چند قرن بردگی
9.19K subscribers
36.8K photos
28.2K videos
27 files
441 links
This channel reviews the day to day news from Iran, corruption of the IRGC and their crimes
اینستاگرام کانال
https://www.instagram.com/Bardegii
ارتباط با ما :

@Genvix
Download Telegram
اسکات بسنت، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده، بامداد پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت در گفتگو با شبکه فاکس اعلام کرد واشنگتن دارایی‌های مقام‌های جمهوری اسلامی در خارج از کشور، از جمله ویلاهای آن‌ها در جنوب فرانسه، را مصادره کرده و برای مردم ایران نگه می‌دارد.
او گفت این اقدام بخشی از تشدید کارزار فشار اقتصادی است و تاکید کرد «رییس جمهوری دستور این عملیات را صادر کرده است». بسنت افزود این کارزار فشار حداکثری بیش از یک سال پیش آغاز شده و در اسفند ماه به وزارت خزانه‌داری ابلاغ شده است.
وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت این فشارها اقتصاد رژیم ایران را در آذر ماه به بن‌بست رسانده و به بروز اعتراضات منجر شده است. او همچنین گفت یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های ایران فروپاشیده و بانک مرکزی ناچار به افزایش نقدینگی شده که به گفته او «تورم گسترده» ایجاد کرده است.
بسنت با اشاره به وضعیت ارزی ایران افزود ارزش پول ملی در برابر دلار آمریکا حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد کاهش یافته و کشور درگیر بحران ارزی است. او تاکید کرد این روند در کنار اقدامات دیگر، از جمله فشار بر خریداران نفت ایران، ادامه خواهد داشت.

⚡️@bardegi57
👏2
برد کوپر: در حال حاضر 41 تانکر با 69 میلیون بشکه نفت وجود دارد که حکومت ایران نمی تواند بفروشد.

💢این حدود 6 میلیارد دلار است که رهبری ایران نمی تواند از آن سود مالی ببرد.

💢محاصره بسیار موثر است و نیروهای آمریکایی به طور کامل به اجرای کامل متعهد هستند.‌‌


⚡️@bardegi57
👏3
— رئیس‌جمهور ترامپ قرار است چهارشنبه در مورد برنامه‌های جدید برای اقدام نظامی احتمالی در ایران از فرمانده مرکز فرماندهی مرکزی (CENTCOM) دریاسالاد براد کوپر به همراه ژنرال دن کین که انتظار می‌رود حضور داشته باشد، گزارش دریافت کند، طبق آکسیوس.

💢 ترامپ در حال حاضر محاصره را به عنوان اهرم اصلی خود می‌بیند اما اگر ایران عقب‌نشینی نکند، برای اقدام نظامی آماده است.

💢 برنامه‌ریزان همچنین خطر انتقام ایران علیه نیروهای ایالات متحده را در نظر می‌گیرند.



⚡️@bardegi57
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این فیلم از غلام بچه کش رو اینجا گذاشتم 👇🏼

فقط شما تماشا کن چهره این هرزه رو

ببین وحشت از مرگ با آدم چیکار میکنه

ما اشتباه می‌کنیم میخوایم اینا رو بکشن

این برزخی که توش هستند از مرگ خیلی بدتره


⚡️@bardegi57
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شرف اسم قشنگيه، ولى هر كسى لياقتشو نداره.
شرف يعنى وقتى مى تونى ظلم كنى، نكنى.
شرف يعنى پشت اسلحه قايم نشى تا به هم وطن خودت شليک كنى.
شرف يعنى به زن و دختر مردم تعرض نكنى، يعنى براى چندر غاز، انسانيتتو نفروشى.
اونى كه براى پول، براى ترس، يا براى حفظ جايگاهش دستش به خون مردم خودش آلوده ست، هر چى هم خودش رو بزنه به نفهمى, شرف نداره. باز هم ادعاى با شرفي ميكنى؟


⚡️@bardegi57
1💯1
هیچ‌گاه درک نکردم چرا کافری که بیمار می‌شود دچار عذاب الهی شده…
و مسلمانی که بیمار می‌شود دچار آزمون الهی شده. مرض که یکیست!!!

-صادق هدایت


⚡️@bardegi57
👍10
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ولی عجب «پشه‌ای» بود که خودشو و فرمانده هوافضاشو و... جوری زد که هنوز خشتکشونو پیدا نکردن.
از ترس اینکه «پشه» نیاد بزنه، هنوز رهخرش خامنه‌ای رو نتونستن چال کنن.
قیافه جانشینم از ترس «نیش پشه» هنوز آفتاب مهتاب ندیده...👇

⚡️@bardegi57
😁4
خلاصه حرفهای مجتبی خامنه ای:

آمریکا عامل بی ثباتی در منطقه است
ما کوتاه نمی آییم
جایی برای دشمنان جز اعماق دریا نیست
اعلام پیروزی پیشاپیش در کشاکش آینده
تلاش برای ترسیم سیاست نظام با حساب کردن روی جذب دولتهای منطقه و ...

ادامه خطی که خامنه ای می رفت


⚡️@bardegi57
💩7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هیچ موقع هیچ ون گشت ارشادی در ایران نبوده، این گوسفندها همیشه برای چریدن آزاد بودن…
یاد خوشحالی گوسفندها میفتم قبل از عید قربان…..

ما با چند جور دشمن در حال جنگیم؟؟؟؟

⚡️@bardegi57
🤬5🤮2💩1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حروم زاده اي به نام استوك صورتي كه براي نظام آدمكش خوش رقصي مي كنه

⚡️@bardegi57
💩6🤬1
🔹خبرگزاری معروف آکسیوس گفته امشب مرکز فرماندهی آمریکا، سه نقشه نظامی برای ایران را به ترامپ می‌دهد و او تصمیم می‌گیرد کدام یک انجام شود.
1️⃣ حمله نظامی کوتاه ولی سنگین به زیر ساخت‌های برق و پالایشگاه.
2️⃣ حمله و تصرف جزایر ایران در خلیج فارس با سربازان آمریکایی که هزینه‌اش بیشتر از حمله هوایی است.
3️⃣ ارسال گروه‌های کماندو به داخل ایران برای آوردن آن ۴۴۰ کیلو اورانیوم غنی شده. که البته اگر شکست بخورد، آمریکا رسمأ باید وارد جنگ و حمله زمینی شود

🔸به نظرم گزینه سوم غیر معقول هست. کارشناسان هم معتقد هستند آن ۴۴۰ کیلو یا با «مذاکره» یا با «تغییر رژیم» به دست می‌آید؛ نه با کار نظامی ؛ گزینه دوم هزینه‌اش زیاد است و‌ تعداد سربازان کشته بالا می‌رود. ولی گزینه اول برای آمریکا کمترین هزینه را دارد. احتمالأ در مرحله بعدی، برق تهران را می‌زنند تا پایتخت دچار هرج و‌ مرج شود و اسراییل هم سران نظام را هدف می‌گیرد. و دوباره میز مذاکره پهن می‌شود.


⚡️@bardegi57
2👍1🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایشون همون فاحشه مشروب خور خیابانی هستند که از دیشب ویدیوش پخش شده

⚡️@bardegi57
🤮4💩3
اگر یک چیز در این فضای پر از عدم‌قطعیت واضح‌تر شده باشد، این است که رژیم ایران نشانه‌های جدی از ترک‌خوردگی و فرسایش را نشان می‌دهد.

سال‌هاست درباره روزی که علی خامنه‌ای از قدرت کنار برود، چه به دلیل سن یا جنگ، صحبت می‌شود، اما تقریباً هیچ‌کس واقعاً درباره «روز بعد» صحبت نکرده، دست‌کم نه به شکلی که با واقعیت‌های در حال شکل‌گیری امروز هم‌خوان باشد.

در این میان نوعی تناقض و حتی طنز تلخ دیده می‌شود: سیستمی که بر پایه کنترل و یکپارچگی ساخته شده، حالا دارد زیر فشار همان تناقض‌های درونی خودش فرسوده می‌شود.

فشار اصلی فقط از بیرون نیست، از درون هم هست. درگیری‌های داخلی، بی‌اعتمادی، رقابت جناح‌ها و افزایش ناامنی و بی ثباتی، همه در حال کشیدن این ساختار به سمت فروپاشی از درون هستند.

و در نهایت، شاید نه یک ضربه بیرونی، بلکه همین فرسایش داخلی باشد که سرنوشت آن را رقم بزند.


⚡️@bardegi57
👍3
⁨ جاعش قصد دارد از پس‌انداز مردم برای جبران خسارت‌ها به پتروشیمی‌‌ها استفاده کند.

خبرگزاری های رژیم در گزارشی به نقل از
بانک مرکزی اعلام کردند که پول دست مردم چند برابر هزینه بازسازی پتروشیمی‌ها می باشد.

در این گزارش آمده: طبق آخرین آمار بانک مرکزی کل نقدینگی موجود در اقتصاد حدود ۱۳۵۰۰ همت است. یعنی سرمایه نقدی مردم و بانک‌ها حدود ۷۷ میلیارد دلار معادل ۲ سال فروش نفت ایران است.
اگر فقط ۲۰ درصد نقدینگی یعنی حدود ۱۵ میلیارد دلار از آن با هدایت دولت برای بازسازی استفاده شود، علاوه بر بازسازی پتروشیمی‌های آسیب دیده می‌توان چند واحد پتروشیمی همچون پتروشیمی امیرکبیر را ساخت.⁩



⚡️@bardegi57
💩4
مرتس صدر اعظم آلمان امروز با لباس نظامی:
ایران باید به میز مذاکره بازگردد.
باید دست از وقت‌کشی بردارد.
نباید همچنان کل منطقه و در نهایت تمام جهان را گروگان بگیرد.
برنامه هسته‌ای نظامی ایران باید پایان یابد.
و دیگر نباید هیچ حمله‌ای علیه اسرائیل و شرکای منطقه‌ای صورت بگیرد.


⚡️@bardegi57
🤮5💩1
طبق گزارش، مقامات کاخ سفید در «گفتگوهای فعال» با قانون‌گذاران کنگره برای درخواست مجوز ادامه جنگ ایران قبل از مهلت فردا هستند.


⚡️@bardegi57
4
🎈وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد تماس‌های دیپلماتیک با واشینگتن و تهران در دو هفته گذشته ادامه داشته و هدف آن کاهش تنش میان دو طرف بوده است.
اما بصورت سازمان یافته هیچ اطلاعاتی به رسانه‌ها داده نمی‌شود..


♦️دونالد ترامپ در تروث سوشال، پستی را که دو روز پیش (سه‌شنبه) منتشر کرده بود، دوباره بازنشر کرد و در آن نوشت که جمهوری اسلامی به آمریکا اطلاع داده در وضعیت فروپاشی قرار دارد.
ترامپ در پست خود نوشته بود: «جمهوری اسلامی به‌تازگی به ما اطلاع داده که در وضعیت فروپاشی قرار دارد. آن‌ها از ما می‌خواهند که هرچه سریع‌تر تنگه هرمز را باز کنیم. در حالی که تلاش می‌کنند وضعیت رهبری خود را مشخص کنند.»


⚡️@bardegi57
3😁1💩1
جمهوری اسلامی ‎#ساسان_آزادوار، ورزشکار ۲۱ ساله را به اتهام «سنگ‌پراکنی» به ماموران امنیتی اعدام کرد.


⚡️@bardegi57
😭12🤬4
صدور حکم اعدام برای سعید زارعی کردشولی، حمیدرضا فتحی، عبدالرضا فتحی و حمیدرضا ثابت رای، از بازداشت‌شدگان اعتراضات دی‌ماه در شیراز

کانون حقوق بشر ایران، پنج‌شنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ - حکم اعدام سعید زارعی کردشولی، حمیدرضا فتحی، عبدالرضا فتحی و حمیدرضا ثابت رای، از بازداشت‌شدگان اعتراضات سراسری دی‌ماه ۱۴۰۴ در مرودشت، از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز صادر شده است. منابع مطلع اعلام کرده‌اند که این متهمان در دوران بازداشت تحت شکنجه‌های شدید جسمی و روانی قرار گرفته‌اند تا به اتهاماتی از جمله قتل یک بسیجی اعتراف کنند. گزارش‌ها حاکی است که مستندات اصلی پرونده بر اعترافاتی استوار است که تحت فشار، ضرب‌وشتم و شوک الکتریکی اخذ شده‌اند.


⚡️@bardegi57
🤬5😱1