Forwarded from سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران
بیانیه_سازمان_نظام_پزشکی_جمهوری.pdf
139.4 KB
ﺑﯿﺎﻧﯿﻪ ﺳﺎزﻣﺎن ﻧﻈﺎم ﭘﺰﺷﮑﯽ ﺟﻤﻬﻮري اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان درخصوص ﻣﮑﺎﺗﺒﺎت ﺗﻬﺪﯾﺪآﻣﯿﺰ و اﻟﺰاﻣﺎت ﻏﯿﺮ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﻣﻄﺮح ﺷﺪه ﺗﻮﺳﻂ ﺑﻌﻀﯽ از ﻧﻬﺎدﻫﺎي رﺳﻤﯽ و اداری
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روند شیوع کرونا ویروس در کشور
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روند شیوع کرونا ویروس در کشور
#یادداشت
🔹️ حالا ما همان غواصهای دست بستهایم...
هنوز در جنوب، صدای آژیر قرمز آشناترین قطعه موسیقی برای مردم است.
جنگ دوباره خودش را تا خرمشهر کشانده و آبادان را محاصره کرده و توپخانه های دشمن از مرز چزابه تا بلندیهای اندیمشک را میکوبند.
هنوز بچههای غیرتمند اهواز "کم" نیاوردهاند و به خاطر دل کارون روبروی حادثه قد کشیدهاند.
این بار لباس عملیات ما "سبز" و "سفید" است با لکههای قرمزی که پرچم ایران را تداعی میکند. شاید یکی از همین روزها بود که غواصهای ما را دست بسته در هورالعظیم رها کردند. آنها تشنه جنگیدن بودند اما آخر یک غواص چگونه باید با دستهای بسته بجنگد؟
ماسک نیست. دستکش نداریم. یک شیشه الکل هم پیدا نمیشود اما "ویروس کرونا" این حرفها را نمیفهمد. آمده است بجنگد و سرزمینم را از پا دربیاورد.
کرونا خطرناک است اما نه به اندازه "پنهانکاری" و "دروغ" که این روزها بیداد میکند.
"کرونا" زجر است اما نه به وسعت راهکارهای غیرمنطقی بعضیها که میتواند حجم فاجعه را چندچندان کند.
"کرونا" قابل مهار است اگر اسلحههایی را که دزدیدهاند به ما برگردانند و خودشان عقبتر بایستند تا کادر درمان کار خودش را بکند.
نگران باشید. "کرونا" مثل هر اپیدمی دیگری نگرانی دارد. من هم که سه دهه با سخت ترین بیماریها چشم در چشم شدهام نگرانم. نگران دانشجویانم که هنوز برای جنگیدن خیلی جوان و کم تجربهاند اما چه باید کرد وقتی "کرونا" مگسک تفنگ را روی پیشانی مردم سرزمینم تنظیم کرده است؟
هر کار که میکنم حتی برای یک لحظه تصویر غواصهای دست بسته از جلوی چشمانم محو نمیشود. دلم میخواهد بدانم وقتی دست های یک غواص را میبندند و در هور رهایش میکنند به چه چیزی فکر می کنم.
دلم میخواهد حالا به همان چیز فکر کنم.
✍️دکتر فرزاد جاسمی زرگانی
#کرونا_را_شکست_میدهیم
🆔️ @rasht_nezam
🔹️ حالا ما همان غواصهای دست بستهایم...
هنوز در جنوب، صدای آژیر قرمز آشناترین قطعه موسیقی برای مردم است.
جنگ دوباره خودش را تا خرمشهر کشانده و آبادان را محاصره کرده و توپخانه های دشمن از مرز چزابه تا بلندیهای اندیمشک را میکوبند.
هنوز بچههای غیرتمند اهواز "کم" نیاوردهاند و به خاطر دل کارون روبروی حادثه قد کشیدهاند.
این بار لباس عملیات ما "سبز" و "سفید" است با لکههای قرمزی که پرچم ایران را تداعی میکند. شاید یکی از همین روزها بود که غواصهای ما را دست بسته در هورالعظیم رها کردند. آنها تشنه جنگیدن بودند اما آخر یک غواص چگونه باید با دستهای بسته بجنگد؟
ماسک نیست. دستکش نداریم. یک شیشه الکل هم پیدا نمیشود اما "ویروس کرونا" این حرفها را نمیفهمد. آمده است بجنگد و سرزمینم را از پا دربیاورد.
کرونا خطرناک است اما نه به اندازه "پنهانکاری" و "دروغ" که این روزها بیداد میکند.
"کرونا" زجر است اما نه به وسعت راهکارهای غیرمنطقی بعضیها که میتواند حجم فاجعه را چندچندان کند.
"کرونا" قابل مهار است اگر اسلحههایی را که دزدیدهاند به ما برگردانند و خودشان عقبتر بایستند تا کادر درمان کار خودش را بکند.
نگران باشید. "کرونا" مثل هر اپیدمی دیگری نگرانی دارد. من هم که سه دهه با سخت ترین بیماریها چشم در چشم شدهام نگرانم. نگران دانشجویانم که هنوز برای جنگیدن خیلی جوان و کم تجربهاند اما چه باید کرد وقتی "کرونا" مگسک تفنگ را روی پیشانی مردم سرزمینم تنظیم کرده است؟
هر کار که میکنم حتی برای یک لحظه تصویر غواصهای دست بسته از جلوی چشمانم محو نمیشود. دلم میخواهد بدانم وقتی دست های یک غواص را میبندند و در هور رهایش میکنند به چه چیزی فکر می کنم.
دلم میخواهد حالا به همان چیز فکر کنم.
✍️دکتر فرزاد جاسمی زرگانی
#کرونا_را_شکست_میدهیم
🆔️ @rasht_nezam
Forwarded from کانال خبری انجمن پزشکان عمومی گیلان
سلام خدمت همکاران محترم
✅✅همانطور که مستحضرید وضعیت استان کاملا بحرانی است بیمارستانهای ما دچار کمبود تجهیزات و وسایل ایمنی برای پرسنل هستند کادر درمانی با فداکاری و از خود گذشتگی مشغول ارائه خدمات هستند
انجمن پزشکان عمومی رشت مبلغ سی میلیون تومان برای کمک به بیمارستانها و پرسنل درمانی اختصاص داده است که بعد از نیاز سنجی بیمارستانهای استان تجهیزات لازم خریداری و تحویل و گزارش آن خدمت همکاران ارائه خواهد شد
هرکدام از همکاران محترم و خیر که تمایل به همکاری و مشارکت در این برنامه دارند لطفا با اینجانب (دبیر انجمن رشت )هماهنگ بفرمایند تا انشالله بتوانیم به بهترین نحو کمک ها را سازماندهی و ارسال کنیم
شماره کارت
۵۰۲۲۲۹۷۰۰۰۰۴۴۷۳۰
شماره کارت مجازی حساب انجمن پزشکان عمومی به نام آقای دکتر دوگونچی و دکتر اردلان رضایی
https://t.me/rashtgpnews/803
لطفا در صورت تمایل به مشارکت به ایدی تلگرام اینجانب پیام بدید
👇👇👇
@maziarN
✅✅همانطور که مستحضرید وضعیت استان کاملا بحرانی است بیمارستانهای ما دچار کمبود تجهیزات و وسایل ایمنی برای پرسنل هستند کادر درمانی با فداکاری و از خود گذشتگی مشغول ارائه خدمات هستند
انجمن پزشکان عمومی رشت مبلغ سی میلیون تومان برای کمک به بیمارستانها و پرسنل درمانی اختصاص داده است که بعد از نیاز سنجی بیمارستانهای استان تجهیزات لازم خریداری و تحویل و گزارش آن خدمت همکاران ارائه خواهد شد
هرکدام از همکاران محترم و خیر که تمایل به همکاری و مشارکت در این برنامه دارند لطفا با اینجانب (دبیر انجمن رشت )هماهنگ بفرمایند تا انشالله بتوانیم به بهترین نحو کمک ها را سازماندهی و ارسال کنیم
شماره کارت
۵۰۲۲۲۹۷۰۰۰۰۴۴۷۳۰
شماره کارت مجازی حساب انجمن پزشکان عمومی به نام آقای دکتر دوگونچی و دکتر اردلان رضایی
https://t.me/rashtgpnews/803
لطفا در صورت تمایل به مشارکت به ایدی تلگرام اینجانب پیام بدید
👇👇👇
@maziarN
Telegram
کانال خبری انجمن پزشکان عمومی رشت
Forwarded from Shiva Kasebi
همکاران عزیز انجمن های علمی گیلان
با سلام و احترام. همانطورکه مستحضر هستید بیماری کرونا گوشه گوشه وطنمان را در نور دیده است و در این میان گیلان ما ،زخمی عمیق تر بر تن دارد و شاید این پیامی باشد بر کسانی که با نشستن بر برج عاج ، همیشه گیلان را استانی برخوردار و ثروتمند و بی نیاز خوانده اند .
دوستان عزیز !مسلما بی تدبیری ها،ناتوانی ها،سو ئ مدیریت ها و.....نقش بسزایی در شیوع، گسترش و مرگ و میر هم وطنان مان در پهندشت ایران و گیلان دارد.روزهاست که بسیاری از همکاران پزشک،پرستار ،کارکنان خصوصا پرسنل خدمات زحمتکش در خط مقدم جبهه برای نجات جان بیماران با وجود همه کمبودها ایثارگرانه مبارزه می کنند و تاکنون بسیاری از این دوستان دارفانی را وداع گفته یا در بستر بیماری هستند . ما در بیمارستان رازی و سایر بیمارستان ها شاهد زنده این واقعیات تلخ هستیم .
دوستان و سروران گرامی ! کرونا فقط جان مردم کشور و استان مان را نشانه نگرفته است بلکه تمامی ارکان وجودی ازجمله اقتصاد،فرهنگ،خانواده،ارکان روان شناختی و جامعه شناختی ما را مورد هجوم قرار داده است. در این کارزار بیرحمانه انجمن های علمی با تخصص های مختلف میتوانند همراه و همگام با ایثارگران خط مقدم جبهه ، نقش بسزایی داشته باشند.
دوستان شما در انجمن متخصصین پوست گیلان با برقراری ارتباط با همکاران خود در سراسر کشور توانسته اند با جمع آوری کمکهای مالی و تجهیزات بعضی از نیازهای بیمارستان رازی را پاسخگو باشند که این حرکت ما کماکان ادامه دارد.
دوستان بزرگوار! در این جنگ ناخواسته انجمن های علمی ما جایگاهی ویژه دارند، درحال حاضر نجات هر نفس از هموطنانمون اولویت ماست .بیایید دست به دست هم دهیم به مهر و برای این بلای خانمان سوز به کمک هم چاره ای بیندیشیم .
ارادتمند:دکتر عباس درجانی-رئیس انجمن متخصصین پوست گیلان
با سلام و احترام. همانطورکه مستحضر هستید بیماری کرونا گوشه گوشه وطنمان را در نور دیده است و در این میان گیلان ما ،زخمی عمیق تر بر تن دارد و شاید این پیامی باشد بر کسانی که با نشستن بر برج عاج ، همیشه گیلان را استانی برخوردار و ثروتمند و بی نیاز خوانده اند .
دوستان عزیز !مسلما بی تدبیری ها،ناتوانی ها،سو ئ مدیریت ها و.....نقش بسزایی در شیوع، گسترش و مرگ و میر هم وطنان مان در پهندشت ایران و گیلان دارد.روزهاست که بسیاری از همکاران پزشک،پرستار ،کارکنان خصوصا پرسنل خدمات زحمتکش در خط مقدم جبهه برای نجات جان بیماران با وجود همه کمبودها ایثارگرانه مبارزه می کنند و تاکنون بسیاری از این دوستان دارفانی را وداع گفته یا در بستر بیماری هستند . ما در بیمارستان رازی و سایر بیمارستان ها شاهد زنده این واقعیات تلخ هستیم .
دوستان و سروران گرامی ! کرونا فقط جان مردم کشور و استان مان را نشانه نگرفته است بلکه تمامی ارکان وجودی ازجمله اقتصاد،فرهنگ،خانواده،ارکان روان شناختی و جامعه شناختی ما را مورد هجوم قرار داده است. در این کارزار بیرحمانه انجمن های علمی با تخصص های مختلف میتوانند همراه و همگام با ایثارگران خط مقدم جبهه ، نقش بسزایی داشته باشند.
دوستان شما در انجمن متخصصین پوست گیلان با برقراری ارتباط با همکاران خود در سراسر کشور توانسته اند با جمع آوری کمکهای مالی و تجهیزات بعضی از نیازهای بیمارستان رازی را پاسخگو باشند که این حرکت ما کماکان ادامه دارد.
دوستان بزرگوار! در این جنگ ناخواسته انجمن های علمی ما جایگاهی ویژه دارند، درحال حاضر نجات هر نفس از هموطنانمون اولویت ماست .بیایید دست به دست هم دهیم به مهر و برای این بلای خانمان سوز به کمک هم چاره ای بیندیشیم .
ارادتمند:دکتر عباس درجانی-رئیس انجمن متخصصین پوست گیلان
با حکم وزیر بهداشت، دکتر محمد حسین قربانی به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت جهت مدیریت بیماری کرونا در گیلان منصوب شد.
@irmed
@irmed
#اطلاعیه
🔴 سمینار آنلاین درخصوص سوالات و چالش های مرتبط با کروناویروس با حضور پروفسور Zhong Nanshan
مشاور ارشد تيم كنترل كننده COVID-19 از کشور چين
☑ تاریخ و زمان برگزاری : شنبه ١٧ اسفند ١٣٩٨ از ساعت ١٣:٣٠-١٠:٣٠ صبح
☑ با توجه به گسترش سريع ويروس كرونا جديد (COVID-19) در ايران و در راستاي افزايش دانش و آگاهي همكاران محترم در مراكز مختلف در صورت مواجهـه با موارد اين بيماري، شركت دارويي آسترازنكا با هماهنگي انجام شده با انجمن علمی طب اورژانس در نظر دارد يك سمینار آنلاين مورخ شنبه ١٧ اسفند ١٣٩٨ از ساعت ١٣:٣٠-١٠:٣٠ برگزار نمايد.
☑ در اين كارگاه پروفسور Zhong Nanshan
ازكشور چين كه براي اولين بار در سال ٢٠٠٣ SARS-CoV را تشخيص داده و تيم درماني را رهبري كردند و در حال حاضر مشاور ارشد تيم كنترل كننده COVID-19 در چين مي باشند، در ارتباط با چالش ها وسوالاتي كه در حال حاضر در كشورهاي با درگيري بالاتر چون ايران،ژاپن،ايتاليا و كره¬جنوبي مطرح است، اطلاعاتي را ارائه خواهند كرد.
☑ لذا از همکاران علاقه مند دعوت مي شود تا از طريق لينكی که در پایین خدمتتان فرستاده شده و همچنين دعوت از ساير همكاران در گروه هاي ديگر، در تاریخ و ساعت فوق¬الذکر در اين برنامه علمي شركت نموده و همگي در كنترل سريع تر اين اپيدمي سهيم باشيم.
☑ بدینوسیله از کلیه متخصصین طب اورژانس و سایر پزشکان و کادر درمانی علاقه مند درسطح کشور دعوت می شود سوالات خودرا درزمینه بیماری COVID-19 به زبان انگلیسی حداکثر تا ساعت ۱۷ روز جمعه مورخ ۱۶اسفند به پست الکترونیکی به آدرس info@isem.ir
ارسال فرمایید.
☑ لینک اتصال به سمینار آنلاین :
https://2019ncov.medicross.com.cn/live/419cbcf7-524a-4657-a339-7f85d6aa43a9?s=02
نکته: لطفاً برای اتصال، از مرورگر Internet Explorer استفاده نمایید.
(انجمن علمی طب اورژانس ایران)
🔴 سمینار آنلاین درخصوص سوالات و چالش های مرتبط با کروناویروس با حضور پروفسور Zhong Nanshan
مشاور ارشد تيم كنترل كننده COVID-19 از کشور چين
☑ تاریخ و زمان برگزاری : شنبه ١٧ اسفند ١٣٩٨ از ساعت ١٣:٣٠-١٠:٣٠ صبح
☑ با توجه به گسترش سريع ويروس كرونا جديد (COVID-19) در ايران و در راستاي افزايش دانش و آگاهي همكاران محترم در مراكز مختلف در صورت مواجهـه با موارد اين بيماري، شركت دارويي آسترازنكا با هماهنگي انجام شده با انجمن علمی طب اورژانس در نظر دارد يك سمینار آنلاين مورخ شنبه ١٧ اسفند ١٣٩٨ از ساعت ١٣:٣٠-١٠:٣٠ برگزار نمايد.
☑ در اين كارگاه پروفسور Zhong Nanshan
ازكشور چين كه براي اولين بار در سال ٢٠٠٣ SARS-CoV را تشخيص داده و تيم درماني را رهبري كردند و در حال حاضر مشاور ارشد تيم كنترل كننده COVID-19 در چين مي باشند، در ارتباط با چالش ها وسوالاتي كه در حال حاضر در كشورهاي با درگيري بالاتر چون ايران،ژاپن،ايتاليا و كره¬جنوبي مطرح است، اطلاعاتي را ارائه خواهند كرد.
☑ لذا از همکاران علاقه مند دعوت مي شود تا از طريق لينكی که در پایین خدمتتان فرستاده شده و همچنين دعوت از ساير همكاران در گروه هاي ديگر، در تاریخ و ساعت فوق¬الذکر در اين برنامه علمي شركت نموده و همگي در كنترل سريع تر اين اپيدمي سهيم باشيم.
☑ بدینوسیله از کلیه متخصصین طب اورژانس و سایر پزشکان و کادر درمانی علاقه مند درسطح کشور دعوت می شود سوالات خودرا درزمینه بیماری COVID-19 به زبان انگلیسی حداکثر تا ساعت ۱۷ روز جمعه مورخ ۱۶اسفند به پست الکترونیکی به آدرس info@isem.ir
ارسال فرمایید.
☑ لینک اتصال به سمینار آنلاین :
https://2019ncov.medicross.com.cn/live/419cbcf7-524a-4657-a339-7f85d6aa43a9?s=02
نکته: لطفاً برای اتصال، از مرورگر Internet Explorer استفاده نمایید.
(انجمن علمی طب اورژانس ایران)
⚫⚫⚫
⚫⚫
⚫
#تسلیت
بازگشت همه به سوي اوست
همکاران ارجمند
جناب آقاي دكتر محمد علی خصوصی
و جناب آقای دکتر علی رضا خصوصی
با نهايت تاسف و تالم، درگذشت پدر گراميتان را خدمت شما و خانواده محترمتان تسليت عرض نموده و از پيشگاه ايزد متعال آمرزش الهي برای آن مرحوم و براي خانواده و بازماندگان صبر و تحمل آرزومنديم.
هیات مدیره سازمان نظام پزشکی شهرستان رشت
⚫
⚫⚫
⚫⚫⚫
https://t.me/rashtmc_arch/385
کانال رسمی سازمان نظام پزشکی رشت
@rasht_nezam
🍀☘️☘️☘️☘️
ارتباط با ادمین:
@rashtmc
🍀☘️☘️☘️☘️
سایت سازمان نظام پزشکی رشت
www.rashtmc.ir
⚫⚫
⚫
#تسلیت
بازگشت همه به سوي اوست
همکاران ارجمند
جناب آقاي دكتر محمد علی خصوصی
و جناب آقای دکتر علی رضا خصوصی
با نهايت تاسف و تالم، درگذشت پدر گراميتان را خدمت شما و خانواده محترمتان تسليت عرض نموده و از پيشگاه ايزد متعال آمرزش الهي برای آن مرحوم و براي خانواده و بازماندگان صبر و تحمل آرزومنديم.
هیات مدیره سازمان نظام پزشکی شهرستان رشت
⚫
⚫⚫
⚫⚫⚫
https://t.me/rashtmc_arch/385
کانال رسمی سازمان نظام پزشکی رشت
@rasht_nezam
🍀☘️☘️☘️☘️
ارتباط با ادمین:
@rashtmc
🍀☘️☘️☘️☘️
سایت سازمان نظام پزشکی رشت
www.rashtmc.ir
Telegram
Rashtmc_arch
Forwarded from کانال خبری انجمن پزشکان عمومی گیلان
سلام خدمت همکاران محترم
✅✅همانطور که مستحضرید وضعیت استان کاملا بحرانی است بیمارستانهای ما دچار کمبود تجهیزات و وسایل ایمنی برای پرسنل هستند کادر درمانی با فداکاری و از خود گذشتگی مشغول ارائه خدمات هستند
✅ انجمن پزشکان عمومی رشت مبلغ سی میلیون تومان برای کمک به بیمارستانها و پرسنل درمانی اختصاص داده است که بعد از نیاز سنجی بیمارستانهای استان تجهیزات لازم خریداری و تحویل و گزارش آن خدمت همکاران ارائه خواهد شد
✅ جامعه علمی دندانپزشکان ایران شعبه گیلان در کنار انجمن پزشکان عمومی رشت مشغول جمع آوری کمک های همکاران برای تهیه ملزومات کادر درمان بیمارستانهای استان هستند ،
✅ضمنا صنف درمانگران اعتیاد استان گیلان نیز مبلغ ۱۵میلیون تومان برای حمایت از کادر درمان و تهیه ملزومات بیمارستانی اختصاص دادند از همراهی همه عزیزان سپاسگزاریم
هرکدام از همکاران محترم و خیر که تمایل به همکاری و مشارکت در این برنامه دارند لطفا با اینجانب (دبیر انجمن رشت )هماهنگ بفرمایند تا انشالله بتوانیم به بهترین نحو کمک ها را سازماندهی و ارسال کنیم
شماره کارت
۵۰۲۲۲۹۷۰۰۰۰۴۴۷۳۰
شماره کارت مجازی حساب انجمن پزشکان عمومی به نام آقای دکتر دوگونچی و دکتر اردلان رضایی
https://t.me/rashtgpnews/803
لطفا در صورت تمایل به مشارکت به ایدی تلگرام اینجانب پیام بدید
👇👇👇
@maziarN
✅✅همانطور که مستحضرید وضعیت استان کاملا بحرانی است بیمارستانهای ما دچار کمبود تجهیزات و وسایل ایمنی برای پرسنل هستند کادر درمانی با فداکاری و از خود گذشتگی مشغول ارائه خدمات هستند
✅ انجمن پزشکان عمومی رشت مبلغ سی میلیون تومان برای کمک به بیمارستانها و پرسنل درمانی اختصاص داده است که بعد از نیاز سنجی بیمارستانهای استان تجهیزات لازم خریداری و تحویل و گزارش آن خدمت همکاران ارائه خواهد شد
✅ جامعه علمی دندانپزشکان ایران شعبه گیلان در کنار انجمن پزشکان عمومی رشت مشغول جمع آوری کمک های همکاران برای تهیه ملزومات کادر درمان بیمارستانهای استان هستند ،
✅ضمنا صنف درمانگران اعتیاد استان گیلان نیز مبلغ ۱۵میلیون تومان برای حمایت از کادر درمان و تهیه ملزومات بیمارستانی اختصاص دادند از همراهی همه عزیزان سپاسگزاریم
هرکدام از همکاران محترم و خیر که تمایل به همکاری و مشارکت در این برنامه دارند لطفا با اینجانب (دبیر انجمن رشت )هماهنگ بفرمایند تا انشالله بتوانیم به بهترین نحو کمک ها را سازماندهی و ارسال کنیم
شماره کارت
۵۰۲۲۲۹۷۰۰۰۰۴۴۷۳۰
شماره کارت مجازی حساب انجمن پزشکان عمومی به نام آقای دکتر دوگونچی و دکتر اردلان رضایی
https://t.me/rashtgpnews/803
لطفا در صورت تمایل به مشارکت به ایدی تلگرام اینجانب پیام بدید
👇👇👇
@maziarN
Telegram
کانال خبری انجمن پزشکان عمومی رشت
همکاران عزیز انجمن های علمی گیلان
با سلام و احترام. همانطورکه مستحضر هستید بیماری کرونا گوشه گوشه وطنمان را در نور دیده است و در این میان گیلان ما ،زخمی عمیق تر بر تن دارد و شاید این پیامی باشد بر کسانی که با نشستن بر برج عاج ، همیشه گیلان را استانی برخوردار و ثروتمند و بی نیاز خوانده اند .
دوستان عزیز !مسلما بی تدبیری ها،ناتوانی ها،سو ئ مدیریت ها و.....نقش بسزایی در شیوع، گسترش و مرگ و میر هم وطنان مان در پهندشت ایران و گیلان دارد.روزهاست که بسیاری از همکاران پزشک،پرستار ،کارکنان خصوصا پرسنل خدمات زحمتکش در خط مقدم جبهه برای نجات جان بیماران با وجود همه کمبودها ایثارگرانه مبارزه می کنند و تاکنون بسیاری از این دوستان دارفانی را وداع گفته یا در بستر بیماری هستند . ما در بیمارستان رازی و سایر بیمارستان ها شاهد زنده این واقعیات تلخ هستیم .
دوستان و سروران گرامی ! کرونا فقط جان مردم کشور و استان مان را نشانه نگرفته است بلکه تمامی ارکان وجودی ازجمله اقتصاد،فرهنگ،خانواده،ارکان روان شناختی و جامعه شناختی ما را مورد هجوم قرار داده است. در این کارزار بیرحمانه انجمن های علمی با تخصص های مختلف میتوانند همراه و همگام با ایثارگران خط مقدم جبهه ، نقش بسزایی داشته باشند.
دوستان شما در انجمن متخصصین پوست گیلان با برقراری ارتباط با همکاران خود در سراسر کشور توانسته اند با جمع آوری کمکهای مالی و تجهیزات بعضی از نیازهای بیمارستان رازی را پاسخگو باشند که این حرکت ما کماکان ادامه دارد.
دوستان بزرگوار! در این جنگ ناخواسته انجمن های علمی ما جایگاهی ویژه دارند، درحال حاضر نجات هر نفس از هموطنانمون اولویت ماست .بیایید دست به دست هم دهیم به مهر و برای این بلای خانمان سوز به کمک هم چاره ای بیندیشیم .
ارادتمند:دکتر عباس درجانی-رئیس انجمن متخصصین پوست گیلان
با سلام و احترام. همانطورکه مستحضر هستید بیماری کرونا گوشه گوشه وطنمان را در نور دیده است و در این میان گیلان ما ،زخمی عمیق تر بر تن دارد و شاید این پیامی باشد بر کسانی که با نشستن بر برج عاج ، همیشه گیلان را استانی برخوردار و ثروتمند و بی نیاز خوانده اند .
دوستان عزیز !مسلما بی تدبیری ها،ناتوانی ها،سو ئ مدیریت ها و.....نقش بسزایی در شیوع، گسترش و مرگ و میر هم وطنان مان در پهندشت ایران و گیلان دارد.روزهاست که بسیاری از همکاران پزشک،پرستار ،کارکنان خصوصا پرسنل خدمات زحمتکش در خط مقدم جبهه برای نجات جان بیماران با وجود همه کمبودها ایثارگرانه مبارزه می کنند و تاکنون بسیاری از این دوستان دارفانی را وداع گفته یا در بستر بیماری هستند . ما در بیمارستان رازی و سایر بیمارستان ها شاهد زنده این واقعیات تلخ هستیم .
دوستان و سروران گرامی ! کرونا فقط جان مردم کشور و استان مان را نشانه نگرفته است بلکه تمامی ارکان وجودی ازجمله اقتصاد،فرهنگ،خانواده،ارکان روان شناختی و جامعه شناختی ما را مورد هجوم قرار داده است. در این کارزار بیرحمانه انجمن های علمی با تخصص های مختلف میتوانند همراه و همگام با ایثارگران خط مقدم جبهه ، نقش بسزایی داشته باشند.
دوستان شما در انجمن متخصصین پوست گیلان با برقراری ارتباط با همکاران خود در سراسر کشور توانسته اند با جمع آوری کمکهای مالی و تجهیزات بعضی از نیازهای بیمارستان رازی را پاسخگو باشند که این حرکت ما کماکان ادامه دارد.
دوستان بزرگوار! در این جنگ ناخواسته انجمن های علمی ما جایگاهی ویژه دارند، درحال حاضر نجات هر نفس از هموطنانمون اولویت ماست .بیایید دست به دست هم دهیم به مهر و برای این بلای خانمان سوز به کمک هم چاره ای بیندیشیم .
ارادتمند:دکتر عباس درجانی-رئیس انجمن متخصصین پوست گیلان
امروز که چشمهای جامعه به مشکلات پزشکان جوان و رابطه اربابمنشانه وزارتبهداشت با ایشان بینا شده، وقتش است که تغییر قوانینخودنوشته وزارت بهداشت علیه پزشکان تبدیل به مطالبه عمومی شود
این قوانین یکطرفه در طول سالها موجب نا امیدی، خروج از دایره طبابت و مهاجرت خیلعظیمی از پزشکان جوان شده است.
دکتر امید رضائی
متخصص بیماریهای داخلی
فوق تخصص خون و انکولوژی
#کرونا_را_شکست_میدهیم
🆔️ @rasht_nezam
این قوانین یکطرفه در طول سالها موجب نا امیدی، خروج از دایره طبابت و مهاجرت خیلعظیمی از پزشکان جوان شده است.
دکتر امید رضائی
متخصص بیماریهای داخلی
فوق تخصص خون و انکولوژی
#کرونا_را_شکست_میدهیم
🆔️ @rasht_nezam
#تسلیت
◼ دکتر محمد محمدی پزشک متعهد و مهربان شهر رشت در راه خدمت به مردم و بر اثر ابتلا به کرونا در ۷ اسفند ۹۸ جاودانه شد. روحش شاد 🖤
◼ دکتر محمد محمدی پزشک متعهد و مهربان شهر رشت در راه خدمت به مردم و بر اثر ابتلا به کرونا در ۷ اسفند ۹۸ جاودانه شد. روحش شاد 🖤
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🌹به بهانه روز پدر و روز مرد:
تبریک روز پدر ، این روزا خیلی سخت شده...
خیلی از مشاغل تعطیل شده اند
خیلی از سفره ها خالی شده...
خیلی از پدرها بیکار شده اند.....
ولی تبریک روز مرد و مردانگی میتونه آسون باشه...
وقتی هرکدوم ما دست یک پدر دیگر را بگیریم که شرمنده خانواده اش نباشه.....
این روزا ، روزهای همدلی است....
این روزها کادر پزشکی ما اعم از زن و مرد ، نه تنها تعریف جدیدی از مردانگی ارائه دادند ، بلکه ثابت کردند که مردانگی ربطی به نرینگی نداره...
امسال تقارن معناداری در همزمانی روز مرد و روز جهانی زن (۸ مارس) نهفته است..
امروز یک فرصت است برای هرکدام از ما که مرد بودن را بازتعریف کنیم......
امروز ، روز مردانگی است.....
"ده روز دورِ گردون افسانه است و افسون
نیکی به جایِ یاران فرصت شمار یارا"
"ای صاحب کرامت شکرانه سلامت
روزی تفقدی کن درویش بینوا را"
😷رشت.دکتر حمید اخوین ۹۸/۱۲/۱۸.ایامکرونایی😷
@HypnoseChannel
تبریک روز پدر ، این روزا خیلی سخت شده...
خیلی از مشاغل تعطیل شده اند
خیلی از سفره ها خالی شده...
خیلی از پدرها بیکار شده اند.....
ولی تبریک روز مرد و مردانگی میتونه آسون باشه...
وقتی هرکدوم ما دست یک پدر دیگر را بگیریم که شرمنده خانواده اش نباشه.....
این روزا ، روزهای همدلی است....
این روزها کادر پزشکی ما اعم از زن و مرد ، نه تنها تعریف جدیدی از مردانگی ارائه دادند ، بلکه ثابت کردند که مردانگی ربطی به نرینگی نداره...
امسال تقارن معناداری در همزمانی روز مرد و روز جهانی زن (۸ مارس) نهفته است..
امروز یک فرصت است برای هرکدام از ما که مرد بودن را بازتعریف کنیم......
امروز ، روز مردانگی است.....
"ده روز دورِ گردون افسانه است و افسون
نیکی به جایِ یاران فرصت شمار یارا"
"ای صاحب کرامت شکرانه سلامت
روزی تفقدی کن درویش بینوا را"
😷رشت.دکتر حمید اخوین ۹۸/۱۲/۱۸.ایامکرونایی😷
@HypnoseChannel
🔸️ دکتر انوش برزیگر مسئول ستاد کنترل و مقابله با بیماری کووید ۱۹ نظام پزشکی های استان گیلان خواستار توزیع مناسب امکانات بهداشتی و پیشگیری به بخش خصوصی درمان جهت ادامه فعالیت شدند
حضور استاندار محترم استان گیلان
جناب آقای دکتر زارع
با سلام
احتراما پیرو تماس تلفنی جنابعالی جهت تشکر و قدردانی از جامعه پزشکی و پرستاری و با توجه به خواست حضرتعالی در مورد این که بخش خصوصی همکاری بیشتری با بخش دولتی داشته باشند و فعالیت درمانی خود را در این بحران ادامه دهند، در همین راستا اینجانب در درجه اول خواستار این شدم که امکانات بهداشتی و پیشگیری کننده جلوگیری از کرونا که از مرکز توزیع می گردد به طور مناسب بین بخش خصوصی و دولتی توزیع گردد تا همکاران محترم بتوانند با انگیزه بیشتر و احتمال خطر کمتر، کماکان به فعالیت درمانی خود ادامه دهند، لذا ضمن تشکر از جنابعالی در خصوص دستور مسدود نمودن راه های ارتباطی و مواصلاتی به استان که خواست اینجانب نیز بوده است، مجددا تقاضا دارم که پیرو درخواست های قبلی و حال، دستور فرمایید در اسرع وقت امکانات حفاظتی و پیشگیری کننده از جمله ماسک، گان، مواد ضدعفونی کننده و غیره در اختیار سازمان نظام پزشکی استان قرار گیرد تا از این طریق در اختیار بخش خصوصی درگیر در بحران جاری، قرار داده شود که بیش از این شاهد آسیب بیشتر به همکاران محترم کادر درمان نباشیم.
با تشکر فراوان
دكتر انوش برزیگر
مسئول ستاد کنترل و مقابله با بیماری کووید۱۹ نظام پزشکی های استان گیلان
رییس شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان گیلان
#کرونا_را_شکست_میدهیم
http://rashtmc.ir/?p=1287
کانال رسمی سازمان نظام پزشکی رشت
🆔️ @rasht_nezam
🍀☘️☘️☘️☘️
ارتباط با ادمین:
Ⓜ️ @rashtmc
🍀☘️☘️☘️☘️
سایت سازمان نظام پزشکی رشت
ℹ www.rashtmc.ir
حضور استاندار محترم استان گیلان
جناب آقای دکتر زارع
با سلام
احتراما پیرو تماس تلفنی جنابعالی جهت تشکر و قدردانی از جامعه پزشکی و پرستاری و با توجه به خواست حضرتعالی در مورد این که بخش خصوصی همکاری بیشتری با بخش دولتی داشته باشند و فعالیت درمانی خود را در این بحران ادامه دهند، در همین راستا اینجانب در درجه اول خواستار این شدم که امکانات بهداشتی و پیشگیری کننده جلوگیری از کرونا که از مرکز توزیع می گردد به طور مناسب بین بخش خصوصی و دولتی توزیع گردد تا همکاران محترم بتوانند با انگیزه بیشتر و احتمال خطر کمتر، کماکان به فعالیت درمانی خود ادامه دهند، لذا ضمن تشکر از جنابعالی در خصوص دستور مسدود نمودن راه های ارتباطی و مواصلاتی به استان که خواست اینجانب نیز بوده است، مجددا تقاضا دارم که پیرو درخواست های قبلی و حال، دستور فرمایید در اسرع وقت امکانات حفاظتی و پیشگیری کننده از جمله ماسک، گان، مواد ضدعفونی کننده و غیره در اختیار سازمان نظام پزشکی استان قرار گیرد تا از این طریق در اختیار بخش خصوصی درگیر در بحران جاری، قرار داده شود که بیش از این شاهد آسیب بیشتر به همکاران محترم کادر درمان نباشیم.
با تشکر فراوان
دكتر انوش برزیگر
مسئول ستاد کنترل و مقابله با بیماری کووید۱۹ نظام پزشکی های استان گیلان
رییس شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان گیلان
#کرونا_را_شکست_میدهیم
http://rashtmc.ir/?p=1287
کانال رسمی سازمان نظام پزشکی رشت
🆔️ @rasht_nezam
🍀☘️☘️☘️☘️
ارتباط با ادمین:
Ⓜ️ @rashtmc
🍀☘️☘️☘️☘️
سایت سازمان نظام پزشکی رشت
ℹ www.rashtmc.ir
سازمان نظام پزشکی کلانشهر رشت
نامه مسوول ستاد کنترل و مقابله با بیماری کووید ۱۹ نظام پزشکی های استان گیلان به استاندار محترم استان گیلان - سازمان نظام پزشکی…
حضور استاندار محترم استان گیلان جناب آقای دکتر زارع با سلام احتراما پیرو تماس تلفنی جنابعالی جهت تشکر و قدردانی از جامعه پزشکی و پرستاری و با توجه به خواست حضرتعالی در مورد این که بخش خصوصی همکاری بیشتری با بخش دولتی داشته باشند و فعالیت درمانی خود را در…
🔸️ دکتر انوش برزیگر مسئول ستاد کنترل و مقابله با بیماری کووید ۱۹ نظام پزشکی های استان گیلان خواستار توزیع مناسب امکانات بهداشتی و پیشگیری به بخش خصوصی درمان جهت ادامه فعالیت شدند
#کرونا_را_شکست_میدهیم
🆔️ @rasht_nezam
#کرونا_را_شکست_میدهیم
🆔️ @rasht_nezam