This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این سوتی جدید خداس😂😂
متن جلوش نوشتن ۳۶۰ ه م ت (هزار میلیارد تومان) نتونست بخونه تفسیرش هم کرد. خدایی این رئیس جمهور مملکته 🤦♂😵💫
@rahenow 🗿👈
متن جلوش نوشتن ۳۶۰ ه م ت (هزار میلیارد تومان) نتونست بخونه تفسیرش هم کرد. خدایی این رئیس جمهور مملکته 🤦♂😵💫
@rahenow 🗿👈
هموطنان زلزله زده در خوی را دریابیم، مملکت دولت ندارد
در مسجد و در کعبه
به دنبال چه هستی؟
#مهسا_امینی
#زلزله_خوی
@rahenow 🗿👈
در مسجد و در کعبه
به دنبال چه هستی؟
#مهسا_امینی
#زلزله_خوی
@rahenow 🗿👈
جواد موگویی کارگردان سینما در یادداشتی اینستاگرامی نوشت: دیروز رفتم مراسم رونمایی کتاب «حجره شماره دو» خاطرات ابوالقاسم اقبالیان فرمانده بسیج قم در زمان جنگ. کتابیست خواندنی و روان.
در خاطراتش نوشته:
«وقتی بچهها عالِم یا مسئولی را در جبهه میدیدند شور و شوقشان بیشتر میشد. بسیاری از روحانیون و بزرگان هم خودشان از من میخواستند که به منطقه بروند. با این حال عدهای از روحانیون بودند که طاقت یک شب ماندن در منطقه را نداشتند. یکبار دوسه تا از فضلای حوزه علمیه را به جبهه بردم. شب در مقرمان در اهواز مستقر بودیم. یکی از آنها که خیلی ترسیده بود، با اصرار و التماس به من گفت: «شما رو به خدا ما رو همین امشب برگردون»
به او گفتم: «بزرگوار، این بچههایی که شب و روز زیر آتیش گلوله و خمپارهان، جونشون رو از سر راه نیوردهان.یک شب هم اینجا بمون تا بفهمی این بسیجیا چه سختیهایی رو دارن تحمل میکنن.»جواب داد:«آقای اقبالیان، اینا وظیفهشونه که بجنگند. من هم وظیفهم اینه که درس بخونم. آقای منتظری گفته در آینده مجتهد میشم»
کنجکاو شدم که این روحانیِ شاگرد آیتالله منتظری چه کسی بوده!
حدس میزدم! شباهتهایی با خاطرهای دیگر در ذهنم بود. اما از خود آقای اقبالیان پرسیدم. جواب نداد! گفتم حدسم آقای سیداحمد خاتمی است. درسته؟
با تاسف به علامت تایید سری تکان داد.
به نویسنده اعتراض کردم که چرا نام آقای خاتمی را حذف کرده است؟! جواب درستی نداشت. یحتمل از روی ملاحظهکاری بوده. اما تاریخ را باید شجاعانه روایت کرد.
احمد خاتمی متولد ۱۳۳۹ است. یعنی در ابتدای جنگ ۲۰ساله و در پایان جنگ ۲۸ ساله بوده است.
احمد خاتمی دوسال پیش در واکنش به حادثه تروریستی مراسم رژه در اهواز گفته بود: «از برکتهای خداوند در انقلاب باز بودن باب شهادت است، شهادتی که ۴۰ سال است فرهنگ آن این کشور را حفظ کرده است.»
احمد خاتمی اکنون امام جمعه موقت تهران، عضو شورای نگهبان، هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و… است.
یکبار دیگر عبارت ایشان را با هم بخوانیم:
«از برکتهای خداوند در انقلاب باز بودن باب شهادت است… »!
حجره شماره دو؛ خاطرات ابوالقاسم اقبالیان، بکوشش رضا یزدانی، ص۲۴۲-۲۴۳
#مهسا_امینی
#زلزله_خوی
@rahenow 🗿👈
در خاطراتش نوشته:
«وقتی بچهها عالِم یا مسئولی را در جبهه میدیدند شور و شوقشان بیشتر میشد. بسیاری از روحانیون و بزرگان هم خودشان از من میخواستند که به منطقه بروند. با این حال عدهای از روحانیون بودند که طاقت یک شب ماندن در منطقه را نداشتند. یکبار دوسه تا از فضلای حوزه علمیه را به جبهه بردم. شب در مقرمان در اهواز مستقر بودیم. یکی از آنها که خیلی ترسیده بود، با اصرار و التماس به من گفت: «شما رو به خدا ما رو همین امشب برگردون»
به او گفتم: «بزرگوار، این بچههایی که شب و روز زیر آتیش گلوله و خمپارهان، جونشون رو از سر راه نیوردهان.یک شب هم اینجا بمون تا بفهمی این بسیجیا چه سختیهایی رو دارن تحمل میکنن.»جواب داد:«آقای اقبالیان، اینا وظیفهشونه که بجنگند. من هم وظیفهم اینه که درس بخونم. آقای منتظری گفته در آینده مجتهد میشم»
کنجکاو شدم که این روحانیِ شاگرد آیتالله منتظری چه کسی بوده!
حدس میزدم! شباهتهایی با خاطرهای دیگر در ذهنم بود. اما از خود آقای اقبالیان پرسیدم. جواب نداد! گفتم حدسم آقای سیداحمد خاتمی است. درسته؟
با تاسف به علامت تایید سری تکان داد.
به نویسنده اعتراض کردم که چرا نام آقای خاتمی را حذف کرده است؟! جواب درستی نداشت. یحتمل از روی ملاحظهکاری بوده. اما تاریخ را باید شجاعانه روایت کرد.
احمد خاتمی متولد ۱۳۳۹ است. یعنی در ابتدای جنگ ۲۰ساله و در پایان جنگ ۲۸ ساله بوده است.
احمد خاتمی دوسال پیش در واکنش به حادثه تروریستی مراسم رژه در اهواز گفته بود: «از برکتهای خداوند در انقلاب باز بودن باب شهادت است، شهادتی که ۴۰ سال است فرهنگ آن این کشور را حفظ کرده است.»
احمد خاتمی اکنون امام جمعه موقت تهران، عضو شورای نگهبان، هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و… است.
یکبار دیگر عبارت ایشان را با هم بخوانیم:
«از برکتهای خداوند در انقلاب باز بودن باب شهادت است… »!
حجره شماره دو؛ خاطرات ابوالقاسم اقبالیان، بکوشش رضا یزدانی، ص۲۴۲-۲۴۳
#مهسا_امینی
#زلزله_خوی
@rahenow 🗿👈
قالیباف در دیدار با رئیس مجلس الجزایر: من در دوران انقلاب الجزایر در ایران مشغول مبارزه با استبداد بودم و انقلاب الجزایر را از طریق اخبار دنبال میکردم!
پ.ن: انقلاب الجزایر در ۱۹۵۴ آغاز و در ۱۹۶۲ پیروز شد. قالیباف متولد آگوست ۱۹۶۱ و در سال پیروزی انقلاب الجزایر ۹ ماهه بوده است!
هُوووووو
@rahenow 🗿👈
پ.ن: انقلاب الجزایر در ۱۹۵۴ آغاز و در ۱۹۶۲ پیروز شد. قالیباف متولد آگوست ۱۹۶۱ و در سال پیروزی انقلاب الجزایر ۹ ماهه بوده است!
هُوووووو
@rahenow 🗿👈
✍️درخواست فعالان بازار سرمایه برای عزل رییس شورای رقابت به دلیل نقض قانون
▪️فعالان بازار سرمایه با انتشار نامه ای از اعضای شورای ملی رقابت درخواست کرده اند با توجه به صدور نامه رییس شورای رقابت مورخ دوم بهمن 140
1 بدون هرگونه تصمیم گیری در شورا و تحمیل ضرر و زیان بسیار به سهامداران و نقض آشکار محدودیت بند (۳) ماده (۶۸) قانون اجرای سیاستهای کلی اصل (۴۴) قانون اساسی مبنی بر ممنوعیت اظهار نظر قبل از اتخاذ تصمیم، اعضای آن شورا به استناد جزء (و) بند (۱) ماده ۵۶ قانون نسبت به عزل ایشان اقدام نمایند.
@rahenow 🗿👈
▪️فعالان بازار سرمایه با انتشار نامه ای از اعضای شورای ملی رقابت درخواست کرده اند با توجه به صدور نامه رییس شورای رقابت مورخ دوم بهمن 140
1 بدون هرگونه تصمیم گیری در شورا و تحمیل ضرر و زیان بسیار به سهامداران و نقض آشکار محدودیت بند (۳) ماده (۶۸) قانون اجرای سیاستهای کلی اصل (۴۴) قانون اساسی مبنی بر ممنوعیت اظهار نظر قبل از اتخاذ تصمیم، اعضای آن شورا به استناد جزء (و) بند (۱) ماده ۵۶ قانون نسبت به عزل ایشان اقدام نمایند.
@rahenow 🗿👈
چه خبر از جایگاه فساد ایران در مقایسه با دیگر کشورهای جهان ؟
سازمان شفافیت بینالملل در گزارش دیروز و تازه از تنور درآمده خود ایران را در کنار گینه و بنگلادش در ردههای انتهایی جدول شاخص ادراک فساد در سال ۲۰۲۲ قرار داده است
بر اساس این گزارش، ایران با کسب امتیاز ۲۵ از 100 در بین ۱۸۰ کشور، با یک امتیاز بیشتر نسبت به کشورهای افغانستان، کامبوج، آفریقای مرکزی، گواتمالا، لبنان، نیجریه و تاجیکستان در رتبه ۱۴۷ جهان قرار گرفت!
@rahenow 🗿👈
سازمان شفافیت بینالملل در گزارش دیروز و تازه از تنور درآمده خود ایران را در کنار گینه و بنگلادش در ردههای انتهایی جدول شاخص ادراک فساد در سال ۲۰۲۲ قرار داده است
بر اساس این گزارش، ایران با کسب امتیاز ۲۵ از 100 در بین ۱۸۰ کشور، با یک امتیاز بیشتر نسبت به کشورهای افغانستان، کامبوج، آفریقای مرکزی، گواتمالا، لبنان، نیجریه و تاجیکستان در رتبه ۱۴۷ جهان قرار گرفت!
@rahenow 🗿👈
✍️ «آقای رئیسی دوباره گفتند تورم را کاهش دادهاند، اما قیمتها طبق گزارش مرکز آمار از اول این دولت اینجوری افزایش پیدا کرده:
کل قیمتها ۱.۷ برابر
خوراکیها ۲ برابر
نان و غلات ۲.۱ برابر
گوشت ۱.۸ برابر
شیر و پنیر ۲.۳ برابر
روغن ۳.۷ برابر
میوه ۱.۷ برابر»
علی چشمی، استادیار اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد
@rahenow 🗿👈
کل قیمتها ۱.۷ برابر
خوراکیها ۲ برابر
نان و غلات ۲.۱ برابر
گوشت ۱.۸ برابر
شیر و پنیر ۲.۳ برابر
روغن ۳.۷ برابر
میوه ۱.۷ برابر»
علی چشمی، استادیار اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد
@rahenow 🗿👈
ایران آفت زده
✍️سلمان موسوی
دعوایزرگری مخبر[معاون اول ابراهیم رئیسی] با دبیر هلال احمر!
چرا الکی بما گفتید اوضاع خوبه و ماهم فکر کردیم اوضاع خوبه!
جناب مخبر وقتی رئیس جمهور یک مملکت در دوربین نگاه کرده و دروغ میگوید طبیعی است که کوچکتر های دولت شما نیز به امار سازی های دروغین روی آورده وآنچه هست را وارونه جلوه دهند.
ابراهیم بت شکن در نشست خبری خود از توسعه و پیشرفت، مهار تورم، اقتصاد مطلوب، معیشت مناسب، و قدرت بین المللی در سایه اقدامات دولتمردانش گزارش میدهد و این همه در حالی است که مخاطبین این گفته ها با چشمانی گرد شده به رئیس دولتی خیره می مانند که گویی در کشوری دیگر زیست میکند.
وقتی شما در زمان صدارتتان در ستاد اجرایی با آمارسازی و فریب، سلامت یک ملت را برای اکتشافاتتان در واکسن کرونا به گروگان گرفتید، بدیهی است این اخلاق مدیریتی گمراه کننده و گزارش های غلط به دیگر رده های نظام سرایت کند.
وقتی بجای پرداختن به مسئله و حل آن با مستند سازی های دروغ و اعترافات اجباری بدنبال پاک کردن مسئله بوده و نمایش هایی ساختگی را از خود به تصویر میکشید خروجی اش تربیت مدیرانی است که برای مجیزگویی و طبع خوش حاکمان حقیقت را به گونه ای دیگر بیان کنند.
آری جناب مخبر، خود کرده را تدبیر نیست، در ایران آفت زده ی امروز، دروغ، فریب، نمایش های ساختگی ابزاری برای رسیدن به قدرت و حفظ چپاولی است که بزرگتر های این حکومت پایه گزاردند و کوچکتر ها بدنبالش لبیک گفتند.
@rahenow 🗿👈
✍️سلمان موسوی
دعوایزرگری مخبر[معاون اول ابراهیم رئیسی] با دبیر هلال احمر!
چرا الکی بما گفتید اوضاع خوبه و ماهم فکر کردیم اوضاع خوبه!
جناب مخبر وقتی رئیس جمهور یک مملکت در دوربین نگاه کرده و دروغ میگوید طبیعی است که کوچکتر های دولت شما نیز به امار سازی های دروغین روی آورده وآنچه هست را وارونه جلوه دهند.
ابراهیم بت شکن در نشست خبری خود از توسعه و پیشرفت، مهار تورم، اقتصاد مطلوب، معیشت مناسب، و قدرت بین المللی در سایه اقدامات دولتمردانش گزارش میدهد و این همه در حالی است که مخاطبین این گفته ها با چشمانی گرد شده به رئیس دولتی خیره می مانند که گویی در کشوری دیگر زیست میکند.
وقتی شما در زمان صدارتتان در ستاد اجرایی با آمارسازی و فریب، سلامت یک ملت را برای اکتشافاتتان در واکسن کرونا به گروگان گرفتید، بدیهی است این اخلاق مدیریتی گمراه کننده و گزارش های غلط به دیگر رده های نظام سرایت کند.
وقتی بجای پرداختن به مسئله و حل آن با مستند سازی های دروغ و اعترافات اجباری بدنبال پاک کردن مسئله بوده و نمایش هایی ساختگی را از خود به تصویر میکشید خروجی اش تربیت مدیرانی است که برای مجیزگویی و طبع خوش حاکمان حقیقت را به گونه ای دیگر بیان کنند.
آری جناب مخبر، خود کرده را تدبیر نیست، در ایران آفت زده ی امروز، دروغ، فریب، نمایش های ساختگی ابزاری برای رسیدن به قدرت و حفظ چپاولی است که بزرگتر های این حکومت پایه گزاردند و کوچکتر ها بدنبالش لبیک گفتند.
@rahenow 🗿👈
مصونیت موردنظر اینها یعنی اصلا محاکمه نشوند که تاکنون در هیچ زمانی و در هیچ جای دنیا سابقه نداشته.
به عبارت دیگر:
مصونیت در #مولدسازی یعنی #کاپیتولاسیون پلاس دائمی
@rahenow 🗿👈
به عبارت دیگر:
مصونیت در #مولدسازی یعنی #کاپیتولاسیون پلاس دائمی
@rahenow 🗿👈
شیعه واسه امام حسینش میره تا کربلا موکب میزنه غذای مجانی میده ولی حاضر نیست واسه هم وطن زلزله زدش یه قدمی برداره