Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
«تقدیم به همه کسانی که برای آزادی ایران
میجنگند..
ترانه ما خود ایرانیم در چنین حال و هوایی
شکل گرفته است.
و سرودیست برای اتحاد.. برای مبارزه..
برای امید به فردا .. برای ایران»
tinaamyyy
sherymofficial
nikitasonikki
shadiaminimusic
hamedfard
Video : hadihajilou
Executive producer : tinaamyyy
#مهسا_امینی #محسن_شکاری #انقلاب_۱۴۰۱ #هنر_اعتراض
@rahenow 🗿👈
میجنگند..
ترانه ما خود ایرانیم در چنین حال و هوایی
شکل گرفته است.
و سرودیست برای اتحاد.. برای مبارزه..
برای امید به فردا .. برای ایران»
tinaamyyy
sherymofficial
nikitasonikki
shadiaminimusic
hamedfard
Video : hadihajilou
Executive producer : tinaamyyy
#مهسا_امینی #محسن_شکاری #انقلاب_۱۴۰۱ #هنر_اعتراض
@rahenow 🗿👈
صدای ضجهی بیل میآید
در برخورد به سختیِ خاک،
پاییز است
و امروز هم در گورستان،
جوان میکارند.
#پویان_مقدسی
طرح از محبوبه یزدانی
@rahenow 🗿👈
در برخورد به سختیِ خاک،
پاییز است
و امروز هم در گورستان،
جوان میکارند.
#پویان_مقدسی
طرح از محبوبه یزدانی
@rahenow 🗿👈
⭕️ همهچیز واضح است. حکومتی که از همین حالا بهفکر پناهندگی در ونزوئلا است بهتر از من و شما به واقعیت آنچیزی که دارد در ایران اتفاق میافتد آگاه است.
این ناامیدی و استیصال فقط وقتی در دیکتاتورها ایجاد میشود که دیگر سرکوب را بیفایده و نیروهای خود را بیانگیزه میبینند.
✍️ رضا حاجیلو
@rahenow 🗿👈
این ناامیدی و استیصال فقط وقتی در دیکتاتورها ایجاد میشود که دیگر سرکوب را بیفایده و نیروهای خود را بیانگیزه میبینند.
✍️ رضا حاجیلو
@rahenow 🗿👈
دوره استالین انقدر خفقان زیاد بود که مردم جوکهای اعتراضی درست می کردند.
♦️استالین مدام در سخنرانی هاش از " افق های روشن پیش رو" استفاده می کرد ولی روز به روز وضعیت کشور تیره تر میشد.
مردم شوروی به شوخی می گفتند:
" شوروی سرزمین افق های پیش روست ولی مشکل اینجاست هیچ ساحلی دیده نمی شود.
♦️یکی را زندانی می کنند.
زندانی ها ازش می پرسند چند سال برات بریدن؟
🔹️ تازه وارد : ۲۰ سال
🔸️ زندانی ها: مگه چکار کردی؟
🔹️ تازه وارد: هیچ کار
🔸️ زندانی ها: دروغ نگو هیچ کاری نکردن جرمش فقط ۱۵ سال حبس
♦️استالین در سفر استانی از فرماندار شهری می پرسد
میدانی کدام پدرسوخته ای کاپیتالیسم را نوشته ؟
فرماندار می گوید بله اجازه بدهید الان میگم
بعد یکربع فردی را که به شدت کتک خورده می آورد و می گوید :
قربان این فریب خورده اعتراف کرد که من نوشته ام
♦️روزولت به استالین می گوید
در آمریکا انقدر آزادی هست که یک شهروند بیاید جلوی کاخ سفید شعار بدهد
" مرگ بر روزولت" بازداشت هم بشه مجازات نمیشه
استالین می گوید :
در شوروی هم انقدر آزادی داریم که اگر شخصی جلوی کاخ کرملین شعار دهد
" مرگ بر روزولت " ما حتی بازداشتش هم نمی کنیم.
♦️روزی در شوروی
دو نفر کیف قاپ با موتور به شخصی حمله کردند تا کیف و پولش را بدزدند.
شخص کف خیابان دراز کشیده کیف بدست داد زد مرگ بر دیکتاتور!
ناگهان چندین مامور به سمت شخص هجوم آوردند و کیف قاپ ها فرار را به قرار ترجیح دادند.
ماموران ریختند سر شخص گفتند پدرسوخته با این حالت شعار سیاسی میدهی؟
شخص گفت : اگر میگفتم آی دزد که به دادم نمی رسیدید.
@rahenow 🗿👈
♦️استالین مدام در سخنرانی هاش از " افق های روشن پیش رو" استفاده می کرد ولی روز به روز وضعیت کشور تیره تر میشد.
مردم شوروی به شوخی می گفتند:
" شوروی سرزمین افق های پیش روست ولی مشکل اینجاست هیچ ساحلی دیده نمی شود.
♦️یکی را زندانی می کنند.
زندانی ها ازش می پرسند چند سال برات بریدن؟
🔹️ تازه وارد : ۲۰ سال
🔸️ زندانی ها: مگه چکار کردی؟
🔹️ تازه وارد: هیچ کار
🔸️ زندانی ها: دروغ نگو هیچ کاری نکردن جرمش فقط ۱۵ سال حبس
♦️استالین در سفر استانی از فرماندار شهری می پرسد
میدانی کدام پدرسوخته ای کاپیتالیسم را نوشته ؟
فرماندار می گوید بله اجازه بدهید الان میگم
بعد یکربع فردی را که به شدت کتک خورده می آورد و می گوید :
قربان این فریب خورده اعتراف کرد که من نوشته ام
♦️روزولت به استالین می گوید
در آمریکا انقدر آزادی هست که یک شهروند بیاید جلوی کاخ سفید شعار بدهد
" مرگ بر روزولت" بازداشت هم بشه مجازات نمیشه
استالین می گوید :
در شوروی هم انقدر آزادی داریم که اگر شخصی جلوی کاخ کرملین شعار دهد
" مرگ بر روزولت " ما حتی بازداشتش هم نمی کنیم.
♦️روزی در شوروی
دو نفر کیف قاپ با موتور به شخصی حمله کردند تا کیف و پولش را بدزدند.
شخص کف خیابان دراز کشیده کیف بدست داد زد مرگ بر دیکتاتور!
ناگهان چندین مامور به سمت شخص هجوم آوردند و کیف قاپ ها فرار را به قرار ترجیح دادند.
ماموران ریختند سر شخص گفتند پدرسوخته با این حالت شعار سیاسی میدهی؟
شخص گفت : اگر میگفتم آی دزد که به دادم نمی رسیدید.
@rahenow 🗿👈
آقای خامنه ای هر اعتراض را به دشمن نسبت می دهد تا زمینه سرکوب را فراهم کند
✍️مهدی کروبی
باسمه تعالی
حکم اعدام مرحوم محسن شکاری در راستای حاکمیت فضای رعب و وحشت صادر، تایید و به سرعت اجرا شد. این در حالی ست که ایشان مرتکب قتلی نشده بود و افعالش هم مصداق محارب نبوده است.
اینجانب بیم آن دارم که اجرای این حکم مقدمهای برای صدور و اجرای احکام بیشتری در ستاندن جانها مطابق تمایل صاحب قدرت باشد، چراکه آقای خامنه ای، متاسفانه بدون توجه به بستر اعتراضها، تنها بر حذف صورت مسئله و جمعکردن آن متمرکز شده و عامدانه هر اعتراض و یا مطالبهای را به دشمن نسبت میدهد تا زمینه سرکوب آنرا فراهم کند.
از آنجاکه ایشان مردم معترض را غافل یا جاهل و یا دارای تحلیل بد میداند، با ابزار سرکوب میخواهد همه کسانی که خودکامگی فردیاش را به چالش میکشند، به نوعی متنبه کند. غافل از آنکه تئوری النصر بالرعب در قبال این ملت به ستوه آمده از ظلم، تحقیر، تبعیض و فساد دیگر کارایی ندارد.
در سرکوب خونین چند ماه گذشته تعداد زیادی از هموطنان از جمله زنان و کودکان با گلوله جنگی ماموران و لباس شخصی ها کشته شدند و یک نفر هم بابت آن جنایات تاکنون محاکمه و یا مؤاخذه نگردیده است. اما برای زخمی بر تن یک مأمور، جوانی بی پناه را در دادگاهی فرمایشی محکوم به محاربه می کنند و حکمی را که مغایرت آن با موازین شرعی و قانونی بر کسی پوشیده نیست، به سرعت اجرا می کنند. فراموش نکنید آنکه باد بکارد، طوفان درو می کند.
والسلام
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱
@rahenow 🗿👈
✍️مهدی کروبی
باسمه تعالی
حکم اعدام مرحوم محسن شکاری در راستای حاکمیت فضای رعب و وحشت صادر، تایید و به سرعت اجرا شد. این در حالی ست که ایشان مرتکب قتلی نشده بود و افعالش هم مصداق محارب نبوده است.
اینجانب بیم آن دارم که اجرای این حکم مقدمهای برای صدور و اجرای احکام بیشتری در ستاندن جانها مطابق تمایل صاحب قدرت باشد، چراکه آقای خامنه ای، متاسفانه بدون توجه به بستر اعتراضها، تنها بر حذف صورت مسئله و جمعکردن آن متمرکز شده و عامدانه هر اعتراض و یا مطالبهای را به دشمن نسبت میدهد تا زمینه سرکوب آنرا فراهم کند.
از آنجاکه ایشان مردم معترض را غافل یا جاهل و یا دارای تحلیل بد میداند، با ابزار سرکوب میخواهد همه کسانی که خودکامگی فردیاش را به چالش میکشند، به نوعی متنبه کند. غافل از آنکه تئوری النصر بالرعب در قبال این ملت به ستوه آمده از ظلم، تحقیر، تبعیض و فساد دیگر کارایی ندارد.
در سرکوب خونین چند ماه گذشته تعداد زیادی از هموطنان از جمله زنان و کودکان با گلوله جنگی ماموران و لباس شخصی ها کشته شدند و یک نفر هم بابت آن جنایات تاکنون محاکمه و یا مؤاخذه نگردیده است. اما برای زخمی بر تن یک مأمور، جوانی بی پناه را در دادگاهی فرمایشی محکوم به محاربه می کنند و حکمی را که مغایرت آن با موازین شرعی و قانونی بر کسی پوشیده نیست، به سرعت اجرا می کنند. فراموش نکنید آنکه باد بکارد، طوفان درو می کند.
والسلام
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱
@rahenow 🗿👈
4_5902014968626152007.MP3
4.9 MB
اگر باید نانم را از دست دهم
اگر باید پیراهن و بسترم را بفروشم
اگر باید سنگتراشی کنم
یا باربری
یا جاروکشی
اگر باید انبارهایت را پاک کنم
یا نان از میان زبالهها پیدا کنم
یا از گرسنگی بمیرم و تمام شوم
ای دشمن انسان !
سازش نمیکنم
و تا پایان میجنگم
آخرین تکههای خاکم را هم بگیر
جوانانم را به زندان ببند
مردهریگم را بدزد
و کتابهایم را بسوزان
به سگهایت در ظرفهای من غدا بده
دام ترس را بر بامهای دهکدهام بگستران
ای دشمن انسان !
من سازش نمیکنم
و تا پایان میجنگم.
اگر شعلههای چشمانم را خاموش کنی
و تمام بوسهها را از لبانم بزدایی
اگر فضای سرزمینم را با دشنام بیالایی
و دردهایم را فروگذاری
سکهام را به سندان بکوبی
و خنده را از چهرهی کودکانم بگیری
اگر هزار دیوار برافرازی
و چشمهایم را به پستی به چارمیخ کشی
ای دشمن انسان !
سازش نمیکنم
و تا پایان میجنگم.
@rahenow 🗿👈
اگر باید پیراهن و بسترم را بفروشم
اگر باید سنگتراشی کنم
یا باربری
یا جاروکشی
اگر باید انبارهایت را پاک کنم
یا نان از میان زبالهها پیدا کنم
یا از گرسنگی بمیرم و تمام شوم
ای دشمن انسان !
سازش نمیکنم
و تا پایان میجنگم
آخرین تکههای خاکم را هم بگیر
جوانانم را به زندان ببند
مردهریگم را بدزد
و کتابهایم را بسوزان
به سگهایت در ظرفهای من غدا بده
دام ترس را بر بامهای دهکدهام بگستران
ای دشمن انسان !
من سازش نمیکنم
و تا پایان میجنگم.
اگر شعلههای چشمانم را خاموش کنی
و تمام بوسهها را از لبانم بزدایی
اگر فضای سرزمینم را با دشنام بیالایی
و دردهایم را فروگذاری
سکهام را به سندان بکوبی
و خنده را از چهرهی کودکانم بگیری
اگر هزار دیوار برافرازی
و چشمهایم را به پستی به چارمیخ کشی
ای دشمن انسان !
سازش نمیکنم
و تا پایان میجنگم.
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوآخوند با انتشار این ویدیو نوشتند: ایندوستان عمامه مارا انداختند حالا با هم رفیق شدیم، جوج میزنیم مسجد هم میرویم😂🗿
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
«نیاز زم» دختر جاویدنام روحالله زم، ضمن انتشار این ویدیو در صفحه ابنستاگرامش، نوشت:
«شما خون عزیز منو ریختی
بعد من بيام بگم شما بايد اصلاح بشي؟!
@rahenow 🗿👈
«شما خون عزیز منو ریختی
بعد من بيام بگم شما بايد اصلاح بشي؟!
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
محمد سرافراز منصوب آیتالله علی خامنهای، رهبر این کشور، در شورای عالی فضای مجازی که پیش از آن مدتی ریاست سازمان صداوسیما را برعهده داشت، گفته است که شیوه کنونی حکمرانی در ایران «قابل دوام نیست» و به گفته او حکومت «به حالت فلاکت رسیده که نمی تواند کوچکترین خواسته مردم را جواب دهد»
آقای سرافراز در سخنان اخیر خود با اشاره به مجتبی خامنهای، فرزند رهبر جمهوری اسلامی، گفته است «روشی که برای حکمرانی انتخاب کرده، روش غلطی است و روش تحت فشار قرار دادن مردم و عدم توجه به خواسته های سیاسی و اقتصادی مردم و آزادیهای مشروع است و این به نتیجه نمیرسد».
@rahenow 🗿👈
آقای سرافراز در سخنان اخیر خود با اشاره به مجتبی خامنهای، فرزند رهبر جمهوری اسلامی، گفته است «روشی که برای حکمرانی انتخاب کرده، روش غلطی است و روش تحت فشار قرار دادن مردم و عدم توجه به خواسته های سیاسی و اقتصادی مردم و آزادیهای مشروع است و این به نتیجه نمیرسد».
@rahenow 🗿👈
💦ما هستیم!
🎤حسن عباسی:
خدایا تو چه کسی را داری؟ ۳۰۰ میلیون آمریکایی عوضی؟ ۴۰۰ میلیون اروپایی عوضی؟ ۱ میلیارد چینی خفاش خور؟ جز مردم ایران چه کسی را داری؟
- ما اهل سانفرانسیسکو نیستیم، خدا تنها بماند:
سید، آخوند، مداح، قاری، موذن، مکبر، محلل، پیش نماز، عاقد، آمر، ناهی، دعا نویس، جن گیر، فالگیر، رمال، چله نشین، عشر خوان، جزوه کش، هیئتی، شش کلاسی، هفت خط، چاچول باز، پا انداز، جا انداز، بدل انداز، پشت هم انداز، بخو بریده، پاچه ورمالیده، بچه خوشگل، فاطمه ارّه، فاطی کماندو، چاقوکش، اصلاح طلب، اصول گرا، آقازاده، امامزاده، نجیب زاده، اصیل زاده، سپاهی، بسیجی، لباس شخصی، ساچمه زن، اجامر، اوباش و طنز نویس.
- نترسین نترسین، ما همه با هم هستیم!
jamalsanatnegar
@rahenow 🗿👈
🎤حسن عباسی:
خدایا تو چه کسی را داری؟ ۳۰۰ میلیون آمریکایی عوضی؟ ۴۰۰ میلیون اروپایی عوضی؟ ۱ میلیارد چینی خفاش خور؟ جز مردم ایران چه کسی را داری؟
- ما اهل سانفرانسیسکو نیستیم، خدا تنها بماند:
سید، آخوند، مداح، قاری، موذن، مکبر، محلل، پیش نماز، عاقد، آمر، ناهی، دعا نویس، جن گیر، فالگیر، رمال، چله نشین، عشر خوان، جزوه کش، هیئتی، شش کلاسی، هفت خط، چاچول باز، پا انداز، جا انداز، بدل انداز، پشت هم انداز، بخو بریده، پاچه ورمالیده، بچه خوشگل، فاطمه ارّه، فاطی کماندو، چاقوکش، اصلاح طلب، اصول گرا، آقازاده، امامزاده، نجیب زاده، اصیل زاده، سپاهی، بسیجی، لباس شخصی، ساچمه زن، اجامر، اوباش و طنز نویس.
- نترسین نترسین، ما همه با هم هستیم!
jamalsanatnegar
@rahenow 🗿👈
💦سگ رقیه!
آخوند صفات انسان را گرفته داده به خدا: رحیم، کریم، سمیع، بصیر، عادل، لطیف، غفور، حکیم، وکیل، متین، قادر، جبار، مقدم، رشید.
مقلّدش را تهی کرده. پوک. پوچ. پوسته ی خالی. بی شخصیت. محتاج دعا. دست می بوسد. قِل می خورد. گل می مالد. دولا و راست می شود. به خودش توهین می کند. سگ رو سیاه. بنده ی ناسپاس. نوکر می شود. غلام علی. غلام عباس. کنیز رضا. نذر سید. دست می بوسد. اشک می ریزد، تضرع می کند و پیشانی بر خاک می ساید، بل، ذره ای از صفات را پس گیرد. شبی نصف شبی به درد می خورد!
jamalsanatnegar
@rahenow 🗿👈
آخوند صفات انسان را گرفته داده به خدا: رحیم، کریم، سمیع، بصیر، عادل، لطیف، غفور، حکیم، وکیل، متین، قادر، جبار، مقدم، رشید.
مقلّدش را تهی کرده. پوک. پوچ. پوسته ی خالی. بی شخصیت. محتاج دعا. دست می بوسد. قِل می خورد. گل می مالد. دولا و راست می شود. به خودش توهین می کند. سگ رو سیاه. بنده ی ناسپاس. نوکر می شود. غلام علی. غلام عباس. کنیز رضا. نذر سید. دست می بوسد. اشک می ریزد، تضرع می کند و پیشانی بر خاک می ساید، بل، ذره ای از صفات را پس گیرد. شبی نصف شبی به درد می خورد!
jamalsanatnegar
@rahenow 🗿👈