✴️منتظر بیانیه نیروهای مسلح یمن باشید
🔸تا ساعتی دیگر و همزمان با پایان روز جمعه و آغاز روز شنبه که ما احتمال میدهیم تروریستهای آمریکاییها بخواهند بخشی از ماجراجویی خودشان را شروع کنند، سخنگوی نیروهای مسلح یمن بیانیه مهم را منتشر خواهد کرد. رسانایی یمنی تاکید میکنند که این بیانیه مهم که ساعتی دیگر منتشر خواهد شد دربرگیرنده تحولات منطقه و نقش آفرینی یمن در این تحولات خواهد بود.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔸تا ساعتی دیگر و همزمان با پایان روز جمعه و آغاز روز شنبه که ما احتمال میدهیم تروریستهای آمریکاییها بخواهند بخشی از ماجراجویی خودشان را شروع کنند، سخنگوی نیروهای مسلح یمن بیانیه مهم را منتشر خواهد کرد. رسانایی یمنی تاکید میکنند که این بیانیه مهم که ساعتی دیگر منتشر خواهد شد دربرگیرنده تحولات منطقه و نقش آفرینی یمن در این تحولات خواهد بود.
🇮🇷@SyrianKhabar
تصویری از پایگاه هوایی گدازاده سلطان در شرق ریاض. این پایگاه که در طول روزهای گذشته هدف حملات مختلف قرار گرفته بود و بر اساس یک تاکتیک حساب شده ابتدا تاسیسات راداری و پدافندی اطراف آن به صورت کامل منهدم شد، حالا با دقت هرچه تمامتر توسط موشکهای دقیق و هدایت شونده، همچنین پهپادهای انهدامی قدرتمند ایرانی به صورت کاملاً موثر و حساب شده در هم کوبیده شد.
تمام هواگردهای موجود در این پایگاه از جمله سوخت رسانها و آواکسها به همراه دیگر هواپیماهای موجود که در باند و شلترها بودند منهدم شده و یا به شکلی آسیب دیدند که دیگر غیر قابل استفاده شدند. از لحظه انهدام این پایگاه هیچ پروازی از آن به سمت ایران یا خلیج فارس مشاهده نشده است. امید میرود دیگر پایگاههای آمریکا در منطقه و حتی پایگاه رژیم صهیونیستی نیز به صورت موثر منهدم شود.
🇮🇷@SyrianKhabar
تمام هواگردهای موجود در این پایگاه از جمله سوخت رسانها و آواکسها به همراه دیگر هواپیماهای موجود که در باند و شلترها بودند منهدم شده و یا به شکلی آسیب دیدند که دیگر غیر قابل استفاده شدند. از لحظه انهدام این پایگاه هیچ پروازی از آن به سمت ایران یا خلیج فارس مشاهده نشده است. امید میرود دیگر پایگاههای آمریکا در منطقه و حتی پایگاه رژیم صهیونیستی نیز به صورت موثر منهدم شود.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔴برای نابودی تهدید، باید ریشه حکومتهای مزدور عرب را خشکاند
🔻در پادکست شب گذشته و گزارشها و خبرهایی که روز چهارشنبه و پنجشنبه در کانال منتشر کردم، ولی نکته تاکید داشتم که از بامداد پنجشنبه به بعد حملات ایران سنگینتر، گستردهتر و محکمتر خواهد شد و همزمان با آن باید منتظر عکسالعمل همتباران یمنی خود نیز باشیم. در واقع این موضوع که برخلاف دروغها و ادعاهای یک گوریل کذاب مانند ترامپ مبنی بر اینکه حمله به زیرساختهای ایران را ۱۰ روز عقب انداختهایم (که ناشی از هزار و یک مشکل و ناتوانی و حساب و کتاب میدانی و اقتصادی است) باید منتظر حملات و اقدامات دشمن بود. حمله به چند مجتمع صنعتی در کشورمان، تست واکنش ایران در این زمینه است.
🔻شاید کسی نداند که حمله به کارخانه آلومینیوم در امارات که بزرگترین کارخانه ذوب آلومینیوم در جهان با ظرفیت بیش از سه و نیم میلیون تن و همچنین انهدام کارخانه ذوب آلومینیوم در جزیره منامه آن هم در نوع خودش بزرگترین تاسیسات ذوب در جهان به شمار میرود و بخش بزرگی از درآمد آل خلیفه از همین تاسیسات است چه تاثیری بر بازار این فلز مهم و گرانبها خواهد گذاشت. به باور من ن دو کارخانه درصد مهم و تاثیرگذاری از تولید آلومینیوم در جهان را به خود اختصاص دادهاند که اگر منهدم شوند جهان به ویژه شرکتهای هواپیماسازی و دیگر صنایع کلیدی آمریکا و غرب با مشکل راهبردی مواجه خواهند شد.
🔻آزمودن ایران در حمله به زیرساختها اشتباهی غیر قابل بخشش و غیر قابل گذشت است؛ این نکته را مد نظر داشته باشید که دشمن یهودی و صلیبی طبق یک عادت قدیمی و همیشگی حمله به زیرساختها و تاسیسات کشورهای دیگر را یک اولویت اصلی و مهم برای خود دانسته و قرار بود اگر اوضاع در ایران بر وفق مرادشان پیش برود و ایران دچار مشکل در مدیریت کشور و ناامنی گردد، همین حملات را انجام دهند. آنچه آنها امروز انجام میدهند بخشی از یک طرح کلانتر برای کلنگی کردن ایران بوده ولی دست بزن و مشت پولادین فرزندان این آب و خاک آنقدر محکم و قدرتمند است که همواره آنها را دچار تردید میکند.
🔻حالا هم نشان کردن چند کارخانه مهم و اصلی تولید فولاد و آلومینیوم در منطقه به عنوان تاسیساتی که قرار است هدف قرار بگیرند مزدوران یهودی و عرب را دچار بحران کلیدی کرده است. البته همانگونه که قبلاً نیز بارها تاکید کرده و به دوستان خوبم در هوافضا و تصمیم گیران کشور توصیه کردهام معتقد به اصل چشم در برابر چشم نیستم؛ من معتقد به اصل چشم در برابر چشم، گوش، دست، پا، زبان و مغز طرف هستم و باید مغز این اوباش ابله را منهدم کرد.
🔻باید سرکردههای دیکتاتور و مستبد حاکم بر جان و مال و ناموس مسلمانان در آن سوی خلیج فارس را هدف قرار داد؛ همانگونه که آنها رهبر ما و مقامات ما را ترور کردند و دقیقاً از زیرساختهایی که در این مناطق ایجاد کرده بودند دست به چنین جنایتهایی زدند، باید نه تنها برابر بلکه چند برابر آن تاوان بدهند. تکذیب نکردن صحبتهای ترامپ و دیگر مقامات آمریکایی توسط آل سعود و آل نهیان در مورد مشارکت در جنگ علیه ایران یعنی اینکه آنها بخشی از این جنگ هستند.
🔻به هیچ عنوان نباید به این مزدوران شناسنامهدار و نوکرهای اجارهای یهودیها و صلیبیها رحم کرد و باید با تمام قوا و با تمام توان آنها را در هم کوبید. مسلم و مشخص است که این جنگ به سمت و سویی خواهد رفت که نتیجه نهایی آن، برهوت شدن این سرزمینها و ترکیدن اقتصاد بادکنکی این مناطق خواهد بود. آنها با علم نسبت به آنچه دارند انجام میدهند جنایت و خیانتی بزرگ در حق ملت صبور و مقام ایران کردند و امروز دورانی است که باید تاوان آن را پس بدهند. ما هیچ وقت دهها میلیارد دلار کمکی که به صدام معدوم کردند، مشارکت در محاصره اقتصادی و فشار سیاسی و خرج کردن علیه کشورمان در نهادهای بینالمللی را فراموش نکردهایم و همه آنها را باید امروز نقد کنیم...
🔻این فرصت شاید دیگر هیچ وقت به دست نیاید؛ حالا که خریت و حماقت آنها این فرصت تاریخی و بینظیر را در اختیار نیروهای مسلح قدرتمند و ملت مقاوم و صبور ایران گذاشته، باید از آن نهایت بهرهبرداری را کرد. نباید اجازه داد حکومتهای فاشیستی، مستبد و سرکوبگر خانوادگی در این مناطق جریان داشته باشد برای از بین بردن تهدید باید ریشه تهدید که وجود همین خانوادههای سرسپرده و مزدور در منطقه است را خشکاند؛ اگر چنین نکنیم شاید چند دهه دیگر یک بار دیگر باید همین جنگ را تکرار کنیم...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔻در پادکست شب گذشته و گزارشها و خبرهایی که روز چهارشنبه و پنجشنبه در کانال منتشر کردم، ولی نکته تاکید داشتم که از بامداد پنجشنبه به بعد حملات ایران سنگینتر، گستردهتر و محکمتر خواهد شد و همزمان با آن باید منتظر عکسالعمل همتباران یمنی خود نیز باشیم. در واقع این موضوع که برخلاف دروغها و ادعاهای یک گوریل کذاب مانند ترامپ مبنی بر اینکه حمله به زیرساختهای ایران را ۱۰ روز عقب انداختهایم (که ناشی از هزار و یک مشکل و ناتوانی و حساب و کتاب میدانی و اقتصادی است) باید منتظر حملات و اقدامات دشمن بود. حمله به چند مجتمع صنعتی در کشورمان، تست واکنش ایران در این زمینه است.
🔻شاید کسی نداند که حمله به کارخانه آلومینیوم در امارات که بزرگترین کارخانه ذوب آلومینیوم در جهان با ظرفیت بیش از سه و نیم میلیون تن و همچنین انهدام کارخانه ذوب آلومینیوم در جزیره منامه آن هم در نوع خودش بزرگترین تاسیسات ذوب در جهان به شمار میرود و بخش بزرگی از درآمد آل خلیفه از همین تاسیسات است چه تاثیری بر بازار این فلز مهم و گرانبها خواهد گذاشت. به باور من ن دو کارخانه درصد مهم و تاثیرگذاری از تولید آلومینیوم در جهان را به خود اختصاص دادهاند که اگر منهدم شوند جهان به ویژه شرکتهای هواپیماسازی و دیگر صنایع کلیدی آمریکا و غرب با مشکل راهبردی مواجه خواهند شد.
🔻آزمودن ایران در حمله به زیرساختها اشتباهی غیر قابل بخشش و غیر قابل گذشت است؛ این نکته را مد نظر داشته باشید که دشمن یهودی و صلیبی طبق یک عادت قدیمی و همیشگی حمله به زیرساختها و تاسیسات کشورهای دیگر را یک اولویت اصلی و مهم برای خود دانسته و قرار بود اگر اوضاع در ایران بر وفق مرادشان پیش برود و ایران دچار مشکل در مدیریت کشور و ناامنی گردد، همین حملات را انجام دهند. آنچه آنها امروز انجام میدهند بخشی از یک طرح کلانتر برای کلنگی کردن ایران بوده ولی دست بزن و مشت پولادین فرزندان این آب و خاک آنقدر محکم و قدرتمند است که همواره آنها را دچار تردید میکند.
🔻حالا هم نشان کردن چند کارخانه مهم و اصلی تولید فولاد و آلومینیوم در منطقه به عنوان تاسیساتی که قرار است هدف قرار بگیرند مزدوران یهودی و عرب را دچار بحران کلیدی کرده است. البته همانگونه که قبلاً نیز بارها تاکید کرده و به دوستان خوبم در هوافضا و تصمیم گیران کشور توصیه کردهام معتقد به اصل چشم در برابر چشم نیستم؛ من معتقد به اصل چشم در برابر چشم، گوش، دست، پا، زبان و مغز طرف هستم و باید مغز این اوباش ابله را منهدم کرد.
🔻باید سرکردههای دیکتاتور و مستبد حاکم بر جان و مال و ناموس مسلمانان در آن سوی خلیج فارس را هدف قرار داد؛ همانگونه که آنها رهبر ما و مقامات ما را ترور کردند و دقیقاً از زیرساختهایی که در این مناطق ایجاد کرده بودند دست به چنین جنایتهایی زدند، باید نه تنها برابر بلکه چند برابر آن تاوان بدهند. تکذیب نکردن صحبتهای ترامپ و دیگر مقامات آمریکایی توسط آل سعود و آل نهیان در مورد مشارکت در جنگ علیه ایران یعنی اینکه آنها بخشی از این جنگ هستند.
🔻به هیچ عنوان نباید به این مزدوران شناسنامهدار و نوکرهای اجارهای یهودیها و صلیبیها رحم کرد و باید با تمام قوا و با تمام توان آنها را در هم کوبید. مسلم و مشخص است که این جنگ به سمت و سویی خواهد رفت که نتیجه نهایی آن، برهوت شدن این سرزمینها و ترکیدن اقتصاد بادکنکی این مناطق خواهد بود. آنها با علم نسبت به آنچه دارند انجام میدهند جنایت و خیانتی بزرگ در حق ملت صبور و مقام ایران کردند و امروز دورانی است که باید تاوان آن را پس بدهند. ما هیچ وقت دهها میلیارد دلار کمکی که به صدام معدوم کردند، مشارکت در محاصره اقتصادی و فشار سیاسی و خرج کردن علیه کشورمان در نهادهای بینالمللی را فراموش نکردهایم و همه آنها را باید امروز نقد کنیم...
🔻این فرصت شاید دیگر هیچ وقت به دست نیاید؛ حالا که خریت و حماقت آنها این فرصت تاریخی و بینظیر را در اختیار نیروهای مسلح قدرتمند و ملت مقاوم و صبور ایران گذاشته، باید از آن نهایت بهرهبرداری را کرد. نباید اجازه داد حکومتهای فاشیستی، مستبد و سرکوبگر خانوادگی در این مناطق جریان داشته باشد برای از بین بردن تهدید باید ریشه تهدید که وجود همین خانوادههای سرسپرده و مزدور در منطقه است را خشکاند؛ اگر چنین نکنیم شاید چند دهه دیگر یک بار دیگر باید همین جنگ را تکرار کنیم...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔵 هشدار فوری
🔹به کارکنان، شهروندان و ساکنان اطراف تأسیسات زیر در: قطر، منامه، عربستان، امارات، کویت و رژیم صهیونیستی،
🔹این مکانها به اهداف مستقیم و مشروع تبدیل شدهاند و ممکن است در ساعات آینده هدف قرار گیرند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔹به کارکنان، شهروندان و ساکنان اطراف تأسیسات زیر در: قطر، منامه، عربستان، امارات، کویت و رژیم صهیونیستی،
🔹این مکانها به اهداف مستقیم و مشروع تبدیل شدهاند و ممکن است در ساعات آینده هدف قرار گیرند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔲اول این کارخانه را بزنید...
➖یکی از مراکزی که باید هدف قرار بگیرد و به نظر من اولویت بسیار بالاتری دارد، کارخانه موسوم به ISCAR است. این کارخانه و تاسیسات بیش از ۳۰ میلیارد دلار قیمت دارند و تجهیزات ابزار دقیق و زیرساختهای مهم سلیحاتی رژیم اشغالگر را تولید میکنند. بیش از ۷۰۰۰ شهرک نشین بی وطن در آنجا مشغول به کار بوده و نهدام آن ضربهای ویرانگر و غیر قابل جبران برای رژیم است...
➖با کمک دوستان سایر آدرسها را هم در اراضی اشغالی خدمت شما خواهیم داد تا با دقت و با حوصله به شکلی که دیگر نشود آنجا را بازسازی کرد، در پاسخ به جنایتها و حماقتهای باند جنایتکار حاکم بر سرزمینهای اشغالی همه منهدم و نابود شوند... پیش از زدن کارخانه فولاد اگر اینجا را بزنید تمام تولیدات و صنایع رژیم دچار بحران جدی خواهند شد.
🇮🇷@SyrianKhabar
➖یکی از مراکزی که باید هدف قرار بگیرد و به نظر من اولویت بسیار بالاتری دارد، کارخانه موسوم به ISCAR است. این کارخانه و تاسیسات بیش از ۳۰ میلیارد دلار قیمت دارند و تجهیزات ابزار دقیق و زیرساختهای مهم سلیحاتی رژیم اشغالگر را تولید میکنند. بیش از ۷۰۰۰ شهرک نشین بی وطن در آنجا مشغول به کار بوده و نهدام آن ضربهای ویرانگر و غیر قابل جبران برای رژیم است...
➖با کمک دوستان سایر آدرسها را هم در اراضی اشغالی خدمت شما خواهیم داد تا با دقت و با حوصله به شکلی که دیگر نشود آنجا را بازسازی کرد، در پاسخ به جنایتها و حماقتهای باند جنایتکار حاکم بر سرزمینهای اشغالی همه منهدم و نابود شوند... پیش از زدن کارخانه فولاد اگر اینجا را بزنید تمام تولیدات و صنایع رژیم دچار بحران جدی خواهند شد.
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سقف اقدامات و تاکتیکهایِ بیبدیلِ ما در این جنگ، کفِ اقداماتیست که حتی به ذهنتان هم خطور نمیکند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
هشدار حمله موشکی به جنوب اراضی اشغالی. بخشهای وسیعی از سرای نقب تا حاشیه شرقی غزه در این هشدار حمله زیر آتش قرار میگیرند...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
موشکها با تاکید بر اصابت در بئرالسبع و پادگانها و پایگاهها و تاسیسات نظامی اقتصادی رژیم در صحرای نقب در حال فرود آمدن هستند. آژیر فرار به سوراخ موش به صدا درآمده و موشهای یهودی در حال خزیدن به سوراخها هستند تا جان ناقابل و بیارزششان را نجات دهند....
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک دستگاه تانک مرکاواچار ارتش کودککش رژیم اشغالگر توسط موشک کورنت رزمندگان مقاومت اسلامی در روستای قوزح از پشت هدف قرار گرفت و بدون فعال شدن سامانه تروفی دچار آتش سوزی شد و به پشت ساختمانها فرار کرد. پیش از این به نقل از برخی از فعالان امنیتی نوشته بودم که عمر یک تانک در شمال اراضی اشغالی کمتر از ۲۴ ساعت است و پس از ورود به میدان نبرد هدف قرار گرفته و منهدم میشود.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
یک رگبار موشکی دیگر این بار به سمت تلآویو و قدس غربی و تمام بخش ساحلی اراضی اشغالی از شمال نتانیا تا شمال غزه در حال حرکت است. برای موفقیت اصابت موشکهای فرزندان ایران دعا کنید.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
تمرکز این حملات بر جنوب تلآویو و شهرکهای صنعتی مانند رحووت است. امیدوارم که در این حملات تاسیسات و کارخانجات اصلی رژیم اشغالگر هدف قرار گرفته و منهدم شود.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
ما با بیش از یک رگبار موشکی روبرو هستیم و به نظر میرسد موشکها به صورت متناوب در حال شلیک شدن به مرکز اراضی اشغالی هستند. در صدها شهرک و آبادی اراضی اشغالی آژیر فرار به سوراخ موش به صدا درآمده و سامانه هشدار در حال به روز رسانی دوباره و مکرر مناطق احتمالی مورد اصابت هستند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سخنگوی نیروهای مسلح یمن بیانیهای را در مورد موضع رسمی این کشور در قبال جنگ جاری در منطقه در قالب یک بیانیه مفصل ارائه کرد. در این بیانیه یمنیها خواستار پایان حمله به ایران عراق فلسطین و لبنان شدهاند. ترجمه متن بیانیه در پست بعد خدمت شما ارائه خواهد شد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar