This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 بخشی از قسمت اول مجموعه مهمونی که ایرج طهماسب برای نوروز ۱۴۰۲ تهیه کرده در فضای مجازی مورد بحث و عموما انتقاد شدید کاربران واقع شده است،
اکثر کاربران این دیالوگ را توهین آشکار به کشتهشدگان اعتراضات اخیر دانستند.
@rahenow 🗿👈
اکثر کاربران این دیالوگ را توهین آشکار به کشتهشدگان اعتراضات اخیر دانستند.
@rahenow 🗿👈
چهار روزه ادارات تعطیله
بیشتر مسئولين رفتن مسافرت.
تو اين سه روز اختلاس نداشتیم
چه بارون و برفی داره میاد تو کل کشور...
اميدواريم دائم السفر باشيد!
بیشتر مسئولين رفتن مسافرت.
تو اين سه روز اختلاس نداشتیم
چه بارون و برفی داره میاد تو کل کشور...
اميدواريم دائم السفر باشيد!
رمضان با بده بستان یکی شد دیدی؟
عید ما با عربستان یکی شد دیدی؟
نظر شیخ عجم با نظر ال سعود
باتشرهای شی جین جان یکی شد دیدی؟
تا قمر دور سیاسی زده پس ماه خدا
از یمن تا خود لبنان یکی شد دیدی؟
چو عرب از خر شیطان نیامد پایین
خر ما با خر شیطان یکی شد دیدی؟
بهر خر کردن ما بود همه حرف و حدیث
کفر با لشکر ایمان یکی شد دیدی؟
@rahenow 🗿👈
عید ما با عربستان یکی شد دیدی؟
نظر شیخ عجم با نظر ال سعود
باتشرهای شی جین جان یکی شد دیدی؟
تا قمر دور سیاسی زده پس ماه خدا
از یمن تا خود لبنان یکی شد دیدی؟
چو عرب از خر شیطان نیامد پایین
خر ما با خر شیطان یکی شد دیدی؟
بهر خر کردن ما بود همه حرف و حدیث
کفر با لشکر ایمان یکی شد دیدی؟
@rahenow 🗿👈
@Ehsanviews1
مصرف سرانه گوشت از ۱۳ کیلو در سال ۹۰ به ۶ کیلو در سال ۱۴۰۰ رسید.
مصرف برنج هم تقریبا همین روند را طی کرده است.
#تورم غذایی جامعه را در ورطه فلاکت و نابودی انداخته است، زمزمه افزایش قیمت #بنزین در چنین شرایطی صرفا کبریت روشن کردن در انبار باروت است.
سال ۱۴۰۲ آبستن اتفاقات مهمیست.
@rahenow 🗿👈
مصرف سرانه گوشت از ۱۳ کیلو در سال ۹۰ به ۶ کیلو در سال ۱۴۰۰ رسید.
مصرف برنج هم تقریبا همین روند را طی کرده است.
#تورم غذایی جامعه را در ورطه فلاکت و نابودی انداخته است، زمزمه افزایش قیمت #بنزین در چنین شرایطی صرفا کبریت روشن کردن در انبار باروت است.
سال ۱۴۰۲ آبستن اتفاقات مهمیست.
@rahenow 🗿👈
ماهِ رمضان، وقتِ نداری سخت است
دخلِ تومنی، خرجِ دلاری سخت است
ما از سرِ فقر روزه را می گیریم!
باور بکنید روزه خواری سخت است...
#مهدی_صادقی_مود
@rahenow 🗿👈
دخلِ تومنی، خرجِ دلاری سخت است
ما از سرِ فقر روزه را می گیریم!
باور بکنید روزه خواری سخت است...
#مهدی_صادقی_مود
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آخرین صحبتهای تلفنی بانو گلنار جهانبانی با پدرشون سپهبد نادر جهانبانی...
آخر ویدئو چه غمی داره..
@rahenow 🗿👈
آخر ویدئو چه غمی داره..
@rahenow 🗿👈
حالا که زمزمه افزایش قیمت بنزین شنیده میشه، یک نکته ای در خصوص قیمت خودرو بگم که قطعا اکثر شما هم می دانید.
دولت آگاهانه و عامدانه داره قیمت بنزین مصرفی یک خودرو در طول عمرش را به نرخ جهانی همان زمان فروش خودرو از خریدار می گیره و لذا از بابت بنزین ارزون هیچ منتی بر سر مردم نیست. به این قیمت خودروها شما اگر ۱۰ سال هم بنزین مجانی تخصیص بدی باز هم گران هستند!
حالا با این قیمت نجومی خودرو، بخواهی بنزین را هم گران بکنی این نهایت جفا به ملت است.
بهترین کار از ابتدا این بود که خودرو استاندارد جهانی با نرخ جهانی به مردم می دادید و پول بنزین را هم به نرخ جهانی می گرفتید. قطعا در اون صورت، نه اینقدر مرگ و میر داشتیم، نه اینقدر آلودگی هوا داشتیم و نه اینقدر سفرهای بیهوده و مصرف بالای بنزین
مجید سلطانی
@rahenow 🗿👈
دولت آگاهانه و عامدانه داره قیمت بنزین مصرفی یک خودرو در طول عمرش را به نرخ جهانی همان زمان فروش خودرو از خریدار می گیره و لذا از بابت بنزین ارزون هیچ منتی بر سر مردم نیست. به این قیمت خودروها شما اگر ۱۰ سال هم بنزین مجانی تخصیص بدی باز هم گران هستند!
حالا با این قیمت نجومی خودرو، بخواهی بنزین را هم گران بکنی این نهایت جفا به ملت است.
بهترین کار از ابتدا این بود که خودرو استاندارد جهانی با نرخ جهانی به مردم می دادید و پول بنزین را هم به نرخ جهانی می گرفتید. قطعا در اون صورت، نه اینقدر مرگ و میر داشتیم، نه اینقدر آلودگی هوا داشتیم و نه اینقدر سفرهای بیهوده و مصرف بالای بنزین
مجید سلطانی
@rahenow 🗿👈
💦مرده خور!
- بلند بگو لا اله الا الله. به حرمت شرف لا اله الا الله.
این است شعار ملی.
فقاهت مرده محور است. حول میّت می گردد. بوی سدر و کافور می دهد. سوراخ سنبه هایش را پنبه چپانیده. تابوت را از او بگیری می لنبد. برای مرده ها زنده است. زنده باد مرده های ما. مرگ بر مرده های اونا. بابی را نبش قبر کرد، آرامگاه رضا شاه را ترکاند، سنگ قبر مصدق را کند و جنازه حاج میرزا ابراهیم کتابخوان را انداخت جلوی سگ ها. مرده های خودمان اما گرانقبر جهان. گنبد، گلدسته، مناره، رواق، سرا، صحن، شبستان، طلا کاری، نقره کاری، منبت کاری و آینه کاری.
- بمیریم.
مسجد، مجلس، پرده، بنر، اعلامیه، تاج گل، آخوند، مداح، قاری، عید اول، سوم، هفتم، چهلم، سال، حلوا، خرما، چراغ برات، خیرات، شوکولات و زیارت اهل قبور.
- خوش به حالش مرد.
- خدا منِ روسیاه را هم پاک کند و خاک کند!
jamalsanatnegar
@rahenow 🗿👈
- بلند بگو لا اله الا الله. به حرمت شرف لا اله الا الله.
این است شعار ملی.
فقاهت مرده محور است. حول میّت می گردد. بوی سدر و کافور می دهد. سوراخ سنبه هایش را پنبه چپانیده. تابوت را از او بگیری می لنبد. برای مرده ها زنده است. زنده باد مرده های ما. مرگ بر مرده های اونا. بابی را نبش قبر کرد، آرامگاه رضا شاه را ترکاند، سنگ قبر مصدق را کند و جنازه حاج میرزا ابراهیم کتابخوان را انداخت جلوی سگ ها. مرده های خودمان اما گرانقبر جهان. گنبد، گلدسته، مناره، رواق، سرا، صحن، شبستان، طلا کاری، نقره کاری، منبت کاری و آینه کاری.
- بمیریم.
مسجد، مجلس، پرده، بنر، اعلامیه، تاج گل، آخوند، مداح، قاری، عید اول، سوم، هفتم، چهلم، سال، حلوا، خرما، چراغ برات، خیرات، شوکولات و زیارت اهل قبور.
- خوش به حالش مرد.
- خدا منِ روسیاه را هم پاک کند و خاک کند!
jamalsanatnegar
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴فیلمی که گفته میشود مربوط به بمباران مواضع نیروی های تحت حمایت جمهوری اسلامی در شرق توسط جنگنده F-16 آمریکایی است.
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
نیروهای آمریکا ۷۸ بار مورد حمله قرار گرفتند بایدن تنها به ۳ مورد پاسخ داد!
پامپئو وزیر خارجه سابق آمریکا ضمن ابراز خرسندی از حملات آمریکا در دیرالزور نوشت:
🔹«باید واضح بگوییم: شبهنظامیان تحت کنترل ایران ۷۸ بار در سال ۲۰۲۱ به نیروهای آمریکا حمله کردند اما بایدن تنها به سه مورد از آنها پاسخ داد. ادامه ضعف تنها دعوت به ستیزهجویی بیشتر خواهد بود.»
اخبار جنگی
@rahenow 🗿👈
پامپئو وزیر خارجه سابق آمریکا ضمن ابراز خرسندی از حملات آمریکا در دیرالزور نوشت:
🔹«باید واضح بگوییم: شبهنظامیان تحت کنترل ایران ۷۸ بار در سال ۲۰۲۱ به نیروهای آمریکا حمله کردند اما بایدن تنها به سه مورد از آنها پاسخ داد. ادامه ضعف تنها دعوت به ستیزهجویی بیشتر خواهد بود.»
اخبار جنگی
@rahenow 🗿👈
خدایا اینگونه خوار شدن ملتی را بیش از این مخواه
✍️سیدهاشم فیروزی
خدایا اینگونه خوار و خفیف شدن ملتی را بیش از این مخواه! آنهم در این زمانه و دوران.
«راهکار میرسلیم برای کاهش تلفات سفرهای نوروزی: سهمیه بندی!
نماینده تهران نوشت: يكى از عوامل مؤثر بر كاهش تلفات جادهاى، بويژه در نوروز، مى توانست سهميه بندى باشد كه بعلاوه باعث كاهش آلودگى هوا و صرفه جويى در به هدر دادن سرمايه ميهنى مى شود.»
تحمل این تحقیر خدا می داند که دیگر چه میزان غیرقابل تحمل شده است.
کشته و قطع عضو و قطع نخاع با سرعتهای بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ کیلومتر در ماشینهای روز دنیا خیلی آنگونه که در ایران مرسوم است،دیگر ملموس نیست.
حالا باز آنجایی احساس حقارت وجود ذی وجود انسان را آتش می زند که همین ارابه های مرگ چندبرابر قیمت جهانی به این ملت اسیر فروخته میشوند.
شعله حرارت تحقیر یک ملت زمانی به اوج خود می رسد که باز برای همین ارابههای مرگ با قیمت چندبرابر قیمت جهانی باید حساب وکالتی و پیش پرداخت و تحویل دوساله و...را هم تحمل نمایی.
جان و مال و آینده ملتی را خرج جهالت مقدس خودتان کردید.
خدا می داند که تاریخ چگونه روایت خواهد کرد این طی دوران توسط جامعه ایران را.
ای کاش حداقل از آمار تعداد کتابهای منتشر شده در قالبهای متفاوت در نسبت با «شوروی سابق»مطلع بودید تا بدانید تاریخ بهنگام بهره مندی از حق«آزادی»بی رحمانه تمامی حقایق را روایت خواهد کرد.
@rahenow 🗿👈
✍️سیدهاشم فیروزی
خدایا اینگونه خوار و خفیف شدن ملتی را بیش از این مخواه! آنهم در این زمانه و دوران.
«راهکار میرسلیم برای کاهش تلفات سفرهای نوروزی: سهمیه بندی!
نماینده تهران نوشت: يكى از عوامل مؤثر بر كاهش تلفات جادهاى، بويژه در نوروز، مى توانست سهميه بندى باشد كه بعلاوه باعث كاهش آلودگى هوا و صرفه جويى در به هدر دادن سرمايه ميهنى مى شود.»
تحمل این تحقیر خدا می داند که دیگر چه میزان غیرقابل تحمل شده است.
کشته و قطع عضو و قطع نخاع با سرعتهای بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ کیلومتر در ماشینهای روز دنیا خیلی آنگونه که در ایران مرسوم است،دیگر ملموس نیست.
حالا باز آنجایی احساس حقارت وجود ذی وجود انسان را آتش می زند که همین ارابه های مرگ چندبرابر قیمت جهانی به این ملت اسیر فروخته میشوند.
شعله حرارت تحقیر یک ملت زمانی به اوج خود می رسد که باز برای همین ارابههای مرگ با قیمت چندبرابر قیمت جهانی باید حساب وکالتی و پیش پرداخت و تحویل دوساله و...را هم تحمل نمایی.
جان و مال و آینده ملتی را خرج جهالت مقدس خودتان کردید.
خدا می داند که تاریخ چگونه روایت خواهد کرد این طی دوران توسط جامعه ایران را.
ای کاش حداقل از آمار تعداد کتابهای منتشر شده در قالبهای متفاوت در نسبت با «شوروی سابق»مطلع بودید تا بدانید تاریخ بهنگام بهره مندی از حق«آزادی»بی رحمانه تمامی حقایق را روایت خواهد کرد.
@rahenow 🗿👈
✅ واقعا بی عرضه ترین حاکم منطقه کیه؟
در کانال ۶ سیمای جمهوری اسلامی رسماً اعلام شده که در سفر اخیر رئیس شورای عالی امنیت ملی به امارات ، بین دو دولت ایران و امارات اعلام گردیده که در آینده درهم امارات بعنوان ارز تجاری برای ایران در داد و ستد با کشورهای منطقه عربی استفاده شود .
این خبر هر انسان با وجودی را متحیر میکند که کشور ما با این مسئولین چگونه به قهقرا رفته است .
زمانیکه امارات حتی وجود خارجی نداشت ريال ایران بعنوان ارز رسمی بین المللی شناخته شده بود .
حال چه شده است که با افتخار اعلام کنیم که امارات اجازه داده که در مبادلات تجاری از دِرَهمَش استفاده کنیم .
ناخودآگاه بیاد سخنان رهبری افتادم که گفته بود ،( بیعرضه ترین حاکم منطقه کیه؟!؟)
واقعاً بی عرضه ترین حاکم منطقه کیه؟!؟
وقاحت و بلاهت و خباثت و لجاجت هم حدی دارد که متاسفانه سران نظام هیچ حد و مرزی برایش قائل نیستند و با جبر و زور و سلاح و گلوله به بقای نظام بهر قیمتی تن داده اند.
که کشور به اینجا رسیده است.
آیا حکومت اسلامی اینگونه است؟!؟
سالیان سال از دیکتاتوری و غصب حکومت اموی عباسی بر سر منابر صحبت شده و از حکومت عدل علوی برای شیعیان ذکر میگردید اما در این سالها حکومت نظام ناکار آمد شیعه بر کشور کارنامه درخشانش برملت گواه این ادعاست که حکومت عدل علوی این است؟
اقلا امویان راه و رسم مملکت داری و چرخاندن اقتصاد و حفظ ارزش پول و دینار و راه و رسم دیپلماسی را بلد بودن و دست به استخاره و دعا و اسطرلاب و روغن بنفشه و عنبر نسا و توسل به مردگان و اجنه و امام غائب و سایر .... نمیبردند و با حقیقت جامعه ملموس بودند !! Sahamnewsorg
@rahenow 🗿👈
در کانال ۶ سیمای جمهوری اسلامی رسماً اعلام شده که در سفر اخیر رئیس شورای عالی امنیت ملی به امارات ، بین دو دولت ایران و امارات اعلام گردیده که در آینده درهم امارات بعنوان ارز تجاری برای ایران در داد و ستد با کشورهای منطقه عربی استفاده شود .
این خبر هر انسان با وجودی را متحیر میکند که کشور ما با این مسئولین چگونه به قهقرا رفته است .
زمانیکه امارات حتی وجود خارجی نداشت ريال ایران بعنوان ارز رسمی بین المللی شناخته شده بود .
حال چه شده است که با افتخار اعلام کنیم که امارات اجازه داده که در مبادلات تجاری از دِرَهمَش استفاده کنیم .
ناخودآگاه بیاد سخنان رهبری افتادم که گفته بود ،( بیعرضه ترین حاکم منطقه کیه؟!؟)
واقعاً بی عرضه ترین حاکم منطقه کیه؟!؟
وقاحت و بلاهت و خباثت و لجاجت هم حدی دارد که متاسفانه سران نظام هیچ حد و مرزی برایش قائل نیستند و با جبر و زور و سلاح و گلوله به بقای نظام بهر قیمتی تن داده اند.
که کشور به اینجا رسیده است.
آیا حکومت اسلامی اینگونه است؟!؟
سالیان سال از دیکتاتوری و غصب حکومت اموی عباسی بر سر منابر صحبت شده و از حکومت عدل علوی برای شیعیان ذکر میگردید اما در این سالها حکومت نظام ناکار آمد شیعه بر کشور کارنامه درخشانش برملت گواه این ادعاست که حکومت عدل علوی این است؟
اقلا امویان راه و رسم مملکت داری و چرخاندن اقتصاد و حفظ ارزش پول و دینار و راه و رسم دیپلماسی را بلد بودن و دست به استخاره و دعا و اسطرلاب و روغن بنفشه و عنبر نسا و توسل به مردگان و اجنه و امام غائب و سایر .... نمیبردند و با حقیقت جامعه ملموس بودند !! Sahamnewsorg
@rahenow 🗿👈
وقتی ملت درسفرهستند و روزه بر مسافر واجب نیست به چه حقی و با کدام منطق شرعی ودینی امکان خوردن و آشامیدن در غذا خوری ها درماه #رمضان از مسافرین سلب شده؟
بماند که بیماران هم معذور هستند .
چرا خلاف دستور صریح قران عمل می شود ؟
ضربه ای که کاتولیک تر از پاپ ها به ادیان زدند کفار نزدند
✍️ امیر دبیری مهر
@rahenow 🗿👈
بماند که بیماران هم معذور هستند .
چرا خلاف دستور صریح قران عمل می شود ؟
ضربه ای که کاتولیک تر از پاپ ها به ادیان زدند کفار نزدند
✍️ امیر دبیری مهر
@rahenow 🗿👈