Forwarded from Public Exit
اجازه بده ببینم چی شد:
از کامپیوتر و اینترنت و اسمارتفون که استفاده میکنید
وقتی مریض میشوید از دارو و علم پزشکی هم که استفاده میکنید
با هواپیما هم که مسافرت میکنید
با ماشین هم که رانندگی میکنید
در یک منزل مدرن با دستگاه اعلام خطر حریق و سیستم امنیتش هم که زندگی میکنید
از شیر آب تصفیه هم که استفاده میکنید
لباسهای تولیدات کارخانههای بزرگ هم که میپوشید
کلیسای محله شما هم از سیستم صدای مدرن و روز که استفاده میکند
از الکتریسیته هم که استفاده میکنید
با اجاق گاز و فر هم که آشپزی میکنید
کلاً درون محیطی که به وسیله علم احاطه شده و به آن وابسته است زندگی میکنید، اما میپندارید که دانشمندان فقط در مورد "فرگشت" اشتباه میکنند و دروغ میگویند؟
@PublicExit
از کامپیوتر و اینترنت و اسمارتفون که استفاده میکنید
وقتی مریض میشوید از دارو و علم پزشکی هم که استفاده میکنید
با هواپیما هم که مسافرت میکنید
با ماشین هم که رانندگی میکنید
در یک منزل مدرن با دستگاه اعلام خطر حریق و سیستم امنیتش هم که زندگی میکنید
از شیر آب تصفیه هم که استفاده میکنید
لباسهای تولیدات کارخانههای بزرگ هم که میپوشید
کلیسای محله شما هم از سیستم صدای مدرن و روز که استفاده میکند
از الکتریسیته هم که استفاده میکنید
با اجاق گاز و فر هم که آشپزی میکنید
کلاً درون محیطی که به وسیله علم احاطه شده و به آن وابسته است زندگی میکنید، اما میپندارید که دانشمندان فقط در مورد "فرگشت" اشتباه میکنند و دروغ میگویند؟
@PublicExit
Someone who doesn't feel
your absence,be sure he also
doesn't feel your presence .
کسی که نبودتو حس نکنه،مطمئن
باش وجودتم حس نمیکنه.
@ShafiAzad
your absence,be sure he also
doesn't feel your presence .
کسی که نبودتو حس نکنه،مطمئن
باش وجودتم حس نمیکنه.
@ShafiAzad
I don’t want new people in my life my old scras are net yet healed...
آدمای جدید تو زندگیم نمیخوام زخمای قدیمیم هنوز درمان نشدن.
@shafiAzad
آدمای جدید تو زندگیم نمیخوام زخمای قدیمیم هنوز درمان نشدن.
@shafiAzad
I am not what I have done. I am what I have overcome.
من آن چیزی نیستم که انجام داده ام.
من همان چیزی هستم که بر آن غلبه کرده ام.
@shafiAzad
من آن چیزی نیستم که انجام داده ام.
من همان چیزی هستم که بر آن غلبه کرده ام.
@shafiAzad
🇹🇷 Sana sarılmak ve sana huzur vermek, Yaşadığım en güzel şeydi
بغل کردنِ تو و تأمین آرامشت
قشنگ ترین چیزی بود كه تجربش کردم.
@ShafiAzad
بغل کردنِ تو و تأمین آرامشت
قشنگ ترین چیزی بود كه تجربش کردم.
@ShafiAzad
I think sometimes, you have to let go of things you don’t want to let go of, to receive things you don’t yet know you want.
فکر کنم گاهی اوقات، برای دریافت چیزهایی که هنوز نمیدونیم که میخوایم، باید چیزهایی که نمیخوایم رو رها کنیم...
@ShafiAzad
فکر کنم گاهی اوقات، برای دریافت چیزهایی که هنوز نمیدونیم که میخوایم، باید چیزهایی که نمیخوایم رو رها کنیم...
@ShafiAzad
Sometimes all you need is a hug when you are not fine.
But , all you get are advices and ways to overcome it.
وقتی که حالت خوب نیست، گاهی اوقات آغوش تنها چیزیه که لازم داری.
اما تنها چیزی که دریافت می کنی، توصیه ها و راهکارهایی برای غلبه بر اونه.
@ShafiAzad
But , all you get are advices and ways to overcome it.
وقتی که حالت خوب نیست، گاهی اوقات آغوش تنها چیزیه که لازم داری.
اما تنها چیزی که دریافت می کنی، توصیه ها و راهکارهایی برای غلبه بر اونه.
@ShafiAzad
Sometimes all you need is a hug from the right person...
and all your stress will melt away.
گاهی اوقات نیاز دارید که توسط یک انسان خوب در آغوش گرفته شوید...
و همه استرس هایتان برطرف خواهد شد.
@shafiAzad
and all your stress will melt away.
گاهی اوقات نیاز دارید که توسط یک انسان خوب در آغوش گرفته شوید...
و همه استرس هایتان برطرف خواهد شد.
@shafiAzad
I'm not that she's weak nor is she unable to stand on her own, i just get tired at times, i've endured so much, overcome so much pain, sometimes i just want a love that's mine to walk this road with me.
من نه ضعیفم نه اونیم که نتونه رو پای خودش بایسته، گاهی خسته میشم، خیلی طاقت اوردم، بر درد های زیادی غلبه کردم، گاهی فقط عشقی رو میخوام که مال من باشه تا این جاده رو با من قدم بزنه.
@ShafiAzad
من نه ضعیفم نه اونیم که نتونه رو پای خودش بایسته، گاهی خسته میشم، خیلی طاقت اوردم، بر درد های زیادی غلبه کردم، گاهی فقط عشقی رو میخوام که مال من باشه تا این جاده رو با من قدم بزنه.
@ShafiAzad
The most authentic thing about us in our capacity to create, to overcome, to endure, to transform, to love and to be greater our suffering.
قابل اعتمادترین چیز درباره ما، ظرفیت ما برای ساختن، غلبه بر مشکلات، تحمل سختیها، تطبیق، عشق ورزیدن و بزرگتر از رنجهایمان بودن است.
@ShafiAzad
قابل اعتمادترین چیز درباره ما، ظرفیت ما برای ساختن، غلبه بر مشکلات، تحمل سختیها، تطبیق، عشق ورزیدن و بزرگتر از رنجهایمان بودن است.
@ShafiAzad
باید بروم
دلتنگ که شدی،
گلدان کوچک پشت پنجره را ببوس
من یک روز که خیلی دلتنگ بودم
دلم را آنجا خاک کردم...
@ShafiAzad
دلتنگ که شدی،
گلدان کوچک پشت پنجره را ببوس
من یک روز که خیلی دلتنگ بودم
دلم را آنجا خاک کردم...
@ShafiAzad
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Besame, besame mucho
مرا ببوس، مرا بسيار ببوس
Como si fuera esta noche La ultima vez
آنچنان که گویی فردایی نيست
Besame, besame mucho
مرا ببوس، مرا بسيار ببوس
Que tengo miedo a perderte
زيرا ترسم از اين است كه تو را گُم كنم
Perderte despues
از دوباره گُم كردن تو میترسم
Quiero tenerte muy cerca Mirarme en tus ojos Verte junto a mi
میخواهم بسیار نزدیک تو باشم تا خودم را در چشمانت ببينم تا تو را در كنارم ببينم
Piensa que tal ves matana Yo ya estare lejos Muy lejos de ti
تصور كن كه ممكن است فردا من بسيار دور خواهم بود خيلی دور از تو
Besame, besame mucho
مرا ببوس، مرا بسيار ببوس
Como si fuera esta noche La ultima vez
آنچنان که گویی فردایی نيست
Besame, besame mucho
مرا ببوس، مرا بسيار ببوس
Que tengo miedo a perderte
زيرا ترسم از اين است كه تو را گُم كنم
Perderte despues
از دوباره گُم كردن تو میترسم
پانوشت: Andrea Bocelli - Besame Mucho -
@ShafiAzad
مرا ببوس، مرا بسيار ببوس
Como si fuera esta noche La ultima vez
آنچنان که گویی فردایی نيست
Besame, besame mucho
مرا ببوس، مرا بسيار ببوس
Que tengo miedo a perderte
زيرا ترسم از اين است كه تو را گُم كنم
Perderte despues
از دوباره گُم كردن تو میترسم
Quiero tenerte muy cerca Mirarme en tus ojos Verte junto a mi
میخواهم بسیار نزدیک تو باشم تا خودم را در چشمانت ببينم تا تو را در كنارم ببينم
Piensa que tal ves matana Yo ya estare lejos Muy lejos de ti
تصور كن كه ممكن است فردا من بسيار دور خواهم بود خيلی دور از تو
Besame, besame mucho
مرا ببوس، مرا بسيار ببوس
Como si fuera esta noche La ultima vez
آنچنان که گویی فردایی نيست
Besame, besame mucho
مرا ببوس، مرا بسيار ببوس
Que tengo miedo a perderte
زيرا ترسم از اين است كه تو را گُم كنم
Perderte despues
از دوباره گُم كردن تو میترسم
پانوشت: Andrea Bocelli - Besame Mucho -
@ShafiAzad
Forwarded from Public Exit
❈ برادران کارامازوف و مجاز بودن هر کاری در صورت عدم وجود خداوند و حیات جاودانه (bit.ly/3oE1lN2)
🏷 زهیر باقری نوعپرست| نویسنده و مترجم
❈ برای مطالعه کامل این مقاله instant view را در پایین پست لمس کنید.
@PublicExit
🏷 زهیر باقری نوعپرست| نویسنده و مترجم
❈ برای مطالعه کامل این مقاله instant view را در پایین پست لمس کنید.
@PublicExit
Telegraph
برادران کارامازوف و مجاز بودن هر کاری در صورت عدم وجود خداوند و حیات جاودانه
رمان "برادران کارامازوف" رمانی بسیار زیبا و تاثیرگذار است. برخی از دینداران با آنکه میتوان مطمئن بود این کتاب را تا به حال نخواندهاند با تکرار جملهای از کتاب مبنی بر اینکه "اگر خدا نباشد همه چی مجاز است" مدعی میشوند اگر خدایی وجود نداشته باشد مانع اخلاقی…
Forwarded from Public Exit
#استیون_پینکر| طبیعی است که فکر کنیم موجودات زنده دستساز یک طراحند. اما همچنین طبیعی بود فکر کنیم خورشید دور زمین میگردد. غلبه بر برداشتهای کودکانه به منظور فهم اینکه چیزها واقعاً چگونه کار میکند یکی از عالیترین اشتیاقهای انسان است.
@PublicExit
@PublicExit
Forwarded from Public Exit
❈ احکام غیراخلاقی در متون مقدس (bit.ly/3bHqVgt)
🏷 زهیر باقری نوعپرست| نویسنده و مترجم
❈ برای مطالعه کامل این مقاله instant view را در پایین پست لمس کنید.
@PublicExit
🏷 زهیر باقری نوعپرست| نویسنده و مترجم
❈ برای مطالعه کامل این مقاله instant view را در پایین پست لمس کنید.
@PublicExit
Telegraph
احکام غیراخلاقی در متون مقدس
غیراخلاقی بودن برخی از دستورات و احکامی که در کتابهای مقدس ادیان آمده برای طبیعتگرایی که عقل را معیار سنجش میداند امری مسجل است. برخی از انواع تبعیض که پیشتر نادرستی آنها مشخص نبوده، امروزه به عنوان تبعیض شناسایی شدهاند. برخی از دینداران در مواجهه با…