Forwarded from Rastakhiz simorgh رستاخیز سیمرغ (S Gh)
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
#ایت_الله_BBC در حال تطهیر چهره ارسالی رژیم #پاسدارحجت_الله_کلاشی بود که #رید!
مواظب پاسدار های کت شلوار پوش در اپوزسیون به عنوان #چهره ها باشید!!
#تیم_کلاشیون
مواظب پاسدار های کت شلوار پوش در اپوزسیون به عنوان #چهره ها باشید!!
#تیم_کلاشیون
یک مشت #پادشاهیخواه_پلاستیکی با ژست خر دانا دور افتاده اند و خایه مالی اعتمادی و خوانساری نیا و قاسمی نژاد و تقدیر و سپاس، سوت و کف ، از اینکه فلان کردید و پشمدان !
سپاسگذارند که تامین امنیت کردید و به جای ماده قرمز رنگ ، اسید بر سر و روی پادشاه ریخته نشد یا چاقو بر تن ایشان فرو نرفت و یا گلوله ای به سوی ایشان شلیک نشد !
سپاس گذار اند از تامین امنیت پادشاه!!!!!!!
خاک بر سرتان کنند از چه سپاس گذارید فرو مایه های خایمال!؟!
یک مشت ابله که خود را پادشاهیخواه می دانند ولی ضربه و زیان شان به پادشاه و نهاد پادشاهی به مراتب بیشتر از سه فاسد است و خائن تر از دشمن !
کدام تامین امنیت !؟
کدام کصپدری گفته که تامین امنیت پادشاه یک مملکت که چشم امید میلیون ها ایرانی به ایشان است ، بر عهده هرکسی می باشد غیر از اطرافیان ایشان !؟
چرا نباید بعلاوه لایه امنیتی پلیس ، یک لایه امنیتی شخصی دیگر برای پادشاه ایران در نظر گرفته شود که هر مادرجنده ای نتواند به ایشان نزدیک شود!؟
مگر این بار نخست است که هر کس و ناکسی به پادشاه ایران نزدیک میشود !؟
مگر لندن و ژنو و مونیخ و جاهای دیگر نبود که هر جک و جانوری انقدر به پادشاه نزدیک شد که هر لحظه امکان یک رخداد ناگوار می رفت !؟
چرا بی تفاوتی و فشل بودن خودتان را گردن پلیس می اندازید، پس شما چه گوهی میخورید در اطراف پادشاه ایران !؟
البته ما میدانیم چه گوهی میخورید ولی این را بایست به آن پادشاهیخواهان پلاستیکی گوساله و خرهای دانا گفت که برای تیم #زندانبانان_پادشاه سوت و کف میزنند !!!
چهره همه کسانیکه این روزها برای تیم زندانبانان پادشاه سوت و کف میزنند را ثبت کنید تا به روزش مادر تک تک شان را بگاییم !
ابلهانی که برای قرار گرفتن جلوی دوربین و سلفی با پادشاه ، خایه های اعتمادی را در دهان میگذارند که پروانه حضورشان را در اطراف پادشاه ایران بدهد !!
ما خوب میدانیم چرا برای اینها می مالید اوسکول ها ....
نه دور نه دیر ، مشخص خواهد شد که اعتمادی و قاسمی نژاد و خوانساری نیا خائن اند، پس اوباش و ارازل شان هم بایست همراه آنها به پایین کشید و محاکمه کرد هر گوهی که میخواهد باشد .
چقدر دیگر بایست یک ملت چوب حماقت شما جاکشان اینفلوئنسر و گوساله را بخورند که گوه را از گوشت کوبیده تشخیص نمی دهید !؟!!
#رید_به_نوفدی
#ریدم_به_مشروطه
سپاسگذارند که تامین امنیت کردید و به جای ماده قرمز رنگ ، اسید بر سر و روی پادشاه ریخته نشد یا چاقو بر تن ایشان فرو نرفت و یا گلوله ای به سوی ایشان شلیک نشد !
سپاس گذار اند از تامین امنیت پادشاه!!!!!!!
خاک بر سرتان کنند از چه سپاس گذارید فرو مایه های خایمال!؟!
یک مشت ابله که خود را پادشاهیخواه می دانند ولی ضربه و زیان شان به پادشاه و نهاد پادشاهی به مراتب بیشتر از سه فاسد است و خائن تر از دشمن !
کدام تامین امنیت !؟
کدام کصپدری گفته که تامین امنیت پادشاه یک مملکت که چشم امید میلیون ها ایرانی به ایشان است ، بر عهده هرکسی می باشد غیر از اطرافیان ایشان !؟
چرا نباید بعلاوه لایه امنیتی پلیس ، یک لایه امنیتی شخصی دیگر برای پادشاه ایران در نظر گرفته شود که هر مادرجنده ای نتواند به ایشان نزدیک شود!؟
مگر این بار نخست است که هر کس و ناکسی به پادشاه ایران نزدیک میشود !؟
مگر لندن و ژنو و مونیخ و جاهای دیگر نبود که هر جک و جانوری انقدر به پادشاه نزدیک شد که هر لحظه امکان یک رخداد ناگوار می رفت !؟
چرا بی تفاوتی و فشل بودن خودتان را گردن پلیس می اندازید، پس شما چه گوهی میخورید در اطراف پادشاه ایران !؟
البته ما میدانیم چه گوهی میخورید ولی این را بایست به آن پادشاهیخواهان پلاستیکی گوساله و خرهای دانا گفت که برای تیم #زندانبانان_پادشاه سوت و کف میزنند !!!
چهره همه کسانیکه این روزها برای تیم زندانبانان پادشاه سوت و کف میزنند را ثبت کنید تا به روزش مادر تک تک شان را بگاییم !
ابلهانی که برای قرار گرفتن جلوی دوربین و سلفی با پادشاه ، خایه های اعتمادی را در دهان میگذارند که پروانه حضورشان را در اطراف پادشاه ایران بدهد !!
ما خوب میدانیم چرا برای اینها می مالید اوسکول ها ....
نه دور نه دیر ، مشخص خواهد شد که اعتمادی و قاسمی نژاد و خوانساری نیا خائن اند، پس اوباش و ارازل شان هم بایست همراه آنها به پایین کشید و محاکمه کرد هر گوهی که میخواهد باشد .
چقدر دیگر بایست یک ملت چوب حماقت شما جاکشان اینفلوئنسر و گوساله را بخورند که گوه را از گوشت کوبیده تشخیص نمی دهید !؟!!
#رید_به_نوفدی
#ریدم_به_مشروطه
👍12 3👏2👌1