This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#رسایی
🔴(خرداد ۱۴۰۰): اگر رئیسی پیروز بشه فوقش دلار میشه ۵۰۰۰ تومن؛ ۳۰ هزار تومن که نمیشه! نهایتش یه دیوار میکشه در پیادهروها بین زن و مرد جدا میکنه!
فرق بین #توهم و #تخصص
ببینید تمام این پیشبینی ها را ما قبلا کرده بودیم از قطع اینترنت و برگشت تحریمها و اوضاع فعلی و قیمت دلار و چیز عجیبی نیست ،همیشه برای انجام هر کاری اول به صحبتهای چهارتا متخصص بی طرف باید گوش کرد بعد تصمیم گرفت .
@rahenow 🗿👈
🔴(خرداد ۱۴۰۰): اگر رئیسی پیروز بشه فوقش دلار میشه ۵۰۰۰ تومن؛ ۳۰ هزار تومن که نمیشه! نهایتش یه دیوار میکشه در پیادهروها بین زن و مرد جدا میکنه!
فرق بین #توهم و #تخصص
ببینید تمام این پیشبینی ها را ما قبلا کرده بودیم از قطع اینترنت و برگشت تحریمها و اوضاع فعلی و قیمت دلار و چیز عجیبی نیست ،همیشه برای انجام هر کاری اول به صحبتهای چهارتا متخصص بی طرف باید گوش کرد بعد تصمیم گرفت .
@rahenow 🗿👈
ما به وسعت ایرانیم، همه ما مادران، پدران، دختران و پسران ایران رو کنارمون داریم. کنار هم ایستادیم و این روزهای سخت رو بهزودی پشت سر میذاریم. مرگ نه بلکه کوچکترین رنج شما، سینه و قلب همه ما رو آتیش میزنه. هیچکدوم از ما تنها نیستیم چون قلبمون برای همدیگه و برای ایران میتپه
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
خود را فروختن به سی سکه نقره معامله شرافتمندانهای است، اما فروختن خودت به وجدانت، جنایت است. تاریخ اساسا اخلاق ندارد و فاقد وجدان است. اگر بنا باشد طبق پند و اندرزهای کلیسا با تاریخ ارتباط برقرار کنی، باید همه چیز را همان طور که هست رها کنی.
#آرتور_کستلر
از کتاب " ظلمت در نیمروز "
@rahenow 🗿👈
#آرتور_کستلر
از کتاب " ظلمت در نیمروز "
@rahenow 🗿👈
این فقط عکس اتحاد چین و کشورهای عربی نیست
این عکسِ تنها ماندنِ جمهوری اسلامی و حاکمانش هم است که فکر میکردند بلوک شرق متشکل از ایران و چین و روسیه شکل گرفته
بند۱۲ بیانیه چین و کشورهای همکاری خلیج فارس در مورد جزایر سه گانه ایران نظر امارات را تایید کرد
کلاهتان را بگیرید بالا
@rahenow 🗿👈
این عکسِ تنها ماندنِ جمهوری اسلامی و حاکمانش هم است که فکر میکردند بلوک شرق متشکل از ایران و چین و روسیه شکل گرفته
بند۱۲ بیانیه چین و کشورهای همکاری خلیج فارس در مورد جزایر سه گانه ایران نظر امارات را تایید کرد
کلاهتان را بگیرید بالا
@rahenow 🗿👈
چرا چین برای جلب نظرِ ریاض، پا رویِ منافع ج ا میگذارد؟
✍️محمدحسین کریمیپور: عربستان با همه کار میکند و انتخابهای فراوان دارد.
لذا چین برای جلب نظرِ ریاض، پا رویِ منافع ج ا می گذارد.
چرا؟ چون پکن میداند ج ا منزویِ تحریمی، بجز کارِ با چین گزینهای ندارد!
حکومتی ایدئولوژیک که خود را اسیرِ جنگِ بیحاصل با آمریکا، اروپا، اعراب و زمین و زمان کرده!
@rahenow 🗿👈
✍️محمدحسین کریمیپور: عربستان با همه کار میکند و انتخابهای فراوان دارد.
لذا چین برای جلب نظرِ ریاض، پا رویِ منافع ج ا می گذارد.
چرا؟ چون پکن میداند ج ا منزویِ تحریمی، بجز کارِ با چین گزینهای ندارد!
حکومتی ایدئولوژیک که خود را اسیرِ جنگِ بیحاصل با آمریکا، اروپا، اعراب و زمین و زمان کرده!
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴آقای اژه ای شما مسئولید
✍️شهاب الدین حائری شیرازی
نه عرف نه عقل نه شرع چنین رفتارخشنی را با یک خانم تجویز نمی کند.
دستگاه قضاء در مقابل قانون شکنی و جرم مشهود این مجریان قانون عکس العمل مناسبی از خود نشان نداده که چنین جری شده اند.
آقای اژه ای
شما مسئول این بی حرمتی ها به مردمید.
اگر می بینید اعتماد مردم هر روز کمتر میشود به شما چون می بینند که می بینید و سکوت می کنید.
بجای شما بودم اگر به هر دلیل امکان مجازات پلیس و امنیتی ها را نداشتم استعفا می دادم و وبال دنیا واخرت، برای جیفه دنیا نمی خریدم برای خودم.
☜در خیابان ستارخان تهران ماموران به یک زن حمله میکنند و او را از پشت با لگد به زمین پرت میکنند. این ویدیو در شبکههای اجتماعی بازخورد زیادی داشته است.
@rahenow 🗿👈
✍️شهاب الدین حائری شیرازی
نه عرف نه عقل نه شرع چنین رفتارخشنی را با یک خانم تجویز نمی کند.
دستگاه قضاء در مقابل قانون شکنی و جرم مشهود این مجریان قانون عکس العمل مناسبی از خود نشان نداده که چنین جری شده اند.
آقای اژه ای
شما مسئول این بی حرمتی ها به مردمید.
اگر می بینید اعتماد مردم هر روز کمتر میشود به شما چون می بینند که می بینید و سکوت می کنید.
بجای شما بودم اگر به هر دلیل امکان مجازات پلیس و امنیتی ها را نداشتم استعفا می دادم و وبال دنیا واخرت، برای جیفه دنیا نمی خریدم برای خودم.
☜در خیابان ستارخان تهران ماموران به یک زن حمله میکنند و او را از پشت با لگد به زمین پرت میکنند. این ویدیو در شبکههای اجتماعی بازخورد زیادی داشته است.
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#سرکوب_چینی
▫️
#ستارهدار کردن برای اولین بار توسط آلمان نازی علیه یهودیان اجرا شد
چین کمونیستی، سالها از این روش سرکوب استفاده میکند
و حالا نوبت به ولایتفقیه است
در این ویدیو «در یک دقیقه» شما را با این روش سرکوب و راههای مقابله با آن آشنا میکنیم
@rahenow 🗿👈
▫️
#ستارهدار کردن برای اولین بار توسط آلمان نازی علیه یهودیان اجرا شد
چین کمونیستی، سالها از این روش سرکوب استفاده میکند
و حالا نوبت به ولایتفقیه است
در این ویدیو «در یک دقیقه» شما را با این روش سرکوب و راههای مقابله با آن آشنا میکنیم
@rahenow 🗿👈
🕊️
آنها تفنگهای پر از باروت را آوردند
آنان دستور این کشتار وحشیانه را صادر کردند
آنها اینجا با خلقی مواجه شدند
گردآمده به حکم عشق و وظیفه
که سرودی میخواندند.
دخترک با پرچمش فرو افتاد
و پسر، خندان، زخمی، در کنارش
مردم وحشتزده، با درد و خشم
دیدند آنان را که بر خاک میافتادند
و همانجا که کشتگان افتاده بودند
مردم پرچمهایشان را در خون زدند
تا آن را رو به دژخیمان دوباره بر پا دارند.
به خاطر این مردگان، به خاطر مردگانمان
مجازات میخواهم!
برای آنها که بر خاک میهن خون ریختند
مجازات میخواهم!
برای جلادی که حکم این کشتار را داد
مجازات میخواهم!
برای خیانتکاری که به قیمت خون دیگران بالا رفت
مجازات میخواهم!
برای آنکه فرمان مرگ داد
مجازات میخواهم!
برای آنان که از این جنایت دفاع کردند
مجازات میخواهم!
نمیخواهم دست خونآلودهشان را به سمتم دراز کنند
من مجازات میخواهم!
نمیخواهم سفیر من باشند،
نمیخواهم حتی در خانهشان راحت بنشینند
مجازات میخواهم!
میخواهم در همین مکان، همین میدان، محاکمه شوند
من مجازات میخواهم!
من مجازات میخواهم!
شعر "دشمنان" از #پابلو_نرودا
@rahenow 🗿👈
آنها تفنگهای پر از باروت را آوردند
آنان دستور این کشتار وحشیانه را صادر کردند
آنها اینجا با خلقی مواجه شدند
گردآمده به حکم عشق و وظیفه
که سرودی میخواندند.
دخترک با پرچمش فرو افتاد
و پسر، خندان، زخمی، در کنارش
مردم وحشتزده، با درد و خشم
دیدند آنان را که بر خاک میافتادند
و همانجا که کشتگان افتاده بودند
مردم پرچمهایشان را در خون زدند
تا آن را رو به دژخیمان دوباره بر پا دارند.
به خاطر این مردگان، به خاطر مردگانمان
مجازات میخواهم!
برای آنها که بر خاک میهن خون ریختند
مجازات میخواهم!
برای جلادی که حکم این کشتار را داد
مجازات میخواهم!
برای خیانتکاری که به قیمت خون دیگران بالا رفت
مجازات میخواهم!
برای آنکه فرمان مرگ داد
مجازات میخواهم!
برای آنان که از این جنایت دفاع کردند
مجازات میخواهم!
نمیخواهم دست خونآلودهشان را به سمتم دراز کنند
من مجازات میخواهم!
نمیخواهم سفیر من باشند،
نمیخواهم حتی در خانهشان راحت بنشینند
مجازات میخواهم!
میخواهم در همین مکان، همین میدان، محاکمه شوند
من مجازات میخواهم!
من مجازات میخواهم!
شعر "دشمنان" از #پابلو_نرودا
@rahenow 🗿👈
انتظار حرف خوب از شیخ ناسنجیده است
از توالت بوی خوش هرگز کسی نشنیده است
ورزش اسکی اگر میرفت میشد قهرمان
با دو پای خویش بس که روز و شب لغزیده است
اتهام خوردن مشروب بر من میزند
《گرچه خود خون یتیم و پیرزن نوشیده است》
از بیاناتش مشخص شد که در ساعات قبل
پا به پای لوتیان شهر آشامیده است
اینهمه مظلوم در اقصا نقاط شهر چیست؟
گر بساط ظلم را از مملکت برچیده است؟
گفت رستم اژدها گر کُشت یک افسانه بود
لیک موسا با عصایش مارها بلعیده است
تا که نور آفتاب حق نتابد روی آن
بر سر طاس خودش عمامه ای پوشیده است
شیخ را از هر طرف دیدیم زیبایی نداشت
زشت چون خاری که در لای و لجن روییده است
#محسن_ایمانی
@rahenow 🗿👈
از توالت بوی خوش هرگز کسی نشنیده است
ورزش اسکی اگر میرفت میشد قهرمان
با دو پای خویش بس که روز و شب لغزیده است
اتهام خوردن مشروب بر من میزند
《گرچه خود خون یتیم و پیرزن نوشیده است》
از بیاناتش مشخص شد که در ساعات قبل
پا به پای لوتیان شهر آشامیده است
اینهمه مظلوم در اقصا نقاط شهر چیست؟
گر بساط ظلم را از مملکت برچیده است؟
گفت رستم اژدها گر کُشت یک افسانه بود
لیک موسا با عصایش مارها بلعیده است
تا که نور آفتاب حق نتابد روی آن
بر سر طاس خودش عمامه ای پوشیده است
شیخ را از هر طرف دیدیم زیبایی نداشت
زشت چون خاری که در لای و لجن روییده است
#محسن_ایمانی
@rahenow 🗿👈
دفاعیات وکیل تسخیری مجید رضا رهنورد تماما به ضرر اوست! این آدمفروش آمده بود توی پرونده که دستور قتل وی را صادر کند!؟!
امیدوارم کمیته حقیقتیاب این پرونده را بخوبی بررسی نماید. شریف
مواد قانونی زیر جهت یادآوری:
✅ ماده ۳۱ قانون وکالت مصوب ۱۳۱۵ :
وکیل باید اسراری که به وسیله وکالت از طرف موکل مطلع شده و همچنین اسرار مربوطه به حیثیات و شرافت و اعتبارات موکل را حفظ نماید.
✅ ماده ۸۱ آیین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری:
متخلف در موارد ذیل به مجازات انتظامی درجه ٥ محكوم خواهد شد:...
٢. در صورتی كه به واسطه وكالت از اسرار موكل مطلع شده و آن را افشاء نماید اعم از اینكه اسرار مزبور مربوط به امر وكالت یا شرافت و حیثیت و اعتبار موكل باشد
✅ در سوگندنامه وکیل آمده است:
... و بر خلاف شرافت قضاوت و وکالت اقدام و اظهاری ننمایم و شرافت من وثیقه این قسم است.
VoiceofSharif
@rahenow 🗿👈
امیدوارم کمیته حقیقتیاب این پرونده را بخوبی بررسی نماید. شریف
مواد قانونی زیر جهت یادآوری:
✅ ماده ۳۱ قانون وکالت مصوب ۱۳۱۵ :
وکیل باید اسراری که به وسیله وکالت از طرف موکل مطلع شده و همچنین اسرار مربوطه به حیثیات و شرافت و اعتبارات موکل را حفظ نماید.
✅ ماده ۸۱ آیین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری:
متخلف در موارد ذیل به مجازات انتظامی درجه ٥ محكوم خواهد شد:...
٢. در صورتی كه به واسطه وكالت از اسرار موكل مطلع شده و آن را افشاء نماید اعم از اینكه اسرار مزبور مربوط به امر وكالت یا شرافت و حیثیت و اعتبار موكل باشد
✅ در سوگندنامه وکیل آمده است:
... و بر خلاف شرافت قضاوت و وکالت اقدام و اظهاری ننمایم و شرافت من وثیقه این قسم است.
VoiceofSharif
@rahenow 🗿👈
🔴میرسلیم گفته معترضان ۵-۱۰ روز بعد بازداشت باید اعدام بشن.
اینو یادتون باشه فردای آزادی جزو اولین گروهها به جنایتش رسیدگی و تیر برقشو بهش بدیم.
اینو یادتون باشه فردای آزادی جزو اولین گروهها به جنایتش رسیدگی و تیر برقشو بهش بدیم.
🌹🌷برگی از بازجوئی سعید امامی؛ محرمانه ترین پرونده امنیتی
جلد ۱۶ پرونده – صفحه ۳۸۴
«من از آغاز انقلاب تا به امروز سرباز گوش به فرمان نظام مقدس اسلامی و مقام ولایت بوده و هستم، هیچگاه بدون کسب اجازه و یا بدون دستورات مقامات عالی نظام کاری انجام نداده ام. هرچه را که به صلاح نظام و اسلام دانسته ام به عنوان پیشنهاد به مسئولانم ارائه کرده ام. من خود را گناهکار نمیدانم. کسانی که حذف شده اند، مرتد، ناصبی و محارب بوده اند. حکم مجازات آنها مثل همیشه به ما تکلیف شده است و ما آنچه کرده ایم اجرای تکالیف شرعی بوده است نه قتل و جنایت.
حکم اعدام داریوش فروهر و پروانه اسکندری را به روال معمول همیشگی حجت الاسلام علی فلاحیان به من داد. احکام اعدام سایر محاربین قبلا” در زمان وزارت فلاحیان صادر شده بود.از مدتها پیش قرار بر این بود که عوامل مؤثر فرهنگی وابسته که توطئه تهاجم فرهنگی را در ایران پیاده میکردند و جمعا” صد نفر بودند اعدام شوند. حکم حذف ۲۹ نفر از نویسندگان از مدتها پیش مشخص و احکام قبلا” صادر شده بود که در مورد ۷ تن از آن عناصر احکام در دوره وزارت علی فلاحیان اجرا شده بود. وقتی حکم اعدام فروهر به ما ابلاغ شد پرسیدیم که تکلیف احکام معطل مانده اعضای کانون نویسندگان چه میشود که حاج آقا دری نیز گفتند هرچه سریعتر اقدام شود بهتر است. این بار نیز مثل ماقبل انجام شد با فرق اینکه بجای ابلاغ از سوی فلاحیان امور از طریق حاج آقا دری نجفآبادی هماهنگ میشد.هنگامی که بازجو از امامی سؤال می کند که آیا اعدامها رویه امنیتی داشت و با حکم «حفظ نظام از واجبات است” انجام میشد یا حکمهای موضوعی نیز داشت؟ سعید امامی پاسخی می دهد که شاید بتوان آنرا مهم ترین فراز بازجوئیهای وی تلقی نمود. وی در جواب میگوید :» فلاحیان با وجود آنکه خود حاکم شرع بود، اما معمولا” و در موارد حساس احکام حذف محاربان را شخصا صادر نمیکرد».
او این احکام را از آیت الله خوشوقت، آیت الله مصباح، آیت الله خزعلی، آیت الله جنتی و گاهی نیز از حجت الاسلام محسنی اژه ای دریافت میکرد و بدست ما می داد.و ما فقط به آقایان اخبار و اطلاعات می رساندیم و بعد هم منتظر دستور می ماندیم. وقتی باخبر شدیم که حاج احمد آقا در جلسات خصوصی به مسئولان نظام و حتی به ولایت امر اهانت میکند، آنرا ارجاع دادیم و بلافاصله دستور آمد که همه رفت و آمدهای ایشان را زیر نظر بگیرید و از مکالمات و ملاقاتهای ایشان،ما هم بمدت یکسال همین کار را کردیم. متأسفانه حاج احمد آقا به راه یک طرفه بدی وارد شده بود که برگشت نداشت. وقتی دستور حذف حاج احمد آقا را آقای فلاحیان به من ابلاغ کرد مضطرب شدم وحتی به تردید فرو رفتم. دو روز بعد همراه با آقای فلاحیان به دیدار آیت الله مصباح رفتیم، آقایان محسنی اژه ای و بادامچیان هم آنجا بودند البته بعداحاج آقا خوشوقت هم از بیت آمدند آنجا و نظر جمع بر این بود که نباید به کسانی که با ولی امر مسلمین خصومت میکنند،رحم کرد».
تلخند سیاسی
@rahenow 🗿👈
جلد ۱۶ پرونده – صفحه ۳۸۴
«من از آغاز انقلاب تا به امروز سرباز گوش به فرمان نظام مقدس اسلامی و مقام ولایت بوده و هستم، هیچگاه بدون کسب اجازه و یا بدون دستورات مقامات عالی نظام کاری انجام نداده ام. هرچه را که به صلاح نظام و اسلام دانسته ام به عنوان پیشنهاد به مسئولانم ارائه کرده ام. من خود را گناهکار نمیدانم. کسانی که حذف شده اند، مرتد، ناصبی و محارب بوده اند. حکم مجازات آنها مثل همیشه به ما تکلیف شده است و ما آنچه کرده ایم اجرای تکالیف شرعی بوده است نه قتل و جنایت.
حکم اعدام داریوش فروهر و پروانه اسکندری را به روال معمول همیشگی حجت الاسلام علی فلاحیان به من داد. احکام اعدام سایر محاربین قبلا” در زمان وزارت فلاحیان صادر شده بود.از مدتها پیش قرار بر این بود که عوامل مؤثر فرهنگی وابسته که توطئه تهاجم فرهنگی را در ایران پیاده میکردند و جمعا” صد نفر بودند اعدام شوند. حکم حذف ۲۹ نفر از نویسندگان از مدتها پیش مشخص و احکام قبلا” صادر شده بود که در مورد ۷ تن از آن عناصر احکام در دوره وزارت علی فلاحیان اجرا شده بود. وقتی حکم اعدام فروهر به ما ابلاغ شد پرسیدیم که تکلیف احکام معطل مانده اعضای کانون نویسندگان چه میشود که حاج آقا دری نیز گفتند هرچه سریعتر اقدام شود بهتر است. این بار نیز مثل ماقبل انجام شد با فرق اینکه بجای ابلاغ از سوی فلاحیان امور از طریق حاج آقا دری نجفآبادی هماهنگ میشد.هنگامی که بازجو از امامی سؤال می کند که آیا اعدامها رویه امنیتی داشت و با حکم «حفظ نظام از واجبات است” انجام میشد یا حکمهای موضوعی نیز داشت؟ سعید امامی پاسخی می دهد که شاید بتوان آنرا مهم ترین فراز بازجوئیهای وی تلقی نمود. وی در جواب میگوید :» فلاحیان با وجود آنکه خود حاکم شرع بود، اما معمولا” و در موارد حساس احکام حذف محاربان را شخصا صادر نمیکرد».
او این احکام را از آیت الله خوشوقت، آیت الله مصباح، آیت الله خزعلی، آیت الله جنتی و گاهی نیز از حجت الاسلام محسنی اژه ای دریافت میکرد و بدست ما می داد.و ما فقط به آقایان اخبار و اطلاعات می رساندیم و بعد هم منتظر دستور می ماندیم. وقتی باخبر شدیم که حاج احمد آقا در جلسات خصوصی به مسئولان نظام و حتی به ولایت امر اهانت میکند، آنرا ارجاع دادیم و بلافاصله دستور آمد که همه رفت و آمدهای ایشان را زیر نظر بگیرید و از مکالمات و ملاقاتهای ایشان،ما هم بمدت یکسال همین کار را کردیم. متأسفانه حاج احمد آقا به راه یک طرفه بدی وارد شده بود که برگشت نداشت. وقتی دستور حذف حاج احمد آقا را آقای فلاحیان به من ابلاغ کرد مضطرب شدم وحتی به تردید فرو رفتم. دو روز بعد همراه با آقای فلاحیان به دیدار آیت الله مصباح رفتیم، آقایان محسنی اژه ای و بادامچیان هم آنجا بودند البته بعداحاج آقا خوشوقت هم از بیت آمدند آنجا و نظر جمع بر این بود که نباید به کسانی که با ولی امر مسلمین خصومت میکنند،رحم کرد».
تلخند سیاسی
@rahenow 🗿👈
🔴قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع تصویب شد.فارس
همه کشورهای پیشرفته اشتباه فکر می کنند و فقط ما درست فکر می کنیم ،این واقعا تو دنیا برامون شرمندگی میاره ببینید ما را به کجا رسوندن رو سیاه دنیا شدیم تا کی باید مثل کشورهای عقب افتاده و قرون وسطایی عمل کنیم و خودمونو فریب بدیم ،چرا زمان سید محمد خاتمی آمریکا تو حقوق بشر محکوم شد ولی حالا ببینید چقد پس رفت کردیم ،
نتها قطع
#استادیوم ها تعطیل
#موسیقی و #کنسرتها تعطیل
#ای #تی #اف تعطیل ما و کره شمالی عقب افتاده و گرسنه فقط درست فکر می کنیم
الان فرق ما با طالبان تو چیه ما نفت داریم آنها ندارند
@rahenow 🗿👈
همه کشورهای پیشرفته اشتباه فکر می کنند و فقط ما درست فکر می کنیم ،این واقعا تو دنیا برامون شرمندگی میاره ببینید ما را به کجا رسوندن رو سیاه دنیا شدیم تا کی باید مثل کشورهای عقب افتاده و قرون وسطایی عمل کنیم و خودمونو فریب بدیم ،چرا زمان سید محمد خاتمی آمریکا تو حقوق بشر محکوم شد ولی حالا ببینید چقد پس رفت کردیم ،
نتها قطع
#استادیوم ها تعطیل
#موسیقی و #کنسرتها تعطیل
#ای #تی #اف تعطیل ما و کره شمالی عقب افتاده و گرسنه فقط درست فکر می کنیم
الان فرق ما با طالبان تو چیه ما نفت داریم آنها ندارند
@rahenow 🗿👈
✅چه کسی گوسفندان پدرم را دزدیده است ؟
سال ۱۳۹۲ پدرم را تشویق نمودیم که به علت کهولت سن گوسفندان خود را فروخته و پول آن را نزد بانک سپرده بلند مدت بگذارد. تعداد چهل راس دام به قیمت روز هر راس دویست هزار تومان. کل پول حاصل از فروش مبلغ هشت میلیون شد که آن را نزد یکی از بانک ها سپرده بلند مدت با سود تقریبی بیست درصد سپرده نمود .
طی هشت سال گذشته حدود دوازده میلیون و هشتصد سود گرفته که با جمع سپرده خودش بیست میلیون و هشتصد می شود
حالا پدرم تا حدودی دچار کهولت سن شده و ایراد گرفته که من سود نمی خواهم لطفا گوسفندانم را پس بدهید !!؟.
با کل پول حاصل از سپرده خودش و سود حاصل ما فقط حداکثر پنج راس گوسفند می توانیم برایش خریداری کنیم .
یعنی تعداد ۳۵ راس گوسفند کم میاریم .
این موضوع فرزندان را دچار چالش عجیبی نموده و خواستار به کار گرفته شدن بهترین کارآگاهان پلیسی شده اند که دزد آن تعداد ۳۵ راس گوسفند را مشخص نماید و یک قاضی عادل و آگاه نیز حکم عادلانه صادر نموده و علاوه بر تعداد ۳۵ راس گوسفند سود حاصل از شیر و پشم و زاد و ولد آن را محاسبه و به پدر برگرداند و اگر نه پدر به فرزندان شک نموده و آنها را دزد گوسفندان خود قلمداد خواهد نمود !!!؟.
لذا از حاذق ترین کارآگاهان حوزه اقتصاد و عادل ترین قضات حاضر در کشور خواهشمند است این موضوع را مورد بررسی و این مرد پیر کم شنوا را به حقوق خویش برسانند .
براستی چه کسی گوسفندان پدرم را دزدیده است ؟!
@rahenow 🗿👈
سال ۱۳۹۲ پدرم را تشویق نمودیم که به علت کهولت سن گوسفندان خود را فروخته و پول آن را نزد بانک سپرده بلند مدت بگذارد. تعداد چهل راس دام به قیمت روز هر راس دویست هزار تومان. کل پول حاصل از فروش مبلغ هشت میلیون شد که آن را نزد یکی از بانک ها سپرده بلند مدت با سود تقریبی بیست درصد سپرده نمود .
طی هشت سال گذشته حدود دوازده میلیون و هشتصد سود گرفته که با جمع سپرده خودش بیست میلیون و هشتصد می شود
حالا پدرم تا حدودی دچار کهولت سن شده و ایراد گرفته که من سود نمی خواهم لطفا گوسفندانم را پس بدهید !!؟.
با کل پول حاصل از سپرده خودش و سود حاصل ما فقط حداکثر پنج راس گوسفند می توانیم برایش خریداری کنیم .
یعنی تعداد ۳۵ راس گوسفند کم میاریم .
این موضوع فرزندان را دچار چالش عجیبی نموده و خواستار به کار گرفته شدن بهترین کارآگاهان پلیسی شده اند که دزد آن تعداد ۳۵ راس گوسفند را مشخص نماید و یک قاضی عادل و آگاه نیز حکم عادلانه صادر نموده و علاوه بر تعداد ۳۵ راس گوسفند سود حاصل از شیر و پشم و زاد و ولد آن را محاسبه و به پدر برگرداند و اگر نه پدر به فرزندان شک نموده و آنها را دزد گوسفندان خود قلمداد خواهد نمود !!!؟.
لذا از حاذق ترین کارآگاهان حوزه اقتصاد و عادل ترین قضات حاضر در کشور خواهشمند است این موضوع را مورد بررسی و این مرد پیر کم شنوا را به حقوق خویش برسانند .
براستی چه کسی گوسفندان پدرم را دزدیده است ؟!
@rahenow 🗿👈
بیا جواب این خانم با حجاب رو بده!
خضریان نمایندهی مجلس اخیرا در یک نشست دانشجویی خطاب به دانشجوی دختری که حجاب نداشت گفت تا حجابت را رعایت نکنی پاسخت را نمیدم. یک کاربر توییتر با اشتراک این عکس نوشت: «آقای خضریان، جواب دختر بیحجاب رو نمیدی، بیا جواب این خانم با حجاب رو بده!»/ بهارنیوز
@rahenow 🗿👈
خضریان نمایندهی مجلس اخیرا در یک نشست دانشجویی خطاب به دانشجوی دختری که حجاب نداشت گفت تا حجابت را رعایت نکنی پاسخت را نمیدم. یک کاربر توییتر با اشتراک این عکس نوشت: «آقای خضریان، جواب دختر بیحجاب رو نمیدی، بیا جواب این خانم با حجاب رو بده!»/ بهارنیوز
@rahenow 🗿👈