It hurts to let go, but sometimes it hurts more to hold on.
سخته که بزارم بری اما سخت تره که ادامه بدی.
@shafiAzad
سخته که بزارم بری اما سخت تره که ادامه بدی.
@shafiAzad
Sometimes we get sad about things and we don’t like to tell other people that we are sad about them.
We like to keep it secret.
Or sometimes,
we are sad but we really don’t know why we are sad,
so we say we aren’t sad but we really are.
بعضی اوقات از چیزهایی ناراحت می شویم و دوست نداریم به دیگران بگوییم که از آنها ناراحت هستیم.
دوست داریم که آن را مخفی نگه داریم.
یا بعضی اوقات غمگین هستیم اما واقعاً نمی دانیم که چرا غمگین هستیم.
بنابراین می گوییم غمگین نیستیم اما واقعاً غمگین و ناراحت هستیم.
@shafiAzad
We like to keep it secret.
Or sometimes,
we are sad but we really don’t know why we are sad,
so we say we aren’t sad but we really are.
بعضی اوقات از چیزهایی ناراحت می شویم و دوست نداریم به دیگران بگوییم که از آنها ناراحت هستیم.
دوست داریم که آن را مخفی نگه داریم.
یا بعضی اوقات غمگین هستیم اما واقعاً نمی دانیم که چرا غمگین هستیم.
بنابراین می گوییم غمگین نیستیم اما واقعاً غمگین و ناراحت هستیم.
@shafiAzad
Standing alone doesn’t mean I am alone. It means that I am strong enough to handle things by myself.
تنها ایستادن به این معنی نیست که من تنها هستم.
این بدان معنی است که من به اندازه کافی قوی هستم که خودم قادر به اداره امور باشم...
@shafiAzad
تنها ایستادن به این معنی نیست که من تنها هستم.
این بدان معنی است که من به اندازه کافی قوی هستم که خودم قادر به اداره امور باشم...
@shafiAzad
Forwarded from اکس مسلم اسکاندیناوی
برنامه هفتگی نهاد اکس مسلم اسکاندیناوی
موضوع این هفته:
زنان خردگرا چه نقشی در مبارزات مردم میتوانند که ایفا کنند؟
با حضور:
تهمینه تومیریس
حامد جمالی
مجری:
میلاد رسایی منش
زمان:
جمعه، ۲۷ نوامبر، ۷ آذر
۱۲:۳۰ اروپا مرکزی، ۱۵:۰۰ تهران
لینک Facebook:
https://www.facebook.com/1530170770598183/posts/2900220936926486/
لینک YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=waFZwT_wKUk
لینک Twitch:
https://www.twitch.tv/exmuslimscandinavia
لینک Instagram:
https://www.instagram.com/exmuslimstockholm/?igshid=1tp4v6tzg0qo1
#اکس_مسلم_اسکاندیناوی
#ExMuslimScandinavia
#ExMuslimStockholm
موضوع این هفته:
زنان خردگرا چه نقشی در مبارزات مردم میتوانند که ایفا کنند؟
با حضور:
تهمینه تومیریس
حامد جمالی
مجری:
میلاد رسایی منش
زمان:
جمعه، ۲۷ نوامبر، ۷ آذر
۱۲:۳۰ اروپا مرکزی، ۱۵:۰۰ تهران
لینک Facebook:
https://www.facebook.com/1530170770598183/posts/2900220936926486/
لینک YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=waFZwT_wKUk
لینک Twitch:
https://www.twitch.tv/exmuslimscandinavia
لینک Instagram:
https://www.instagram.com/exmuslimstockholm/?igshid=1tp4v6tzg0qo1
#اکس_مسلم_اسکاندیناوی
#ExMuslimScandinavia
#ExMuslimStockholm
Forwarded from Atheists Community
موضوع سخنرانی: خشونت در تاریخ و دین
سخنران: دکتر جلال ایجادی _ استاد جامعهشناسی دانشگاه پاریس
برگزار شده در گروه: Atheists Community
@Atheists_Community
سخنران: دکتر جلال ایجادی _ استاد جامعهشناسی دانشگاه پاریس
برگزار شده در گروه: Atheists Community
@Atheists_Community
Telegram
Atheists Community
🇩🇪 Manchmal haben die worte mehr schmerz als eine ohrfeige ins gesicht.
گاهی کلمات بیشتر از یک چک بر روی صورت درد دارن.
@shafiAzad
گاهی کلمات بیشتر از یک چک بر روی صورت درد دارن.
@shafiAzad
Toujours l'endroit le plus difficile C'est comme si rien ne se passait ...!
همیشه سخت ترین جای
کار اینه که تظاهر کنی هیچی نشده ...!
🇫🇷 | @shafiAzad
همیشه سخت ترین جای
کار اینه که تظاهر کنی هیچی نشده ...!
🇫🇷 | @shafiAzad
Forwarded from دانش، آگاهی
این تصویر فوق العاده رو ببینید، جدیدترین و پرجزئیاتترین تصویر شبیهسازی شده از سلول انسان تا به امروز که بر اساس دادههای
-x-ray
-nuclear magnetic resonance
-cryoelectron microscopy datasets
ساخته شده است.
ساعتها به این کارخانه زیبای شیمیایی که بر اساس قوانین فیزیک کار می کنند و مفهوم حیات را پدید می آوردند نگاه کنید.
@daneshagahi
-x-ray
-nuclear magnetic resonance
-cryoelectron microscopy datasets
ساخته شده است.
ساعتها به این کارخانه زیبای شیمیایی که بر اساس قوانین فیزیک کار می کنند و مفهوم حیات را پدید می آوردند نگاه کنید.
@daneshagahi
بشکن طلسم حادثه را
بشکن
مهر سکوت از لب خود بردار
منشین به چاهسار فراموشی
بسپار گام خویش به ره
بسپار
تکرار کن حماسه خود تکرار
چندان سرود سوگ
چه می خوانی ؟
نتوان نشست در دل غم نتوان
از دیده سیل اشک چه می رانی ؟
سهرابمُرده راست، غمی سنگین
اما
غمی که افکند از پا نیست
برخیز
رخش سرکش خود زین کن
امید نوشداروی تو از کیست ؟
سهرابمرده ای و غمت سنگین
بگذر ز نوشداروی نامردان
چشم وفا و مهر نباید داشت
ای گرد دردمند ز بی دردان
افراسیاب خون سیاوش ریخت
بیژن به دست خصم به چاه افتاد
کو گردی تو ای همه تن خاموش
کو مردی تو ای همه جان ناشاد
اسفندیار را چه کنی تمکین ؟
این پرغرور مانده به بند من
تیر گزین خود به کمان بگذار
پیکان به چشم خیره سرش بشکن
چاه شغاد مایه مرگ توست
از دست خویش بر تو گزند اید
خویشی که هست مایه مرگ خویش
باید شکست جان و تنش باید
گیرم که آب رفته به جوی اید
با آبروی رفته چه باید کرد ؟
سیماب صبحگاهی از سربلندترین کوهها فرو می ریخت
برخیز و خواب را
برخیز و باز روشنی آفتاب را
در رهگذار باد
سالگرد درگذشت شاعر معاصر حمید مصدق
یادش گرامی 🖤🥀
@ShafiAzad
بشکن
مهر سکوت از لب خود بردار
منشین به چاهسار فراموشی
بسپار گام خویش به ره
بسپار
تکرار کن حماسه خود تکرار
چندان سرود سوگ
چه می خوانی ؟
نتوان نشست در دل غم نتوان
از دیده سیل اشک چه می رانی ؟
سهرابمُرده راست، غمی سنگین
اما
غمی که افکند از پا نیست
برخیز
رخش سرکش خود زین کن
امید نوشداروی تو از کیست ؟
سهرابمرده ای و غمت سنگین
بگذر ز نوشداروی نامردان
چشم وفا و مهر نباید داشت
ای گرد دردمند ز بی دردان
افراسیاب خون سیاوش ریخت
بیژن به دست خصم به چاه افتاد
کو گردی تو ای همه تن خاموش
کو مردی تو ای همه جان ناشاد
اسفندیار را چه کنی تمکین ؟
این پرغرور مانده به بند من
تیر گزین خود به کمان بگذار
پیکان به چشم خیره سرش بشکن
چاه شغاد مایه مرگ توست
از دست خویش بر تو گزند اید
خویشی که هست مایه مرگ خویش
باید شکست جان و تنش باید
گیرم که آب رفته به جوی اید
با آبروی رفته چه باید کرد ؟
سیماب صبحگاهی از سربلندترین کوهها فرو می ریخت
برخیز و خواب را
برخیز و باز روشنی آفتاب را
در رهگذار باد
سالگرد درگذشت شاعر معاصر حمید مصدق
یادش گرامی 🖤🥀
@ShafiAzad
از کسی که به کار بد شما پاسخی نمی دهد بترسید؛
او نه شما را می بخشد و نه می گذارد خودتان را ببخشید.
👤جرج برناردشاو
@ShafiAzad
او نه شما را می بخشد و نه می گذارد خودتان را ببخشید.
👤جرج برناردشاو
@ShafiAzad
دیوانه و دلبستهی اقبال خودت باش
سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش
یک لحظه نخور حسرت آن را که نداری
راضی به همین چند قلم مال خودت باش
دنبال کسی باش که دنبال تو باشد
اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش
پرواز قشنگ است ولی بیغمو منت
منت نکش از غیرُ پر و بال خودت باش
اقبال لاهوری
@ShafiAzad
سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش
یک لحظه نخور حسرت آن را که نداری
راضی به همین چند قلم مال خودت باش
دنبال کسی باش که دنبال تو باشد
اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش
پرواز قشنگ است ولی بیغمو منت
منت نکش از غیرُ پر و بال خودت باش
اقبال لاهوری
@ShafiAzad
I tired of people who judge me without knowing my history!
خسته شدم ازادماي كه منو قضاوت ميكنن بدون اينكه گذشتمو بدونن!
@ShafiAzad
خسته شدم ازادماي كه منو قضاوت ميكنن بدون اينكه گذشتمو بدونن!
@ShafiAzad