چه با توافق و چه بیتوافق، چه با موشکها و جنگندههای آمریکا و اسرائیل و چه بدون آنها، آرمان و هدف ورجاوند و تاریخی ما ملت ایران کاملاً روشن است.
هیچ راهی، بدون نیروی خواست و ارادهٔ ملت ایران، به سوی سرنگونی در تمامیت جمهوری اشغالگر اسلامی پیش نخواهد رفت.
#حذف_سیاسی رهبر جمهوری اسلامی، آنگونه که پیشبینی میشد، بخشی بسیار مهم از روند دگرگونی و پوستاندازی ساختار حاکم بر ایران بود. از همین رو، ما میهنپرستان سالها دربارهٔ آن هشدار داده و آن را گوشزد کرده بودیم و پیش بینی کردیم و حال اگر خروش ملت در دیماه رخ نمیداد، بیگمان کنار رفتن و حذف سیاسی خامنهای با چنین شتابی به انجام نمیرسید.
این خود نشان میدهد که ارادهٔ ملت ایران میتواند بازیها، برنامهها و نقشههای کلان مافیایی را بر هم زند و روند رویدادها را دگرگون سازد.
با پایبندی بر سه اصل با همه قوا به پیش می رویم
- فریاد " جاویدشاه "
- برافراشتن پرچم شیر و خورشید تاجدار
- جلوداری تمام قد از شاهنشاه ایران رضاشاه دوم
خویشکاری ما ادامه مسیری است که با خون ده های هزار ایرانی گلگون شده است .
پاینده ایران👑
#جاویدشاه👑
#رنسانس_ایرانی👑
🔥
💎
هیچ راهی، بدون نیروی خواست و ارادهٔ ملت ایران، به سوی سرنگونی در تمامیت جمهوری اشغالگر اسلامی پیش نخواهد رفت.
#حذف_سیاسی رهبر جمهوری اسلامی، آنگونه که پیشبینی میشد، بخشی بسیار مهم از روند دگرگونی و پوستاندازی ساختار حاکم بر ایران بود. از همین رو، ما میهنپرستان سالها دربارهٔ آن هشدار داده و آن را گوشزد کرده بودیم و پیش بینی کردیم و حال اگر خروش ملت در دیماه رخ نمیداد، بیگمان کنار رفتن و حذف سیاسی خامنهای با چنین شتابی به انجام نمیرسید.
این خود نشان میدهد که ارادهٔ ملت ایران میتواند بازیها، برنامهها و نقشههای کلان مافیایی را بر هم زند و روند رویدادها را دگرگون سازد.
با پایبندی بر سه اصل با همه قوا به پیش می رویم
- فریاد " جاویدشاه "
- برافراشتن پرچم شیر و خورشید تاجدار
- جلوداری تمام قد از شاهنشاه ایران رضاشاه دوم
خویشکاری ما ادامه مسیری است که با خون ده های هزار ایرانی گلگون شده است .
پاینده ایران
#جاویدشاه
#رنسانس_ایرانی
💎
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍15 8🫡2🙏1
ترامپ اللهی های مادرجنده و بی بی مالهای کونی ، بی زحمت لای خطوط این خبر را برایمان بخوانید و بشکافید ، ببینیم داستان چیست !!!
زنده و مرده تان را سگ ارمنی گایید که ده سال به ملت ترامپ فروشی کردید .
خیانتی که به ایران کردید بی پاسخ نخواهد ماند
تک به تک تان را بیرحمانه پاسخگو و محاکمه خواهیم کرد .
خونهایی که ریخته شد دست شما خارکصه ها نیز آلوده است .
- پرداخت سیصد میلیارد دلار پول به جمهوری اسلامی یکی از مفاد قرار داد .
زنده و مرده تان را سگ ارمنی گایید که ده سال به ملت ترامپ فروشی کردید .
خیانتی که به ایران کردید بی پاسخ نخواهد ماند
تک به تک تان را بیرحمانه پاسخگو و محاکمه خواهیم کرد .
خونهایی که ریخته شد دست شما خارکصه ها نیز آلوده است .
- پرداخت سیصد میلیارد دلار پول به جمهوری اسلامی یکی از مفاد قرار داد .
😡12😱8 2👏1
رنسانس ایرانی🌱IRCF
ترامپ اللهی های مادرجنده و بی بی مالهای کونی ، بی زحمت لای خطوط این خبر را برایمان بخوانید و بشکافید ، ببینیم داستان چیست !!! زنده و مرده تان را سگ ارمنی گایید که ده سال به ملت ترامپ فروشی کردید . خیانتی که به ایران کردید بی پاسخ نخواهد ماند تک به تک تان…
آش آنقدر شور شده و کون آنقدر گوهیست که صدای یکی از نزدیکان ترامپ کله زرد هم در آمده !
😡14 4🤣1
بیستوششمِ خرداد، روزِ زایش شیرمرد آریایی است از تبارِ آزادگان و فرزند خراسان ، جاویدنام مجیدرضا رهنورد، آن گردِ جوان و سرافراز که در روزگارِ چیرگیِ بیداد، راهِ دلیری و مردانگی برگزید و نام خویش را در یاد بسیاری از ایرانیان ماندگار ساخت.
در هنگامی که بیم و خاموشی بر دلِ مردمان چیره میشود، آنکه سر از راستی برنتابد و پای از راه باور خویش پس نکشد، در شمار جوانمردان جای میگیرد. از اینرو، یادِ مجیدرضا برای بسیاری یادآورِ استواری، گردنفرازی و دلبستگی به ایران است.
او از خاک خراسان برخاست از سرزمینی که از روزگارِ کهن گاهوارهٔ پهلوانان و آزادگان بوده است. از همان دیاری که داستانِ دلاوری و پایداری در تار و پود تاریخش تنیده شده و نام ایران را در فراز و نشیب روزگاران زنده نگاه داشته است.
چه خوش گفت فردوسی پاکزاد :
کسی کاو هوای فریدون کند
دل از بندِ ضحاک بیرون کند
و این سخن، روایتِ همهٔ آنان است که در برابر بیداد سر فرود نمیآورند و آرزوی رهایی و سربلندی ایران را در دل میپرورانند.
کاوه گانی گردن فراز که ستم ضحاک را تاب بر نیاورده اند و برخروشیده اند تا فریدون را از بند برهانند و ضحاک را در کوه دماوند به بند کشانند .
امروز که زادروز مجید رضای ایران است، یاد او را گرامی میداریم و بر این باور پای میفشاریم که نام سترگ شیرمردان و شیربانوانی که با شهامت زیستند و بر سرِ پیمانِ خویش ایستادند، هرگز از دفتر روزگار زدوده نخواهد شد. تنها به خاک میسپارند، اما نام و یاد و داستانِ دلیری در جانِ مردمان میماند و از نسلی به نسلِ دیگر سپرده میشود.
باشد که ما ادمه دهنده همین مسیری باشیم که با خون جاویدنامان گلگون شده .
روانش شاد، یادش گرامی، و نامش در دفتر ایران جاودان باد.
پاینده ایران👑
#جاویدشاه👑
#رنسانس_ایرانی👑
🔥
💎
در هنگامی که بیم و خاموشی بر دلِ مردمان چیره میشود، آنکه سر از راستی برنتابد و پای از راه باور خویش پس نکشد، در شمار جوانمردان جای میگیرد. از اینرو، یادِ مجیدرضا برای بسیاری یادآورِ استواری، گردنفرازی و دلبستگی به ایران است.
او از خاک خراسان برخاست از سرزمینی که از روزگارِ کهن گاهوارهٔ پهلوانان و آزادگان بوده است. از همان دیاری که داستانِ دلاوری و پایداری در تار و پود تاریخش تنیده شده و نام ایران را در فراز و نشیب روزگاران زنده نگاه داشته است.
چه خوش گفت فردوسی پاکزاد :
کسی کاو هوای فریدون کند
دل از بندِ ضحاک بیرون کند
و این سخن، روایتِ همهٔ آنان است که در برابر بیداد سر فرود نمیآورند و آرزوی رهایی و سربلندی ایران را در دل میپرورانند.
کاوه گانی گردن فراز که ستم ضحاک را تاب بر نیاورده اند و برخروشیده اند تا فریدون را از بند برهانند و ضحاک را در کوه دماوند به بند کشانند .
امروز که زادروز مجید رضای ایران است، یاد او را گرامی میداریم و بر این باور پای میفشاریم که نام سترگ شیرمردان و شیربانوانی که با شهامت زیستند و بر سرِ پیمانِ خویش ایستادند، هرگز از دفتر روزگار زدوده نخواهد شد. تنها به خاک میسپارند، اما نام و یاد و داستانِ دلیری در جانِ مردمان میماند و از نسلی به نسلِ دیگر سپرده میشود.
باشد که ما ادمه دهنده همین مسیری باشیم که با خون جاویدنامان گلگون شده .
روانش شاد، یادش گرامی، و نامش در دفتر ایران جاودان باد.
پاینده ایران
#جاویدشاه
#رنسانس_ایرانی
💎
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from Reza Pahlavi | رضا پهلوی
جمهوری اسلامی همزمان با امضای تفاهمنامه «صلح»، دو تن دیگر از معترضان ۱۸ و ۱۹ دی به نامهای جواد زمانی و ابوالفضل ساعدی را اعدام کرد.
این نتیجه معامله و سازش با یک رژیم جنایتکار است. توافق با رژیمی که تنها در دو روز، بیش از ۴۰ هزار معترض را به قتل رساند، نهتنها از نظر اخلاقی نادرست است، بلکه از منظر راهبردی نیز خطایی فاجعهبار خواهد بود.
تعامل با این رژیم محکوم به شکست است و همه ما بهای پیامدهای آن را خواهیم پرداخت. جنگ ۴۷ ساله جمهوری اسلامی علیه مردم ایران همچنان ادامه دارد. رژیمی که هرگز با شهروندان خود به صلح نرسیده، هرگز با جهان نیز به صلحی واقعی دست نخواهد یافت.
جامعه جهانی باید از مبارزه ملت ایران برای آزادی حمایت کند و آنها را در کانون هر مذاکره و محور هر سیاستی درباره ایران قرار دهد. اما روشن بگویم: با حمایت جهان یا بدون آن، این رژیم سقوط خواهد کرد،ٰ و مردم ایران خود را از چنگ استبداد آزاد خواهند کرد.
As it signs a Memorandum of Understanding for “peace”, the Islamic Republic just executed two more protesters from January 8th and 9th— Javad Zamani and Abolfazl Saedi.
This is the consequence of making a deal with this criminal regime. To do a deal with a regime that murdered more than 40,000 protestors in two days in January is morally wrong and strategically misguided.
Dealing with this regime will fail and we will all face the consequences. The regime’s 47-year war against the Iranian people continues. Just as it has never made peace with its own citizens, it will never truly make peace with the world.
The international community should back the people of Iran’s fight for freedom. Put them center in any negotiations and in their Iran policy. But let me be clear - with or without international support - this regime will fall. The people of Iran will liberate themselves from tyranny.
@OfficialRezaPahlavi
این نتیجه معامله و سازش با یک رژیم جنایتکار است. توافق با رژیمی که تنها در دو روز، بیش از ۴۰ هزار معترض را به قتل رساند، نهتنها از نظر اخلاقی نادرست است، بلکه از منظر راهبردی نیز خطایی فاجعهبار خواهد بود.
تعامل با این رژیم محکوم به شکست است و همه ما بهای پیامدهای آن را خواهیم پرداخت. جنگ ۴۷ ساله جمهوری اسلامی علیه مردم ایران همچنان ادامه دارد. رژیمی که هرگز با شهروندان خود به صلح نرسیده، هرگز با جهان نیز به صلحی واقعی دست نخواهد یافت.
جامعه جهانی باید از مبارزه ملت ایران برای آزادی حمایت کند و آنها را در کانون هر مذاکره و محور هر سیاستی درباره ایران قرار دهد. اما روشن بگویم: با حمایت جهان یا بدون آن، این رژیم سقوط خواهد کرد،ٰ و مردم ایران خود را از چنگ استبداد آزاد خواهند کرد.
As it signs a Memorandum of Understanding for “peace”, the Islamic Republic just executed two more protesters from January 8th and 9th— Javad Zamani and Abolfazl Saedi.
This is the consequence of making a deal with this criminal regime. To do a deal with a regime that murdered more than 40,000 protestors in two days in January is morally wrong and strategically misguided.
Dealing with this regime will fail and we will all face the consequences. The regime’s 47-year war against the Iranian people continues. Just as it has never made peace with its own citizens, it will never truly make peace with the world.
The international community should back the people of Iran’s fight for freedom. Put them center in any negotiations and in their Iran policy. But let me be clear - with or without international support - this regime will fall. The people of Iran will liberate themselves from tyranny.
@OfficialRezaPahlavi
دفتر شاهزاده که به درستی زبالهدان جمهوری اسلامی، آمریکا و اسرائیل است در یک حرکت دوزاریوار دیگری برای سرگرم کردن مردم و دادن حس دروغین مبارزاتی در جامعه، خصوصا خارج از کشور، جامعه ایرانی را سرگرم فوتبال و پرچم و چنین مسائلی کرده است.
تو گویی که جهان نمیداند که داستان پرچم شیروخورشید و یا خرچنگ نشان رژیم و یا جمهوری اسلامی و اپوزیسیون چیست و یا اینکه سیاستمداران جهان جملگی احمق هستند و فقط این دوزاریهای تحکیم وحدتی و سوروسی میدانند داستان از چه قرار است.
در این میان، هدف کثیف دیگر این تیم دوزاری و فشل و مترسک، اختلافات اجتماعی بین مردم یک جامعه و ساخت خوراک تبلیغاتی برای رژیم ضحاک است که در پس آن رژیم بگوید، ای مردم نگاه کنید، این پادشاهیخواهان جملگی وحشتی هستند و چنین برخوردی با تیم ملی ایران دارند، به ویژه در راستای مسابقات جام جهانی که چه شما بخواهید و چه نخواهید برای هر جامعه و کشوری یک حس غرور ملی را تقویت میکند و اینچنین است که رژیم ضحاک برای تخریب سامانه پادشاهی بهرهبرداری میکند و پادشاهیخواهان را بر ضد این غرور ملی و منافع ایران نشان میدهد.
پرسش اینجاست که در همین چند ماه پیش و در راستای رستاخیز آریایی دیماه، مگر تمام مردم و سیاستمداران جهان متوجه خواست مردم و نشان مبارزاتیشان که همانا شیروخورشید و تاج شاهنشاهیست نشدهاند که مثلا با این شارلاتان بازیها میخواهید این خواست را به جهان نشان دهید؟
ننگ همه دورانها بر شما خرفستران بیمقدار باد.
این تیم کثیف، و کلا اپوزیسیون فاسد و فشل، همهی ابزارها را برای زدن و از بین بردن سامانه پادشاهی و پادشاهیخواهان راستین در تمام این سالها بکار گرفته است.
مردم وارد بازیهای این تیم کثیف و پلشت و ایرانستیز نشوید که فرجامی بجز نابودی در انتظارتان نخواهد بود. هنگامی که مسائل و منافع میهنی درمیان است، بایست همگی میهنی رفتار کنیم. اگر میروید و پرچم شیروخورشید تاجدار را نیز با خود میبرید که بسیار نیک است، اما به بازیکنان ایرانی حمله نکنید و ناسزا نگویید که این دقیقا در زمین ایرانستیزان و این تیم تحکیم وحدتی دوزاری و رژیم ملایان بازی کردن است. هوشیار باشید و پروانه ندهید که اینچنین بینتان اختلاف بیاندازند.
رضا مهربانی
۲۶ خرداد ۸۵۸۵
به ایرانشهر و آتش ورجاوند، بزرگترین آتشها و بسوی ایزدان ایرانشهر باز میگردیم🔥
#ریدم_به_نوفدی
#ریدم_به_مشروطه
#ریدم_به_جمهوریاسلامی
#اپوزیسیون_فاسد_و_دوزاری
#کصمشنگ_و_الدولههای_زمانه
#ریدم_به_جهانغرب_و_ابراهیمیت
نماند به بد یادگار...
🔥
💎
تو گویی که جهان نمیداند که داستان پرچم شیروخورشید و یا خرچنگ نشان رژیم و یا جمهوری اسلامی و اپوزیسیون چیست و یا اینکه سیاستمداران جهان جملگی احمق هستند و فقط این دوزاریهای تحکیم وحدتی و سوروسی میدانند داستان از چه قرار است.
در این میان، هدف کثیف دیگر این تیم دوزاری و فشل و مترسک، اختلافات اجتماعی بین مردم یک جامعه و ساخت خوراک تبلیغاتی برای رژیم ضحاک است که در پس آن رژیم بگوید، ای مردم نگاه کنید، این پادشاهیخواهان جملگی وحشتی هستند و چنین برخوردی با تیم ملی ایران دارند، به ویژه در راستای مسابقات جام جهانی که چه شما بخواهید و چه نخواهید برای هر جامعه و کشوری یک حس غرور ملی را تقویت میکند و اینچنین است که رژیم ضحاک برای تخریب سامانه پادشاهی بهرهبرداری میکند و پادشاهیخواهان را بر ضد این غرور ملی و منافع ایران نشان میدهد.
پرسش اینجاست که در همین چند ماه پیش و در راستای رستاخیز آریایی دیماه، مگر تمام مردم و سیاستمداران جهان متوجه خواست مردم و نشان مبارزاتیشان که همانا شیروخورشید و تاج شاهنشاهیست نشدهاند که مثلا با این شارلاتان بازیها میخواهید این خواست را به جهان نشان دهید؟
ننگ همه دورانها بر شما خرفستران بیمقدار باد.
این تیم کثیف، و کلا اپوزیسیون فاسد و فشل، همهی ابزارها را برای زدن و از بین بردن سامانه پادشاهی و پادشاهیخواهان راستین در تمام این سالها بکار گرفته است.
مردم وارد بازیهای این تیم کثیف و پلشت و ایرانستیز نشوید که فرجامی بجز نابودی در انتظارتان نخواهد بود. هنگامی که مسائل و منافع میهنی درمیان است، بایست همگی میهنی رفتار کنیم. اگر میروید و پرچم شیروخورشید تاجدار را نیز با خود میبرید که بسیار نیک است، اما به بازیکنان ایرانی حمله نکنید و ناسزا نگویید که این دقیقا در زمین ایرانستیزان و این تیم تحکیم وحدتی دوزاری و رژیم ملایان بازی کردن است. هوشیار باشید و پروانه ندهید که اینچنین بینتان اختلاف بیاندازند.
رضا مهربانی
۲۶ خرداد ۸۵۸۵
به ایرانشهر و آتش ورجاوند، بزرگترین آتشها و بسوی ایزدان ایرانشهر باز میگردیم🔥
#ریدم_به_نوفدی
#ریدم_به_مشروطه
#ریدم_به_جمهوریاسلامی
#اپوزیسیون_فاسد_و_دوزاری
#کصمشنگ_و_الدولههای_زمانه
#ریدم_به_جهانغرب_و_ابراهیمیت
نماند به بد یادگار...
🔥
💎
ImgBB
جام جهانی مافیا hosted at ImgBB
MAFIA WORLD CUP
👌7 7💯4😭1
Forwarded from Reza Pahlavi | رضا پهلوی
امروز با امیلی تورنبری رئیس کمیته روابط خارجی مجلس عوام بریتانیا و شماری دیگر از اعضای این کمیته دیدار داشتم تا درباره وضعیت داخلی ایران، سرکوب مردم ایران توسط جمهوری اسلامی، و ضرورت فوری قرار دادن ملت ایران در مرکز سیاست بریتانیا گفتوگو کنیم.
بهروشنی تأکید کردم که معامله با رژیمی که در دی ماه بیش از ۴۰ هزار ایرانی را به قتل رسانده، نهتنها از نظر اخلاقی غیرقابلقبول است، بلکه از نظر راهبردی نیز خطایی بزرگ خواهد بود.
هر توافقی که به حفظ این رژیم یا بقایای آن بینجامد، محکوم به شکست است. مردم ایران چنین توافقی را نخواهند پذیرفت.
با حمایت جامعه جهانی یا بدون آن، مردم ایران این رژیم را سرنگون خواهند کرد و آزادی به ایران بازخواهد گشت.
This morning, I met with Emily Thornberry, Chair of the House of Commons Foreign Affairs Committee, and other members of the Committee to discuss the situation inside Iran, the Islamic Republic’s repression of the Iranian people, and the urgent need to place the people of Iran at the centre of UK policy.
I made clear that dealing with a regime that murdered more than 40,000 Iranians in January is not only morally wrong, but strategically misguided.
Any agreement that preserves this regime or its remnants will fail. The Iranian people will not accept it.
With or without international support, the people of Iran will overthrow this regime. Freedom will come to Iran.
@OfficialRezaPahlavi
بهروشنی تأکید کردم که معامله با رژیمی که در دی ماه بیش از ۴۰ هزار ایرانی را به قتل رسانده، نهتنها از نظر اخلاقی غیرقابلقبول است، بلکه از نظر راهبردی نیز خطایی بزرگ خواهد بود.
هر توافقی که به حفظ این رژیم یا بقایای آن بینجامد، محکوم به شکست است. مردم ایران چنین توافقی را نخواهند پذیرفت.
با حمایت جامعه جهانی یا بدون آن، مردم ایران این رژیم را سرنگون خواهند کرد و آزادی به ایران بازخواهد گشت.
This morning, I met with Emily Thornberry, Chair of the House of Commons Foreign Affairs Committee, and other members of the Committee to discuss the situation inside Iran, the Islamic Republic’s repression of the Iranian people, and the urgent need to place the people of Iran at the centre of UK policy.
I made clear that dealing with a regime that murdered more than 40,000 Iranians in January is not only morally wrong, but strategically misguided.
Any agreement that preserves this regime or its remnants will fail. The Iranian people will not accept it.
With or without international support, the people of Iran will overthrow this regime. Freedom will come to Iran.
@OfficialRezaPahlavi
عمویشان لیندزی ............ !
چقدر برای همین شیربرنج کله زرد جاکش غش و ضعف رفتید !
می گوید ارزش دارد یعنی لاس زدن با رژیم ارزش قمار کردن جان ده ها هزار ایرانی را دارد و ایرانیانی که هر روز اعدام میشوند و در صف اعدام اند !
لاسی که ارزشمند است و جانی که بی ارزش است .
شاشیدم به سر تا به ذیل جهان غرب
به نسل شان به نژاد شان به ژن شان به فرهنگ شان به هست و نیست شان شاشیدم
چقدر برای همین شیربرنج کله زرد جاکش غش و ضعف رفتید !
می گوید ارزش دارد یعنی لاس زدن با رژیم ارزش قمار کردن جان ده ها هزار ایرانی را دارد و ایرانیانی که هر روز اعدام میشوند و در صف اعدام اند !
لاسی که ارزشمند است و جانی که بی ارزش است .
شاشیدم به سر تا به ذیل جهان غرب
به نسل شان به نژاد شان به ژن شان به فرهنگ شان به هست و نیست شان شاشیدم
😡13👍8🤣2 2❤🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سوءقصد به جایگاه پادشاه ایران
جمهوری اشغالگر اسلامی و مافیای پشتیبان آن، برای دستاندازی به جایگاه پادشاه ایران، نیازی به رویارویی مستقیم نداشتند. کافی بود دستنشاندههای خود را با عناوینی چون مشاور، رئیس دفتر ، سخنگو و دیگر مناصب مشابه در پیرامون این جایگاه بگمارند تا بتوانند جایگاه و شخص پادشاه را در معرض یک ترور سیاسی تدریجی قرار دهند!!
رهبر، عمو، وکیل و دیگر عناوین و نقشهایی که در سالهای اخیر به پادشاه ایران نسبت داده شده اند، به گونهای عمل کردهاند که نهاد پادشاهی ایرانی را از نگاه سیاسی و نیز فراجناحی آسیبپذیر سازند. هدف نهایی نیز سست کردن پیوند تاریخی میان شاه و ملت ایران بوده است تا مردم نسبت به پادشاه و نهاد پادشاهی دلسرد و ناامید شوند و در نهایت به خواست مافیایی و پروژهٔ #پوست_اندازی تن دهند.
جمهوری اشغالگر اسلامی با گماردن نیروهای پادشاهینخواه و دستنشانده، بهویژه در دفتر پادشاه، توانست میان شاهنشاه ایران و نیروهای راستین نهاد پادشاهی ایرانی ــ یعنی پادشاهیخواهان راستین ــ فاصله ایجاد کند و دیواری میان آنان برپا سازد. بدین ترتیب، پیرنگ ها و برنامههای مربوط به براندازی جمهوری اسلامی، که میبایست در خدمت تنها نیروی اپوزیسیون برانداز راستین که بی گمان #پادشاهیخواهان هستند قرار گیرد ولی به سود جریانهای تحولخواه و در مسیر پیرنگ #پوست_اندازی مصادره شد.
این نیروهای گماردهشده، با عناوینی همچون رئیس دفتر، مشاور، سخنگو و دیگر سمتها، در درازای این سالها به گونهای عمل کردهاند که جمهوری اشغالگر اسلامی و مافیای سه فاسد بتوانند از سناریوهای طراحیشده و اجراشده به نام پادشاه، اطرافیان پادشاه و دفتر پادشاه بهرهبرداری کنند و اهداف و دسیسههای ضدپادشاهی خود را پیش ببرند. شوربختانه، نتیجهٔ این روند چیزی جز آسیبپذیر شدن نهاد پادشاهی و جایگاه پادشاه ایران نبوده است امری که به هیچ عنوان به سود ایران و ملت ایران نیست.
راهحل چیست؟
گذار از تمامی این افراد پادشاهینخواه و ضدپادشاهی که در اطراف پادشاه گمارده شدهاند.
حتی و بخصوص افرادی که با ظاهری فریبنده و تحت عنوان "ریزشی " یا " تغییر موضعداده " در پیرامون پادشاه قرار گرفتهاند نیز بی برو برگرد بخشی مهم از این پیرنگ شوم باشند و باید با دقت و هوشیاری مورد ارزیابی قرار گیرند.
پاینده ایران👑
#جاویدشاه👑
#رنسانس_ایرانی👑
🔥
💎
جمهوری اشغالگر اسلامی و مافیای پشتیبان آن، برای دستاندازی به جایگاه پادشاه ایران، نیازی به رویارویی مستقیم نداشتند. کافی بود دستنشاندههای خود را با عناوینی چون مشاور، رئیس دفتر ، سخنگو و دیگر مناصب مشابه در پیرامون این جایگاه بگمارند تا بتوانند جایگاه و شخص پادشاه را در معرض یک ترور سیاسی تدریجی قرار دهند!!
رهبر، عمو، وکیل و دیگر عناوین و نقشهایی که در سالهای اخیر به پادشاه ایران نسبت داده شده اند، به گونهای عمل کردهاند که نهاد پادشاهی ایرانی را از نگاه سیاسی و نیز فراجناحی آسیبپذیر سازند. هدف نهایی نیز سست کردن پیوند تاریخی میان شاه و ملت ایران بوده است تا مردم نسبت به پادشاه و نهاد پادشاهی دلسرد و ناامید شوند و در نهایت به خواست مافیایی و پروژهٔ #پوست_اندازی تن دهند.
جمهوری اشغالگر اسلامی با گماردن نیروهای پادشاهینخواه و دستنشانده، بهویژه در دفتر پادشاه، توانست میان شاهنشاه ایران و نیروهای راستین نهاد پادشاهی ایرانی ــ یعنی پادشاهیخواهان راستین ــ فاصله ایجاد کند و دیواری میان آنان برپا سازد. بدین ترتیب، پیرنگ ها و برنامههای مربوط به براندازی جمهوری اسلامی، که میبایست در خدمت تنها نیروی اپوزیسیون برانداز راستین که بی گمان #پادشاهیخواهان هستند قرار گیرد ولی به سود جریانهای تحولخواه و در مسیر پیرنگ #پوست_اندازی مصادره شد.
این نیروهای گماردهشده، با عناوینی همچون رئیس دفتر، مشاور، سخنگو و دیگر سمتها، در درازای این سالها به گونهای عمل کردهاند که جمهوری اشغالگر اسلامی و مافیای سه فاسد بتوانند از سناریوهای طراحیشده و اجراشده به نام پادشاه، اطرافیان پادشاه و دفتر پادشاه بهرهبرداری کنند و اهداف و دسیسههای ضدپادشاهی خود را پیش ببرند. شوربختانه، نتیجهٔ این روند چیزی جز آسیبپذیر شدن نهاد پادشاهی و جایگاه پادشاه ایران نبوده است امری که به هیچ عنوان به سود ایران و ملت ایران نیست.
راهحل چیست؟
گذار از تمامی این افراد پادشاهینخواه و ضدپادشاهی که در اطراف پادشاه گمارده شدهاند.
حتی و بخصوص افرادی که با ظاهری فریبنده و تحت عنوان "ریزشی " یا " تغییر موضعداده " در پیرامون پادشاه قرار گرفتهاند نیز بی برو برگرد بخشی مهم از این پیرنگ شوم باشند و باید با دقت و هوشیاری مورد ارزیابی قرار گیرند.
پاینده ایران
#جاویدشاه
#رنسانس_ایرانی
💎
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
این داستان
عمویشان ترانپ و پیشکش سیصد میلیارد دلار پول نقد به جمهوری اسلامی !!
ده سال ترامپ فروشی یک مشت جاکش مادرقحبه به اینجا رسید که این حجم از خارکصه گی و جاکشی کله زرد همه ترامپ اللهی را انگشت به ماتحت و شگفت زده نمود .
قارگوزان پرمدعا و تحلیل گران آخر هفته
اندکی لای خطوط این 300 میلیارد دلار را برایمان بخوانید و ورق بزنید تا ببینیم چه خاکی بایست بر سرتان بپاشیم مادرقحبه ها !
ما در جنبش تنها و تنها و تنها کسانی بودیم که سالهاست هشدار دادیم ولی گوش شنوایی نبود .
عمویشان ترانپ و پیشکش سیصد میلیارد دلار پول نقد به جمهوری اسلامی !!
ده سال ترامپ فروشی یک مشت جاکش مادرقحبه به اینجا رسید که این حجم از خارکصه گی و جاکشی کله زرد همه ترامپ اللهی را انگشت به ماتحت و شگفت زده نمود .
قارگوزان پرمدعا و تحلیل گران آخر هفته
اندکی لای خطوط این 300 میلیارد دلار را برایمان بخوانید و ورق بزنید تا ببینیم چه خاکی بایست بر سرتان بپاشیم مادرقحبه ها !
ما در جنبش تنها و تنها و تنها کسانی بودیم که سالهاست هشدار دادیم ولی گوش شنوایی نبود .
👍11💯6 2
دورِ هَمِم !
آماده سازی اذهان امت هماره خایه در مشت جقی برای عموی شیردل بعدی !
عامو روبیو ..
قارگوزان و تحلیل گران آخر هفته و کارشناسان لای خطوط کم کم دارن عمو روبیو شیردل رو چرب میکنند برای کیون امت خایه درمشت پای منبر نشین امام زمانی !
بسیار خرسندیم که عمو مانوک تهش خورد به عمو ترانپ و آنزمان روبیویی نبود که امروز امت خایه در مشت به گفته های مانوک درباره روبیو شیردل استناد کنند و ماتحته ما را زخم و زیل کنند !
شوربختانه کاخ سفید عمو هم کم ندارد خارشو گاییدن !!
عمو ماسک ،عمو بارون ویلیام ترامپ، عمو لیندزی و .....
یو اس ای یو اس ای یو اس ای
#زن_زندگی_عموآمریکایی
#زن_زندگی_لاخطوط
#لاخطوط_بگارفت
آماده سازی اذهان امت هماره خایه در مشت جقی برای عموی شیردل بعدی !
عامو روبیو ..
قارگوزان و تحلیل گران آخر هفته و کارشناسان لای خطوط کم کم دارن عمو روبیو شیردل رو چرب میکنند برای کیون امت خایه درمشت پای منبر نشین امام زمانی !
بسیار خرسندیم که عمو مانوک تهش خورد به عمو ترانپ و آنزمان روبیویی نبود که امروز امت خایه در مشت به گفته های مانوک درباره روبیو شیردل استناد کنند و ماتحته ما را زخم و زیل کنند !
شوربختانه کاخ سفید عمو هم کم ندارد خارشو گاییدن !!
عمو ماسک ،عمو بارون ویلیام ترامپ، عمو لیندزی و .....
#زن_زندگی_عموآمریکایی
#زن_زندگی_لاخطوط
#لاخطوط_بگارفت
🤣12 5👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
" آمریکا (ترامپ) از ما (اسرائیل) خواست همه سران اصلاحطلب را حذف نکنیم! "
آیا این سخنان برای شما آشنا نیست؟
این همان هشداری است که از نخستین روزهای این جنگ زرگری میان فرزندان ابراهیم در سرزمین کوروش بارها و بارها مطرح کردیم اینکه هدف آمریکا و اسرائیل از این درگیری نه سرنگونی جمهوری اسلامی و نه حمایت از ایران، بلکه #پوست_اندازی و حفظ ساختار حاکم از طریق بازآرایی و جایگزینی مهرههاست. هدف، نگهداری همان سیستم اشغالگر حاکم در قالبی جدید و در مسیری کاملاً مغایر با منافع ایران و ملت ایران است.
و بازهم آنچه گفتیم درست بود ...
البته بیان این موضوع از زبان این زنک مامور اطلاعاتی اسرائیل ، آن هم در چنین شرایطی، بیگمان بی پیوند با هشدارها و روشنگریهای میهن پرستان نیست. افشای این سناریو از سوی ما میهن پرستان ، موجب شد که طراحان و مجریان این پروژه ناچار شوند بخشی از واقعیت را از زبان یکی از مهرههای خود بازگو کنند.
ما از همان ابتدا گفتیم که این جنگ، در واقع جادهصافکن پروژهای است که در نهایت میتواند با حذف سیاسی خامنهای، زمینه را برای شکل تازهای از جمهوری و بازتعریف ساختار سیاسی ایران در قالب یک جمهوری دیگر که بی گمان فدرالی است فراهم سازد.
شوربختانه، هنگامی که ما این هشدارها و روشنگریها را مطرح میکنیم، با انواع اتهامات و برچسبها روبهرو میشویم. اما زمانی که همان سخنان از زبان یک یهودی بیان میشود، ناگهان به عنوان یک افشاگری بزرگ مورد استقبال قرار میگیرد و بسیاری آن را کشفی تازه میپندارند و سوت و کف میزنند !
نکته دیگر آن است که اسرائیل بدون هماهنگی و حمایت آمریکا قادر به پیشبرد چنین پروژههای کلان نیست. از نگاه ما بی برو برگرد این نقشه ( . البته همه نقشه ها در خاورمیانه ) با هماهنگی کامل و سرکرده گی مافیای جاکش قوم بنی اسرائیل و آمریکا انجام گرفته حال اسرائیلی یان اینچنین دست پیش می زنند و یا یک جنگ زرگری دیگر با ترامپ تلاش می کنند تا چهره پلیدشان را برای مردم همچنان موجه نگاه دارند تا بتوانند ملت ایران را همچنان فریب دهند و نقشه شوم شان را به اتمام رسانند !
خِرَد یارتان
پاینده ایران👑
#جاویدشاه👑
#رنسانس_ایرانی👑
🔥
💎
آیا این سخنان برای شما آشنا نیست؟
این همان هشداری است که از نخستین روزهای این جنگ زرگری میان فرزندان ابراهیم در سرزمین کوروش بارها و بارها مطرح کردیم اینکه هدف آمریکا و اسرائیل از این درگیری نه سرنگونی جمهوری اسلامی و نه حمایت از ایران، بلکه #پوست_اندازی و حفظ ساختار حاکم از طریق بازآرایی و جایگزینی مهرههاست. هدف، نگهداری همان سیستم اشغالگر حاکم در قالبی جدید و در مسیری کاملاً مغایر با منافع ایران و ملت ایران است.
و بازهم آنچه گفتیم درست بود ...
البته بیان این موضوع از زبان این زنک مامور اطلاعاتی اسرائیل ، آن هم در چنین شرایطی، بیگمان بی پیوند با هشدارها و روشنگریهای میهن پرستان نیست. افشای این سناریو از سوی ما میهن پرستان ، موجب شد که طراحان و مجریان این پروژه ناچار شوند بخشی از واقعیت را از زبان یکی از مهرههای خود بازگو کنند.
ما از همان ابتدا گفتیم که این جنگ، در واقع جادهصافکن پروژهای است که در نهایت میتواند با حذف سیاسی خامنهای، زمینه را برای شکل تازهای از جمهوری و بازتعریف ساختار سیاسی ایران در قالب یک جمهوری دیگر که بی گمان فدرالی است فراهم سازد.
شوربختانه، هنگامی که ما این هشدارها و روشنگریها را مطرح میکنیم، با انواع اتهامات و برچسبها روبهرو میشویم. اما زمانی که همان سخنان از زبان یک یهودی بیان میشود، ناگهان به عنوان یک افشاگری بزرگ مورد استقبال قرار میگیرد و بسیاری آن را کشفی تازه میپندارند و سوت و کف میزنند !
نکته دیگر آن است که اسرائیل بدون هماهنگی و حمایت آمریکا قادر به پیشبرد چنین پروژههای کلان نیست. از نگاه ما بی برو برگرد این نقشه ( . البته همه نقشه ها در خاورمیانه ) با هماهنگی کامل و سرکرده گی مافیای جاکش قوم بنی اسرائیل و آمریکا انجام گرفته حال اسرائیلی یان اینچنین دست پیش می زنند و یا یک جنگ زرگری دیگر با ترامپ تلاش می کنند تا چهره پلیدشان را برای مردم همچنان موجه نگاه دارند تا بتوانند ملت ایران را همچنان فریب دهند و نقشه شوم شان را به اتمام رسانند !
خِرَد یارتان
پاینده ایران
#جاویدشاه
#رنسانس_ایرانی
💎
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍13 5❤🔥2🔥2👏2😭1
یکی دیگر از نشانه هایی که دارند روبیو را برای امت خایه در مشت ترامپ اللهی چرب میکنند؟ همین توییت به ظاهر ساده این زنک پتیاره جاسوس موساد ، در پشتیبانی از روبیوست !
عمو روبیو شیردل هم به لیست عموهای امت گوساله اضافه کنید .
مافیای جاکش قوم پلشت بنی اسراییل خارکصه ،شاید بتوانید چارتا کصخل پای منبرنشین جقی لای خطوط باز را فریب بدهید ولی پیش از آنکه برای ما چرب کنید ما چرب کرده و تا بند خایه فرو کرده ایم .
عمو روبیو شیردل هم به لیست عموهای امت گوساله اضافه کنید .
مافیای جاکش قوم پلشت بنی اسراییل خارکصه ،شاید بتوانید چارتا کصخل پای منبرنشین جقی لای خطوط باز را فریب بدهید ولی پیش از آنکه برای ما چرب کنید ما چرب کرده و تا بند خایه فرو کرده ایم .
🤣12 6👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نگران، برآشفته و ناامید که آمریکا و ترامپ به ما خیانت کردند؟
این برداشت، برخاسته از کوتهنگری و کوتهاندیشی کسانی است که دل به آمریکا، اسرائیل و بهطور کلی آویزان جهان غرب و شرق هستند و از تاریخ درس نگرفتهاند و هشدار ها و گفته های ما میهن پرستان را نادیده گرفتند !
برای ما میهنپرستان راستین، نه جای شگفتی بوده و نه هست زیرا میدانیم که سیاستهای کلان کشوری همچون آمریکا بر پایهٔ منافع کلان راهبردی و اقتصادیای استوار است که هر دولتی، بیهیچ چونوچرا ، خود را موظف به پاسداری از آنها میداند.
چه جمهوریخواه، چه دموکرات و چه هر کوفت دیگری در راس دولت بایست بی برو برگرد تامین شود .
در جهانی که بسیاری از تصمیمهای بزرگ سیاسی و اقتصادی بر پایهٔ قدرت، ثروت و منافع شکل میگیرند این منافع کلان در پیوند با ایران، بی گمان ناهمسوست و بی تردید بر پادمنافع ملی ایرانیان بوده و هست و چهبسا در رویارویی با آن قرار گرفته است.
هنگامی که دریابید هیچ کشوری در جهان، تنها از سر دوستی یا دلسوزی، پشتیبان ایران و مردم ایران نخواهد بود و هر دولت پیش از هر چیز در پی تأمین منافع خویش است، یک گام بزرگ به سرنگونی و نجات ایران نزدیکتر شدهاید.
باید بدانید که نه آمریکا، نه اسرائیل و نه هیچ کشور دیگری در جهان، منافع خود را بر پایهٔ خواست و سود ملت ایران سامان نمیدهند. هر کشوری پیش از هر چیز در اندیشهٔ منافع و امنیت خویش است.
و این منفعت هماره در درازای تاریخ در یک ایران دربند و پرآشوب و اشغال شده تامین خواهد شد و نه در یک ایران اباد و ازاد و پادشاهی !!!!
درک این موضوع خیلی ساده است .
شمایی که تاریخ را نمیشناسید و کوته نگر و کژ اندیش هستید و اندوخته سیاسی و مبارزاتی تان از آنچیزی است که در برابر چشمانتان رخ میدهد، ممکن است سیاستهایی را که ترامپ یا دولت اسرائیل در راستای منافع سیاسی و اقتصادی کشور خود دنبال میکنند، خیانت به خود بدانید حال آنکه این رفتارها ( به زعم شما خیانت ها ) در چهارچوب منافع ملیشان کاملاً منطقی و درست و قابل انتظار است.
آنها آمریکایی یا اسرائیلی هستند و طبیعی است که پیش از هر چیز در پی منافع کشور خود باشند، نه منافع مردمی و سرزمینی در هزاران کیلومتر دورتر.
و این یک معادله بسیار ساده است که درک آن نیازی به هوش بسیار بالا و سرشار ندارد !
به یاد داشته باشید:
"ملتی که روی نیروی خود حساب نکند، بازندهٔ تاریخ خواهد بود."
پاینده ایران👑
#جاویدشاه👑
#رنسانس_ایرانی👑
🔥
💎
این برداشت، برخاسته از کوتهنگری و کوتهاندیشی کسانی است که دل به آمریکا، اسرائیل و بهطور کلی آویزان جهان غرب و شرق هستند و از تاریخ درس نگرفتهاند و هشدار ها و گفته های ما میهن پرستان را نادیده گرفتند !
برای ما میهنپرستان راستین، نه جای شگفتی بوده و نه هست زیرا میدانیم که سیاستهای کلان کشوری همچون آمریکا بر پایهٔ منافع کلان راهبردی و اقتصادیای استوار است که هر دولتی، بیهیچ چونوچرا ، خود را موظف به پاسداری از آنها میداند.
چه جمهوریخواه، چه دموکرات و چه هر کوفت دیگری در راس دولت بایست بی برو برگرد تامین شود .
در جهانی که بسیاری از تصمیمهای بزرگ سیاسی و اقتصادی بر پایهٔ قدرت، ثروت و منافع شکل میگیرند این منافع کلان در پیوند با ایران، بی گمان ناهمسوست و بی تردید بر پادمنافع ملی ایرانیان بوده و هست و چهبسا در رویارویی با آن قرار گرفته است.
هنگامی که دریابید هیچ کشوری در جهان، تنها از سر دوستی یا دلسوزی، پشتیبان ایران و مردم ایران نخواهد بود و هر دولت پیش از هر چیز در پی تأمین منافع خویش است، یک گام بزرگ به سرنگونی و نجات ایران نزدیکتر شدهاید.
باید بدانید که نه آمریکا، نه اسرائیل و نه هیچ کشور دیگری در جهان، منافع خود را بر پایهٔ خواست و سود ملت ایران سامان نمیدهند. هر کشوری پیش از هر چیز در اندیشهٔ منافع و امنیت خویش است.
و این منفعت هماره در درازای تاریخ در یک ایران دربند و پرآشوب و اشغال شده تامین خواهد شد و نه در یک ایران اباد و ازاد و پادشاهی !!!!
درک این موضوع خیلی ساده است .
شمایی که تاریخ را نمیشناسید و کوته نگر و کژ اندیش هستید و اندوخته سیاسی و مبارزاتی تان از آنچیزی است که در برابر چشمانتان رخ میدهد، ممکن است سیاستهایی را که ترامپ یا دولت اسرائیل در راستای منافع سیاسی و اقتصادی کشور خود دنبال میکنند، خیانت به خود بدانید حال آنکه این رفتارها ( به زعم شما خیانت ها ) در چهارچوب منافع ملیشان کاملاً منطقی و درست و قابل انتظار است.
آنها آمریکایی یا اسرائیلی هستند و طبیعی است که پیش از هر چیز در پی منافع کشور خود باشند، نه منافع مردمی و سرزمینی در هزاران کیلومتر دورتر.
و این یک معادله بسیار ساده است که درک آن نیازی به هوش بسیار بالا و سرشار ندارد !
به یاد داشته باشید:
"ملتی که روی نیروی خود حساب نکند، بازندهٔ تاریخ خواهد بود."
پاینده ایران
#جاویدشاه
#رنسانس_ایرانی
💎
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM