فرماندهی تروریستی امریکا میگوید که تنگه هرمز باز است و فلان تعداد کشتی و فلان مقدار نفت از آن عبور کرده است! اما از زمان دستور برای بسته بودن تنگه تا اجرای آن باید دید چه اتفاقی افتاده است... معمولا سنتکام و فرماندهی آن دروغگوهای حرفهای هستند و هیچ اعبتاری هم ندارند.
🆔@SyrianKhabar
🆔@SyrianKhabar
رابرت مالی در گفتوگویی با یک شبکه تلویزیونی با اشاره به انتقادات وارده به توافق مبنی بر اینکه ایران امتیازات زیادی در این توافق به دست آورده است، میگوید: «وقتی با جنگی فاجعهبار روبهرو هستید که به شکست راهبردی و شکست استراتژیک آمریکا منجر شده است، نمیتوانید انتظار توافقی ایدهآل داشته باشید. آنچه به دست میآورید توافقی است که دستکم دو کار انجام میدهد؛ جنگ را پایان میدهد و تنگه هرمز را باز میکند.»
🇮🇷 @SyrianKhabar
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
این هم جان سگ سیبیل که از شکست راهبردی امریکا ناراحت است! او نمیخواهد به این نکته اعتراف کند که امریکا در جنگ شکست خورده و آنچه در حال روی دادن است نتیجه طبیعی شکست در جنگ است. بدون شک اگر ایران هم شکست میخورد، خروجیاش همین بود. با این حال مبرهن است که امثال جان سگ سیبیل که نفرت ذاتی از ایران و ایرانی دارد و 7 سال پیش در گردهمایی گروهک تروریستی منافقین ادعا کرده بود که ایران چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را نخواهد دید حالا 7 سال بعد دارد به این مساله اعتراف میکند که همین جمهوری اسلامی ایران موفق شده تا ابرقدرت امریکا را شکست دهد. او اعتراف نمیکند اما ما لحنش را به نزدیکی اعتراف میآوریم...
دو خط آخر را بخوانید که چه توهماتی زده است! او از اینکه میبیند به عنوان یکی از اصلیترین حامیان جنگ علیه ایران امروز ارتش امریکا تا این اندازه توسط جوانان ایرانی خوار و خفیف شده، عصبانی است و چرت و پرت زیاد میگوید... واقعیتها در میدان نبرد خودشان را نشان دادند.
🇮🇷 @SyrianKhabar
دو خط آخر را بخوانید که چه توهماتی زده است! او از اینکه میبیند به عنوان یکی از اصلیترین حامیان جنگ علیه ایران امروز ارتش امریکا تا این اندازه توسط جوانان ایرانی خوار و خفیف شده، عصبانی است و چرت و پرت زیاد میگوید... واقعیتها در میدان نبرد خودشان را نشان دادند.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این پیامی است که امروز روی گارد از طرف نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به همه کشتیها در دو سوی تنگه هرمز ابلاغ شد. متاسفانه پیامی که روز گذشته توسط برخی کانالها منتشر شد، ساختگی بود!
روابط عمومی نیروی دریایی سپاه هم در اطلاعیهای کوتاه اعلام کرد: با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و نقض تعهدات امریکا در برقراری آتشبس، تنگه هرمز بر روی همه شناورها بسته میباشد. تأکید میگردد تنگه هرمز بسته است و شناورها به تنگه هرمز نزدیک نشوند؛ در غیر این صورت امنیت آنها به مخاطره خواهد افتاد.
🇮🇷 @SyrianKhabar
روابط عمومی نیروی دریایی سپاه هم در اطلاعیهای کوتاه اعلام کرد: با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و نقض تعهدات امریکا در برقراری آتشبس، تنگه هرمز بر روی همه شناورها بسته میباشد. تأکید میگردد تنگه هرمز بسته است و شناورها به تنگه هرمز نزدیک نشوند؛ در غیر این صورت امنیت آنها به مخاطره خواهد افتاد.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from Seyed Mohammad Marandi
YouTube
DEAL IS OVER: War IMMINENT, Iran Vows CRUSHING Blow to Israel | Mohammad Marandi
Mohammad Marandi joins as Israel blows up the US-Iran deal despite Trump's rhetorical push back. Iran is now gearing up for war to enforce its terms as Israel gets put on notice by Hezbollah on the battlefield.
FOLLOW ME ON RUMBLE: https://rumble.com/c/DannyHaiphong…
FOLLOW ME ON RUMBLE: https://rumble.com/c/DannyHaiphong…
Seyed Mohammad Marandi
https://www.youtube.com/live/en_GCaRREAc?is=GQe9AmIm78Br4SKk
دوستان عزیز این کانال دکتر سیدمحمد مرندی عزیز است؛ در این کانال گفتوگوهایی که به صورت روزانه با پادکستهای یوتیوبی در سراسر جهان یا شبکههای خبری انجام میدهد را به صورت لینک بارگزاری میکند. دکتر مرندی واقعا در این چند ماه زحمت بسیار کشید و خدا میداند بیش از 600 ساعت گفتوگو داشته است. به صورت میانگین روزانه تا 6 ساعت در برنامههای مختلف حضور داشته و صحبت کرده است. امروز فکر کنم در 5 برنامه حاضر بود. خداقوت به ایشان.
@SyrianKhabar
@SyrianKhabar
در ادامه آمادگیهای مداوم ارتش چین برای سرکوبنیروی دریایی ارتش تروریستی امریکا، در ماه مه سال جاری، چین در میدان تیر چارکلیک/ژوکیان در بیابان تاکلاماکان منطقه خودمختار سینکیانگ-اوئیغور، ماکتی از ناوشکن آمریکایی نوع «آرلی برک» را برای تمرین حملات موشکی بالستیک در جریان تمرینات نیروهای موشکی ارتش آزادیبخش خلق چین مستقر کرد....
این یعنی آنکه چینیها به شدت از نبرد اخیر میان ایران و امریکا درسهای لازم را گرفتهاند...
🆔@SyrianKhabar
این یعنی آنکه چینیها به شدت از نبرد اخیر میان ایران و امریکا درسهای لازم را گرفتهاند...
🆔@SyrianKhabar
🔵فوکویاما: امریکا در برابر ایران کاملاً تسلیم شد
🔹این روزها اظهارنظرها و طرح دیدگاههای مختلف در جامعه سیاسی، دیپلماتیک و دانشگاهی امریکا و جهان در مورد تفاهمنامه پایان جنگ میان ایران و امریکا بسیار گسترده و شایع است. تقریباً شما هر پادکست یا رسانهای را ببینید، در مورد این تفاهمنامه صحبت میکنند و همه هم برخلاف برخیها در داخل کشور بر این باور هستند که ایران پیروز مطلق این جنگ بود و امریکا به صورت کامل در برابر ایران تسلیم شد.
🔹در همین رابطه فرانسیس فوکویاما استاد دانشگاه آمریکایی که همه او را میشناسند در یادداشتی توافق اولیه آمریکا و ایران برای پایان دادن به جنگ را نشاندهنده تسلیم کامل آمریکا در برابر ایران دانست که اساسا ساعت را به ماه فوریه و پیش از آغاز جنگ تحمیلی سوم علیه ایران بازگرداند ـ زمانی که تنگه هرمز باز بود و آمریکا و رژیم صهیونیستی هنوز بمباران ایران را آغاز نکرده بودند. به گفته او، این توافق صرفا مشکلی را حل کرد که خود دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر رژیم صهیونیستی با شروع جنگ غیرقانونی علیه ایران آغاز کرده بودند.
🔹فوکویاما در این یادداشت که در نشریه «پرسوئیشن» منتشر شده، نوشت: این توافق اهدافی را که ترامپ آغاز این جنگ را با آن توجیه کرد به مذاکرات آینده موکول میکند؛ هیچ تغییر رژیم یا «تسلیم بیقید و شرطی» رخ نداده است، تعهدی برای تحویل ذخایر اورانیوم غنیشده یا توقف غنیسازی، پایان حمایت از متحدان منطقهای ایران مانند حوثیها (انصارالله یمن) و متوقف کردن سرکوب معترضان انجام نگرفته است. (دقت کنید، منظورش از معترضان چه کسانی است؟ آیا همان افرادی که برای حمله دشمن زمینهسازی کردهاند نیست؟!)
🔹در ادامه این مطلب آمده است: تمام مسائل اختلافبرانگیز به مذاکرات آتی در طول آتشبس ۶۰ روزه موکول شده است، در حالی که بعید به نظر میرسد ایران در این مدت کوتاه در مورد مسائلی که نمایانگر هویت اصلی آن است، تغییری ایجاد کند. ترامپ تهدید کرده که در صورت دست نیافتن به توافقی نهایی، جنگ را از سر گرفته و احتمالا ایالات متحده را با دریافت ۲۰ درصد از درآمدهای منطقه به آنچه «نگهبان خاورمیانه» خوانده، تبدیل کند؛ تهدیدی که هم برای کشورهای منطقه و هم برای افکار عمومی آمریکا که مایلند هر چه زودتر کار آمریکا در این منطقه تمام شود، مضحک و غیرقابلقبول است.
🔹فوکویاما با اشاره به انتقادهای مکرر ترامپ از توافق هستهای ۲۰۱۵ که در دولت باراک اوباما، رئیسجمهور پیشین آمریکا انجام شد و مقایسه آن با توافقی که با ایران انجام شد، بیان کرد: توافق ترامپ به مراتب ضعیفتر از توافق سال ۲۰۱۵ اوباما است که غنیسازی ایران را به ۳.۶۷ درصد محدود و نظارت بازرسان خارجی را تضمین میکرد و ایران تا زمان خروج ترامپ از این توافق در سال ۲۰۱۸ به آن پایبند بود. (این قیاس این روزها در سطح جامعه امریکا در حال گسترش است و خود اوباما هم به آن اشاره کرد)
🔹وی که به شدت از اینکه این جنگ نتوانسته اهدافش را محقق کند (در واقع به نظر میرسد که او مخالف جنگ نبوده، از اینکه امریکا شکست خورده عصبانی است) مینویسد: واضح است که ترامپ تحت فشار داخلی ناشی از افزایش قیمت نفت و تورم بر اثر وضعیت تنگه هرمز ناچار شده است که این آبراه را به هر قیمتی بازگشایی کند و با توجه به بیمیلی او به اعزام نیروی زمینی به ایران، چارهای جز عقبنشینی و پذیرفتن بازگشت به وضعیت پیش از ۲۸ فوریه (زمان آغاز حملات غیرقانونی علیه ایران) نداشته است.
🔹به نظر میرسد که فوکویاما از ترامپ بابت بیعرضگیاش در نابودی ایران ناراحت است و به همین دلیل او را هدف قرار داده و در پایان یادداشت خود آورده است: با وجود اینکه بازگشایی تنگه هرمز به نفع جهان است و شاید پایگاه حامیان سرسخت ترامپ در جنبش «ماگا» این را یک پیروزی تلقی کنند اما دیگران به خوبی درک میکنند که قدرتمندترین کشور جهان از سوی رئیسجمهوری بیخاصیت و نادان اداره میشود که برای منافع شخصی خود هزینههای گزافی را به دیگر کشورها و حتی به مردم کشورش تحمیل میکند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔹این روزها اظهارنظرها و طرح دیدگاههای مختلف در جامعه سیاسی، دیپلماتیک و دانشگاهی امریکا و جهان در مورد تفاهمنامه پایان جنگ میان ایران و امریکا بسیار گسترده و شایع است. تقریباً شما هر پادکست یا رسانهای را ببینید، در مورد این تفاهمنامه صحبت میکنند و همه هم برخلاف برخیها در داخل کشور بر این باور هستند که ایران پیروز مطلق این جنگ بود و امریکا به صورت کامل در برابر ایران تسلیم شد.
🔹در همین رابطه فرانسیس فوکویاما استاد دانشگاه آمریکایی که همه او را میشناسند در یادداشتی توافق اولیه آمریکا و ایران برای پایان دادن به جنگ را نشاندهنده تسلیم کامل آمریکا در برابر ایران دانست که اساسا ساعت را به ماه فوریه و پیش از آغاز جنگ تحمیلی سوم علیه ایران بازگرداند ـ زمانی که تنگه هرمز باز بود و آمریکا و رژیم صهیونیستی هنوز بمباران ایران را آغاز نکرده بودند. به گفته او، این توافق صرفا مشکلی را حل کرد که خود دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر رژیم صهیونیستی با شروع جنگ غیرقانونی علیه ایران آغاز کرده بودند.
🔹فوکویاما در این یادداشت که در نشریه «پرسوئیشن» منتشر شده، نوشت: این توافق اهدافی را که ترامپ آغاز این جنگ را با آن توجیه کرد به مذاکرات آینده موکول میکند؛ هیچ تغییر رژیم یا «تسلیم بیقید و شرطی» رخ نداده است، تعهدی برای تحویل ذخایر اورانیوم غنیشده یا توقف غنیسازی، پایان حمایت از متحدان منطقهای ایران مانند حوثیها (انصارالله یمن) و متوقف کردن سرکوب معترضان انجام نگرفته است. (دقت کنید، منظورش از معترضان چه کسانی است؟ آیا همان افرادی که برای حمله دشمن زمینهسازی کردهاند نیست؟!)
🔹در ادامه این مطلب آمده است: تمام مسائل اختلافبرانگیز به مذاکرات آتی در طول آتشبس ۶۰ روزه موکول شده است، در حالی که بعید به نظر میرسد ایران در این مدت کوتاه در مورد مسائلی که نمایانگر هویت اصلی آن است، تغییری ایجاد کند. ترامپ تهدید کرده که در صورت دست نیافتن به توافقی نهایی، جنگ را از سر گرفته و احتمالا ایالات متحده را با دریافت ۲۰ درصد از درآمدهای منطقه به آنچه «نگهبان خاورمیانه» خوانده، تبدیل کند؛ تهدیدی که هم برای کشورهای منطقه و هم برای افکار عمومی آمریکا که مایلند هر چه زودتر کار آمریکا در این منطقه تمام شود، مضحک و غیرقابلقبول است.
🔹فوکویاما با اشاره به انتقادهای مکرر ترامپ از توافق هستهای ۲۰۱۵ که در دولت باراک اوباما، رئیسجمهور پیشین آمریکا انجام شد و مقایسه آن با توافقی که با ایران انجام شد، بیان کرد: توافق ترامپ به مراتب ضعیفتر از توافق سال ۲۰۱۵ اوباما است که غنیسازی ایران را به ۳.۶۷ درصد محدود و نظارت بازرسان خارجی را تضمین میکرد و ایران تا زمان خروج ترامپ از این توافق در سال ۲۰۱۸ به آن پایبند بود. (این قیاس این روزها در سطح جامعه امریکا در حال گسترش است و خود اوباما هم به آن اشاره کرد)
🔹وی که به شدت از اینکه این جنگ نتوانسته اهدافش را محقق کند (در واقع به نظر میرسد که او مخالف جنگ نبوده، از اینکه امریکا شکست خورده عصبانی است) مینویسد: واضح است که ترامپ تحت فشار داخلی ناشی از افزایش قیمت نفت و تورم بر اثر وضعیت تنگه هرمز ناچار شده است که این آبراه را به هر قیمتی بازگشایی کند و با توجه به بیمیلی او به اعزام نیروی زمینی به ایران، چارهای جز عقبنشینی و پذیرفتن بازگشت به وضعیت پیش از ۲۸ فوریه (زمان آغاز حملات غیرقانونی علیه ایران) نداشته است.
🔹به نظر میرسد که فوکویاما از ترامپ بابت بیعرضگیاش در نابودی ایران ناراحت است و به همین دلیل او را هدف قرار داده و در پایان یادداشت خود آورده است: با وجود اینکه بازگشایی تنگه هرمز به نفع جهان است و شاید پایگاه حامیان سرسخت ترامپ در جنبش «ماگا» این را یک پیروزی تلقی کنند اما دیگران به خوبی درک میکنند که قدرتمندترین کشور جهان از سوی رئیسجمهوری بیخاصیت و نادان اداره میشود که برای منافع شخصی خود هزینههای گزافی را به دیگر کشورها و حتی به مردم کشورش تحمیل میکند.
🇮🇷@SyrianKhabar
همانگونه که گفتم در طول جنگ بر اساس آماری که برخی از دوستان آگاه به من دادند حدود ۲۸۰ رادار، سامانه ارتباطی و ایستگاههای ماهوارهای در حملات دقیق پهپادی و موشکی ایران در تمام منطقه منهدم شدند. بر اساس آن چیزی که من شنیدهام ر هر نقطهای از منطقه که تشعشع سیگنالی صادر میشد، پهپادها به سمت آن پرواز میکردند و نکته جالب در آنکه یک مدل از پهپاد شاهد که مانند پهپاد امید نیروی زمینی ارتش برای زدن رادارها توسعه یافته، این ماموریت مهم را انجام میداد.
اینجا ایگاه ارتباطات ماهوارهای اولاد زاید در منطقه گمرکی جبل علی دبی است، همانگونه که مشاهده میکنید این مرکز هدف حمله پهبادی قرار گرفته و منهدم شده است. رژیم مزدور و منافق امارات با هزینه هنگفت در طول سالهای گذشته دسترسیهای ماهواره مختلفی داشت که این امکانات و تجهیزات عمدتاً تروریستهای آمریکایی استفاده میکردند. هنوز مانده تا زیرساختهای راداری و ارتباطی دشمن که در سطح منطقه نابود شده معرفی شوند.
دوستانی که علاقه دارند و میتوانند، باید این اهداف را جمع زده و در نهایت بگویند که چه تعداد از سامانههای دشمن در این حوزه منهدم شدند... واقعیت آن است که این شبکه راداری که توسط ایران منهدم شده به این سادگی دیگر قابل باسازی نیستند و تقریباً یک دهه باید طول بکشد تا این تاسیسات بار دیگر بازسازی شوند.
🇮🇷@SyrianKhabar
اینجا ایگاه ارتباطات ماهوارهای اولاد زاید در منطقه گمرکی جبل علی دبی است، همانگونه که مشاهده میکنید این مرکز هدف حمله پهبادی قرار گرفته و منهدم شده است. رژیم مزدور و منافق امارات با هزینه هنگفت در طول سالهای گذشته دسترسیهای ماهواره مختلفی داشت که این امکانات و تجهیزات عمدتاً تروریستهای آمریکایی استفاده میکردند. هنوز مانده تا زیرساختهای راداری و ارتباطی دشمن که در سطح منطقه نابود شده معرفی شوند.
دوستانی که علاقه دارند و میتوانند، باید این اهداف را جمع زده و در نهایت بگویند که چه تعداد از سامانههای دشمن در این حوزه منهدم شدند... واقعیت آن است که این شبکه راداری که توسط ایران منهدم شده به این سادگی دیگر قابل باسازی نیستند و تقریباً یک دهه باید طول بکشد تا این تاسیسات بار دیگر بازسازی شوند.
🇮🇷@SyrianKhabar
این هم با محبت شما خریداری شد... متاسفانه بانک تجارت با مشکل مواجه شد و در خرید برخی اقلام به مشکل برخوردیم. دعا بفرمایید مشکل بانک تجارت برطرف گردد تا ما هم بتوانیم انجام وظیفه کنیم. دوستان ما همچنان نیازمند کمک شما هستند و هرچه که از دستمان بر بیاید و از ما بخواهند ما دریغ نخواهیم کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
ارتش جنایتکار تروریست رژیم یهودی از هلاکت دو قلاده کفتار خود با نام گروهبان یوآو کلاین و گروهبان کلاس اول نیر بن خبر داده است. در حادثه کلاین، سرهنگ دوم دور گدالیا بن سیمهون و دو سرباز جنایتکار دیگر که نامشان اعلام نشده نیز کشته شدند. در حادثه بن آری، دو سرباز دیگر به شدت زخمی شدند و یک افسر تروریسم جنایتکار دیگر نیز زخمی شده است.
من بارها در مورد تحولات میدان در درگیری میان مقاومت لبنان و تروریستهای متجاوز یهودی به شما گفتهام که بر اساس اعلام کارشناسان آگاه و کسانی که از داخل رژیم اطلاع دارند، تلفات معمولاً از یک سوم تا یک پنجم کمتر گفته میشود. مثلاً اگر جایی گفته شد که چهار قلاده یهودی به هلاکت رسیده است شما آن را باید ضرب ۳ کنید و اگر گفتند دو قلاده به هلاکت رسیده باید ضرب ۴ کنید و اگر گفتند که یکی سقط شده باید آن را ضرب ۵ کنید...
این را چند وقت پیش سرهنگ ویلکرسون آمریکایی در یک گفتگو یوتیوبی به نقل از دوستانش در ارتش این رژیم اعلام کرد. او با تاکید گفت که معمولاً تلفات ۳ تا ۴ برابر بیشتر است. این یعنی آنکه دشمن وضعیت مناسبی ندارد و عصبانیت آشفتگی آنها در مورد تحولات جنوب لبنان و سطح مقاومت رزمندگان لبنانی بسیار بالا است.
🇮🇷@SyrianKhabar
من بارها در مورد تحولات میدان در درگیری میان مقاومت لبنان و تروریستهای متجاوز یهودی به شما گفتهام که بر اساس اعلام کارشناسان آگاه و کسانی که از داخل رژیم اطلاع دارند، تلفات معمولاً از یک سوم تا یک پنجم کمتر گفته میشود. مثلاً اگر جایی گفته شد که چهار قلاده یهودی به هلاکت رسیده است شما آن را باید ضرب ۳ کنید و اگر گفتند دو قلاده به هلاکت رسیده باید ضرب ۴ کنید و اگر گفتند که یکی سقط شده باید آن را ضرب ۵ کنید...
این را چند وقت پیش سرهنگ ویلکرسون آمریکایی در یک گفتگو یوتیوبی به نقل از دوستانش در ارتش این رژیم اعلام کرد. او با تاکید گفت که معمولاً تلفات ۳ تا ۴ برابر بیشتر است. این یعنی آنکه دشمن وضعیت مناسبی ندارد و عصبانیت آشفتگی آنها در مورد تحولات جنوب لبنان و سطح مقاومت رزمندگان لبنانی بسیار بالا است.
🇮🇷@SyrianKhabar
⚫️سند جنایت تروریستهای آمریکایی برنده جایزه جهانی
▪️در حالی که هیئت مذاکره کننده بلندپایه کشورمان ساعتی پیش با هواپیمای شرکت معراج که به یاد ۱۶۸ گل پرپر شده ایرانی در مدرسه شجره طیبه میناب با کد «میناب ۱۶۸» در سوئیس فرود آمد تا پیام جنایت هولناک دژخیمان جنایتکار آمریکایی را به گوش جهانیان برساند، تصویر مشهور که از این جنایته ضد بشری گرفته شده در حافظه تاریخی مردم جهان ثبت شد.
▪️گفته میشود مرتضی آخوندی عکاس ایرانی موفق شد در رقابتی بینالمللی و در میان صدها اثر از عکاسان سراسر جهان، مقام نخست بخش «عکاسی خبری» مسابقه Golden Shot Photography Awards 2026 را از آن خود کند... امیدوارم که هیچگاه اجازه ندهیم که این جنایت دشمن آمریکایی فراموش شود.
▪️تمام هیئتهای مذاکره کننده دیپلماتیک ایران در تمام دیدارهای خود باید تصاویر این کودکان مظلوم بیگناه را که در آتش رژیم ضد بشری آمریکا اربا اربا شدند را با خود در همه جا به نمایش بگذارند به سفارتخانههای بیخاصیت ایران در تمام دنیا از خود عرضه و شهامت نشان داده و نمایشگاههای مختلفی را با تصاویر این جنایت در کشورهایی که در آنجا یکار میگردند، برپا کنند.
🇮🇷@SyrianKhabar
▪️در حالی که هیئت مذاکره کننده بلندپایه کشورمان ساعتی پیش با هواپیمای شرکت معراج که به یاد ۱۶۸ گل پرپر شده ایرانی در مدرسه شجره طیبه میناب با کد «میناب ۱۶۸» در سوئیس فرود آمد تا پیام جنایت هولناک دژخیمان جنایتکار آمریکایی را به گوش جهانیان برساند، تصویر مشهور که از این جنایته ضد بشری گرفته شده در حافظه تاریخی مردم جهان ثبت شد.
▪️گفته میشود مرتضی آخوندی عکاس ایرانی موفق شد در رقابتی بینالمللی و در میان صدها اثر از عکاسان سراسر جهان، مقام نخست بخش «عکاسی خبری» مسابقه Golden Shot Photography Awards 2026 را از آن خود کند... امیدوارم که هیچگاه اجازه ندهیم که این جنایت دشمن آمریکایی فراموش شود.
▪️تمام هیئتهای مذاکره کننده دیپلماتیک ایران در تمام دیدارهای خود باید تصاویر این کودکان مظلوم بیگناه را که در آتش رژیم ضد بشری آمریکا اربا اربا شدند را با خود در همه جا به نمایش بگذارند به سفارتخانههای بیخاصیت ایران در تمام دنیا از خود عرضه و شهامت نشان داده و نمایشگاههای مختلفی را با تصاویر این جنایت در کشورهایی که در آنجا یکار میگردند، برپا کنند.
🇮🇷@SyrianKhabar
من شهادت میدهم که حسین شریعتمداری از معدود افرادی است که در طول دو دهه گذشته مسئله هموطنان ما در مجمع الجزایر اشغالی دیلمون را فراموش نکرده و همواره نسبت به آن ذکر میدهد. از روزی که او در دهه ۸۰ آواز کوچه باغی را نوشت تا امروز قریباً ۲۰ سال میگذرد و در همین چند وقت در چند نوبت به ضرورت رسیدگی به وضعیت هموطنان ما در آن سوی خلیج فارس که تحت ظلم و ستم کوتولههای مزدور و وابسته آل خلیفه هستند، تاکید کرده است.
این جزایر بعد از بیش از نیم قرن جدایی از مام میهن باید به خاک ایران بازگردانده شود؛ در این زمینه دلایل متعددی وجود دارد اما مهمترین دلیل آن ظلمی است که بر این مردم توسط وهابیهای استخدام شده میرود. رژیم مزدور و مستبد آل خلیفه اید چوب این جنایتهایش را بخورد و بابت تمام ظلمهایی که بر ساکنان حقیقی و واقعی این جزایر کرده، تقاص پس بدهد.
نباید اجازه داد سگ تولههای پس افتاده عیسی کوتوله جوانان جزیره منامه و محرق را آزار و اذیت کنند فکر کنند میتوانند قسر در بروند... یکی از بزرگترین اشتباهات ایران در نبرد میهنی سوم این بود که با وجود توانایی انهدام کاخ این شیخک بیعرضه آن را هدف قرار نداد و مراکز امنیتی و شکنجهگاههای تحت مدیریت افسران انگلیسی را در هم نکوبید.
این دردی جانکاه است که هر از چند گاهی خبری مبنی بر شهادت یک نفر یا دستگیری چند نفر از شیعیان این منطقه میآید... ما باید تکلیفمان را با این مزدوران سرکوبگر و جنایتکار که حالا رفیق گرمابه و گلستان یهودیها شدهاند یکسره کرده آنها را برای محاکمه دستگیر کنیم.
🇮🇷@SyrianKhabar
این جزایر بعد از بیش از نیم قرن جدایی از مام میهن باید به خاک ایران بازگردانده شود؛ در این زمینه دلایل متعددی وجود دارد اما مهمترین دلیل آن ظلمی است که بر این مردم توسط وهابیهای استخدام شده میرود. رژیم مزدور و مستبد آل خلیفه اید چوب این جنایتهایش را بخورد و بابت تمام ظلمهایی که بر ساکنان حقیقی و واقعی این جزایر کرده، تقاص پس بدهد.
نباید اجازه داد سگ تولههای پس افتاده عیسی کوتوله جوانان جزیره منامه و محرق را آزار و اذیت کنند فکر کنند میتوانند قسر در بروند... یکی از بزرگترین اشتباهات ایران در نبرد میهنی سوم این بود که با وجود توانایی انهدام کاخ این شیخک بیعرضه آن را هدف قرار نداد و مراکز امنیتی و شکنجهگاههای تحت مدیریت افسران انگلیسی را در هم نکوبید.
این دردی جانکاه است که هر از چند گاهی خبری مبنی بر شهادت یک نفر یا دستگیری چند نفر از شیعیان این منطقه میآید... ما باید تکلیفمان را با این مزدوران سرکوبگر و جنایتکار که حالا رفیق گرمابه و گلستان یهودیها شدهاند یکسره کرده آنها را برای محاکمه دستگیر کنیم.
🇮🇷@SyrianKhabar
Audio
🔲گزارش جنگ شماره ۱۰۳؛ بررسی ابعاد شکست راهبردی آمریکا و اثرات آن بر...
🔘در این گزارش که در تداوم سلسله گزارشهای تبیینی در مورد شکست تاریخی و بیسابقه محور صلیبی یهودی از ایران و محور مقاومت است، بار دیگر با بررسی عمق این شکست و سطح تلفات وارد شده به آمریکا تاثیر آن بر رفتارهای آمریکا در منطقه و جهان را مورد اشاره قرار دادم. در این گزارش که تایید و تاکیدی است بر سلسله گزارشهایی که توسط بسیاری از اندیشکدهها و کارشناسان جهانی در مورد ابعاد شکست آمریکا منتشر شده، تلاش کردم تا به شما ثابت کنم واقعیتهای عینی و میدانی با حقایق قلب شده و غیر واقعی چقدر فاصله دارد.
🔘در هر صورت شکست آمریکا از ایران در غرب آسیا اثراتش بر اروپا، آسیا،آفریقا و حتی آمریکا را به همراه خواهد داشت و باعث شکلگیری جریانها و ائتلافهای جدیدی در این مناطق خواهد شد. آمریکا به عنوان یک قدرت غیر قابل اتکا و غیر قابل اعتماد جایگاه سابق خودش را ندارد و ین مسئله باعث شکلگیری جهانی شده که در آن قدرتهای نوظهور به شکل منطقهای امنیت را برقرار خواهند کرد. ایران پس از حدود نیم قرن توانست آمریکا را که مدعی ژاندارمی خلیج فارس و غرب آسیا بود کنار زده و خود بار دیگر این جایگاه را با قدرت به دست بگیرد...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔘در این گزارش که در تداوم سلسله گزارشهای تبیینی در مورد شکست تاریخی و بیسابقه محور صلیبی یهودی از ایران و محور مقاومت است، بار دیگر با بررسی عمق این شکست و سطح تلفات وارد شده به آمریکا تاثیر آن بر رفتارهای آمریکا در منطقه و جهان را مورد اشاره قرار دادم. در این گزارش که تایید و تاکیدی است بر سلسله گزارشهایی که توسط بسیاری از اندیشکدهها و کارشناسان جهانی در مورد ابعاد شکست آمریکا منتشر شده، تلاش کردم تا به شما ثابت کنم واقعیتهای عینی و میدانی با حقایق قلب شده و غیر واقعی چقدر فاصله دارد.
🔘در هر صورت شکست آمریکا از ایران در غرب آسیا اثراتش بر اروپا، آسیا،آفریقا و حتی آمریکا را به همراه خواهد داشت و باعث شکلگیری جریانها و ائتلافهای جدیدی در این مناطق خواهد شد. آمریکا به عنوان یک قدرت غیر قابل اتکا و غیر قابل اعتماد جایگاه سابق خودش را ندارد و ین مسئله باعث شکلگیری جهانی شده که در آن قدرتهای نوظهور به شکل منطقهای امنیت را برقرار خواهند کرد. ایران پس از حدود نیم قرن توانست آمریکا را که مدعی ژاندارمی خلیج فارس و غرب آسیا بود کنار زده و خود بار دیگر این جایگاه را با قدرت به دست بگیرد...
🇮🇷@SyrianKhabar
اخبار سوریه pinned «دوستان عزیز سلام متاسفانه در طول یک هفته گذشته به دلیل ایجاد مشکل برای بانکهای مختلف از جمله بانک تجارت که محبتها و کمکهای شما به آنجا واریز میشد من نتوانستم کار خیلی خاصی برای عزیزان کنم چرا که برداشت از این بانک عملاً غیر ممکن است. با این حال با توجه…»
🔲حال و روز خراب رسانههای رژیم صهیونیستی
➖گاهی اوقات وقتی مطالب و یادداشتهای برخی از نویسندگان صهیونیست را میخوانم حالم به هم میخورد؛ معلوم نیست میخواهند چه کسی را خر کنند خودشان که خر هستند، اما اینکه فکر میکنند چه کسان دیگری قرار است خر بشوند واقعا برایم سوال است.... رون بن یشای امروز یک مطلب نوشته بود که آدم با خواندنش سردرد میگیرد، حیرت زده با آمارها و ارقامی که معلوم نیست از کجا درآورده بود نگاه میکردم و متعجب از اینکه خودش موقع نوشتن این مطلب خندهاش نگرفته چند خطی را خواندم و وقتی فهمیدم چرت و پرت است ادامه ندادم....
➖حتی نویسندگان صهیونیست دچار حیرت و سرگشتگی و سرگردانی در تحلیل رویدادها و روندهای موجود شدهاند. آنها نمیدانند دقیقاً قرار است چه اتفاقی بیفتد و هر روز مجبورند تا ستونهایی که در نشریات و رسانههای مختلف این رژیم دارند را پر کنند و پر از حرفهای تکراری و پر از دستورات صادر شده از دستگاههای نظامی و امنیتی شده است! به باور من رژیم صهیونیستی نه در حوزه نظامی امنیتی بلکه در حوزه فکری و رسانهای که برای سالها میتوانست تولید محتوا کرده و همه را سر کار بگذارد نیز شکست خورده است. به عنوان مثال یکی از آنها مطلبی در مورد فعالیت ارتش رژیم در جنوب لبنان نوشته بود که نشان میداد طرف یا خودش خر است یا یک خر دیگر او را راهنمایی کرده است..!؟
🇮🇷@SyrianKhabar
➖گاهی اوقات وقتی مطالب و یادداشتهای برخی از نویسندگان صهیونیست را میخوانم حالم به هم میخورد؛ معلوم نیست میخواهند چه کسی را خر کنند خودشان که خر هستند، اما اینکه فکر میکنند چه کسان دیگری قرار است خر بشوند واقعا برایم سوال است.... رون بن یشای امروز یک مطلب نوشته بود که آدم با خواندنش سردرد میگیرد، حیرت زده با آمارها و ارقامی که معلوم نیست از کجا درآورده بود نگاه میکردم و متعجب از اینکه خودش موقع نوشتن این مطلب خندهاش نگرفته چند خطی را خواندم و وقتی فهمیدم چرت و پرت است ادامه ندادم....
➖حتی نویسندگان صهیونیست دچار حیرت و سرگشتگی و سرگردانی در تحلیل رویدادها و روندهای موجود شدهاند. آنها نمیدانند دقیقاً قرار است چه اتفاقی بیفتد و هر روز مجبورند تا ستونهایی که در نشریات و رسانههای مختلف این رژیم دارند را پر کنند و پر از حرفهای تکراری و پر از دستورات صادر شده از دستگاههای نظامی و امنیتی شده است! به باور من رژیم صهیونیستی نه در حوزه نظامی امنیتی بلکه در حوزه فکری و رسانهای که برای سالها میتوانست تولید محتوا کرده و همه را سر کار بگذارد نیز شکست خورده است. به عنوان مثال یکی از آنها مطلبی در مورد فعالیت ارتش رژیم در جنوب لبنان نوشته بود که نشان میداد طرف یا خودش خر است یا یک خر دیگر او را راهنمایی کرده است..!؟
🇮🇷@SyrianKhabar
🔺نخستین سالگرد عروج ملکوتی و عاشورایی یار و غمخوار رزمندگان محور مقاومت حاج رمضان برگزار میشود. اینان بلندپایگان عشق و ایثار و حاضران و ناظران مکتب سرخ حسینی و رهپویان حکمت ایرانی برای اعتلای جهان درگیر جهل و ظلم هستند؛ مردانی فرشتهگون و روحانی که اگر نگوییم خود در جمع اولیاءالله هستند، بلکه از آنها برکت گرفته و حرکتشان در سایه شهامت و شجاعت علوی و مردمداری ایرانی برای همیشه در حافظه مردم ایران و عاشقان مقاومت در برابر ظلم و اشغالگری مانا خواهد بود....
🔺راه شهید حاج رمضان و تمام یاران صدیقش در این مسیر عاشورایی و در این مرتبه الهی پر رهرو باد... نامهای که مشاهده میکنید حاج رمضان با خط مبارک خود خطاب به دبیرکل محترم حزب الله لبنان، رزمنده مجاهد و مبارز آیت الله حاج شیخ نعیم قاسم مرقوم کرده است.
🇮🇷@Syriankhabar
🔺راه شهید حاج رمضان و تمام یاران صدیقش در این مسیر عاشورایی و در این مرتبه الهی پر رهرو باد... نامهای که مشاهده میکنید حاج رمضان با خط مبارک خود خطاب به دبیرکل محترم حزب الله لبنان، رزمنده مجاهد و مبارز آیت الله حاج شیخ نعیم قاسم مرقوم کرده است.
🇮🇷@Syriankhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک مهمات سرگردان روسی Geran-2 مجهز به جستجوگر الکترواپتیکال (EO) به انباری در استان زاپوریژژیا حمله کرد که گزارش شده برای نگهداری پهپادهای FPV استفاده میشد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar