@rahenow
566 subscribers
15.8K photos
10.4K videos
352 files
2.92K links
#راه_نو
انسان‌ها تا آگاه نشده‌اند هیچ‌گاه عصیان نمی‌کنند و تا عصیان نکنند نمیتوانند آگاه شوند.
Download Telegram
فارس: مادر کیان می‌گوید فرزندم را مأموران کشته‌اند

فارس نوشت: خانم مولایی مادر کیان معتقد است فرزندش را مأموران کشته‌اند. او می‌گوید ماموران برای امنیتشان به آنها توصیه کرده‌اند که به سمت اغتشاشگران نروند و هنگامی که دور زدند همان‌ها به ماشینشان تیراندازی کرده‌اند.‌‌ ‌پلیس اما بارها اعلام کرده در اغتشاشات از سلاح جنگی استفاده نمی‌کند.

@rahenow 🗿👈
#اطلاعات_عمومی

👈 رتبه دهم ایران از نظر تعداد افراد زندانی در دنیا!

1. آمریکا 2068 هزار نفر
2. چین 1690 هزار نفر
3. برزیل 811 هزار نفر
4. هند 488 هزار نفر
5. روسیه 468 هزار نفر
6. ترکیه 314 هزار نفر
7. تایلند  285 هزار نفر
8. اندونزی 277 هزار نفر
9. مکزیک 226 هزار نفر
10. ایران 189 هزار نفر (بدون احتساب 15 هزار نفر دستگیری های اخیر)⚠️

22. پاکستان  85 هزار نفر
28. عراق 73 هزار نفر
32. عربستان 68 هزار نفر
36. آلمان 56 هزار نفر
77. اردن 17.7 هزار نفر
100. امارات 9.8 هزار نفر
126. کویت 4.4 هزار نفر
147. عمان 1.96 هزار نفر
160. قطر 1.15 هزار نفر
223. سان مارینو 9 نفر!

واقعا لازم است این تعداد نفر در زندان‌های کشور باشند؟
بله لازم است 👍
خیر لازم نیست 👎

@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔞شلیک یک سرکوبگر از داخل منزل با اسلحه جنگی به معترضان در بوکان.
گفته شده است که او را اهالی محل می‌شناسند و حالا فراری ست.

@rahenow 🗿👈
برای کودکم، کودکت، کودکامون!


@rahenow 🗿👈
همه برای پیشواز آزادی قیام کنیم!

@rahenow 🗿👈
تشتکت نپره!

@rahenow 🗿👈
خدای رنگین کمان 
Caricatorestan
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 ما ملت کبیریم
      ایرانو پس می گیریم
🖋🎤🎼 دکتر علی گوشه
@rahenow 🗿👈
آقای خامنه ای لجاجت تا کی؟ سپاه و امنیتی های تهی مغز و درنده خو نابودت می کنند

️اکبر دانش سرارودی

آقای خامنه ای! بخدا سوگند ما خیرخواه انقلاب، مردم، کشور و حتی شما روحانیون لجوجِ حاکم هستیم و از اینکه می بینیم چشم و گوش خود را به روی حقایق جاری بسته و از شخص جنابعالی گرفته تا حلقه مشاوران و اغلب منصوبانت حرفهایی میزنید که جز توهّم حاد و مزمن معنایی ندارد و بجای آرام کردن فضای ملتهب و تلاش برای کاهش آلام متنوع و بیشمار ملت، دائماً بنزین به آتش خشم مردم می پاشید! در عقل حسابگرتان هم شک میکنیم چرا که حفظ قدرت و حکومت نیز جز با تأمین رضایت عامه و بسامان شدن امور ممکن نمی باشد و نحوهٔ حکمرانی فاجعه بار این سالهای تان، مخالف تمام اصول اندیشمندانهٔ پذیرفته شده توسط شرع، عرف و خرد جمعی است و با هیچ معیار علمی و عقلانیتی سازگاری ندارد.

آقای خامنه ای! ما حتی قصد شماتت هم نداریم. ولی میدانید لباس شخصی های سازماندهی شده و مسلّح به سلاح سرد و گرم وحشی و فاسدتان با این مردم و اعتقاداتشان چه میکنند؟

در این مدت با چند تن از افسران نیروی انتظامی نیز صحبت کردم و دیدم آنها نیز از حضور این لباس شخصی ها به شدت ناراحت اند و میگفتند؛ با توحش و درنده خویی شان، هم آبروی مان را برده اند، هم‌ مایه عذابمان شده‌اند تا اگر کوچکترین ترحمی نسبت به مردم إعمال کنیم آنرا بعنوان تعلل در انجام وظیفه و همدستی با اغتشاشگران!! گزارش نمایند.

نمیدانم کجای فهم این قصه سخت است که با قانون ستیزیهای مکرر چنین جانوران درنده ای نمیشود مدّعی قانونگرایی و اجرای قانون بود؟!

البته از جهتی جای شکر دارد که تمام سالوس و تظاهر به دینداری تان را یکجا سوزاندند و نشان دادند در نظر شما جسمانیّانِ روحانی نمای بشدّت قدرت پرست! نه خدا و شرع و انسانیت معنایی دارد و نه هیچ فضیلت دیگری.

آقای خامنه ای! وحشیگری های متنوع مجموع عوامل امنیتی های از خدابریده و انسانیت ستیزتان، خصوصاً لباس شخصی های مزدورِ باصطلاح حامی ات، چنان ضربه ای به آبروی شخص تو، حکومت باصطلاح دینی، اسلام و روحانیت وارد آورده و میآورد که...

مگر مردم چه میخواهند که بر نمی تابید؟ و لاجرم بسوی انقلاب و براندازی سوق شان میدهید و با مقاومت در مقابل اصلاح اشکالات، بنا گذاشته اید چنان هزینه سنگینی بمردم تحمیل کنید که تاریخ و مورخان ادوار مختلفش بدون هیچ لکنت و درنگی بگویند جنایتکارتر، مستبدتر، بیرحم تر، دنیاطلب تر، دروغگوتر، قلب واقعیت کننده‌تر و فاسدتر از علماء دینی و فقهاء حوزوی روی کره زمین یافت نمیشود! 

مردم در اینروزها شاهد اتفاقات فوق تلخی از سبّعیت حامیان این نظامی اند که فقط دین را  یدک میکشد تا نابودش کند و اگر اینگونه جنایات، جمعبندی و مستند شود که میشود قطعاً شقی ترینهایی چون حجاج بن یوسف ثقفی ها نیز از بابت اینکه رو سفیدشان کرده اید دعا گویتان خواهند بود.

آقای خامنه ای! یقین بدان نه این احکام سنگین و ظالمانهٔ قضات مزدور چاره ساز است، نه این زندانها و دستگیری های گسترده، نه این شکنجه و برخوردهای شدید و غلیظ با معترضان، نه تهمت انتساب اعتراضات به بیگانگان و نه هتاکی و گستاخی مسئولین و نه..
تا فرصت هست به مردمت برگرد و با دست کشیدن از این لجاجت های ویرانگر و توهمات باطل، ولو از باب اضطرار و مصلحت سنجی نظام و مردم هم که شده، با پیشگامی در انجام اصلاحات، نگذار فداکاری جوانان غیور و این همه خون پاکی که برای پاسداشت این انقلاب و وعده های زیبایش ریخته شد هدر رود و کار بجایی رسد که نه از تاک نشان ماند و نه از تاک نشان

شاه را بیرحمی های ساواک و مجاملات چاپلوسان باصطلاح حامی سلطنت نابود کرد تو و حاکمیت ات را نیز همین سپاه و امنیتی های درنده خویِ استحاله شده با تفکر حلقه مصباحیون نابود میکند!
سپاهی و بسیجی که قرار بود حافظ و حارس انقلاب بوده و با رصد آسیب هایش، خدمتگزار جامعه باشد امروز به قاتل انقلاب و ارزشهایش تبدیل شده! و بدست کوتوله های تهی مغز و حرف مفت زنی چون سلامی، فدوی، نقدی، غلامرضا سلیمانی و امثالهمی سپرده شده که جدای از رفتارهای بشدّت نسنجیده و مخرّب، با گفتارهای متوهمانه و مضحک شان آبرویی برای این دو نهاد بسیار خوش پیشینه باقی نگذاشته اند.

آقای خامنه ای! این حلقه مشاورانِ چاپلوس و مجامله گر اطرافت را دور بریز و سرنوشت خودت، مردمت، و این دین بغایت مظلوم و اسیر در دست بی دین ترین متولیان ضددین را عوض کن

حرف های تلخ امثال ما که رنگ و بویی از تلخی جاری در جامعه را گرفته، به مجاملات شیرینِ چاپلوسان اطرافت ترجیح بده و خشم تلنبار شدهٔ جامعه در ابعاد مختلف زندگی فوق سخت این روزهای بحرانی مردم را دریاب! و گشایشی حاصل کن که خیلی زود دیر میشود

خدایا تو شاهد باش که تمام خطرات را بجان خریده و مکرراً گفتیم تا در مقابل تو و شهداء درگاهت شرمنده نباشیم.

@rahenow 🗿👈
سیدمهدی سدیدی که در جریان پرونده نصب ماینر در بورس به ۱۵ سال انفصال از خدمت محکوم شده بود، در سکوت خبری و توسط تولیت آستان قدس رضوی به عنوان رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی منصوب شده است.

مردم حق دارن عصبی باشن

@rahenow 🗿👈
زور وطن بیشتر بود .

@rahenow 🗿👈
.
محمدخاتمی: «براندازی نه ممکن است نه مطلوب!»

جناب خاتمی!
لطفاً بفرمائید در این شرایط سختِ مردم «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» برایتان چه جایگاهی دارد وچرا نابودی این ستمگران دین پناه، غیرممکن و نامطلوب است؟
چه گام مؤثری برای اصلاحات ساختاری برداشتید که مخالف اقدامات مردمید؟

@rahenow 🗿👈
.
پاسخ عباس عبدی به مجری صدا و سیما

@rahenow 🗿👈
بنیاد اصلی آزادی، نافرمانی مدنی‌ست؛
مردمِ مطیع و ساکت، تا ابد برده خواهند ماند.

گاندی

@rahenow 🗿👈
عقبگرد فاجعه‌بار جامعه ایران از «سلطنت» به «امامت» آنهم در شرایطی که گفته شد، نه یک روایت مبالغه‌آمیز بلکه توصیف واقعی یک داستان بسیار تلخ تاریخی است.

@rahenow 🗿👈
پرویز پرستویی خطاب به ملی‌پوشان:
چرا برعکس دفعات قبل از مردم خداحافظی نکردید؟
شما که به دیدار رییس جمهور رفتید درخواست می‌کردید کودکان و نوجوانان را نکشد!
چرا هر روز به آمار کشته‌ شده‌ها اضافه می‌شود؟
عموم مردم دعا می‌کنند شکست بخورید

@rahenow 🗿👈
کیان جان نگران نباش، اون دنیا، فرشته احمدی ، مادر باوان، ازت مواظبت میکنه💔

@rahenow 🗿👈
یونیسف: کشته شدن ۵۰ کودک در ایران وحشتناک است

@rahenow 🗿👈
🔴علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی اعتراض‌های اخیر در ایران را با واژه «شرارت» توصیف کرد و گفت: «بدون شک این بساط شرارت جمع خواهد شد.
اعتراضات سراسری ایران و واکنش‌های بین‌المللی به آن‌ در روز شنبه ۲۸ آبان را در پوشش زنده در وبسایت یورونیوز پیگیری کنید:
bit.ly/3gkOcK0
@rahenow 🗿👈