند تا ما بتوانیم جواب قانعکنندهای به خیرین خود بدهیم.
🔸طرح «مولدسازی داراییهای دولت» که به گفته مدافعانش، علی خامنهای رهبر جمهوری اسلامی از آن حمایت میکند، قرار است زیر نظر یک «هیئت عالی» متشکل از هفت عضو اجرا شود.
@rahenow 🗿👈
🔸مدیرعامل یک موسسه خیریه میگوید دولت ابراهیم رئیسی در چارچوب «طرح مولدسازی داراییهای دولتی»، تعداد زیادی از مدارس خیرساز را در فهرست املاک قابل فروش گذاشته است که این مسئله جای تعجب دارد.
🔸زهرا گیتی، مدیرعامل موسسه «مهرگیتی»، در ویدئویی که در شبکههای اجتماعی منتشر شده است، میگوید ۷۰ درصد مدارس توسط خیرین ساخته میشود و آنها وقت و مال خود را صرف بچههای این سرزمین میکنند و مسئول کسری بودجه دولت نیستند.
🔸او افزود: وقتی خیرین با این مسئله مواجه میشوند که مدارسشان در فهرست فروش قرار گرفته است، اعتمادشان سلب خواهد شد.
🔸خانم گیتی از رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و وزیر آموزش پرورش خواست تا واضح و شفاف در مورد این فهرست صحبت کنند تا ما بتوانیم جواب قانعکنندهای به خیرین خود بدهیم.
🔸طرح «مولدسازی داراییهای دولت» که به گفته مدافعانش، علی خامنهای رهبر جمهوری اسلامی از آن حمایت میکند، قرار است زیر نظر یک «هیئت عالی» متشکل از هفت عضو اجرا شود.
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 ویدئوی طنز زینب موسوی، کمدین و خالق شخصیت "امپراطور کوزکو" تحت عنوان عذرخواهی از رئیس جمهور
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
یکی ریزعلی خواجوی رو بفرسته سروقت قطار پیشرفت
اگه این قطار به مقصد برسه از گرسنگی میمیریم😐📍
اگه این قطار به مقصد برسه از گرسنگی میمیریم😐📍
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سید مهدی طباطبایی
چه رئیس جمهوری انتخاب کردیم
چه مجلسی ساختیم
این تبلور مردم سالاری، بوی کبابش ،خر نداره!
مستقیم دارن مردم رو داغ میزنن.
اقا اگه این نتایج دمکراسیه، ما غلط کردیم، یه مدت واسه ما دیکتاتور بشید، اصلا مثل طالبان صبح به صبح ریش ما رو متر بزنید ولی ریشه ما رو اینجور نسوزونید.
اون دنیا از حکمران سوال خواهد شد که فلانی، چه کردی با مردم....
@rahenow 🗿👈
چه رئیس جمهوری انتخاب کردیم
چه مجلسی ساختیم
این تبلور مردم سالاری، بوی کبابش ،خر نداره!
مستقیم دارن مردم رو داغ میزنن.
اقا اگه این نتایج دمکراسیه، ما غلط کردیم، یه مدت واسه ما دیکتاتور بشید، اصلا مثل طالبان صبح به صبح ریش ما رو متر بزنید ولی ریشه ما رو اینجور نسوزونید.
اون دنیا از حکمران سوال خواهد شد که فلانی، چه کردی با مردم....
@rahenow 🗿👈
@rahenow
Photo
نرخ دلار در ۴ اسفند ۱۴۰۰:
ایران: ۲۶۰۰۰ تومان افغانستان: ۱۰۳ افغانی
نرخ دلار در ۴ اسفند ۱۴۰۱:
ایران: ۵۲۰۰۰ تومان افغانستان: ۸۹ افغانی
دولت موقت طالبان با وجود اینکه در جامعهی جهانی و مجامع بینالمللی به رسمیت شناخته نشد ظرف یک سال نرخ ارز را کنترل کرد اما دولت و مجلس انقلابی به کمتر از افزایش دو برابری رضایت ندادند!
@rahenow 🗿👈
ایران: ۲۶۰۰۰ تومان افغانستان: ۱۰۳ افغانی
نرخ دلار در ۴ اسفند ۱۴۰۱:
ایران: ۵۲۰۰۰ تومان افغانستان: ۸۹ افغانی
دولت موقت طالبان با وجود اینکه در جامعهی جهانی و مجامع بینالمللی به رسمیت شناخته نشد ظرف یک سال نرخ ارز را کنترل کرد اما دولت و مجلس انقلابی به کمتر از افزایش دو برابری رضایت ندادند!
@rahenow 🗿👈
سردار قالیباف: سپاه پاسداران میتواند معضل اقتصادی کشور را گرهگشایی کند”
🖊عبدالله مومنی:
♦️تمام بدبختی مملکت محصول امثال شما و سپاه و حاکمیت دینی است
فلاکت در شرایط امروز کشور و به خاک سیاه نشاندن مردم هنوز برایتان کافی نیست و باز هم درافشانی و شیرین زبانی میکنید! / تحکیم ملت
@rahenow 🗿👈
🖊عبدالله مومنی:
♦️تمام بدبختی مملکت محصول امثال شما و سپاه و حاکمیت دینی است
فلاکت در شرایط امروز کشور و به خاک سیاه نشاندن مردم هنوز برایتان کافی نیست و باز هم درافشانی و شیرین زبانی میکنید! / تحکیم ملت
@rahenow 🗿👈
🎥 عدم باور رهبر مبنی بر وجود بحران در اقتصاد و سیاست کشور
رهبر: سیاست امروز دشمن، یاسآفرینی است
🔹یکی از چیزها مسئلهی امیدآفرینی است، سیاستهای دشمن یأسآفرینی است. هر وقت یک بار به یک مناسبتی، مال امروز هم نیست، در سال ۶۹ ــ در اردیبهشت ۶۹ هنوز یک سال از رحلت امام نگذشته بود ــ یک گروهی حالا اسم نمیآورم یک نامهی درواقع سرگشادهای نوشتند به یکی از مسئولین و همهاش همینطور یأسآفرینی از جملهی تعبیراتی که در آن نامه بود که من اینجا یادداشت کردم این است میگویند «مُلک و ملت به لبهی وحشتناک ویرانی و نابودی رسیده است»!
سال ۶۹ این آقایان به این نتیجه رسیده بودند که کشور به لبهی ویرانی و نابودی رسیده حالا دائماً از این حرفها هست. حالا آن کسانی که خودشان، شخصیتشان، هویتشان در معرض نابودی و ویرانی است آنها به هرکس نگاه میکنند اینجوری میبینند. به عکس کسانی که ذهنشان، دلشان پر از امید است همهچیز را امیدبخش میبینند.
پ.ن: بنظر باتوجه به نوع تفکر رهبر، مدیریت کشور بر همان پاشنه قبلی خواهد چرخید./ تحلیل زمانه
@rahenow 🗿👈
رهبر: سیاست امروز دشمن، یاسآفرینی است
🔹یکی از چیزها مسئلهی امیدآفرینی است، سیاستهای دشمن یأسآفرینی است. هر وقت یک بار به یک مناسبتی، مال امروز هم نیست، در سال ۶۹ ــ در اردیبهشت ۶۹ هنوز یک سال از رحلت امام نگذشته بود ــ یک گروهی حالا اسم نمیآورم یک نامهی درواقع سرگشادهای نوشتند به یکی از مسئولین و همهاش همینطور یأسآفرینی از جملهی تعبیراتی که در آن نامه بود که من اینجا یادداشت کردم این است میگویند «مُلک و ملت به لبهی وحشتناک ویرانی و نابودی رسیده است»!
سال ۶۹ این آقایان به این نتیجه رسیده بودند که کشور به لبهی ویرانی و نابودی رسیده حالا دائماً از این حرفها هست. حالا آن کسانی که خودشان، شخصیتشان، هویتشان در معرض نابودی و ویرانی است آنها به هرکس نگاه میکنند اینجوری میبینند. به عکس کسانی که ذهنشان، دلشان پر از امید است همهچیز را امیدبخش میبینند.
پ.ن: بنظر باتوجه به نوع تفکر رهبر، مدیریت کشور بر همان پاشنه قبلی خواهد چرخید./ تحلیل زمانه
@rahenow 🗿👈