@rahenow
565 subscribers
15.8K photos
10.4K videos
352 files
2.92K links
#راه_نو
انسان‌ها تا آگاه نشده‌اند هیچ‌گاه عصیان نمی‌کنند و تا عصیان نکنند نمیتوانند آگاه شوند.
Download Telegram
⭕️وقتی دولت را تحویل گرفتید؛ دلار ۵۹ هزار تومان، سکه ۳۷ میلیون، طلا گرمی ۳ میلیون و ۴۰۰ و بهترین برنج ایرانی زیر ۱۰۰ هزار تومان بود، چند تا راه‌حل دیگر بدهید، قطعاً چیزی از ملت ایران نمی‌ماند!
راه حل مناسب، زیر خاک رفتن عامل بدبختی ملت ایران است
ملتی که به فرهنگ ملی چندین هزار ساله خودش پشت کند و دشمنان خاک و وطن‌اش را تکریم کند سرنوشت اش زوال و بردگی است
‍ ای وطن،
ای در خون خفته،
بر سنگفرش زخم‌خورده‌ات هنوز گرمای قدم‌های حق باقی‌ست.
شب اگرچه بلند است و تیغِ ظلم در گوشت فرو رفته،
اما مگر خون، بذرِ صبح نیست؟
تو را به زانو درآورده‌اند
اما زمین خوب می‌داند
هیچ درختی بی‌خونِ ریشه
بهار ندیده است.
ای وطن،
ای خسته از فریادهای خفه‌شده در گلو،
سحر تو نیز خواهد دمید؛
نه از آسمانِ وعده‌ها،
که از دل همین زخم‌ها،
از استخوانِ صبر،
از خاکی که هنوز نام تو را زمزمه می‌کند.
اگر امروز خاموشی،
فردا صدای تو
جهان را بیدار خواهد کرد

#ویریا_عینی
گلزار وطن شد از شما خارستان
ایران عزیز گشت تاتارستان

صد مرتبه بر شما شرف دارد سگ
سگ حمله نمی‌کند به بیمارستان

#سیدحامد_احمدی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما هیچ وظیفه فرامرزی نسبت به هیچ ملتی نداریم!... چون هیچ ملتی در هیچ عصری، در اون زمان هایی که ما به خاطر داریم، به ما رحم نکرده، به کمک ما نیامده!

خلیج مون رو دسته جمعی نام جعلی براش نهادن. شما میتوانید الان برید با حماس یه قراردادی ببندید که کلمه خلیج فارس ذکر شده باشه؟

تا چه برسه به اونای دیگه(باقی اعراب). این تغییر نام به معنی اینه که ما نسبت به شما آزمندیم. طمع ارضی داریم، طمع قومی داریم و این طمع ها رو با جنگ خودشون نشون دادن. همشون میلیاردها دلار کمک کردن به صدام حسین. در راه این تجاوزطلبی و باصطلاح خواسته هاشون...
آدم یکبار که بیشتر عمر نمی‌کند، یکبار هم بیشتر نمی‌میرد، خوب پس مرگ یکبار شیون هم یکبار.
جای آنکه بی‌حرف و بی‌صدا مثل خر زیر بار بترکیم؛ بگذار در حالی که داریم برای حق ِزندگی‌مان می‌جنگیم، بمیریم.

پا برهنه‌ها/زاهاريا استانكو
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قابله می‌داند که زایمان بی‌درد نمی‌شود. برای آنکه «تویی» نو و تازه از تو ظهور کند باید برای تحمل سختی‌ها و دردها آماده باشی...

قاعده ۱۱ از چهل قاعده شمس تبریزی
💦قاضی القضات!

تق تق تق، تتق تق
- جلسه دیگه رسمیه.
اگر من رئیس دادگاه انقلاب ملی بشوم، مقامات درجه یک نظام ولایی را تبعید می کنم. گول قدرت و ثروت را خوردند. انسان جایزالخطاست. امان از نفس اماره.
وزرا، وکلا، امرا و روسا را زندانی می کنم با هفته ای یک شب جمعه ملاقات حضوری. رافت سکولاریزم. مامور بوده اند و معذور. تقصیر آستینش بود.
نیروی سرکوب ارزان آدم می کشد. می تواند شلیک کند به پا ولی می زند به چشم. کوت عقده است و مضر برای اجتماع. اعدام باید گردد.
- تنفس اعلام می کنم.
تق!

jamalsanatnegar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👈ویدیویی که بالای 30 میلیون تو اینستاگرام ویو خورده؛

🔴«کالابرگ نداریم، ایرانی گدا نیست»
زهی خیال باطل ! اگر فکر می کنید با خاندان مدلل برخورد قضایی شود.
ابولحسن و علی اکبر خلیلی برادران حمزه خلیلی معاون اول فعلی قوه قضائیه در ۲۰ شرکت از شرکتهای خاندان مدلل شراکت دارند. / فریبرز کلانتری
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خیلی نایسی برا وزیر بودن

✔️وزیر اقتصاد میگه شرکت‌های دولتی ارز رو پس نمیدن! خوب دوتاشو بگیر آویزون کن

🎥کنایه های مجیدرضا حریری عضو اتاق بازرگانی به مدنی‌زاده وزیر اقتصاد و‌ دولت:

✔️مدیرای خودتونن، بردارش از شیش جا آویزونش کن

✔️مگه میشه حاکمیت زورش به عمّال خودش نرسه
✔️۸۰ درصد ارزها دست شرکت‌های دولتیه که برنمیگرده و الان همونا وزیر میسازن!
سه سال از اون شب گذشت

موهاشو طوری کوتاه کردن که مثلا خلاف کار دیده بشه، چشماش اجازه نداد
.
⚪️◽️کسی چه می دونه، شاید یه روز تو کتابهای تاریخ نوشتن، یه وارد کننده حریص و طماع #نهاده‌های_دامی که به سود زیر چند صد درصد راضی نبود، به تنهایی فتیله سقوط یک نظام سیاسی ۵۰ ساله رو روشن کرد! / علی برنایی
#مسعود_مدلل


🔺نه
مینویسند حکومت معمم ها و مذهبی ها بقدری بیعرضه و فشل بود که یک تاجر فیتیله اش را پایین کشید.
ذلیل و حقیر و عاجز که باشی به بادی بند هستی / فرهنگ
حال بدمان این روزها ته نداره!!
اسمِ اعظمِ الاهی «نان» است.

سایلی پرسید از آن شوریده‌حال
گفت «اگر نامِ مِهینِ ذوالجلال،
می‌شناسی بازگوی ای مردِ نیک»
گفت: «نان است، این بِنَتوان گفت لیک»
مرد گفتش «احمقی و بی‌قرار
کِی بوَد نامِ مِهین نان، شرم دار!»
گفت «در قحطِ نِشابور، ای عجب
می‌گذشتم، گرْسِنِه، چل روز و شب
نه شنودم هیچ‌جا بانگِ  نماز
نه دری بر هیچ مسجد بود باز
من بدانستم که نان نامِ مهینْست
نقطهٔ جمعیّت و بنیادِ دینْست

عطّار، مصیبت‌نامه،
به مقدمه، تصحیح و تعلیقات
دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی
📛 #فوری / ادعای ترامپ:
«ما اکنون در واقع تعداد بیشتری از کشتی‌ها را به سمت ایران اعزام می‌کنیم.
امیدواریم بتوانیم به یک توافق برسیم. اگر به توافق برسیم، خوب است.
اگر هم به توافق نرسیم، خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.»
4_5846231602673238859
<unknown>
شهیدلر اؤلمز ماهنی سی🖤

جوانلاریمیز نور ایچینده یاتاسیز😢🥹


اورئی یانان آتا و آنالار بیزده سیزلرله کدرلیک 💔
وضعیتی که این چهل روز گذروندیم، دقیقاً با جمله‌ی شاهرخ مسکوب توصیف می‌شه:
«گفت: نمردیم و چه چیزها دیدیم.
گفتم: ای کاش مرده بودیم و نمی‌دیدیم.»

تسلیت به همه مردم عزیزمون و خانواده‌های داغ‌دیده 🖤
‏در باور کهن ایرانی، عدد چهل نماد کمال و پختگی است. چهلمین روز مرگ، مرز میان «زاری» و «بیداری» است. پایکوبی بر مزار جاویدنامان یک دهن‌کجی تاریخی به اهریمن است؛ پیامی به بدخواهان که: مرگ سرخ، شکست نیست؛ کمال است.