♨️ پیام یزید به ملت ایران
سلام #یزید هستم و از کربلای معلا در خدمتم. دیدم این روزها ایرانیان مکرر ما را با مقام شامخ ولایت و نظامش مقایسه می کنند، عرض به حضور انورتان که خیلی بی انصافید چون :
- ما کاری به اسرا نداشتیم،
- جسد شهدا را از توی سردخانه و مسجد ندزدیدیم،
- کودکان و بیماران را نکشتیم،
- با کسانی که علیه خلیفه مسلمانان اعلام جنگ نکرده و سلاحی نداشتند، عمرا نجنگیدیم،
- به خانواده ها اجازه برگزاری دفن اجساد و برگزاری مراسم دادیم،
- به سوگواران حمله نکردیم،
- وقت تحویل اجساد پول از خانواده ها طلب نکردیم،
- دست آخر هم آذوقه در اختیار بازماندگان گذاشتیم و اجازه دادیم به هر کجا که دلشان می خواهد بروند.
- هرگز ما در دشت کربلا اب را نبستیم شما جغرافیا نمیدانید آنجا دشت بود هرجا را نیم متر میکندی به آب میرسیدی و خود حسین پشت خیمه ها را دستور داد کندند به آب رسیدند و غسل کردند.
- ما در گرمای تابستان لیوان آب جلوی تشنه نگذاشتیم با دست بسته که ببیند و نخورد.
- ماجرای کربلا در تابستان نبود و آب هم فراوان بود
خلاصه اینکه دفعه بعد اگر خواستید آب خنکی بنوشید و لعنت حق بر ما بکنید، حواستان باشد ما هيچکدام از کارهایی که خامنه ای می کند نکردیم...
با تشکر
یزید پسر معاویه
@rahenow 🗿👈
سلام #یزید هستم و از کربلای معلا در خدمتم. دیدم این روزها ایرانیان مکرر ما را با مقام شامخ ولایت و نظامش مقایسه می کنند، عرض به حضور انورتان که خیلی بی انصافید چون :
- ما کاری به اسرا نداشتیم،
- جسد شهدا را از توی سردخانه و مسجد ندزدیدیم،
- کودکان و بیماران را نکشتیم،
- با کسانی که علیه خلیفه مسلمانان اعلام جنگ نکرده و سلاحی نداشتند، عمرا نجنگیدیم،
- به خانواده ها اجازه برگزاری دفن اجساد و برگزاری مراسم دادیم،
- به سوگواران حمله نکردیم،
- وقت تحویل اجساد پول از خانواده ها طلب نکردیم،
- دست آخر هم آذوقه در اختیار بازماندگان گذاشتیم و اجازه دادیم به هر کجا که دلشان می خواهد بروند.
- هرگز ما در دشت کربلا اب را نبستیم شما جغرافیا نمیدانید آنجا دشت بود هرجا را نیم متر میکندی به آب میرسیدی و خود حسین پشت خیمه ها را دستور داد کندند به آب رسیدند و غسل کردند.
- ما در گرمای تابستان لیوان آب جلوی تشنه نگذاشتیم با دست بسته که ببیند و نخورد.
- ماجرای کربلا در تابستان نبود و آب هم فراوان بود
خلاصه اینکه دفعه بعد اگر خواستید آب خنکی بنوشید و لعنت حق بر ما بکنید، حواستان باشد ما هيچکدام از کارهایی که خامنه ای می کند نکردیم...
با تشکر
یزید پسر معاویه
@rahenow 🗿👈
✍️ امروز، ۱۲ آذرماه، در تقویم جمهوری اسلامی، سالروز تصویب قانون اساسی در سال ۱۳۵۸ است. از آن قانون اساسی، که از ابتدا هم به دلیل گنجاندن اصل ولایت فقیه محل اختلاف بود، بعد از رهبری آیتالله خامنهای و تبدیل اصل ولایت فقیه به اصل ولایت مطلقهی فقیه، که ولی فقیه را مافوق قانون میدانست، دیگر چیزی که به درد مردم ایران بخورد، باقی نماند. نمیدانم این تغییر راهبردی در متن قانون (تفوق ولایت فقیه بر قانون)، صرفنظر از روایتهای رسمی، دقیقاً ایده و اندیشهی چه کسی بود، ولی هر پدرسوختهای این کار را کرد، باعث تمام بدبختیهای ملت ایران در سه دههی گذشته بود!
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
این سخنان یخ خود دلیل بر خطای رهبر است!
شهاب الدین حائری شیرازی
کاظم صدیقی خطیب جمعه موقت تهران: مسئولان اشتباهاتی کردند؛ اما امام و رهبری اشتباه نکردند چون تقوا دارند.
حاشیه
سخنان کاظم صدیقی اغلب بی محتوا یا اسباب انحراف است گاه رهبری را مرتبط با امام زمان می خواند وگاه سخنان پوچ و خلاف واقعی چون سخن امروز که خود برهان و دلیل قاطعی بر خطای رهبری است که پذیرفتند این بیسواد به جای آیت الله طالقانی که اولین نمازجمعه تهران را پس از انقلاب خواند یا آیت الله منتطری و خود رهبری و هاشمی رفسنجانی و...بنشیند!
چه بر سر این انقلاب آمده که از میان این همه فقهاءسخنور این شیخ کج سلیقه امام جمعه موقت تهران شده؟!
@rahenow 🗿👈
شهاب الدین حائری شیرازی
کاظم صدیقی خطیب جمعه موقت تهران: مسئولان اشتباهاتی کردند؛ اما امام و رهبری اشتباه نکردند چون تقوا دارند.
حاشیه
سخنان کاظم صدیقی اغلب بی محتوا یا اسباب انحراف است گاه رهبری را مرتبط با امام زمان می خواند وگاه سخنان پوچ و خلاف واقعی چون سخن امروز که خود برهان و دلیل قاطعی بر خطای رهبری است که پذیرفتند این بیسواد به جای آیت الله طالقانی که اولین نمازجمعه تهران را پس از انقلاب خواند یا آیت الله منتطری و خود رهبری و هاشمی رفسنجانی و...بنشیند!
چه بر سر این انقلاب آمده که از میان این همه فقهاءسخنور این شیخ کج سلیقه امام جمعه موقت تهران شده؟!
@rahenow 🗿👈
رئیسی: حقوقدان آفریقایی به من گفت که مترقیترین قانون اساسی دنیا برای ایران است
سید ابراهیم رئیسی با تأکید بر اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هیچ بنبستی ندارد گفت: قانون اساسی تضمین کننده جمهوریت و اسلامیت، و تبلور و تجسم انقلاب اسلامی است. یک حقوقدان آفریقایی به من گفت که مترقیترین قانون اساسی دنیا برای ایران است چرا که توانستید در قانون اساسی خودتان بین آرمان و دموکراسی جمع کنید.
@rahenow 🗿👈
سید ابراهیم رئیسی با تأکید بر اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هیچ بنبستی ندارد گفت: قانون اساسی تضمین کننده جمهوریت و اسلامیت، و تبلور و تجسم انقلاب اسلامی است. یک حقوقدان آفریقایی به من گفت که مترقیترین قانون اساسی دنیا برای ایران است چرا که توانستید در قانون اساسی خودتان بین آرمان و دموکراسی جمع کنید.
@rahenow 🗿👈
محموله نفتکش لانا در سوریه تخلیه شد
خبرگزاری رویترز :
🔹 نفتکش «لانا» که پیشتر «پگاس» نام داشت و با پرچم ایران تردد می کرد و چند ماه پیش حوالی یونان توقیف شده بود، محموله ۷۰۰ هزار بشکه ای خود را دیروز (۱۱ آذر) در بندر بانیاس سوریه تخلیه کرد. این در حالی است که سوریه با مشکل کمبود سوخت دست و پنجه نرم کرده و در بخش مخابرات و برق نیز با قطعی مکرر مواجه است.
حدود 60 میلیون دلار سوخت رایگان ، علی برکت الله
@rahenow 🗿👈
خبرگزاری رویترز :
🔹 نفتکش «لانا» که پیشتر «پگاس» نام داشت و با پرچم ایران تردد می کرد و چند ماه پیش حوالی یونان توقیف شده بود، محموله ۷۰۰ هزار بشکه ای خود را دیروز (۱۱ آذر) در بندر بانیاس سوریه تخلیه کرد. این در حالی است که سوریه با مشکل کمبود سوخت دست و پنجه نرم کرده و در بخش مخابرات و برق نیز با قطعی مکرر مواجه است.
حدود 60 میلیون دلار سوخت رایگان ، علی برکت الله
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 سخنان شجاعانه یک شیرزن ایرانی درباره اتحاد مردم برای انقلاب آزادی ایران
#ایران #مهسا_امینی #انقلاب_ایران
@rahenow 🗿👈
#ایران #مهسا_امینی #انقلاب_ایران
@rahenow 🗿👈
تیام شاهمرادی دختر #مهدی_شاهمرادی که در آبدانان بازداشت شده و زندانیه، ۱۴ روزه مدرسه نرفته و جلوی دادگستری آبدانان هر روز بست نشسته.
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
دو زار سرمایه اجتماعی کف کاسه تان نمانده
🔷در خاورمیانه، حکومت دیگری می شناسید که اگر کاسبی یک شکلات دست رئیس دولتش داد، مجبور شود دوره بیفتد و از در و همسایه و زنده و مرده و کوتاه و بلند عذر بخواهد؟ قدّ دو زار #سرمایه_اجتماعی ، کف کاسه تان نمانده،
حضرات!
ملتفت هستید؟
✍️ محمد حسین کریمی پور
@rahenow 🗿👈
🔷در خاورمیانه، حکومت دیگری می شناسید که اگر کاسبی یک شکلات دست رئیس دولتش داد، مجبور شود دوره بیفتد و از در و همسایه و زنده و مرده و کوتاه و بلند عذر بخواهد؟ قدّ دو زار #سرمایه_اجتماعی ، کف کاسه تان نمانده،
حضرات!
ملتفت هستید؟
✍️ محمد حسین کریمی پور
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
دکترعبده تبریزی: از سال88 سرمایه گذاری در بخش نفت وگاز انجام نشده و ما مزیت های خود را داریم از دست می دهیم.
دور وبر ما انقدر لوله وجاده کشیدند که مزیت ترانزیتی ما هم از بین رفت...
ما حتی با بلوک غیر غرب هم نظیر چین وهند با نپیوستن به اف ای تی اف نتوانستیم کار کنیم...
@rahenow 🗿👈
دکترعبده تبریزی: از سال88 سرمایه گذاری در بخش نفت وگاز انجام نشده و ما مزیت های خود را داریم از دست می دهیم.
دور وبر ما انقدر لوله وجاده کشیدند که مزیت ترانزیتی ما هم از بین رفت...
ما حتی با بلوک غیر غرب هم نظیر چین وهند با نپیوستن به اف ای تی اف نتوانستیم کار کنیم...
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میدانید چرا ماموران امنیتی خانه باغ خانوادگی #الناز_رکابی را تخریب کردند؟
چون خبرگزاری فارس در بولتن محرمانهاش برای فرمانده سپاه نوشته است که اینستاگرام رکابی ۳۰ میلیون بازدیدکننده داشته که بیش از ۹۰ درصد آنها از کشف حجاب او حمایت کردهاند.
#مهسا_امینی
#زن_زندگی_آزادی
✍️بهنام قلیپور
@rahenow 🗿👈
چون خبرگزاری فارس در بولتن محرمانهاش برای فرمانده سپاه نوشته است که اینستاگرام رکابی ۳۰ میلیون بازدیدکننده داشته که بیش از ۹۰ درصد آنها از کشف حجاب او حمایت کردهاند.
#مهسا_امینی
#زن_زندگی_آزادی
✍️بهنام قلیپور
@rahenow 🗿👈
قطر درحال تنظیم قراردادهای شیرین فروش گاز به کشورهای صنعتی است. با چین 27ساله و با آلمان 15ساله بسته و دنبال سرمایهگذاری بیشتر برای حفظ صدر جدول صادرات گاز است. اما سهم ایران از میدان مشترک پارسجنوبی حتی کفاف مصرف داخلی را نمیدهد و تحریم، قراردادهای ما را یکی یکی لغو میکند.
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
🔺در یک سال ۳/۳ درصد مردم مهاجرت کردند
روزنامه جوان نوشت:
🔹 میزان مهاجران ایرانی در سال ۲۰۲۲ حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر بوده که نزدیک به ۳/۳ درصد از کل جمعیت کشور را شامل میشود. ظرف یکسال گذشته ۱۶۰ متخصص قلب مهاجرت کردهاند.
🔹در همین مدت ۳۰ هزار کادر درمان از دانشکدههای علوم پزشکی درخواست «نداشتن سوءپیشینه» داشتهاند که مقصدشان عمان بوده است. بر اساس گزارشها ۳۷ درصد از رتبههای برتر کنکور و المپیادها از کشور مهاجرت میکنند.
🔹 بهادری جهرمی؛ سخنگوی دولت رییسی، چندیپیش گفت، در یکسال اخیر شاهد موجی از بازگشت نخبگان به کشور هستیم !
@rahenow 🗿👈
روزنامه جوان نوشت:
🔹 میزان مهاجران ایرانی در سال ۲۰۲۲ حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر بوده که نزدیک به ۳/۳ درصد از کل جمعیت کشور را شامل میشود. ظرف یکسال گذشته ۱۶۰ متخصص قلب مهاجرت کردهاند.
🔹در همین مدت ۳۰ هزار کادر درمان از دانشکدههای علوم پزشکی درخواست «نداشتن سوءپیشینه» داشتهاند که مقصدشان عمان بوده است. بر اساس گزارشها ۳۷ درصد از رتبههای برتر کنکور و المپیادها از کشور مهاجرت میکنند.
🔹 بهادری جهرمی؛ سخنگوی دولت رییسی، چندیپیش گفت، در یکسال اخیر شاهد موجی از بازگشت نخبگان به کشور هستیم !
@rahenow 🗿👈
این وضع، سزای اینچنین خانه نبود
خوشبختی ما قصه و افسانه نبود
ما هیچ، ولی هایده هم میفهمید
بدبختی ما گناه بیگانه نبود
#علی_تقیزاده
@rahenow 🗿👈
خوشبختی ما قصه و افسانه نبود
ما هیچ، ولی هایده هم میفهمید
بدبختی ما گناه بیگانه نبود
#علی_تقیزاده
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 نازنین بنیادی : تا زمانی که زنده هستم پا به پای شما میجنگم برای آزادی ایران
#ایران #مهسا_امینی #انقلاب_ایران
@rahenow 🗿👈
#ایران #مهسا_امینی #انقلاب_ایران
@rahenow 🗿👈