حمید فرخ نژاد: اجبارِ دیدنِ حمید فرخ نژاد تو سریال "سقوط" برای عرزشی ها مثه اینه که مجبورشون کنی با شوهر نَنَشون عرق بخورن.
كاربران ايرانی از همه تحريمهای اینترنتی معاف شدند
وزارت خزانهداری آمریکا:
با مجوزهای تازه، نه تنها دسترسی کاربران ایرانی به شبکههای اجتماعی، ابزارهای ارتباطی، نرمافزارهای تماس ویدئویی، خدمات ابری، نقشههای آنلاین و مبتنی وب، بازیهای کامپیوتری، پلتفرمهای آموزشی، ابزارهای ترجمه و احراز هویت، آنتی ویروسها، تلفنهای هوشمند و سیستم عامل آنها، تلفنهای ماهوارهای، گجتهای دیجیتال، سیمکارت، روتر، مودم، کامپیوترهای شخصی فراهم شد، بلکه ارائه خدمات شرکتهای بزرگ، تاثیرگذاری مانند گوگل، متا، اپل و دیگر شرکتهای مشابه به ایرانیان نیز قانونی خواهد بود.
بنابراین از این پس، نه تنها کاربران، بلکه شرکتهای ایرانی نیز میتوانند به صورت قانونی از معافیتهای اینترنتی اعلام شده استفاده کنند
✅خدا پدر اینها را بیامرزه بچه بودیم کارتونمون فقط #لولک و #بولک بود و سریالی که تو هفته یک بار نشون میداد #اوشین بود انم برق میرفت گریه می کردیم و با آمدن ماهواره کارتون و فیلم هر چی دوست داشتیم نگاه می کردیم و الان نگاه می کنیم اگه اینها به داد ما نمیرسیدند الان داشتیم با #خر میرفتیم #ولایت ،خدا بهشون عمر طولانی بده که به دانشمندان خودشون ارزش قائل هستند و دنیا را تسخیر کردند🌹🔰
robbinstreders
@rahenow 🗿👈
وزارت خزانهداری آمریکا:
با مجوزهای تازه، نه تنها دسترسی کاربران ایرانی به شبکههای اجتماعی، ابزارهای ارتباطی، نرمافزارهای تماس ویدئویی، خدمات ابری، نقشههای آنلاین و مبتنی وب، بازیهای کامپیوتری، پلتفرمهای آموزشی، ابزارهای ترجمه و احراز هویت، آنتی ویروسها، تلفنهای هوشمند و سیستم عامل آنها، تلفنهای ماهوارهای، گجتهای دیجیتال، سیمکارت، روتر، مودم، کامپیوترهای شخصی فراهم شد، بلکه ارائه خدمات شرکتهای بزرگ، تاثیرگذاری مانند گوگل، متا، اپل و دیگر شرکتهای مشابه به ایرانیان نیز قانونی خواهد بود.
بنابراین از این پس، نه تنها کاربران، بلکه شرکتهای ایرانی نیز میتوانند به صورت قانونی از معافیتهای اینترنتی اعلام شده استفاده کنند
✅خدا پدر اینها را بیامرزه بچه بودیم کارتونمون فقط #لولک و #بولک بود و سریالی که تو هفته یک بار نشون میداد #اوشین بود انم برق میرفت گریه می کردیم و با آمدن ماهواره کارتون و فیلم هر چی دوست داشتیم نگاه می کردیم و الان نگاه می کنیم اگه اینها به داد ما نمیرسیدند الان داشتیم با #خر میرفتیم #ولایت ،خدا بهشون عمر طولانی بده که به دانشمندان خودشون ارزش قائل هستند و دنیا را تسخیر کردند🌹🔰
robbinstreders
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دکتر حسن محدثی، جامعهشناس و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد: اگر قصد مهاجرت یا خودکشی دارید، یکی دو سال صبر کنید! ایران شاهد تحولات اجتماعی بزرگی خواهد بود.
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پدرمحمدمهدی کرمی میگوید: «اسمش رو عوض کردیم، خودش گفته بود اسمم رو عوض کنید. [بزارید] #آزادی_کرمی ، آزادی از طناب و چوبه دار نترسید، گفت بیگناهم، آزادی نمرده»
✅ @rahenow 🗿👈
✅ @rahenow 🗿👈
✅امسال برای حقوق و دستمزد جامعه کارگری، افزایش بیش از ۵۷٪ مورد نیاز است!
داوود میرزایی( فعال کارگری ساوه ):
🔸 دولتمردان باید اجازه دهند دستمزد کارگران در شورایعالیکار، مسیر واقعی خود را طی کند و هر آنچه که در این راه کارگشاست، برای کارفرما و کارگر فراهم کنند.
🔸امسال شاید نیاز باشد رقمی بیش از ۵۷ درصد، به دستمزدها افزوده شود، چرا که این حقوقِ ۵۷ درصد افزایش داده شده در حال حاضر پاسخگوی زندگی کارگران نیست!
🔸انتظار داشتیم امسال، در نیمه دوم سال روی دستمزد کارگران تجدید نظری صورت میگرفت تا نمایندهگان کارفرمایان و دولتیها با شنیدن نظر نمایندگان کارگری برای میزان افزایش دستمزد، دچار شوک نشوند!/دسترنجنیوز
خبرنگارافتخاری: حانیههادی
@rahenow 🗿👈
داوود میرزایی( فعال کارگری ساوه ):
🔸 دولتمردان باید اجازه دهند دستمزد کارگران در شورایعالیکار، مسیر واقعی خود را طی کند و هر آنچه که در این راه کارگشاست، برای کارفرما و کارگر فراهم کنند.
🔸امسال شاید نیاز باشد رقمی بیش از ۵۷ درصد، به دستمزدها افزوده شود، چرا که این حقوقِ ۵۷ درصد افزایش داده شده در حال حاضر پاسخگوی زندگی کارگران نیست!
🔸انتظار داشتیم امسال، در نیمه دوم سال روی دستمزد کارگران تجدید نظری صورت میگرفت تا نمایندهگان کارفرمایان و دولتیها با شنیدن نظر نمایندگان کارگری برای میزان افزایش دستمزد، دچار شوک نشوند!/دسترنجنیوز
خبرنگارافتخاری: حانیههادی
@rahenow 🗿👈
آیا متوجه هستید که آنها با پولهایی که از شما میگیرند همه مردم را به قتل میرسانند؟
کار دولت سیاست بازی است و ملتها هم باید با کار و خون خود مزد دولت را بدهند.
از همین ترس است که همه داریم میمیریم! و کسانی که بر ما حکومت میکنند از همین ترس بهره میگیرند و باز بیشتر ما را میترسانند.
- ماکسیم گورکی
@rahenow 🗿👈
کار دولت سیاست بازی است و ملتها هم باید با کار و خون خود مزد دولت را بدهند.
از همین ترس است که همه داریم میمیریم! و کسانی که بر ما حکومت میکنند از همین ترس بهره میگیرند و باز بیشتر ما را میترسانند.
- ماکسیم گورکی
@rahenow 🗿👈
دولت به دلیل تحریم، بجای صادرات ۲.۵ میلیون بشکهای نفت، کمتر از یک میلیون بشکه صادر میکند؛ هزینههای سال بعدش هم که حدود ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده.
🔹چاره چیست؟ آفرین، گرفتن مالیات از مردم؛ مالیاتی به میزان ۸۳۸ هزار میلیارد تومان!
🔹بله که تحریم نعمت است، ثابتی جان
✍️ حاجیپور، خبرنگار حوزه نفت
@rahenow 🗿👈
🔹چاره چیست؟ آفرین، گرفتن مالیات از مردم؛ مالیاتی به میزان ۸۳۸ هزار میلیارد تومان!
🔹بله که تحریم نعمت است، ثابتی جان
✍️ حاجیپور، خبرنگار حوزه نفت
@rahenow 🗿👈
خبرنگار حوزه انرژی خبرگزاری فارس یکه و تنها طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ توئیت درباره پشگل گربه زده است!!
به چه دلیل!؟
پس از شکست پروژه #هیزم_سوزی به خاطر وقوع زمستان سخت اروپا که متاسفانه کمانه کرد و به خودمان بازگشت، اینبار سعی دارند بگویند که مردم این کشورها از پشگل گربه برای گرم کردن خود استفاده میکنند!
در حالی که منابع رسمی بارها اعلام کردهاند مخازن گازی اروپا کاملا پر است و قیمت گاز در این قاره به کمترین میزان خود از زمان تجاوز روسیه رسیده است!
و اما چند سوال:
مگر اروپا چند گربه دارد؟
اصلا مگر حجم تولید پشگل توسط هر گربه چقدر است تا بتوان یک زمستان را با گرمای آن سر کرد؟
و چگونه این پشگلهای کوچک را از کوچه و خیابان و زیر خاک پیدا و جمع آوری کردهاند تا بسوزانند؟
چون در این حوزه تخصص نداریم پرسیدیم…
@rahenow 🗿👈
به چه دلیل!؟
پس از شکست پروژه #هیزم_سوزی به خاطر وقوع زمستان سخت اروپا که متاسفانه کمانه کرد و به خودمان بازگشت، اینبار سعی دارند بگویند که مردم این کشورها از پشگل گربه برای گرم کردن خود استفاده میکنند!
در حالی که منابع رسمی بارها اعلام کردهاند مخازن گازی اروپا کاملا پر است و قیمت گاز در این قاره به کمترین میزان خود از زمان تجاوز روسیه رسیده است!
و اما چند سوال:
مگر اروپا چند گربه دارد؟
اصلا مگر حجم تولید پشگل توسط هر گربه چقدر است تا بتوان یک زمستان را با گرمای آن سر کرد؟
و چگونه این پشگلهای کوچک را از کوچه و خیابان و زیر خاک پیدا و جمع آوری کردهاند تا بسوزانند؟
چون در این حوزه تخصص نداریم پرسیدیم…
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاریکاتورهای برگزیده مجله شارلی ابدو در حمایت از مردم ایران به روایت محمد ماشینچیان. البته تعداد کاریکاتورها بیشتر از اینهاست. در این ویدئو تعدادی از کاریکاتورهایی را که کمتر در رسانهها منتشر شدهاند آوردهام. کاریکاتور مورد علاقه شما کدام است؟
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈