@rahenow
565 subscribers
15.8K photos
10.4K videos
352 files
2.92K links
#راه_نو
انسان‌ها تا آگاه نشده‌اند هیچ‌گاه عصیان نمی‌کنند و تا عصیان نکنند نمیتوانند آگاه شوند.
Download Telegram
🔴 مطمئنی لوله داغ تفنگ بوده؟

@rahenow 🗿👈
4_5902014968626152007.MP3
4.9 MB
اگر باید نانم را از دست دهم
اگر باید پیراهن و بسترم را بفروشم
اگر باید سنگتراشی کنم
یا باربری
یا جاروکشی
اگر باید انبارهایت را پاک کنم
یا نان از میان زباله‌ها پیدا کنم
یا از گرسنگی بمیرم و تمام شوم
ای دشمن انسان !
سازش نمی‌کنم
و تا پایان می‌جنگم
آخرین تکه‌های خاکم را هم بگیر
جوانانم را به زندان ببند
مرده‌ریگم را بدزد
و کتاب‌هایم را بسوزان
به سگهایت در ظرف‌های من غدا بده
دام ترس را بر بام‌های دهکده‌ام بگستران
ای دشمن انسان !
من سازش نمی‌کنم
و تا پایان می‌جنگم.
اگر شعله‌های چشمانم را خاموش کنی
و تمام بوسه‌ها را از لبانم بزدایی
اگر فضای سرزمینم را با دشنام بیالایی
و دردهایم را فروگذاری
سکه‌ام را به سندان بکوبی
و خنده را از چهره‌ی کودکانم بگیری
اگر هزار دیوار برافرازی
و چشم‌هایم را به پستی به چارمیخ کشی
ای دشمن انسان !
سازش نمی‌کنم
و تا پایان می‌جنگم.

@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دو‌آخوند با انتشار این ویدیو نوشتند: این‌دوستان عمامه مارا انداختند حالا با هم رفیق شدیم، جوج می‌زنیم مسجد هم می‌رویم😂🗿

@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
«نیاز زم» دختر جاویدنام روح‌الله زم، ضمن انتشار این ویدیو در صفحه ابنستاگرامش، نوشت:

«شما خون عزیز منو ریختی
بعد من بيام بگم شما بايد اصلاح بشي؟!

@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
محمد سرافراز منصوب آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر این کشور، در شورای عالی فضای مجازی که پیش از آن مدتی ریاست سازمان صداوسیما را برعهده داشت، گفته است که شیوه کنونی حکمرانی در ایران «قابل دوام نیست» و به گفته او حکومت «به حالت فلاکت رسیده که نمی تواند کوچکترین خواسته مردم را جواب دهد»

آقای سرافراز در سخنان اخیر خود با اشاره به مجتبی خامنه‌ای، فرزند رهبر جمهوری اسلامی، گفته است «روشی که برای حکمرانی انتخاب کرده، روش غلطی است و روش تحت فشار قرار دادن مردم و عدم توجه به خواسته های سیاسی و اقتصادی مردم و آزادی‌های مشروع است و این به نتیجه نمی‌رسد».


@rahenow 🗿👈
💦ما هستیم!

🎤حسن عباسی:
خدایا تو چه کسی را داری؟ ۳۰۰ میلیون آمریکایی عوضی؟ ۴۰۰ میلیون اروپایی عوضی؟ ۱ میلیارد چینی خفاش خور؟ جز مردم ایران چه کسی را داری؟

- ما اهل سانفرانسیسکو نیستیم، خدا تنها بماند:
سید، آخوند، مداح، قاری، موذن، مکبر، محلل، پیش نماز، عاقد، آمر، ناهی، دعا نویس، جن گیر، فالگیر، رمال، چله نشین، عشر خوان، جزوه کش، هیئتی، شش کلاسی، هفت خط، چاچول باز، پا انداز، جا انداز، بدل انداز، پشت هم انداز، بخو بریده، پاچه ورمالیده، بچه خوشگل، فاطمه ارّه، فاطی کماندو، چاقوکش، اصلاح طلب، اصول گرا، آقازاده، امامزاده، نجیب زاده، اصیل زاده، سپاهی، بسیجی، لباس شخصی، ساچمه زن، اجامر، اوباش و طنز نویس.
- نترسین نترسین، ما همه با هم هستیم!

jamalsanatnegar
@rahenow 🗿👈
💦سگ رقیه!

  آخوند صفات انسان را گرفته داده به خدا: رحیم، کریم، سمیع، بصیر، عادل، لطیف، غفور، حکیم، وکیل، متین، قادر، جبار، مقدم، رشید.
   مقلّدش را تهی کرده. پوک. پوچ. پوسته ی خالی. بی شخصیت. محتاج دعا. دست می بوسد. قِل می خورد. گل می مالد. دولا و راست می شود. به خودش توهین می کند. سگ رو سیاه. بنده ی ناسپاس. نوکر می شود. غلام علی. غلام عباس. کنیز رضا. نذر سید. دست می بوسد. اشک می ریزد، تضرع می کند و پیشانی بر خاک می ساید، بل، ذره ای از صفات را پس گیرد. شبی نصف شبی به درد می خورد!

jamalsanatnegar
@rahenow 🗿👈
درخت کریسمس آخوندها در ایران
Caricatorestan
@rahenow 🗿👈
معکوس بکشیم!


@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#رسایی

🔴(خرداد ۱۴۰۰): اگر رئیسی پیروز بشه فوقش دلار میشه ۵۰۰۰ تومن؛ ۳۰ هزار تومن که نمیشه! نهایتش یه دیوار میکشه در پیاده‌روها بین زن و مرد جدا میکنه!

فرق بین #توهم و #تخصص
ببینید تمام این پیش‌بینی ها را ما قبلا کرده بودیم از قطع اینترنت و برگشت تحریم‌ها و اوضاع فعلی و قیمت دلار و چیز عجیبی نیست ،همیشه برای انجام هر کاری اول به صحبت‌های چهارتا متخصص بی طرف باید گوش کرد بعد تصمیم گرفت .

@rahenow 🗿👈
‌‎ما به وسعت ایرانیم،‌ همه ما مادران، پدران، دختران و‌‌ پسران ایران رو کنارمون داریم. کنار هم ایستادیم و این روزهای سخت رو به‌زودی پشت سر می‌ذاریم. مرگ نه بلکه کوچکترین رنج شما، سینه و قلب همه ما رو آتیش می‌زنه. هیچ‌کدوم از ما تنها نیستیم چون قلب‌مون برای همدیگه و برای ایران می‌تپه

@rahenow 🗿👈
خود را فروختن به سی سکه نقره معامله شرافتمندانه‌ای است، اما فروختن خودت به وجدانت، جنایت است. تاریخ اساسا اخلاق ندارد و فاقد وجدان است. اگر بنا باشد طبق پند و اندرزهای کلیسا با تاریخ ارتباط برقرار کنی، باید همه چیز را همان طور که هست رها کنی.

#آرتور_کستلر
از کتاب " ظلمت در نیمروز "

@rahenow 🗿👈
این فقط عکس اتحاد چین و کشورهای عربی نیست

این عکسِ تنها ماندنِ جمهوری اسلامی و حاکمانش هم است که فکر میکردند بلوک شرق متشکل از ایران و چین و روسیه شکل گرفته

بند۱۲ بیانیه چین و کشورهای همکاری خلیج فارس در مورد جزایر سه گانه ایران نظر امارات را تایید کرد
کلاهتان را بگیرید بالا

@rahenow 🗿👈
چرا چین برای جلب نظرِ ریاض، پا رویِ منافع ج ا می‌گذارد؟

✍️محمدحسین کریمی‌پور: عربستان با همه کار می‌کند و  انتخاب‌های فراوان دارد.
لذا چین برای جلب نظرِ ریاض، پا رویِ منافع ج ا می گذارد.

چرا؟ چون پکن می‌داند ج ا منزویِ تحریمی، بجز کارِ با چین گزینه‌ای ندارد!

حکومتی ایدئولوژیک که خود را اسیرِ جنگِ بیحاصل با آمریکا، اروپا، اعراب و زمین و زمان کرده!

@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴آقای اژه ای شما مسئولید

✍️شهاب الدین حائری شیرازی

نه عرف نه عقل نه شرع چنین رفتارخشنی را با یک خانم تجویز نمی کند.
دستگاه قضاء در مقابل قانون شکنی و جرم مشهود این مجریان قانون عکس العمل مناسبی از خود نشان نداده که چنین جری شده اند.

آقای اژه ای
شما مسئول این بی حرمتی ها به مردمید.
اگر می بینید اعتماد مردم هر روز کمتر میشود به شما چون می بینند که می بینید و سکوت می کنید
.
بجای شما بودم اگر به هر دلیل امکان مجازات پلیس و امنیتی ها را نداشتم استعفا می دادم و وبال دنیا واخرت، برای جیفه دنیا نمی خریدم برای خودم.


در خیابان ستارخان تهران ماموران به یک زن حمله می‌کنند و او را از پشت با لگد به زمین پرت می‌کنند. این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی بازخورد زیادی داشته است.


@rahenow 🗿👈
تجمع مقابل سفارت چین محاربه است؟!

🔷‏آقای وزیرکشور ج.ا، با سلام و احترام. این‌جانب متقاضی تجمع معترضین در برابر سفارت چین است.
مجوز می‌دهید؟ یا این هم مصداقِ محاربه‌ است؟

✍️ حسین دهباشی

@rahenow 🗿👈
تصویر تأمل برانگیز پدر سامان یاسین(رپ‌کنی که به‌جرم محاربه درآستانه اعدامه)تو جنگ ایران و عراق؛ پدر سامان یه‌روزی از جونش مایه گذاشته بود تا ایران به دست عراق نیوفته و خطری جمهوری‌اسلامی رو تهدید نکنه‌. حالا همون جمهوری‌اسلامی پسرش رو درآستانه اعدام قرار داده...


@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#سرکوب_چینی
▫️
#ستاره‌دار کردن برای اولین بار توسط آلمان نازی علیه یهودیان اجرا شد

چین کمونیستی، سال‌ها از این روش سرکوب استفاده می‌کند

و حالا نوبت به ولایت‌فقیه است

در این ویدیو «در یک دقیقه» شما را با این روش سرکوب و راه‌های مقابله با آن آشنا می‌کنیم

@rahenow 🗿👈
🕊️


آن­‌ها تفنگ­‌های پر از باروت را آوردند
آنان دستور این کشتار وحشیانه را صادر کردند
آن­‌ها این‌جا با خلقی مواجه شدند
گردآمده به حکم عشق و وظیفه
که سرودی می­‌خواندند.
دخترک با پرچمش فرو افتاد
و پسر، خندان، زخمی، در کنارش
مردم وحشت­‌زده، با درد و خشم
دیدند آنان را که بر خاک می­‌افتادند
و همان‌جا که کشتگان افتاده بودند
مردم پرچم­‌های‌شان را در خون زدند

تا آن را رو به دژخیمان دوباره بر پا دارند.

به خاطر این مردگان، به خاطر مردگان‌مان
مجازات می­‌خواهم!
برای آن­‌ها که بر خاک میهن خون ریختند
مجازات می­‌خواهم!
برای جلادی که حکم این کشتار را داد
مجازات می­‌خواهم!
برای خیانت­کاری که به قیمت خون دیگران بالا رفت
مجازات می­‌خواهم!
برای آن‌که فرمان مرگ داد
مجازات می­‌خواهم!
برای آنان‌ که از این جنایت دفاع کردند
مجازات می­‌خواهم!
نمی­خواهم دست خون‌آلوده‌شان را به سمتم دراز کنند
من مجازات می­‌خواهم!
نمی­‌خواهم سفیر من باشند،
نمی­‌خواهم حتی در خانه­‌شان راحت بنشینند
مجازات می­‌خواهم!
می­‌خواهم در همین مکان، همین میدان، محاکمه شوند
من مجازات می­‌خواهم!
من مجازات می­‌خواهم!

 
شعر "دشمنان" از #پابلو_نرودا

@rahenow 🗿👈
انتظار حرف خوب از شیخ ناسنجیده است
از توالت بوی خوش هرگز کسی نشنیده است

ورزش اسکی اگر میرفت میشد قهرمان
با دو پای خویش بس که روز و شب  لغزیده است

اتهام خوردن مشروب بر من میزند
《گرچه خود خون یتیم و پیرزن نوشیده است》

از بیاناتش مشخص شد که در ساعات قبل
پا به پای لوتیان شهر آشامیده است

اینهمه مظلوم در اقصا نقاط شهر چیست؟
گر بساط ظلم را از مملکت برچیده است؟

گفت رستم اژدها گر کُشت یک افسانه بود
لیک موسا با عصایش مارها بلعیده است

تا که نور آفتاب حق نتابد روی آن
بر سر طاس خودش عمامه ای پوشیده است

شیخ را از هر طرف دیدیم زیبایی نداشت
زشت چون خاری که در لای و لجن روییده است

#محسن_ایمانی

@rahenow 🗿👈