اگر چه
اگر چه
ما رنج بردهایم
ما زخم خوردهایم
ما تا رسیدن بیمرگی ِ امید
هر روز مردهایم .
ما با چراغ کینه
شب را شناختیم
با اسبِ سرخ ِ حادثه
تا قلبِ بی تپش ِ مرگ تاختیم .
ما تا شکفتن ِ انسان
ما تا دمیدن ِ فریاد
ما تا رسیدن ِ خورشید
- زندهایم .
باری ،
اگر چه ...
اگر چه ...
ایرج جنتی عطایی
"یکی از بزرگان چکامهسرای امروز"
@ShafiAzad
اگر چه
ما رنج بردهایم
ما زخم خوردهایم
ما تا رسیدن بیمرگی ِ امید
هر روز مردهایم .
ما با چراغ کینه
شب را شناختیم
با اسبِ سرخ ِ حادثه
تا قلبِ بی تپش ِ مرگ تاختیم .
ما تا شکفتن ِ انسان
ما تا دمیدن ِ فریاد
ما تا رسیدن ِ خورشید
- زندهایم .
باری ،
اگر چه ...
اگر چه ...
ایرج جنتی عطایی
"یکی از بزرگان چکامهسرای امروز"
@ShafiAzad
Forwarded from Atheists Community
عنوان مناظره: اخلاق در جهانبینی اسلام و مدرن
طرفین مناظره: ایمان سلیمانیامیری و سید عقیل هاشمی
آدرس کانال تلگرامی ایمان سلیمانی امیری _ حقوقدان و پژوهشگر تاریخ اسلام: t.me/Imansoleymaniamiri
@Atheists_Community
طرفین مناظره: ایمان سلیمانیامیری و سید عقیل هاشمی
آدرس کانال تلگرامی ایمان سلیمانی امیری _ حقوقدان و پژوهشگر تاریخ اسلام: t.me/Imansoleymaniamiri
@Atheists_Community
Telegram
Atheists Community
In life what builds me up, burns me out and what burns me out, builds me up.
چه ساختن هایی که مرا سوخت و چه سوختن هایی که مرا ساخت.
@ShafiAzad
چه ساختن هایی که مرا سوخت و چه سوختن هایی که مرا ساخت.
@ShafiAzad
i want someone to stay the same when i valued her/him.
دلم یکیو میخواد که وقتی بهش ارزش دادم همون آدم قبلی بمونه.
@ShafiAzad
دلم یکیو میخواد که وقتی بهش ارزش دادم همون آدم قبلی بمونه.
@ShafiAzad
Growing old is not about having hair grown gray! It's about a feeling that you no more care about the things which used to bother you ...
-and it's the start of indifference.
پیر شدن به سفید شدن موها نیست.
به احساسیه که دیگه به همه چیزهایی که یک روزی از ناراحتی میکشتنت الان میگی مهم نیست ...
-آغاز بیتفاوتی
@ShafiAzad
-and it's the start of indifference.
پیر شدن به سفید شدن موها نیست.
به احساسیه که دیگه به همه چیزهایی که یک روزی از ناراحتی میکشتنت الان میگی مهم نیست ...
-آغاز بیتفاوتی
@ShafiAzad
The one who doesn't understand your silence will never understand your words either.
کسی که سکوتتو نفهمه حرفاتم نخواهد فهمید.
@ShafiAzad
کسی که سکوتتو نفهمه حرفاتم نخواهد فهمید.
@ShafiAzad
When we sleep dreams cheat us,
and when we are awake people.
وقتی خوابیم خوابها فریبمون میدن،
و وقتی بیداریم آدما.
@ShafiAzad
and when we are awake people.
وقتی خوابیم خوابها فریبمون میدن،
و وقتی بیداریم آدما.
@ShafiAzad
𝔼𝕧𝕖𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕥𝕣𝕠𝕟𝕘𝕖𝕤𝕥 𝕗𝕖𝕖𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕖𝕩𝕡𝕚𝕣𝕖 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕚𝕘𝕟𝕠𝕣𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕒𝕜𝕖𝕟 𝕗𝕠𝕣 𝕘𝕣𝕒𝕟𝕥𝕖𝕕 .
حتی قدرتمند ترین احساسها نیز وقتی نادیده گرفته بشن یا توجهی بهشون نشه، نابود میشن.
🇺🇸| @shafiAzad
حتی قدرتمند ترین احساسها نیز وقتی نادیده گرفته بشن یا توجهی بهشون نشه، نابود میشن.
🇺🇸| @shafiAzad
L’Homme n’est pas seulement le responsable de ses paroles mais également de ses silences...
انسان فقط در قبال گفتەهایش مسئول نیست
بلکە در قبال سکوتهایش هم مسئول است...
🇫🇷 | @shafiAzad
انسان فقط در قبال گفتەهایش مسئول نیست
بلکە در قبال سکوتهایش هم مسئول است...
🇫🇷 | @shafiAzad
A good heart isn’t always happy. A good heart most of the times get hurt very badly because it expects only good things from others.
یه قلب خوب همیشه شاد نیست.
یه قلب خوب در بیشتر مواقع به شدت صدمه میبینه؛ چون فقط از دیگران انتظار خوبی داره.
🇬🇧 | @shafiAzad
یه قلب خوب همیشه شاد نیست.
یه قلب خوب در بیشتر مواقع به شدت صدمه میبینه؛ چون فقط از دیگران انتظار خوبی داره.
🇬🇧 | @shafiAzad
Je t'attends comme si t'allais rentrer, Tu vas me manquer...
یجوری منتظرم انگار قراره برگردی
دلم برات تنگ ميشه...
🇫🇷 | @shafiAzad
یجوری منتظرم انگار قراره برگردی
دلم برات تنگ ميشه...
🇫🇷 | @shafiAzad
I'm just thinking that after me
who will hold your hands..
من فقط فكر ميكنم كه بعد از من
كى دستاتو ميگيره..
🇬🇧 | @shafiAzad
who will hold your hands..
من فقط فكر ميكنم كه بعد از من
كى دستاتو ميگيره..
🇬🇧 | @shafiAzad
هیچکس و هیچچیز در دنیا وجود ندارد که دیدنش به اندازهی تمامِ چشم، بیارزد!
گابریل گارسیا مارکز
@ShafiAzad
گابریل گارسیا مارکز
@ShafiAzad
وه
که باید رفت
باید هنگام طلوع روشنایی آزادی
کنار ساحل آرامش بود
از وابستگیها و دلبستگیها باید بُرید
باید دل کَند
باید رفت
تا مرز فراموشیها
هی
تو نمیآیی؟!
هی با توام...
@ShafiAzad
که باید رفت
باید هنگام طلوع روشنایی آزادی
کنار ساحل آرامش بود
از وابستگیها و دلبستگیها باید بُرید
باید دل کَند
باید رفت
تا مرز فراموشیها
هی
تو نمیآیی؟!
هی با توام...
@ShafiAzad
برویم در گوشهای
اسیر تنهایی شویم
اسیر که نه،
میهمان همیشگی شویم
تنهایی
ای میزبان همیشگی
خواهم که همنشین شویم
با تو حرفها دارم
درد دلها دارم
دیر باشد که بفهمی
غمی در سینه دارم
کَس نیست در این دیار، همسخن شویم
تو گوش باشُ بشنو
مبادا، سکوت را، فراموش شویم
El Patron
@ShafiAzad
اسیر تنهایی شویم
اسیر که نه،
میهمان همیشگی شویم
تنهایی
ای میزبان همیشگی
خواهم که همنشین شویم
با تو حرفها دارم
درد دلها دارم
دیر باشد که بفهمی
غمی در سینه دارم
کَس نیست در این دیار، همسخن شویم
تو گوش باشُ بشنو
مبادا، سکوت را، فراموش شویم
El Patron
@ShafiAzad
بَده … بَد بَد
چه امیدی؟… چه ایمانی؟…
کَرَک جان خوب میخوانی
من این آواز پاکت را دراین غمگین خراب آباد
چو بوی بالهای سوختهات پرواز خواهم داد
گرت دستی دهد با خویش در دنجی فراهم باش
بخوان آواز تلخت را ،
ولیکن دل به غم مسپار
کَرَک جان ! بندهی دم باش
م. امید
@ShafiAzad
چه امیدی؟… چه ایمانی؟…
کَرَک جان خوب میخوانی
من این آواز پاکت را دراین غمگین خراب آباد
چو بوی بالهای سوختهات پرواز خواهم داد
گرت دستی دهد با خویش در دنجی فراهم باش
بخوان آواز تلخت را ،
ولیکن دل به غم مسپار
کَرَک جان ! بندهی دم باش
م. امید
@ShafiAzad
تن مرده و گریه دوستان
بِه از زنده و طعنه دشمنان
مرا عار آید از این زندگی
که سلطان باشم کنم بندگی
El Patron
@ShafiAzad
بِه از زنده و طعنه دشمنان
مرا عار آید از این زندگی
که سلطان باشم کنم بندگی
El Patron
@ShafiAzad