کتابخوانی📚
6.15K subscribers
6.05K photos
390 videos
12.1K files
990 links
https://www.instagram.com/azadshafi7


👻مخاطب نوشته هام یه موجود خیالیه :)


Admin:
@ShafiAzad7
Download Telegram
Forwarded from Deleted Account
┄┉┉┄┉┉❈»̶̥📒»̶̥❈┉┉┄┉┉┄
📚کتاب ناگفته های ابراهیم یزدی از جنگ ایران و عراق
📖 تعداد صفحات : 62

#خلاصه و #توضیحات :
ابراهیم یزدی هنوز معاون نخست وزیر در امور انقلاب بود که برآوردهای اطلاعاتی ، احتمال حمله نظامی عراق به ایران را تقویت کرد و نتیجه اش آن شد که وقتی به وزارت امور خارجه رفت ، دیپلماسی پیشگیرانه برای مقابله با تهاجم نظامی عراق را دستور کار قرار داد . یزدی جنگ عراق با ایران را قابل پیش بینی و پیشگیری می داند ولی معتقد است دولت بازرگان تنها کنشگر این روابط نبود . آنچه در کتاب ناگفته های ابراهیم یزدی از جنگ ایران و عراق می خوانید بخش نخست گفت و گوی تفصیلی با یزدی است که به منابع دولت بازرگان برای کسب اطلاع از اهداف و اقدامات دولت صدام حسین برای حمله به ایران ،....
▪️فلسفه علم
👤🎙دکتر مهدی نسرین
1

@ShafiAzad
مهدی نسرین - فلسفه ی علم 2.mp3
39.2 MB
▪️فلسفه علم
👤🎙دکتر مهدی نسرین
2

@ShafiAzad
مهدی نسرین - فلسفه ی علم 3.mp3
41.7 MB
▪️فلسفه علم
👤🎙دکتر مهدی نسرین
3

@ShafiAzad
مهدی نسرین - فلسفه ی علم 4.mp3
30 MB
▪️فلسفه علم
👤🎙دکتر مهدی نسرین
4

@ShafiAzad
مهدی نسرین - فلسفه ی علم 5.mp3
33.9 MB
▪️فلسفه علم
👤🎙دکتر مهدی نسرین
5

@ShafiAzad
مهدی نسرین - فلسفه ی علم 6.mp3
37.5 MB
▪️فلسفه علم
👤🎙دکتر مهدی نسرین
6

@ShafiAzad
مهدی نسرین - فلسفه ی علم 7.mp3
24.2 MB
▪️فلسفه علم
👤🎙دکتر مهدی نسرین
7

@ShafiAzad
مهدی نسرین - فلسفه ی علم 8.mp3
33 MB
▪️فلسفه علم
👤🎙دکتر مهدی نسرین
8

@ShafiAzad
مهدی نسرین - فلسفه ی علم 10.mp3
12.3 MB
▪️فلسفه علم
👤🎙دکتر مهدی نسرین
10

@ShafiAzad
Tolerating the loneliness is easier than begging for love.

تحمل تنهایی از گدایی دوست داشتن آسان تر است.

@ShafiAzad
Nothing breaks like a heart.

هیچی مثل یه قلب نمیشکنه.

@ShafiAzad
you can close your eyes to reality, but not to memories..

ميتونى چشماتو رو حقايق ببندى،
ولى رو خاطرات نه..

@ShafiAzad
𝔰𝔬𝔪𝔢𝔱𝔦𝔪𝔢𝔰 𝔢𝔳𝔢𝔫 𝔠𝔯𝔶𝔦𝔫𝔤 𝔴𝔬𝔫𝔱 𝔥𝔢𝔩𝔭
𝔶𝔬𝔲 𝔧𝔲𝔰𝔱 𝔫𝔢𝔢𝔡 𝔱𝔬 𝔎𝔦𝔩𝔩 𝔶𝔬𝔲𝔯𝔰𝔢𝔩𝔣 𝔦𝔫 𝔱𝔥𝔢 𝔰𝔦𝔩𝔢𝔫𝔠𝔢 .


بعضی اوقات حتی گریه کردنم ارومت نمیکنه،
‌فقط نیاز داری تو سکوت خودتو بکشی


@ShafiAzad
Forwarded from Public Exit
اینکه من با اعتماد به نفس می‌دانم دین دیگران حماقت است به من می‌آموزد که همین گمان را به دین خود ببرم!
@PublicExit
Hug me ..
My heart want another spirit..

بغلم‌ کن‌ ..
که‌ دلم‌ جان‌ دگر می‌خواهد..

@ShafiAzad
𝑵𝒐 𝒐𝒏𝒆 𝒄𝒂𝒓𝒆𝒔, 𝒖𝒏𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒚𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒑𝒓𝒆𝒕𝒕𝒚 𝒐𝒓 𝒅𝒚𝒊𝒏𝒈...

هیچکس اهمیت نمیده، مگر اینکه خوشگل باشی یا در حال مردن...

@ShafiAzad
مگه ما چقدر زنده‌ایم که بخوایم همه‌ی آدمارو تا دقیقه نود تو زندگیمون نگه داریم؟ مگه چقدر زنده‌ایم که بخوایم به کسی بارها فرصت اشتباه کردن بدیم؟ مگه چقدر هستیم که بخوایم دورمونو با آدمایی پر کنیم که به جز حال بد هیچی دیگه برامون نمیارن؟
مهم ترین مسئولیت ما در مقابل خودمونه. ما مسئول تک تک لحظه‌ها ‌و ثانیه‌های خودمونیم. مسئول تک تک روزایی که داره از عمرمون میگذره. مسئول تک تک آسیبایی که به خودمون میزنیم. مسئول تک تک آسیبایی که اجازه میدیم بقیه بهمون بزنن.
ما مهم ترین مسئولیتمون در قبال خودمون و زندگی خودمونه. اونقدرام وقت نداریم که به هر آدم اشتباه فرصت هزارم بدیم. پس بهتره این چند صباحی که هستیم، دورمونو با کسایی پر کنیم که از کنارشون بودن آرامش میگیریم.
کسایی که حال خوب بهمون میدن. کسایی که واقعا دوستشون داریم و واقعا دوستمون دارن. انقدری دوستمون دارن که نیازی به فرصت هزارم نباشه. تو همون فرصت اول میان و میمونن و میشن کلی خاطره خوب.
دورمونو پر کنیم از آدمایی که حالمونو خوب میکنن؛ که اگه زندگی فشار آورد بهمون کم نیاریم وسط راه. امید داشته باشیم که ادامه بدیم. کسایی رو داشته باشیم که به خاطرشون از زمین بلند بشیم. کسایی که منتظر موفقیتمونن. کسایی که از خوشحالیمون خوشحال میشن. کسایی که تو غم و غصه هامون هستن.
آدمای سمی زندگیتونو حذف کنید. ما درخت نیستیم که همیشه یه جا ثابت بمونیم.ترک میکنیم جایی رو، کسی رو که حال خوبمونو ازمون بگیره. فرصت زیادی نمونده. بلند شو بقیه زندگیتو بساز خیلیا منتظرن که تو دوباره از جات بلند بشی. خیلیا منتظر خنده‌هاتن.

@ShafiAzad