This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
«دیده شده مقابل موزه هنر لس آنجلس»
برگرفته از کانال وحیدآنلاین
ویدئویی دیدنی از جنس صلیب شکسته و آرم پرچم جمهوری اسلامی
در تمامیتخواهی و یهودیستیزی جمهوری اسلامی با رژیم هیتلری تفاوتی ندارد جز اینکه جمهوری اسلامی عرضه و توان رژیم هیتلر را ندارد.
@rahenow 🗿👈
برگرفته از کانال وحیدآنلاین
ویدئویی دیدنی از جنس صلیب شکسته و آرم پرچم جمهوری اسلامی
در تمامیتخواهی و یهودیستیزی جمهوری اسلامی با رژیم هیتلری تفاوتی ندارد جز اینکه جمهوری اسلامی عرضه و توان رژیم هیتلر را ندارد.
@rahenow 🗿👈
Zibaye Man ~ Musico.IR
Majid Ahmadi ~ Musico.IR
گنکستر شهر آمل
آهنگی که با آن در ایران یک معلم اخراج شد.
بماند یادگار در تاریخ ایران برای آیندگان که بدانند مردم از کوچکترین حقوق خود در جمهوری نکبت اسلامی محروم بودند
@rahenow 🗿👈
آهنگی که با آن در ایران یک معلم اخراج شد.
بماند یادگار در تاریخ ایران برای آیندگان که بدانند مردم از کوچکترین حقوق خود در جمهوری نکبت اسلامی محروم بودند
@rahenow 🗿👈
رئیسی: ما تورم را از ۶۰ به ۴۰ درصد کاهش دادیم!
پراید ۹۰ میلیونی ۳۳۰ م
سکه ۱۱ میلیونی ۲۸ م
دلار ۲۳ هزاری ۴۸ هزار
گوشت ۱۲۰ هزاری ۵۰۰ هزار
رئیسی با این محاسبه تورم نشان داد که هم ۷۰۰۰ صفحه برنامه اقتصادی دارد، هم اقتصاددانها را بهخط کرده و هم از دانشگاه پکن دکترای چینی گرفته است!
رحمت اله بیگدلی*
@rahenow 🗿👈
پراید ۹۰ میلیونی ۳۳۰ م
سکه ۱۱ میلیونی ۲۸ م
دلار ۲۳ هزاری ۴۸ هزار
گوشت ۱۲۰ هزاری ۵۰۰ هزار
رئیسی با این محاسبه تورم نشان داد که هم ۷۰۰۰ صفحه برنامه اقتصادی دارد، هم اقتصاددانها را بهخط کرده و هم از دانشگاه پکن دکترای چینی گرفته است!
رحمت اله بیگدلی*
@rahenow 🗿👈
پیام واضح رئیس جمهور چین به آقای رییسی
اگر بدنبال سرمایه گذاری و اجرای قرارداد ۲۵ ساله هستی برو با غرب توافق کن !
توپ در زمین ایران است!
امیدوارم تصمیم گیران و حاکمیت ، بدرستی پیام رهبر چین را درک کنند.
"چین حاضر به حمایت ایران و ایستادن در برابر غرب نیست ، بدلیل منافع بسیار بیشتری که از سمت اعراب و غرب دارد."
پیام واضح و روشن است.
حمایت روسیه کمکی به رفع مشکلات جمهوری اسلامی نخواهد کرد ، چون صاحب تکنولوژی نیست و خودش هم در گیر تحریمه!
هوشنگ_توافقی
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
@rahenow 🗿👈
اگر بدنبال سرمایه گذاری و اجرای قرارداد ۲۵ ساله هستی برو با غرب توافق کن !
توپ در زمین ایران است!
امیدوارم تصمیم گیران و حاکمیت ، بدرستی پیام رهبر چین را درک کنند.
"چین حاضر به حمایت ایران و ایستادن در برابر غرب نیست ، بدلیل منافع بسیار بیشتری که از سمت اعراب و غرب دارد."
پیام واضح و روشن است.
حمایت روسیه کمکی به رفع مشکلات جمهوری اسلامی نخواهد کرد ، چون صاحب تکنولوژی نیست و خودش هم در گیر تحریمه!
هوشنگ_توافقی
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
@rahenow 🗿👈
تمام مسئولیت بازداشت و زندانی کردن، اعدام و سرکوب مخالفان و معترضان با حکومت است؛ بهخاطر حجم وسیع بازداشتها و سرکوب معترضان نباید از حکومت سلب مسئولیت کرد. مخالفان و اپوزیسیون یکصدا و در کنار مردم ایران تمام تلاش خود را برای آزادی و دفاع از معترضان بهکار گرفتهاند.
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
#نجاست یا #طهارت_سگ
در قرآن به نجاست سگ اشاره ای نشده و حتی کلامی که حاوی باری منفی نسبت به آن باشد هم وجود ندارد. حتی از برخی آیات می توان تجلیل سگ هم برداشت کرد. بنا به روایت قرآن هنگامی که مردم در خصوص تعداد اصحاب کهف با هم به گفتگو می پرداخته اند از سگشان نیز یاد می کنند که چهارمیشان بوده یا ششمیشان یا هشتمیشان؛ ادبیات قرآن به گونه ایست که سگ را هم از اصحاب کهف دانسته است[کهف۲۲].
در سوره مائده آمده حیوانی را که سگ شکاری صید می کند حلال و پاک است[مائده۴] و بی شک منظور این نبوده که پس از تطهیرش پاک است.
بنا بر گزارشات تاریخی در عصر پیامبر سگ ها در محوطه مساجد و حتی خانه کعبه در رفت و آمد بودند و از پیامبر هم هیچگاه نقل نشده که ورود آنها به اطراف مساجد را نهی کرده باشد.[صحیح بخاری ج۱ص۵۱]
در خبری دیگر که از طریق شیعه و سنی رسیده آمده پیامبر به علی گفت یا علی! جبرئیل امروز نزد من آمد و بر در خانه ایستاد و داخل نشد، از او علت داخل نشدنش را پرسیدم؛ پاسخ داد ما فرشتگان داخل خانه ای که در آن مثل آنچه در خانه شماست نمی شویم. من خانه را جستجو کردم و سگی را که حسین با آن بازی می کرد یافتم. از جبرئیل پرسیدم مگر شما داخل خانه ای که سگ باشد نمی شوید؟ گفت ما فرشتگان در خانه ای که سگ یا آدم جنب یا مجسمه و عکس باشد نمی شویم.[المحاسن،احمدبن خالد برقی،ج۲ص۶۱۵]
انبوه عکسها بر در و دیوار مساجد و حسینیه ها و زیارتگاه ها و منازل علمای دینی گواهی است بر نادیده گرفتن گفته هایی که در این حدیث آمده و همچنین حکایت از برخوردی دوگانه دارد. یعنی به بخشی از آنچه رسیده عمل می شود و به بخشی دیگر نه
در میان فقیهان شیعی بر سر نجاست سگ اتفاق نظر وجود دارد.
آنها به حدیثی از حضرت صادق استناد می کنند که سگ را صراحتا نجس دانسته؛ برای نمونه در اصول کافی خبری است که حضرت صادق در پاسخ به سوالی در خصوص نجاست سگ سه بار به صراحت می گوید سگ نجس است.و الله انه نجس
اما در میان سُنی ها اتفاق نظری وجود ندارد. مالک بن انس سگ را اصلا نجس نمی دانسته و با استناد به نص قرآنی استدلال میکرده چون سگ حیوان شکار شده را با دهانش شکار و حمل می کند حتی آب دهانش هم نجس نیست.
ابوحنیفه دیگر پیشوای فقهی اهل سنت بدن سگ را پاک و آب دهانش را نجس می دانسته است.
شافعی و احمد حنبل نظری به مانند فقهیان شیعی داشتند و سگ را نجس می دانستند.
در میان اعراب پیش از اسلام سگ مورد احترام و از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است. گذاشتن نام سگ و القاب مربوط به این حیوان امری رایج در میان آنان بوده؛ برای نمونه نام یکی از نیاکان پیامبر کلاب جمع کلب بوده و نمونه دیگر معاویه است.
معاویه به معنای سگ ماده ای است که عوعو می کند و نماد شجاعت و جنگاوری میان اعراب بوده است. نکته جالب اینکه معاویه با دختر بزرگ قبیله کلب میسون ازدواج می کند. / danaeeii
@rahenow 🗿👈
در قرآن به نجاست سگ اشاره ای نشده و حتی کلامی که حاوی باری منفی نسبت به آن باشد هم وجود ندارد. حتی از برخی آیات می توان تجلیل سگ هم برداشت کرد. بنا به روایت قرآن هنگامی که مردم در خصوص تعداد اصحاب کهف با هم به گفتگو می پرداخته اند از سگشان نیز یاد می کنند که چهارمیشان بوده یا ششمیشان یا هشتمیشان؛ ادبیات قرآن به گونه ایست که سگ را هم از اصحاب کهف دانسته است[کهف۲۲].
در سوره مائده آمده حیوانی را که سگ شکاری صید می کند حلال و پاک است[مائده۴] و بی شک منظور این نبوده که پس از تطهیرش پاک است.
بنا بر گزارشات تاریخی در عصر پیامبر سگ ها در محوطه مساجد و حتی خانه کعبه در رفت و آمد بودند و از پیامبر هم هیچگاه نقل نشده که ورود آنها به اطراف مساجد را نهی کرده باشد.[صحیح بخاری ج۱ص۵۱]
در خبری دیگر که از طریق شیعه و سنی رسیده آمده پیامبر به علی گفت یا علی! جبرئیل امروز نزد من آمد و بر در خانه ایستاد و داخل نشد، از او علت داخل نشدنش را پرسیدم؛ پاسخ داد ما فرشتگان داخل خانه ای که در آن مثل آنچه در خانه شماست نمی شویم. من خانه را جستجو کردم و سگی را که حسین با آن بازی می کرد یافتم. از جبرئیل پرسیدم مگر شما داخل خانه ای که سگ باشد نمی شوید؟ گفت ما فرشتگان در خانه ای که سگ یا آدم جنب یا مجسمه و عکس باشد نمی شویم.[المحاسن،احمدبن خالد برقی،ج۲ص۶۱۵]
انبوه عکسها بر در و دیوار مساجد و حسینیه ها و زیارتگاه ها و منازل علمای دینی گواهی است بر نادیده گرفتن گفته هایی که در این حدیث آمده و همچنین حکایت از برخوردی دوگانه دارد. یعنی به بخشی از آنچه رسیده عمل می شود و به بخشی دیگر نه
در میان فقیهان شیعی بر سر نجاست سگ اتفاق نظر وجود دارد.
آنها به حدیثی از حضرت صادق استناد می کنند که سگ را صراحتا نجس دانسته؛ برای نمونه در اصول کافی خبری است که حضرت صادق در پاسخ به سوالی در خصوص نجاست سگ سه بار به صراحت می گوید سگ نجس است.و الله انه نجس
اما در میان سُنی ها اتفاق نظری وجود ندارد. مالک بن انس سگ را اصلا نجس نمی دانسته و با استناد به نص قرآنی استدلال میکرده چون سگ حیوان شکار شده را با دهانش شکار و حمل می کند حتی آب دهانش هم نجس نیست.
ابوحنیفه دیگر پیشوای فقهی اهل سنت بدن سگ را پاک و آب دهانش را نجس می دانسته است.
شافعی و احمد حنبل نظری به مانند فقهیان شیعی داشتند و سگ را نجس می دانستند.
در میان اعراب پیش از اسلام سگ مورد احترام و از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است. گذاشتن نام سگ و القاب مربوط به این حیوان امری رایج در میان آنان بوده؛ برای نمونه نام یکی از نیاکان پیامبر کلاب جمع کلب بوده و نمونه دیگر معاویه است.
معاویه به معنای سگ ماده ای است که عوعو می کند و نماد شجاعت و جنگاوری میان اعراب بوده است. نکته جالب اینکه معاویه با دختر بزرگ قبیله کلب میسون ازدواج می کند. / danaeeii
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هانا نیومن، نماینده آلمان در پارلمان اروپا، در پاسخ به سوالات در کنفرانس امنیتی مونیخ : امیدواری وجود دارد اما هر کسی باید وظیفه خود را ایفا کند.
شاید سال بعد نمایندگی ایران در کنفرانس مونیخ را افرادی که اکنون در زندان هستند، داشته باشند.
@rahenow 🗿👈
شاید سال بعد نمایندگی ایران در کنفرانس مونیخ را افرادی که اکنون در زندان هستند، داشته باشند.
@rahenow 🗿👈
زلنسکی: جالوت روسی قطعا امسال سقوط میکند
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در کنفرانس امنیتی مونیخ از متحدان غربی خواست ارائه تسلیحات به کشورش را شتاب دهند. زلنسکی که به صورت آنلاین در کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت داشت گفت: «باید عجله کرد. تحویل ملزومات باید به سرعت انجام گیرند. هیچ راه دیگری برای پیروزی ما وجود ندارد.»
زلنسکی با ذکر تمثیلی از نبرد داود و جالوت در کتاب مقدس گفت، جالوت قصد نابودی اوکراین را دارد ولی از قبل باخته است: «جالوت روسی قطعا امسال سقوط میکند و ما میتوانیم عامل این سقوط باشیم.»
@rahenow 🗿👈
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در کنفرانس امنیتی مونیخ از متحدان غربی خواست ارائه تسلیحات به کشورش را شتاب دهند. زلنسکی که به صورت آنلاین در کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت داشت گفت: «باید عجله کرد. تحویل ملزومات باید به سرعت انجام گیرند. هیچ راه دیگری برای پیروزی ما وجود ندارد.»
زلنسکی با ذکر تمثیلی از نبرد داود و جالوت در کتاب مقدس گفت، جالوت قصد نابودی اوکراین را دارد ولی از قبل باخته است: «جالوت روسی قطعا امسال سقوط میکند و ما میتوانیم عامل این سقوط باشیم.»
@rahenow 🗿👈
@rahenow
پس از انتشار ویدیویی از پخش آهنگ « گنگستر شهر آمل » در کلاس یک مدرسه غیرانتفاعی در قائمشهر ، حسین کمالی ، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ، گفت که این معلم اخراج شده و به مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد | #به_اشتراک_بگذارید ... @rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📌اعتراف اجباری برای یک آهنگ!
وقتی اعترافات اجباری به معلم های ابتدایی میرسه
خانممعلم آملی سر کارش برگشته و این ویدیو رو منتشر کرده که کاملا مشخصه اصلا اجباری نیست
@rahenow 🗿👈
وقتی اعترافات اجباری به معلم های ابتدایی میرسه
خانممعلم آملی سر کارش برگشته و این ویدیو رو منتشر کرده که کاملا مشخصه اصلا اجباری نیست
@rahenow 🗿👈
اگر رنگِ رخساره خبر میدهد از سّر درون؛
پس چرا این همه آدم داریم که لبشون میخنده اما دلشون خونِ جنابِ سعدی؟
پس چرا این همه آدم داریم که لبشون میخنده اما دلشون خونِ جنابِ سعدی؟
✅به حال شما باید گریست!
✍️ بیژن اشتری
به حال رئیس حکومتی که بزرگترین و تنها افتخارش این است که ما چهل و پنج سال است داریم بر این ملت حکومت میکنیم و تا کنون سقوط نکردهایم باید گریست.
فکر کنم جمهوری اسلامی تنها حکومت در جهان است که بزرگترین دستاوردش "سقوط نکردن" بوده است. آقای رئیسی این حرفها را در مصاحبه با یک تلویزیون چینی زده است. اگر جای مصاحبهگر چینی بودم از ایشان میپرسیدم "آفرین که سقوط نکردی، اما بگو در این چهل و پنج سال چه کاری برای مردم کشورت کردی؟ جز این که شصت درصد مردم کشورت را به زیر خط فقر بردی آیا کار دیگری هم کردی؟ آیا جز سرکوب مردم و تحکیم حکومتت کار دیگری هم کردی؟"
یک زمانی محمدرضا شاه پهلوی در ابتدای حکومتش گفت : "پادشاه یک ملت فقیر بودن هیچ افتخار و لذتی برای من ندارد." ای کاش از او یاد میگرفتید تا به حکومت کردن طولانی بر یک ملت فقیر سرکوبشده افتخار نکنید.
در همین مصاحبه گفتهاید مخالفانتان "هر بار میگویند شش ماه دیگر جمهوری اسلامی ساقط میشود اما تا حالا نود تا از این شش ماهها آمده و رفته و جمهوری اسلامی ساقط نشده."
بله، این یک واقعیتیست اما تا به حال به این فکر کردهاید که چرا یک ملتی باید برای این مدت طولانی با چنین رویایی در سر (رویای رفتن شما حداکثر تا شش ماه آینده) زندگی کند و این عزیزترین رویایش باشد؟
@rahenow 🗿👈
✍️ بیژن اشتری
به حال رئیس حکومتی که بزرگترین و تنها افتخارش این است که ما چهل و پنج سال است داریم بر این ملت حکومت میکنیم و تا کنون سقوط نکردهایم باید گریست.
فکر کنم جمهوری اسلامی تنها حکومت در جهان است که بزرگترین دستاوردش "سقوط نکردن" بوده است. آقای رئیسی این حرفها را در مصاحبه با یک تلویزیون چینی زده است. اگر جای مصاحبهگر چینی بودم از ایشان میپرسیدم "آفرین که سقوط نکردی، اما بگو در این چهل و پنج سال چه کاری برای مردم کشورت کردی؟ جز این که شصت درصد مردم کشورت را به زیر خط فقر بردی آیا کار دیگری هم کردی؟ آیا جز سرکوب مردم و تحکیم حکومتت کار دیگری هم کردی؟"
یک زمانی محمدرضا شاه پهلوی در ابتدای حکومتش گفت : "پادشاه یک ملت فقیر بودن هیچ افتخار و لذتی برای من ندارد." ای کاش از او یاد میگرفتید تا به حکومت کردن طولانی بر یک ملت فقیر سرکوبشده افتخار نکنید.
در همین مصاحبه گفتهاید مخالفانتان "هر بار میگویند شش ماه دیگر جمهوری اسلامی ساقط میشود اما تا حالا نود تا از این شش ماهها آمده و رفته و جمهوری اسلامی ساقط نشده."
بله، این یک واقعیتیست اما تا به حال به این فکر کردهاید که چرا یک ملتی باید برای این مدت طولانی با چنین رویایی در سر (رویای رفتن شما حداکثر تا شش ماه آینده) زندگی کند و این عزیزترین رویایش باشد؟
@rahenow 🗿👈
🔴 #خبر_فوووری:
قطار پیشرفت دولت رئیسی لحظاتی قبل چپ کرد و سکه وارد کانال ۲۹ میلیون تومان شد.
قیمت هر کیلو پسته هم از مرز یک میلیون تومان گذشت ...
اون از گوشت کیلویی ۵۱۰ تومن اون از دلار ۴۹ تومن اینم از شب عید مردم!
@rahenow 🗿👈
قطار پیشرفت دولت رئیسی لحظاتی قبل چپ کرد و سکه وارد کانال ۲۹ میلیون تومان شد.
قیمت هر کیلو پسته هم از مرز یک میلیون تومان گذشت ...
اون از گوشت کیلویی ۵۱۰ تومن اون از دلار ۴۹ تومن اینم از شب عید مردم!
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مدیرعامل یک موسسه خیریه: دولت رئیسی بسیاری از مدارس خیرساز را در فهرست فروش گذاشته است
🔸مدیرعامل یک موسسه خیریه میگوید دولت ابراهیم رئیسی در چارچوب «طرح مولدسازی داراییهای دولتی»، تعداد زیادی از مدارس خیرساز را در فهرست املاک قابل فروش گذاشته است که این مسئله جای تعجب دارد.
🔸زهرا گیتی، مدیرعامل موسسه «مهرگیتی»، در ویدئویی که در شبکههای اجتماعی منتشر شده است، میگوید ۷۰ درصد مدارس توسط خیرین ساخته میشود و آنها وقت و مال خود را صرف بچههای این سرزمین میکنند و مسئول کسری بودجه دولت نیستند.
🔸او افزود: وقتی خیرین با این مسئله مواجه میشوند که مدارسشان در فهرست فروش قرار گرفته است، اعتمادشان سلب خواهد شد.
🔸خانم گیتی از رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و وزیر آموزش پرورش خواست تا واضح و شفاف در مورد این فهرست صحبت کنند تا ما بتوانیم جواب قانعکنندهای به خیرین خود بدهیم.
🔸طرح «مولدسازی داراییهای دولت» که به گفته مدافعانش، علی خامنهای رهبر جمهوری اسلامی از آن حمایت میکند، قرار است زیر نظر یک «هیئت عالی» متشکل از هفت عضو اجرا شود.
@rahenow 🗿👈
🔸مدیرعامل یک موسسه خیریه میگوید دولت ابراهیم رئیسی در چارچوب «طرح مولدسازی داراییهای دولتی»، تعداد زیادی از مدارس خیرساز را در فهرست املاک قابل فروش گذاشته است که این مسئله جای تعجب دارد.
🔸زهرا گیتی، مدیرعامل موسسه «مهرگیتی»، در ویدئویی که در شبکههای اجتماعی منتشر شده است، میگوید ۷۰ درصد مدارس توسط خیرین ساخته میشود و آنها وقت و مال خود را صرف بچههای این سرزمین میکنند و مسئول کسری بودجه دولت نیستند.
🔸او افزود: وقتی خیرین با این مسئله مواجه میشوند که مدارسشان در فهرست فروش قرار گرفته است، اعتمادشان سلب خواهد شد.
🔸خانم گیتی از رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و وزیر آموزش پرورش خواست تا واضح و شفاف در مورد این فهرست صحبت کنند تا ما بتوانیم جواب قانعکنندهای به خیرین خود بدهیم.
🔸طرح «مولدسازی داراییهای دولت» که به گفته مدافعانش، علی خامنهای رهبر جمهوری اسلامی از آن حمایت میکند، قرار است زیر نظر یک «هیئت عالی» متشکل از هفت عضو اجرا شود.
@rahenow 🗿👈