Être maîtresee , rend les femmes plus belles...
Cela les donne l'espoir et la motivation d'essayer d'avoir leur beauté,
Étant bonnes
Étant gentilles
et restant vivantes...
معشوقه بودن ، زن ها را زیباتر می کند...
به آنها امید و انگیزه می دهد تا برایِ زیباییشان تلاش کنند ،
خوب باشند
مهربان باشند
و زنده بماند...
@ShafiAzad
Cela les donne l'espoir et la motivation d'essayer d'avoir leur beauté,
Étant bonnes
Étant gentilles
et restant vivantes...
معشوقه بودن ، زن ها را زیباتر می کند...
به آنها امید و انگیزه می دهد تا برایِ زیباییشان تلاش کنند ،
خوب باشند
مهربان باشند
و زنده بماند...
@ShafiAzad
- چرا انقد خودتو اذیت میکنی این نشد یکی دیگه..دو روز نشده فراموشش میکنی این همه آدم بابا !
+ اون فرق داشت واسم..
اولینم بود
اولین کسی بود که حس کردم واقعا دوسش دارم
ازتهِ تهِ دلم..
اولین کسی بود که بهش گفتم "دوست دارم"
اولین کسی بود که وقتی دستشو گرفتم قلبم تپش گرفت
اولین کسی بود که واسش گریه کردم
کسی که فکره نبودنش آرامشو از شبم گرفت..
اون اولین کسی بود که میتونستم شبا از خوابم بگذرمو چتایِ کلِ روزمونو بخونم و وسطِ خواب و بیداری لبخند بزنم..
میدونی اولینا فرق دارن..
اولینا میتونن دوست داشتنای ته نشین شدهیِ دلتو زنده کنن
شاید آدمای دیگه جاشونو بگیرن و آتیشِ غمِ نبودشون بعدِ دو روز تو دلت خاموش بشه
اما اولینا هیچوقت از زندگیت بیرون نمیرن
هیچوقت فراموش نمیشن!
تا همیشه مثل یه قابِ عکس قدیمی گوشه و کناره دلت خودنمایی میکنن..
- ...[سکوت]
@shafiAzad
+ اون فرق داشت واسم..
اولینم بود
اولین کسی بود که حس کردم واقعا دوسش دارم
ازتهِ تهِ دلم..
اولین کسی بود که بهش گفتم "دوست دارم"
اولین کسی بود که وقتی دستشو گرفتم قلبم تپش گرفت
اولین کسی بود که واسش گریه کردم
کسی که فکره نبودنش آرامشو از شبم گرفت..
اون اولین کسی بود که میتونستم شبا از خوابم بگذرمو چتایِ کلِ روزمونو بخونم و وسطِ خواب و بیداری لبخند بزنم..
میدونی اولینا فرق دارن..
اولینا میتونن دوست داشتنای ته نشین شدهیِ دلتو زنده کنن
شاید آدمای دیگه جاشونو بگیرن و آتیشِ غمِ نبودشون بعدِ دو روز تو دلت خاموش بشه
اما اولینا هیچوقت از زندگیت بیرون نمیرن
هیچوقت فراموش نمیشن!
تا همیشه مثل یه قابِ عکس قدیمی گوشه و کناره دلت خودنمایی میکنن..
- ...[سکوت]
@shafiAzad
باور بفرمایید برای تسلیت و ناراحتی بابت مرگ استاد شجریان، لازم نیست آهنگاشونو حفظ باشیم.
من کل عمرم یه تنیسو کامل ندیدم ولی دلیل نمیشه به راجر فدرر «احترام» نذارم، به همین سادگی.
@ShafiAzad
من کل عمرم یه تنیسو کامل ندیدم ولی دلیل نمیشه به راجر فدرر «احترام» نذارم، به همین سادگی.
@ShafiAzad
گر چه از هر ماتمی خیزد غمی
فرق دارد ماتمی تا ماتمی
لاجرم در مرگ مردان بزرگ
گفت باید «ای دریغا عالمی»
@ShafiAzad
فرق دارد ماتمی تا ماتمی
لاجرم در مرگ مردان بزرگ
گفت باید «ای دریغا عالمی»
@ShafiAzad
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انتقاد محمدرضا شجریان به سالهای نخستین انقلاب
@ShafiAzad
@ShafiAzad
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مهدی پاشو، با تو من کار دارم
مثل سم شدی توی افکارم
آهنگ انتقادی به نظام ظلم و جور اسلامی!
خواننده: افشین فروتن
@ShafiAzad
مثل سم شدی توی افکارم
آهنگ انتقادی به نظام ظلم و جور اسلامی!
خواننده: افشین فروتن
@ShafiAzad
Forwarded from Public Exit
❈ ریشههای مادی احکام اسلام
bit.ly/36N9Z5P
🏷 امین قضایی _ جامعهشناس و پژوهشگر فلسفه
❈ برای مطالعه کامل این مقاله instant view را در پایین پست لمس کنید.
@PublicExit
bit.ly/36N9Z5P
🏷 امین قضایی _ جامعهشناس و پژوهشگر فلسفه
❈ برای مطالعه کامل این مقاله instant view را در پایین پست لمس کنید.
@PublicExit
Telegraph
ریشههای مادی احکام اسلام
هیچ شکی نیست که احکام اسلامی از چهارده قرن پیش و از زندگی قبیلهای بادیه نشینان حجاز تا زمان حال منجمد شده است و کوچکترین سازگاری با اخلاقیات و اصول زندگی مدرن ندارد. شاید بارها از خود پرسیده باشید که این احکام بعضا عجیب اسلام درباره زنان، زناشویی، وراثت،…
اخلاق طبیعتستیز، یعنی کم و بیش هرگونه اخلاقی که تاکنون آموزاندهاند و ارج نهادهاند و اندرز گفتهاند، بهعکس درست رویاروی غریزههای حیاتی میایستد و__گاه پنهانی و گاه با صدای بلند و گستاخانه این غریزهها را محکوم میکند؛
و هنگامی که میگوید:
«خدا در دل مینگرد» (خدا عارف دلهای شماست، زیرا که آنچه نزد انسان مرغوب است نزد خدا مکروه است.انجیل متی ۱۵:۱۶) به فرودستترین و فرادستترین خواهشهای زندگی نه میگوید و خدا را دشمن زندگی میانگارد...قدیسی که خاطر خدا از وی خرسند است یک اختهء آرمانیست...
آنجا که «ملکوت خداوند» آغاز میشود، زندگی پایان میگیرد...
Friedrich Nietzsche
@ShafiAzad
و هنگامی که میگوید:
«خدا در دل مینگرد» (خدا عارف دلهای شماست، زیرا که آنچه نزد انسان مرغوب است نزد خدا مکروه است.انجیل متی ۱۵:۱۶) به فرودستترین و فرادستترین خواهشهای زندگی نه میگوید و خدا را دشمن زندگی میانگارد...قدیسی که خاطر خدا از وی خرسند است یک اختهء آرمانیست...
آنجا که «ملکوت خداوند» آغاز میشود، زندگی پایان میگیرد...
Friedrich Nietzsche
@ShafiAzad
Forwarded from اکس مسلم اسکاندیناوی
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
تلویزیون اکس مسلم
نگاهی به تاریخ حجاب
(نسخه کمحجم)
با حضور:
مصطفی صابر
مجری:
میلاد رسایی منش
#اکس_مسلم_اسکاندیناوی
#ExMuslimScandinavia
#ExmuslimStockholm
نگاهی به تاریخ حجاب
(نسخه کمحجم)
با حضور:
مصطفی صابر
مجری:
میلاد رسایی منش
#اکس_مسلم_اسکاندیناوی
#ExMuslimScandinavia
#ExmuslimStockholm
I knew i was playing with fire when we met, so i couldn't blame you when i got burned.
من میدونستم وقتی که همو دیدیم داشتم با اتیش بازی میکردم، پس وقتی سوختم نمیتونستم تو رو سرزنش کنم.
@ShafiAzad
من میدونستم وقتی که همو دیدیم داشتم با اتیش بازی میکردم، پس وقتی سوختم نمیتونستم تو رو سرزنش کنم.
@ShafiAzad
If you have no books to read; Read the book of your existence...
«اگر هیچ کتابی برای خواندن ندارید؛ کتاب وجود خود را بخوانید...»
@ShafiAzad
«اگر هیچ کتابی برای خواندن ندارید؛ کتاب وجود خود را بخوانید...»
@ShafiAzad
Perhaps, i need to learn how to love you the way the earth loves the moon, fondly but from a distance.
شاید، لازمه که یادبگیرم چطور دوستت داشته باشم، همونطور که زمین ماه رو دوست داره، از روی علاقه، ولی از دور.
@ShafiAzad
شاید، لازمه که یادبگیرم چطور دوستت داشته باشم، همونطور که زمین ماه رو دوست داره، از روی علاقه، ولی از دور.
@ShafiAzad
Forwarded from Public Exit
ﺧﻄﺮ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﯾﻨﯽ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻣﯽﺩﻫﺪ ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻋﺎﺩﯼ ﻧﺸﺎﻧﻪﺍﯼ ﺍﺯ ﺩﯾﻮﺍﻧﮕﯽ ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻗﺎﺑﻞ ﻗﺒﻮﻝ ﻭ ﺣﺘﯽ ﻣﻘﺪﺱ ﺟﻠﻮﻩ کند!
@PublicExit
@PublicExit