💦اونا غسل تعمید دارن، ما غسل جنابت!
تشیّع لاکچری ترین مذهب جهان از هبوط آدم است. بین اتوموبیل ها رولز رویس، بین غذاها شیشلیک و بین آپارتمان ها پنت هاوس به شمار می رود. یک حرم امام راحل ده تا خانه خدا را می خرد و تغییر کاربری می دهد. ما رکورد زدیم. روحانیت شیعه خر پول ترین است. عمامه اش را بالاتر می گذارد. دِین اش را به خاندان ابوطالب ادا کرد. حرم داشت گسترش داد و نداشت برایش ساخت. گنبد. گلدسته. مناره. صحن. سرا. شبستان. رواق. طلا کاری. نقره کاری. آینه کاری. منبت کاری. هنرمندان اصفهانی و صنعتگران یزدی. امامزاده ی نساخته باقی نگذاشت. حلق شیعیان جهان را هم چرب و شیرین پر می کند.
تشیع بین سفره ها، سفره ابوالفضل است!
jamalsanatnegar
@rahenow 🔗👈
تشیّع لاکچری ترین مذهب جهان از هبوط آدم است. بین اتوموبیل ها رولز رویس، بین غذاها شیشلیک و بین آپارتمان ها پنت هاوس به شمار می رود. یک حرم امام راحل ده تا خانه خدا را می خرد و تغییر کاربری می دهد. ما رکورد زدیم. روحانیت شیعه خر پول ترین است. عمامه اش را بالاتر می گذارد. دِین اش را به خاندان ابوطالب ادا کرد. حرم داشت گسترش داد و نداشت برایش ساخت. گنبد. گلدسته. مناره. صحن. سرا. شبستان. رواق. طلا کاری. نقره کاری. آینه کاری. منبت کاری. هنرمندان اصفهانی و صنعتگران یزدی. امامزاده ی نساخته باقی نگذاشت. حلق شیعیان جهان را هم چرب و شیرین پر می کند.
تشیع بین سفره ها، سفره ابوالفضل است!
jamalsanatnegar
@rahenow 🔗👈
برخی ارزشیها برای توجیه افزایش ناتوانی جسمی احمد جنتی در عکس تازهاش، آن را با زمین خوردن جو بایدن مقایسه میکنند.
▪️اشکال قیاس بزرگواران این است که مردم آمریکا اگر بخواهند میتوانند سال آینده با رای خود بایدن را از کار برکنار کنند اما در مورد جنتی چنین امکانی وجود ندارد.
▪️هادی هادیزاده: زمین خوردنِ جوبایدن یک «حادثه»، ولی «دستم بگرفت و پا به پا برد» جناب جنتی، یک واقعیت است!
@rahenow 🔗👈
▪️اشکال قیاس بزرگواران این است که مردم آمریکا اگر بخواهند میتوانند سال آینده با رای خود بایدن را از کار برکنار کنند اما در مورد جنتی چنین امکانی وجود ندارد.
▪️هادی هادیزاده: زمین خوردنِ جوبایدن یک «حادثه»، ولی «دستم بگرفت و پا به پا برد» جناب جنتی، یک واقعیت است!
@rahenow 🔗👈
طی سالهای 1340 الی 1354
در این 14 سال
تشکیل سرمایه ثابت 900 درصد رشد داشت .
متوسط رشد اقتصادی 11.8 درصد
میانگین نرخ تورم 3.9 درصد
بعد سال ۵۷ متوسط نرخ تورم حدود ۳۰ درصد بوده
دوره هایی هم که تورم اومد ۱۰ درصد ( دوره خاتمی) و دوره امضای برجام روحانی بوده
همین الان اگر ارتباط با عربستان و تبادل زندانیان نبود قیمت دلار زیر ۵۰ نمی آمد.
@rahenow 🔗👈
در این 14 سال
تشکیل سرمایه ثابت 900 درصد رشد داشت .
متوسط رشد اقتصادی 11.8 درصد
میانگین نرخ تورم 3.9 درصد
بعد سال ۵۷ متوسط نرخ تورم حدود ۳۰ درصد بوده
دوره هایی هم که تورم اومد ۱۰ درصد ( دوره خاتمی) و دوره امضای برجام روحانی بوده
همین الان اگر ارتباط با عربستان و تبادل زندانیان نبود قیمت دلار زیر ۵۰ نمی آمد.
@rahenow 🔗👈
این دختر زیبا مرضیه طاهریان است. فقط ۲۱ سال داشته، کارگر نساجی کویر سمنان، مقنعه اش به رینگ ریسندگی گیر کرده و دستگاه، سرش را بلعیده
سرهنگ رضا علیزاده جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت:
در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر این که کارگری در یک کارگاه حین کار با دستگاه در محدوده بلوار رسالت دچار حادثه شده است بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ رحمت جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند
با حضور ماموران در محل مشخص شد خانمی حدودا ۲۶ ساله در حین کار با دستگاه دکل(تزریق پلاستیک) متاسفانه شالش گیر و باعث کشیده شدن خانم به داخل دستگاه و در نهایت باعث مرگ دلخراش وی شده است
سرهنگ علیزاده با ابراز تاسف از این سانحه دلخراش و تاکید بر رعایت اصول ایمنی در هنگام کار تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و با دستور تخصصی مقام قضایی تحقیقات تخصصی و کارشناسی در خصوص سایر ابعاد این حادثه تلخ ادامه دارد.
@rahenow 🔗👈
سرهنگ رضا علیزاده جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت:
در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر این که کارگری در یک کارگاه حین کار با دستگاه در محدوده بلوار رسالت دچار حادثه شده است بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ رحمت جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند
با حضور ماموران در محل مشخص شد خانمی حدودا ۲۶ ساله در حین کار با دستگاه دکل(تزریق پلاستیک) متاسفانه شالش گیر و باعث کشیده شدن خانم به داخل دستگاه و در نهایت باعث مرگ دلخراش وی شده است
سرهنگ علیزاده با ابراز تاسف از این سانحه دلخراش و تاکید بر رعایت اصول ایمنی در هنگام کار تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و با دستور تخصصی مقام قضایی تحقیقات تخصصی و کارشناسی در خصوص سایر ابعاد این حادثه تلخ ادامه دارد.
@rahenow 🔗👈
اگه کسی سال ۹۲ درآمد ماهیانه ۳-۴ملیون تومن داشته و الان ۵۰-۵۵ میلیون تومان نیست یعنی از ۱۰ سال پیش درآمدش کمتر شده!
و اگه درآمد ۶۰-۷۰ میلیون تومن نیست یعنی قدرت خریدش کمتر شده
و اگه بالای ۹۰میلیون تومن نیست یعنی هیچ پیشرفت عددی نداشته! (مبنای محاسبه نرخ دلاره)
برای اینه که اینجا کارکردن تو ایران بیشتر به شوخی شبیهشده!
coteh
@rahenow 🔗👈
و اگه درآمد ۶۰-۷۰ میلیون تومن نیست یعنی قدرت خریدش کمتر شده
و اگه بالای ۹۰میلیون تومن نیست یعنی هیچ پیشرفت عددی نداشته! (مبنای محاسبه نرخ دلاره)
برای اینه که اینجا کارکردن تو ایران بیشتر به شوخی شبیهشده!
coteh
@rahenow 🔗👈
کاش مسئولان، سخن نمیگفتند و یا میاندیشیدند و سخن میگفتند.
وزیر کشور میگوید به خانمها دلار میدهند تا بیحجاب شوند!
سخنی از این سخیفتر؟
دلار دهنده کجاست و چگونه تقسیم میکند؟ آقای وزیر چرا به زن ایرانی توهین میکنی؟ البته امثال شما که مسئولیت امنیت کشوری، غیر از این امید نیست، تا کی؟
✍محمدتقی فاضل میبدی
@rahenow 🔗👈
وزیر کشور میگوید به خانمها دلار میدهند تا بیحجاب شوند!
سخنی از این سخیفتر؟
دلار دهنده کجاست و چگونه تقسیم میکند؟ آقای وزیر چرا به زن ایرانی توهین میکنی؟ البته امثال شما که مسئولیت امنیت کشوری، غیر از این امید نیست، تا کی؟
✍محمدتقی فاضل میبدی
@rahenow 🔗👈
آخوندی بالای سر مُرده ای نماز میّت و تشهد میخواند. شخصی از راه رسید و به آخوند گفت این مرد که زنده بود به من یک سیلی زده است، میخواهم طبق دستور اسلام او را قصاص کنم و پیش از دفن شدن یکسیلی به او بزنم. آخوند خنده اش گرفت و گفت مرد، مگر دیوانه شده ای؟ اومُرده است، درد سیلی را که نمیفهمد. مرد پاسخ داد، پس چگونه مردی که مُرده است صدای تشهد شما را میشوند اما درد سیلی مرا نمیفهمد؟!!
@rahenow 🔗👈
@rahenow 🔗👈
روزی در یک کشور دور (خیلی دور، چه میدانم شاید آن سوی اقیانوسها!!) معلمی بعد از دریافت حقوق ماهیانه اش سوار اتوبوس شلوغی شد تا به منزل برود.
در اتوبوس دزدی تمام پول هایش را دزدید.
هنگامیکه راننده پول کرایه اتوبوس را از او خواست، دست به جیب برد و چیزی نیافت پس از خجالت سرخ شد و به لکنت افتاد و بریده بریده گفت ببخشید پول بهمراه ندارم.
راننده با مسخره به او گفت حیا کن، خود را آدم شریف و با شخصیتی میدانی در حالی که از پرداخت کرایه اتوبوس عاجزی!
این صحبت به غیرت دزد برخورد و به راننده گفت: کرایه استاد را من حساب میکنم!
معلم شریف با لبخند و خجالت به دزد گفت: درود بر تو، خداوند امثال شما را در این کشور زیاد کند.
و سپس مسافران شروع به ستایش دزد کرده و برایش دعا نمودند که مردانی مثل او در کشور زیاد شوند....
و دعایشان مستجاب شد!!
از آن تاریخ در آن کشور دزدان بیشتر و بیشتر شدند و حتی به پستهای مدیریتی و حکومتی راه یافتند و سرمایه مردم را به یغما میبردند و سپس مقدار ناچیزی از آن را به خود مردم بازمیگرداندند و مردم همچنان از آنان تشکر میکردند! و آنان را میستودند!!
و هنوز در آن کشور دور، دزدان کماکان جیب مردمان را میزنند و مردم شکرگزار و دعاگوی دزدان هستند!!
@rahenow 🔗👈
در اتوبوس دزدی تمام پول هایش را دزدید.
هنگامیکه راننده پول کرایه اتوبوس را از او خواست، دست به جیب برد و چیزی نیافت پس از خجالت سرخ شد و به لکنت افتاد و بریده بریده گفت ببخشید پول بهمراه ندارم.
راننده با مسخره به او گفت حیا کن، خود را آدم شریف و با شخصیتی میدانی در حالی که از پرداخت کرایه اتوبوس عاجزی!
این صحبت به غیرت دزد برخورد و به راننده گفت: کرایه استاد را من حساب میکنم!
معلم شریف با لبخند و خجالت به دزد گفت: درود بر تو، خداوند امثال شما را در این کشور زیاد کند.
و سپس مسافران شروع به ستایش دزد کرده و برایش دعا نمودند که مردانی مثل او در کشور زیاد شوند....
و دعایشان مستجاب شد!!
از آن تاریخ در آن کشور دزدان بیشتر و بیشتر شدند و حتی به پستهای مدیریتی و حکومتی راه یافتند و سرمایه مردم را به یغما میبردند و سپس مقدار ناچیزی از آن را به خود مردم بازمیگرداندند و مردم همچنان از آنان تشکر میکردند! و آنان را میستودند!!
و هنوز در آن کشور دور، دزدان کماکان جیب مردمان را میزنند و مردم شکرگزار و دعاگوی دزدان هستند!!
@rahenow 🔗👈
4_5767407695682343313.mp4
5.7 MB
سید حسن خمینی:
آخوندی که در خدمت قدرت باشد آخوندنماست/ دینداری که در مقابل ظلم نایستد دیندار نیست
@rahenow 🔗👈
آخوندی که در خدمت قدرت باشد آخوندنماست/ دینداری که در مقابل ظلم نایستد دیندار نیست
@rahenow 🔗👈
وصیت نامه جوان ایرانی
چندوقت پیش جوانی به نام مسعود کرامت اقدام به مهاجرت به استرالیا می کند و دیگر هیچ خبری از او به خانواده و دوستانش نرسید.
پیگیری های خانواده اش به این نتیجه ختم شد که به احتمال زیاد در راه مهاجرت جانش را از دست داده است.
متن زیر بخشی از آخرین نوشته اوست، نامه ای است خطاب به پدرش که دوستش آن را منتشر کرده است:
بابای خوبم،
یادت هست می گفتی دوست داری مرد شدنم را ببینی؟
مرد شدم باباجان،
از مردی عبور کردم
پسرت امسال به سی سالگی رسید.
اینهفته خواهم رفت شاید برای همیشه، می خواهم حاصل سی سال از زندگیت را ببخشی که حرفهایت را زمین گذاشت.
نمی توانستم جواب حرفهایت را بدهم اما حرفهای خودم را برایت می نویسم تا بعد از رفتنم بخوانی.
باباجان تو در سی سالگی چندین سال تجربه داشتی و من در سی سالگی چندین سال امید و آرزو.
تو در سی سالگی خانه ای داشتی و پس اندازی روی خندان و چهره ای جوان و من یک کفش آهنی که با آن بدنبال کار گشتم و موهای تنک شده و تارهای سپیدی مابینش.
تو در سی سالگی یک مرد بودی،
یک پدر بودی،
یک همسر بودی
و در کوچه و خیابان با غرور قدم برمیداشتی و من هر روز ریش و سبیلهایم را میزنم تا کمتر مسخره شوم، در کوچه ها با سرعت حرکت می کنم تا سرزنش ها و حرف مفتها را کمتر بشنوم.
تو در سی سالگی درآغوشت مادرم را داشتی و برادر هشت ساله ام را و من یک دنیا حسرت و بالشت خیس از اشکهای شرم شبانه.
تو در سی سالگی هفت هشت کلاس سواد داشتی و هفت هشت کرور افتخار و من فوق لیسانسی دارم که بخاطرش تحقیر می شوم.
تو در سی سالگی کشوری داشتی که پیشرفتش مثال زدنی بود و من کشوری که سرعت جلو افتادن کشورها از آن مثال زدنیست.
تو در سی سالگی کشوری داشتی صلح طلب با یک جهان دوست و من کشوری دارم سلطه طلب با یک جهان دشمن و تهدید و ارعاب از شش جهت.
تو در سی سالگی نظم و نظام اقتصادی را تجربه می کردی و من اقتصاد مقاومتی را همراه با اختلاس و وابستگی.
تو در سی سالگی حق اعتراض داشتی و من حق بصیرت و صبر.
تو در سی سالگی حاکمی داشتی که ده ها سال بعدت را برنامه ریزی کرده بود و من حاکمی دارم که در مقابل ما فقط به گفتن شرمنده ام اکتفا کرد، وعده ظهور میدهد و نسل نگران و وحشت زده بعد از من را به زاد و ولد تشویق می کند.
تو در سی سالگی داعیه انقلاب داشتی و من دغدغه یک لقمه نان جدا از سفره خجالت بار پدر.
من میروم
نه برای کار،
نه برای موقعیت و رفاه،
میروم تا نگاه های غمگین مادرم، آرزوها و حرفهای فروخورده تو و پرسشهای ابلیس گونه مردم بیش از این زجرم ندهد.
ترجیح میدهم در غربت آواره شوم تا در یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان مثل یک سگ ولگرد زندگی کنم. پایان
▪️▪️▪️
مسؤلین محترم ایران بدانید جنایت فقط شلیک گلوله به سمت انسانها نیست !....
اگه فرصت کردید سرتون رو چند دقیقه از اختلاس و فساد و چپاول سر سفره انقلاب بلند کنید و این نامه رو بخونید تا شاید یک ذره از غم خانواده های ایرانی رو درک کنید...
شاید به این نتیجه برسید که باید حداقل ته مانده های سفره انقلاب رو ، خرج نسل سوخته ایران می کردید روزی بیدار خواهید شد که خیلی دیر است
اگر جوان داری و نگران آینده خود و او هستی اینقدر نشر دهید تاپندی باشدبرای همگان و بلکه وجدانهای بیدار کاری بکنند .
@rahenow 🔗👈
چندوقت پیش جوانی به نام مسعود کرامت اقدام به مهاجرت به استرالیا می کند و دیگر هیچ خبری از او به خانواده و دوستانش نرسید.
پیگیری های خانواده اش به این نتیجه ختم شد که به احتمال زیاد در راه مهاجرت جانش را از دست داده است.
متن زیر بخشی از آخرین نوشته اوست، نامه ای است خطاب به پدرش که دوستش آن را منتشر کرده است:
بابای خوبم،
یادت هست می گفتی دوست داری مرد شدنم را ببینی؟
مرد شدم باباجان،
از مردی عبور کردم
پسرت امسال به سی سالگی رسید.
اینهفته خواهم رفت شاید برای همیشه، می خواهم حاصل سی سال از زندگیت را ببخشی که حرفهایت را زمین گذاشت.
نمی توانستم جواب حرفهایت را بدهم اما حرفهای خودم را برایت می نویسم تا بعد از رفتنم بخوانی.
باباجان تو در سی سالگی چندین سال تجربه داشتی و من در سی سالگی چندین سال امید و آرزو.
تو در سی سالگی خانه ای داشتی و پس اندازی روی خندان و چهره ای جوان و من یک کفش آهنی که با آن بدنبال کار گشتم و موهای تنک شده و تارهای سپیدی مابینش.
تو در سی سالگی یک مرد بودی،
یک پدر بودی،
یک همسر بودی
و در کوچه و خیابان با غرور قدم برمیداشتی و من هر روز ریش و سبیلهایم را میزنم تا کمتر مسخره شوم، در کوچه ها با سرعت حرکت می کنم تا سرزنش ها و حرف مفتها را کمتر بشنوم.
تو در سی سالگی درآغوشت مادرم را داشتی و برادر هشت ساله ام را و من یک دنیا حسرت و بالشت خیس از اشکهای شرم شبانه.
تو در سی سالگی هفت هشت کلاس سواد داشتی و هفت هشت کرور افتخار و من فوق لیسانسی دارم که بخاطرش تحقیر می شوم.
تو در سی سالگی کشوری داشتی که پیشرفتش مثال زدنی بود و من کشوری که سرعت جلو افتادن کشورها از آن مثال زدنیست.
تو در سی سالگی کشوری داشتی صلح طلب با یک جهان دوست و من کشوری دارم سلطه طلب با یک جهان دشمن و تهدید و ارعاب از شش جهت.
تو در سی سالگی نظم و نظام اقتصادی را تجربه می کردی و من اقتصاد مقاومتی را همراه با اختلاس و وابستگی.
تو در سی سالگی حق اعتراض داشتی و من حق بصیرت و صبر.
تو در سی سالگی حاکمی داشتی که ده ها سال بعدت را برنامه ریزی کرده بود و من حاکمی دارم که در مقابل ما فقط به گفتن شرمنده ام اکتفا کرد، وعده ظهور میدهد و نسل نگران و وحشت زده بعد از من را به زاد و ولد تشویق می کند.
تو در سی سالگی داعیه انقلاب داشتی و من دغدغه یک لقمه نان جدا از سفره خجالت بار پدر.
من میروم
نه برای کار،
نه برای موقعیت و رفاه،
میروم تا نگاه های غمگین مادرم، آرزوها و حرفهای فروخورده تو و پرسشهای ابلیس گونه مردم بیش از این زجرم ندهد.
ترجیح میدهم در غربت آواره شوم تا در یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان مثل یک سگ ولگرد زندگی کنم. پایان
▪️▪️▪️
مسؤلین محترم ایران بدانید جنایت فقط شلیک گلوله به سمت انسانها نیست !....
اگه فرصت کردید سرتون رو چند دقیقه از اختلاس و فساد و چپاول سر سفره انقلاب بلند کنید و این نامه رو بخونید تا شاید یک ذره از غم خانواده های ایرانی رو درک کنید...
شاید به این نتیجه برسید که باید حداقل ته مانده های سفره انقلاب رو ، خرج نسل سوخته ایران می کردید روزی بیدار خواهید شد که خیلی دیر است
اگر جوان داری و نگران آینده خود و او هستی اینقدر نشر دهید تاپندی باشدبرای همگان و بلکه وجدانهای بیدار کاری بکنند .
@rahenow 🔗👈