When someone says “You’ve changed” it simply means you’ve stopped living your life their way.
وقتی کسی می گوید"تغییر کرده اید" به این معنی است که دیگر از زندگی کردن، به روش آنها دست بر داشته اید...
@shafiAzad
وقتی کسی می گوید"تغییر کرده اید" به این معنی است که دیگر از زندگی کردن، به روش آنها دست بر داشته اید...
@shafiAzad
ᴰᴼᴺ'ᵀ ᴶᵁᴰᴳᴱ ᴹᴱ ᴮᵞ ᴹᵞ ᴾᴬˢᵀ,
ᴵ ᴰᴼᴺ'ᵀ ᴸᴵᵛᴱ ᵀᴴᴱᴿᴱ ᴬᴺᵞᴹᴼᴿᴱ
منو بر اساس گذشته ام قضاوت نكن
من ديگه اونجا زندگى نميكنم!
@ShafiAzad
One of the most important lessons you can learn is that a healthy love doesn't hurt, it heals.
یکی از مهمترین درس هایی که می توانی یاد بگیری، این است که یک عشق سالم آسیب نمی زند، بلکه درمان میکند.
@ShafiAzad
یکی از مهمترین درس هایی که می توانی یاد بگیری، این است که یک عشق سالم آسیب نمی زند، بلکه درمان میکند.
@ShafiAzad
رفت و غزلم چشم به راهش نگران شد
دلشوره ی ما بود، دل آرام جهان شد
در اوّل آسایش مان سقف فرو ریخت
هنگام ثمر دادن مان بود خزان شد
زخمی به گل کهنه ی ما کاشت خداوند
اینجا که رسیدیم همان زخم دهان شد
آنگاه همان زخم، همان کوره ی کوچک،
شد قلّه ی یک آه، مسیر فوران شد
با ما که نمک گیر غزل بود چنین کرد
با خلق ندانیم چه ها کرد و چنان شد
ما حسرت دلتنگی و تنهایی عشقیم
یعقوب پسر دید، زلیخا که جوان شد
جان را به تمنّای لبش بردم و نگرفت
گفتم بستان بوسه بده، گفت گران شد
یک عمر به سودای لبش سوختم و آه
روزی که لب آورد ببوسم رمضان شد
یک حافظ کهنه، دو سه تا عطر، گل سر
رفت و همه ی دلخوشی ام یک چمدان شد
با هر که نوشتیم چه ها کرد به ما گفت
مصداق همان وای به حال دگران شد
حامد عسکری
@ShafiAzad
دلشوره ی ما بود، دل آرام جهان شد
در اوّل آسایش مان سقف فرو ریخت
هنگام ثمر دادن مان بود خزان شد
زخمی به گل کهنه ی ما کاشت خداوند
اینجا که رسیدیم همان زخم دهان شد
آنگاه همان زخم، همان کوره ی کوچک،
شد قلّه ی یک آه، مسیر فوران شد
با ما که نمک گیر غزل بود چنین کرد
با خلق ندانیم چه ها کرد و چنان شد
ما حسرت دلتنگی و تنهایی عشقیم
یعقوب پسر دید، زلیخا که جوان شد
جان را به تمنّای لبش بردم و نگرفت
گفتم بستان بوسه بده، گفت گران شد
یک عمر به سودای لبش سوختم و آه
روزی که لب آورد ببوسم رمضان شد
یک حافظ کهنه، دو سه تا عطر، گل سر
رفت و همه ی دلخوشی ام یک چمدان شد
با هر که نوشتیم چه ها کرد به ما گفت
مصداق همان وای به حال دگران شد
حامد عسکری
@ShafiAzad
You’re not broken, sweetheart.
You’re just adapting to being alone again and finding the strength within to love yourself unconditionally.
You’ll overcome all the pain you’re going through. Be patient.
خوش قلب من، تو شکسته نشدی...
تو فقط دوباره در حال سازگار شدن با تنهایی هستی، تا قدرت اینو پیدا کنی که بدون قید و شرط خودت رو دوست داشته باشی.
تو بر تمام دردی که متحمل می شوی، غلبه خواهی کرد.
صبور باش...
@shafiAzad
You’re just adapting to being alone again and finding the strength within to love yourself unconditionally.
You’ll overcome all the pain you’re going through. Be patient.
خوش قلب من، تو شکسته نشدی...
تو فقط دوباره در حال سازگار شدن با تنهایی هستی، تا قدرت اینو پیدا کنی که بدون قید و شرط خودت رو دوست داشته باشی.
تو بر تمام دردی که متحمل می شوی، غلبه خواهی کرد.
صبور باش...
@shafiAzad
It's never be a good feeling when you realize the best gift you can give someone is your absence.
این هرگز احساس خوبی نیس وقتی بفهمی بهترین کادویی که میتونی به کسی بدی نبودته.
@ShafiAzad
این هرگز احساس خوبی نیس وقتی بفهمی بهترین کادویی که میتونی به کسی بدی نبودته.
@ShafiAzad
Forwarded from Atheists Community
سخنرانی لایو در Atheists Community
#موضوع_کنفرانس: معرفی کتاب "راهنمایی برای ایجاد خداناباوران" تألیف پیتر بوغوسیان | ترجمه: امیر منیعی
#سخنران: دکتر امیر منیعی _ مترجم
#زمان: پنجشنبه ۱۳ آذر ساعت ۲۲ به وقت تهران
#مکان_برگزاری: Atheists Community
https://t.me/joinchat/IBkdwUQYQiFqRTrFH4RFWA
آرشیو کنفرانسها و سخنرانیها:
@Atheists_Community
#موضوع_کنفرانس: معرفی کتاب "راهنمایی برای ایجاد خداناباوران" تألیف پیتر بوغوسیان | ترجمه: امیر منیعی
#سخنران: دکتر امیر منیعی _ مترجم
#زمان: پنجشنبه ۱۳ آذر ساعت ۲۲ به وقت تهران
#مکان_برگزاری: Atheists Community
https://t.me/joinchat/IBkdwUQYQiFqRTrFH4RFWA
آرشیو کنفرانسها و سخنرانیها:
@Atheists_Community
متأسفانه ما مردم فقط هنگامی در برابر جور و بیداد و توهین، رگهای گردنمان ورم میکند که خود بهشخصه گرفتار آن شده باشیم.
الف.بامداد
@ShafiAzad
الف.بامداد
@ShafiAzad
I hug you but, i'm not your life partner, i care for you, but i'm not from your fsmily, i'm just a friend.
بغلت میکنم ، اما شریک زندگیت نیستم، مراقبتم، اما از خانوادت نیستم، من فقط یه دوستم.
@ShafiAzad
بغلت میکنم ، اما شریک زندگیت نیستم، مراقبتم، اما از خانوادت نیستم، من فقط یه دوستم.
@ShafiAzad
از دوستانی که کتاب را خواندهاند و مایل به گفتگو با نویسنده هستند و یا آنهایی که هنوز موفق به خواندن کتاب نشدهاند و دوست دارند بیشتر در مورد کتاب و نویسنده بدانند، دعوت میکنم که در این لایو اینستاگرام همراه ما باشند.
✅ جمعه ۱۴ آذر ساعت ۲۱ به وقت ایران.
https://instagram.com/stories/mahtabghorbani1983/2455982735771336125?utm_source=ig_story_item_share&igshid=cp0vidnyn8s2
دانلود کتاب به شهادت یک هرزه
t.me/shafiazad/33169
✅ جمعه ۱۴ آذر ساعت ۲۱ به وقت ایران.
https://instagram.com/stories/mahtabghorbani1983/2455982735771336125?utm_source=ig_story_item_share&igshid=cp0vidnyn8s2
دانلود کتاب به شهادت یک هرزه
t.me/shafiazad/33169
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اشک رازیست
لبخند رازیست
عشق رازیست
اشکِ آن شب لبخندِ عشقام بود.
قصه نيستم که بگویی
نغمه نيستم که بخوانی
صدا نيستم که بشنوی
يا چيزی چنان که ببينی
يا چيزی چنان که بدانی…
من دردِ مشترکم
مرا فرياد کن.
الف. بامداد
@ShafiAzad
لبخند رازیست
عشق رازیست
اشکِ آن شب لبخندِ عشقام بود.
قصه نيستم که بگویی
نغمه نيستم که بخوانی
صدا نيستم که بشنوی
يا چيزی چنان که ببينی
يا چيزی چنان که بدانی…
من دردِ مشترکم
مرا فرياد کن.
الف. بامداد
@ShafiAzad
Happiness is waking up early morning, not by the alarm, but by reaching to the goal.
خوشبختی یعنی صبح زود بیدار شدن، نه با صدای زنگ ساعت، بلکه با اشتیاق رسیدن به هدف.
@ShafiAzad
خوشبختی یعنی صبح زود بیدار شدن، نه با صدای زنگ ساعت، بلکه با اشتیاق رسیدن به هدف.
@ShafiAzad
این آرامگاه، از آن کسی است که از دنیا گذشته است...
کسی که دیگر نمیخواهد، نه در سنگی، نه در ماری و نه در گزنهای زنده بماند.
داستان کوتاه "بازگشته"
نوشتهی الف. بامداد که تقدیم به صادق هدایت شد.
یادشان گرامی 🖤🥀
@ShafiAzad
کسی که دیگر نمیخواهد، نه در سنگی، نه در ماری و نه در گزنهای زنده بماند.
داستان کوتاه "بازگشته"
نوشتهی الف. بامداد که تقدیم به صادق هدایت شد.
یادشان گرامی 🖤🥀
@ShafiAzad
قرآن که مهین کلام خوانند آن را
گه گاه نه بر دوام خوانند آن را
بر گرد پیاله آیتی هست مقیم
کاندر همه جا مدام خوانند آن را
۱۲ آذر سالگرد وفات حکیم عمرخیام نیشابوری
یادش جاودان
@ShafiAzad
گه گاه نه بر دوام خوانند آن را
بر گرد پیاله آیتی هست مقیم
کاندر همه جا مدام خوانند آن را
۱۲ آذر سالگرد وفات حکیم عمرخیام نیشابوری
یادش جاودان
@ShafiAzad
Silence doesn’t mean that person quits, it simply means that one doesn’t want to argue with people who just don’t want to understand.
سکوت به معنی ترک کردن اون فرد نیست، بلکه بدین معناست که فرد نمی خواهد با افرادی که نمی خواهند درکش کنند، بحث کند.
@shafiAzad
سکوت به معنی ترک کردن اون فرد نیست، بلکه بدین معناست که فرد نمی خواهد با افرادی که نمی خواهند درکش کنند، بحث کند.
@shafiAzad
Forwarded from اکس مسلم اسکاندیناوی (Milad Rasa)
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
برنامه هفتگی نهاد اکس مسلم اسکاندیناوی
(نسخه کم حجم)
موضوع این هفته:
رابطه جمهوری اسلامی با تروریسم اسلامی چیست؟
با حضور:
سیاوش مدرسی
نسترن گودرزی
تماس با ما:
https://t.me/exscandinavia
(نسخه کم حجم)
موضوع این هفته:
رابطه جمهوری اسلامی با تروریسم اسلامی چیست؟
با حضور:
سیاوش مدرسی
نسترن گودرزی
تماس با ما:
https://t.me/exscandinavia