Forwarded from Toefl & Ietls Shortcut
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اقرار صریح کارشناس شبکه جهانی «کلمه» به انجام ترور شعراء مخالفِ اسلام در خواب توسط اسلامیون در غیر میدان جنگ و مقایسه مضحک آن با ترور بن لادن که البته هر دو ترور بوده و ایشان اندیشید با ارتکاب مغالطه «تو هم همچنین» میتواند زشتی تروریسم را از بین ببرد!
کانال تلگرامیِ ایمان سلیمانی امیری | حقوقدان و پژوهشگر تاریخ اسلام: t.me/Imansoleymaniamiri
کانال تلگرامیِ ایمان سلیمانی امیری | حقوقدان و پژوهشگر تاریخ اسلام: t.me/Imansoleymaniamiri
Forwarded from Toefl & Ietls Shortcut
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تئوریهای تخیلی از ناآگاهی سرچشمه میگیرد!
کارشناس شبکه جهانی «کلمه» ترور «کعب بن اشرف» را مربوط به فرماندهی و طراحی جنگ احزاب توسط او میداند، حال آنکه کعب بن اشرف دو سال و نیم قبل از این جنگ ترور شده بود.
کانال تلگرامیِ ایمان سلیمانی امیری | حقوقدان و پژوهشگر تاریخ اسلام: t.me/Imansoleymaniamiri
کارشناس شبکه جهانی «کلمه» ترور «کعب بن اشرف» را مربوط به فرماندهی و طراحی جنگ احزاب توسط او میداند، حال آنکه کعب بن اشرف دو سال و نیم قبل از این جنگ ترور شده بود.
کانال تلگرامیِ ایمان سلیمانی امیری | حقوقدان و پژوهشگر تاریخ اسلام: t.me/Imansoleymaniamiri
Forwarded from Toefl & Ietls Shortcut
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
جلسه دوم مناظره میان ایمان سلیمانی امیری و عقیل هاشمی در مورد تروریسم در اسلام
آدرس صفحات ایمان سلیمانی امیری (حقوقدان و پژوهشگر تاریخ اسلام) در فضای مجازی
تلگرام: t.me/Imansoleymaniamiri
یوتیوب: https://www.youtube.com/channel/UCTeJ9xtTseVNYCRnmV7Mtdw
توئیتر: twitter.com/imansoleymaniii/status/1326953722145099779?s=09
آدرس صفحات ایمان سلیمانی امیری (حقوقدان و پژوهشگر تاریخ اسلام) در فضای مجازی
تلگرام: t.me/Imansoleymaniamiri
یوتیوب: https://www.youtube.com/channel/UCTeJ9xtTseVNYCRnmV7Mtdw
توئیتر: twitter.com/imansoleymaniii/status/1326953722145099779?s=09
If i wanna forget you I can ! Maybe I don't want you to be forgotten
اگه بخوام فراموشت کنم ، میتونم! شاید نمیخوام فراموش بشی
@ShafiAzad
اگه بخوام فراموشت کنم ، میتونم! شاید نمیخوام فراموش بشی
@ShafiAzad
Forwarded from اکس مسلم اسکاندیناوی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جامعه خردگرایان فارسی زبان باید به خود افتخار کند که بزرگانی همچون ایمان سلیمانی امیری را دارد، که اینگونه امثال شیادانی به مانند هاشم عقیلی را در سپهر عموم جامعه سکهیک پول میکند. این ویدیورا با دقت ببیند تا متوجه شوید چرا شارلاتانیسم جزی لاینفک از دین مبین اسلام است.
تماس با ما:
تلگرام :
@ExScandinavia
اینستاگرام :
Instagram.com/exmuslimstockholm
فیس بوک :
https://www.facebook.com/ExScandinavia/
توییتر :
Twitter.com/ExScandinavia
یوتوب:
Youtube.com/c/ExmuslimScandinavia
لینک فرم عضویت در نهاد اکس مسلم اسکاندیناوی : 👇
http://www.exmuslim.net/
#اکس_مسلم_اسکاندیناوی
#ExMuslimScandinavia
#ExmuslimStockholm
تماس با ما:
تلگرام :
@ExScandinavia
اینستاگرام :
Instagram.com/exmuslimstockholm
فیس بوک :
https://www.facebook.com/ExScandinavia/
توییتر :
Twitter.com/ExScandinavia
یوتوب:
Youtube.com/c/ExmuslimScandinavia
لینک فرم عضویت در نهاد اکس مسلم اسکاندیناوی : 👇
http://www.exmuslim.net/
#اکس_مسلم_اسکاندیناوی
#ExMuslimScandinavia
#ExmuslimStockholm
Forwarded from Public Exit
چرا بیخدایان این قدر عصبانی هستند؟
پاسخ آستین کلاین:
این تصور عمومی در مورد بیخداها بسیار ناگوار است، زیرا، با کمال تأسف، غالباً درست است. بله، بیخداهای عصبانی دور و برمان کم نیستند اما آنها از چه چیزی این قدر عصبانی هستند؟ بعضی چیزها هست که بیخداها را عصبانی کرده است. مثلا، برخی بیخداها به خاطر بیباوریشان به خدایان دائماً در معرض تبعیض هستند. آنها مجبورند بیخدا بودنشان را از خانواده، دوستان و همکارانشان پنهان کنند.
خیلی چیزها میتوانند موجب عصبانیت بیخداها شوند:
برخی در خانوادههای بسیار مذهبی پرورش یافتهاند، و با گذشت زمان به این نتیجه رسیدهاند که چیزهایی که خانواده و روحانیون به آنها آموختهاند، غلط بودهاند. مردم دوست ندارند احساس کنند که توسط کسانی که برایشان موثق و مرجع محسوب میشوند، فریب خوردهاند، به همین خاطر عصبانی میشوند.
برخی بیخداها دین و یا حتی تئیسم را فریب کار و تمامیتخواه، و لذا مضرّ به حال جامعه میدانند. هر بیخدای که دغدغهی اجتماعی در دل داشته باشد و ببیند که نظام باوری بر جامعه حاکم است که او آن نظام را گمراه کننده یا سرکوبگر میداند، آزرده خاطر میشود. تأثیر چنین باورهایی میتواند موجب عصبانیت او شود.
با این حال، درست نیست که همهی بیخداها عصبانی هستند. حتی در میان کسانی که تجارب فوق را داشتهاند، بسیاری عصبانی نیستند، یا دست کم دیگر عصبانی نیستند. بسیاری از بیخداها خیلی هم شادماناند و در پی تاختن به دین یا تئیسم نیستند. بنابراین، این نظر که همهی بیخداها عصبانی هستند تعمیم بیموردی است!
چرا برخی مردم چنین سوالهایی میکنند؟ یک دلیل آن آشکار است: به قدر کافی بیخدای عصبانی، به ویژه بر روی اینترنت، وجود دارد، که کسی صادقانه به این فکر بیافتند که بیخداها معمولا عصبانی هستند. با این حال، این مضمون دیگر را هم دارد: انگار که اگر بیخداها همیشه عصبانی هستند، پس موضع بیخدایی تا حدی ضعیف و بیاعتبار است.
چنین چیزی اصلا درست نیست، و مصداق بر مغالطهی نفی شخصیت است. حتی اگر همهی بیخداها هم از دست دین و یا تئیسم عصبانی باشند، دلیل نمیشود که تئیسم معقول یا بیخدایی نابخردانه است. هنگامی که بحث بر سر معقول بودن موضع تئیسم یا بیخدایی باشد، پرسش بالا کاملا بیربط است. این مطلب تنها هنگامی به بحث بیخدایی مربوط است که پرسشگر صادقانه در پی بهبود روابط میان تئیستها و بیخداها باشد!
@PublicExit
پاسخ آستین کلاین:
این تصور عمومی در مورد بیخداها بسیار ناگوار است، زیرا، با کمال تأسف، غالباً درست است. بله، بیخداهای عصبانی دور و برمان کم نیستند اما آنها از چه چیزی این قدر عصبانی هستند؟ بعضی چیزها هست که بیخداها را عصبانی کرده است. مثلا، برخی بیخداها به خاطر بیباوریشان به خدایان دائماً در معرض تبعیض هستند. آنها مجبورند بیخدا بودنشان را از خانواده، دوستان و همکارانشان پنهان کنند.
خیلی چیزها میتوانند موجب عصبانیت بیخداها شوند:
برخی در خانوادههای بسیار مذهبی پرورش یافتهاند، و با گذشت زمان به این نتیجه رسیدهاند که چیزهایی که خانواده و روحانیون به آنها آموختهاند، غلط بودهاند. مردم دوست ندارند احساس کنند که توسط کسانی که برایشان موثق و مرجع محسوب میشوند، فریب خوردهاند، به همین خاطر عصبانی میشوند.
برخی بیخداها دین و یا حتی تئیسم را فریب کار و تمامیتخواه، و لذا مضرّ به حال جامعه میدانند. هر بیخدای که دغدغهی اجتماعی در دل داشته باشد و ببیند که نظام باوری بر جامعه حاکم است که او آن نظام را گمراه کننده یا سرکوبگر میداند، آزرده خاطر میشود. تأثیر چنین باورهایی میتواند موجب عصبانیت او شود.
با این حال، درست نیست که همهی بیخداها عصبانی هستند. حتی در میان کسانی که تجارب فوق را داشتهاند، بسیاری عصبانی نیستند، یا دست کم دیگر عصبانی نیستند. بسیاری از بیخداها خیلی هم شادماناند و در پی تاختن به دین یا تئیسم نیستند. بنابراین، این نظر که همهی بیخداها عصبانی هستند تعمیم بیموردی است!
چرا برخی مردم چنین سوالهایی میکنند؟ یک دلیل آن آشکار است: به قدر کافی بیخدای عصبانی، به ویژه بر روی اینترنت، وجود دارد، که کسی صادقانه به این فکر بیافتند که بیخداها معمولا عصبانی هستند. با این حال، این مضمون دیگر را هم دارد: انگار که اگر بیخداها همیشه عصبانی هستند، پس موضع بیخدایی تا حدی ضعیف و بیاعتبار است.
چنین چیزی اصلا درست نیست، و مصداق بر مغالطهی نفی شخصیت است. حتی اگر همهی بیخداها هم از دست دین و یا تئیسم عصبانی باشند، دلیل نمیشود که تئیسم معقول یا بیخدایی نابخردانه است. هنگامی که بحث بر سر معقول بودن موضع تئیسم یا بیخدایی باشد، پرسش بالا کاملا بیربط است. این مطلب تنها هنگامی به بحث بیخدایی مربوط است که پرسشگر صادقانه در پی بهبود روابط میان تئیستها و بیخداها باشد!
@PublicExit
Forwarded from Public Exit
I will love you all of my life even through this infinite darkness.
من در تمام طول زندگیم دوستت خواهم داشت، حتی درمیان این تاریکیهای بیپایان.
._._.
@ShafiAzad
من در تمام طول زندگیم دوستت خواهم داشت، حتی درمیان این تاریکیهای بیپایان.
._._.
@ShafiAzad
Forwarded from Toefl & Ietls Shortcut
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
اسلام، کشتی به گل نشسته (نقد فایل الحاقی شبکه کلمه به جلسه دوم مناظره)
آدرس صفحات ایمان سلیمانی امیری (حقوقدان و پژوهشگر تاریخ اسلام) در فضای مجازی
تلگرام: t.me/Imansoleymaniamiri
یوتیوب: https://www.youtube.com/channel/UCTeJ9xtTseVNYCRnmV7Mtdw
توئیتر: twitter.com/imansoleymaniii/status/1326953722145099779?s=09
آدرس صفحات ایمان سلیمانی امیری (حقوقدان و پژوهشگر تاریخ اسلام) در فضای مجازی
تلگرام: t.me/Imansoleymaniamiri
یوتیوب: https://www.youtube.com/channel/UCTeJ9xtTseVNYCRnmV7Mtdw
توئیتر: twitter.com/imansoleymaniii/status/1326953722145099779?s=09
Always make a wall of others kindness for your self and any time they did somrthing wrong just take a bricks of it.
Destroy all the wall is mistake and unfair.
همیشه از خوبی های بقیه واسه خودت دیوار بساز؛ هر وقت بدی کردن فقط یه آجر از روش بردار ! خراب کردن کل دیوار واسه یه اشتباه بی انصافیه.
🇬🇧 @ShafiAzad
Destroy all the wall is mistake and unfair.
همیشه از خوبی های بقیه واسه خودت دیوار بساز؛ هر وقت بدی کردن فقط یه آجر از روش بردار ! خراب کردن کل دیوار واسه یه اشتباه بی انصافیه.
🇬🇧 @ShafiAzad
به تنگ آمد دلم - بیچاره - از آن ورد و این تکرار
نمیدانم شما آیا نمیدانید؟
درین همسایه جغدی هست، و ویرانی
- درخشان از میان تیرگیهایش دو چشم ِ هول وحشتناک -
که میگویند روزی، روزگاری خانهای بوده ست، یا باغی
ولی امروز
( به باز آوردهٔ چوپان ِ بد ماند )
چنان چون گوسفندی، کهاش دَرَد گرگی،
از او مانده همین داغی .
دلم میسوزد و کاری ز دستم بر نمیآید
الا یا سنگهای ِ خاره کر، با گریبانهای زناری
نمیدانم کدامین چاره باید کرد؟
نمیدانم که چون من یا شما آیا
گریبان پاره باید کرد، یا دل را ز سنگ خاره باید کرد؟
مهدی اخوان ثالث, در حیاط کوچک پاییز، در زندان
@ShafiAzad
نمیدانم شما آیا نمیدانید؟
درین همسایه جغدی هست، و ویرانی
- درخشان از میان تیرگیهایش دو چشم ِ هول وحشتناک -
که میگویند روزی، روزگاری خانهای بوده ست، یا باغی
ولی امروز
( به باز آوردهٔ چوپان ِ بد ماند )
چنان چون گوسفندی، کهاش دَرَد گرگی،
از او مانده همین داغی .
دلم میسوزد و کاری ز دستم بر نمیآید
الا یا سنگهای ِ خاره کر، با گریبانهای زناری
نمیدانم کدامین چاره باید کرد؟
نمیدانم که چون من یا شما آیا
گریبان پاره باید کرد، یا دل را ز سنگ خاره باید کرد؟
مهدی اخوان ثالث, در حیاط کوچک پاییز، در زندان
@ShafiAzad
فدای پیرهن چاک ماه رویان باد
هزار جامه تقوی و خرقه پرهیز
خیال خال تو با خود به خاک خواهم برد
که تا ز خال تو خاکم شود عبیرآمیز
پیاله بر کفنم بند تا سحرگه حشر
به می ز دل ببرم هول روز رستاخیز
میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست
تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز
رندِ شیرازی
#حافظانه
@ShafiAzaf
هزار جامه تقوی و خرقه پرهیز
خیال خال تو با خود به خاک خواهم برد
که تا ز خال تو خاکم شود عبیرآمیز
پیاله بر کفنم بند تا سحرگه حشر
به می ز دل ببرم هول روز رستاخیز
میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست
تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز
رندِ شیرازی
#حافظانه
@ShafiAzaf
Forwarded from اکس مسلم اسکاندیناوی
در برنامه زنده هفتگی نهاد اکس مسلم اسکاندیناوی شرکت کنید.
موضوع این هفته: فردریش انگلس، و آتئیسم (به مناسبت دویستمین زادروز فردریش انگلس)
با حضور: مصطفی صابر
گردانندگان:
عطیه نیک نفس
میلاد رسایی منش
زمان:
یکشنبه، ۲۲ نوامبر، ۲ آذر
۱۹:۳۰ اروپا مرکزی، ۲۲:۰۰ تهران
لینک Facebook:
https://www.facebook.com/1530170770598183/posts/2896107047337875/
لینک YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=W__rbIhrFuc
لینک Twitch:
https://www.twitch.tv/exmuslimscandinavia
لینک Instagram:
https://instagram.com/exmuslimstockholm?igshid=19fu3ar3r7myl
#اکس_مسلم_اسکاندیناوی
#ExMuslimScandinavia
#ExmuslimStockholm
موضوع این هفته: فردریش انگلس، و آتئیسم (به مناسبت دویستمین زادروز فردریش انگلس)
با حضور: مصطفی صابر
گردانندگان:
عطیه نیک نفس
میلاد رسایی منش
زمان:
یکشنبه، ۲۲ نوامبر، ۲ آذر
۱۹:۳۰ اروپا مرکزی، ۲۲:۰۰ تهران
لینک Facebook:
https://www.facebook.com/1530170770598183/posts/2896107047337875/
لینک YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=W__rbIhrFuc
لینک Twitch:
https://www.twitch.tv/exmuslimscandinavia
لینک Instagram:
https://instagram.com/exmuslimstockholm?igshid=19fu3ar3r7myl
#اکس_مسلم_اسکاندیناوی
#ExMuslimScandinavia
#ExmuslimStockholm