عفو بینالملل بریتانیا جهت توقف اعدامهای خودسرانه معترضان در ایران فراخوان داد
سازمان عفو بینالملل بریتانیا با انتشار فراخوانی از مردم خواست تا با درخواست از نمایندگان خود در پارلمان این کشور از طریق توییتر خواهان توقف اعدامها در ایران شوند.
این سازمان از مردم خواسته تا با اعمال فشار به لانه جاسوسی جمهوری اسلامی در لندن خواهان توقف اعدام معترضان توسط نظام آخوندی شوند.
عفو بینالملل بریتانیا با انتشار توئیتی دیگر اعلام کرد: بیش از سه ماه است که مردم در سراسر جهان با وحشت فراوان تماشا میکنند که زنان، مردان و کودکان ایرانی همه چیز را به خطر میاندازند تا صدای آنها به گوش برسد. الان وقت عمل است.
🙏
@rahenow 🗿👈
سازمان عفو بینالملل بریتانیا با انتشار فراخوانی از مردم خواست تا با درخواست از نمایندگان خود در پارلمان این کشور از طریق توییتر خواهان توقف اعدامها در ایران شوند.
این سازمان از مردم خواسته تا با اعمال فشار به لانه جاسوسی جمهوری اسلامی در لندن خواهان توقف اعدام معترضان توسط نظام آخوندی شوند.
عفو بینالملل بریتانیا با انتشار توئیتی دیگر اعلام کرد: بیش از سه ماه است که مردم در سراسر جهان با وحشت فراوان تماشا میکنند که زنان، مردان و کودکان ایرانی همه چیز را به خطر میاندازند تا صدای آنها به گوش برسد. الان وقت عمل است.
🙏
@rahenow 🗿👈
نسل دوم ماهواره های استارلینک که بسیار پیشرفتهتر از نسل اول هستند احتمالا هفته آینده پرتاب می شوند
گفته شده ایلان ماسک به دنبال اتصال مستقیم گوشی های همراه به اینترنت ماهواره ای بدون دیش است که انقلابی در اینترنت به وجود خواهد آورد و با استفاده از این فناوری از هرجای دنیا فقط با گوشی موبایل بدون نیاز به دیش می توانید به اینترنت متصل شوید.
اواسط سال آینده میلادی اینترنت ماهواره ای به صورت مستقیم در دسترس گوشی های هوشمند قرار میگرند ولی مسئولین هنوز به دنبال فیلترینگ و صیانت و...
@rahenow 🗿👈
گفته شده ایلان ماسک به دنبال اتصال مستقیم گوشی های همراه به اینترنت ماهواره ای بدون دیش است که انقلابی در اینترنت به وجود خواهد آورد و با استفاده از این فناوری از هرجای دنیا فقط با گوشی موبایل بدون نیاز به دیش می توانید به اینترنت متصل شوید.
اواسط سال آینده میلادی اینترنت ماهواره ای به صورت مستقیم در دسترس گوشی های هوشمند قرار میگرند ولی مسئولین هنوز به دنبال فیلترینگ و صیانت و...
@rahenow 🗿👈
دلار از کانال 40هزار تومان عبور کرد.
۱ ریال = ۰/۰۰۰۰۰۲۵ دلار
اگه نمیتونی اون عدد رو بخونی ساده تر بگم میشه ۲۵ ده میلیونم دلار...
دولت پخمگان
۱ ریال = ۰/۰۰۰۰۰۲۵ دلار
اگه نمیتونی اون عدد رو بخونی ساده تر بگم میشه ۲۵ ده میلیونم دلار...
دولت پخمگان
اگه ۱۰۰ هزار درهم امارات داشته باشی میتونی لندکروز ۲۰۱۴ بخری .
اگه ۱۰۰ هزار دینار کویت داشته باشی میتونی بنز کلاس ۲۰۲۲ بخری .
اگه ۱۰۰ هزار دینار بحرین داشته باشی میتونی لامبورگینی شاسی بلند بخری .
اگه ۱۰۰ هزار ریال عربستان داشته باشی میتونی بی ام و شاسی بلند ۲۰۱۵ بخری .
اگه ۱۰۰ هزار ریال عمان داشته باشی میتونی رنجروور ۲۰۲۰ بخری .
و *امــا اگه ١٠٠ هزار ريال ايران* ( قدرت اول منطقه ) داشته باشي، ميتونی یک بطری ۳۵۰ سی سی دوغ عالیس ۲۰۲۲ بخری؟🤔 مبارک دولت مردانی که قرار بود دنیا و آخرت ملت را آباد کنند.
@rahenow 🗿👈
اگه ۱۰۰ هزار دینار کویت داشته باشی میتونی بنز کلاس ۲۰۲۲ بخری .
اگه ۱۰۰ هزار دینار بحرین داشته باشی میتونی لامبورگینی شاسی بلند بخری .
اگه ۱۰۰ هزار ریال عربستان داشته باشی میتونی بی ام و شاسی بلند ۲۰۱۵ بخری .
اگه ۱۰۰ هزار ریال عمان داشته باشی میتونی رنجروور ۲۰۲۰ بخری .
و *امــا اگه ١٠٠ هزار ريال ايران* ( قدرت اول منطقه ) داشته باشي، ميتونی یک بطری ۳۵۰ سی سی دوغ عالیس ۲۰۲۲ بخری؟🤔 مبارک دولت مردانی که قرار بود دنیا و آخرت ملت را آباد کنند.
@rahenow 🗿👈
🔴مهاجم هلندی که ایران را ترک کرد: اینجا ۱۰۰ سال از دنیا #عقب است!
در شبکههای اجتماعی به نقل از یکی از بازیکنان پرسپولیس آمده است: لوکادیا چند روز پیش به من گفت: از اروپا به جایی آمدم که انگار ۱۰۰ سال از دنیا عقب است. من بابت اتفاقات دو ماه اخیر به شدت ناراحت هستم و اصلا احساس خوبی در اینجا ندارم. چطور ممکن است که نتوانم از تلگرام، اینستاگرام، واتسآپ، توئیتر و … برای ارتباط با خانواده و دوستانم استفاده کنم. اینجا همه چیز فیلتر هست و این فضا برای من اصلا باورکردنی و قابل هضم نیست. من در این مدت چیزهایی دیدم که دیگر نمیتوانم حتی یک لحظه هم به ماندن فکر کنم. اینجا با چیزی که تصور میکردم خیلی فرق دارد.
متاسفانه به جایی رساندن که واقعا جزء کشورهای عقب افتاده شدیم و هر چه زودتر باید فکری به حال این کشور و مردم کرد اگر نه انگشت نمای دنیا خواهیم شد و با طالبان همسفره و هم تراز
@rahenow 🗿👈
در شبکههای اجتماعی به نقل از یکی از بازیکنان پرسپولیس آمده است: لوکادیا چند روز پیش به من گفت: از اروپا به جایی آمدم که انگار ۱۰۰ سال از دنیا عقب است. من بابت اتفاقات دو ماه اخیر به شدت ناراحت هستم و اصلا احساس خوبی در اینجا ندارم. چطور ممکن است که نتوانم از تلگرام، اینستاگرام، واتسآپ، توئیتر و … برای ارتباط با خانواده و دوستانم استفاده کنم. اینجا همه چیز فیلتر هست و این فضا برای من اصلا باورکردنی و قابل هضم نیست. من در این مدت چیزهایی دیدم که دیگر نمیتوانم حتی یک لحظه هم به ماندن فکر کنم. اینجا با چیزی که تصور میکردم خیلی فرق دارد.
متاسفانه به جایی رساندن که واقعا جزء کشورهای عقب افتاده شدیم و هر چه زودتر باید فکری به حال این کشور و مردم کرد اگر نه انگشت نمای دنیا خواهیم شد و با طالبان همسفره و هم تراز
@rahenow 🗿👈
Tanabe Daar
Toomaj & Bilaghab
طناب دار رو میبوسم تا تو تنها نباشی...
روزی نبوده و نیست که صدای توماج صالحی و کلماتش را فراموش کنم، کلماتی که برای بیداری و زیست انسانی ما از زبان او جاری میشدند. توماج صدایِ «زن»، نوایِ «زندگی» و خواهان «آزادی» بود.
داش توماج، کنار هم درد کشیدیم، بغض کردیم، اشک ریختیم و در روزهای پیش رو لبخند خواهیم زد.
به یادت و منتظرت هستیم رفیق و یار روزهای سخت مردم ایران.
@rahenow 🗿👈
روزی نبوده و نیست که صدای توماج صالحی و کلماتش را فراموش کنم، کلماتی که برای بیداری و زیست انسانی ما از زبان او جاری میشدند. توماج صدایِ «زن»، نوایِ «زندگی» و خواهان «آزادی» بود.
داش توماج، کنار هم درد کشیدیم، بغض کردیم، اشک ریختیم و در روزهای پیش رو لبخند خواهیم زد.
به یادت و منتظرت هستیم رفیق و یار روزهای سخت مردم ایران.
@rahenow 🗿👈
🔴رشیدی کوچی خطاب به میرسلیم:
🔹 آن چیزی که بنزین را میبلعد و هوا را آلوده میکند خودروهای پرمصرف و بی کیفیت داخلیست نه مردم
🔹به نظرتان به جای کم کردن سهمیه سوخت، بهتر نیست خودروهای به روز و هیبریدی با قیمت معقول وارد و در اختیار مردم قرار گیرد تا هم مشکل آلودگی هوا حل شود هم رضایتمندی بیشتر؟
@rahenow 🗿👈
🔹 آن چیزی که بنزین را میبلعد و هوا را آلوده میکند خودروهای پرمصرف و بی کیفیت داخلیست نه مردم
🔹به نظرتان به جای کم کردن سهمیه سوخت، بهتر نیست خودروهای به روز و هیبریدی با قیمت معقول وارد و در اختیار مردم قرار گیرد تا هم مشکل آلودگی هوا حل شود هم رضایتمندی بیشتر؟
@rahenow 🗿👈
اين دیوار، هزار و یک ترک برداشته
و فرو ریختنش حتمیست،
هی به ما نگویید راه نرویم
و پایکوبی نکنیم
و تکان نخوریم.
تا کی میتوان بااینهمه ویرانی مدارا کرد؟
آخرش که باید از این بیغوله بیرون زد ،
ضربهای محکم،
نثار دیوار کرد تا یکبار برای همیشه فرو بریزد
و این غائله تمام شود،
وگرنه دیر یا زود،
روی سرهای عزیز خودمان آوار خواهد شد.
درست گفتهاند از قدیم.
لیوان شکسته و لبپریده را باید بدون معطلی انداخت دور...
@rahenow 🗿👈
و فرو ریختنش حتمیست،
هی به ما نگویید راه نرویم
و پایکوبی نکنیم
و تکان نخوریم.
تا کی میتوان بااینهمه ویرانی مدارا کرد؟
آخرش که باید از این بیغوله بیرون زد ،
ضربهای محکم،
نثار دیوار کرد تا یکبار برای همیشه فرو بریزد
و این غائله تمام شود،
وگرنه دیر یا زود،
روی سرهای عزیز خودمان آوار خواهد شد.
درست گفتهاند از قدیم.
لیوان شکسته و لبپریده را باید بدون معطلی انداخت دور...
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مادر شهید امید مویدی ؛
علی اکبر و علی اصغر تو کربلا تو جنگ برابر کشته شدن، ولی پسر منو با نامردی و بهناحق کشتن.
بیان بگیرنم بکشنم ولی خون بچه من پایمال نمیشه🖤
@rahenow 🗿👈
علی اکبر و علی اصغر تو کربلا تو جنگ برابر کشته شدن، ولی پسر منو با نامردی و بهناحق کشتن.
بیان بگیرنم بکشنم ولی خون بچه من پایمال نمیشه🖤
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دکتر کاوه مظفری - جراح خطاب به اشرار جمهوری اسلامی: «چطور میتوانید توی تیمی باشید که کارش خاموش کردن انسانهاست!»
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈