This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گی کلاب حلال !
واقعا تو ایران چه خبره؟
یه پسر رو آرایش کردن لباس اماما رو پوشوندن بهش و بهش یه دسته گل عروس دادن و هرکی میاد بهش شاباش میدن و داره میره تو حجله!
از اون ورم دارن سینه زنی میکنن
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
واقعا تو ایران چه خبره؟
یه پسر رو آرایش کردن لباس اماما رو پوشوندن بهش و بهش یه دسته گل عروس دادن و هرکی میاد بهش شاباش میدن و داره میره تو حجله!
از اون ورم دارن سینه زنی میکنن
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
🤯10🤬7🔥2❤1
چرا میگوئیم جمهوری اسلامی و سازمان مجاهدین خلق دو جسم در یک روح هستند و همواره همدیگر را همپوشانی میکنند؟
امروز سالگرد قتل کشیش مهدی دیباج است،او بین روزهای ٣ تا ۵ تیرماه ١٣٧٣ کشته شد.
جمهوری اسلامی ۲۷ تیر ۱۳۷۳ در یک برنامه تلویزیونی با عنوان «سه عضو دستگیرشدهٌ گروهک منافقین، عاملان قتل کشیشها و بمبگذاری در حرمهای حضرت معصومه و امام رضا» پخش کرد.
۲۵ تیر روزنامههای ایران به نقل از موسوینژاد رئیس امنیت ملی وزارت اطلاعات نوشتند: سه دختر عضو سازمان مجاهدین خلق قاتلان این کشیشها بودهاند.
فرحناز انامی، مریم شهبازپور و بتول وافری کلاته این سه دختر معرفی شدند، شش ماه بعد جمهوری اسلامی اعلام هر سه تن اعدام شدند.
من سال گذشتهفهمیدم که فرحناز انامی نه تنهااعدام نشده بلکه در شهر استهکلم سوئد زندگی می کند و آزادانه به ایران هم رفت و آمد دارد.
وی به همراه خواهرش گلناز انامی به سفارت جمهوری اسلامی می رود و در جشن ها و مراسم هایی که سفارت جمهوری اسلامی برگزار میکنه شرکت فعالانه دارند.
به دنبال اعتراضات دی ماه و پس از گردهمایی ایرانیان برای حمایت از معترضان و قتل عام ۱۸ و ۱۹ دی فرحناز انامی به تجمع رفته و قصد عکس و فیلمبرداری برای سفارت داشته که با هوشیاری معترضان مواجه و از تجمع به بیرون پرتاپ می شه.
جمهوری اسلامی چند کشته و اعدام شده دیگر داره که که در خارج از کشور براش کار میکنند ؟
امروز سالگرد قتل کشیش مهدی دیباج است،او بین روزهای ٣ تا ۵ تیرماه ١٣٧٣ کشته شد.
جمهوری اسلامی ۲۷ تیر ۱۳۷۳ در یک برنامه تلویزیونی با عنوان «سه عضو دستگیرشدهٌ گروهک منافقین، عاملان قتل کشیشها و بمبگذاری در حرمهای حضرت معصومه و امام رضا» پخش کرد.
۲۵ تیر روزنامههای ایران به نقل از موسوینژاد رئیس امنیت ملی وزارت اطلاعات نوشتند: سه دختر عضو سازمان مجاهدین خلق قاتلان این کشیشها بودهاند.
فرحناز انامی، مریم شهبازپور و بتول وافری کلاته این سه دختر معرفی شدند، شش ماه بعد جمهوری اسلامی اعلام هر سه تن اعدام شدند.
من سال گذشتهفهمیدم که فرحناز انامی نه تنهااعدام نشده بلکه در شهر استهکلم سوئد زندگی می کند و آزادانه به ایران هم رفت و آمد دارد.
وی به همراه خواهرش گلناز انامی به سفارت جمهوری اسلامی می رود و در جشن ها و مراسم هایی که سفارت جمهوری اسلامی برگزار میکنه شرکت فعالانه دارند.
به دنبال اعتراضات دی ماه و پس از گردهمایی ایرانیان برای حمایت از معترضان و قتل عام ۱۸ و ۱۹ دی فرحناز انامی به تجمع رفته و قصد عکس و فیلمبرداری برای سفارت داشته که با هوشیاری معترضان مواجه و از تجمع به بیرون پرتاپ می شه.
جمهوری اسلامی چند کشته و اعدام شده دیگر داره که که در خارج از کشور براش کار میکنند ؟
❤11👍4🔥1🤯1
تحصیلکرده هندوستان و سویس بود پس از بازگشت به ایران مدتی در دانشکده فنی بابل به تدریس زبان انگلیسی پرداخت. مهدی دیباج در سال ۱۳۶۵ شمسی دستگیر و به جرم ارتداد روانه زندان گردید.
با بالا گرفتن فشارهای گسترده بینالمللی او که ۹ سال و ۲۷ روز را در زندان گذرانده بود و در حالیکه در پاییز سال ۱۳۷۲ به جرم ارتداد به مرگ محکوم شد، در ۲۶ دیماه همان سال از زندان بطور مشروط آزاد شد.
سه روز پس از آزادی #مهدی_دیباج، آقای هوسپیان مهر که تلاشهای او باعث آزادی مهدی دیباج شده بود، ناپدید شده و در۳۰ دیماه سال ۷۲ مصادف با ۲۰ ژانویه ۱۹۹۴ به قتل میرسد.
خوشحالی همگان از آزادی آقای مهدی دیباج ۵ ماه بیشتر به درازا نکشید که چند روز پس از ناپدید شدنش، در روز ۱۳ تیرماه ماموران #وزارت_اطلاعات جمهوری اسلامی اعلام کردند که جسد کشیش مهدی دیباج پیدا شده است. جسد وی با ضربات چاقو قطعهقطعه شده بود.
گوشهای از جزییات قتل سه کشیش به نقل از علی ربیعی زمانیکه خود معاون وزیر اطلاعات بوده: «سه دختر را طعمه کردند برای اینکه ببینند دو کشیش مسیحی آیا تبشیر و تبلیغ مسیحیت میکنند یا نه، اینها فکر میکردند در همین حد طعمه هستند که بروند و بگویند ما میخواهیم به کیش مسیحیت بیاییم و شما ما را تبشیر کنید، به خانهی آن دو کشیش میروند اما جلوی چشم سه دختر کشیشها کشته میشوند و قطعه قطعه میشوند و داخل یخچال گذاشته میشوند.»
وزارت اطلاعات دختران را مجبور می کنند مصاحبه کنند و اعتراف کنند که ما از طرف سازمان مجاهدین خلق ماموریت داشتیم کشیشها را بکشیم و آنها گمان میکنند برای آزادی این مصاحبه را باید انجام دهند، به آنها قول داده بودند؛ اما امنیتیها از لو رفتن ماجرا میترسند و حکم اعدام هر سه طعمه را امضا میکنند اما بعدها به ۱۵ سال حبس متهم میشوند، از سرنوشت آن سه تن هیچ خبری در دست نیست.
#علیه_فراموشی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤9👍2🤬2👎1
🔹🔴 وال استریت ژورنال در گزارشی درباره اینکه چین باوجود تحریمها و جنگ، قطعات پهپادهای تولید ایران را تامین میکند به آگهی تبلیغاتی یک شرکت چینی در ۵ مارس اشاره میکند که در آن تصویری از پهپاد شبیه شاهد با شعار «نوآوری در راهکارهای موتورهای هوانوردی» دیده میشود.
📍irbr.news
🔰@irbriefing
📍irbr.news
🔰@irbriefing
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🤬4👏1
#خبرفوری / #سنتکام : انبارهای موشک و پهپاد ایران و سایتهای راداری ساحلی را هدف قرار دادیم
حملات آمریکا به ایران در پاسخ به حمله به کشتی تجاری
نیروهای فرماندهی مرکزی آمریکا (CENTCOM) در ۲۶ ژوئن، در واکنشی قدرتمند به حمله دیروز به یک کشتی تجاری که در حال عبور از تنگه هرمز بود، حملاتی علیه ایران انجام دادند.
هواپیماهای آمریکایی پس از آن که ایران در ۲۵ ژوئن با یک پهپاد تهاجمی یکطرفه به کشتی M/V Ever Lovely حمله کرد،
انبارهای موشک و پهپاد ایران و سایتهای راداری ساحلی را هدف قرار دادند.
این کشتی باری با پرچم سنگاپور، هنگام حمله ایران، در امتداد ساحل عمان در حال خروج از تنگه هرمز بود.
این تجاوز بیدلیل نیروهای ایرانی علیه کشتیرانی تجاری، آشکارا آتشبس را نقض کرد. افزون بر این، رفتار خطرناک ایران آزادی کشتیرانی را تضعیف کرد؛ آن هم در حالی که جریان تجارت به طور فزایندهای از این کریدور حیاتی تجارت بینالمللی عبور میکند.
نیروهای CENTCOM همچنان هماهنگی و پشتیبانی برای عبور امن کشتیهای تجاری از این تنگه را فراهم میکنند. ارتش آمریکا همچنان حاضر و هوشیار است تا اطمینان حاصل کند که همه جنبههای توافق با ایران رعایت و اجرا میشود و کاملاً به قوت خود باقی است.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
حملات آمریکا به ایران در پاسخ به حمله به کشتی تجاری
نیروهای فرماندهی مرکزی آمریکا (CENTCOM) در ۲۶ ژوئن، در واکنشی قدرتمند به حمله دیروز به یک کشتی تجاری که در حال عبور از تنگه هرمز بود، حملاتی علیه ایران انجام دادند.
هواپیماهای آمریکایی پس از آن که ایران در ۲۵ ژوئن با یک پهپاد تهاجمی یکطرفه به کشتی M/V Ever Lovely حمله کرد،
انبارهای موشک و پهپاد ایران و سایتهای راداری ساحلی را هدف قرار دادند.
این کشتی باری با پرچم سنگاپور، هنگام حمله ایران، در امتداد ساحل عمان در حال خروج از تنگه هرمز بود.
این تجاوز بیدلیل نیروهای ایرانی علیه کشتیرانی تجاری، آشکارا آتشبس را نقض کرد. افزون بر این، رفتار خطرناک ایران آزادی کشتیرانی را تضعیف کرد؛ آن هم در حالی که جریان تجارت به طور فزایندهای از این کریدور حیاتی تجارت بینالمللی عبور میکند.
نیروهای CENTCOM همچنان هماهنگی و پشتیبانی برای عبور امن کشتیهای تجاری از این تنگه را فراهم میکنند. ارتش آمریکا همچنان حاضر و هوشیار است تا اطمینان حاصل کند که همه جنبههای توافق با ایران رعایت و اجرا میشود و کاملاً به قوت خود باقی است.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
👏5👍2❤1🤯1🤬1
فاکسنیوز به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی گزارش داد ارتش آمریکا روز جمعه با شش هواپیما چهار هدف را در سواحل ایران و جزیره قشم هدف قرار داد. این حملات در پاسخ به حمله پهپادی جمهوری اسلامی به یک کشتی تجاری در تنگه هرمز انجام شد.
به گفته این مقام امریکایی، اهداف آمریکا برای این حمله «در امتداد سواحل ایران در مجاورت تنگه هرمز و همچنین در جزیره قشم، جزیره راهبردی تحت کنترل ایران در نزدیکی این مسیر حیاتی کشتیرانی»، قرار داشتند.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
به گفته این مقام امریکایی، اهداف آمریکا برای این حمله «در امتداد سواحل ایران در مجاورت تنگه هرمز و همچنین در جزیره قشم، جزیره راهبردی تحت کنترل ایران در نزدیکی این مسیر حیاتی کشتیرانی»، قرار داشتند.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
👏7👍2🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ارتش اسرائیل (IDF) امروز شش فرمانده حزبالله را در جنوب لبنان کشت!
به گفته ارتش، پنج نفر از آنها در نزدیکی نیروهای تیپ گولانی در منطقه زوطر الشرقیه شناسایی شدند و یک فرد مسلح دیگر نیز توسط نیروهای کماندویی در رشتهارتفاعات علی طاهر شناسایی شد.
ارتش اسرائیل اعلام کرده است که نیروی هوایی و یگانهای زمینی این شش نفر را هدف قرار دادهاند.
همچنین ارتش مدعی شد که حدود ۳۰ نیروی حزبالله همچنان در یک شبکه بزرگ تونل زیرزمینی در زیر ارتفاعات علی طاهر حضور دارند.
در بیانیه ارتش آمده است: «ما اجازه نخواهیم داد عناصر حزبالله از شبکه تونلهای زیرزمینی خارج شوند یا در این منطقه فعالیت کنند.»
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
به گفته ارتش، پنج نفر از آنها در نزدیکی نیروهای تیپ گولانی در منطقه زوطر الشرقیه شناسایی شدند و یک فرد مسلح دیگر نیز توسط نیروهای کماندویی در رشتهارتفاعات علی طاهر شناسایی شد.
ارتش اسرائیل اعلام کرده است که نیروی هوایی و یگانهای زمینی این شش نفر را هدف قرار دادهاند.
همچنین ارتش مدعی شد که حدود ۳۰ نیروی حزبالله همچنان در یک شبکه بزرگ تونل زیرزمینی در زیر ارتفاعات علی طاهر حضور دارند.
در بیانیه ارتش آمده است: «ما اجازه نخواهیم داد عناصر حزبالله از شبکه تونلهای زیرزمینی خارج شوند یا در این منطقه فعالیت کنند.»
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
🔥10👏6❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گوینده سرتیپ رحمانی هست معاون برنامه و بودجه ارتش داره به هلاکت رسیدن تیم پهپادی اهواز را تائید میکنه و تصاویرش را هم برای اولین بار پرتال ارتش منتشر کرده .
اینها در حال شلیک پهپادهای انتحاری به سمت دوبی بودن که پیش از شلیک همه به هلاکت رسبدن.
هنوز مشخص نیست آمریکا و اسرائیل عامل این حمله پیش دستانه بودند یا میراژهای اماراتی .
بهرحال معلوم شد سامانه پهپاد آرش که گفته میشد رادار گریز هست و هزار افسانه دیگر چرتی بیش نبوده!
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
اینها در حال شلیک پهپادهای انتحاری به سمت دوبی بودن که پیش از شلیک همه به هلاکت رسبدن.
هنوز مشخص نیست آمریکا و اسرائیل عامل این حمله پیش دستانه بودند یا میراژهای اماراتی .
بهرحال معلوم شد سامانه پهپاد آرش که گفته میشد رادار گریز هست و هزار افسانه دیگر چرتی بیش نبوده!
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
👍12❤3🔥3
خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران اعلام کرد :«سپاه پاسداران در بیانیهای اعلام کرده:«ما تأکید میکنیم که این تجاوز بیپاسخ نخواهد ماند وپاسخی سریع و قاطع در زمان و مکانی که ما انتخاب میکنیم، داده خواهد شد.»
دقایقی بعد خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران اعلام کرد:«بیانیههای منتسب به سپاه در ساعات اخیر جعلی است»
در زیباترین ایام جمهوری اسلامی هستیم!
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
دقایقی بعد خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران اعلام کرد:«بیانیههای منتسب به سپاه در ساعات اخیر جعلی است»
در زیباترین ایام جمهوری اسلامی هستیم!
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
👍13👎5🔥2❤1🤯1🕊1
حمله به یک کشتی در سواحل عمان
منابع خبری گزارش دادند در پی این حملات، صدای چند انفجار شنیده شده است.
وزارت خارجه بحرین:
حمله پهپادی ایران به خاک بحرین در بامداد امروز را محکوم میکنیم و ایران با ادامه این حملات، تلاشها برای صلح را تضعیف میکند. حملات بامداد امروز نقض آشکار حاکمیت ملی ماست و حق دفاع از خود را محفوظ میدانیم. شورای امنیت باید قطعنامههای خود را اجرا کرده و ایران را بابت این حملات پاسخگو کند.
📍irbr.news
🔰@irbriefing
منابع خبری گزارش دادند در پی این حملات، صدای چند انفجار شنیده شده است.
وزارت خارجه بحرین:
حمله پهپادی ایران به خاک بحرین در بامداد امروز را محکوم میکنیم و ایران با ادامه این حملات، تلاشها برای صلح را تضعیف میکند. حملات بامداد امروز نقض آشکار حاکمیت ملی ماست و حق دفاع از خود را محفوظ میدانیم. شورای امنیت باید قطعنامههای خود را اجرا کرده و ایران را بابت این حملات پاسخگو کند.
📍irbr.news
🔰@irbriefing
👏4🤬1
🔹دانیال مرادی معروف به حاج دانیال
🔹آدرس خانه:ضلع غربی میدان هروی، گلستان پنجم(موسوی)، پلاک ۹۷، طبقه پنجم، واحد ۱۲، واحد رو به خیابون نیست ، پشت خیابونه
🔹ماشین خودش
۵۲ ه ۴۸۳ ایران ۱۱ هاچبک سفید
پدرش اطلاعاتی بوده خودشم سپاهی
از قاتلان مردم در دیماه کهدخودش مدعی کشتن دست کم ۱۲ نفر در شب های ۱۸ و ۱۹ دی ماه هست.
#شناسایی_قاتلان
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
🔹آدرس خانه:ضلع غربی میدان هروی، گلستان پنجم(موسوی)، پلاک ۹۷، طبقه پنجم، واحد ۱۲، واحد رو به خیابون نیست ، پشت خیابونه
🔹ماشین خودش
۵۲ ه ۴۸۳ ایران ۱۱ هاچبک سفید
پدرش اطلاعاتی بوده خودشم سپاهی
از قاتلان مردم در دیماه کهدخودش مدعی کشتن دست کم ۱۲ نفر در شب های ۱۸ و ۱۹ دی ماه هست.
#شناسایی_قاتلان
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
🤬11👏2❤1