مقاومت اسلامی لبنان روز گذشته حملات گسترده و سنگینی را به مواضع دشمن در سراسر شمال فلسطین اشغالی انجام داد. این حملات با استفاده از موشکهای تاکتیکی فتح ۳۶۰، کروز پاوه و پهپادهای شاهد ۱۰۷ صورت گرفت که این پهپادهای قدرتمند و ویرانگر از قرار معلوم نخستین بار است توسط مقاومت در این جنگ استفاده میشود. با توجه به نابودی سیستم پدافندی رژیم صهیونیستی و ناتوانی دشمن در مقابله با پرتابههای حزب الله روزانه شاهد اصابتهای قطعی در اراضی اشغالی هستیم.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
همزمان با بازگشایی بازارهای جهانی قیمت نفت به شکل قابل توجهی نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرد و در نخستین حرکت نفت برنت به بیش از ۱۰۲ دلار و نفت وست تگزاس به بالای ۱۰۵ دلار رسید. انشالله قیمتها به همین شکل افزایش پیدا کرده و تا ساعتی دیگر شاهد افزایش بهای جهانی نفت تا بالای ۱۱۵ دلار باشیم...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
دون تزو: «محاصرهی دشمن را با محاصره کردن محاصرهاش بشکنید.»
در ساعتهای گذشته فضای مجازی آمریکا این را برای ترامپ کذاب و ابله دست گرفته و او را مسخره میکنند... خداوند دشمنان ما را از احمقها آفرید و این یکی از بهترین هدایایی بود که نصیب ما شد.
در پست بالا اثرات رفتار راهبرد دون تزو (در مقابل سن تزو استراتژیست شهیر و باستانی چینی که کتاب هنر جنگ را به او نسبت میدهند) را مشاهده میکنید که قیمت جهانی نفت با ۸ درصد افزایش واجه شد و در ساعتهای آینده باید بیشتر از این هم شود هرچند که این روزها بهای رسمی نفت خام روی آب زیر بشکهای ۱۴۰ دلار نیست.
🆔@SyrianKhabar
در ساعتهای گذشته فضای مجازی آمریکا این را برای ترامپ کذاب و ابله دست گرفته و او را مسخره میکنند... خداوند دشمنان ما را از احمقها آفرید و این یکی از بهترین هدایایی بود که نصیب ما شد.
در پست بالا اثرات رفتار راهبرد دون تزو (در مقابل سن تزو استراتژیست شهیر و باستانی چینی که کتاب هنر جنگ را به او نسبت میدهند) را مشاهده میکنید که قیمت جهانی نفت با ۸ درصد افزایش واجه شد و در ساعتهای آینده باید بیشتر از این هم شود هرچند که این روزها بهای رسمی نفت خام روی آب زیر بشکهای ۱۴۰ دلار نیست.
🆔@SyrianKhabar
برخی منابع خبری میگویند یک کشتی آمریکایی که قصد عبور از تنگه هرمز را داشت هدف قرار گرفته است...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
⚫️اوربان نخستین قربانی حمایت ترامپ در اروپا
▪️یکی از اتفاقات جالب روز یکشنبه شکست نخست وزیر مجارستان بعد از ۱۶ سال حضور در قدرت بود. تنها چیزی که باعث شکست اوربان شد حمایت رئیس جمهور نجس و جنایتکار آمریکا از وی بود چرا که گوریل آمریکایی در اظهار نظری خطاب به مردم مجارستان گفته بود:
▪️«بروید بیرون و به اوربان، دوست واقعی، مبارز و برنده رأی دهید. من تا آخر با او هستم.» در واقع اوربان که در تمام نظرسنجیها پیشتاز انتخابات بود و خودش نیز انتظار داشت که بار دیگر حزبش حائز اکثریت آرا گردد ولی همین اظهار نظر چند کلمهای ترامپ کذاب او را با خاک سیاه نشاند...
▪️حالا اوربان پس از ۱۶ سال حضور در قدرت و بازی در زمین آمریکا به عنوان نخستین قربانی مداخله مستقیم و حمایت بلاواسطه ترامپ از یک رهبر اروپایی باید از قدرت کنارهگیری کند. این پیام آشکار و روشن از اروپا به آن سوی آتلانتیک است که بدانند مردم این قاره هیچ اهمیت و ارزشی برای حرفهای ترامپ قائل نیستند و هر رهبر اروپایی که بخواهد پشت سر ترامپ بایستد تکلیف بهتر از این نخواهد داشت....
🇮🇷@SyrianKhabar
▪️یکی از اتفاقات جالب روز یکشنبه شکست نخست وزیر مجارستان بعد از ۱۶ سال حضور در قدرت بود. تنها چیزی که باعث شکست اوربان شد حمایت رئیس جمهور نجس و جنایتکار آمریکا از وی بود چرا که گوریل آمریکایی در اظهار نظری خطاب به مردم مجارستان گفته بود:
▪️«بروید بیرون و به اوربان، دوست واقعی، مبارز و برنده رأی دهید. من تا آخر با او هستم.» در واقع اوربان که در تمام نظرسنجیها پیشتاز انتخابات بود و خودش نیز انتظار داشت که بار دیگر حزبش حائز اکثریت آرا گردد ولی همین اظهار نظر چند کلمهای ترامپ کذاب او را با خاک سیاه نشاند...
▪️حالا اوربان پس از ۱۶ سال حضور در قدرت و بازی در زمین آمریکا به عنوان نخستین قربانی مداخله مستقیم و حمایت بلاواسطه ترامپ از یک رهبر اروپایی باید از قدرت کنارهگیری کند. این پیام آشکار و روشن از اروپا به آن سوی آتلانتیک است که بدانند مردم این قاره هیچ اهمیت و ارزشی برای حرفهای ترامپ قائل نیستند و هر رهبر اروپایی که بخواهد پشت سر ترامپ بایستد تکلیف بهتر از این نخواهد داشت....
🇮🇷@SyrianKhabar
در همین رابطه در اتحادیه اروپا جشن و پایکوبی برقرار است! اوربان به عنوان یکی از جدیترین و اصلیترین مخالفان ارسال کمکهای مالی و تسلیحاتی به اوکراین در طول سالهای گذشته نقش بزرگی در وتو کردن کمکهای اتحادیه اروپا به رژیم زلنسکی داشت. البته او در این مسیر حمایت حزبش را هم به صورت کامل در اختیار داشت، اما حالا فوندرلاین خوشحال و شادمان از شکست سنگین اوربان در انتظار تصویب کمک یک ۱۰۰ میلیارد یورویی به اوکراین است...
البته این مسئله خیلی هم به ضرر ترامپ نخواهد شد چرا که این پول هم سرانجام باید برای خرید تسلیحات و تجهیزات آمریکایی جهت جنگ با روسیه صرف شود. من خواستم یک پادکست در مورد اتحاد جبههای در شرق و غرب در جنگهای اخیر خدمت شما بگذارم که دیر وقت شد و انشالله حتماً در طول ساعتهای آینده این مهم را انجام خواهم داد.
🆔@SyrianKhabar
البته این مسئله خیلی هم به ضرر ترامپ نخواهد شد چرا که این پول هم سرانجام باید برای خرید تسلیحات و تجهیزات آمریکایی جهت جنگ با روسیه صرف شود. من خواستم یک پادکست در مورد اتحاد جبههای در شرق و غرب در جنگهای اخیر خدمت شما بگذارم که دیر وقت شد و انشالله حتماً در طول ساعتهای آینده این مهم را انجام خواهم داد.
🆔@SyrianKhabar
یک تکاور از تیپ ۶۵ نیروهای ویژه چترباز ایران در حال عکس گرفتن در مقابل یک فروند جنگنده اف-۴دی فانتوم ۲ نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران (IRIAF) در روزهای پایانی جنگ دیده میشود، داخل یکی از پناهگاههای مستحکم نیروی هوایی پس از یک مأموریت رزمی در مکانی نامشخص.
اینکه از مشخص است این جنگنده در پرواز رزم بوده برمیگردد به برخی اطلاعات خاص. با این حال بسیاری از جنگندههای ایرانی در طول این جنگ به شکل بسیار حرفهای حفظ شدند و حتی ماموریتهای مهمی را انجام دادند. ماموریتهای نیروی هوایی ارتش همواره طبقهبندی داشته و کمتر در مورد آنها صحبت شده و میشود.
🇮🇷@SyrianKhabar
اینکه از مشخص است این جنگنده در پرواز رزم بوده برمیگردد به برخی اطلاعات خاص. با این حال بسیاری از جنگندههای ایرانی در طول این جنگ به شکل بسیار حرفهای حفظ شدند و حتی ماموریتهای مهمی را انجام دادند. ماموریتهای نیروی هوایی ارتش همواره طبقهبندی داشته و کمتر در مورد آنها صحبت شده و میشود.
🇮🇷@SyrianKhabar
در حالی که رئیس جمهور نخست وزیر و دولت مزدور لبنان در حال نوکری برای صهیونیستها و آمریکاییها هستند یک شهروند مسیحی لبنانی به عنوان رزمنده مقاومت اسلامی در نبرد با دشمن یهودی به شهادت رسید. آدام گریگور حکمبان در نبرد با شرورترین و خبثترین تروریستهای جهان به شهادت رسید تا این دفعه هم ثابت شود مقاومت یک امر همگی و جهانی است...
🇮🇷@SyrinKhabar
🇮🇷@SyrinKhabar
✴️محاصره هوایی در برابر محاصره دریایی...
🔸اگر ترامپ قمارباز فکر میکند میتواند ایران را به شکل دریایی محاصره کند، محاصره هوایی کشورهای مزدور عرب باید هرچه سریعتر اجرایی شود. هیچ هواپیمایی در منطقه خلیج فارس حق پرواز نباید داشته باشد حتی در فرودگاه ریاض.
🔸دوستان عزیز ما در نیروهای مسلح باید این را مورد عنایت قرار داده و به شکل محکم و بنیادینی با آن برخورد کنند. هر پروازی به فرودگاههای منطقه میتواند این فرودگاهها را به هدفی برای موشکها و پهپادهای ایران تبدیل کند. در این زمینه به ویژه فرودگاههای دبی و ابوظبی در اولویت باید باشند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔸اگر ترامپ قمارباز فکر میکند میتواند ایران را به شکل دریایی محاصره کند، محاصره هوایی کشورهای مزدور عرب باید هرچه سریعتر اجرایی شود. هیچ هواپیمایی در منطقه خلیج فارس حق پرواز نباید داشته باشد حتی در فرودگاه ریاض.
🔸دوستان عزیز ما در نیروهای مسلح باید این را مورد عنایت قرار داده و به شکل محکم و بنیادینی با آن برخورد کنند. هر پروازی به فرودگاههای منطقه میتواند این فرودگاهها را به هدفی برای موشکها و پهپادهای ایران تبدیل کند. در این زمینه به ویژه فرودگاههای دبی و ابوظبی در اولویت باید باشند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔴سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء تصریح کرد: امنیت بنادر در خلیج فارس و دریای عمان یا برای همه است یا برای هیچکس.
➖متن سخنان وی به شرح ذیل است:
✔️بسم الله الرحمن الرحیم
🔻نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دفاع از حقوق قانونی کشورمان را وظیفه ای طبیعی و قانونی میدانند و بر همین اساس اعمال حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در آبهای سرزمینی کشورمان حق طبیعی ملت ایران است.
🔻بر این اساس تامین امنیت در آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران توسط نیروهای جان برکف مسلح با قاطعیت ادامه خواهد داشت و همانگونه که بارها اعلام شده شناورهای وابسته به دشمن حق عبور از تنگه هرمز را ندارند و نخواهند داشت و سایر شناورها با رعایت ضوابط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کماکان اجازه عبور از تنگه را خواهند داشت.
🔻همچنین با توجه به استمرار تهدیدهای دشمن علیه ملت ایران و امنیت ملی کشورمان پس از پایان جنگ نیز جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت سازوکاری دائمی برای کنترل تنگه هرمز اعمال خواهد کرد.
🔻اعمال محدودیت آمریکای جنایتکار بر حرکت عبور و مرور دریایی شناورها در آبهای بین المللی اقدامی غیر قانونی ومصداق دزدی دریایی است.
🔻نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صراحت و قاطعیت اعلام میکنند امنیت بنادر در خلیج فارس ودریای عمان یا برای همه است یا برای هیچکس.
🔻اگر امنیت بنادر جمهوری اسلامی ایران در آبهای خلیج فارس و دریای عمان تهدید شود هیچ بندری در خلیج فارس و دریای عمان در امان نخواهد بود.
✔️و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم
@SyrianKhabar
➖متن سخنان وی به شرح ذیل است:
✔️بسم الله الرحمن الرحیم
🔻نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دفاع از حقوق قانونی کشورمان را وظیفه ای طبیعی و قانونی میدانند و بر همین اساس اعمال حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در آبهای سرزمینی کشورمان حق طبیعی ملت ایران است.
🔻بر این اساس تامین امنیت در آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران توسط نیروهای جان برکف مسلح با قاطعیت ادامه خواهد داشت و همانگونه که بارها اعلام شده شناورهای وابسته به دشمن حق عبور از تنگه هرمز را ندارند و نخواهند داشت و سایر شناورها با رعایت ضوابط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کماکان اجازه عبور از تنگه را خواهند داشت.
🔻همچنین با توجه به استمرار تهدیدهای دشمن علیه ملت ایران و امنیت ملی کشورمان پس از پایان جنگ نیز جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت سازوکاری دائمی برای کنترل تنگه هرمز اعمال خواهد کرد.
🔻اعمال محدودیت آمریکای جنایتکار بر حرکت عبور و مرور دریایی شناورها در آبهای بین المللی اقدامی غیر قانونی ومصداق دزدی دریایی است.
🔻نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صراحت و قاطعیت اعلام میکنند امنیت بنادر در خلیج فارس ودریای عمان یا برای همه است یا برای هیچکس.
🔻اگر امنیت بنادر جمهوری اسلامی ایران در آبهای خلیج فارس و دریای عمان تهدید شود هیچ بندری در خلیج فارس و دریای عمان در امان نخواهد بود.
✔️و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم
@SyrianKhabar
⚫️ کمکهای بشردوستانه جدیدی از روسیه تحویل داده شد
▪️در حالی که کشورهای غربی و آمریکا در حال حمله به کشورمان و در تلاش برای نابودی ایران هستند، مردم روسیه در این دوره سخت به دوستان ایرانی خود به اشکال مختلف کمک میکنند - هم در سطح دولتی و هم خصوصی.
▪️بدین ترتیب، در تاریخ ۱۰ آوریل در آستارا، کمکهای بشردوستانه (۵۱ تن روغن آفتابگردان و مواد شوینده خانگی) که توسط بنیاد خیریه «نفیس» از تاتارستان جمعآوری و به ایران ارسال شده بود، به نمایندگان جمعیت هلال احمر ایران تحویل داده شد.
▪️ما از مردم روسیه و مردم خوب و مسلمان تاتارستان که علی رغم سیل سنگین و ویرانیهای ناشی از آنکه باعث وارد آمدن خسارت گسترده به زندگی آنها شد، به یاد ما بودند و به یاد همتباران ایرانی خود بودند سپاسگزاریم.
🇮🇷@SyrianKhabar
▪️در حالی که کشورهای غربی و آمریکا در حال حمله به کشورمان و در تلاش برای نابودی ایران هستند، مردم روسیه در این دوره سخت به دوستان ایرانی خود به اشکال مختلف کمک میکنند - هم در سطح دولتی و هم خصوصی.
▪️بدین ترتیب، در تاریخ ۱۰ آوریل در آستارا، کمکهای بشردوستانه (۵۱ تن روغن آفتابگردان و مواد شوینده خانگی) که توسط بنیاد خیریه «نفیس» از تاتارستان جمعآوری و به ایران ارسال شده بود، به نمایندگان جمعیت هلال احمر ایران تحویل داده شد.
▪️ما از مردم روسیه و مردم خوب و مسلمان تاتارستان که علی رغم سیل سنگین و ویرانیهای ناشی از آنکه باعث وارد آمدن خسارت گسترده به زندگی آنها شد، به یاد ما بودند و به یاد همتباران ایرانی خود بودند سپاسگزاریم.
🇮🇷@SyrianKhabar
حملات موشکی و پهپادی فرزندان مقاومت و یاران سید شهید ما ر لبنان علیه تروریستهای یهودی ادامه دارد. دشمن صهیونیستی که از قدرتنمایی و قدرتگیری حزب الله غافلگیر شده با وجود جنایتهایی که کرده و میکند نتوانسته آتش پرقدرت رزمندگان لبنانی را خاموش کند. آژیر حمله موشکی و پهپادی در سراسر شمال اراضی اشغالی تا ندر اشغالی حیفا به صدا در میآید و روزانه صدها هزار شهرک نشین تروریست به سوراخهای موش فرار میکنند...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
🔵اصابت ۷ فروند پهپاد به مواضع تروریستها در جزیره منامه
🔹کوتولههای آل خلیفه در مجمع الجزایر اشغالی ایرانی دیلمون دعا میکنند که در ۲۴ ساعت گذشته با هفت فروند پهپاد انهدامی هدف قرار گرفتهاند؟! البته این را هم باید بگویم که اخباری در طول روزهای گذشته مبنی بر ادامه حملات به مواضع تروریستهای آمریکایی در منطقه وجود داشت ولی کسی در این زمینه هیچ اظهار نظری نمیکرد. اعلام کوتولههای آل خلیفه در مورد اصابت ۷ فروند پهپاد انهدامی در ۲۴ ساعت گذشته نشان میدهد گروههای مقاومت در سطح منطقه فعال بوده و ما به ازای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان دشمن آمریکایی را رها نکردهاند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔹کوتولههای آل خلیفه در مجمع الجزایر اشغالی ایرانی دیلمون دعا میکنند که در ۲۴ ساعت گذشته با هفت فروند پهپاد انهدامی هدف قرار گرفتهاند؟! البته این را هم باید بگویم که اخباری در طول روزهای گذشته مبنی بر ادامه حملات به مواضع تروریستهای آمریکایی در منطقه وجود داشت ولی کسی در این زمینه هیچ اظهار نظری نمیکرد. اعلام کوتولههای آل خلیفه در مورد اصابت ۷ فروند پهپاد انهدامی در ۲۴ ساعت گذشته نشان میدهد گروههای مقاومت در سطح منطقه فعال بوده و ما به ازای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان دشمن آمریکایی را رها نکردهاند.
🇮🇷@SyrianKhabar
Forwarded from کاوش مدیا
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
✅ جانشین سابق عملیات نیروی دریایی ایالات متحده:
📍 محاصره هرمز فقط آسیب بیشتری به جهان وارد میکند؛ ما آماده نبودیم و انتظار پایداری از سوی ایرانیان را هم نداشتیم اما آنها با شلیک انبوه پهپاد در عرض یک روز، معادل چهار سال تولید موشکهای پاتریوت ما را به هدر دادند/احمقانه است که پلن انسداد تنگه هرمز را در نظر نگرفته بودیم زیرا ما دقیقاً در ضعیفترین دوران توانمندی «مینروبی» خود هستیم/ما جوانب این کار را نسنجیده بودیم و برنامهریزیِ افتضاح، به اجرای فاجعهبار ختم میشود...
🆔 @Kavoshmedia
📍 محاصره هرمز فقط آسیب بیشتری به جهان وارد میکند؛ ما آماده نبودیم و انتظار پایداری از سوی ایرانیان را هم نداشتیم اما آنها با شلیک انبوه پهپاد در عرض یک روز، معادل چهار سال تولید موشکهای پاتریوت ما را به هدر دادند/احمقانه است که پلن انسداد تنگه هرمز را در نظر نگرفته بودیم زیرا ما دقیقاً در ضعیفترین دوران توانمندی «مینروبی» خود هستیم/ما جوانب این کار را نسنجیده بودیم و برنامهریزیِ افتضاح، به اجرای فاجعهبار ختم میشود...
🆔 @Kavoshmedia
کاوش مدیا
✅ جانشین سابق عملیات نیروی دریایی ایالات متحده: 📍 محاصره هرمز فقط آسیب بیشتری به جهان وارد میکند؛ ما آماده نبودیم و انتظار پایداری از سوی ایرانیان را هم نداشتیم اما آنها با شلیک انبوه پهپاد در عرض یک روز، معادل چهار سال تولید موشکهای پاتریوت ما را به هدر…
🔸این ویدیو که دوستان ما در کاوش مدیا زحمت ترجمه و زیرنویس آن را کشیدهاند، تایید روایتها و اظهارات ما در مورد ضعف نیروی دریایی آمریکا در حوزه مینروبی است. حالا جانشین سابق عملیات نیروی دریایی ارتش تروریستی آمریکا اندکی رواداری کرد و همه چیز را نگفت در حالی که حقایق بسیار جالبتر و برای وزارت جنگ آمریکا حقارت آمیز است که مسی بخواهد همه چیز را در مورد ضعفهای وحشتناک آمریکایی مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد.
🔸در طول هفتههای گذشته بارها بر مشکلات عدیده در حوزه مینروبی توسط نیروی دریایی تروریستی آمریکا تاکید کردند که آخرین آن در پادکستی بود که شب گذشته در کانال کار شد. اینکه آمریکا چهار شناور متعلق به نیم قرن پیش دارد که هیچ یک از تجهیزات لازم برای مینروبی را ندارند خود یک مسئله است اما مسئله مهمتر که شاید این ژنرال دو ستاره بازنشسته آمریکایی نخواسته در مورد آن صحبت کند، مینهای هوشمند ایرانی هست که یا از آن اطلاعی ندارد یا میداند که تا چه اندازه وحشتناک هستند که صحبت در موردش میتواند تبعات زیادی داشته باشد.
🔸حتی اظهار نظر او در مورد اینکه ایران ۵ تا ۶ هزارمین دریایی دارد نیز اشتباه است ولی اعتراف او در ناتوانی نیروی دریایی آمریکا پاکسازی احتمالی تنگه هرمز از مینهای دریایی روایت حقیقی از ضعف مفرط ارتش بزرگ و پر ادعای آمریکا است که فقط هزینههای هنگفتی بر دوش مالیات دهندگان آمریکایی تحمیل میکند. یک حقیقت را که برای شما بگویم این است که مینهای هوشمند ایرانی به هیچ عنوان قابل پیدا کردن نیستند و با ۵۰ عدد از آنها میشود آبراهه ورودی یا خروجی به خلیج فارس را به صورت کامل ناامن و تخریب کرد.
🔸من تا این لحظه از زبان مقامات ایرانی و مسئولان نیروی دریایی سپاه پاسداران در مورد مینریزی در خلیج فارس چیزی نشنیدهام، اما ترس و وحشت از احتمال چنین اقدامی تمام شناورها را از رفت و آمد در مسیرهای دیگر منع خواهد کرد. اینکه نیروی دریایی تروریستی آمریکا در طول سالهای گذشته در تمام رزمایشهایی که برای جمع آوری مینهای ضد کشتی برگزار کرد، شکستهای مفتضحانهای از دشمن فرضی خورد حالا را در میدان واقعیت میتواند به شکستهای ویرانگر تبدیل شود.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔸در طول هفتههای گذشته بارها بر مشکلات عدیده در حوزه مینروبی توسط نیروی دریایی تروریستی آمریکا تاکید کردند که آخرین آن در پادکستی بود که شب گذشته در کانال کار شد. اینکه آمریکا چهار شناور متعلق به نیم قرن پیش دارد که هیچ یک از تجهیزات لازم برای مینروبی را ندارند خود یک مسئله است اما مسئله مهمتر که شاید این ژنرال دو ستاره بازنشسته آمریکایی نخواسته در مورد آن صحبت کند، مینهای هوشمند ایرانی هست که یا از آن اطلاعی ندارد یا میداند که تا چه اندازه وحشتناک هستند که صحبت در موردش میتواند تبعات زیادی داشته باشد.
🔸حتی اظهار نظر او در مورد اینکه ایران ۵ تا ۶ هزارمین دریایی دارد نیز اشتباه است ولی اعتراف او در ناتوانی نیروی دریایی آمریکا پاکسازی احتمالی تنگه هرمز از مینهای دریایی روایت حقیقی از ضعف مفرط ارتش بزرگ و پر ادعای آمریکا است که فقط هزینههای هنگفتی بر دوش مالیات دهندگان آمریکایی تحمیل میکند. یک حقیقت را که برای شما بگویم این است که مینهای هوشمند ایرانی به هیچ عنوان قابل پیدا کردن نیستند و با ۵۰ عدد از آنها میشود آبراهه ورودی یا خروجی به خلیج فارس را به صورت کامل ناامن و تخریب کرد.
🔸من تا این لحظه از زبان مقامات ایرانی و مسئولان نیروی دریایی سپاه پاسداران در مورد مینریزی در خلیج فارس چیزی نشنیدهام، اما ترس و وحشت از احتمال چنین اقدامی تمام شناورها را از رفت و آمد در مسیرهای دیگر منع خواهد کرد. اینکه نیروی دریایی تروریستی آمریکا در طول سالهای گذشته در تمام رزمایشهایی که برای جمع آوری مینهای ضد کشتی برگزار کرد، شکستهای مفتضحانهای از دشمن فرضی خورد حالا را در میدان واقعیت میتواند به شکستهای ویرانگر تبدیل شود.
🇮🇷@SyrianKhabar
⭕️آخرین هشدارها به آل سعود و آل ثانی
❗️وزرای امور خارجه ایران و عربستان گفتوگویی تلفنی داشتهاند. فقط خبر این گفتوگو منتشر شده و از محتوی آن خبری در دست نیست. این خبر را هم خود وزارت امور خارجه منتشر و زمان آن را «یک روز پس از مذاکرات اسلام آباد» گفتهاند که به احتمال زیاد میشود روز شنبه یا یکشنبه.
❗️هر چند در مورد محتوای این گفتوگوی تلفنی خبری منتشر نشده، اما از قرار معلوم وزیر امور خارجه وزیر امور خارجه آل ثانی هم گفتوگویی تلفنی داشته است. برای افرادی که از بیرون ناظر این تحولات هستند نکته قابل توجه، به احتمال زیاد، ضرورت دادن هشدارهای لازم و کافی به این کشورکهای جعلی در مورد تداوم همکاری و همراهی با تروریستهای امریکایی است.
❗️سعودیها که در این جنگ همراهی کامل و هماهنگی همهجانبهای با تروریستهای صلیبی و یهودی داشتند و بابت این همراهی ضربات دردناک و سختی را متحمل شدند، حالا باید انتخاب کنند؛ یعنی میان ایران و امریکا انتخاب کنند. باید دید کدام طرف را برخواهند گزید و این آینده آنها و منطقه را به صورت منطقی و مشخص روشن میکند؛ ایران این بار دیگر رحم نخواهد کرد، هرگونه همکاری با دشمن، ویرانی را به شکل گستردهتر اجرا خواهد کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
❗️وزرای امور خارجه ایران و عربستان گفتوگویی تلفنی داشتهاند. فقط خبر این گفتوگو منتشر شده و از محتوی آن خبری در دست نیست. این خبر را هم خود وزارت امور خارجه منتشر و زمان آن را «یک روز پس از مذاکرات اسلام آباد» گفتهاند که به احتمال زیاد میشود روز شنبه یا یکشنبه.
❗️هر چند در مورد محتوای این گفتوگوی تلفنی خبری منتشر نشده، اما از قرار معلوم وزیر امور خارجه وزیر امور خارجه آل ثانی هم گفتوگویی تلفنی داشته است. برای افرادی که از بیرون ناظر این تحولات هستند نکته قابل توجه، به احتمال زیاد، ضرورت دادن هشدارهای لازم و کافی به این کشورکهای جعلی در مورد تداوم همکاری و همراهی با تروریستهای امریکایی است.
❗️سعودیها که در این جنگ همراهی کامل و هماهنگی همهجانبهای با تروریستهای صلیبی و یهودی داشتند و بابت این همراهی ضربات دردناک و سختی را متحمل شدند، حالا باید انتخاب کنند؛ یعنی میان ایران و امریکا انتخاب کنند. باید دید کدام طرف را برخواهند گزید و این آینده آنها و منطقه را به صورت منطقی و مشخص روشن میکند؛ ایران این بار دیگر رحم نخواهد کرد، هرگونه همکاری با دشمن، ویرانی را به شکل گستردهتر اجرا خواهد کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar