⏰لحظه دقیق تحویل سال ۱۴۰۲
🔹ساعت ۵۴ دقیقه و ۲۸ ثانیه بامداد روز سهشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ هجری شمسی، مطابق ۲۸ شعبان ۱۴۴۴ هجری قمری و ۲۱ مارس ۲۰۲۳ میلادی است.
🔸به عبارتی، لحظه تحویل سال نو
۶ دقیقه مانده به ساعت یک بامداد است.
🔹نماد این سال خرگوش است.
خرگوش نماد ذکاوت، سرعت، تولد دوباره و امید است.
🔸پیشاپیش عید باستانی و زیبای نوروز را تبریک می گوییم و سالی پر از صلح ،عشق،نعمت و برکت برایتان آرزو می کنیم🌹🌹
🔹ساعت ۵۴ دقیقه و ۲۸ ثانیه بامداد روز سهشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ هجری شمسی، مطابق ۲۸ شعبان ۱۴۴۴ هجری قمری و ۲۱ مارس ۲۰۲۳ میلادی است.
🔸به عبارتی، لحظه تحویل سال نو
۶ دقیقه مانده به ساعت یک بامداد است.
🔹نماد این سال خرگوش است.
خرگوش نماد ذکاوت، سرعت، تولد دوباره و امید است.
🔸پیشاپیش عید باستانی و زیبای نوروز را تبریک می گوییم و سالی پر از صلح ،عشق،نعمت و برکت برایتان آرزو می کنیم🌹🌹
@rahenow
هادى مهرانى میدونید چرا مسمومیت دختران مدارس یهو ساکت شد؟ همین خط رو دنبال کنید به نتیجه میرسید، این عملا داره گرا میده برای رفتار خشونت آمیز با بانوان به نام بدحجابی، مثل اسید پاشی ها، قتل های زنجیرهای و هزاران جنایت دیگر، پشت همه اینها همین افراد بودند،…
چرا حکومت همچنان بر پوشش اجباری مانور می دهد؟
مهدی سلیمی
مخاطب حرف های شریعتمداری مسئولان حکومت نیست او خود به خوبی میداند کنترل پوشش از دست آنها خارج شده است وگرنه بیش از ایشان مایل به کنترل هستند.
مخاطب اصلی حرفهای ارگان تروریستی کیهان افرادی هستند که به تعبیر آنها کشف حجاب کرده اند.
به زبان ساده تر حسین بازجو بانوان این سرزمین را تهدید کرده چنانچه روسری ها را بر سر نکنید مسلمانان (بخوانید وحوش آتش به اختیار) با شما برخوردهایی از نوع اسید پاشی و مسموم سازی و تجاوز خواهند داشت.
حرف این فرد ایجاد ناامنی روانی در جامعه و جرم است اما کدام نهاد می خواهد برخورد کند وقتی خود رییس پلیس هم همین حرفها را تکرار و می گوید مردم کشف حجاب را قبول نمی کنند.
در اینجا سه نکته قابل تامل است
1️⃣ زین پس هر جا سلامت روان و جسم بانوان این سرزمین به خطر افتاد دنبال مقصری غیر از مسلمانان نوع ولایی نباشیم.
2️⃣ چرا برای حکومتی ها بحث حجاب همچنان اولویت است به گونه ای که در نماز جمعه شعار مرگ بر بی حجاب سر می دهند.
به گمانم این مورد دوم خود سه دلیل دارد
نخست- نپرداختن به معضلات پرشمار اقتصادی و اجتماعی جامعه که حکومت از حل آنها عاجز است پس راحت تر است جای مرگ بر غارتگر و اختلاسگر مرگ بر بی حجاب بگویند. آخر نمی شود وقتی خود ائمه جمعه جز غارتگران هستند کسانی که به آنها اقتدا کرده اند برای امام خود آرزوی مرگ کنند
دوم- در استبداد دینی بزرگترین آفت ریاکاری است و برای ریاکاری همیشه باید حفظ ظاهر کرد پس مهم تر از تن فروشی زنان پوشش آنهاست که پیش دیدگان است
سوم- ترس حکومت از اتحاد مردم باعث شده است به فکر قرار دادن آنها روبروی هم به این بهانه باشد و مثلا مدیر و پرسنل یک مجموعه را مجبور کند بین نان خود و برخورد با مشتری که پوشش غیر رسمی دارد یکی را انتخاب کنند
3️⃣ وظیفه جامعه در این مورد چیست؟ به گمانم برای مقابله با هدف اول حکومت ما نباید تمام توجه خود را روی پوشش قرار دهیم و از معضلات پرشمار دیگر غافل باشیم و برای مقابله با تظاهر و ریاکاری هم خود پوشش دلخواه خود را انتخاب کنیم هم از کسانی که این کار را می کنند حمایت کنیم یعنی در یک کلام با پرهیز از افراط و تفریط در این باب در زمین حکومت بازی نکنیم و مهم تر اینکه همدیگر را درک کنیم و هرگز روبروی هم قرار نگیریم
جانباز سبز
@rahenow 🗿👈
مهدی سلیمی
مخاطب حرف های شریعتمداری مسئولان حکومت نیست او خود به خوبی میداند کنترل پوشش از دست آنها خارج شده است وگرنه بیش از ایشان مایل به کنترل هستند.
مخاطب اصلی حرفهای ارگان تروریستی کیهان افرادی هستند که به تعبیر آنها کشف حجاب کرده اند.
به زبان ساده تر حسین بازجو بانوان این سرزمین را تهدید کرده چنانچه روسری ها را بر سر نکنید مسلمانان (بخوانید وحوش آتش به اختیار) با شما برخوردهایی از نوع اسید پاشی و مسموم سازی و تجاوز خواهند داشت.
حرف این فرد ایجاد ناامنی روانی در جامعه و جرم است اما کدام نهاد می خواهد برخورد کند وقتی خود رییس پلیس هم همین حرفها را تکرار و می گوید مردم کشف حجاب را قبول نمی کنند.
در اینجا سه نکته قابل تامل است
1️⃣ زین پس هر جا سلامت روان و جسم بانوان این سرزمین به خطر افتاد دنبال مقصری غیر از مسلمانان نوع ولایی نباشیم.
2️⃣ چرا برای حکومتی ها بحث حجاب همچنان اولویت است به گونه ای که در نماز جمعه شعار مرگ بر بی حجاب سر می دهند.
به گمانم این مورد دوم خود سه دلیل دارد
نخست- نپرداختن به معضلات پرشمار اقتصادی و اجتماعی جامعه که حکومت از حل آنها عاجز است پس راحت تر است جای مرگ بر غارتگر و اختلاسگر مرگ بر بی حجاب بگویند. آخر نمی شود وقتی خود ائمه جمعه جز غارتگران هستند کسانی که به آنها اقتدا کرده اند برای امام خود آرزوی مرگ کنند
دوم- در استبداد دینی بزرگترین آفت ریاکاری است و برای ریاکاری همیشه باید حفظ ظاهر کرد پس مهم تر از تن فروشی زنان پوشش آنهاست که پیش دیدگان است
سوم- ترس حکومت از اتحاد مردم باعث شده است به فکر قرار دادن آنها روبروی هم به این بهانه باشد و مثلا مدیر و پرسنل یک مجموعه را مجبور کند بین نان خود و برخورد با مشتری که پوشش غیر رسمی دارد یکی را انتخاب کنند
3️⃣ وظیفه جامعه در این مورد چیست؟ به گمانم برای مقابله با هدف اول حکومت ما نباید تمام توجه خود را روی پوشش قرار دهیم و از معضلات پرشمار دیگر غافل باشیم و برای مقابله با تظاهر و ریاکاری هم خود پوشش دلخواه خود را انتخاب کنیم هم از کسانی که این کار را می کنند حمایت کنیم یعنی در یک کلام با پرهیز از افراط و تفریط در این باب در زمین حکومت بازی نکنیم و مهم تر اینکه همدیگر را درک کنیم و هرگز روبروی هم قرار نگیریم
جانباز سبز
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سال ۱۴۰۱ با این تصویر ها تا ابد در خاطرمان ماندگار است .
واقعا با وقایعی که در سال ۱۴۰۱ بر مردم ما گذشت و هزاران خانواده عزیزان خودشان را سال نو در کنارشان ندارند چطور میتوانیم نوروز امسال را جشن بگیریم .
تو که از محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی .
نوروز ما روزیست که نابودی این رژیم را جشن بگیریم و به نوروز باستانی خود که رسیدم شادان و خندان بدونه هیچ ظلم و دغدغه ای در کنار یکدیگر باشیم .
@rahenow 🗿👈
واقعا با وقایعی که در سال ۱۴۰۱ بر مردم ما گذشت و هزاران خانواده عزیزان خودشان را سال نو در کنارشان ندارند چطور میتوانیم نوروز امسال را جشن بگیریم .
تو که از محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی .
نوروز ما روزیست که نابودی این رژیم را جشن بگیریم و به نوروز باستانی خود که رسیدم شادان و خندان بدونه هیچ ظلم و دغدغه ای در کنار یکدیگر باشیم .
@rahenow 🗿👈
📝 بنویس اکنون کجاست ، رویامان کجاست ؟ کجاست بند بند استخوان هامان کجاست؟ کجاست حرف های گمشده که می خواست گوش دنیا را کر کند ؟
بنویس آزادی رویای ساده ای است که خاک
هر شب در اعماق ناپیدایش فرو می رود و صبح از حواشی پیدایش بر می آید و این زبان اگر چه به تلفظش عادت نکرده است ، صدای هجی کردنش را آن سوی سکوت شنیده است.
✍🏼 محمد مختاری
@rahenow 🗿👈
بنویس آزادی رویای ساده ای است که خاک
هر شب در اعماق ناپیدایش فرو می رود و صبح از حواشی پیدایش بر می آید و این زبان اگر چه به تلفظش عادت نکرده است ، صدای هجی کردنش را آن سوی سکوت شنیده است.
✍🏼 محمد مختاری
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴فوری آذربایجان با انتشار این تصاویر اعلام کرد کە جمهوری اسلامی به وسیله ارمنستان در حال استقرار ادوات نظامی در قره باغ است. ارتش آذربایجان در حال آمادە باش کامل در مرز با ایران میباشد.
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 اظهار یک تپاله مفتخور :
شاه یک خانمی را از ترکیه آورد یک شب بغلش بخوابه به اندازه بودجه یک سال به «*اردوغان»* ! پول داد که به ایران حمله نکنه!
شاه سال ۱۳۵۹ درگذشت و اردوغان سال ۱۳۹۳ یعنی افزون بر سی سال بعد در ترکیه به قدرت رسید هیچ کدام از پا منبری های گاو هم این فاصله ی تاریخی را نفهمیدند!!!
@rahenow 🗿👈
شاه یک خانمی را از ترکیه آورد یک شب بغلش بخوابه به اندازه بودجه یک سال به «*اردوغان»* ! پول داد که به ایران حمله نکنه!
شاه سال ۱۳۵۹ درگذشت و اردوغان سال ۱۳۹۳ یعنی افزون بر سی سال بعد در ترکیه به قدرت رسید هیچ کدام از پا منبری های گاو هم این فاصله ی تاریخی را نفهمیدند!!!
@rahenow 🗿👈
از لحاظ روحی یه پدربزرگ میلیارد نیاز دارم که خوشتیپ و مهربون با دستمال گردن روز اول عیدی یهو دست کنه جیبش یه ۵ تا سکه عیدی بده🙁🥴
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پیام نوروزی شیدای همدانی از درون زندان زاهدان
عید آمد و رفت از دل دیوانه قرارم
در حسرت بوییدن گلهای بهارم
تو شادی از این عید سیاه و من دلخون
آشفته در اندیشه و در ماتم یارم
سوگند به این خاک گهربار سرافراز
جز مهر وطن در دل و در سینه ندارم
گر ابر شوم هر نفس و باز بمیرم…
@rahenow 🗿👈
عید آمد و رفت از دل دیوانه قرارم
در حسرت بوییدن گلهای بهارم
تو شادی از این عید سیاه و من دلخون
آشفته در اندیشه و در ماتم یارم
سوگند به این خاک گهربار سرافراز
جز مهر وطن در دل و در سینه ندارم
گر ابر شوم هر نفس و باز بمیرم…
@rahenow 🗿👈
🔹مصطفی میرسلیم خواستار سهمیه بندی مسافرت در ایام نوروز شد!
کفتاران در نبود سلطان کدخدایی میکنند...
جدا از محتوای مزخرف و احمقانهی این توییت که ناشی از چند دهه جمود فکری و تفکر مدیریت پادگانی کشور است، ببینید کسی که سابقا وزیر فرهنگ این مملکت بوده و اکنون نمایندهی مجلس است، چگونه از نوشتن چند جمله فارسی با نگارش درست عاجز است...
@rahenow 🗿👈
کفتاران در نبود سلطان کدخدایی میکنند...
جدا از محتوای مزخرف و احمقانهی این توییت که ناشی از چند دهه جمود فکری و تفکر مدیریت پادگانی کشور است، ببینید کسی که سابقا وزیر فرهنگ این مملکت بوده و اکنون نمایندهی مجلس است، چگونه از نوشتن چند جمله فارسی با نگارش درست عاجز است...
@rahenow 🗿👈